دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی
دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی

 

1- تبدیل گفتارفارسی یا انگلیسی به متن. شمابه فارسی یا انگلیسی صحبت کنید و برنامه تایپ میکند.

2- ترجمه متون فارسی به انگلیسی و بالعکس. یک مترجم فوق حرفه ای جهت ترجمه متون از فارسی به انگلیسی و بالعکس.

3- امکان ارسال  متن تایپ شده توسط برنامه با پیام کوتاه، در شبکه های اجتماعی و حالت ذخیره در حافظه.

4- امکان ارسال  ترجمه تایپ شده توسط برنامه با پیام کوتاه، در شبکه های اجتماعی و حالت ذخیره در حافظه.

5- امکان پخش تلفظ متن یا لغات انگلیسی جهت آموزش تلفظ.

6- ترجمه متن و لغات از فارسی به انگلیسی و بالعکس

7- دیکشنری آنلاین

8- امکان ویرایش متن گفتار و متن ترجمه شده

9- منوها و پیام های دوزبانه (فارسی- انگلیسی) به همراه راهنما

10- امکان انتخاب فایل متنی انگلیسی یا فارسی از گوشی و ترجمه کامل متن

11- علاوه بر امکان گفتاری و تایپی جهت وارد نمودن متن، امکان انتخاب فایل متنی(txt) جهت ترجمه

 

کانال ما در تلگرام :

 

https://telegram.me/IT_SC

یا

IT_SC@

 

رفع خطای زمان اجرا

مبدل و مترجم گفتار به نوشتار

اگر به دنبال یک نرم افزار جامع و ساده جهت ترجمه متون خود هستید، چرا مبدل و مترجم گفتار به نوشتار را امتحان نمی‌کنید؟

با نصب این برنامه ترجمه تمامی متون انگلیسی به فارسی و بالعکس، به سادگی آب خوردن و در کمترین زمان ممکن میسر می‌شود. حتما می‌پرسید چگونه؟ کافیست به زبان فارسی یا انگلیسی صحبت کنید، برنامه متن آن را به همراه ترجمه کامل به شما تحویل می‌دهد.


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی

 به نام خدامترجم و دیکشنری هوشمند قطعاً یکی از بهترین نرم افزارهایی هست که تا به امروز دیده اید  .براحتی زبان های دنیا رو به یکدیگر ترجمه کنید با برنامه به زبانهای گوناگون صحبت کنید به  تلفظ کلمات و جملات در زبانهای مختلف گوش دهید،اشتباهات تلفظی خودتان را اصلاح کنید کاربرد کلمات را درجملات مختلف بیابید و در آخر از دیتابیس بیش از 90 هزار لغتی برنامه معنی کلمات خود را به صورت آفلاین بیاید.شاید شما هم دنبال یه برنامه قوی با طراحی و ظاهری زیبا و متریال هستید که بتواند کارهای زیادی را دررابطه با زبان و مکالمه برای شما انجام دهد و به کیفیت کار نیز اهمیت می دهید . قطعاً کیفیت حق شماست دانلود این نرم افزار را ما به شما توصیه می کنیم .این نرم افزار شامل بخشهایی هست که در زیر توضیح داده شده است.

* تشخیص گفتار هوشمند برای 14 زبان زنده ی دنیا فقط کافیست با برنامه صحبت کنید تا تشخیص داده و برای شما ترجمه کند به اینصورت که مثلاً میتوانید به صورت کره ای صحبت کنید برنامه تشخیص داده و معنی آنها را به فارسی برای شما می آورد و یا هر زبان دیگری مانند انگلیسی،عربی و … * دیکشنری آفلاین با دیتابیس بیش از90 هزار لغت به صورت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی استفاده از چند الگوریتم برای جستجوساده و مرکب همراه با قابلیت پیش بینی کلمه.* استفاده از 3 موتور ترجمهی قوی برای تبدیل متن و زبان کشورهای مختلف به یکدیگر شامل 104 زبان مختلف دنیا براحتی زبان های دنیا را به یکدیگر با یک کلیک ترجمه کنید.* تلفظ هوشمند به صورت آفلاین به 14 زبان زنده ی دنیا قابلیتتنظیمسرعت تلفظ و نازکی و کلفتی صدا همراه با قابلیت تشخیص لهجه ی انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی و سایر زبانهای دنیا.*تلفظ آنلاین گرفته شده از دانشگاه کمبریج با کیفیت اچ دی به صورت بریتانیایی و آمریکایی* بخش کاربرد لغت و جمله یابی برای کشف جملاتی که لغت مورد نظر شما در آنها به کاررفته به صورت فارسی و انگلیسی.* دیزاین متریال و رابط گرافیکی زیبا و مطابق با استانداردهای گوگل*قابلیت تشخیص دستخط برای گوشی هایی که از این امکان پشتیبانی میکنند و دارای قلم هستند. (مانند سری نوت سامسونگ) * قابلیت فعال سازی رایگان تمامی قسمتها بدون پرداخت هزینه ی اضافی* همراه با پشتیبانی آنلاینتوجه اپلیکیشن بر روی گوشی Sony Xperia C4 Dual نصب نخواهد شد.زبانه ای پشتیبانی برای تشخیص گفتار (فارسی،انگلیسی،عربی،کره ای،چینی، فرانسوی،ایتالیایی،آلمانی،ژاپنی،روسی،ترکی،اسپانیایی،عبری،هندی)   زبانهای پشتیبانی برای ترجمه (104 زبان زنده ی دنیا)توجه:به علت استفاده از تبلیغات در برنامه حجم اندکی از اینترنت شما برای تبلیغات مصرف خواهدشد . (درنسخه ی رایگان) 

📌 افزودن قابلیت او سی آر (تشخیص متن جهت ترجمه توسط دوربین گوشی)📌 تغییر در در رابط کاربری و گرافیکی📌 بهبود عملکرد و رفع باگ های گزارش شده📌 حذف تبلیغات با خرید برنامه📌 بهبود عملکرد دیکشنری📌 افزودن قابلیت بررسی خرید📌 کاهش حجم برنامه

با سلام و عرض خسته نباشید
از زحمات تمامی دوستان عزیزی که در این زمینه و در جهت تعالی سطح علمی و آموزشی جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان ایران از صمیم قلب و بدون هیچگونه چشمداشتی تلاش می کنند نهایت تقدیر و تشکر را بعمل می آورم.
موفق و پیروز باشید
ابراهیم

لطفا بگید چکار کنم که وقتی من رفتم تو اینترنت مستقیما سایت شما رو باز نکنم!باور کنید که کارتون درسته ولی درسترش کنین..!

سپاس فراوان

با سلام
من روی 5800 نوکیا نصب کردم.
هم فونتش بزرگه و هم قابلیت ارسال متن انتخحابی رو به گوشی بقیه دوستان بصورت پیامک داره.
دستتون درد نکنه.

باسلام و تشکر از سایت خوبتون، وقتی که برنامه یک فایل pdf رو باز می کنه یه تب خوش‌آمد و اطلاعات نرم‌افزار همراه اون باز میشه و مزاحم ههمیشگی است راهی برای حذف اون هست؟دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی

سلام من میخوام نصب کنم ارور میده اینم عکسش
http://upcity.ir/images2/89946147164054894083.png
یکی کمک کنه ممنون میشم
سافت گدر کمک کن ، همین نسخه اخرشم دانلود کردم

بی زحمت شما که اینقدر کارتون درسته کدهای Daily Health Check رو هم پیدا کنید بزارید

سلام ؛ این همه تعریف و تمجید ازتون میشه که البته خیلیش حقه ولی کمتر کسی نرم افزار رو امتحان میکنه و برای سایت و بقیه نظر به درد بخور بذاره ، این نسخه پرتابل قرار داده شده Private Browsing ش کار نمیکنه،اگه سرچ گوگلتون فارسی باشه بعد از فعال کردن این قابلیت نباید زبانش فارسی باشه که هست و نشون میده این قابلیتش کارنمیکنه.

این ریست تریال روی ویندوز 10 عمل نمیکنه؟

با سلام و تشکر از سايت بسيار عاليتان
خواهشمندم در صورت امکان نرم‌افزارهاي portable بيشتري ارائه نماييد. چون محل کار ما userها همه limited هست و امکان نصب نرم‌افزار وجود نداره.

سلام،ببخشید اگه امکان داره بازی Raid of Dino رو معرفی کنید.ممنون.

با سلام خدمت دوستان
ویندوز اینجانب 7 sp1 هستش امروز اومدم و Avira.Internet.Security.Suite.14.0.2.286 نصب کردم الان که قسمت firewall اونو چک میکنم میبینم که نوشته the windows firewall is using the optimal settings و در قسمت تنظیمات فایروال در بخش application rules اون رو به بخش فایروال ویندوز ارچاع میده حال سوال من این که اگر نشه اتصال یه برنامه با پیغام allow و dey فایروال کنترل کرد پس .Internet.Security بودن اون به چه درد میخوره مثلا برنامه¬ های مثل Babylon و Alcohol 120% اگه به اینترنت وصل بشن کرک اون میپره میخواستم ببینم آیا تنظیماتی برای برگردوندن تنظیمات فایروال به Avira هست؟ یا اینکه با نسخه 2013 اون باید نصب کرد

بهتون توصیه می کنم برید از تو خود مرورگر بزنید چک برای آپدیت اگه نوشت نسخه جدیدی اومده اونوقت دانلودش کنید وگرنه …..
الان من نسخه 4.0.1 رو دارم زدم نوشت هنوز چیزی نیومده و کاملا بروزه لذا نسخه 5 رو دانلود نمیکنم چون مطمئن نیستم واقعا 5 باشه

سلام
دست شمادرد نکنه…
بهتر ازاین حرفهاوکلمات ازکجابیارم………………………….؟

بله عزیز جان
C:UsersAbooSaberAppDataRoamingSystweakASO3Driver UpdaterDownload
خودتونم به راحتی با یک show hiden میتوانستید این رو پیدا کنید
یه برنامه به نام سیستم پراتکتتر داره اومدم فایلهای اپدیتش که به نظرم ویروس یاب ضعغیف و بیخودیه رو قبلش جایی سیو کردم و موقع نصب برنامه داخل فایلش ریختم اما برا اپ دیت قبولشون نکرد درجریان باشید دوستان

برای ساختن فلش bootable از نرم افزار WinToBootIc استفاده کنید. من بارها این کار را کردم و همیشه جواب داده.

دست درد نکنه فقط alt+shift درست کار نمي کند مختل مي شود

سلام این برنامه تمام فایل های منو که فرمت شده نشون میده و با حجم واقعیشون ولی چرا موقع کبی کردنشون فایل تو خالیشو کبی میکنه و اصل فایرو کبی نمیکنه مثلا یه فیل ۲۰۰ مگی دارم موقع کبی ۰ میاره توروخدا راهنمایم کنید مشکل از کجاس ؟؟؟

میشه هم این انتی ویروس فعال باشه هم کسپر اسکای سکوریتی؟یعنی دو تا انتی ویروس

دانلود Google Translate

TransZilla Voice Translator Pro نام مترجمی آنلاین و کاربردی می باشد که توسط آن از طریق گفتار و نوشتار قادر به ترجمه جملات و کلمات به بیش از 70 زبان خواهید بود. این ابزار بیش از 2 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. توسط این ابزار شما به راحتی قادر به ارتباط با افراد از ملیت های مختلف و ترجمه صفحات خواهید بود. شما صحبت کنید ( با هر زبانی و یا تایپ کنید تا نرم افزار آن را برای شما ترجمه کند. به دور دنیا سفر کنید بدون آنکه مشکلی در ارتباط با دیگران داشته باشید زیرا یک دیکشنری و مترجم قدرتمند در جیب شماست. این نرم افزار اندروید یکی از بهترین مترجم های آنلاین می باشد.

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » ۴ روش آسان تبدیل متن فارسی به انگلیسی با بیشترین کارایی

ترجمه متون فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی سالهاست که نیاز خیلی از پژوهشگران ، دانشجویان ، استادان و یا حتی افراد معمولی جامعه است و آنچه ما در این پست برای شما ارائه می دهیم ، معرفی چهار روش آسان برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

گوگل ترنسلیت در حال حاضر بهترین برنامه ترجمه در همه زبان هاست زیرا سال ها بر روی آن و بیشتر از هر برنامه دیگری وقت گذاشته شده است. برنامه ای برای ترجمه بدون اینترنت می باشد قابلیت ترجمه انلاین و ترجمه آفلاین می باشد که بدون نیاز به اینترنت می توان از آن استفاده نمود. همچنین قابلیت ترجمه تصاویری که با دوربین گوشی خود گرفته اید به ۲۹ زبان دنیا را دارد و شما می توانید با استفاده از فناوری واقعیت افزوده از متون اطراف خود عکس بگیرید تا گوگل ترنسلیت آنرا ترجمه کند.این برنامه میتواند متن شما را به بیش از ۱۰۳ زبان زنده دنیا ترجمه کند و ویژگی دیگر این برنامه ترجمه گفتاری دو طرفه به ۳۲ زبان دنیا می باشد:دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت کامپیوتر

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت اندروید

این برنامه کاربردی که برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی استفاده می شود نیز همانند اپلیکیشن قبلی پرکاربرد است . اپلیکیشن ترجمانلو ، با بهره‌گیری از مترجمان متخصص و ارزیابان حرفه‌ای، همراه مناسبی برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور بوده و از طریق انجام ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و کتب علمی در هر یک از شاخه‌های تخصصی، در خدمت‌رسانی و رفع نیازمندی‌های دانشجویان و پژوهشگران تلاش می کند.

یکی از برنامه هایی”QTranslate” یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار QTranslate:

≡   دانلود این اپلیکیشن

این سایت ترجمه آنلاین برای افرادی مناسب تر است که هنگام نیاز به ترجمه به اینترنت دسترسی دارند. وب سایت BestDic.ir بهترین و پرمخاطب ترین ارائه دهنده خدمات نوین ترجمه در ایران است که خدمات ترجمه تخصصی را به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین انجام می دهند. ترجمه متن و مقاله فارسی به انگلیسی و بالعکس و همچنین به چند زبان دیگر ( انگلیسی عربی فرانسوی روسی آلمان ایتالیا چین استانبول و اسپانیا )خدمتی است که این سایت برای مخاطبان خود انجام می دهد . از مزیت هایی که این سایت دارد می توان به کاهش قیمت ترجمه برای مشتریان به دلیل امکان انتخاب کیفیت ترجمه، اعمال تخفیف های متناسب با حجم سفارش تا ۳۵ درصد و عدم نیاز به مراجعه حضوری اشاره کرد.

از دست ندهید: ۱۵۰ تا از اصطلاحات و ضرب المثل های روزمره انگلیسی با ترجمه فارسی

هر گونه سوالی در زمینه ترجمه متون مختلف دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

سلام من میخام متن خبر بیست وسی را ترجمه کنم .لطفن راهنماییم کنید .باتشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها


دانلود نرم افزار ترجمه متن به صورت آنلاین


QTranslate 5.5


 


 

دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی



 


 

نسخه جدید نرم افزار ترجمه متن به صورت آنلاین، QTranslate منتشر شد! (5.5)


 

اگر در اینترنت مشغول وبگردی باشید و با یک عبارت انگلیسی برخورد کنید و بخواهید معنی آن کلمه یا جمله را بفهمید میتوانید از نرم افزار QTranslate استفاده کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین متن یا کلمه شما را ترجمه میکند و مانند یک دستیار میتوانید از آن استفاده کنید.


 

با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. و بیشتر افراد ترجیح میدهند ترجمه مورد نظر خود را توسط نرم افزارهای مترجم انجام دهند. قابلیت جستجوی سریع و ترجمه متن، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزارهاست که باعث ارجحیت آن نسبت به کتاب های دیکشنری میشود.


 

نرم افزار QTranslate نیز یکی از این ابزارهای ترجمه است. این نرم افزار در واقع به عنوان یک رابط بین کاربر و سرورهای آنلاین ترجمه عمل میکند. فقط کافیست متن مورد نظر خود را در آن کپی کرده و زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید تا آن را برای شما ترجمه کند. البته برای کار با این نرم افزار باید به اینترنت متصل باشید.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون


Babylon Pro 10.3


 


 



 


 

نسخه جدید دیکشنری بابیلون Babylon منتشر شد! (Pro 10.3)


 

اکثر کاربران با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستند. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.
سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد. (این واژه نامه ها به اسم Glossary و با پسوند BGL منتشر میشوند)
علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود دیکشنری و مترجم لینگوس، به همراه بهترین واژه نامه های انگلیسی و فارسی


Lingoes 2.9


 


 



 


 

نرم افزار دیکشنری و مترجم لینگوس (Lingoes) با امکانات خوبی که دارد جزو بهترین و محبوب ترین دیکشنری های کامپیوتری است. این نرم افزار هرچند به اندازه Babylon معروف نیست، ولی از نظر امکانات ترجمه کاملا با آن رقابت میکند.


 

محیط و پنجره نرم افزار Lingoes تقریبا شبیه به بابیلون است. وقتی که شما به دنبال ترجمه کلمه ای در این نرم افزار میگردید، ترجمه های مختلف از واژه نامه های گوناگون را ارائه میکند. علاوه بر این اگر به اینترنت متصل باشید امکان ارائه ترجمه از واژه نامه های آنلاین را نیز دارد.


 

دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی

امکان تلفظ، تصحیح اشتباهات تایپی، و نمایش واژه های مشابه، از سایر امکانات دیکشنری Lingoes است.


 

در این مطلب، جدیدترین نسخه این دیکشنری به همراه این واژه نامه ها ارائه شده است:


– دو واژه نامه انگلیسی به فارسی


– یک واژه نامه فارسی به انگلیسی


– دو واژه نامه انگلیسی به انگلیسی


 

کافیست بعد از نصب نرم افزار، هر کدام از واژه نامه های دلخواه خود را نیز نصب کنید تا در هنگام ترجمه، از منابع آنها نیز استفاده و نمایش داده شود.

نسخه جدید دیکشنری بابیلون، به همراه واژه نامه های فارسی


(انگلیسی به فارسی – فارسی به انگلیسی)


Babylon Pro 10


 


 



 


 

احتمالا همه شما با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستید. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.


 

سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد. (این واژه نامه ها به اسم Glossary و با پسوند BGL منتشر میشوند)


 

علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.


 

در این مطلب، نسخه جدید دیکشنری بابیلون را برای شما آماده کرده ایم. دو واژه نامه انگلیسی به فارسی، و فارسی به انگلیسی نیز در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.


دانلود نرم افزار ترجمه متن به صورت آنلاین


QTranslate 4.1


 



 

با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. و بیشتر افراد ترجیح میدهند ترجمه مورد نظر خود را توسط نرم افزارهای مترجم انجام دهند. قابلیت جستجوی سریع و ترجمه متن، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزارهاست که باعث ارجحیت آن نسبت به کتاب های دیکشنری میشود.


 

نرم افزار QTranslate نیز یکی از این ابزارهای ترجمه است. این نرم افزار در واقع به عنوان یک رابط بین کاربر و سرورهای آنلاین ترجمه عمل میکند. فقط کافیست متن مورد نظر خود را در آن کپی کرده و زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید تا آن را برای شما ترجمه کند. البته برای کار با این نرم افزار باید به اینترنت متصل باشید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی
دانلود برنامه تایپ فارسی به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *