تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

خواص دارویی و گیاهی

تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016
تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

اولیـن و پرتیـراژتـرین هفتـه نـامه ICT کشـور

در این آموزش قصد داریم چگونگی تغییر اعداد از فارسی به انگلیسی و بالعکس را به شما عزیزان آموزش دهیم. همراه ما باشید.

تنظیمات پیش فرض تایپ اعداد در نرم افزار ورد به صورت انگلیسی می باشد که کاربران در اسناد فارسی باید آن را تغییر بدهند .اگر نمیخواهید اعداد موجود در متن تایپ شده انگلیسی باشند و همه اعداد انگلیسی باید به صورت یکدست به عدد فارسی تبدیل شوند مسیر زیر را طی کنید:

1. انجام چنین کاری زیاد زمان بر نمی باشد کافیست ابتدا نرم افزار ورد را اجرا کنید .
از تب File بالا گزینه Option را انتخاب کنید.تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

 

 

2. در سمت چپ یک سری پیوند وجود دارد . بر روی پیوند یا منوی Advancedکلیک کنید .
کمی با اسکرول ماوس صفحه را به سمت پایین بلغزانید تا به قسمت Show document content برسید .
در این قسمت فقط کافیست که گزینه Numeral : را برابر با Cotext قرار بدهید .

 

همانطور که مشاهده می کنید اعداد تایپی به صورت فارسی نوشته می شود .

همچنین اگر شما به عکس این قضیه یعنی تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در متن نیاز دارید فقط کافیست از لیست قسمت Numeral گزینه System (زبان اصلی سیستم شما نیز باید روی English باشد) را انتخاب کنید.

علی شمیرانی

عباس پورخصالیان

زهرا میرخانی

هفته نامه عصر ارتباط | اولین و پرتیراژترین هفته نامه ICT کشور

ارسال شده توسط : عليرضا مقدم

در Microsoft Office, Word

اسفند ۲۱, ۱۳۹۲
۵۱ دیدگاه

درود بر شما همراهان گرامی. در این آموزش قصد داریم به بررسی نحوه تبدیل اعداد فارسی وارد شده در متن یک سند ورد به اعداد انگلیسی بپردازیم.

مقدمه:

در برخی از موارد کاربران شمارگان و اعداد متن را بصورت فارسی وارد میکنند و پس از تدوین و کامل شدن سند ورد تصمیمشان تغییر کرده و نیاز خواهند داشت تا این اعداد فارسی را به اعداد لاتین تبدیل نمایند. در سند های ورد کوچک با کمی وقت گذاشتن و تغییر یک به یک اعداد میتوان این نیاز را برآورده ساخت اما در سند های ورد طولانی و بزرگ با تعداد اعداد بالا این صرف وقت مقرون به صرفه نمیباشد. در اینجا این آموزش به کمک ما خواهد آمد تا به آسانی بتوانیم اعداد فارسی متن را به اعداد انگلیسی تبدیل نماییم. قبل از شروع به کار به چند نکته توجه نمایید:

نکته: این روش در ورد 2013 آموزش داده شده و عکسبرداری گردیده است.تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

نکته: پس از انجام مراحلی که در ادامه توضیح داده خواهد شد تمامی اعداد موجود در متن تغییر خواهند کرد.

من علیرضا مقدم هستم. با من همراه باشید با این آموزش کاربردی.

در ابتدا سند ورد مورد نظر خود را که قصد تبدیل اعداد آن را دارید توسط نرم افزار آفیس ورد باز کنید. در این آموزش از لیست قیمت زیر برای این کار استفاده خواهد شد.

سپس بر روی دکمه FILE در سمت چپ نوار ابزار اصلی برنامه (ریبون) کلیک کنید تا پنجره مربوط به گزینه های این دکمه باز گردد.

سپس از پنجره باز شده و نوار گزینه های سمت چپ آن گزینه Option را که در انتهای آن قرار دارد انتخاب نمایید.

مشاهده میکنید که پنجره ای جدید با نام Word Option باز خواهد شد. از نوار گزینه های سمت چپ این پنجره بر روی گزینه Advanced کلیک کنید(1) تا گزینه های زیر مجموعه آن در محیط اصلی پنجره باز شوند. اکنون در محیط اصلی به ناحیه Show Document Content بروید و از این ناحیه گزینه Numeral را بیابید(2).

حال با کلیک بر روی فلش کوچک کناری فیلد این گزینه، کادر آبشاری زیر مجموعه ها آن باز خواهد شد که شامل ۴ زیر مجموعه میباشد. برای تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی کافیست بر روی گزینه Arabic کلیک کرده تا انتخاب گردد(3). سپس با کلیک بر روی دکمه Ok موجود در پایین این پنجره تغییرات انجام شده بر روی متن اعمال میگردد.

پس از انجام این تنظیمات مشاهده خواهید کرد که تمامی اعداد فارسی موجود در متن به سادگی به اعداد انگلیسی تبدیل خواهند شد.

نکته: درصورتی که تغییرات گفته شده را تایید و انجام دهید، این تغییرات در ورد ذخیره خواهند شد و در اسناد جدید تنها قادر خواهید بود تا اعداد انگلیسی تایپ کنید. برای رفع این مشکل در سند های جدید کافیست پس از باز کردن New Blank (سند جدید) قبل از تایپ، مراحل گفته شده در این آموزش را طی کرده و گزینه Numeral را روی System قرار دهید.

امیدوارم از این آموزش کاربردی نهایت بهره را برده باشید. تا آموزشی دیگر که بازهم در خدمت شما عزیزان خواهم بود، پیروز باشید.

برچسب ها:آموزش آموزش آفیس آموزش آنلاین آموزش تصویری آموزش ورد تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی تبدیل اعداد فارسی به لاتین در ورد تبدیل عدد فارسی به انگلیسی در ورد

آذر ۲۵, ۱۳۹۶

مهر ۳۰, ۱۳۹۶

خرداد ۱۱, ۱۳۹۶

تیر ۴, ۱۳۹۵

تیر ۱۰, ۱۳۹۴

اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴

باسپاس از شما

عاللللللللللللللللللی بود مرسی

سپاس از راهنمایی خوبتون D:

دستتون درد نکنه عالی بود ممنون

سلام
سپاس فراوان از تلاشتون

دستتون درد نکنه عالی بود

ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

 چگونه در نرم‌افزار word اعداد انگلیسی را فارسی کنیم؟ تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در ورد.تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد. چرا گاهی اوقات اعداد فقط به زبان فارسی تایپ می شوند؟ انگلیسی کردن اعداد در ورد، تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در word ، چگونه اعداد را با زبان  مدنظر خودمان تایپ کنیم ؟ یا چگونه اعداد کیبورد را انگلیسی کنیم؟چگونه اعداد را انگلیسی تایپ کنیم،تغییر زبان اعداد را چگونه انجام دهیم؟ در برنامه آموزشی امروز به این نکات می پردازیم.

در جلسه آموزش ورد قبل(چگونه روی فایلهای word پسورد بگذاریم ) به چگونگی رمز گذاری روی فایلهای متنی نرم افزار word پرداختیم  ولی در آموزش word امروز قصد داریم که به نحوه تایپ اعداد در word بپردازیم!

تغییر زبان در نرم‌افزار word بسیار ساده است و دقیقا مثل محیط ویندوز می توان با گرفتن کلیدهای ترکیبی Alt+Shift روی زبان مورد نظرتان سوییچ کنید اما در این میان اعداد تایپ شده ممکن است هرگز با ما سر سازگاری نداشته باشند و مثلا با اینکه ما در حال تایپ به زبان فارسی هستیم اعداد به انگلیسی تایپ شوند ویا بلعکس

گاهی اوقات شما اعداد را از یک سند دیگر به فایلی که در حال تایپ آن هستید منتقل می کنید و می بینید که بازهم بین اعداد و زبان متن همخوانی وجود ندارند این موضوع در اغلب موارد باعث ایجاد مشکلاتی می شود که عمده‌ترین آنها زشت شدن و ناهمگونی زبان متن با اعداد است ! به فرض مثال یک نامه اداری را در نظر بگیرید که به زبان فارسی تایپ شده است ولی  یک تاریخ و یا عدد در میان نامه با زبان انگلیسی نوشته شده است، بدون شک این متن ظاهر مناسبی نخواهد داشت

تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

نرم افزار word به گونه‌ای طراحی شده است که روشهای مختلفی  برای نشان دادن اعداد در یک فایل متنی وجود دارد. با هم این روشها را بررسی می کنیم .

ابتدا یک فایل را با نام www.sayarak.com ایجاد می کنیم و سپس متن ذیل را در آن می نویسیم . در این متن در دو طرف کلمه سیارک دو رشته اعداد 123 تایپ شده است که یکی از آنها ( حلقه صورتی) وقتی زبان سیستم روی فارسی بوده است تایپ شده است و دیگری ( حلقه آبی) وقتی زبان روی انگلیسی تنظیم شده بود نوشته شده‌اند اما همانطور که مشاهده می کنید هر دو رشته اعداد در دو طرف کلمه سیارک با زبان فارسی نمایش داده می شوند. دلیل این امر چیست ؟ چرا ما با اینکه می توانیم انگلیسی تایپ کنیم و زبان هم روی انگلیسی قرار دارد، قادر به نوشتن اعداد به زبان انگلیسی نیستیم! ( البته حالت عکس این موضوع هم صادق است )

 

برای بررسی حالات مختلف نمایش اعدا باید منوی File از نرمافزار word را بررسی کنیم

در منوی File روی گزینه option کلیک کنید تا پنجره word option باز شود.

 

در سمت  چپ پنجره یاد شده گزینه های مختلفی وجود دارد شامل Display و General و Proofing و چند گزینه دیگر می شود اما تنظیمات مد نظر ما در بخش Advanced قرار دارند

بعد از کلیک روی گزینه Advanced )پیشرفته) به تنظیمات مختلفی از سندی که در حال نگارش آن هستیم دست پیدا خواهیم کرد که این تنظیمات در 11 بخش مجزا دسته بندی شده‌اند در بخش چهارم که show document content نام دارد شامل زیر منوهای متفاوتی است که یکی از آنها Numeral است که در جلوی آن یک منوی کشویی قرار دارد ) این گزینه دومین منوی کشویی در این بخش است که در تصویر هم آن را مشاهده می کنید )

 

منوی کشویی Numeral شامل 4 گزینه است که در این قسمت هر 4 گزینه را شرح می دهیم

گزینه اول حالت Arabic‌ : در این حالت کلیه اعداد موجود در متن با زبان انگلیسی نمایش داده می شوند

گزینه دوم حالت Hindi : در این وضعیت تمام اعداد با زبان فارسی نمایش داده می شوند

گزینه سوم حالت Context : احتمالا مهمترین حالت در این منوها باشد چرا که با قرار دادن تنظیمات Numeral روی وضعیت Context همه اعداد با همان وضعیتی که تایپ شده‌اند نمایش داده می شوند یعنی اگر اعدادی را انگلیسی تایپ کنید با همان حالت نمایش داده می شوند و در صورتی هم که فارسی تایپ شوند هم با زبان فارسی نمایش داده می شوند.

چهارمین و آخرین وضعیت Syestem : در این وضعیت هم تمام اعداد  مطابق با زبان سیستم محلی یا system local که شما تنظیمات ویندوز را روی آن قرار داده‌اید نمایش داده می شود که این وضعیت با حالت قبلی متفاوت است و نباید با هم اشتباه گرفته شوند در واقع وقتی شما در Control Panel وارد تنظیمات “زمان، زبان و منطقه ” شوید می توانید سیستم محلی ویندوز را روی حالت فارسی و یا انگلیسی قرار دهید که با این کار تمام اعداد در word هم مطابق با آن سیستم نمایش داده میشود .

در این تصویر ما تنظیمات را روی حالت سوم یا همان Context قرار می دهیم، همانطور که قبلا گفتیم و مشاهده می کنید اعدادی که در حلقه آبی نمایش داده شده‌اند با زبان انگلیسی تایپ شده‌اند و اعدادی که در حلقه صورتی هستند با زبان فارسی تایپ شده‌اند و لذا با همان زبان هم نمایش داده می شوند.

خوب همانطور که مشاهده کردید حالا به راحتی می توانید اعدا را با همان زبان مد نظرتان نمایش دهید . حالتهای دیگر وقتی که متن حاوی اعداد را از سندی دیگر وارد فایل خودتان می کنید ( کپی) بسیار کارآمد هستند و تنها با تغییر در این منو می توانید تمام اعداد موجود در سند را به زبان دلخواهتان تغییر دهید. این روش در سایر نرم‌افزارهای آفیس هم موثر است به عنوان مثال در اکسل و پاورپوینت هم بدین صورت اعداد انگلیسی به فارسی و بالعکس تبدیل می شوند.

آیا این آموزش مفید بود ؟ نظرات خود را در قالب کامنت ذیل همین مطلب بیان کنید.(سیارک)

 درسیارک بخوانیم:

 

به مناسبت روز «فرزندت را سرکار ببر»

سیارک

تاثیر مثبت تغذیه بر سلامت روان و تندرستی

تغذیه

برای ارسال نظر، لطفا وارد حساب خود شوید یا ثبت نام نمایید.

در این مقاله آموزش نرم افزار به بررسی، توضیح وکاربرد سربرگ Layout پرداخته …

سربرگ Header و پانوشت Footer از مهمترین عملکردهای نرم افزار word هستند

این روش دسترسی دیگران را به کلیه محتویات رایانه شما محدود میکند

آموزش نرم افزار ورد معرفی ابزار های صفحه آرایی بخش دوم

آموزش نرم افزار ورد ، ابزار های سربرگ INSERT

شروع کار با نرم افزار ورد برای اولین بار

نوشتن نمادهای خاص  مثل علامت یورو €، نماد کپی‌رایت ©، نماد برند تجاری ثبت شده ® تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

در این مقاله نصب و معرفی مقدماتی نرم افزار ورد و محیط آن توضیح داده شده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت سیارک محفوظ است.

تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در ورد 2010-2013-2016

یک آموزش خیلی ساده برای کسانی که به دنبال فارسی کردن اعداد در ورد می باشند.(این آموزش بر مبنای Word 2010-2013-2016 می باشد.زیرا مسیر گفته شده برای همه آن ها یکسان می باشد)

شاید برای خیلی از شما دوستان سوال باشد که چطور بعد از نصب آفیس اعداد را در word یا زبان فارسی نمایش دهیم..یعنی اگر شما در ورد اعداد را تایپ کنید به این شکل می بیند:

ولی بعد از این آموزش ساده به این شکل خواهید دید:تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

برای این کار در برنامه word مسیر زیر را دنبال کنید:

file>option>advanced>numeral>Hindi

مانند تصویر زیر عبارت Hindi را انتخاب کنید..

دقت کنید اگر گزینه Hindi را از این بخش انتخاب کنید اعداد چه در تایپ انگلیسی و چه در تایپ فارسی به صورت فارسی تایپ می شوند.(برای کسانی که می خواهند کل اعداد فایل ورد خود را به فارسی تبدیل کنند)

اما اگر Context  را انتخاب کنید، اعداد در هنگام تایپ انگلیسی به صورت انگلیسی و در هنگام تایپ فارسی به شکل فارسی نوشته خواهند شد.

تذکر1:اگر گزینه numeral را مشاهده نمی کنید یا با مشکلات دیگری روبرو هستید، بسته به ویرایش Word که استفاده می کنید باید زبان فارسی را به آن اضافه کنید:

فارسی ساز آفیس 2016

فارسی ساز آفیس 2013

فارسی ساز آفیس 2010

تذکر2: دوستان عزیز،توجه داشته باشید که وقتی تنظیمات فارسی را انجام می دهید و فایل خود را به سیستم دیگری منتقل می کنید، حتما مجددا این تنظیمات را برای سیستم جدید(سیستم مقصد) اعمال کنید.علت اینکه بسیاری از کاربران سوال می کنند چرا وقتی فایل ورد را جا به جا می کنیم حروف فارسی و انگلیسی مانند سیستم اول (سیستم مبدا) نمی باشد؟ دلیلش را عرض کردیم.پس این نکته را رعایت فرمایید.بهترین راه حل برای اینکه فونت ها و اعداد دچار مشکل نشوند، تبدیل فایل ورد به پی دی اف می باشد.

اگر برای فارسی کردن اعداد در هر بخشی مشکل دارید، کافیست بر روی آن کلیک کنید:

فارسی کردن اعداد خودکار در متن سند ورد 2016 Persian Numbering Auto Number

فارسی کردن اعداد در فهرست اسناد ورد 2016 Persian Numbers Tables

فارسی کردن اعداد در پانوشت اسناد ورد 2016 Persian Numbers Footnotes

تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی و بلعکس با ابزار Find در ورد

رفع مشکل تبدیل اعداد خودکار انگلیسی به فارسی در ورد 2016

فارسی کردن اعداد خودکار در متن سند ورد 2016 Persian Numbering Auto Number

فرض کنید طبق آموزش بالا تنظیمات را بر روی Context قرار داده ایم و صفحه کلید خود را بر روی فارسی(FA فا) تنظیم کرده ایم.اکنون قصد داریم از منوی Numbering، اعداد را در متن خود به طور خودکار به فارسی تبدیل کنیم.اگر در این حالت شروع به نوشتن کنیم مشاهده خواهید کرد که اعداد به طور اتومات در متن سند درج خواهد شد ولی مشکل اینجاست با وجودی که صفحه کلید را بر روی فارسی(FA فا) تنظیم کرده ایم، باز هم اعداد خودکار به صورت انگلیسی در متن قرار می گیرند!!!

 

برای اینکه این مشکل را بر طرف کنید می توانید از دو راه اقدام کنید:

1-از مسیر زیر جهت نوشته ها را راست چین نمایید:

Home>Paragraph>Right-to-Left Text Direction

2-از مسیر زیر جهت نوشته ها را راست چین نمایید:

Home>Paragraph>مربع کوچک>Paragraph>General>Direction>Right-to-Left

فرض کنید با این روش ، برای صفحات خود در سربرگ و پا برگ،شماره صفحه ایجاد کرده اید.اگر مانند تصویر زیر اعداد سربرگ و پا برگ شما انگلیسی هستند و قصد دارید آن ها را فارسی تبدیل کنید می توانید از دو راه این کار را انجام دهید:

1-سربرگ و پا برگ مورد نظر را فعال کنید (با دوبار کلیک کردن بر روی آن) و سپس عدد مورد نظر را انتخاب کنید:

تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

حال کافیست کلید های Ctrl+Shift سمت راست صفحه کلید خود را به طور همزمان فشار دهید تا اعداد در هدر یا فوتر شما فارسی شوند.یا می توانید از مسیر زیر گزینه Right-to-Left را انتخاب نمایید:

Home>Paragraph>Right-to-Left Text Direction

2-سربرگ و پا برگ مورد نظر را فعال کنید (با دوبار کلیک کردن بر روی آن) و سپس عدد مورد نظر را انتخاب کنید و از مسیر زیر اعداد خود را در سربرگ و پا برگ فارسی نمایید:

Home>Paragraph>مربع کوچک>Paragraph>General>Direction>Right-to-Left

 

فارسی کردن اعداد در فهرست اسناد ورد 2016 Persian Numbers Tables

به این آموزش مراجعه کنید.

فارسی کردن اعداد در پانوشت اسناد ورد 2016 Persian Numbers Footnotes

فرض کنید با این روش پانوشتی را برای نوشته های خود ایجاد کرده اید.ممکن است مانند تصویر زیر شاهد شماره پانوشت به صورت انگلیسی باشید:

برای این کار دو راه وجود دارد:

1-ابتدا پانوشت خود را انتخاب کنید (با دوبار کلیک کردن بر روی آن) :

سپس کافیست کلید های Ctrl+Shift سمت راست صفحه کلید خود را به طور همزمان فشار دهید تا اعداد پاورقی شما فارسی شوند.یا می توانید از مسیر زیر گزینه Right-to-Left را انتخاب نمایید:

Home>Paragraph>Right-to-Left Text Direction

2-ابتدا پانوشت خود را انتخاب کنید (با دوبار کلیک کردن بر روی آن)  و از مسیر زیر اعداد خود را پانویس فارسی نمایید:

Home>Paragraph>مربع کوچک>Paragraph>General>Direction>Right-to-Left

تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی و بلعکس با ابزار Find در ورد

روش دیگری که شاید برای بعضی از دوستان کارساز باشد استفاده از گزینه Find می باشد (با تشکر از جناب نیما که در قسمت دیدگاه آن را معرفی نمودند).فرض کنید مانندتصویر زیر یک متنی داریم که  دارای اعداد انگلیسی و فارسی می باشد.(یعنی حروف فارسی و انگلیسی بدون هیچ نظمی در آن وجود دارد) قصد داریم همه اعداد را از انگلیسی به فارسی تبدیل کنیم:

قبل از هر چیز گزینه numeral رو روی context قرار دهید(مطابق ابتدای آموزش)

1-برای این کار ابتدا از روی صفحه کلید،Ctrl+F را انتخاب می کنیم و مطابق تصویر گزینه Replace را انتخاب و بر روی More کلیک می کنیم:

2-در این قسمت در کادر Find What کلیک کنید و گزینه Format سپس Language و زبان English را انتخاب کنید:

3-در این مرجله بر روی Special کلیک کرده و گزینه Any Digit را انتخاب می کنیم:

4-در این مرحله بر روی باکس Replace With کلیک کنید و مانند مرحله این دفعه زبان Prsian را انتخاب نمایید و بر روی OK کلیک کنید و در نهایت بر روی Replace All کلیک کنید.

اکنون مانند تصویر زیر تمام اعداد شما به فارسی تبدیل شده اند.چنانچه قصد داشتید اعداد فارسی را به انگلیسی انجام دهید، همین عملیات را انجام دهید ولی جای مرحله 2 و 4 را عوض کنید.

رفع مشکل تبدیل اعداد خودکار از انگلیسی به فارسی در ورد 2016

به این آموزش مراجعه کنید.

قطعا این مقاله کاستی هایی خواهد داشت.چنانچه روش بهتری سراغ دارید یا اگر نکته ای از قلم افتاده است لطفا در قسمت دیدگاه بیان کنید.

عالی بود مشکل من حل شد. دست شما درد نکنه

سپاسگزارم….عالی بود

بسیار عالی ممنون از کمکتون

برای دفعه بعدی نظر من، نام و ایمیل را در این مرورگر ذخیره کنید.

لایسنس اورجینال ویندوز 10 پرو

وب سایت آموزشی آفیس مکانی برای یادگیری حرفه ای آفیس و کاربرد آن در کسب و کار می باشد.

رسم نمودار در اکسل

آموزش PivotTable در اکسل

آموزش تابع Vlookup در اکسل

آموزش ساخت فهرست در ورد

فارسی کردن اعداد در ورد

فعال کردن و تنظیمات خط کش در Word

رفع مشکل اعداد خودکار در ورد 2016 Auto Numbering Word

زمانی که بسته های فارسی ساز آفیس 2016 را به کاربران معرفی کردیم، بسیاری از کاربران با بیان نظرات و یا ارسال ایمیل از دو مشکل عمده سخن می گفتند:

1-چرا وقتی از اعداد خودکار Auto Numbering در متن ورد یا پاورقی ها استفاده می کنیم، با وجود انجام دادن تنظیمات گفته شده در آموزش “فارسی کردن اعداد در ورد” باز هم اعداد آن ها به صورت انگلیسی باقی می ماند؟

2-چرا موقع نصب بسته های فارسی ساز آفیس 2016 ، پیغام خطای  Click-to-Run یا Windows Installer را مشاهده می کنیم؟تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

جواب:

خیلی خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، این مشکل به دلیل نوع لایسنس آفیس 2016 می باشد:

1-اگر آفیس با لایسنس Retail نصب کرده اید، باید از بسته های فارسی ساز Language Accessory Pack استفاده نمایید.

2-اگر آفیس با لایسنس Volume نصب کرده اید، باید از بسته های فارسی ساز Language Interface Pack استفاده نمایید.

اگر دو نکته بالا را رعایت کنید دیگر خطای Click-to-Run یا Windows Installer را مشاهده نخواهید کرد.

اما در حال حاضر که این مقاله را می نویسیم، اگر از لایسنس Volume استفاده می کنید و حتی فارسی ساز Language Interface Pack را برای آن نصب کرده باشید، و حتی تنظیمات را بر روی Context قرار داده باشید، باز هم اعداد خودکار در ورد (Numbering) برای شما فارسی نخواهند شد!!!(شاید در آینده این مشکل بر طرف شود.زیرا در اینجا و اینجا به اطلاع مایکروسافت رسانده ایم)

راه حل فعلی چیست؟

ابتدا طبق آموزش “تفاوت لایسنس های آفیس” بررسی کنید که لایسنس Retail یا Volume نصب کرده اید. اگر لایسنس Retail  نصب کرده اید، کافیست به آموزش “فارسی سازی آفیس 2016” مراجعه کنید و بسته فارسی ساز Language Accessory Pack را دانلود و نصب نمایید. اگر لایسنس Volume نصب کرده اید به آموزش ” نصب و حذف صحیح آفیس 2016” مراجعه نمایید و با ابزار ٍCompletely uninstall Office with the easy fix tool آفیس خود را به طور کامل حذف نمایید.سپس طبق همان آموزش و مرحله به مرحله آفیس 2016 با لایسنس Retail نصب نمایید و بسته های فارسی ساز Language Accessory Pack را نصب کنید.

اکنون طبق آموزش “ایجاد اعداد خودکار در ورد” می توانید به راحتی به انگلیسی و فارسی اعداد خود را تایپ نمایید.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.چنانچه این مقاله کاستی دارید آن را بیان نمایید و اگر راه حل دیگی سراغ دارید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مشکل در ورد ۲۰۱۹ رفع شد؟
من تنها به این دلیل از ورد ۲۰۱۳ استفاده می‌کردم.

سلام این مشکل با دانلود آپدیت نسخه زیر برطرف می گرددhttps://download.microsoft.com/download/9/5/B/95B52750-3217-46D3-B92D-8864DFE41133/word2016-kb3115094-fullfile-x64-glb.exe

سلام
یک راه حل ساده بدو نیاز به نصب یا تغییر لایسنس یا نصب هر نرم افزار اضافی وجود داره. کافیه یک لیست عددی جدید تعریف کنید و بعد از عدد یک نقطه یا فاصله ی فارسی قرار بدید. یعنی صفحه کلیدتونو روی حالت فارسی بذارید و بعد یک نقطه و فاصله بزنید.
مشکل شما حل میشه. چنانچه مشکلتون حل نشد جهت راهنمایی بیشتر ایمیل بزنید: i30t.ir@gmail.com

سلام . مشکل من این است که میخواهم فاصه ی بین اعداد شماره گذاری و متن نوشته شده ام کمتر از حد معمولی باشد که ایجاد میشود . چه باید بکنم ؟

برای دفعه بعدی نظر من، نام و ایمیل را در این مرورگر ذخیره کنید.

لایسنس اورجینال ویندوز 10 پرو

وب سایت آموزشی آفیس مکانی برای یادگیری حرفه ای آفیس و کاربرد آن در کسب و کار می باشد.

رسم نمودار در اکسل

آموزش PivotTable در اکسل

آموزش تابع Vlookup در اکسل

آموزش ساخت فهرست در ورد

فارسی کردن اعداد در ورد

فعال کردن و تنظیمات خط کش در Word

نرم افزار ورد یکی از پرکاربردترین برنامه ها در تمامی نسخه ها و سیستم عامل های کامپیوتری است. هنگام نوشتن در نسخه های مختلف ورد (word) ممکن است در لابه لای حروفی که تایپ می کنید به کارکترهای عددی هم نیاز پیدا کنید. حال ممکن است بخواهید اعدادی که در متن خود تایپ می کنید ( مانند شماره ردیف دریک جدول یا شماره صفحه) به صورت فارسی باشد اما حتی با تغییر تنظیمات زبان ویندوز، باز هم اعداد به صورت فارسی برای شما تایپ نمی شوند، امروز در انزل وب قصد داریم سه روش حل مشکل فارسی کردن اعداد در نسخه های مختلف ورد و سیستم عامل های ویندوز ، مک ، لینوکس و.. را به شما آموزش دهیم.

۳ way to fix Persian number typing in word 2003 to 2016

واژه ‌پرداز به آن دسته از نرم ‌افزارهای رایانه ‌ای گفته می ‌شود که برای نوشتن متون و یا ویرایش نوشته ‌ها بکار می ‌رود. مایکروسافت ورد یا Microsoft Word یکی از بهترین و پر استفاده‌ ترین نرم ‌افزارهای واژه پرداز است که امروزه در هر سیستم کامپیوتری با سیستم عامل های مختلف می توان یافت. در صورتی که فایل ورد شما باز نمی شود پیشنهاد می کنیم پست قبلی انزل وب را که در مورد ۹ روش رفع مشکل باز نشدن فایل ورد و نحوه بازیابی آن است را مطالعه بفرمایید.

مسلما هنگام تایپ متون مورد نظر خود به تایپ کردن اعداد نیاز پیدا کرده اید اما گاهی با انتخاب دکمه های Alt+Shift هم شما نمی توانید اعداد را به صورت فارسی تایپ کنید، قبلا در انزل وب رفع مشکل بهم ریختگی فونت ، کلمات و متن در اسناد فارسی و انگلیسی ورد را به شما آموزش دادیم، امروز در انزل وب قصد داریم تا نحوه نوشتن اعداد فارسی در ورد را به شما آموزش دهیم.تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

آموزش امروز انزل وب شامل ۳ روش است که اولین روش را می توانید از طریق تنظیماتی که در خود نرم افزار ورد هست اعمال کنید. روش دوم استفاده از فارسی نویس های آنلاین هست و روش سوم استفاده از نرم افزاهای فارسی نویس است که در ادامه هر کدام از این روش ها را برای فارسی کردن اعداد در ورد ۲۰۱۶ و.. بیشتر بررسی خواهیم کرد.

ممکن است برخی از کاربران هنوز از نسخه های قدیمی ورد مثل word 2003 برای تایپ مطالب خود استفاده کنند. برای تایپ کردن اعداد فارسی در ورد ۲۰۰۳ مسیر Tools>Options را طی کنید. حالا در پنجره ای که پیش رو دارید روی سربرگ Complex scripts کلیک کنید. در بخش General عبارت Numeral را پیدا کنید و در کادر کشویی که در روبروی آن قرار دارد گزینه Context را انتخاب کنید. حالا روی OK کلیک کنید و کار تمام است. حالا شما م توانید شروع به نوشتن اعداد فارسی کنید.

برای فارسی کردن اعداد در ورد ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ روی سربرگ File که در گوشه سمت چپ – بالا است کلیک کنید و گزینه Word Options ( که در ورد ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ options است) را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه Word Options ، پنجره Word Options باز می شود، در این پنجره قسمت Advanced را انتخاب می کنید و سپس قسمت Show Document Content را پیدا می کنید. در این قسمت شما به دنبال عبارت Numeral بگردید، پس از پیدا کردن این عبارت مقدار آن را به Context تغییر بدهید.

نحوه کار با فارسی نویس های آنلاین خیلی ساده است. برای مثال فارسی نویس آوب فونت را در نظر بگیرید. با ورود به این سایت فارسی نویس با صفحه ای مانند زیر روبرو خواهید شد کافی است که در کادر اعداد انگلیسی خود را بنویسید و سوالی که در کنار دکمه تبدیل است را جواب بدهید با فشار دادن دکمه تبدیل اعداد انگلیسی شما به فارسی تبدیل می شوند. بعد از تبدیل فقط کافی است متن داده شده را کپی و در برنامه ای که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند paste کنید.

البته برخی از این سایت های فارسی نویس مانند بهنویس بسیار قدرتمند هستند به طوری که فقط محدود به فارسی کردن اعداد نیستند بلکه با نوشتن کلمه ای مانند salam و فشار دادن دکمه تبدیل این کلمه انگلیسی به “سلام” تبدیل خواهد شد. بعد از تبدیل، متن نوشته شده را می‌ توان به صورت مستقیم ایمیل کرد، به صورت فایل در کامپیوتر ذخیره نمود، و یا آن را در برنامه یا سایت‌ های دیگر کپی‌ کرد.

در صورتی که کیبورد شما از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند پیشنهاد می کنیم پست قبلی انزل وب که در مورد معرفی بهترین کیبورد های فارسی و فارسی نویس های گوشی و کامپیوتر است را مطالعه بفرمایید.

شما می توانید مشکل تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی را به کمک نرم افزارهای فارسی نویس حل کنید، یکی از این برنامه ها، نرم افزار Leomoon parsiNegar است که نرم افزاری ساده و کم حجم و رایگان است که عملکردی شبیه به فارسی نویس های آنلاین دارد. نحوه کار با این نرم افزار فارسی نویس بسیر ساده است بعد از اینکه نرم افزار را نصب کردید متن مورد نظر خود را در برنامه تایپ می کنید و روی گزینه “کپی” کلیک می کنید. سپس در نرم افزار ورد یکی از فونت هایی که با حرف F شروع می شود را انتخاب می کنیم و پیست می کنیم.

فارسی نویس رویا یکی دیگر از نرم افزارهایی است که شما می توانید بر روی دستگاه خود نصب کنید و اعداد انگلیسی خود را به فارسی تبدیل کنید و در ورد پیست کنید. با نر افزار فارسی نویس رویا شما می توانید در نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، ورد، تری دی مکس و… به صورت فارسی تایپ کنید و متن نوشته شده را به صورت فایل ذخیره کنید.

تجربه و پیشنهاد خود را در زمینه فارسی کردن اعداد انگلیسی در ورد ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶ را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.


با سلام. من جدولی رو ازجایی کپی کردم با اینکه جدول اعداد فارسی داشت موقع پیست کردن اعداد لاتین شدن. الان وقتی توی تنظیمات گزینه hindi رو میزنم اعداد فارسی میشن ولی اعدادی هم که میخوام لاتین باشن مثل پاورقی فارسی میشن. وقتی هم گزینه contexe رو میزنم باز اعداد لاتین هستند. راهی هست برای اصلاح جدولها؟؟؟

لایک

ممنونم از راهنمایی خوبتون. خیلی کارمو راه انداخت. امیدوارم همیشه موفق باشین.

عالی بود

ممنون از مطلب خوب و کاربردیتون پاینده باشید

سلام خیلی ممنون عالی بود فقط اگه ممکنه برای فارسی نوشتن اعداد در پاور پوینت ۲۰۰۳ هم توضیح بدید ممنون میشم

بسیار عالی بود ممنونم . مشکلم حل شد. بازم از این مطالب خوب بنویسین.

روش بسیار عالی بود. ساده و راحت جواب داد. خیلی خیلی ممنونم

سلام
با تشکر از مطلبی که ارائه کردید
من معلم ابتدایی هستم و در هنگام نوشتن اعداد برای ضرب و تقسیم و جمع و تفریق اعداد بهم می‌ریزه، خواستم ببینم میشه برای این مشکل هم کاری کرد. ببخشید وقت نداشتم ببینم کسی این سوال رو کرده یا نه چون توی فصل امتحانات هستیم و باید سوال طراحی کنم.
یک خواهش در صورتی امکان داره براتون جواب رو برای من ایمیل هم بکنید.
بسیار سپاسگزارم بابت اینکه متن طولانی من رو خواندید.

خیلی ممنون راهنماییتون خیلی بدرد خورد

متاسفانه در ورد ۲۰۱۶، شماره صفحات، با روش‌های معمول قبلی فارسی نمی‌شوند. لطفاً راه حلی در این رابطه ارائه دهید.

ممنون خیلی به کارم اومد

خدا رو شکر خواهش می کنم

برای دریافت و مشاهده مطالب از طریق ایمیل، نشانی ایمیل خود را بدون www وارد کنید

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2019 Anzalweb , All Rights Reserved

تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

نشانی ایمیل خود را برای ارسال مطلب ثبت کنید

تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی یکی از اون چیزاییه که خیلی از کاربران برنامه ورد Word باهاش درگیرن مخصوصا دانشجو ها. اگر دقت کرده باشید وقتی توی برنامه مایکروسافت ورد عددی رو تایپ میکنید اون عدد رو با خط انگلیسی مینویسه حتی اگر زبان کیبرد تون رو روی فارسی تنظیم کرده باشید ? به همین دلیل در این پست کوتاه میخوام بهتون یاد بدم که چطوری میتونید تو برنامه ورد اعداد انگلیسی رو به اعداد فارسی تبدیل کنید. حتما این پست کوتاه رو بخونید و یه بار برای همیشه راحت بشید.

خیلی از کاربران تصور میکنن وقتی زبان کیبرد عوض میشه ، اعداد متن هم باید به خط همون زبان تغییر کنن در صورتی که خب همیشه اینجوری نیست! به طور پیش فرض در برنامه ورد همه اعداد با خط انگلیسی نوشته میشن. در بعضی از موارد هیچ اهمیتی نداره که اعداد متن تون فارسی باشه یا انگلیسی و در بعضی موارد حتی تو یه متن فارسی ممکنه لازم باشه بعضی از اعداد رو با خط انگلیسی بنویسید مثلا مدل خودروها یا مدل دستگاه های الکترونیکی. بنابراین برای ما ایرانی ها لازمه که حتما برنامه ورد رو طوری تنظیم کنیم که هر وقت خواستیم اعداد رو فارسی تایپ کنیم و هر وقت هم لازم شد به صورت انگلیسی. خوشبختانه در تنظیمات ورد گزینه ای وجود داره که این امکان رو به شما میده با تغییر کیبرد اعداد رو به صورت انگلیسی یا فارسی تایپ کنید.

روش کار بسیار ساده است و فقط با چنتا کلیک می تونید اینکار رو انجام بدین :

■ برنامه مایکروسافت ورد رو باز کنید.

■ از منیوی بالای صفحه روی گزینه File کلیک کنید.

تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

گزینه File در منیوی اصلی برنامه ورد

■ حالا روی گزینه Options کلیک کنید.

ورود به قسمت تنظیمات برنامه ورد

■ خب حالا از قسمت چپ پنجره Word Options روی گزینه Advanced کلیک کنید.

■ حالا از قسمت Show document content بگردین گزینه Numeral رو پیدا کنید و از منیوی کشویی گزینه Context رو انتخاب کنید.

روش تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در ورد

■ در آخر از قسمت پایین صفحه روی دکمه OK کلیک کنید.

■ تموم شد!

استفاده از اعداد فارسی و اعداد انگلیسی در برنامه ورد

خب دوستان همونطور که در عکس آخر هم ملاحظه میکنید، با این روش شما میتونید در برنامه ورد در یک متن فارسی هم از اعداد انگلیسی استفاده کنید هم اعداد فارسی! اکیدا توصیه میکنم هر چه زودتر این ورد تون رو همینجوری که توضیح دادم تنظیم کنید ( اعداد رو بذارید روی context ) که بتونید هم از اعداد انگلیسی استفاده کنید هم فارسی.

 

 

ابراهیم درویش هستم متولد مرداد سال 65. برنامه نویس وب ، علاقمند به برنامه نویسی اندروید و نرم افزار های رایگان و Open Source . در وقت آزادم درباره متد های بازاریابی و تبلیغات وب مطالعه می کنم . مسلط به انگلیسی و آشنا به زبان Español .

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .
حمایت مالی از علم فردا

■ دوستان علم فردا به هیچکسی توهین نمیکنن !

■ اگر سوالی دارید در یک مطلب کاملا مرتبط بپرسید ! برای پیدا کردن مطلب مرتبط حتما از فرم جستجو استفاده کنید .

■ اگر مطلب مرتبطی پیدا نکردین ، می تونید سوال تون رو ایمیل کنید . اگر زمان داشته باشیم حتما پاسخ میدیم .

■ اول سوال ها و دیدگاه های کاربرای دیگه رو بخونید ، اگر پاسخ سوال تون رو پیدا نکردین بپرسید . سوال های تکراری پاسخ داده نمیشن !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

سوال امنیتی *
سه
 × 
یک
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

عاااااالی بود، دمتون گرم
فقط چطوری میشه این ریزه کاریا رو همشو یاد گرفت؟ تو کتاب پیدا میشه؟

بسیار کوتاه و عالی

کوتاه و مختصر ممنون

دستتون درد نکنه

عالی

عالی واقعا ممنونم

عزیزم، بسیار ساده و استادانه و بی حاشیه روی و لفاظی، مطلب را آموزش و انتقال می دهید و من پیشنهاد می کنم در آیندۀ تخصص خودتون، زمانی را به کار معلمی اختصاص دهید.

ممنون و سپاس فراوان

مرسی
بوس بوس

سلام
Word برای تبدیل اعداد از انگلیسی به فارسی در به سایت شما مراجعه کردم بسیار زیبا و همراه با عکس توضیح دستور را دادید.
از لطف شما سپاسگذارم

از راهنمایی های شما بسیار سپاسگذارم مطلب مربوط به تغییر اعداد انگلیسی در متن فارسی بسیار به بنده کمک کرد. انشالله سلامت باشید.

با سلام این سایت خیلی کار من را راحت کرد من واقعا لذت بردم
ممنونتبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

سپاس

سلام
واقعا” به دردم خورد خیلی ممنونم

خیلی مفید بود ممنون.

مرسی

سلام
بسیار عالی
خیلی ممنون از مطالب خووووبتون

لازم است درباره تایپ اعداد فارسی در حالت فرمول نویسی توضیحی به عرض برسانم.
تنها راه ایمن و غیر قابل تداخل (که تنظیمات در حالت context باقی خواهد ماند) استفاده از کیبورد استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران (ترجیحی) و یا استفاده از farsi standard ویندوز است.
در این حالت اعداد درج شده در بالای صفحه کلید همیشه در حالت فارسی (Fa) به صورت فارسی نمایش داده خواهند شد و با تعویض فونت فارسی شما نیز تغییر می‌کنند.
نکته مهم:
اعداد تایپ شده به صورت گفته شده در بالا، تنها نَمایی از اعداد بوده و قابلیت ریاضی ندارند. منظور این است که اگر در حالت (Fa) اعداد را با کلیدهای بالایی ویندوز مثلا در ماشین حساب ویندوز درج نمایید نمیتوانید چهار عمل اصلی را بر روی آن انجام دهید. از این رو از این روش در اکسل استفاده نشود.

خدا خیرتون بده بعد از کلی دردسر کشیدن بالاخره مشکلم حل شد

شما یه پاور یوزر واقعی هستین

خیلی مفید بود سپاسگزارم

خیلی عالی بود. بخدا وابسته تون هستم. میشه لطف کنید درباره نوشتن اعداد فارسی در فولدرهای ویندوز راهکار ارائه بدهید؟

سلام . ممنون از مطلب مفیدتون .

ببخشید فونتی که باهاش آخرین تصویر رو نوشتین چیه؟

سلام
فونت B Yekan

بابت پست عالی تون ممنون

یه راه دیگه هم هست که از ابتدا اعداد رو فارسی تایپ کنیم. با نصب «کیبورد استاندارد فارسی» میشه اعداد رو فارسی تایپ کرد و هیچ نیازی هم به تغییر تنظیمات ورد نیست. البته ویندوز ۱۰ این کیبورد رو خودش هم داره و فقط باید فعالش کرد.
فقط دقت کنید از اعداد بالای کیبورد استفاده کنید نه اعداد ماشین حسابی.

با عرض سلام و خسته نباشید
واقعا آموزش مفیدی بود
با تشکر فراوان

دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شاد

علی بابا

تالارهای عروسی تهران

تشک بادی

مقایسه سرعت فضاپیما و هواپیما

تست چپ کردن تسلا

تفاوت watch , look at و see

تاثیر نور روی چهره در عکاسی

طرز کار هیدرولیک

صحنه آهسته میدان مغناطیسی 

تست قدرت باد موتور جت

تست اتصال برق به مداد

مشاهده منو

خانه » مقالات سایت » آموزش فارسی کردن اعداد در ورد،(سریع و آسان) + فیلم آموزشی

در این مطلب آموزش فارسی سازی اعداد در ورد و آموزش تایپ فارسی اعداد را یاد خواهیم داد.

به صورت پیش فرض، در نرم افزار ورد می توان اعداد را به صورت لاتین تایپ کرد.تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که در حین کار با نرم افزار ورد، نیاز به تایپ اعداد به صورت فارسی پیدا می کنید.

بعد از احساس این نیاز، بسیاری از افراد خلاق می شوند و روش های عجیبی را امتحان می کنند

که نتیجه نهایی آن ها کلافگی و بد و بیراه گفتن به مایکروسافت بی چاره است.

البته این افراد تا حدودی هم حق دارند؛ خودتان را جای دانشجویی بگذارید که در حال نوشتن مقاله ای است و استاد خوش اخلاقش

به آن گفته که حتماً باید اعداد تایپ شده به صورت فارسی باشند. اما راه حل بسیار ساده است و شما در کمتر از چند دقیقه می توانید اعداد تایپ شده در ورد را به فارسی تبدیل کنید. ویدئو زیر را مشاهده کنید

در این آموزش شما اعداد را در نسخه های مختلف نرم افزار ورد می توانید فارسی کنید :

 

در فیلم زیر نحوه فارسی کردن اعداد در Microsoft Word  را یاد خواهید گرفت. برای تایپ کردن اعداد فارسی در ورد می توانید چندین راه را امتحان کنید ولی ما ساده ترین راه را به شما آموزش خواهیم داد.

 

 

 

در ابتدا بر روی گزینه File کلیک کنید

در ورد ۲۰۱۰ به بالا گزینه فایل سمت چپ اولین گزینه است.

در ورد ۲۰۱۷ بر روی گزینه گردی که در سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

 

سپس بر روی گزینه options کلیک کرده تا تنظیمات نرم افزار ورد باز شود.

 

در تنظیمات به بخش Advanced مراجعه کرده و گزینه numeral را بر روی Hindi تنظیم کنید.

خلاصه آموزش تایپ اعداد فارسی در ورد به این گونه است :

 

بعد از انجام این ۵ مرحله می توانید اعداد را به صورت فارسی تایپ کرده و یا اعداد لاتین را به فارسی تبدیل کنید و در نهایت از تایپ خود لذت ببرید. برای این که بتوانید راحت تر این مراحل را انجام دهید، برای شما عزیزان یک فیلم آموزشی تهیه کرده ایم که می توانید آن را مشاهده نمایید.

 

برای تایپ هم زمان اعداد فارسی و انگلیسی می بایست بخش numeral را بر روی Context تنظیم کنید تا اعداد با توجه به حروف و جملاتی که در قبل و بعد آنها قرار دارند نوشته شوند.

 

همچنین به راست چین بودن و یا چپ چین بودن متن توجه کنید.

 کار تمام است گام دیگری نیست !

کاملترین نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی رو همین حالا امتحان کن !


اطلاعات بیشتر

سلام.سپاسگزارم.مشکل من حل شد🌹

آموزش تبدیل کردن اعداد انگلیسی به فارسی و چندتا دیگه از آموزشهاتون رو مطالعه کردم خیلی برام مفید بود.
همینطور ادامه بدین!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016

دیدگاه

وب‌سایت

تایپیست ها چگونه با کیبورد تایپ می کنند؟هم اکنون این ویدئو ارزشمند را در ایمیل خود دریافت کنید

برای اطلاع از جدیدترین مطالب فرازسافت لطفا در خبرنامه ما ثبت نام کنید

در پنجره باز شده پس از تیک گزینه من ربات نیستم بر روی Complete Subscription Request کلیک کنید و سپس برای تایید ثبت نام به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک تایید کلیک کنید

کاملترین نرم افزار آموزش تایپ کاملترین و محبوبترین نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی اگر واقعا دوست دارید تایپ ده انگشتی را فرا بگیرید همین حالا این نرم افزار را دریافت کنید

تایپو کاملترین سامانه هوشمند آموزش تایپ ده انگشتی در ایران

همین حالا بصورت آنلاین یاد بگیرید

گاوصندوق محافظ قدرتمند فایل‌هانرم افزاری قدرتمند برای محافظت از فایل‌های ارزشمند شما در برابر سرقت، هک شدن، کپی شدن، حذف، مشاهده و سایر دسترسی‌های غیر مجاز. با این نرم افزار کامپیوتر خود را به یک گاوصندوق مجهز کنید

تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016
تبدیل اعداد فارسی به انگلیسی در ورد 2016
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *