دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

خواص دارویی و گیاهی

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف
دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

جستجو در میان12426 برنامه موجود در سایت

  ایا تاکنون به کشور های خارجی سفر کرده اید ؟ ایا در یادگیری زبان های خارجی مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه Vocre دیگر نگران یادگیری و ترجمه زبان های دیگر نباشید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید …

 
ایا تاکنون به کشور های خارجی سفر کرده اید ؟ ایا در یادگیری زبان های خارجی مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه Vocre دیگر نگران یادگیری و ترجمه زبان های دیگر نباشید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود مشکلات اموختن زبان سایر کشور ها برای برطرف کردن نیاز های خود را به کلی حل کنید! این برنامه که قادر است با استفاده از صوت ان را به گونه نوشتاری به سایر زبان ها بر روی صفحه گوشی اندروید شما…

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم‌افزار ترجمه صوتی (برای اندروید)
Translate voice – Pro 8.2 Android


 


 


دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف


 


 

در زندگی امروزی، بیشتر اوقات وجود یک نرم‌افزار ترجمه نیاز می‌شود.
حال اگر نرم‌افزار مترجم ما قادر به ترجمه متون صوتی نیز باشد برایمان بسیار  مطلوب خواهد بود.
اپلیکیشن Translate voice نیاز شما را برای ترجمه‌ یک متن صوتی به بهترین نحو ممکن برآورده می‌کند.
حال دیگر نیازی نیست وقت خود را برای تایپ کردن یک متن تلف کنید. چون همانطور که گفتیم امکان ترجمه متن به صورت صوتی در نرم‌افزار مترجم “Translate voice” وجود دارد.
این برنامه 44 زبان دنیا را برای ترجمه صوتی پشتیبانی می‌کند.
گفتنی است که قابلیت ترجمه تایپی نیز برای بیش از 80 زبان دنیا میسر می‌باشد.
به ادامه مطلب مراجعه کنید تا تصاویری از محیط نرم‌افزار را مشاهده کرده و با سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این برنامه کاربردی آشنا شوید.




 


 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Translate voice:
– قابلیت ترجمه صوتی متون
– پشتیبانی بیش از 44 زبان دنیا برای ترجمه صوتی
– پشتیبانی بیش از 80 زبان دنیا برای ترجمه تایپی
– وجود تاریخچه تایپ‌های انجام شده
– امکان به اشتراک گذاشتن متون به صورت مستقیم در سایر اپلیکیشن‌هامهم ترین تغییرات نسخه 8.2 :
– بهبود عملکرد کلی نرم افزار
– رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار


 


 


 


  دانلود نرم افزار (حجم 13 مگابایت)


 


 تاریخ انتشار: 95/09/17


 


 سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر


 


 تست شده توسط سرزمین دانلود (توضیحات)


 


 سایر نسخه های این نرم افزار


 


 سایر نرم افزارهای ترجمه اندروید


 


 سایر نرم افزارهای اندروید


پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

نرم افزار مترجم تصویر

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید متن انگلیسی داخل تصاویر را ترجمه کنید .

از متن کتاب زبان انگلیسی عکس بگیرید و در چند ثانیه ترجمه ی متن کتاب در اختیار شما قرار میگیرد !!!

همچنین امکان ترجمه ی صوت و متن هم برای شما وجود دارد .

امکانات نرم افزار :

-ترجمه ی تصویر

-ترجمه ی صوتی انگلیسی و فارسی

-ترجمه ی متون انگلیسی و فارسی

-تلفظ متون انگلیسی

-امکان اشتراک گزاری و کپی

امیدوارم این نرم افزار برای شما مفید باشد

معرفی برنامه Translate voice – Translator : مترجمی برای تمام افراد در تمام اوقات! اپلیکیشن Translate voice – Translator بهترین مترجم صوتی برای اندروید است که توانسته در مدت بسیار کوتاهی در گوگل پلی کاربران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کند. این مترجم صوتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

با دانلود رایگان آخرین ورژن این نرم افزار مترجم صوتی برای اندروید می توانید همچون یک انگلیسی و یا کانادایی انگلیسی صحبت کنید. از این مترجم صوتی می توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین استفاده کنید. مترجمی شگفت انگیز، که قادر است تمامی زبان های جهان را به همدیگر ترجمه کند. حرف بزنید و هر زبانی را که در دنیا می خواهید ترجمه کنید. این مترجم پیشرفته اندروید می تواند نطق شما را از فارسی به انگلیسی ترجمه کند و یا بلعکس از انگلیسی به فارسی. با کمک گرفتن از نرم افزار زبان Voice Translator می توانید یک فایل صوتی انگلیسی (و یا هر زبان دیگری) را با استفاده از میکروفن برنامه وارد برنامه کنید تا نرم افزار آن را به صورت نوشتاری ترجمه کند. زبان های مختلف جهان را به راحتی و سریع یاد بگیرید، مترجم صوتی و گفتاری voice Translator تنها یک مترجم صوتی نیست بلکه می توانید کلمه و یا جمله مورد نظر خود را در پایین صفحه تایپ کنید تا برنامه به صورت حرفه ای آن را برای شما ترجمه کند. بیش از 80 زبان زنده جهان برای ترجمه، مانند اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، چینی، کره ای، ژاپنی، ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، عربی، دانمارکی، فنلاندی و… همچنین اصلاح املایی، پیشنهادات کلمه، حفظ تاریخچه بر اساس آخرین ترجمه ها، به اشتراک گذاری متون به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جستجو، یادداشت ها و برنامه های کاربردی دیگر که شما نصب کرده اید.

– ترجمه بیش از 80 زبان. – ورودی صوتی در تمام زبان ها. – تاریخچه ترجمه – صدای خروجی در 44 زبان. – اصلاح املایی – کلمات پیشنهادی – اشتراک گذاری متن به طور مستقیم به برنامه های دیگر. – نرم افزار مترجم رایگان

 

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

فرمت : apk

حجم فایل : 42.91 مگابایت

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

لینک مطلب در گوگل پلی

(از تلگرام اصلی استفاده کنید) برای عضویت در کانال پی سی افزار روی تصویر زیر کلیک کنید

افتضاح

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب‌سایت

دیدگاه

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)

امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.
دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.


پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد

همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر

نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه


و امکانات بی شمار دیگر…

برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید :


هم اکنون رایگان نصب کنید

مجموعه تصویری نصرت اندروید، یکی از مجموعه های پرفروش و معروف آموزش زبان انگلیسی است. این مجموعه که قبلا به صورت فایل صوتی به بازار عرضه گردیده بود و مخاطبان خاص خود را داشت، یکی از پرمخاطب ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به شمار می آید. اکنون نسخه تصویری اندروید این مجموعه نیز آماده شده است. اکنون می توانید هنگام شنیدن جملات، نوشته شده آنها را نیز بر روی صفحه موبایل و یا تبلت خود ببینید. مجموعه صوتی نصرت با وجود موفقیت چشمگیری که داشت اما به علت اینکه جملاتی که در درس ها گفته می شد فقط به صورت صوتی بودند برای زبان آموزانی که در سطوح مقدماتی مشغول یادگیری بودند بعضا قابل درک نبود. بنابراین بسیاری از زبان آموزانی که از این شیوه آموزشی استفاده می کردند خواهان این مسئله بودند که جملات را بتوانند به صورت دیداری نیز مشاهده نمایند. بنابراین موسسه نصرت تصمیم گرفت تا این مجموعه را به صورت تصویری و قابل اجرا بر روی سیستم عامل اندروید نیز در اختیار علاقه مندان به این روش قرار دهد.


 


 

در مجموعه جدید نصرت اندروید شما می توانید علاوه بر شنیدن، جملات را نیز مشاهده نمایید تا با طرز نوشتن جملات و کلمات نیز آشنا شوید. شما می توانید هم اکنون این مجموعه را از سایت رپیدلرن (rapid learn) که نماینده رسمی فروش محصولات نصرت می باشد ، دریافت نمایید. همانطور که می دانید آموزش این مجموعه همراه با جدیدترین متد آموزشی دنیا است. آموزش زبان انگلیسی به صورت تصویری قطعا موثرتر خواهد بود زیرا زبان آموز این فرصت را دارد که حین تلفظ کلمات و جملات علاوه بر شنیدن، بتواند با ساختار کلمات و جملات آشنا شود. دروس این مجموعه آموزشی بسیار متنوع و لذت بخش است. از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدا و کیفیت تصویر بالای آن است و همچنین زبان آموزان می توانند این مجموعه را در هر مکان و موقعیتی همراه خود داشته باشند. همانطور که می دانید آموزش این مجموعه همراه با زبان فارسی است و تمامی کلمات و جملات را همراه با ترجمه فارسی آن برای شما بیان می کند.

سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه


مرسی بابت مطلب خوبتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت

شماره پشتیبانی

موضوعات سایت

برترین سایت های آموزش زبان

برترین محصولات سایت

Translate voice – Pro v10.9 – اپلیکیشن ترجمه حرفه ای متون به صورت صوتی در اندروید ! نسخه پریمیوم و پولی با قیمت 1.99 دلار برای شما

تاکنون برنامه های بسیاری برای ترجمه متون منتشر شده اند که تمامی آن ها مبتنی بر تایپ متون و سپس ترجمه هستند ؛ حال قصد داریم برنامه ای فوق العاده حرفه ای و کاربردی برای ترجمه متون به صورت صوتی را حضور شما کاربران محترم معرفی کنیم ؛ اپلیکیشن Translate voice – Pro عنوان برنامه ای حرفه ای و خارق العاده در زمینه آسان و بدون دردسر ترجمه متون به صورت صوتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت 1.99 دلار توسط استودیوی Language Translator در مارکت بزرگ گوگل (گوگل پلی) منتشر شده است ؛ با نصب این اپلیکیشن برروی دستگاه اندرویدیتان، دیگر نیاز نیست که ساعت ها وقت خود را برای تایپ متون صرف کرده و سپس ترجمه آن ها را دریافت کنید، تنها کافیست انگشت خود را بر روی صفحه نمایش قرار داده و با شروع به صحبت کردن ترجمه آن را با 44 زبان مختلف به صورت صوتی دریافت نمایید! سیستم ترجمه تایپی برنامه نیز از 80 زبان پشتیبانی می کند و طیف گسترده ای از لغات را در بر می گیرد. از دیگر قابلیت های بینظیر ترنسلیت وویس می توان به اسپل کلمات اشاره کرد که می تواند به میزان بسیار بالایی به بهبود تلفظ کلمات ما کمک کند. سیستم هوشمند تصحیح غلط های املایی و همچنین پیشنهاد کلمات موجب شده که ضریب خطا در معانی بسیار کم شده تا بتوانید یک ترجمه صحیح و کاربردی را دریافت نمایید . در ادامه می توانید لیست زبان های تحت پشتیبانی برنامه را مشاهده نمایید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Translate voice – Pro اندروید :

اپلیکیشن Translate voice – Pro توانسته است در مدتی کوتاه و با قیمت 1.99 دلار امتیاز خوب 4.2 را از 5.0 توسط کابران در مارکت اندروید دریافت نماید که می توانید جدید ترین نسخه آن را بدون نیاز به هیچ گونه پرداخت هزینه ای از سایت فارسروید دریافت نمایید، همانطور که گفته شده نسخه ای که برای دانلود قرار داده ایم نسخه خریداری شده برنامه است ؛ طبیعی است که برنامه 4 مگابایتی فوق برای ترجمه متون به اینترنت نیاز داشته باشد !

تغییرات نسخه ی v10.9 :

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

* ویژگی های جدید + بهینه سازیها و رفع مشکلات برنامه .

 

 

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه با ورودی صوتی :

عربی، انگلیسی، آفریکانس، آلبانیایی، آذربایجان، ارمنستان، باسک، بنگالی، بلاروس، بوسنی، بلغاری، کاتالان، کوبانو، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، اسپرانتو، استونیایی، فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی، گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، هوسا ، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، ایگبو، اندونزیایی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی ، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مائوری، مراتی، مغولی، نپالی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، پنجابی، رومانیایی، روسی، صربی، اسلوونیایی، سومالی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، اسلواکیایی تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراینی، اردو، ویتنامی، ولزی، ییدیش، یوروبا و زولو

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه با خروجی صوتی :

عربی، انگلیسی، آفریقایی، آلبانیایی، ارمنی، بوسنیایی، کاتالان، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی، هندی، مجاری، ایسلندی، اندونزیایی، کریول، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لاتین، لتونی، مقدونی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، سواحیلی، روسی، صربی، اسلواکی، اسپانیایی، سوئدی، تامیلی، تایلندی، ترکی، ویتنامی و ویلز

با اپلیکیشن عاشقنامه ببینید بچه تون چه شکلی میشه و فال عشق با اثر انگشت، فال اسم، ، فال حافظ، فال ماه تولد و فال اسم بگیرید

میخواستم بدونم برنامه ای هست که مترجم صوتی باشه وخروجی صوتیش هم فارسی باشه یعنی مثلن ورودی صوتی انگلیسی باشه وخروجی صوتی فارسی توروخدا راهنماییم کنین اگه برنامه ای میشناسین. یاهمین برنامه خروجی صوتی فارسی داره ممنون

سلام
متاسفانه هیچ کدام از این نوع نرم افزارها ار فارسی پشتیبانی نمی کنند

سلام داداش من وقتی روی گزینه صوتی میزنم مینویسه speech not suported برای همه زبانها همینو میگه روی گوشی هواوی و سامسونگ امتحان کردم فرقی نداره میشه راهنمایی کنید

سلام امیر جان
این ارور میگه (گفتار پشتیبانی نمی شود) یعنی گفتار شما رو ساپورت نمی کنه

روی صفحه من وقتی برنامه رو باز میکنم ورودی صدا نداره برای ضبط صدا. منظورم ورودی صوتی برای زبان فارسی نداره. میشه زبان فارسی رو انتخاب کرد اما قسمت صوتیش فعال نیست. برای زبانهای دیگه فعال هست

امید وقتی کامنتای ملتو میخونم واقعا به عقلشون شک میکنم خخخخخ
اصن یه سوالایی میپرسین که ادمو حسابی کلافه میکنید
درصورتی که در قسمت توضیحات پست مربوطه همه چیز ذکر شده
لطفا کمی وقت بذارید و متن پست رو بخونید تا نه خودتونو خسته کنید با سوال هایی ک جوابشون دست خودتونه و نه اقا امید رو
وقتتون بخیر

فارسی هم داره

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف
دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *