دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

خواص دارویی و گیاهی

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید
دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

برنامه های دیکشنری پزشکی برای اندروید برای پزشکان، دانشجویان پزشکی و همچنین بیماران مفید است. به عنوان یک پزشک، می توانید خود را با آخرین اصطلاحات پزشکی و بیماری ها به روز کنید. به عنوان یک دانشجو، این برنامه های دیکشنری پزشکی شما را قادر می سازد اصطلاحات مختلف پزشکی را با معانی و تعاریف مختصر بشناسید و به راحتی آنها را یاد بگیرید و درک کنید. به عنوان یک بیمار، می توانید اطلاعات کامل در مورد بیماری خود را بدانید، علائم را پیگیری کرده و روش های درمانی را پیدا کنید.

این برنامه های دیکشنری پزشکی رایگان برای اندروید به شما امکان می دهد به سرعت معانی اصطلاحات پزشکی خاص را بیابید. این برنامه ها در مقایسه با دیکشنری های پزشکی فیزیکی که سنگین وزن و بزرگ هستند، بسیار مناسب هستند. به جای ورق زدن صفحات، می توانید به سرعت دیکشنری پزشکی را در سیستم عامل اندروید خود باز کنید و در حال یادگیری باشید.

Google Play Store انواع زیادی برنامه های دیکشنری پزشکی برای اندروید دارد اما ما می دانیم که زمان شما با ارزش است بنابراین ترجمتن فقط ۷ برنامه دیکشنری برتر که بدون اینترنت نیز کار می کنند را به شما معرفی می کند.

 

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

این برنامه دیکشنری پزشکی رایگان برای همه افرادی است که با حرفه بهداشت و سلامت در ارتباط هستند. برای کشف دانش خود در مورد بیماری های مختلف، علائم آنها ، درمان ها و داروها می توانید از تعاریف کوتاه ، اختصارات و بهترین منابع پزشکی مطلع شوید.

 

برنامه دیکشنری پزشکی آکسفورد در مورد بیش از ۱۲۰۰۰ اصطلاح پزشکی با تعاریف مختصر، مثال ها و نمودارها به شما اطلاعات می  دهد. اگر املاء های صحیح را بلد نباشید، برنامه لیستی از کلمات پیشنهادی مختلف را برای شما فراهم می کند تا جستجوی شما سریع و آسان انجام شود. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد کلمات روز را بدست آورید، تاریخ و کلمات مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

 

برنامه دیکشنری پزشکی Dorland شما را قادر می سازد تعاریف مناسب از بیش از ۴۰،۰۰۰ اصطلاح پزشکی را بدست آورید. شما می توانید به کلمات گوش دهید. پیشنهادات املایی و کلمات روز را دریافت کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد مجموعه کلمات مورد علاقه خود را بسازید و هر وقت که خواستید آنها را مرور کنید.

 

این برنامه دیکشنری پزشکی رایگان، شما را در مورد اصطلاحات قدیمی و جدید پزشکی به همراه معانی و توضیحات کوتاه آگاه می سازد. می توانید اصطلاحات ویژه را نشانه گذاری کرده و دانش خود را در مورد بیماری های شایع و غیر معمول افزایش دهید.

 

Drugs Dictionary آفلاین به شما امکان می دهد انواع اسامی داروها، استفاده و اثرات آنها را به سرعت بشناسید. می توانید مقدار دارو را محاسبه کنید، خطرات مصرف دوز بیش از حد آن را بخوانید. این برنامه دیکشنری دارو همچنین به شما می گوید که چگونه قرص ها را برای مدت طولانی نگهداری کنید.

 

این برنامه دیکشنری پزشکی رایگان بیش از ۳۰۰۰۰۰ اصطلاح پزشکی دارد که مربوط به علم و بهداشت است. می توانید از فرهنگ لغت و اصطلاحنامه استفاده کنید تا جزئیات اصطلاحات پزشکی مورد نظر خود را پیدا کنید. این برنامه همچنین شما را قادر می سازد مفاهیم اساسی و معانی تحت اللفظی اصطلاحات خاص را بشناسید.

 

با استفاده از این برنامه دیکشنری پزشکی، می توانید بانک اطلاعاتی عظیمی از بیماری ها و اصطلاحات پزشکی را بدست آورید زیرا این برنامه با بیش از ۴۰،۰۰۰ اصطلاح همراه با تعاریف مختصر موجود است. همچنین می توانید مورد نیازترین اصطلاحات را علامت گذاری کنید و دیکشنری را براساس خواسته های خود ویرایش کنید.

 

لینک های مرتبط :

ترجمه مقاله پزشکی | ترجمه متن انگلیسی به فارسی روان | قیمت ترجمه مقاله

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

ویژه ها

ما در ترجمتن بر آنیم تا با ساده تر کردن روال ترجمه ی متن و تولید محتوا برای مترجمین و تولید کنندگان محتوا از طریق در اختیار گذاری زیرساخت مناسب، پلتفرم بسیار قوی که با همین هدف طراحی و پیاده سازی شده است و پشتیبانی انسانی مطمئن و دردسترس، سرعت انجام پروژه ها را تا حد ممکن بالا برده و امکان خطاهای سهوی انسانی در محصول نهایی را کاهش دهیم. بدین ترتیب با بر عهده گرفتن بخش های غیر تخصصی ولی وقتگیر این حرفه همچون بازاریابی، کنترل پروژه، حسابداری و غیره، ترجمتن برای مترجمان و تولیدکنندگان محتوای خود، محیط مناسبی را برای لذت بردن از تمرکز بر ترجمه و تولید محتوا، به وجود آورده است.

جهت رضایت و خرسندی شما ، پشتیبانی فنی ، هفت روز هفته آماده پاسخگویی میباشد.

جهت طراحی نرم افزار اندروید و نمایش تبلیغات خود در وب سایت و تلفن همراه با ما تماس بگیرید

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

ترجمه و آموزش زبان انگلیسی دیکشنری تخصصی تمام رشته ها نرم افزارهای اندروید

ارسال شده توسط سرپرست گروه نرم افزاری موفق

بروز رسانی شده در تاریخ : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دانش برای اندروید ، مجموعه کاملی از (ترجمه و تلفظ لغات و اصطلاحات رشته پزشکی – داروسازی – روانشناسی – زنان و زایمان – دندانپزشکی و شناخت بیماری ها) را به صورت نرم افزاری در اختیار شما قرار میدهد که مناسب برای تمامی افراد مخصوصا دانشجویان است.

دیکشنری تخصصی پزشکی دانش برای اندروید ، جهت استفاده کاربران اندروید برای ترجمه واژه ها و اصطلاحات رشته پزشکی طراحی شده است . این نرم افزار ، با استفاده از بانک لغات غنی (۱۰۰ هزار اصطلاح تخصصی) توانسته نظر بسیاری از استفاده کنندگان دیکشنری را به خود جلب نماید. دامنه لغات تخصصی گردآوری شده در این نرم افزار کاربر را قادر می سازد که بتواند تخصصی ترین موضوعات را با کمک این دیکشنری سریعتر و با دقت بیشتری مطالعه نماید.

ترجمه اصطلاحات تخصصی رشته پزشکی

امکان ترجمه اصطلاحات فنی در همه بخشهای محیط اندروید (اینترنت – PDF – تکست و ….) ، کافیست لغت را در هر قسمت نرم افزارهای اندرویدی مانند پی دی اف خوان ها یا مرورگرهای اینترنت و .. انتخاب کرده و از قسمت اشتراک گذاری ، دیکشنری پزشکی دانش را انتخاب نمایید ، بلافاصله دیکشنری اجرا شده و لغت مورد نظر را برای شما ترجمه خواهد کرد.

ترجه لغات و اصطلاحات به صورت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی.

جستجوی لغات در دو حالت ( جستجوی هوشمند – جستجوی پیشرفته )

امکان جستجو لغات با سرعت بالا !

امکان تغییر اندازه فونت ترجمه.

جستجوی صوتی اصطلاحات فارسی و انگلیسی (آفلاین یا آنلاین)

تلفظ صوتی (بدون نیاز به اینترنت)

دیکشنری تخصصی پزشکی دانش برای اندروید ، هوشمند بوده و اگر شما در زمان استفاده از قابلیت جستجوی صوتی و یا وارد کردن لغت از محیط اندروید ، اصطلاح مورد نظر را اشتباه تلفظ و یا وارد نمایید ، نرم افزار به صورت خودکار آن را تصحیح کرده و همچنین در صورت نیاز ، لغات مشابه آن را برای شما به نمایش در می آورد .

شما میتوانید لغات مورد علاقه خود را در لیست علاقه مندی ها قرار دهید.

همچنین لغات اختصاصی خود را به صورت شخصی در نرم افزار وارد کرده و از آن استفاده کنید.

قابل نصب بر روی اندروید ۴ و بالاتر

*** توصیه می شود قبل از نصب نسخه جدید نرم افزار ، ابتدا نسخه قدیمی را پاک کرده و بعد اقدام به نصب ورژن جدید نمایید***

*** نظرات و پیشنهادات خود را درباره این نرم افزار در بخش (نظرات و پیشنهادات داخل نرم افزار) و یا (دیدگاه ها در پایین همین صفحه) ثبت نمایید ***

*** دریافت بروز رسانی این نرم افزار به صورت رایگان فقط در وب سایت ما ***

طراحی نرم افزار : مهندس پژمان پناهی موفق

دانلود دیکشنری تخصصی رشته پزشکی دانش

نسخه ۱ ، نسخه ۲ ، نسخه ۳ ، نسخه ۴ ، نسخه ۵

       نسخه ۷

دانلود

برچسب اصطلاحات برگه آزمایش, اصطلاحات برگه آزمایشگاه, اصطلاحات پرستاری, اصطلاحات پزشکی, اصطلاحات داروسازی, اصطلاحات دارویی, اصطلاحات دندانپزشکی, اصطلاحات روانشناسی, اصطلاحات زنان و زایمان, اصطلاحات مامایی, دانلود دیکشنری پزشکی, دیکشنری پرستاری, دیکشنری پزشکی, دیکشنری پزشکی اندروید, دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی, دیکشنری پزشکی دانش, دیکشنری پزشکی فارسی, دیکشنری تخصصی, دیکشنری تخصصی پزشکی, دیکشنری تخصصی پزشکی دانش, دیکشنری تخصصی تمام رشته ها, دیکشنری دندانپزشکی, دیکشنری رشته پزشکی, دیکشنری روانشناسی, شناخت بیماری ها, ورزش و سلامت و پزشکی

پژمان پناهی موفق ( کارشناس نرم افزار ، توسعه دهنده و برنامه نویس اپلیکیشن های موبایل ، SEO)

https://www.apkm.ir

بسیار خوب

کامل و خوب . ممنون

با تشکر از برنامه های خوبتون

عالی تشکر

ممنون ، خوب بود

خیلی خوب ، مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

دیدگاه

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

این وبسایت ارایه دهنده نرم افزارهای طراحی شده توسط گروه نرم افزاری موفق میباشد و کلیه حقوق آن نیز متعلق به این تیم نرم افزاری است .

شبکه اجتماعی پاتوق

با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

جنگ خان ها برای اندروید

جنگ خان‌ها با فعالیت در بیش از ۴۰ کشور مختلف، هم اکنون بین سایت های بازی‌های آنلاین یکی از پیشگامان این عرصه به شمار می رود و همچنین با توجه به فعالیت 10 ساله این بازی در عرصه اینترنت می توان به جرات گفت یکی از کم ایراد ترین و کم اشکال ترین بازی های موجود حال حاضر تحت وب است که دارای جوایز مختلفی همچون بهترین وب سایت بازی ایرانی در سال ۲۰۱۱ از جشنواره وب فارسی، بهترین بازی آنلاین در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ از نگاه جشنواره جهانی بازی های آنلاین، می باشد.

صفحه اصلی / برنامه‌ها / برنامه های اندروید / پزشکی / Oxford Medical Dictionary v11.1.544 دانلود دیکشنری پزشکی آکسفورد برای اندرویددیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

نسخه آنلاک شده با قابلیت استفاده به صورت آفلاین

در مطالب قبلی سایت APKTOPS اقدام به معرفی چندین دیکشنری مختلف اندروید که با موضوعات تخصصی عرضه شده بودند، کردیم. این بار نیز یکی دیگر از دیکشنری های آکسفورد با موضوع پزشکی را برایتان آماده کرده ایم که Oxford Medical Dictionary نام دارد.

این دیکشنری شامل یک سری ابزارهای کاربردی می باشد که با استفاده از  آن می توانید یادگیری های خودتان را گسترش دهید:

• Dark Theme• New Help Center• Faster start up• Bug fixes and performance improvements

دسته‌بندی:

پزشکی

توسعه دهنده:

MobiSystems

آخرین نسخه:

11.1.544

زمان انتشار:

2014-11-26

زمان بروزرسانی:

2019-12-03

رتبه‌بندی محتوا:

Everyone 10+

این برنامه در:

الزامات:

4.1

عنوان:

لینک مطلب:

نام لینک خراب

ایمیل شما:

توضیحات:

کدام عدد بزرگتر است:29 و 74

عنوان:

لینک مطلب:

شماره نسخه جدید:

لینک دانلود:

ایمیل شما:

توضیحات:

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

کدام عدد بزرگتر است:78 و 45

خانه » بلاگ » آموزش تصویری سایر زبان ها » دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های پزشکی با تلفظ

در این مقاله کامل، با کمک تجربیات اساتید مختلف در دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات پزشکی معتبر ایران و جهان، ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های پزشکی (اصطلاحات، واژگان کاربردی، متن و…) برای موبایل و کامپیوتر را جهت دانلود شما قرار می دهیم. دقت کنید که همه این دیکشنری ها دارای تلفظ می باشند و دایره واژگان و اصطلاحات آن ها کاملا بروز می باشد. این دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) هستند. اگر اینترنت دارید توصیه ما استفاده از این سرویس و همچنین این سرویس می باشد.

زمانی دیکشنری های پزشکی بصورت جداگانه عرضه می شدند و عمدتا دیکشنری های آکسفورد، لانگمن و … برای این منظور، به تنهایی کافی نبودند. در این مطلب ۳ دیکشنری موبایل به شما معرفی می کنیم که تقریبا تمامی اصطلاحات پزشکی را در خود دارند و دیکشنری های پزشکی کاملی می باشند که بر روی گوشی شما به راحتی نصب می شوند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید و آیفون بهترین هستند و تقریبا قابل مقایسه با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

گوگل ترنسلیت نه تنها در زمینه دیکشنری پزشکی، که بطور کلی در حیطه دیکشنری های هر رشته و زبانی بدون شک بهترین است. گوگل نه تنها دقت زیادی در ترجمه واژگان، بلکه به لطف هوش مصنوعی قوی و کار زیاد بر روی آن، حالا می تواند تا حد قابل قبولی جملات پزشکی را هم ترجمه کند. تنها کاری که باید بکنید این است که این دیکشنری را نصب کنید و سپس دیکشنری مد نظرتان (medical) را از داخل خود برنامه دانلود کنید:دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

≡    لینک دانلود برای اندروید

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون پزشکی را برای شما به خوبی ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

دیکشنری پزشکی سلامت شامل مجموعه ای از واژگان تخصصی رشته پزشکی ، مخفف ها و اصطلاحات پزشکی ، توضیحاتی در خصوص برخی بیماریها و داروهای مختلف (تقریبا ۱۲۰۰ دارو) و راهنمای علائم آزمایشات پزشکی می باشد. همچنین اصطلاحاتی از رشته های روانشناسی و زیست شناسی نیز در این مجموعه وجود دارد.این برنامه تجاری و درون پرداخت است. قبل از خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می توانید برنامه را به طور کامل و نامحدود بررسی و استفاده نمایید، سپس در صورت تمایل برای استفاده آفلاین و حذف تبلیغات لایسنس را خریداری نمایید.

≡    لینک دانلود از کافه بازار

 

از دست ندهید: لیست ۵۰۰ کلمه مهم و پرکاربرد زبان انگلیسی با معنی فارسی

دیکشنری های پزشکی در مورد کامپیوتر خیلی کار شده نیستند. اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت ما فقط مترجم بابیلون را پیشنهاد می کنیم:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه اصطلاحات پزشکی می باشد که به راحتی می توانید دیکشنری های مخصوص رشته خود را بعد از نصب بر روی آن نصب کنید تا به یک دیکشنری تمام عیار بدل شود. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. در زمینه دیکشنری های مختلف خصوصا پزشکی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های پزشکی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی مختص پزشکان و پرستاران را اینجا دریافت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی

اشاره:

دیکشنری های تخصصی همواره یکی از ملزومات تحصیلی هر دانشجوی رشته های پزشکی می باشد. با پیشرفت علمو تکنولوژی این دیکشنری ها هم مانند سایر کتب، از حالت کلاسیک و کاغذی خود خارج شده و به شیوه مدرن و امروزیشان یعنی ارائه بر روی کامپیوتر و موبایل در آمده اند. در مطلب حاضر دیکشنری تخصصی پزشکی را برایپلتفورم آندروید آماده دریافت کرده ایم. در این دیکشنری تخصصی بالغ بر 100 هزار لغت و واژه تخصصی پزشکی همراه با معانی آنها گنجانده شده است. نکته قابل توجه اینکه، این دیکشنری با وجود رایگان بودنش بر خلاف سایر واژه نامه ها که یا دارای نوعی محدودیت در ساختار خود و یا دارای تبلیغات هستند، کاملا بدون تبلیغات و به صورت جامع ارایه شده است. مفتخریم این دیکشنری ارزشمند (دانلود دیکشنری پزشکی برای آندروید ) را از طریق سرزمین زبان در اختیار شما قرار دهیم.

لینک دانلود دیکشنری پزشکی برای آندروید Medical Dictionary for Android

Download: Medical Dictionary 1.5.ir.rar

 

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

پکیج شش ماهه ی آموزش زبان انگلیسی توسط سرکار خانم اسکات از کشور انگلستان :

برای اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید تا به صفحه ی اختصاصی این محصول وارد شوید.

از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر مشاوران سرزمین زبان آماده ی پاسخگویی به شما زبان آموزان می باشند.

شماره های تماس با تیم مشاوره ای سرزمین زبان :

09121035797

02144008685

برای گوش دادن به آموزش های صوتی سرزمین زبان به صورت رایگان به بخش رادیو اینترنتی سرزمین زبان مراجعه کنید.

اگر در  یادگیری زبان انگلیسی تنبلی می کنید و یا هرچه تلاش می کنید نتیجه ای حاصل نمی شود و حتی اگر برای یادگیری زبان انگلیسی با دیگران مشورت می کنید و جواب آن ها به شما جوابی گنگ است پیشنهاد ما خواندن مقالات مشاوره ای و برنامه ریزی سرزمین زبان می باشد.

سرزمین زبان ، سرزمینی به وسعت ایران

ما در سرزمین زبان به یادگیری شما جهت می دهیم

موسسه سرزمین زبان مهرنو تحت شماره 22465و شناسه ملی 10320891155 در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

سرزمین زبان برگزار کننده بیش از ٢٠٠ برنامه موفق در شبکه های سه سیما ، رادیو جوان ، رادیو اقتصاد ، رادیو فرهنگ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با موضوع آموزش زبان انگلیسی

جهت مشاوره رایگان از طرف سرزمین زبان فرم زیر را پر کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Only fill in if you are not human



دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید


دانلود جزوه گرامر انگلیسی




تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه سرزمین زبان است





دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید

 

XTerm Medical Dictionary یکی از اصطلاحات مهم و تخصصی که برای دکترها و پزشکان مهم است واژگان پزشکی می باشد که امروز در این مطلب از سایت دانلود سافت ور نرم افزار دیکشنری پزشکی را اماده کرده ایم که به صورت دیکشنری کوچک ولی با قابلیت های زیادی است که قابلیت تعاریف تخصصی اصطلاحات ، اصطلاحات مخفف شده و … را دارد. نرم افزار دیکشنری پزشکی XTerm Medical Dictionary که یک بانک اطلاعات مهم و بزرگ که قابلیت آپدیت این بانک اطلاعات به صورت رایگان را دارید و می توانید فرهنگ لغت پیشرفته پزشکی که قابلیت جستجو را دارد استفاده کنید و دیگر نیازی به یک کتاب و یا فرهنگ لغت نیست زیرا نرم افزار بر روی کامپیوتر شما نصب می شود و همیشه می توانید از آن بهره ببرید قابلیت ترجمه کلمه ها و عبارات به زبان انگلیسی را دارید.

با عضویت در خبرنامه سایت جدیدترین مطالب را هر روز در ایمیل خود مشاهده فرمایید

فایرفاکس

ورژن 60

گوگل کروم

ورژن 66

اینترنت دانلود منیجر

ورژن 6

فلش پلیر

ورژن 29

کا ام پلیر

ورژن 4

نرو

تلگرام

وین رار

ورژن 5

ویندوز

اسکایپ

ورژن 7 , 8

مرورگر اپرا

ورژن 53

فتوشاپ

ورژن 19

فتوشاپ

ورژن 19

دریم ویور

ورژن 18

تیم ویور

ورژن 13

مشترک دانلود سافت ور شوید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید. با اشتراک در سایت ، جدیدترین مطالب روزانه به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

تمام حقوق قالب و محتوا برای سایت محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت

عبارت مورد نظر برای جستجو را وارد کنید :

خرید با کلیه کارت های بانکی امکان پذیر است.

1

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اول
مارکت می باشد و هرگونه کپی
برداری غیرمجاز، شامل پیگرد قانونی خواهد بود.

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید
دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای اندروید
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *