نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی
نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

DeepEnglish

زبان انگلیسی را آسان یاد بگیرید و راحت صحبت کنید با موثر ترین روش یادگیری زبان انگلیسی

by DeepEnglish · اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶

برای کسب مهارت لازم در هر زبانی، به ویژه تسلط بر آن از نظر محاوره، باید سه عامل عمده را در نظر گرفت. و نیز باید متوجه بود که نا آشنایی با آن عوامل یا بی توجهی به آنها موجب نارسایی کلام شده، شخص را به خاطر نا همواری و نادرستی زبان گفتاری از دیگران متمایز می سازد.

 این سه عامل عبارتند از: آواهای حروف، فشار صوت (تجوید) و تکیه در کلام و آهنگ الفاظ یعنی تغییرآنها به صورت زیر و بم در جمله.نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

q

آواهای حروف:

از ۲۶ حرف انگلیسی بیش از ۵۰ گونه آوا پدید می آید، به این معنی که از حروف صدادار، (حنجره ای ) حدود ۲۲ آوای گوناگون و از حروف بی صدا (دهانی) حدود ۲۵ آوای مختلف پدید می آید.

از حروف صدا دار می توان سه دسته آوا sound استنباط کرد: کوتاه، کشیده، مرکب، که دربخش دستور زبان انگلیسی این وب سایت به صورت مبسوط طی مباحث مختلف در مورد آنها بحث شده است.

برای سادگی در تلفظ آواها از الفبای مخصوصی به نام الفبای صوتی یا به عبارت دیگر الفبای فونتیک Phonetic Alphabet استفاده می کنند که جنبه قراردادی دارد. معمولا در هر کتاب لغت انگلیسی روش و علائم مخصوصی برای رساندن این آواها انتخاب می شود. علائمی Symbols که در زیر به کار رفته از دیکشنری Oxford Advanced Leaner’s Dictionary گرفته شده است. به هر حال برای آشنایی با آواهای حروف لازم است آنها را به ترتیب به صورت  با صدا، ترکیبی و بی صدا بررسی نماییم.

q

فشار صوت در الفاظ (تاکید):

تاکید (استرس) عبارت از فشاری است که موقع تلفظ بر روی هجا آورده می شود و در نتیجه بر اثر آن در یک هجا قوی تر و یک هجا ضعیف تر ادا می شود.

تاکید در زبان فارسی بر هجای آخر است ولی در زبان انگلیسی یک عامل فونیمیک است و نمی توان گفت جای تکیه بر کدام هجا است. به عبارت دیگر مسئله فراگیری صحیح تاکید یک امر سماعی است نه قیاسی.

کلمه های انگلیسی به طور کلی یا یک هجایی هستند و یا بیش از یک هجا دارند. در کلمه های نوع اول، فشار صوت در سراسر کلمه یکسان است، ولی در کلمه های نوع دوم باید توجه داشت که کدامیک از هجا ها با فشار و تکیه بیشتری بیان و ادا می شود.تشخیص این مهم و توجه به آن، عامل بسیار مؤثری در ادای صحیح کلمه ها و در نتیجه، جملات است و تسلط شخص را به زبان گفتاری (محاوره) می رساند.

q

قواعد کلی تاکید (استرس):

کلمه های انگلیسی بطور کلی یا یک هجایی هستند و یا بیش از یک هجا دارند. در کلمه های نوع اول، فشار صوت در سراسر کلمه یکسان است، ولی در کلمه های نوع دوم باید توجه داشت که کدامیک از هجا ها با فشار و تکیه بیشتری بیان و ادا می شود. تشخیص این مهم و توجه به آن، عامل بسیار مؤثری در ادای صحیح کلمه ها و در نتیجه، جملات است و تسلط شخص را به زبان گفتاری (محاوره) می رساند.

قواعد زیر می تواند شما را در یادگیری و تشخیص صحیح محل تکیه (استرس) در کلمات راهنمایی نماید.

در پاره ای از کلمات که دارای حالات اسمی، وصفی و فعلی یکسان هستند، تغییر در محل استرس می تواند نقش کلمه را تغییر دهد. مثلا اگر کلمه present با نقش اسم (هدیه) یا صفت (حاضر) مورد نظر باشد هجای اول آن مؤکد است در صورتیکه اگر با نقش فعلی در جمله به کار رفته باشد، هجای دوم آن مؤکد خواهد بود. در نتیجه می توان گفت استرس عاملی است که می تواند تغییرات معنایی را موجب شود. یعنی با تغییر در محل استرس نفش و وظیفه کلمه نیز تغییر می کند.

مثال:

چنانچه کلمه ای با حرف a شروع شود دو حالت استرس گذاری اعمال می شود:

اگر حرف a صدای / اِ / بدهد استرس بر روی بخش (سیلاب) دوم قرار می گیرد.

مثال:

آگر حرف a صدای / آ، اُ، اَ، ای / داشته باشد، استرس بر روی بخش اول قرار می گیرد.

مثال:

استثناء: در کلمه already استرس بر روی بخش دوم قرار می گیرد.

al’ready

چنانچه کلمه ای به حرف y ختم شود، از نظر محل قرار گرفتن استرس دو حالت وجود دارد:

اگر حرف y صدای / ای کوتاه / داشته باشد، استرس برروی بخش دوم قرار می گیرد.

مثال:

اگر حرف y صدای / ای یا آی / داشته باشد، استرس بر روی بخش دوم قرار می گیرد.

مثال:

کلمه ای که دارای پسوند ever باشد، استرس بر روی بخش دوم قرار می گیرد.

مثال:

اگر کلمه ای به er ختم شود استرس بر روی بخش اول قرار می گیرد. (در کلمات دو بخشی)

مثال:

چنانچه کلمه ای به ese ختم شود استرس بر روی بخش آخر قرار می گیرد.

مثال:

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

کلماتی که به teen ختم می شوند استرس بر روی بخش آخر قرار می گیرد.

مثال:

اگر کلمه ای به حروف ee ختم شود استرس بر روی بخش آخر قرار می گیرد.

مثال:

چنانچه پسوندی به کلمه ای اضافه شود معمولا مکان استرس تغییر نمی کند.

مثال:

مطلب پیشنهادی : انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی

اما اگر کلمه ای به یکی از پسوندهای tion، ical، ic، ity، sion، ختم شود استرس بر روی بخش ما قبل آخر قرار می گیرد.

مثال:

اگر کلمه ای به self یا selves ختم شود (ضمایر انعکاسی و تاکیدی) استرس بر روی بخش دوم قرار می گیرد.

مثال:

اگرکلمه ای با پیشوند tele شروع شود استرس بر روی بخش اول قرارمی گیرد.

مثال:

اگر کلمه ای با پیشوند re شروغ شود استرس بر روی بخش دوم قرار می گیرد.

مثال:

در کلمات زیر استثنائاً استرس بر روی بخش اول قرار می گیرد.

در اسامی مرکب استرس بر روی اسم اول قرار می گیرد.

مثال:

بعضی از اسامی مرکب از یک صفت و یک اسم تشکیل می شوند. در چنین مواردی استرس بر روی صفت قرار می گیرد.

مثال:

در افعال دو کلمه ای جدا شدنی استرس بر روی جزء دوم (دنباله قیدی) قرار می گیرد.

مثال:

Tags: Pronunciationتلفظ

خرداد ۹, ۱۳۹۸

مرداد ۴, ۱۳۹۷

مهر ۲۱, ۱۳۹۶

بسیار عالی بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

مرا از دیدگاه‌های پس از این با رایانامه آگاه کن.

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیشنهاد ویژه

مکیال المکارم

خرید اپل آیدی

آموزش برنامه نویسی

 

زبان انگلیسی با  deep english ، انگلیسی را آسان یاد بگیرید ، راحت صحبت  کنید.

Deepenglish به عنوان یکی از  بزرگ‌ترین وب سایت های آموزش زبان انگلیسی در   کشور، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با روش های آموزش زبان انگلیسی  متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش آموزش زبان انگلیسی » را تداعی می‌کند. «جذابیت دروس »، «ضمانت اثر گذاری » و « به روز بودن دروس  » سه اصل اولیه است که دیپ انگلیش از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت یادگیری زبان انگلیسی با روش جذاب داستانهای کوتاه ؛ تلاش برای ارائه مقالات به روز که ترجمه مقالات و تحقیقات به روز در دنیاست برای افزاش آگاهی کاربران عزیز وب سایت deepenglish و همچنین جهت آشنایی کاربران در موضوعات متفاوت اعم از روشهای یادگیری زبان انگلیسی , گرامر زبان انگلیسی , ایلتس , تافل , افزایش انگیزه , اصطلاحات زبان انگلیسی , افزایش دایره لغات , یادیگری زبان انگلیسی در خانه, نوشتن نامه به زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , معرفی APP   یادگیری زبان انگلیسی   و … بسیاری موضوعات  از دانشگاهای  متنوع، متعدد و سرشناس جهانی ، سه سال پس از آغاز فعالیت،  با قدرت تلاش میکند تا به زودی انستیتیوی DeepEnglish  را در کشور راه اندازی کند و بتواند گامی جهت پیشبرد آموزش در کشور عزیزمان ایران بردارد و روشهای نوین آموزش را معرفی کند .

ارادتمند شما تیم دیپ انگلیش

 

DeepEnglish © ۱۳۹۸. All Rights Reserved.

Powered by WordPress. Theme by Alx.


راهنمای استفاده از کد QR

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

دیکشنری انگلیسی به فارسیدیکشنری فارسی به انگلیسیلغتنامه واژگان مترادف و متضاد انگلیسی به انگلیسیجستجوی کاملا آفلاین + بهره‌مندی از تلفظ انسانی کلمات توسط ۳ مرجع معتبر و تلفظ آفلاین جملات توسط ‌TTSقابلیت جستجوی کلمه‌هایی که املای کامل آنها را نمی‌دانید (به جای قسمتهایی که نمی‌دانید از علامت * و یا ٪ استفاده نمایید)

💎 این برنامه تجاری و درون پرداخت است. قبل از خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می توانید برنامه را به طور کامل و نامحدود بررسی و استفاده نمایید، سپس در صورت تمایل برای استفاده آفلاین و حذف تبلیغات لایسنس را خریداری نمایید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

💎 تلفظ‌های انسانی با کیفیت بالا پخش و ذخیره می‌گردند(در دفعات بعدی دانلود مجدد لازم نیست). برای هر تلفظ کلید جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانید تلفظ دقیق هر واژه را به سرعت گوش نمایید. در صورت در دسترس نبودن تلفظ انسانی تلفظ آفلاین با استفاده از TTS انجام می‌گیرد.

ویژگی های اصلی دیکشنری فارسی به انگلیسی وبلعکس:

≡ امکان تلفظ آفلاین متون به دو گویش آمریکایی و بریتانیایی≡ امکان ترجمه آفلاین واژه به واژه متون≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیاتمرکز این دیکشنری بر روی تعداد لغات است و برخلاف دیکشنری های آریان پور ، آکسفورد و لانگمن دارای توضیحات و مثال های نمونه نمی باشد.

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای تلفظ آفلاین UK,US، ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی انگلیسی🗣 تلفظ انسانی با کیفیت بالا🔎 امکان جستجوی انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی و انگلیسی به انگلیسی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 بهره‌مندی از مترجم عکس و سرویس استخراج متن از تصویر برای ترجمه متون🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین♪ بهره‌مندی از راهنمای علائم تلفظ، نحوه ادا کردن آنها با امکان نمایش فیلم‌♪ امکان انتخاب سرعت تلفظ🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف

منابع:☆ دیکشنری انگلیسی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به انگلیسی☆ دیکشنری واژگان مترادف و متضاد انگلیسی

📧 ایمیل ما:phoenix.a.app@gmail.com

نکته: اعتبار خرید برای یک دستگاه دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات انگلیسی ، آموزش انگلیسی ، بهترین ، صوتی

منتظر نسخه جدید باشید

ساده سازی بازیابی خرید

اصلاح برخی خطاها

نکته:تمامی لایسنس‌های نامحدود خریداری شده قبلی معتبر می باشند و برای بازیابی کافیست کلید قبلا خرید کرده ام را بزنید و کلید بررسی خرید را بزنید تا برنامه فعال گردد برای اطلاعات بیشتر بخش بازیابی خرید و کد را در صفحه انتخاب لایسنس مطالعه نمایید.با تشکر و احترام

دیکشنری انگلیسی به فارسی +تلفظ زیر ذره بین

با پیشرفت دنیای اپلیکیشن های اندرویدی نیاز به دیکشنریِ همراه، موجب شد که توسعه دهندگان زیادی به فکر ساخت چنین مرجعی برای نصب روی تلفن همراه بیفتند. اما فقط تعدادی از این دیکشنری های موبایلی را می توان به عنوان یک مرجع کامل و جامع با امکانات و تجیهزات کاربردی دانست. در این پست به بررسی یکی از دیکشنری های انگلیسی به فارسی اندرویدی پرداخته ایم که امکانات جانبی مفیدی در آن انتظار شما را خواهد کشید. پس در بررسی این دیکشنری و امکانات آن با ذره بین همراه شوید

And for those kids who want to play and learn English, download the Forvo Kids app.

نمايش همه

0 کلمه یافت شد

و حتی زبان‌های بیش‌تر

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

این وب سایت از کوکی جهت بهبود تجربه کاربر خود استفاده می کند. شما می بایست قبل از ادامه به استفاده از سایت استفاده از کوکی ها را قبول نمایید

 بسیار خوش آمدید!از شما دعوت می‌شود که از بخشهای آموزشی و مطالب مفید و نکته‌های ارزشمند بیان شده در سایت انگلیسی مثل آب خوردن دیدن و استفاده فرمایید.

راهنما و روشهای تهیه مجموعه‌ها:

چطور مجموعه  برای من ارسال می شود؟

چطور می توانم هزینه را پرداخت کنم؟

روشهای تهیه برای دوستان خارج از ایران

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

تماس الکترونیکی و ایمیل به ما

تماس تلفنی با ما

پاسخ به پرسش های متداول

تنها از سایت های داراینماد اعتماد الکترونیکیبا اطمینان خرید کنید.

تلفظ  یا واگویی یکی از بخش های بسیار مهم در یادگیری یک زبان های خارجی است. می توان گفت بدون داشتن توانایی کافی در تلفظ حتی در صورت داشتن دانش کامل در لغت دانی یا گرامر امکان صحبت کردن به یک زبان را نخواهید داشت. همچنین می دانید که کیفیت تلفظ حروف و خواندن جملات هم می تواند نقش موثری در درک شنیداری طرف مقابل از صحبت های شما داشته باشد. هر قدر توانایی تلفظی شما در یک زبان پایین تر باشد امکان درک شنیداری صحبت های شما برای دیگران سخت تر می شود. عدم توانایی بالا در تلفظ معمولا خود را به صورت لهجه بسیار قوی (عموما لهجه مشابه زبان مادری زبان آموز) نشان می دهد. پس در صورتی که فردی کلمات و جملات زبان دیگری را با لهجه زبان مادری خود ادا می کند مشکل اصلی در دانش و توانایی تلفظ پایین فرد است.

موضوع پیچیده در رابطه با تلفظ معمولا عدم امکان معادل سازی دقیق صداها در زبان های متفاوت است. از آنجا که امکان آموزش کتبی یا ویدئویی نحوه تلفظ حروف وجود ندارد، تسلط در این بخش نیاز به تمرین و دقت زیادی دارد.

داشتن لهجه در یک زبان به معنای دور شدن شما از ایده آل یادگیری در آن زبان است. در ضمن باید توجه داشته باشید که زمانی که با لهجه صحبت می کنید امکان درک صحبت های شما در شرایطی که کیفیت صوتی پایین تر است، مثل مکالمات تلفنی خیلی سخت می شود. در نتیجه در زمان یادگیری باید سعی کنید تلفظ کلمات و جملات را با کمترین لهجه یادبگیرید.

نوشتن حروف به خط فارسی اشکالات زیادی دارد اما دوتا از مهمترین آنها نکات زیر هستند:

عدم وجود معادل های دقیق: مشکل عدم وجود معادل ها به ویژه در زبان های اروپایی معمولا خود را در حروف صدادار بیشتر نشان می دهد. در زبان فارسی ما 6 حرف صدادار داریم. این شش حرف شامل 3 حرف صدادار بلند (آ، او، ای) و 3 حرف صدادار کوتاه (  َ ،  ِ ،  ُ ) می شود. هر یک از این حروف نماینده یک صدا هستند. یعنی در مجموع ما در زبان فارسی 6 آوای صدادار داریم. این درحالیست که تعداد آواهای صدادار در زبان های اروپایی به مراتب بیشتر است. برای مثال در زبان انگلیسی بیش از 20 ترکیب صدادار داریم. ترکیبهایی که به ندرت در زبان فارسی دارای معادل هستند. حتی صداهایی که به نوعی قابل معادل کردن هستند هم صدایی دقیقا مشابه ندارند. این موضوع در مورد دیگر زبان های اروپایی هم صدق می کند، زبان های آلمانی، فرانسه، ایتالیایی، اسپانیایی و … هم آواهایی دارند که به هیچ عنوان معادل فارسی ندارند.نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

با یک مثال ساده عدم کارایی این روش به سادگی مشخص می شود:

تلفظ دو واژه ship و sheep در زبان انگلیسی را اگر بخواهیم به صورت فارسی بنویسیم برای هر دو خواهیم نوشت “شیپ” در صورتی که می توانید تلفظ درست هر یک در زیر گوش کنید:

 

صداهای کوتاه در خط فارسی: در خط فارسی حرف صدادار کوتاه یعنی فتحه، کسره و ضمه را به صورت خطوطی در بالا یا پایین حروف دیگر می نویسیم. این نحوه نوشتن معمولا خواندن درست این حروف را دچار مشکل می کند، و احتمال اشتباه در خواندن حروف را به مراتب افزایش می دهد. میتوان گفت از این نظر نوشتن تلفظ کلمات به خط لاتین حداقل می تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

پس در صورتی که تلفظ کلمات در یک زبان را از طریق نحوه نوشته شدنش در خط فارسی یادبگیرید به احتمال قوی آنقدر لهجه فارسی خواهید داشت که کسی معنای صحبت های شما را متوجه نمی شود. می توان گفت یادگرفتن تلفظ کلمات از طریق نوشتن آن به فارسی آنقدر آسیب رسان است که با یادنگرفتن تلفظ تفاوت زیادی ندارد. توجه داشته باشید که در صورتی که تلفظ حروف را به این صورت یادبگیرید باید در آینده همه آنها را مجدد اصلاح کنید. (که به مراتب از یادگیری اولیه سخت تر است)

برای یادگیری تلفظ دو روش استاندارد عمومی وجود دارد. روش اول گوش دادن به نحوه تلفظ درست و تلاش برای تکرار آن است. روش دوم خواندن نحوه تلفظ به الفبای IPA است.

IPA  (کوتاه شده International Phonetic Alphabet) یا الفبای آوانگاری بین‌المللی یک روش بین المللی و استاندارد برای نوشتن و خواندن آوای حروف و کلمات است (ممکن است آن را با نام فونتیک بشناسید). در این روش آوانگاران با بررسی دقیق نحوه تلفظ هر کلمه در یک زبان این تلفظ را آوانگاری می کنند. IPA از حروف لاتین و علائم ویژه خود برای نشان دادن جزئیات تلفظ هر کلمه استفاده می کند. از این طریق می توانید تلفظ هر کلمه را بدون کمترین اشتباه یاد بگیرید.

گرچه یادگیری نحوه خواندن IPA در ابتدا پیچیده است اما تنها روش کتبی مناسب برای یادگیری تلفظ حروف است. بیشتر لغت نامه های استاندارد دارای تلفظ نوشتاری حروف به این استاندارد هستند پس در صورتی که تا حدی با این روش اشنا شوید می توانید از آن به راحتی برای یادگیری تلفظ همه حروف استفاده کنید. به نحوه نوشته شدن دو کلمه مثال بالا توجه کنید:

ship /ʃɪp/

sheep /ʃiːp/

نحوه خواندن صدای “ای”  و تفاوت آن در دو کلمه در این روش کاملا مشخص است. در صورتیکه با الفبای IPA آشنا باشید می فهمید که اولی با “ای کوتاه” و دومی با “ای بلند” تلفظ می شود.

تمایل شدید افراد به یادگیری سریع و آسان زبان و اطلاع نویسندگان این کتاب ها از این موضوع اصلی ترین دلیل این کار است. در واقع چنین ناشرانی اهمیتی به روند و کیفیت آموزشی زبان آموز نمی دهند و تنها در تلاش برای فروش بیشتر کتاب هستند. با این کار، کتاب نه تنها کمکی به شما در یادگیری تلفظ نمی کند، بلکه آسیب جدی ای به روند یادگیری شما می زند.

خدا وکیلی هرکسی که این سایت رو ساخته باید به عنوان بهترین استاد ایران معرفی بشه
و یکی از ویژگی های عالی سایتتون اینه که رایگان و یکی مثل من که پول کلاس زبان ندارم فوق فوق عالیییی
واقعا ازتون ممنونم

[…] منبع : ب آموز […]

واقعا حال کردم نمیدونم چی بگم سایتتون واقعا بی نقصه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

وبسایت بیاموز، توسط مجموعه ای از کارشناسان زبان با هدف کمک به یادگیری زبان های مختلف برای فارسی زبانان طراحی شده است. تمام تلاش ما در طراحی این وبسایت ایجاد یک محیط کامل آموزشی برای یادگیری به ویژه برای نوآموزان بوده. محصولات گروه آموزشی بیاموز در حال حاضر شامل این وبسایت، اپلیکیشن و دیکشنری آموزشی بیاموز است.

از طریق معرفی ما به دوستان یا لینک کردن وبسایت ما، به ما در انتشار محتوای بهتر کمک کنید.

اپلیکیشن “زبان بیاموز” با هدف بهبود فضای یادگیری و دسترسی پذیری بهتر برای زبان آموزان توسط تیم بیاموز ایجاد شده است. این اپلیکیشن در حال حاضر شامل محتوای بسیار وسیعی برای زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسه است. ما به صورت دائم در تلاش برای بهبود محتوا و امکانات این اپلیکیشن هستیم.

اپلیکیشن زبان بیاموز را می توانید از طریق این صفحه دانلود کنید.

تمام مطالب این وبسایت به وسیله نویسندگان وبسایت ترجمه، تالیف یا آماده سازی شده و هرگونه کپی برداری یا استفاده تجاری از آن ممنوع است.

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)
امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.
با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.
 پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد
همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر
نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه
و امکانات بی شمار دیگر… برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید : هم اکنون رایگان نصب کنید

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

 

در این درس، که دهمین درس آموزش زبان انگلیسی می باشد،با کلمات ساده در زبان انگلیسی آشنا می شوید. علاوه بر لغات انگلیسی معنی آنها و نحوه تلفظ هر لغت را نیز آموزش می دهد که در یادگیری بهتر و سریع تر شما تاثیرگذار است. این سایت در نظر دارد تا با قرار دادن چندین درس، که دارای موضوعات مختلف و متنوعی هستند، شما را در یادگیری کامل زبان انگلیسی کمک کند. موضوع این درس آموزش کلمات و جملات مفید در زبان انگلیسی می باشد. در این درس ابتدا لغات مربوط به موضوع درس را با معنی فارسی آن و همچنین نحوه تلفظ تمامی لغات انگلیسی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. با کلیک بر روی دکمه ادامه مطلب، می توانید “قسمت دهم” این درس را به طور کامل مشاهده کنید.

                          

(لغت)                               (تلفظ)                            (معنی)

sometime                       (سآم تآیم)                       یه وقتی – روزی

come by                         (کآم بآی)                        سر زدن (دیدن)

address                           (ادرس)                                آدرس

number                            (نآمبر)                                شماره

phone number                (فن نآمبر)                          شماره تلفن

to seem                          (تو سیم)                         به نظر رسیدن

trouble                             (ترآبل)                          مشکل – مسئله

how old                          (هآو الد)                             چند ساله

how long                       (هآو لآنگ)                             چه مدت

to stay                           (تو ستی)                            اقامت کردن

to plan                             (تو پلن)                            در نظر داشتن

how many                      (هآو منی)                          چندتا، چه تعداد

how much                      (هآو ماچ)                           چه مقدار، چقدر

who                                  (هو)                                 چه کسی

which                                (ویچ)                                    کدام

bedroom                         (بد روم)                                اتاق خواب

to use                              (تو یوز)                             استفاده کردن

to contact                      (تو کانتکت)                           تماس گرفتن

when                                 (ون)                       چه موقع – چه زمانی – کی

to come                           (تو کآم)                                   آمدن


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

 × 

 = 
thirty five

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

در این درس، که نهمین درس آموزش زبان انگلیسی می باشد،با کلمات ساده در زبان انگلیسی آشنا می شوید. علاوه بر لغات انگلیسی معنی آنها و نحوه تلفظ هر لغت را نیز آموزش می دهد که در یادگیری بهتر و سریع تر شما تاثیرگذار است. این سایت در نظر دارد تا با قرار دادن چندین درس، که دارای موضوعات مختلف و متنوعی هستند، شما را در یادگیری کامل زبان انگلیسی کمک کند. موضوع این درس آموزش کلمات و جملات مفید در زبان انگلیسی می باشد. در این درس ابتدا لغات مربوط به موضوع درس را با معنی فارسی آن و همچنین نحوه تلفظ تمامی لغات انگلیسی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. با کلیک بر روی دکمه ادامه مطلب، می توانید “قسمت نهم” این درس را به طور کامل مشاهده کنید.

                          

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

(لغت)                               (تلفظ)                            (معنی)

problem                            (پرآبلم)                        مسئله، مشکل

anything                         (انی ثینگ)                          هیچ چیز

wrong                               (رانگ)                   اشتباه، مسئله، مشکل

just                                 (جاست)                         فقط، درست

vacation                          (وکیشن)                        تعطیلی، تفریح

to look for                      (تو لوک فر)                        جستجو کردن

right now                        (رایت نآو)                          همین الان

to take a picture           (تو تیک اِ پیکچر)                    عکس گرفتن

direction                        (دیرک شن)                       مسیر، جهت

to rent                            (تو رنت)                           اجاره کردن

reservation                      (رزرویشن)                              رزرو

question                        (کواسچن)                             سوال

temperature                    (تمپرچر)                        تب، درجه حرارت

kid                                    (کید)                                 بچه

brother                             (برادر)                                برادر

to drink                        (تو دیرینک)                            نوشیدن

coke                                (کک)                              کوکا کولا

cherry                             (چری)                             آلبالو(یی)

to get                            (تو گت)                      فهمیدن، متوجه شدن

to take medicine        (تو تیک مدیسن)                        دارو خوردن

medication                   (مدیکیشن)                                دارو

bread                              (برد)                                     نان

loaf of bread                 (لف آو برد)                              قرص نان

chicken                         (چیکن)                                   مرغ

butter                            (بآتر)                                    کره

to look at                    (تو لوک ات)                            نگاه کردن به

to go out                    (تو گُ اوت)                             بیرون رفتن


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

 + 

 = 
15

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مجموعه ویدیویی Building a Better Vocabulary، یکی از کامل ترین فیلم های آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که لغات انگلیسی را همراه با ترفند و تکنیک خاصی به زبان آموزان می آموزد. این مجموعه تصویری دارای ۳۶ قسمت و بیش از ۱۸ ساعت آموزش می باشد که شامل بهترین و پرکاربردترین لغات زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه ویدیویی به این صورت می باشد که: در هر قسمت چندین لغت را به زبان آموزان معرفی می کند و در حین معرفی نوع آن کلمه (Verb – Noun – Adjective – Adverb و …) را نیز بیان می کند؛ بعد معنی آن کلمه را به انگلیسی به صورت زیرنویس بیان خواهد کرد. معنی یک واژه انگلیسی هم به تنهایی و هم معنی آن را در جمله و متن خواهد گفت. همچنین بعضی از واژگان را تجزیه کرده و آنها را بررسی می کند. این عمل باعث می شود که زبان آموز لغت را به خوبی شناخته و آن را درک کند و معنی آن را برای همیشه به خاطر بسپارد. نحوه آموزش این مجموعه به گونه ای نیست که لغات را حفظ کنید، بلکه به صورتی است که شما کلمه را درک کنید و آن را بفهمید، اینگونه باعث می شود که آن کلمه برای همیشه ملکه ذهن شما شود.




همچنین این مجموعه ویدیویی به تقویت مهارت صحبت کردن، نوشتن و حتی فکر کردن به انگلیسی، به شما نیز کمک خواهد کرد. سعی کنید هر تعداد لغاتی که فرا می گیرید، به صورت دقیق و کارآمد باشد تا اینکه تعداد لغات زیادی بیاموزید و مورد استنفاده قرار نگیرند. این مجموعه توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی (Kevin Flanigan) به شما آموزش داده می شود؛ کسی که به شما کمک خواهد کرد لغات را به بهترین نحو فراگرفته و به سرعت و برای همیشه در ذهن شما باقی بماند. این مجموعه را می توان یکی از بهترین منابع تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی به شمار آورد. مجموعه فوق برای زبان آموزانی که در سطح متوسط و پیشرفته قرار دارند، بسیار مناسب است. این مجموعه دارای فایل های ویدیویی و کتاب الکترونیکی (PDF) نیز می باشد.

 

توجه : به دلیل حجم بالای مجموعه، تنها هشت قسمت اول برای دانلود قرار داده شده اند. برای تهیه مجموعه کامل با ۱۶ گیگابایت حجم، می توانید از طریق خرید پستی اقدام کنید.

تصاویری از مجموعه:

این سری ویدئوها عالین . لطفا باقی قسمت ها را برای دانلود قرار دهید. با تشکر.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

 × 
8
 = 
شانزده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

پکیجی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، کامل ترین و بهترین مجموعه آموزش و تقویت لغات زبان انگلیسی است. این پکیج آموزشی پرفروش ترین منابع آموزش لغات زبان انگلیسی را دارا می باشد. زبان آموزان اغلب برای یادگیری زبان انگلیسی، ابتدا به لغات روی آورده و قصد یادگیری آن را دارند. برای یادگیری هر زبانی ابتدا باید حروف و کلمات آن زبان را شناخت و بعد به سراغ یادگیری دستور آن زبان و دیگر مهارت ها رفت. زیرا بدون لغات و واژگان نمی توانیم دیگر مهارت ها را بیاموزیم. زمانی که به کودکی می خواهیم زبان مادری اش را یاد بدهیم، ابتدا به او لغات ساده و ابتدایی را می آموزیم و بعد لغات بیشتر و مهارت های دیگر (صحبت کردن – نوشتن – خواندن و …) را آموزش می دهیم. یادگیری زبان دوم نیز، به همین صورت می باشد. این پکیج آموزشی، مهم ترین و ضروری ترین لغات زبان انگلیسی را دارا می باشد که بعضی از آنها به صورت تصویری و بعضی دیگر به صورت صوتی به شما عزیزان آموزش داده می شود. آموزش صوتی و تصویری به شما کمک می کند که علاوه بر یادگیری واژگان انگلیسی، نحوه تلفظ لغات انگلیسی و همچنین مهارت شنیداری خود را تقویت کنید. افرادی که قصد یادگیری لغات جدید و به روز و همچنین با روش نوین را دارند، می توانند این مجموعه آموزشی را تهیه نمایند. زبان آموزان اغلب برای یادگیری زبان انگلیسی چندین مجموعه آموزشی را تهیه می کنند و از همه آنها به دلیل روش ها و تکنیک های مختلف آموزشی، برای یادگیری بهتر استفاده می کنند. این امر باعث می شود که شما عزیزان هزینه ی زیادی را صرف تهیه این مجموعه ها کنید. اما سایت Languagedownload، این پکیج کامل را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به صورت یکجا و با صرف هزینه کمتر تمام مجموعه های معتبر و کامل را تهیه نمایید.



 


کتاب Vocabulary and Spelling Success، یکی از مجموعه های خوب آموزش لغات و هجی کردن کلمات محسوب می شود. کتابی که هم اکنون در اختیار دارید، ویرایش چهارم این مجموعه می باشد که یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش لغات و املای کلمات است. بسیاری از زبان آموزان لغات را یاد می گیرند و با نحوه ی تلفظ آن هم آشنا می شوند، اما زمانی که می خواهند به صورت نوشتاری از آن لغت استفاده می کنند، طرز نوشتن آن را فراموش می کنند. این مجموعه علاوه بر آموزش، تمرینات و تست هایی را همراه با پاسخ برای شما عزیزان فراهم کرده است. علاوه بر یادگیری لغات انگلیسی همراه با تلفظ، باید املا و طرز نوشتن آن لغت را نیز بیاموزیم. همچنین یادگیری این مجموعه در موفقیت شما در آزمون ها موثر است. با این مجموعه طرز نوشتن تمامی لغات را بیاموزید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش لغات انگلیسی Vocabulary and Spelling Success اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه The Express Picture Dictionary، یکی از دیکشنری های تصویری خوب زبان انگلیسی می باشد که لغات را همراه با تصاویر زیبا و جذاب به شما زبان آموزان عزیز آموزش می دهد. این مجموعه دارای بیش از ۱۵۰۰ لغت می باشد. لازمه ی یادگیری هر زبانی، همیشه یادگیری لغات و واژگان آن زبان می باشد. این دیکشنری به دلیل داشتن تصاویر جذاب و گیرا که همراه با لغات مربوط به خودشان می باشند، بسیاری از زبان آموزان را به خود جذب و علاقه مند کرده است. این مجموعه سعی داشته که به صورت های مختلف (اینتراکتیو، صوتی و کتاب الکترونیکی) لغات انگلیسی را به نوآموزان و زبان آموزان عزیز آموزش دهد. تمامی لغات و واژگان موجود در این مجموعه، لغات به روز و پرکاربردی هستند که با تمرین و تکرار آنها می توانید دایره لغات خود را تقویت کرده و به بالاترین سطح ممکن برسانید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره دیکشنری تصویری لغات انگلیسی The Express Picture Dictionary اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه English Vocabulary Organiser، یکی از مجموعه های خوب آموزش و تقویت لغات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۱۰۰ درس آموزشی می باشد که سعی دارد با انجام تمرینات شما را وادار به جستجو به دنبال معانی لغات بکند که این امر باعث می شود شما بزودی تعداد زیادی از کلمات انگلیسی را یاد بگیرید. این شیوه و روش از آموزش علاوه بر یادگیری سریع، باعث می شود که کلمات و لغات برای همیشه در ذهن شما باقی بماند. همچنین مجموعه فوق به بررسی نحوه تشکیل و ریشه یابی لغات زبان انگلیسی می پردازد. یادگیری چگونگی ریشه یابی و نحوه تشکیل واژه انگلیسی، در درک و به خاطر ماندن واژگان نقش مهم و اساسی دارد. علاوه بر موارد گفته شده، این مجموعه دارای مثال های کاربردی و نکات کلیدی و مهم می باشد که می تواند به زبان آموزان در یادگیری بهتر، کمک ویژه ای نماید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تقویت دایره لغات انگلیسی English Vocabulary Organiser اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Executive Vocabulary، یکی از مجموعه های صوتی آموزش و تقویت لغات پرکاربرد زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۱۲۵ فایل صوتی می باشد که تمامی لغات رایج و پرکاربرد را همراه با معنی آن برای شما بیان می کند. معنی این لغات به صورت توضیح مختصر می باشد، که به صورت واضح و صریح معنی لغات را برای شما زبان آموزان عزیز بیان می کند. یادگیری لغات و تقویت آن، برای شروع و یادگیری هر زبانی به عنوان اقدامات اولیه محسوب می شود. این مجموعه تنها دارای فایل MP3 می باشد، در واقع آموزش آن به صورت صوتی می باشد. شما با چندین بار گوش دادن به این فایل های صوتی، هر بار بیشتر سعی می کنید که به خوبی متوجه مطالب شوید و همین امر باعث می شود که شما با کلمات و جملات زبان انگلیسی بیشتر آشنا شوید و همزمان مهارت شنیداری خود را نیز تقویت کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش لغات انگلیسی Executive Vocabulary اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه The HEINLE Picture Dictionary، یکی از دیکشنری های تصویری زبان انگلیسی می باشد که لغات پرکاربرد و رایج زبان انگلیسی را همراه با تصویر به زبان آموزان آموزش می دهد. این مجموعه دارای بیش از ۴۰۰۰ لغت همراه با تصویر می باشد، که تمام اینها لغاتی است که شما در طول روز با آنها سروکار دارید. تصاویر موجود در کتاب الکترونیکی این مجموعه، دارای کیفیت بالا می باشند. آموزش لغات همراه با تصویر خیلی مفید و موثر می باشد و زبان آموزان می توانند به راحتی مشکل ترین لغات را نیز به حافظه بسپارند. علاوه بر آموزشی که در فایل PDF آن موجود است، در فایل MP3 نیز تلفظ تمامی لغات و واژگان، همراه با لهجه امریکن وجود دارد. همچنین فایل نرم افزار آن به زبان آموزان این اجازه را می دهد که بعد از اموزش از طریق فایل های PDF و MP3، با انجام دادن تمرینات در فایل نرم افزار، میزان یادگیری خود را ارزیابی کنند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره دیکشنری تصویری انگلیسی The HEINLE Picture Dictionary اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه تصویری Word in the News – BBC Learning، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه برای تقویت لغات و اصطلاحات رایج و پرکاربرد و همچنین تقویت مهارت مکالمه برای شما زبان آموزان عزیز فراهم شده است. روش آموزش مجموعه فوق به این گونه می باشد که: ابتدا کلمات و اصطلاحات مربوط به درس را همراه با ترجمه و معنی فارسی آن، برای شما بیان می کند. سپس درس مربوطه را همراه با فیلم کوتاهی برای شما پخش می کند و از شما می خواهد که ابتدا گوش دهید. و بعد دوباره فیلم را همراه با زیرنویس انگلیسی برای شما پخش می کند. آموزش این مجموعه توسط چندین مدرس صورت می گیرد. مجموعه فوق برگرفته ازاخبار شبکه BBC می باشد و همیشه لغات و واژگانی که در اخبار بکار می رود، عمومی و پرکاربرد است. یکی از ویژگی های خاص مجموعه، کیفیت تصویر بالای آن است و همچنین بیان لغات مربوط به درس همراه با معنی، قبل از شروع آموزش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش کلمات انگلیسی Word in the News – BBC Learning اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه English Vocabulary in Use، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت کلمات و اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب ۴ سطح آموزشی برای شما فراهم شده است، که این ۴ سطح هر کدام دارای کتاب جداگانه می باشند. این مجموعه، جهت تقویت و آموزش لغات و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی برای شما فراهم گردیده است. در پایان هر سطح دارای آزمون می باشد، که این امر باعث ارزیابی سطح یادگیری شما عزیزان می شود. تمامی مطالب این مجموعه به روز و کارآمد است و برای آزمون های بین المللی بسیار مفید است. این مجموعه دارای فایل PDF و MP3 می باشد که فایل صوتی این مجموعه، تلفظ صحیح لغات را به شما آموزش می دهد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب تقویت واژگان انگلیسی English Vocabulary in Use اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Verbal Advantage، یکی از مجموعه های تقویت دانش لغات زبان انگلیسی است که دارای ۱۰ درس کامل آموزشی می باشد. از آنجا که این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد، علاوه بر آموزش از طریق PDF، لغات را به صورت صوتی و همراه با تلفظ هم به شما آموزش می دهد. مجموعه Verbal Advantage سعی داشته که تمامی حروف و لغاتی که شما باید در مورد تلفظ ، کاربرد لغات و توضیحات مربوط به آنها را بدانید، به صورت کامل به شما آموزش بدهد. در ابتدا شما را با حروف ها (صدا دار و بی صدا) آشنا می کند. البته با آوردن مثالی برای هر کدام از آنها، باعث میشود که شما بهتر و سریع تر یاد بگیرید. همچنین بعد از اتمام حروف، شما را با بیش از ۳۵۰۰ لغت که همراه با متضاد، مترادف و حتی  دارای طرز تلفظ کلمات هستند، آشنا می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لغات انگلیسی Verbal Advantage اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Test Your Vocabulary، یکی از مجموعه های جذاب آموزش لغت، همراه با آزمون است. اکثر سوالات آزمون های مجموعه همراه با عکس می باشد که به زبان آموزان عزیز کمک کند تا بتوانند به راحتی به سوالات پاسخ دهند. با انجام دادن آزمون های مفید این مجموعه، می توانید سطح یادگیری لغات خود را بالا برده و میزان یادگیری و پیشرفت خود را بررسی کنید. این مجموعه دارای ۵ سطح اصلی است که هر سطح دارای ۶۰ قسمت می باشد، در واقع دارای ۶۰ آزمون برای پیشرفت لغات می باشد. در هر آزمون، نکات مهمی وجود دارد که به شما کمک می کند آزمون ها را به راحتی انجام دهید. می توانید جواب های خود را با پاسخ نامه ای که در انتهای کتاب وجود دارد، مقایسه کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آزمون های لغات انگلیسی Test Your Vocabulary اینجا را کلیک کنید.


 


جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لغات انگلیسی ۴۰۰۰Essential English Words اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه ۵Language Visual Dictionary، از مجموعه های تصویری آموزش لغات است. اگر شما می خواهید لغاتی را یاد بگیرید و در مکالمات روزمره خود به کار ببرید، این مجموعه در یادگیری شما بسیار موثر خواهد بود. کسانی که حافظه دیداری دارند و با تصویر بهتر و سریع تر لغات را یاد می گیرند، این مجموعه به آنها توصیه می شود. البته این مجموعه برای تمامی زبان آموزانی که می خواهند در یادگیری دایره لغات پیشرفت کنند، بسیار مناسب است. این مجموعه شامل ۱۵ درس می باشد که تمامی لغاتی که شما ممکن است در فعالیت های روزمره خود به آن احتیاج پیدا کنید را برای شما فراهم کرده ایم. لغات را طبق موضوعات مربوط به خودشان در ۱۵ درس برای شما گردآوری کرده ایم. این موضوعات شامل: پوشاک، خوراک، مشاغل، مکان ها، اشیا، ورزش، وسایل نقلیه و … می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره دیکشنری تصویری انگلیسی ۵Language Visual Dictionary اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Word by Word – Picture Dictionary یکی از بهترین مجموعه های آموزش لغات انگلیسی است. زیرا این مجموعه، لغات را همراه با تصویر به شما آموزش می دهد. این عمل باعث بهتر و سریعتر یاد گرفتن کلمات می شود. این مجموعه دارای ۲ ویرایش می باشد (ویرایش اول و دوم)، که در نسخه دوم مجموعه کامل تر شده است. از آنجایی که لغات انگلیسی فرار هستند، شما با این روش می توانید لغات را به راحتی به ذهن خود بسپارید. این مجموعه دارای ۳۰۰۰ لغت می باشد. مجموعه فوق برای کسانی که به یادگیری مکالمه بهتر احتیاج دارند، بسیار مناسب است. هر درس این مجموعه در مورد موضوعی خاص است. در تمام درس ها لغت های مربوط به موضوع، همراه با تصویر برای شما فراهم شده است. بعد از اتمام هر درس، تمریناتی هم در پایان درس وجود دارد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره دیکشنری تصویری انگلیسی Word by Word – Picture Dictionary اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه English Collocation in Use، یکی از مجموعه های آموزش لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی است. با استفاده از این کتاب می توانید علاوه بر تقویت لغات، مکالمه و رایتینگ خود را نیز تقویت کنید. یادگیری دقیق و کامل لغات یکی از مهمترین بخش از یادگیری زبان است. در این مجموعه اصطلاحات روزمره و لغاتی که باید همیشه با هم استفاده شوند، به شما آموزش داده می شود. (برای مثال: Pay and Attention). شما به این روش یادگیری از زبان احتیاج دارید، زیرا به شما کمک می کند که طبیعی تر و بهتر صحبت کنید و بنویسید. یاد گرفتن این مجموعه باعث افزایش سطح دایره لغات شما می شود. و همچنین سطح Advanced این مجموعه برای آزمون های رایتینگ (writing) بسیار مفید و موثر است. در هر درس شما با تعداد لغاتی جدید آشنا می شوید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تقویت کلمات انگلیسی English Collocation in Use اینجا را کلیک کنید.


 


۵۰۰۰Collegiate Words، مجموعه آموزش لغات زبان انگلیسی است. تمامی لغات این مجموعه که برای شما آماده کرده ایم دارای تعاریف مختصری هستند. شما در طول ۱ ماه می توانید تمامی لغات این مجموعه را فراگیرید. کافی است ۱۵ دقیقه در روز، وقت خود را با این مجموعه سپری کنید. با داشتن این مجموعه علاوه بر تقویت دایره لغات خود می توانید تلفظ و حتی گویش خود را نیز تقویت کنید. این مجموعه حتی برای آزمون های GRE و TOEFL هم بسیار موثر و مفید است، به طوری که می توانید آزمون ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. مجموعه فوق شما را با ۵۰۰۰ لغت در سطح پیشرفته زبان انگلیسی آشنا می کند. لغت ها طبق ترتیب حروف الفبا چیده شده اند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لغات انگلیسی ۵۰۰۰Collegiate Words اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Daily Video Vocab بهترین مجموعه آموزش لغات و اصطلاحات انگلیسی است. این مجموعه ویدیوئی سعی دارد شما را با لغات و اصطلاحات رایج انگلیسی که در طی روز با آن سروکار دارید، آشنا کند. مجموعه دیلی ویدیو وکب دارای ۱۱۹ درس می باشد که در هر درس شما را با یک لغت یا اصطلاح جدید آشنا می کند. در ابتدا لغت یا اصطلاح مربوطه را بیان می کند و بعد معنی آن را به صورت کامل برای شما نمایان می کند. و در آخر با آوردن چند مثال درس را کامل می کند. مثال ها به شما کمک می کند که معنی کامل و دقیق اصطلاحات و لغات را متوجه شوید. با داشتن این مجموعه علاوه بر تقویت لغات و اصطلاحات کاربردی جدید در زبان انگلیسی، به نحوه ی تلفظ شما هم کمک می کند. مجموعه Daily Video Vocab برای مکالمه روزمره شما بسیار موثر است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش واژگان انگلیسی Daily Video Vocab اینجا را کلیک کنید.


 


Word play 550 + Words you need to know مجموعه ای بی نظیر و لذت بخش برای آموزش لغات و اصطلاحات است. با گوش دادن به فایل های mp3 سرگرم کننده و تفریحی این مجموعه نه تنها لغات و اصطلاحات جدید یاد می گیرید، بلکه قدرت مکالمه ی خود را نیز افزایش می دهید. این مجموعه دارای ۵ درس (بخش) است که هر درس آن چه در قسمت فایل mp3 و چه در کتابچه دارای ۴ قسمت است که تمامی لغات و اصطلاحات مربوط به آن بخش را همراه با معنی و توضیح کامل دارد. لغات موجود در کتابچه به طور واضحی در فایل mp3 مشخص شده است. این مجموعه شما را در یادگیری لغات سخت و پیشرفت در مهارت مکالمه کمک می کند. این کتاب شامل ۵۵۰ لغت کاربردی در تافل می باشد که توانسته است نسبت به رقبای خود جایگاه بالاتری را در بین خوانندگان داشته باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لغات و اصطلاحات انگلیسی Word play 550 + Words you need to know اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Barron’s Wordlist Complete، یکی از مجموعه های خوب تقویت لغات زبان انگلیسی است. این مجموعه دارای لغات مهم و پرکاربرد می باشد که اغلب از آنها می توان در امور روزمره استفاده کرد. هنگامی که لغات ضروری را به خاطر بسپارید، موقع صحبت کردن به راحتی می توانید صحبت کنید. همین امر باعث روان صحبت کردن شما خواهد شد. لغات این مجموعه، مانند دیکشنری به ترتیب حروف الفبا و همراه با معنی برای شما عزیزان آماده شده است. ترتیب لغات باعث می شود که به راحتی بتوانید واژه مورد نظر خود را بیابید. هر لغت دارای معانی مختلفی است که این مجموعه تمام معانی لغات را داراست. معانی مختلف هر لغت، در هر جمله و موقعیت مختلفی معنی مجزایی دارد.


 


فیلم آموزشی English for New Americans، مجموعه تصویری خوب برای تقویت لغات و مکالمه انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۳ قسمت متفاوت، با موضوعات کاربردی می باشد که مباحث و موضوعات این مجموعه شامل تمامی اموری که در طول روز با آنها برخورد می کنید، می شود. زیرا دارای مباحث کاری، اجتماعی، ارتباطی، اقتصادی و … می باشد که با تمام این موضوعات، کم و بیش در طول روز سروکار داریم. موضوعات این مجموعه عبارتند از: Everyday Life – Work and Schools – Health، Home and Community. هر ۳ قسمت این مجموعه دارای فایل ویدیویی و فایل صوتی (MP3) می باشند اما تنها قسمت Health، Home and Community دارای کتاب الکترونیکی (PDF) می باشد که شامل Audio Script و Work Book است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی تقویت مکالمه و لغات انگلیسی English for New Americans اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Good Word Guide، از بهترین مجموعه های تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی است. همانطور که از اسم مجموعه پیداست، راهنمای بسیار خوبی برای یادگیری لغات زبان انگلیسی است. قبل از آموزش کلمات انگلیسی، نحوه تلفظ حروف را آموزش می دهد و هرکدام از حروف را در کلمه ای به کار می برد که به طور کامل متوجه نحوه تلفظ حروف شوید. معنی لغات این مجموعه به صورت توضیح کامل درباره هر لغت می باشد که شما معنی لغت را حفظ نه، بلکه درک کنید. توضیح کامل باعث می شود که زبان آموزان به راحتی معنی لغات را درک کرده و برای همیشه در ذهن آنها باقی بماند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لغات انگلیسی Good Word Guide اینجا را کلیک کنید.


 


کتاب Test Your English Vocabulary in Use، یکی از مجموعه های خوب برای ارزیابی و بررسی لغات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه واژگان رایج و پرکاربرد زبان انگلیسی را آموزش می دهد. مجموعه فوق دارای ۱۰۰ آزمون مختلف می باشد که پاسخ تمامی آزمون ها در انتهای کتاب قرار دارد. از اسم مجموعه پیداست که این کتاب قصد دارد که میزان یادگیری لغات انگلیسی شما را ارزیابی و بررسی کند. همچنین این مجموعه برای تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) مناسب می باشد. با این مجموعه می توانید به صورت خودآموز لغات را یاد بگیرید. آموزش لغات همراه با انجام تمرین بهتر و سریع تر صورت می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش لغات انگلیسی Test Your English Vocabulary in Use اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Vocabulary Booster، یکی از مجموعه های ارزیابی و بررسی میزان یادگیری لغات زبان انگلیسی است. اگر می خواهید به طور کامل به معنای کلمات مسلط باشید و بتوانید به راحتی صحبت کنید، باید لغات زبان انگلیسی را فرابگیرید. این مجموعه دارای لغات رایج و کاربردی می باشد، که به شما کمک می کند که در مدت زمان کمی لغات زبان انگلیسی را فرابگیرید. مجموعه فوق دارای فایل های PDF و MP3 می باشد. تمامی لغاتی که در کتاب الکترونیکی موجود است، در فایل صوتی این مجموعه نیز وجود دارد. درواقع علاوه بر آموزش لغات، تلفظ صحیح آنها را نیز فراخواهید گرفت. این مجموعه به شما کمک می کند که به راحتی با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید.


 


مجموعه Vocabulary Building، از مجموعه های کامل و خوب آموزش لغات زبان انگلیسی است. این مجموعه لغات را در متن آموزش می دهد، که این روش باعث می شود لغات را بهتر و مفهومی تر بیاموزید. لغات معانی مختلفی دارند که اگر در جمله استفاده شوند، می توانیم معنی مورد نظر مربوط به آن لغت را تشخیص دهیم. بعد از آموزش لغات در متون و جملات انگلیسی، تمرین هایی را برای شما عزیزان آماده کرده است. با انجام دادن آنها لغات را بهتر شناخته و سریعتر یاد می گیرید. همچنین مترادف و متضاد کلمات را نیز به شما عزیزان آموزش خواهد داد. لغات را نباید حفظ کرد، زیرا بعد از مدت زمان کوتاهی فراموش می شوند. واژگان انگلیسی را باید به صورت مفهومی فرابگیرید تا برای همیشه از آنها استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لغات انگلیسی Vocabulary Building اینجا را کلیک کنید.


 


کتاب Vocabulary 4000، مجموعه ای بسیار کامل می باشد که واژگان زبان انگلیسی را آموزش می دهد. این مجموعه سرشار از لغات کاربردی و رایج می باشد که دارای ۴۰۰۰ لغت انگلیسی می باشد. معنی هرکدام از این لغات به طور کامل توضیح داده شده و شما را متوجه می کند که این لغات را در چه موقعیتی استفاده کنید. اگر با زبان انگلیسی آشنا باشید و فکر کنید که لغات انگلیسی را بلد هستید، این مجموعه می تواند لغات جدیدتر و پرکاربردتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لغات این مجموعه، پرکاربرد و برای امور روزمره مناسب می باشد. لغات این مجموعه مانند دیکشنری، به ترتیب حروف الفبا می باشد؛ به صورتی که زبان آموزان می توانند به راحتی لغات را پیدا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب تقویت لغات انگلیسی Vocabulary 4000 اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Webster Essential Vocabulary، یکی از مجموعه های خوب آموزش کلمات زبان انگلیسی است. این مجموعه ابتدا لغاتی را در اختیار شما قرار می دهد که مترادف یکدیگر هستند و شما باید آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید. در واقع این یک تمرین است که لغات انگلیسی را به شما آموزش دهد. همانطور که می دانید لغات را نباید حفظ کرد، باید آنها را درک کرد و به صورت کامل متوجه شد. یادگیری لغات همراه با متضاد و مترادف آنها بسیار بهتر و سریع تر صورت می گیرد. این مجموعه علاوه بر آموزش لغات، تلفظ آن کلمه و نوع آن لغت (فعل – اسم – صفت و …) را نیز به شما آموزش خواهد داد.


 


کتاب Word Formation in English، مجموعه بسیار خوب آموزش زبان انگلیسی است. مجموعه فوق حالت و فرم کلمات را به شما زبان آموزان عزیز آموزش می دهد که کلمات و لغات انگلیسی چه نوع بافت و ساختاری دارند. این مجموعه، پیشوند و پسوند کلمات را برای شما مشخص می کند که شما ریشه اصلی کلمات را بشناسید. همین عمل باعث می شود که شما عزیزان با ساختار کلمات آشنا شوید. همچنین مخفف کلمات را به شما آموزش خواهد داد که بعضی از حروف، مخفف چه کلماتی هستند. شناخت ساختار کلمات در یادگیری لغات انگلیسی بسیار مهم هستند. زیرا اگر بافت و ساختار لغات را بشناسیم، به راحتی می توانیم معنی لغات را درک کنیم.


 


مجموعه صوتی Million Dollar Vocabulary، یکی از مجموعه های آموزش لغات انگلیسی همراه با فایل های صوتی می باشد. آموزش این مجموعه بسیار ساده تر و جذاب تر از مجموعه های دیگر آموزش لغات می باشد. آموزش و یادگیری این مجموعه همراه با جذابیت و سرگرمی می باشد و همچنین بسیار ساده و راحت مجموعه را آموزش می دهد. این مجموعه همراه با فایل های صوتی به راحتی لغات انگلیسی را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. یادگیری مطالب همراه با شنیدن بسیار راحت و بهتر صورت می گیرد. زیرا شنیدن کمک می کند که مطالب به راحتی در ذهن و حافظه باقی بماند. همچنین این مجموعه دارای متن فایل های صوتی، در ۲ فرمت متفاوت (PDF – Word) می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش صوتی لغات انگلیسی Million Dollar Vocabulary اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه صوتی Verbal Power، آموزش لغات زبان انگلیسی همراه با معانی و تعاریف انگلیسی است. آموزش این مجموعه همراه با ۵۰ فایل صوتی می باشد که همچنین دارای لغات پرکاربرد و رایج نیز می باشد. این مجموعه صوتی، واژگان را همراه با تعریف به زبان آموزان عزیز آموزش می دهد که همین باعث می شود که لغات را بهتر فراگیرند. آموزش لغات همراه با تعریف باعث می شود زبان آموزان لغات را حفظ نکنند بلکه آن را به صورت مفهومی یاد بگیرند. این مجموعه علاوه بر آموزش لغات، مهارت تلفظ را نیز تقویت می کند. مجموعه فوق برای سطوح متوسط و پیشرفته نیز مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش لغات انگلیسی Verbal Power اینجا را کلیک کنید.


 


 


مجموعه صوتی Word Smart – Building a More Educated Vocabulary، مجموعه ای بی نظیر برای شناخت و آموزش لغات زبان انگلیسی می باشد. اینکه یک لغت را چگونه و در چه موقعیتی استفاده کنیم، روش و آموزش خاصی دارد، که هر زبان آموزی با این روش آشنا نیست. این مجموعه صوتی علاوه بر آموزش و تقویت دایره لغات انگلیسی، به شما آموزش می دهد که چگونه از لغات در جملات و متون انگلیسی استفاده کنید. بیشتر از میلیون ها نفر از این مجموعه برای بهبود بخشیدن این مهارت و افزایش سطح دایره لغات انگلیسی استفاده می کنند. مجموعه فوق بسیاری از لغات رایج و کاربردی را به زبان آموزان عزیز آموزش می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی تقویت لغات انگلیسی Word Smart اینجا را کلیک کنید.


 


کتاب Another Word A Day، یکی از پرفروش ترین کتاب های آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه در قالب ۵۲ فصل می باشد. این کتاب لغاتی را که تا به حال نشنیده اید و یا کم برخورد داشته اید را به شما معرفی کرده و آموزش خواهد داد.از آنجایی که چنین کتابی را هر سایت و فروشگاهی ندارد، ما این مجموعه کامل را در اختیار شما عزیزان بر روی سایت Languagedownload.ir قرار می دهیم. همچنین این مجموعه آموزشی علاوه بر آموزش لغات و معانی آن، تلفظ، ریشه یابی واژه ها و حتی مثالی از آنها را در این مجموعه برای شما عزیزان آورده است.


 


مجموعه Easy English Vocabulary، از مجموعه های کامل آموزش لغات زبان انگلیسی همراه با فایل های صوتی می باشد. این مجموعه آموزشی، کلمات ضروری و رایج برای مکالمات روزمره انگلیسی را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. آموزش این مجموعه صوتی به صورت هدف دار می باشذ؛ یعنی هدف مجموعه تنها آموزش و تقویت لغات نیست بلکه مجموعه سعی دارد که علاوه بر یادگیری لغات، بتوانید آنها را در مکالمات روزمره خود استفاده کنید. با این مجموعه می توانید بر همه لغات و عبارات در مکالمات روزانه مسلط شوید. مجموعه فوق، برای تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش صوتی لغات انگلیسی Easy English Vocabulary اینجا را کلیلک کنید.


 


کتاب ۵۰۴، یکی از پرفروش ترین و معروف ترین کتاب آموزش لغات و واژگان زبان انگلیسی می باشد. همانطور که می دانید این کتاب دارای ۴۲ درس می باشد که هر درس شامل ۱۲ لغت است و همچنین آموزش این مجموعه به فارسی می باشد. امروزه یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی یکی از نیازهای اصلی افراد محسوب می شود. این زبان در اکثر موقعیت ها مورد نیاز است و همچنین یادگیری زبان انگلیسی در پیشرفت موقعیت های مختلف شما (مطالعه، کار با کامپیوتر، مکالمه و …) بسیار موثر است. این مجموعه علاوه بر آموزش لغات، مترادف کلمات و همچنین مثالی از آنها را برای شما عزیزان فراهم کرده است. مترادف و مثال لغات باعث می شود که بهتر و سریعتر لغات را فرابگیرید. در انتهای کتاب، تمامی لغات ۵۰۴ به صورت یکجا همراه با معنی فارسی آمده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب تقویت دایره لغات انگلیسی ۵۰۴ اینجا را کلیک کنید.


 


کتاب ۱۱۰۰، همانند کتاب ۵۰۴ یکی از پرفروش ترین و معروف ترین مجموعه آموزش لغات زبان انگلیسی می باشد. کتاب ۱۱۰۰، دارای ۲۲۰ درس می باشد که در هر درس ۵ لغت آموزش داده می شود و مناسب برای سطوح متوسط به بالا می باشد. این مجموعه همانند ۵۰۴ جهت تقویت لغات برای زبان آموزان عزیز فراهم شده است اما لغاتی که در این مجموعه (۱۱۰۰) وجود دارد، نسبت به مجموعه ۵۰۴ در سطح بالاتری قرار دارند. افرادی که در سطح مبتدی قرار دارند، ابتدا باید لغات ۵۰۴ و بعد ۱۱۰۰ را بیاموزند. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که ابتدا در هر درس تعدادی لغات همراه با مترادف به شما عزیزان آموزش می دهد و بعد برای تفهیم بهتر آن لغات، در متنی بکار برده شده اند. همچنین در هر درس، شما را با یک اصطلاح انگلیسی آشنا خواهد کرد.


 


مجموعه ویدیویی Building a Better Vocabulary، یکی از کامل ترین فیلم های آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که لغات انگلیسی را همراه با ترفند و تکنیک خاصی به زبان آموزان می آموزد. این مجموعه تصویری دارای بیش از ۱۸ ساعت آموزش می باشد که شامل بهترین و پرکاربردترین لغات زبان انگلیسی می باشد. همچنین این مجموعه ویدیویی به تقویت مهارت صحبت کردن، نوشتن و حتی فکر کردن به انگلیسی، به شما نیز کمک خواهد کرد. سعی کنید هر تعداد لغاتی که فرا می گیرید، به صورت دقیق و کارآمد باشد تا اینکه تعداد لغات زیادی بیاموزید و مورد استنفاده قرار نگیرند. این مجموعه توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی (Kevin Flanigan) به شما آموزش داده می شود. کسی که به شما کمک خواهد کرد لغات را به بهترین نحو فراگرفته و به سرعت و برای همیشه در ذهن شما باقی بماند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش و تقویت واژگان زبان انگلیسی Building a Better Vocabulary اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه صوتی Dynamic Vocabulary، از مجموعه های خوب آموزش کلمات انگلیسی همراه با فایل های صوتی می باشد. این مجموعه در قالب ۴ درس آموزشی می باشد که این دروس در مجموع دارای ۲۲ فایل صوتی می باشند. لغت Dynamic به معنای وابسته به نیروی محرکه و یا شخص پرانرژی می باشد. همانطور که از اسم مجموعه پیداست، لغات انگلیسی را همراه با جذابیت و سرگرمی به شما عزیزان آموزش خواهد داد، به صورتی که به خوبی و برای همیشه در ذهن شما باقی بماند. زبان آموزان عزیز می توانند از لغات این مجموعه در هر موقعیتی استفاده کنند. آموزش این مجموعه به صورت صوتی بوده و همچنین دارای موضوعات رایج و پرکاربرد می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش کلمات انگلیسی Dynamic Vocabulary اینجا را کلیک کنید.


 


مجموعه Sesame Street – Video Vocabulary Podcast، یکی از پادکست های تصویری خوب آموزش لغات و واژگان زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۱۰۶ درس می باشد که در هر درس یک لغت را آموزش می دهد. این امر باعث می شود که برای هر لغت وقت بیشتری گذاشته شود و بهتر آن لغت تجزیه و تحلیل شود. علاوه بر معنی، باید لغات را از جهت های دیگر نیز بررسی نمود. آموزش این مجموعه به صورت فیلم کارتونی می باشد که به این معنی نیست این مجموعه تنها مناسب کودکان است. با دیدن مجموعه و همچنین لغاتی که آموزش می دهد، می توان متوجه شد که این مجموعه تنها برای کودکان مناسب نمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش واژگان زبان انگلیسی Sesame Street – Video Vocabulary Podcast اینجا را کلیک کنید.


 


با سلام وخسته نباشید خدمت تمامی تهیه کنندگان این سایت بسیار عالی، مفید و پر محتوا

برای خرید پکیج کامل واژگان انگلیسی چطور می توانم اقدام کنم.در ضمن قیمت روهم درج بفرمایید.

شماره تلفن تماس با پشتیبانی این سایت ؟؟؟؟؟؟

با سلام. تعداد دی وی دی را سعی میکنیم در اولین فرصت مشخص و قیمت گذاری انجام شود

بسیار خوب سایت است که میتوانیم همه نکات انگلیسی را از اینجا بیآموزیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

 × 
پنج
 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

دسته ها

محصولات برتر

سایتهای مفید


فارسی یا پارسی یکی از زبان های هندواروپایی در شاخهٔ زبان های ایرانی جنوب غربی است که در کشورهای ایران، افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان به آن سخن می گویند. فارسی زبان رسمی کشورهای ایران و تاجیکستان و یکی از دو زبان رسمی افغانستان (در کنار پشتو) است. زبان رسمی کشور هندوستان نیز تا پیش از ورود استعمار انگلیس، فارسی بود. فا، fa: نماد زبان فارسی. زبان فارسی را پارسی نیز می گویند. زبان فارسی در افغانستان به طور رسمی دری و در تاجیکستان تاجیکی خوانده شده است. در سال ۱۸۷۲ در نشست ادیبان و زبان شناسان اروپایی در برلین، زبان های یونانی، فارسی، لاتین و سانسکریت به عنوان زبان های کلاسیک جهان برگزیده شدند. بر پایهٔ تعریف، زبانی کلاسیک به شمار می آید که یکم، باستانی باشد، دوم، ادبیات غنی داشته باشد و سوم در آخرین هزاره عمر خود تغییرات اندکی کرده باشد.

زبان انگلیسی یکی از زبان های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته است. از دیگر زبان های شاخه ژرمنی می توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وام واژه ها تشکیل می دهد. بیشتر این وام واژه ها از زبان های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان ها وارد انگلیسی شده اند. زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته است چون انگلیسی زبان ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می توان مادر زبان انگلیسی دانست.
انگلیسی، زبان مادری نزدیک به ۳۷۵ میلیون نفر در دنیا است. پس از زبان چینی ماندارین و اسپانیایی، انگلیسی سومین زبان دنیا از نظر تعداد سخنوران است. اما اگر تعداد کسانی که زبان مادری آن ها انگلیسی است و کسانی که تنها به این زبان سخن می گویند را با هم بشماریم، آنگاه می توان گفت که انگلیسی پرکاربردترین زبان در سطح جهان است. البته اگر با مجموعهٔ زبان های چینی مقایسه شود ممکن است که در جایگاه دوم قرار گیرد.

دیکشنری (Dictionary) که گاهی اوقات به عنوان یک واژه نامه، فرهنگ لغت، لغت نامه یا فرهنگنامه شناخته می شود، مجموعه ای از کلمات در یک یا چند زبان خاص است، که اغلب بر اساس حروف الفبا مرتب سازی می شود، و ممکن است شامل اطلاعاتی در مورد تعاریف، کاربردها، ریشه شناسی، تلفظ، ترجمه، و غیره باشد. واژه نامه کتابی است که معانی لغات یک زبان در آن توضیح داده شده باشد. واژه ها به صورت الفبایی مرتب شده اند و معمولاً املا و تلفظ و معنای هر کلمه یاد شده است. فرهنگ لغات در یک رشته خاص، معمولاً حاوی معانی هر واژه است. اگرچه تصور می شود که دیکشنری فقط با واژه ها سر و کار دارد ولی دامنه پوشش آن اغلب می تواند از این هم فراتر برود.

دیکشنری آنلاین (Online Dictionary) وب سایت و یا اپلیکیشنی است که به صورت اینترنتی خدماتی مربوط به دیکشنری ها و فرهنگنامه ها را ارائه می دهد. مانند سایت دیکشنری آبادیس. در دیکشنری آنلاین شما با وارد کردن هر واژه ای در بخش مشخص شده و زدن دکمه جستجو، به سرعت معنی و توضیحات مربوطه را می توانید مشاهده کنید.
نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

تلفظ (Pronunciation) از مباحث ویژه دانش زبان شناسی است که در آن به روند و نحوه ادای هجاها و واج ها میان اهل زبان پرداخته می شود. یک واژه به گونه های متفاوتی تلفظ می گردد. چگونگی تلفظ یک واژه که از واج ها و هجا تشکیل شده ممکن است تحت تاثیر عواملی مانند سن و سال، طبقه اجتماعی، قومیت، سواد، جنسیت و مخاطب متفاوت باشد.

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

کلمات انگلیسی با معنی فارسی با تلفظکتاب اول درس 8 -ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای بهتر ضروری میباشد لطفا” پیشنهاد و انتقاد خود را با ما در میان بگذاریدبرای آموزش های بیشتر به سایت ما بروید ابتدا صفحه اصلی شرکت هرات نرم افزار را لایک کنید یعنی روی شرکت هرات نرم افزار کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی ما شوید صفحه اصلی را لایک کنید چون هر روز ما یک چیزی جدید برای شما داریم به سایت ما هم بروید شاید چیزی دیگری هم که لازم دارید در آنجا باشد کلمات انگلیسی با معنی فارسی با تلفظاز فهرست استفاده کنید چون ممکن فردا نتوانید از آن بهره ببرید لینک دانلودhttps://www.facebook.com/heratsoftware/https://www.heratsoftware.com/https://www.youtube.com/channel/UCWMx…https://twitter.com/heratsoftwareplease subscribe my channel if you want learn moreکلمات انگلیسی با معنی فارسی با تلفظ ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای بهتر ضروری میباشد لطفا” پیشنهاد و انتقاد خود را با ما در میان بگذاریدبرای آموزش های بیشتر به سایت ما بروید mobile :00937948054800093703253741کلمات انگلیسی با معنی فارسی با تلفظ

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ධාවන ලැයිස්තු ප්‍රවේශනය කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

کلمات انگلیسی با معنی فارسی با تلفظکتاب اول درس 8 -ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای بهتر ضروری میباشد لطفا” پیشنهاد و انتقاد خود را با ما در میان بگذاریدبرای آموزش های بیشتر به سایت ما بروید ابتدا صفحه اصلی شرکت هرات نرم افزار را لایک کنید یعنی روی شرکت هرات نرم افزار کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی ما شوید صفحه اصلی را لایک کنید چون هر روز ما یک چیزی جدید برای شما داریم به سایت ما هم بروید شاید چیزی دیگری هم که لازم دارید در آنجا باشد کلمات انگلیسی با معنی فارسی با تلفظاز فهرست استفاده کنید چون ممکن فردا نتوانید از آن بهره ببرید لینک دانلودhttps://www.facebook.com/heratsoftware/https://www.heratsoftware.com/https://www.youtube.com/channel/UCWMx…https://twitter.com/heratsoftwareplease subscribe my channel if you want learn moreکلمات انگلیسی با معنی فارسی با تلفظ ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای بهتر ضروری میباشد لطفا” پیشنهاد و انتقاد خود را با ما در میان بگذاریدبرای آموزش های بیشتر به سایت ما بروید mobile :00937948054800093703253741کلمات انگلیسی با معنی فارسی با تلفظ

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ධාවන ලැයිස්තු ප්‍රවේශනය කරමින්…

نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی
نوشتن تلفظ کلمات فارسی به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *