نوشتن متن فارسی به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

نوشتن متن فارسی به انگلیسی
نوشتن متن فارسی به انگلیسی

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » ۴ روش آسان تبدیل متن فارسی به انگلیسی با بیشترین کارایی

ترجمه متون فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی سالهاست که نیاز خیلی از پژوهشگران ، دانشجویان ، استادان و یا حتی افراد معمولی جامعه است و آنچه ما در این پست برای شما ارائه می دهیم ، معرفی چهار روش آسان برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

گوگل ترنسلیت در حال حاضر بهترین برنامه ترجمه در همه زبان هاست زیرا سال ها بر روی آن و بیشتر از هر برنامه دیگری وقت گذاشته شده است. برنامه ای برای ترجمه بدون اینترنت می باشد قابلیت ترجمه انلاین و ترجمه آفلاین می باشد که بدون نیاز به اینترنت می توان از آن استفاده نمود. همچنین قابلیت ترجمه تصاویری که با دوربین گوشی خود گرفته اید به ۲۹ زبان دنیا را دارد و شما می توانید با استفاده از فناوری واقعیت افزوده از متون اطراف خود عکس بگیرید تا گوگل ترنسلیت آنرا ترجمه کند.این برنامه میتواند متن شما را به بیش از ۱۰۳ زبان زنده دنیا ترجمه کند و ویژگی دیگر این برنامه ترجمه گفتاری دو طرفه به ۳۲ زبان دنیا می باشد:

نوشتن متن فارسی به انگلیسی

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت کامپیوتر

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت اندروید

این برنامه کاربردی که برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی استفاده می شود نیز همانند اپلیکیشن قبلی پرکاربرد است . اپلیکیشن ترجمانلو ، با بهره‌گیری از مترجمان متخصص و ارزیابان حرفه‌ای، همراه مناسبی برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور بوده و از طریق انجام ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و کتب علمی در هر یک از شاخه‌های تخصصی، در خدمت‌رسانی و رفع نیازمندی‌های دانشجویان و پژوهشگران تلاش می کند.

یکی از برنامه هایی”QTranslate” یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار QTranslate:

≡   دانلود این اپلیکیشن

این سایت ترجمه آنلاین برای افرادی مناسب تر است که هنگام نیاز به ترجمه به اینترنت دسترسی دارند. وب سایت BestDic.ir بهترین و پرمخاطب ترین ارائه دهنده خدمات نوین ترجمه در ایران است که خدمات ترجمه تخصصی را به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین انجام می دهند. ترجمه متن و مقاله فارسی به انگلیسی و بالعکس و همچنین به چند زبان دیگر ( انگلیسی عربی فرانسوی روسی آلمان ایتالیا چین استانبول و اسپانیا )خدمتی است که این سایت برای مخاطبان خود انجام می دهد . از مزیت هایی که این سایت دارد می توان به کاهش قیمت ترجمه برای مشتریان به دلیل امکان انتخاب کیفیت ترجمه، اعمال تخفیف های متناسب با حجم سفارش تا ۳۵ درصد و عدم نیاز به مراجعه حضوری اشاره کرد.

از دست ندهید: ۱۵۰ تا از اصطلاحات و ضرب المثل های روزمره انگلیسی با ترجمه فارسی

هر گونه سوالی در زمینه ترجمه متون مختلف دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

سلام من میخام متن خبر بیست وسی را ترجمه کنم .لطفن راهنماییم کنید .باتشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

وقتی سخن از ترجمه خودکار بخصوص ماشینی به میان می‌آید. ترجمه گوگل یا به قول کاربران اینترنتی گوگل ترنزلیت یا گوگل ترانسلیت حرف اول را می‌زند. بسیاری اوقات به دنبال برگردان آهنگ خاصی هستیم یا می‌خواهیم نرم‌افزار ترجمه‌ای پیدا کنیم که به صورت آنلاین متن انگلیسی را به فارسی تبدیل کند. وبگاه ما پاسخگوی این نیاز کاربران است. در این وب‌گاه می‌توانید کلمه یا جمله خود را وارد کنید، زبان مورد نظر را مشخص کنید و به راحتی جملات خود را ترجمه گوگل کنید. کیفیت سرویس google البته عمومی است و برای ترجمه مقاله لازم است به سایت ترجمه تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کرده و سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است. گوگل ترنسلیت 100 زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می‌کند و روزانه بیش از 200 میلیون نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

در سال 2006، گوگل ترنسلیت بر مبنای آمار بود و از متون سازمان ملل و پارلمان اروپا استفاده میکرد تا پایگاه داده خود را ایجاد کند. این سرویس به جای اینکه مستقیما متن را به زبان مقصد ترجمه گوگل کند، اول به انگلیسی و بعد به زبان مقصد ترجمه گوگل می‌کرد. برای ترجمه گوگل، در بین میلیون‌ها متن جستجو می‌کرد تا مناسب‌ترین الگو را انتخاب کند. در مدل آماری ترجمه گوگل دقت بسیار پایین بود.

در سال 2016، گوگل اعلام کرد که از این به بعد برای ترجمه گوگل از مدل شبکه عصبی استفاده می‌کند. این بدین معناست که گوگل از این پس کل جمله را باهم ترجمه گوگل می کند به جای اینکه قطعه قطعه ترجمه گوگل کند. این مدل باعث شد تا مترجم گوگل بتواند با توجه به متن ترجمه گوگل دقیق تری تولید کند و ترجمه ماشینی آنلاین حاصل به زبان انسان نزدیک تر باشد.

Google translate می‌تواند فرم‌های مختلف از متن و مدیا مانند صوت، عکس، سایت و ویدیو را از زبانی به زبان دیگر (مانند زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) ترجمه گوگل کند. همچنین، مترجم گوگل برای بعضی زبان‌ها امکان تلفظ نیز فراهم کرده است. ترجمه گوگل برای اینکه مانند یک لغت‌نامه واقعی عمل کند، اگر قسمتی از متن مبدا هایلایت شده باشد، عبارت معادل در زبان مقصد را هایلایت می‌کند. همچنین، قادر است تا به طور خودکار زبان متن را شناسایی کند. اگر کاربر از URL در متن اصلی استفاده کرده باشد، Google translate آن قسمت را به صورت hyperlink نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند ترجمه گوگل را در بخش “phrasebook” برای استفاده در آینده ذخیره کند. برای بعضی زبان‌ها، گوگل ترنسلیت قابلیت ترجمه ماشینی آنلاین از روی دست خط انسان را نیز دارد.

نوشتن متن فارسی به انگلیسی

با توسعه سرویس‌های ترجمه گوگل امکان ترجمه گوگل از روی عکس و ترجمه با دوربین ترجمه گوگل هم اضافه شده است. همچنین دانلود مترجم اندروید گوگل هم فراهم شده است.

برچسب ها: ترجمه گوگل متن ، گوگل ترنسلیت چیست ، ترجمه گوگل عربی به فارسی ، نرم افزار ترجمه ، jv[li ، مترجم آنلاین ، مترجم رایگان گوگل، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه عربی به فارسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه عربی به انگلیسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه رایگان، ترجمه آنلاین، ترجمه گوگل، ترجمه متن انگلیسی

تهران، خیابان فلسطین، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، پلاک 130، واحد 8

تلفن : ۸۸۸۰۸۳۱۴ – ۸۸۸۰۸۷۳۸ – ۸۸۸۵۲۹۶۳

تمامی حقوق نزد دارالترجمه رسمی شبکه محفوظ است.

در این سایت میتوانید متن فارسی‌ را با حروف لاتین (به صورت mesle in, Pinglish) بنویسید تا در پایین‌ترین ویرایشگر به خط فارسی‌ تبدیل شود. متن نوشته شده را می‌توان به صورت مستقیم ایمیل کرد، به صورت فایل در کامپیوتر ذخیره نمود، و یا آنرا در برنامه یا سایت‌های دیگر کپی‌ کرد. لطفا برای تصحیح تبدیل کلمه روی آن در متن فارسی‌ کلیک کنید.

 

برنامه Behnevis for MS Word بدون اتصال به اینترنت کلمات را به فارسی تبدیل می‌کند:

 

 

نوشتن متن فارسی به انگلیسی

برخی‌ از قابلیت‌های این برنامه:
۱. تبدیل متن فارسی‌ با حروف لاتین بدون اتصال به اینترنت
۲. تبدیل سریع (آنی‌) پس از نگارش کلمه و فشردن کلید Space
۳. اجرا در محیط مایکروسافت ورد و در اختیار گذاشتن تمامی‌ امکانات این برنامه (قالب بندی، صفحه بندی، ذخیره…)
۴. ارسال ایمیل فارسی توسط Outlook
۵. تغییر تبدیل کلمات و حفظ این تغییرات برای هر کاربر
۶. نگارش با خط نستعلیق (خطاطی)

برای دریافت برنامه لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید. برای شروع کار با افزونهٔ بهنویس لازم است ابتدا برنامهٔ Microsoft Word را اجرا نمایید. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌ در نصب برنامه لطفا به اینجا مراجعه کنید.

 

 

App بهنویس برای iPhone و iPad آماده شد.

 

قابلیت‌های  برنامه:

 

برای دریافت برنامه لطفا به آدرس behnevis.com/app در مرورگر iPhone خود بروید. برای دریافت در desktop از طریق iTunes لطفا اینجا کلیک کنید.

 

 

برای دریافت فوری SMS حاوی لینک نصب App بهنویس لطفا شماره تلفن خود را در زیر وارد فرمایید (از این شماره برای هیچ کار دیگری استفاده نخواهد شد):

 

 

همچنین می‌توانید لینک دریافت برنامه را بطور فوری با ارسال پیامک (SMS) با متن app به شماره تلفن (+1) 858-375-1409 دریافت نمایید.

لطفا سوالات و پیشنهادات خود در مورد App بهنویس را به آدرس  ارسال فرمایید.

 

 

©2009-2018 Behnevis


فارسی یا پارسی یکی از زبان های هندواروپایی در شاخهٔ زبان های ایرانی جنوب غربی است که در کشورهای ایران، افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان به آن سخن می گویند. فارسی زبان رسمی کشورهای ایران و تاجیکستان و یکی از دو زبان رسمی افغانستان (در کنار پشتو) است. زبان رسمی کشور هندوستان نیز تا پیش از ورود استعمار انگلیس، فارسی بود. فا، fa: نماد زبان فارسی. زبان فارسی را پارسی نیز می گویند. زبان فارسی در افغانستان به طور رسمی دری و در تاجیکستان تاجیکی خوانده شده است. در سال ۱۸۷۲ در نشست ادیبان و زبان شناسان اروپایی در برلین، زبان های یونانی، فارسی، لاتین و سانسکریت به عنوان زبان های کلاسیک جهان برگزیده شدند. بر پایهٔ تعریف، زبانی کلاسیک به شمار می آید که یکم، باستانی باشد، دوم، ادبیات غنی داشته باشد و سوم در آخرین هزاره عمر خود تغییرات اندکی کرده باشد.

زبان انگلیسی یکی از زبان های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته است. از دیگر زبان های شاخه ژرمنی می توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وام واژه ها تشکیل می دهد. بیشتر این وام واژه ها از زبان های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان ها وارد انگلیسی شده اند. زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته است چون انگلیسی زبان ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می توان مادر زبان انگلیسی دانست.
انگلیسی، زبان مادری نزدیک به ۳۷۵ میلیون نفر در دنیا است. پس از زبان چینی ماندارین و اسپانیایی، انگلیسی سومین زبان دنیا از نظر تعداد سخنوران است. اما اگر تعداد کسانی که زبان مادری آن ها انگلیسی است و کسانی که تنها به این زبان سخن می گویند را با هم بشماریم، آنگاه می توان گفت که انگلیسی پرکاربردترین زبان در سطح جهان است. البته اگر با مجموعهٔ زبان های چینی مقایسه شود ممکن است که در جایگاه دوم قرار گیرد.

دیکشنری (Dictionary) که گاهی اوقات به عنوان یک واژه نامه، فرهنگ لغت، لغت نامه یا فرهنگنامه شناخته می شود، مجموعه ای از کلمات در یک یا چند زبان خاص است، که اغلب بر اساس حروف الفبا مرتب سازی می شود، و ممکن است شامل اطلاعاتی در مورد تعاریف، کاربردها، ریشه شناسی، تلفظ، ترجمه، و غیره باشد. واژه نامه کتابی است که معانی لغات یک زبان در آن توضیح داده شده باشد. واژه ها به صورت الفبایی مرتب شده اند و معمولاً املا و تلفظ و معنای هر کلمه یاد شده است. فرهنگ لغات در یک رشته خاص، معمولاً حاوی معانی هر واژه است. اگرچه تصور می شود که دیکشنری فقط با واژه ها سر و کار دارد ولی دامنه پوشش آن اغلب می تواند از این هم فراتر برود.

دیکشنری آنلاین (Online Dictionary) وب سایت و یا اپلیکیشنی است که به صورت اینترنتی خدماتی مربوط به دیکشنری ها و فرهنگنامه ها را ارائه می دهد. مانند سایت دیکشنری آبادیس. در دیکشنری آنلاین شما با وارد کردن هر واژه ای در بخش مشخص شده و زدن دکمه جستجو، به سرعت معنی و توضیحات مربوطه را می توانید مشاهده کنید.

نوشتن متن فارسی به انگلیسی

تلفظ (Pronunciation) از مباحث ویژه دانش زبان شناسی است که در آن به روند و نحوه ادای هجاها و واج ها میان اهل زبان پرداخته می شود. یک واژه به گونه های متفاوتی تلفظ می گردد. چگونگی تلفظ یک واژه که از واج ها و هجا تشکیل شده ممکن است تحت تاثیر عواملی مانند سن و سال، طبقه اجتماعی، قومیت، سواد، جنسیت و مخاطب متفاوت باشد.


راهنمای استفاده از کد QR

نوشتن متن فارسی به انگلیسی

 

1- تبدیل گفتارفارسی یا انگلیسی به متن. شمابه فارسی یا انگلیسی صحبت کنید و برنامه تایپ میکند.

2- ترجمه متون فارسی به انگلیسی و بالعکس. یک مترجم فوق حرفه ای جهت ترجمه متون از فارسی به انگلیسی و بالعکس.

3- امکان ارسال  متن تایپ شده توسط برنامه با پیام کوتاه، در شبکه های اجتماعی و حالت ذخیره در حافظه.

4- امکان ارسال  ترجمه تایپ شده توسط برنامه با پیام کوتاه، در شبکه های اجتماعی و حالت ذخیره در حافظه.

5- امکان پخش تلفظ متن یا لغات انگلیسی جهت آموزش تلفظ.

6- ترجمه متن و لغات از فارسی به انگلیسی و بالعکس

7- دیکشنری آنلاین

8- امکان ویرایش متن گفتار و متن ترجمه شده

9- منوها و پیام های دوزبانه (فارسی- انگلیسی) به همراه راهنما

10- امکان انتخاب فایل متنی انگلیسی یا فارسی از گوشی و ترجمه کامل متن

11- علاوه بر امکان گفتاری و تایپی جهت وارد نمودن متن، امکان انتخاب فایل متنی(txt) جهت ترجمه

 

کانال ما در تلگرام :

 

https://telegram.me/IT_SC

یا

IT_SC@

 

رفع خطای زمان اجرا

مبدل و مترجم گفتار به نوشتار

اگر به دنبال یک نرم افزار جامع و ساده جهت ترجمه متون خود هستید، چرا مبدل و مترجم گفتار به نوشتار را امتحان نمی‌کنید؟

با نصب این برنامه ترجمه تمامی متون انگلیسی به فارسی و بالعکس، به سادگی آب خوردن و در کمترین زمان ممکن میسر می‌شود. حتما می‌پرسید چگونه؟ کافیست به زبان فارسی یا انگلیسی صحبت کنید، برنامه متن آن را به همراه ترجمه کامل به شما تحویل می‌دهد.

پژمان
من هم گوشیم سونی اریکسون مینی پرو هستش اما نصب شد
هیچ مشکلی هم نداره
فوقا العادس

خودشه…
واقعاً بی نظیرید
حتماً دانلود کنید و دعاش را به جون بچه های تیم سافت گذر کنید
به عضویت VIP می ارزه

بسیار عالیست.
فقط چه جوری باید متوجه بشیم که داده ها از موبایل درسته؟

با تشکر از سافت گذر،برای بروز بودن متوالی،باید در جواب دوستی که فرموده بودند،نسخه 12 کروم مشکل داره عرض کنم،احتمالا مشکل از کامپونت های سیستم شماست،یکبار این کد رو در command-line تحت Administrator اجراکنید احتمالا مشکل حل میشه،ابتدا :
cleanmgr.exe /sageset:1
تمامی گزینه های آیتم را کلیک کرده و سپس:
cleanmgr.exe /sagerun:1
بعد از تمام شدن عملیات پاکسازی فایل های اضافه
این کد:
SFC /Scannow
احتمالا 99% مشکلات Crash رفع میشه!
موفق باشید و سربلند.
www.parspress.tk

نرم افزار ETAP 12.6 رو هم رو سایتتون فرار بدید.
یکی از مهمترین نرم افزار های رشته برق هست.
آخرین ورژنش کرکش هم اومده.

نوشتن متن فارسی به انگلیسی

سلام خسته نباشین..خدمت شوما عرض شود که ..خداوند انشالله بهتان توفیق عطا فرماید که در خط رهبری همچنان حرکت کنید و دستتان هم درد نکند خداوکیلی اند معرفت هستید. و اینکه وجدانی خیلی زحمت میکشید به مولا هستم به هوای شما مهندسین عزیز در آن تار نمای محترمه .
در کل میسی.

سلام
خسته نباشید
ایکاش در توضیحات قید میکردید که این نسخه فاقد فایروال مستقل میباشد و مانند نسخه 2013 نیست
الان 5 روز اسیر تنظیمات و نصب و نصب مجدد و ریجستر کردن مجدد نسخه قبل هستم، فقط و فقط بخاطر اینکه فکر میکردم این نسخه هم مانند 2013 دارای فایروال کامل هست!!!
ممنون
ضمنا سریال نامبرهای اوبرا همه یک ماهه هست؟

سلام، خیلی جالبه! میشه forum شرکت اوستو باز کنی ولی سایت اصلیشو نه ! مطمئنا مشکل از این ور آبه !!!! حتما اینبار لنگر کشتی افتاده رو رشته سیمی که مال اوسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این صفحه رو ببینید :
http://forum.avast.com/index.php?topic=98853.0

“من لبتابم مدلasus د.KSJاست و من به ویندوز هشت اپدیتش کردم کجا میتونم براش درایور پیدا کنم.بعد اینکه NVIDIA GEFORCE GT 540M CUDA 2GBاست کجا باید اپدیتش کنم/”
*****مال شما میشه از بالا لینک پنجم یعنی این :(نسخه 32 بیتی)
نسخه‌ی 310.70 – کارت‌های سری 8، 9، 100، 200، 300، 400 و 500 و 600 (لپ‌تاپ) – ویندوز ویستا و 7 و 8 – 32 بیتی – 166 مگابایت (به روز شده)
(اگه از ویندوز 64 بیتی استفاده میکنین میشه لینک زیریش یهنی لینک ششم)
دوست عزیز لطف کنین یه مقدار دقتتونو بیشتر کنین–دقیقا تو صفحه توضیحات وسطای صفحه تیتر زده : “روش فهمیدن سری کارت گرافیک با چند مثال(برای Laptop):”
که تو دسته اول مال شما اومده
GeForce 500M Series (Notebooks)
GeForce GTX 580M, GeForce GTX 570M, GeForce GTX 560M, GeForce GT 555M, GeForce GT 550M, GeForce GT 540M, GeForce GT 525M, GeForce GT 520M, GeForce GT 520MX
موفق باشین

این اسکرین شات ها مال سونه برای دیدن اسکرین شات ها از لینک زیر استفاده کنید:
http://www.softpedia.com/progScreenshots/Vista-Transformation-Pack-Screenshot-32042.html

سلام
توی این نسخه جدید کس دیگه ای هم مشکل تایپ فارسی داره؟ قضیه این لاگ اوت چیه؟

با سلام
دوستانی که مشکل دارن در نصب این سیستم عامل نکات زیر رو چک کنند:
البته باید بگم که اکثر دوستان اگر مشکلی داشته باشن مشکلشون در vmware هستش که باید با برنامه unlocker براش امکان نصب مک رو فراهم کرد.
1- ابتدا باید ببینید که CPU شما قابلیت VT را دارد یا نه که اگر داشت از تنظیمات بایوس مطمئن شوید که enable هست.
نکته: برای دانستن این موضوع میتونید از این نرم افزار هم استفاده کنید که لینک دانلودش رو براتون گذاشتم:
http://dap1991.persiangig.com/mac%20tools/leomoon-cpu-v%20.zip/download
2- نرم افزار Vmware را دانلود کنید ترجیحا ورژن 10 و یا 9
اگر ورژن 9 را نصب کنید unlocker مک در همین فایل ها که سافتگذر برا دانلود گذاشته و جود داره
ولی اگر ورژن 10 رو نصب کنید میتونید از لینک زیر unlocker مخصوص ورژن 10 رو دانلود کنید( که با کلی زحمت پیداش کردم!)
http://dap1991.persiangig.com/mac%20tools/unlock-all-v120.zip/download
** لازم به ذکر هست که بگم این ورژن unlocker برا ورژن 9 نرم افزار vmware هم کار میکنه…
3- وارد فولدر unlock-all-v1.20 – Windows بشید
فایل install.cmd را اجرا کنید و صبر کنید تمام شود . اگه همه چیز درست بشه اگه VmWare را باز کنید Ctrl + N بزنید و Next کنید و تیک I will install the operating System latar را انتخاب کنید . باید مک اضافه شده باشه ، اگه نشده بود جایی را اشتباه کردید .
4- پوشه OS X Mountain Lion را در محلی از هاردتون کپی کنید
5- طبق فیلم آموزشی که سافتگذر در محتوای دانلود قرار داده و به زبان لاتین هم هست حتما باید در پوشه OS X Mountain Lion هر دو فایل amd-kernel و intel-kernel را اجرا کنید و موقعی که yes یا no خواست عبارت no را وارد کرده و Enter را بزنید.
کافیه فایل OS X Mountain Lion را اجرا کنید تا سیستم عامل بالا بیاد ( لازم به ذکره بار اول شاید یکم با تاخیر بالا بیاد.)
من در Vmware ورژن 10 نصب کردم و کاملا جواب داد بدون مشکل
نه ماوس usb و نه چیز دیگری مشکل نداشتند…
پیشاپیش بایت تشکرتون خواهش میکنم وظیفم بود میگم 😀
یه صلوات بفرست :)))))

سلام خسته نباشید
با تشکر از سایتتون
لطفا جواب مرا بدهید که این نسخه بهتر است یا endpoint???
منتظر جوابتون هستم. باتشکر

سلام وقت دوستان بخیر من یک کی تا 25 دسامبر گرفتم ووارد کردم و قبول کرد ولی انتی ویروس غیر فعاله چرا؟http://www.4shared.com/get/YUQxNu6c/HBEDV__key_avira_premium_till_.html

سلام . واقعا خدا خیرتون بده . ممنون که به فکر همه ما ایرانی ها هستین.

با سلام
در جواب دوستی که فرموده بود هرکاری می کنه ویروس از سیستمش پاک نمی شه
من اگه بجای شما بودم
اگر از ویندوز xp استفاده می کردم برای از بین بردن این ویروس بجای نصب دوباره ویندوز xp ، ویندوز 7 رو نصب می کردم و پارتیشن بندی می کردم
و اگر دیدم هنوز ویروس داره سیستم عامل دیگه ای مانند لینوکس نصب می کردم و دوباره فرمت می کردم بقیه درایو ها رو
یا یک راه دیگه هاردیسک رو به خدمات کامپیوتر های مطمئن از لحاظ فنی می بردم تا ویروس کشی بکنند

واقعا خدا بگم چیکارتون کنه
از اخرین باری که تو گوگل سرچ کردم 5 یا 6 ماه میگذره شما هرچی ما میخوایم دارین
خدا نگهتون داره عجب سایت توپی دارین
عالیه
واقعا دلم واسه گوگل تنگ شده

mamnoun az lotf shoma

با سلام
واقعا کارتون حرف نداره
اجرتان با خدا
سایت شما یکی از پر بیننده ترین سایتها در ایران است . (95 امین سایت در ایران )

با درود وخسته نباشی…
از آنجایی که متأسفانه شرکت آواست دوباره IPهای ایران را تحریم کرده، خواهشمند است که آپدیت آفلاین این آنتی‌ویروس را تا حد امکان زود به زود روی سایت ارزشمند خود قرا دهید.
سپاس از زحمات شما
‌‌

دانلود Google Translate

نوشتن متن فارسی به انگلیسی
نوشتن متن فارسی به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *