تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم

خواص دارویی و گیاهی

تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم
تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم

برای اطلاع از آخرین تغییرات و اخبار سایت به کانال تلگرام ما مراجعه نمایید.

خدمات رایگان سایت، نیاز به حمایت شما دارد. مشاهده‌ی تبلیغات اسپانسرهای سایت (بنری و یا پاپ‌آپ) بخشی از حمایت شما بازدیدکننده‌ی محترم از این خدمات است. لطفاً مانع از نمایش و یا باز شدن تبلیغات نشوید.

تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم هم اکنون به عنوان سریعترین و امن‌ترین مرورگر دنیا گوی سبقت را از مرورگر پرطرفدار فایرفاکس ربوده است.

در آموزش قبل شما را با چگونگی تغییر زبان مرورگر گوگل کروم از انگلیسی به فارسی آشنا کردیم. در این آموزش شما را با چگونگی تغییر زبان گوگل کروم از فارسی به انگلیسی آشنا می‌کنیم.

همانطوری که مطلع هستید برای تغییر زبان مرورگر فایرفاکس باید نگارش فارسی این مرورگر را دانلود و نصب کرد و به‌راحتی امکان سوئییچ به زبان‌های دیگر در بخش تنظیمات فایرفاکس وجود ندارد ولی در گوگل کروم به‌راحتی و با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توان زبان مرورگر را تغییر داد.

 

تغییر زبان گوگل کروم از فارسی به انگلیسی:

برای تغییر زبان کروم به انگلیسی زمانی‌که زبان مرورگر برروی فارسی قرار دارد، مراحل زیر را انجام دهید:

 

1- با کلیک برروی کلید “سفارشی کردن و کنترل Google Chrome” در گوشه بالا و سمت چپ برنامه وارد بخش “تنظیمات” شوید

 

2- در انتهای صفحه تنظیمات برروی “نمایش تنظیمات پیشرفته” کلیک کنید.

 

 

3- بخش “زبان” را بیابید. برروی دکمه‌ی “تنظیمات ورودی و زبان” کلیک کنید.

 

 

4- برروی “انگلیسی (ایالات متحده امریکا)” و سپس در سمت چپ برروی “نمایش Google Chrome به این زبان” کلیک نمایید.

 

 

5- پیام لطفاً همه پنجره‌های Google Chrome را ببندید و برای اعمال این تغییر، دوباره آن را راه‌اندازی کنید نشان داده می‌شود.

از مرورگر کروم خارج شوید (برنامه را ببندید) مجدداً مرورگر کروم را اجرا نمایید. زبان مرورگر انگلیسی خواهد بود.

 

► لینک کوتاه این مطلب ◄

www.ghafari3.com/kkqu

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

کلیه حقوق به سایت ghafari3.com تعلق دارد. استفاده از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

بسیاری از وب سایت ها با زبان های مختلفی ارائه می شوند اما با انجام یک تنظیم ساده در مرورگر کروم می توان به تمام مطالب این وب سایت ها دسترسی پیدا کرد. در گوگل کروم شما می توانید به زبان های مختلف به ترتیب اولویت دهید تا قبل از اینکه صفحات وب رندر شوند گوگل کروم بررسی کند که آیا زبان های مورد نظر شما را به ترتیبی که در لیست قرار داده اید پشتیبانی می کند یا خیر، در صورت پشتیبانی صفحه با زبان مورد نظر شما نمایش داده می شود. امروز انزل وب به شما نحوه تغییر زبان گوگل کروم و رفع مشکل تغییر زبان پیشفرض این مرورگر را آموزش خواهیم داد.

How to Change the Default Language in Google Chrome

شما می توانید زبان پیش فرض گوگل کروم را به انگلیسی یا هر زبان دیگری تغییر دهید و از زبان مورد نظر خود برای مطالعه صفحات وب استفاده کنید، این کار از طریق منوی تنظیمات این مرورگر قابل اعمال است.با تغییر زبان تمام منوها و ابزارها به زبان جدید کانورت می شوند و اگر وب سایت چند زبانه ای را برای مطالعه انتخاب کرده باشید گوگل کروم مناسب ترین آن را براساس زبان انتخابی شما نمایش خواهد داد. قبلا در انزل وب ۴ روش رفع مشکل و تغییر زبان فایرفاکس در ویندوز کامپیوتر را به شما آموزش دادیم، در ادامه ما سعی داریم به شما کمک کنیم تا زبان پیش فرض گوگل کروم را تغییر دهید.

تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم

پیشنهاد میکنیم از ۱۳ افزونه و اپ برای استفاده کاربردی تر از مرورگر کروم در زمانی آفلاین هستید حتما بهره ببرید.

گوگل کروم را باز کنید و از قسمت بالا – سمت راست روی سه نقطه عمودی کلیک کنید.

از منوی ظاهر شده Settings را انتخاب کنید.

اسکرول را پایین بکشید و روی Advanced کلیک کنید.

روی Language کلیک کنید.

Add languages را انتخاب کنید.

زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه Add را کلیک کنید. توجه داشته باشید که در اینجا زبان آلمانی انتخاب شده است اما شما می توانید تغییر زبان گوگل کروم از انگلیسی به روسی، فارسی و دیگر زبان ها را به همین صورت انجام دهید.

در کنار قسمت Language که در قسمت قبل انتخاب کردید سه نقطه عمودی وجود دارد روی آن کلیک کنید و گزینه Display Google Chrome in this language را انتخاب کنید. روی Relaunch کلیک کنید تا مرورگر گوگل کروم بسته و باز شود و زبان پیش فرض تغییر کند.

برای رفع مشکل زبان پیشفرض و تغییر اولیویت یک زبان می توانید روی علامت سه نقطه کنار زبان مورد نظر خود کلیک کنید و Move to the top را انتخاب کنید تا به بالاترین نقطه لیست منقل شود و یا Move UP را انتخاب کنید تا به یک سطح بالاتر انتقال پیدا کند. با کلیک روی Remove هم می توانید زبان را از لیست حذف کنید.

اما در صورتی که می خواهید وقتی که از یک صفحه بازدید می کنید گوگل ترنسلیت برای شما ظاهر شود و متن سایت برای شما ترجمه شود از منوی کنار زبان روی سه نقطه عمودی کلیک کنید و گزینه Offer to translate pages in this language را انتخاب کنید.

علاوه بر تغییر زبان گوگل کروم شما می توانید از تم های تاریک برای تغییر ظاهر گوگل کروم استفاده کنید.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم تمام مراحل انجام به همان صورتی است که در بالا توضیح دادیم شما وقتی روی دکمه Add languages کلیک می کنید زبان فارسی را برای خود انتخاب می کنید و روی سه نقطه کنار زبان فارسی (Persian – فارسی) کلیک کنید و Display Google Chrome in this language را انتخاب کنید. بعد از اینکه روی Relaunch کلیک کردید مرورگر گوگل کروم راه اندازی می شود و مانند تصویر زیر تمام گزینه ها به زبان فارسی تغییر می کند و چینش آن از چپ به راست تغییر می کند.

در آخر پیشنهاد می کنیم آموزش کامل روش تنظیم و تغییر زبان در ویندوز ۱۰ را مطالعه بفرمایید.

امروز در انزل وب در مورد فارسی سازی کروم صحبت کردیم، شما از همین روش می توانید برای تغییر زبان گوگل کروم از روسی به انگلیسی و دیگر زبان ها هم استفاده کنید، چنانچه در مورد پست امروز انزل وب نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.


برای دریافت و مشاهده مطالب از طریق ایمیل، نشانی ایمیل خود را بدون www وارد کنید

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2019 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

نشانی ایمیل خود را برای ارسال مطلب ثبت کنید

سیاره‌ی آی‌تی

سلامت زیستی

تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم

زاگرس رباتیک

نرم‌افزار

موبایل تبلت

سخت‌افزار

دنیای فناوری

دانش‌نامه

اخبار

بررسی‌ها

راهنمای خرید

با IT-Planet دنیای آی‌تی را بهتر بشناسید

زبان مرورگر گوگل کروم در حالت پیش‌فرض متناسب با زبان سیستم عامل تنظیم می‌شود و این یعنی اگر زبان ویندوز را فارسی تنظیم کنید، گوگل کروم هم فارسی می‌شود. در این صورت چیدمان نیز تغییر می‌کند و شاید در اولین روزهای استفاده از Chrome، کاربر سردرگم شود!. تغییر دادن زبان گوگل کروم بسیار ساده است و مشکلاتی مثل مقوله‌ی چیدمان برعکس و همین‌طور زبان نامفهوم را حل می‌کند.

روش تغییر زبان گوگل کروم از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس، موضوعی است که در ادامه بررسی می‌کنیم. با ما باشید.

معمولاً کاربران ایرانی زبان کروم را انگلیسی و یا فارسی انتخاب می‌کنند اما ممکن است گاهی اشتباهاً زبان تغییر کند و با توجه به تغییر زبان منوها و تنظیمات، نتوان به راحتی بخش تغییر زبان را پیدا کرد. در این صورت اگر به اسکرین‌شات‌هایی که در ادامه قرار داده‌ایم توجه کنید، مسیر را به راحتی پیدا خواهید کرد.

ابتدا کروم را اجرا کنید. روی منوی سه‌نقطه در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید (در زبان‌های راست به چپ مثل فارسی، منوی در گوشه‌ی سمت چپ و بالای صفحه است).

گزینه‌ی Settings را از منو انتخاب کنید.

در صفحه‌ی تنظیمات، روی Advanced کلیک کنید تا تنظیمات کامل‌تر و پیشرفته نمایش داده شود.

در بخش Language یا زبان، اگر زبان موردنظر در لیست وجود ندارد، روی لینک افزودن زبان کلیک کنید و آن را به لیست اضافه کنید.

اگر زبان موردنظر در لیست موجود است و یا آن را همین حالا اضافه کرده‌اید، روی آیکون سه‌نقطه روبروی زبان موردنظر خود کلیک کنید. از منویی که نمایان شده، تیک چک‌باکس “نمایش Google Chrome به این زبان” و یا معادل انگلیسی آن “Display Google Chrome in this language” را اضافه کنید.تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم

کروم دکمه‌ی راه‌اندازی مجدد یا RELAUNCH را روبروی زبان جدیدی که برای آن انتخاب کرده‌اید، نمایش می‌دهد. اگر صفحه‌ی مهمی باز نیست، روی این دکمه کلیک کنید. کروم بسته شده و مجدداً اجرا می‌شود و زبان آن به زبانی که انتخاب کرده‌اید، تغییر می‌کند.

سیاره‌ی ‌آی‌تی

مهندسی مکانیک، عاشق موسیقی، انیمه و فیلم هنری، نقاشی و خطاطی و همین‌طور بازی‌های نقش‌آفرینی جذاب. علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به ویژه کامپیوتر، موبایل و تبلت.

سلام.خیلی از شما بابت این راهنمایی سپاسگزارم.

سلام.
دستتون درد نکنه ممنون
واقعا فازسی بودن کروم رو اعصابه

عالی بود
ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نام:

ایمیل:

تغییر دادن زبان جیمیل و استفاده از جیمیل انگلیسی و یا برعکس استفاده از جیمیل به زبان فارسی، یکی از کارهایی است که ممکن است برای آشنایی بیشتر با زبان انگلیسی و یا سهولت استفاده انجام دهیم. حتی گاهی ممکن است کاربر به دلیل تنظیمات اشتباه، زبان جیمیل را روی زبانی قرار داده باشد که هیچ آشنایی قبلی با آن ندارد! در این صورت احتمالاً پیدا کردن بخش تغییر زبان جیمیل دشوار خواهد بود.

تغییر زبان مجموعه‌ی آفیس مایکروسافت که شامل نرم‌افزارهای معروف و کاربردی مثل Word و Excel و PowerPoint و … می‌شود، برای کاربرانی که به زبان انگلیسی آشنا نیستند، بسیار مفید است. خوشبختانه می‌توان از زبان فارسی نیز استفاده کرد.

مرورگر گوگل کروم زمانی که صفحه‌ای حاوی ویدیو یا فایل صوتی را باز می‌کنیم، معمولاً پخش خودکار را آغاز می‌کند و تنظیمات خاصی برای مدیریت کردن پخش صدا و ویدیو وجود ندارد. پخش خودکار محتوای مالتی‌مدیا علاوه بر مصرف ترافیک اینترنت، ممکن است کاربر را غافل‌گیر کند و ناگهان صدای بلندی از اسپیکر سیستم وی پخش شود.

یکی از ویژگی‌های مفید مرورگر گوگل کروم این است که در حالت پیش‌فرض زمانی که عبارتی را در نوار آدرس یا دقیق‌تر بگوییم،‌ Omnibox جست‌وجو می‌کنیم، قبل از آنکه تایپ کردن عبارت تکمیل شود، پیشنهاداتی ارایه می‌شود. جست‌وجوهای پیشنهادی با توجه به سوابق وب‌گردی و همین‌طور بوک‌مارک‌ها (صفحات نشان‌شده) ارایه می‌شود تا سرعت کار بیشتر شود.

سلام.بعضی از دوستان دوست دارند گوگل کروم خود را فارسی کنند.
با این اموزش می توانند زبان گوگل کروم خود را از انگلیسی به فارسی تغییر دهند.
مشکلی بود در خدمتیم.

مرورگر گوگل کروم سرعت و امکانات خوبی داره ، هر روز کاربران بیشتری ازش استفاده میکنن و از اونجایی که بعضی از کاربران ایرانی ، انگلیسی شون خوب نیست ، با فارسی کردن گوگل کروم می تونن از همه امکانات این مرورگر سریع و کاربر پسند استفاده کنن . اگر شما هم دوست دارید با گوگل کروم کار کنید اما از منیو های فارسی سر در نمیارید ، توصیه می کنم حتما این پست رو بخونید .

تقریبا میشه گفت به طور پیش فرض اکثر نرم افزار های مهم دنیا به زبان انگلیسی منتشر میشن . چون تقریبا همه دنیا کم و بیش از زبان انگلیسی سر در میارن .  شاید خیلی از کاربران علم فردا پیش خود شون بگن « آخه ابراهیم درویش این چه پست مسخره ایه نوشتی  ؟! » . در پاسخ به این دوستان باید بگم که خیلیا مثه من ممکنه انگلیسی رو خیلی خوب بلد باشن ، اما دارن یه زبان جدید رو یاد میگیرن . شما می تونید مرورگر تون رو به زبان دیگه ای ( غیر از فارسی یا انگلیسی ) تغییر بدین ، تا اون زبان مورد نظر رو زودتر یاد بگیرید . این کار برای تمرین زبان خیلی خوبه . من خودم از زبان اسپانیولی ( اسپانیایی ) استفاده میکنم .

بعد از فارسی کردن گوگل کروم ، همه منیو ها ، ابزار ، قسمت تنظیمات و پیام های برنامه فارسی میشن . یکی از مهم ترین چیزایی که بعد از فارسی سازی گوگل کروم میبینید اینه که چیدمان عناصر برنامه ( منیو ها ، دکمه ها و … ) تغییر میکنه . همه چی از راست به چپ چیده میشه درست مثه کتاب های فارسی . بنابراین اگر به برنامه های RTL یا راست به چپ ، عادت ندارید مروگر تون رو فارسی نکنید .

برای فارسی کردن محیط برنامه گوگل کروم مراحل زیر رو انجام بدین :

■ مرورگر گوگل کروم رو باز کنید .

تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم

■ روی دکمه سمت راست و بالا ( که آیکن 3 خط داره ) کلیک کنید و بعد از منیوی باز شده روی گزینه Settings کلیک کنید .

دکمه Settings در منیوی گوگل کروم

■ در انتهای صفحه تنظیمات گوگل کروم ( همون settings ) روی عبارت Show advanced settings کلیک کنید .

نمایش تنظیمات پیشرفته در گوگل کروم

■ حالا از قسمت Languages روی دکمه طوسی رنگ Languages and input settings  کلیک کنید تا پنجره مربوط به تنظیمات زبان گوگل کروم باز شه .

 

صفحه تنظیمات گوگل کروم – تنظیمات زبان

■ در سمت چپ پنجره تنظیمات زبان برنامه گوگل کروم ( بخش Languages ) می تونید لیست زبان های فعال شده برای گوگل کروم رو مشاهده کنید . پیش از اینکه بخواید زبان گوگل کروم رو فارسی کنید ، باید زبان فارسی رو به این لیست اضافه کنید . در پایین همین قسمت روی دکمه طوسی رنگ Add کلیک کنید .

تنظیمات زبان گوگل کروم

■ وقتی روی Add کلیک میکنید یه لیست کشویی ظاهر میشه که می تونید از این لیست زبان فارسی رو انتخاب کنید . زبان فارسی در این لیست به این صورت مشخص شده :  فارسی – Persian  .

اضافه کردن زبان فارسی به گوگل کروم

■ بعد از انتخاب زبان فارسی روی دکمه OK کلیک کنید .

■ خب الان دوباره برگشتین به پنجره تنظیمات زبان گوگل کروم . از سمت چپ این پنجره روی زبان فارسی کلیک کنید تا انتخاب بشه .

■ حالا از سمت راست روی دکمه Display Google Chrome in this language کلیک کنید . و در آخر روی دکمه Done در پایین همین پنجره کلیک کنید .

فارسی کردن گوگل کروم

■ خب همونطور که می بینید هیچی تغییر نکرده ! برای اعمال تغییرات باید گوگل کروم رو ببندین و بعد دوباره برنامه رو اجرا کنید . تموم شد !

همونطور که میبینید همه منیو ها و دکمه و نوشته ها فارسی شدن . تمام عناصر برنامه گوگل کروم از راست به چپ تنظیم شدن یا به اصطلاح راست چین شدن .

گوگل کروم فارسی

خب دوستان همونطور که دیدین فارسی کردن محیط گوگل کروم کار بسیار ساده ایه . توصیه میکنم به جای اینکه مرورگر تون رو فارسی کنید و از زبان انگلیسی در برید ، سعی کنید حداقل یه سری از واژه های مهم و کاربردی انگلیسی رو یاد بگیرید چون مطمئن باشید همه جا به درد تون میخوره . بلاخره همه نرم افزار ها که از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنن . اگر موقع تغییر زبان برنامه گوگل کروم با مشکلی مواجه شدین می تونید از طریق فرم در پایین همین صفحه مشکل تون رو مطرح بفرمایید در خدمتیم .

 

ابراهیم درویش هستم متولد مرداد سال 65. برنامه نویس وب ، علاقمند به برنامه نویسی اندروید و نرم افزار های رایگان و Open Source . در وقت آزادم درباره متد های بازاریابی و تبلیغات وب مطالعه می کنم . مسلط به انگلیسی و آشنا به زبان Español .

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .
حمایت مالی از علم فردا

■ دوستان علم فردا به هیچکسی توهین نمیکنن !

■ اگر سوالی دارید در یک مطلب کاملا مرتبط بپرسید ! برای پیدا کردن مطلب مرتبط حتما از فرم جستجو استفاده کنید .

■ اگر مطلب مرتبطی پیدا نکردین ، می تونید سوال تون رو ایمیل کنید . اگر زمان داشته باشیم حتما پاسخ میدیم .

■ اول سوال ها و دیدگاه های کاربرای دیگه رو بخونید ، اگر پاسخ سوال تون رو پیدا نکردین بپرسید . سوال های تکراری پاسخ داده نمیشن !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

سوال امنیتی *
6
 × 
6
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

سلام ودرود…من مرورگر کروم ام آخرین ورژنه..اما مدتیه مشکلی کوچیکی داره اونم اینکه :
(زبان مرورگر من انگلیسی هست و خودم تنظیم کردم )مشکل اینجاست که برای سرچ در موتور گوگل بصورت فارسی قبلن از راست به چپ مینوشت اما الان از چپ به راست مینویسه!وباید با کلیک راست و گزینه writing direction حتما تغییرش بدم هربار!
میشه بفرمایید کدوم گزینه تغغییر کرده که اینطور شده؟
ممنونم از پاسختون

با سلام و خسته نباشید. یه سوالی داشتم اونم اینه که چطور میشه زمانی زبان کروم روی انگلیسی میباشد میتوان از راست به چپ نوشت؟ البته میدونم که با crtl+shift سمت راست میشه این کارو انجام داد ولی مشکلی که این روش داره اینه که فقط همون یک بار درست میشه و زمانی که گزینه سرچ رو میزنم دوباره به حالت قبل بر میگرده و برای هر دفعه سرچ باید crtl+shift را بزنم. تا دو روز پیش درست بود زمانی که متن سرچم هم فارسی داشت و هم انگلیسی فارسی رو خود کار سمت راست مینوشت و انگلیسی رو سمت چپ. ولی الان کلا چپ نویس شده و متن سرچم رو کلا خراب میکنه.

سلام
من زبان رو فارسی نکردم، الان منوها انگلیسیه ولی وقتی تو گوگل چیزی رو سرچ میکنم راست چین نشون میده
من هیچی رو تغییر ندادم، خود به خود اینطوری شد.
چطوری به حالت قبل (چپ چین) برگردم؟

با سلام زبان برنامه کروم من українська این شد چه طوری باید انگلیسیش کنمتغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم

عالی بود خسته نباشید

سلام ممنون از سایت فوق العاده مفید و خوبتون
من کارهایی که تو این پست گفتید انجام دادم البته برای انگلیسی کردن مرورگرم ولی همچنان نمدونم چرا از یک ساعت پیش که شوهرم نشسته مرورگرم کلا فارسی شده و اعصابم خورده.بیشتر مشکلم تو راست چین شدن منوهای جستجویی هست که باز میشه.بازم ممنون

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، قبل هر چیز باید تشکر ویژه بابت مقالات و آموزش های عالی سایت داشته باشم.
یه سوال داشتم، می خواستم بدونم آیا امکان اینکه نتایج جستجو در کروم سمت راست نمایش داده شود وجود دارد یا خیر؟
چون با فارسی کردن کروم همه بخش ها فارسی شده ولی نتایج جستجو در سمت چپ نمایش داده می شود.
با تشکر

زبان فارسی در کروم درست نمایش داده نمی شود ویندوزم 10 و ورژن کروم 46.0.4280می باشد

عالی بود به چرندیات مردم گوش نکن

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
امیدوارم سوالم مربوط به این بخش باشه !
ویندوز من 64 بیت هست
آیا فرقی داره که مرور گر نصب شده مثل کروم 64 بیتی باشه یا 32 بیت ؟!

اگر 64 بیت بهتره به چه دلیل ؟!
و آیا مرور گر کروم نسخه 64 بیتی داره ، اگر داره از کجا میشه دانلودش کرد ؟!

ممنون میشم اگر جواب بدین
(شاید سوالهام از نظر خیلی ها پیش پا افتاده و خنده دار باشه ولی به اصطلاح معروف ندونستن عیب نیست ، نپرسیدن و در جهل ماندن عیب هست)

بازم ممنون جناب درویش .ضمنا من فکر کنم یه بار دیگه این سوال ازتون پرسیدم ؛میخواستم ببینم شما تو فکر اینکه یه اپلیکیشن علم فردا (حداقل فعلا برای اندروید)برای دسترسی سریعتر بسازین نیستید !؟
واقعا حیف سایتی با این سطح کیفی مثل چند نمونه دیگر ایرانی (که خیلی هاشون واقعا پائینتر از سطح شما هستن )اپلیکیشن خبری نداشته باشه .

آقا امیر عزیز سلام ، جای این سوال اینجا نبود اما چون ممکنه خیلی ها این سوال رو داشته باشن این مورد رو همینجا خدمت تون پاسخ میدم
1- ممنون از اینکه انقدر به علم فردا لطف دارید . هیچی برای ما ارزشمند تر از لطف و محبت کاربران علم فردا نیست .
2- سایت به صورت ریسپانسیو طراحی شده و شما بدون هیچ مشکلی میتونید تو گوشی تون مطالب سایت رو مطالعه کنید . اگر ایرادی وجود داره ایمیل کنید ، قطعا پیگیری میکنیم .

ممنون از این پست بسیار عالی
اصلا هم مسخره نیست
هیــــــــچ پستی توی علم فردا بی فایده نیست
من خودم از طرفداران پر پا قرص زبان فارسی هستم
با اینکه خودم رشته ام ادبیات انگلیسیه نسبت به به کاربردن اصطلاحات انگلیسی توی حرف زدن (برای کلاس گذاشتن ) آلرژی دارم و عاشق فارسی هستم اما برای منوی موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ اصلا نمی تونم از منوی فارسی استفاده کنم
نمی دونم واقعا چرا ؟ آخه یه جوریه …
خیلی ها رو مثل خودم دیدم
فکر کنم ذهن ما نسبت به حروف لاتین توی این زمینه شرطی شده

در هر صورت
دورد به علم فردا

ممنون از آموزش خوبتون حوصله انگلیسی ندارم

آخه ابراهیم درویش این چه پست مسخره ایه نوشتی ؟! 😀
ــــــــــ
ولی با فارسی کردن کروم ابهتشو از دست میده . و اینکه مینیمام و اینا میان راست اعصاب خورد کن میشه
ـــــــــــ
به هر حال ممنون 🙂 خسته نباشی 😉

دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شاد

علی بابا

تالارهای عروسی تهران

تشک بادی

مقایسه سرعت فضاپیما و هواپیما

تست چپ کردن تسلا

تفاوت watch , look at و see

تاثیر نور روی چهره در عکاسی

طرز کار هیدرولیک

صحنه آهسته میدان مغناطیسی 

تست قدرت باد موتور جت

تست اتصال برق به مداد

تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم
تغییر زبان فارسی به انگلیسی در گوگل کروم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *