ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید

خواص دارویی و گیاهی

ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید
ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید


راهنمای استفاده از کد QR

ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید

 به نام خدامترجم و دیکشنری هوشمند قطعاً یکی از بهترین نرم افزارهایی هست که تا به امروز دیده اید  .براحتی زبان های دنیا رو به یکدیگر ترجمه کنید با برنامه به زبانهای گوناگون صحبت کنید به  تلفظ کلمات و جملات در زبانهای مختلف گوش دهید،اشتباهات تلفظی خودتان را اصلاح کنید کاربرد کلمات را درجملات مختلف بیابید و در آخر از دیتابیس بیش از 90 هزار لغتی برنامه معنی کلمات خود را به صورت آفلاین بیاید.شاید شما هم دنبال یه برنامه قوی با طراحی و ظاهری زیبا و متریال هستید که بتواند کارهای زیادی را دررابطه با زبان و مکالمه برای شما انجام دهد و به کیفیت کار نیز اهمیت می دهید . قطعاً کیفیت حق شماست دانلود این نرم افزار را ما به شما توصیه می کنیم .این نرم افزار شامل بخشهایی هست که در زیر توضیح داده شده است.

* تشخیص گفتار هوشمند برای 14 زبان زنده ی دنیا فقط کافیست با برنامه صحبت کنید تا تشخیص داده و برای شما ترجمه کند به اینصورت که مثلاً میتوانید به صورت کره ای صحبت کنید برنامه تشخیص داده و معنی آنها را به فارسی برای شما می آورد و یا هر زبان دیگری مانند انگلیسی،عربی و … * دیکشنری آفلاین با دیتابیس بیش از90 هزار لغت به صورت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی استفاده از چند الگوریتم برای جستجوساده و مرکب همراه با قابلیت پیش بینی کلمه.* استفاده از 3 موتور ترجمهی قوی برای تبدیل متن و زبان کشورهای مختلف به یکدیگر شامل 104 زبان مختلف دنیا براحتی زبان های دنیا را به یکدیگر با یک کلیک ترجمه کنید.* تلفظ هوشمند به صورت آفلاین به 14 زبان زنده ی دنیا قابلیتتنظیمسرعت تلفظ و نازکی و کلفتی صدا همراه با قابلیت تشخیص لهجه ی انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی و سایر زبانهای دنیا.*تلفظ آنلاین گرفته شده از دانشگاه کمبریج با کیفیت اچ دی به صورت بریتانیایی و آمریکایی* بخش کاربرد لغت و جمله یابی برای کشف جملاتی که لغت مورد نظر شما در آنها به کاررفته به صورت فارسی و انگلیسی.* دیزاین متریال و رابط گرافیکی زیبا و مطابق با استانداردهای گوگل*قابلیت تشخیص دستخط برای گوشی هایی که از این امکان پشتیبانی میکنند و دارای قلم هستند. (مانند سری نوت سامسونگ) * قابلیت فعال سازی رایگان تمامی قسمتها بدون پرداخت هزینه ی اضافی* همراه با پشتیبانی آنلاینتوجه اپلیکیشن بر روی گوشی Sony Xperia C4 Dual نصب نخواهد شد.زبانه ای پشتیبانی برای تشخیص گفتار (فارسی،انگلیسی،عربی،کره ای،چینی، فرانسوی،ایتالیایی،آلمانی،ژاپنی،روسی،ترکی،اسپانیایی،عبری،هندی)   زبانهای پشتیبانی برای ترجمه (104 زبان زنده ی دنیا)توجه:به علت استفاده از تبلیغات در برنامه حجم اندکی از اینترنت شما برای تبلیغات مصرف خواهدشد . (درنسخه ی رایگان) 

📌 افزودن قابلیت او سی آر (تشخیص متن جهت ترجمه توسط دوربین گوشی)📌 تغییر در در رابط کاربری و گرافیکی📌 بهبود عملکرد و رفع باگ های گزارش شده📌 حذف تبلیغات با خرید برنامه📌 بهبود عملکرد دیکشنری📌 افزودن قابلیت بررسی خرید📌 کاهش حجم برنامه

وقتی سخن از ترجمه خودکار بخصوص ماشینی به میان می‌آید. ترجمه گوگل یا به قول کاربران اینترنتی گوگل ترنزلیت یا گوگل ترانسلیت حرف اول را می‌زند. بسیاری اوقات به دنبال برگردان آهنگ خاصی هستیم یا می‌خواهیم نرم‌افزار ترجمه‌ای پیدا کنیم که به صورت آنلاین متن انگلیسی را به فارسی تبدیل کند. وبگاه ما پاسخگوی این نیاز کاربران است. در این وب‌گاه می‌توانید کلمه یا جمله خود را وارد کنید، زبان مورد نظر را مشخص کنید و به راحتی جملات خود را ترجمه گوگل کنید. کیفیت سرویس google البته عمومی است و برای ترجمه مقاله لازم است به سایت ترجمه تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کرده و سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است. گوگل ترنسلیت 100 زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می‌کند و روزانه بیش از 200 میلیون نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

در سال 2006، گوگل ترنسلیت بر مبنای آمار بود و از متون سازمان ملل و پارلمان اروپا استفاده میکرد تا پایگاه داده خود را ایجاد کند. این سرویس به جای اینکه مستقیما متن را به زبان مقصد ترجمه گوگل کند، اول به انگلیسی و بعد به زبان مقصد ترجمه گوگل می‌کرد. برای ترجمه گوگل، در بین میلیون‌ها متن جستجو می‌کرد تا مناسب‌ترین الگو را انتخاب کند. در مدل آماری ترجمه گوگل دقت بسیار پایین بود.

در سال 2016، گوگل اعلام کرد که از این به بعد برای ترجمه گوگل از مدل شبکه عصبی استفاده می‌کند. این بدین معناست که گوگل از این پس کل جمله را باهم ترجمه گوگل می کند به جای اینکه قطعه قطعه ترجمه گوگل کند. این مدل باعث شد تا مترجم گوگل بتواند با توجه به متن ترجمه گوگل دقیق تری تولید کند و ترجمه ماشینی آنلاین حاصل به زبان انسان نزدیک تر باشد.

Google translate می‌تواند فرم‌های مختلف از متن و مدیا مانند صوت، عکس، سایت و ویدیو را از زبانی به زبان دیگر (مانند زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) ترجمه گوگل کند. همچنین، مترجم گوگل برای بعضی زبان‌ها امکان تلفظ نیز فراهم کرده است. ترجمه گوگل برای اینکه مانند یک لغت‌نامه واقعی عمل کند، اگر قسمتی از متن مبدا هایلایت شده باشد، عبارت معادل در زبان مقصد را هایلایت می‌کند. همچنین، قادر است تا به طور خودکار زبان متن را شناسایی کند. اگر کاربر از URL در متن اصلی استفاده کرده باشد، Google translate آن قسمت را به صورت hyperlink نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند ترجمه گوگل را در بخش “phrasebook” برای استفاده در آینده ذخیره کند. برای بعضی زبان‌ها، گوگل ترنسلیت قابلیت ترجمه ماشینی آنلاین از روی دست خط انسان را نیز دارد.

ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید

با توسعه سرویس‌های ترجمه گوگل امکان ترجمه گوگل از روی عکس و ترجمه با دوربین ترجمه گوگل هم اضافه شده است. همچنین دانلود مترجم اندروید گوگل هم فراهم شده است.

برچسب ها: ترجمه گوگل متن ، گوگل ترنسلیت چیست ، ترجمه گوگل عربی به فارسی ، نرم افزار ترجمه ، jv[li ، مترجم آنلاین ، مترجم رایگان گوگل، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه عربی به فارسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه عربی به انگلیسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه رایگان، ترجمه آنلاین، ترجمه گوگل، ترجمه متن انگلیسی

تهران، خیابان فلسطین، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، پلاک 130، واحد 8

تلفن : ۸۸۸۰۸۳۱۴ – ۸۸۸۰۸۷۳۸ – ۸۸۸۵۲۹۶۳

تمامی حقوق نزد دارالترجمه رسمی شبکه محفوظ است.

دانلود آی ترنسلیت iTranslate

مترجم متن صوتی اندروید

با پشتیبانی از 90 زبان از جمله زبان شیرین فارسی

نسخه فول و انلاک شده

ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید

 

iTranslate از معروف ترین دیکشنری های مخصوص اندروید می باشد که از بیش از 70 زبان مختلف پشتیبانی می کند. شما می توانید جمله ها یا کلمات مختلف را با سرعت هرچه بیشتر توسط این برنامه ترجمه کنید. حتی این برنامه دارای دیکشنری آفلاین نیز می باشد، بنابرین برای استفاده از آن همیشه نیاز به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. برخی زبان ها دارای امکان صوتی هستند، یعنی شما می توانید کلمات آن زبان ها را با صدای مردانه یا زنانه گوش دهید و نوع تلفظ کردن آن ها را بیاموزید. امکان صحبت کردن به زبانی و تبدیل کردن آن به زبان دیگر و ایجاد صوت با آن زبان وجود دارد. بیش از 50 میلیون بار این نرم افزار دانلود شده است و دارای امتیاز بالای 4.4 در مارکت گوگل پلی می باشد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

دانلود مترجم مایکروسافت Microsoft Translator اندروید

 

Microsoft Translator نام ابزار رسمی مایکروسافت برای ترجمه لغات به بیش از 50 زبان مختلف می باشد ، توسط این نرم افزار در سفرهای خارجی بهترین کمک برای شما خواهد بود و در هر کشوری قابلیت شکستن حصارهای زبانی را خواهد داشت ، علاوه بر این شما یک متجرم قدرتمند را در اختیار دارید که در هر لحظه قابلیت استفاده از آن را دارا می باشید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.3 به بالاتر را دارا می باشد. نرم افزار از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند.

All Translator ترکیبی از سه مترجم می باشد، مترجم دوربین، مترجم صوتی و مترجم متنی در تمامی زبان ها! شما می توانید با این برنامه به شکل آنی هر متنی را در 150 زبان زنده دنیا ترجمه کنید. این نرم افزار ترجمه انجام شده را برای شما تلفظ می کند. متون پرینت شده، از کتاب ها، علائم مختلف و … توسط این برنامه شناسایی می شود و شما امکان ویرایش آن ها را خواهید یافت. شما می توانید به سادگی ترجمه ها را در فیس بوک، دراپ باکس و … به اشتراک بگذارید. کار کردن با All Translator بسیار آسان می باشد. تمامی زبان های دنیا، حتی برای قابلیت دوربین پشتیبانی می شود.

رابط کاربری برنامه متریال بوده و کار کردن با آن آسان خواهد بود. شما می توانید صدای خود را به زبان های دیگر ترجمه کنید. امکان اشتراک گذاری متون ترجمه شده در هر مکان دلخواهی وجود دارد. این برنامه تاریخچه ای از ترجمه هایی که قبلا انجام داده اید نگه می دارد و در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید کلمات مهم را راحت تر بیابید. All Translator امکان مکالمه در هر زبان دیگری را برای شما فراهم می سازد. این برنامه بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.

iTranslator نرم افزاری جدید می باشد که بر روی ترجمه صوتی تمرکز کرده است و زبان های مورد پشتیبانی آن با بروزرسانی های آتی بیشتر خواهد شد. در حال حاضر این برنامه از زبان هایی نظیر آفریقایی، عربی، چک، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، عبری، ژاپنی، کره ای، لاتین، مالایی، هلندی، لهستانی، پرتغالی، روسی، ترکی، چینی (ساده شده)، چینی (سنتی) پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که برای کار با این برنامه نیاز به ارتباط اینترنتی خواهید داشت. ترجمه ها را همیشه می توانید مشاهده کنید. سرعت ترجمه این برنامه بسیار بالا می باشد و به سادگی می توانید هر زبانی را به زبان دیگر تبدیل نمایید. iTranslator بر اساس فضای ابری کار می کند و حجم کمی از سیستم شما را اشغال خواهد کرد. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا نمایید.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.

Translator TransZilla از قدرتمندترین، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های ترجمه ی متن و ترانسلیتور برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا با امروز بیش از 2 میلیون بار از پلی استوری دانلود شده است و با موتورهای قدرتمند گوگل ترانسلیت کار می کند! این برنامه که از 50 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که در محیطی ساده و کاربرپسند متن های خود را به بهترین نحو ممکن و با سرعتی بالا ترجمه کنید. این برنامه دارای دو کادر می باشد که شما می توانید متن ها خود را هر چه قدر که باشد در کادر بالایی کپی کنید و در کادر پایین ترجمه ی آن را به هر زبانی که مایل باشید مشاهده کند. امکانات دم دستی از جمله کپی متن ترجمه، خواندن متن ترجمه به صورت صوتی و با کیفیت بالا و … نیز برایتان تعبیه شده است که بتوانید از آن ها استفاده کنید. از قابلیت های نسخه ی حرفه ای اپلیکیشن Translator TransZilla می توان به موارد زیر اشاره کرد: * پشتیبانی از 50 زبان زنده ی جهان * دارا بودن قابلیت گوش دادن به ترجمه * امکان وارد کردن متن برای ترجمه به صورت متنی و صوتی * قابلیت ا…

با اپلیکیشن عاشقنامه ببینید بچه تون چه شکلی میشه و فال عشق با اثر انگشت، فال اسم، ، فال حافظ، فال ماه تولد و فال اسم بگیرید

Mordad

Category:

Free Tools APP

Latest Version:

ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید

3.0

Publish Date:

2019-03-02

Get it on:

Requirements:

Android 4.0.3+

Report:

Flag as inappropriate

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2019-03-03

Update on: 2019-03-03

Requires Android: Android 4.0.3+ (Ice Cream Sandwich MR1, API 15)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-480dpi

Architecture: universal

File SHA1: 49ef74add4ab4060cfc8ce463ece5632a9a1672c

File Size: 3.7 MB

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2019-02-07

Update on: 2019-02-07

Requires Android: Android 4.0.3+ (Ice Cream Sandwich MR1, API 15)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-480dpi

Architecture: universal

File SHA1: c0d7bab615363649f1b2672b10e025af8f500f6e

File Size: 3.7 MB

What’s new:

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2019-01-10

Update on: 2019-01-10

Requires Android: Android 4.0.3+ (Ice Cream Sandwich MR1, API 15)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید

Screen DPI: 160-480dpi

Architecture: universal

File SHA1: 8a0fe2daa9753bf7c722613b72b6cd7e1e3ab937

File Size: 3.7 MB

What’s new:

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2018-12-02

Update on: 2018-12-02

Requires Android: Android 4.0.3+ (Ice Cream Sandwich MR1, API 15)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-480dpi

Architecture: universal

File SHA1: 6652e9f26bc998e16cce54de066629f858c79e83

File Size: 3.7 MB

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2018-09-13

Update on: 2018-09-13

Requires Android: Android 3.0+ (Honeycomb, API 11)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-640dpi

Architecture: universal

File SHA1: d3d694590777976c489f6538012302e649cfb27f

File Size: 2.3 MB

What’s new:

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2018-08-20

Update on: 2018-08-20

Requires Android: Android 3.0+ (Honeycomb, API 11)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-640dpi

Architecture: universal

File SHA1: 4e71b3113dbab5930c21aa392ce4584a40bb79c5

File Size: 2.3 MB

Download


Facebook
Twitter
YouTube

HiNow Video Chat

3.7.6

HiNow Inc.

LuluBox

3.2.0

lulubox

JioSaavn

6.4

Saavn Media Pvt. Ltd.

Aladdin

1.0.0

IGG.COM

Mr Jeff

3.5.6

Mr Jeff Lavanderia

5.68.8

Zedge

Nox Security – Antivirus, Clean Virus, Booster

1.1.7

Nox Ltd.

4.12.8

Google LLC

Unicode Pad

2.5.0

Ryosuke839

Fandango Latinoamérica

5.6.91

Fandango Latinoamérica

SOLUTIONS

CUSTOMER SERVICE

FOLLOW US

TOP ANDROID APPS

TOP ANDROID GAMES

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » ۴ روش آسان تبدیل متن فارسی به انگلیسی با بیشترین کارایی

ترجمه متون فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی سالهاست که نیاز خیلی از پژوهشگران ، دانشجویان ، استادان و یا حتی افراد معمولی جامعه است و آنچه ما در این پست برای شما ارائه می دهیم ، معرفی چهار روش آسان برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

گوگل ترنسلیت در حال حاضر بهترین برنامه ترجمه در همه زبان هاست زیرا سال ها بر روی آن و بیشتر از هر برنامه دیگری وقت گذاشته شده است. برنامه ای برای ترجمه بدون اینترنت می باشد قابلیت ترجمه انلاین و ترجمه آفلاین می باشد که بدون نیاز به اینترنت می توان از آن استفاده نمود. همچنین قابلیت ترجمه تصاویری که با دوربین گوشی خود گرفته اید به ۲۹ زبان دنیا را دارد و شما می توانید با استفاده از فناوری واقعیت افزوده از متون اطراف خود عکس بگیرید تا گوگل ترنسلیت آنرا ترجمه کند.این برنامه میتواند متن شما را به بیش از ۱۰۳ زبان زنده دنیا ترجمه کند و ویژگی دیگر این برنامه ترجمه گفتاری دو طرفه به ۳۲ زبان دنیا می باشد:

ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت کامپیوتر

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت اندروید

این برنامه کاربردی که برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی استفاده می شود نیز همانند اپلیکیشن قبلی پرکاربرد است . اپلیکیشن ترجمانلو ، با بهره‌گیری از مترجمان متخصص و ارزیابان حرفه‌ای، همراه مناسبی برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور بوده و از طریق انجام ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و کتب علمی در هر یک از شاخه‌های تخصصی، در خدمت‌رسانی و رفع نیازمندی‌های دانشجویان و پژوهشگران تلاش می کند.

یکی از برنامه هایی”QTranslate” یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار QTranslate:

≡   دانلود این اپلیکیشن

این سایت ترجمه آنلاین برای افرادی مناسب تر است که هنگام نیاز به ترجمه به اینترنت دسترسی دارند. وب سایت BestDic.ir بهترین و پرمخاطب ترین ارائه دهنده خدمات نوین ترجمه در ایران است که خدمات ترجمه تخصصی را به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین انجام می دهند. ترجمه متن و مقاله فارسی به انگلیسی و بالعکس و همچنین به چند زبان دیگر ( انگلیسی عربی فرانسوی روسی آلمان ایتالیا چین استانبول و اسپانیا )خدمتی است که این سایت برای مخاطبان خود انجام می دهد . از مزیت هایی که این سایت دارد می توان به کاهش قیمت ترجمه برای مشتریان به دلیل امکان انتخاب کیفیت ترجمه، اعمال تخفیف های متناسب با حجم سفارش تا ۳۵ درصد و عدم نیاز به مراجعه حضوری اشاره کرد.

از دست ندهید: ۱۵۰ تا از اصطلاحات و ضرب المثل های روزمره انگلیسی با ترجمه فارسی

هر گونه سوالی در زمینه ترجمه متون مختلف دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

سلام من میخام متن خبر بیست وسی را ترجمه کنم .لطفن راهنماییم کنید .باتشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید
ترجمه جمله فارسی به انگلیسی اندروید
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *