دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی

خواص دارویی و گیاهی

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی
دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی

⛱ دیکشنری پزشکی سلامت شامل مجموعه ای از واژگان تخصصی رشته پزشکی ، مخفّها و اصطلاحات پزشکی ، توضیحاتی در خصوص برخی بیماریها و داروهای مختلف (تقریبا 1200 دارو) و راهنمای علائم آزمایشات پزشکی می باشد. همچنین اصطلاحاتی از رشته های روانشناسی و زیست شناسی نیز در این مجموعه وجود دارد.

💎 این برنامه تجاری و درون پرداخت است. قبل از خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می توانید برنامه را به طور کامل و نامحدود بررسی و استفاده نمایید، سپس در صورت تمایل برای استفاده آفلاین و حذف تبلیغات لایسنس را خریداری نمایید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.🚫 لطفا در نظر داشته باشید که برای درمان، تهیه و مصرف دارو باید به پزشکان متخصص مراجعه نمایید و اطلاعات ارائه شده در این برنامه نباید برای پیشگیری، تشخیص، درمان و یا هر وضعیت پزشکی دیگری استفاده شود و ما هیچ گونه مسئولیتی را در قبال استفاده از توضیحات این برنامه، مصرف خودسرانه داروها و خوددرمانی نداریم.

💎 تلفظ‌های انسانی با کیفیت بالا پخش و ذخیره می‌گردند(در دفعات بعدی دانلود مجدد لازم نیست). برای هر تلفظ کلید جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانید تلفظ دقیق هر واژه را به سرعت گوش نمایید. در صورت در دسترس نبودن تلفظ انسانی تلفظ آفلاین با استفاده از TTS انجام می‌گیرد.

💎دامنه لغت بی نظیر

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی

۱.  امکان تلفظ متون به دو گویش آمریکایی و بریتانیایی ( روی متن دو بار کلیک نمایید)۲.  بهره مندی از مترجم عکس و سرویس استخراج متن از تصویر برای ترجمه متون۳.  قابلیت جستجوی کلمه‌هایی که املای کامل آنها را نمی‌دانید (به جای بخش‌هایی که نمی‌دانید از علامت * و یا ٪ استفاده نمایید)۴.  پشتیبانی از نسخه‌های مختلف اندروید ، انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی۵.  امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها۶.  امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای تلفظ ، ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )۷.  امکان جستجوی صوتی انگلیسی ، جستجوی فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی۸.  بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )۹.  امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز۱۰. ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین و امکان بهره مندی از تارنماهای دیکشنریهای آنلاین medilexicon.com ، medical-dictionary.com ، drugs.com۱۱. استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس۱۲. بهره‌مندی از ۹ فونت مناسب + امکان تغییر اندازه۱۳. بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن۱۴. رابط کاربری بسیار زیبا و روان۱۵. امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها۱۶. فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام۱۷. امکان انتقال به حافظه۱۸. امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان۱۹. بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)۲۰. امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)۲۱. امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف۲۲. امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت۲۳. امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها ، ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت

منابع:

دیکشنریهای تخصصی پزشکی روان شناسی و زیست شناسیدیکشنری اصطلاحات و کوته نوشتهای پزشکیwikipedia.orgmedical-dictionary.thefreedictionary.commedilexicon.com

📧 ایمیل ما:phoenix.a.app@gmail.com

کلمات کلیدی:دیکشنری تخصصی پزشکی ، مرجع دارو و درمان ، مرجع آزمایشات پزشکی ، اصطلاحات پزشکی ، علائم آزمایشات و مخفف ها ، دیکشنری زیست شناسی ، دیکشنری روان شناسی ، دیکشنری فوق تخصصی ، اصطلاحات پرستاری ، دیکشنری دندانپزشکی ، مهندسی پزشکی ، مشاوره پزشکی ، لغت نامه پزشکی ، واژه نامه پزشکی ، قاموس پزشکی ، آموزش پزشکی ، فرهنگ لغت پزشکی ، مفاهیم پزشکی

ترجمه متون علمی و فنی در زمینه های محتلف توسط مترجم مرتبط با متن

ترجمه کتب و مقالات و متون فنی و ادبی انگلیسی به زبان فارسی

ترجمه مقالات و کتب فارسی به زبان انگلیسی برای چاپ در نشریات و انتشارات معتبر

ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی برای چاپ در ژورنال های علمی و یا ارائه در کنفرانس های بین المللی

ترجمه کتب مرجع در رشته های مختلف از زبان انگلیسی به فارسیدیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی

ترجمه بازی های مختلف موبایل و کامپیوتر به زبان فارسی

ترجمه انواع متون با سرعت فوری و در کمترین زمان

ترجمه اHelp و مستندات انواع برنامه های و عمومی کامپیوتری

ترجمه ارزان و اقتصادی با کمترین هزینه

ترجمه انواع متون مختلف اعم از عمومی، تخصصی

ترجمه با تضمین کیفیت و برگشت هزینه یا اصلاح در صورت وجود اشکال

ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی با ارائه گواهی یا ویرایش توسط مترجمین ایرانیان

اگر هدف شما ترجمه متون تخصصی در رشته های مختلف است می توانید به مجموعه بزرگ ایرانیان اعتماد کنید. دایره گسترده مترجمین تخصصی در مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان این اطمینان را به شما می دهد که سفارش شما توسط مترجم هم رشته با شما انجام شود.

اگر در زمینه ترجمه متون تخصصی در رشته های مختلف و یا سایر متون اعم از متون ادبی، سیاسی و … دارای مهارت کافی هستید می توانید به جمع خانواده بزرگ ترجمه تخصصی ایرانیان بپیوندید. استخدام مترجم در تمام رشته ها و زمینه ها به صورت کاملا دورکار است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ، مطالب و تخفیف های سایت ، میتوانید در خبرنامه ما عضو شوید 🙂

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است.
استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

barsadictionary@gmail.com

Telegram:

@Barsadic

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

جهت رضایت و خرسندی شما ، پشتیبانی فنی ، هفت روز هفته آماده پاسخگویی میباشد.

جهت طراحی نرم افزار اندروید و نمایش تبلیغات خود در وب سایت و تلفن همراه با ما تماس بگیرید

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی

ترجمه و آموزش زبان انگلیسی دیکشنری تخصصی تمام رشته ها نرم افزارهای اندروید

ارسال شده توسط سرپرست گروه نرم افزاری موفق

بروز رسانی شده در تاریخ : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دانش برای اندروید ، مجموعه کاملی از (ترجمه و تلفظ لغات و اصطلاحات رشته پزشکی – داروسازی – روانشناسی – زنان و زایمان – دندانپزشکی و شناخت بیماری ها) را به صورت نرم افزاری در اختیار شما قرار میدهد که مناسب برای تمامی افراد مخصوصا دانشجویان است.

دیکشنری تخصصی پزشکی دانش برای اندروید ، جهت استفاده کاربران اندروید برای ترجمه واژه ها و اصطلاحات رشته پزشکی طراحی شده است . این نرم افزار ، با استفاده از بانک لغات غنی (۱۰۰ هزار اصطلاح تخصصی) توانسته نظر بسیاری از استفاده کنندگان دیکشنری را به خود جلب نماید. دامنه لغات تخصصی گردآوری شده در این نرم افزار کاربر را قادر می سازد که بتواند تخصصی ترین موضوعات را با کمک این دیکشنری سریعتر و با دقت بیشتری مطالعه نماید.

ترجمه اصطلاحات تخصصی رشته پزشکی

امکان ترجمه اصطلاحات فنی در همه بخشهای محیط اندروید (اینترنت – PDF – تکست و ….) ، کافیست لغت را در هر قسمت نرم افزارهای اندرویدی مانند پی دی اف خوان ها یا مرورگرهای اینترنت و .. انتخاب کرده و از قسمت اشتراک گذاری ، دیکشنری پزشکی دانش را انتخاب نمایید ، بلافاصله دیکشنری اجرا شده و لغت مورد نظر را برای شما ترجمه خواهد کرد.

ترجه لغات و اصطلاحات به صورت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی.

جستجوی لغات در دو حالت ( جستجوی هوشمند – جستجوی پیشرفته )

امکان جستجو لغات با سرعت بالا !

امکان تغییر اندازه فونت ترجمه.

جستجوی صوتی اصطلاحات فارسی و انگلیسی (آفلاین یا آنلاین)

تلفظ صوتی (بدون نیاز به اینترنت)

دیکشنری تخصصی پزشکی دانش برای اندروید ، هوشمند بوده و اگر شما در زمان استفاده از قابلیت جستجوی صوتی و یا وارد کردن لغت از محیط اندروید ، اصطلاح مورد نظر را اشتباه تلفظ و یا وارد نمایید ، نرم افزار به صورت خودکار آن را تصحیح کرده و همچنین در صورت نیاز ، لغات مشابه آن را برای شما به نمایش در می آورد .

شما میتوانید لغات مورد علاقه خود را در لیست علاقه مندی ها قرار دهید.

همچنین لغات اختصاصی خود را به صورت شخصی در نرم افزار وارد کرده و از آن استفاده کنید.

قابل نصب بر روی اندروید ۴ و بالاتر

*** توصیه می شود قبل از نصب نسخه جدید نرم افزار ، ابتدا نسخه قدیمی را پاک کرده و بعد اقدام به نصب ورژن جدید نمایید***

*** نظرات و پیشنهادات خود را درباره این نرم افزار در بخش (نظرات و پیشنهادات داخل نرم افزار) و یا (دیدگاه ها در پایین همین صفحه) ثبت نمایید ***

*** دریافت بروز رسانی این نرم افزار به صورت رایگان فقط در وب سایت ما ***

طراحی نرم افزار : مهندس پژمان پناهی موفق

دانلود دیکشنری تخصصی رشته پزشکی دانش

نسخه ۱ ، نسخه ۲ ، نسخه ۳ ، نسخه ۴ ، نسخه ۵

       نسخه ۷

دانلود

برچسب اصطلاحات برگه آزمایش, اصطلاحات برگه آزمایشگاه, اصطلاحات پرستاری, اصطلاحات پزشکی, اصطلاحات داروسازی, اصطلاحات دارویی, اصطلاحات دندانپزشکی, اصطلاحات روانشناسی, اصطلاحات زنان و زایمان, اصطلاحات مامایی, دانلود دیکشنری پزشکی, دیکشنری پرستاری, دیکشنری پزشکی, دیکشنری پزشکی اندروید, دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی, دیکشنری پزشکی دانش, دیکشنری پزشکی فارسی, دیکشنری تخصصی, دیکشنری تخصصی پزشکی, دیکشنری تخصصی پزشکی دانش, دیکشنری تخصصی تمام رشته ها, دیکشنری دندانپزشکی, دیکشنری رشته پزشکی, دیکشنری روانشناسی, شناخت بیماری ها, ورزش و سلامت و پزشکی

پژمان پناهی موفق ( کارشناس نرم افزار ، توسعه دهنده و برنامه نویس اپلیکیشن های موبایل ، SEO)

https://www.apkm.ir

بسیار خوب

کامل و خوب . ممنون

با تشکر از برنامه های خوبتون

عالی تشکر

ممنون ، خوب بود

خیلی خوب ، مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی

دیدگاه

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

این وبسایت ارایه دهنده نرم افزارهای طراحی شده توسط گروه نرم افزاری موفق میباشد و کلیه حقوق آن نیز متعلق به این تیم نرم افزاری است .

دیکشنری آموزشی بیاموز، یک دیکشنری آنلاین و رایگان است که با هدف استفاده زبان
آموزان زبان های
انگلیسی، آلمانی و فرانسه طراحی شده. در طراحی این دیکشنری گذشته از استاندارد بودن محتوا، توجه
ویژه ای
به المان های آموزشی شده است.

دیکشنری
انگلیسی

دیکشنری
آلمانی

دیکشنری
فرانسه

دیکشنری
ترکی استانبولی
دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی

خانه

وبسایت آموزشی

درباره ما

تماس با ما

آموزش
زبان ترکی

آموزش
زبان انگلیسی

آموزش
زبان فرانسه

آموزش
زبان آلمانی

دیکشنری
انگلیسی

دیکشنری
آلمانی

دیکشنری
فرانسه

دیکشنری
ترکی استانبولی

خانه

وبسایت آموزشی

درباره ما

تماس با ما

آموزش
زبان ترکی

آموزش
زبان انگلیسی

آموزش
زبان فرانسه

آموزش
زبان آلمانی

Link: https://manatarjome.com/news/دانلود-دیکشنری-تخصصی-انگلیسی-به-فارسی-رشته-پزشکی-5.html

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

سوال خود را با ما در میان بگذارید

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی

تمامی خدمات این سامانه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. حقوق مادی و معنوی برای مرکز مانا ترجمه محفوظ می باشد.

ترجمه، ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی، ترجمه متون تخصصی، ترجمه آنلاین، سایت ترجمه مقاله، سایت ترجمه تخصصی، ترجمه کتاب، ترجمه چکیده پایان نامه، ترجمه  انگلیسی به فارسی مقاله، ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله، ترجمه فوری مقاله و متون، ترجمه ارزان، ترجمه مقاله ISI، ترجمه تخصصی مقاله برق، ترجمه تخصصی مقاله شیمی، ترجمه تخصصی مقاله کامپیوتر، ترجمه تخصصی مقاله مدیریت، ترجمه تخصصی مقاله مکانیک، ترجمه تخصصی مقاله عمران، ترجمه تخصصی مقاله روانشناسی، ترجمه تخصصی مقاله شیمی، ترجمه تخصصی مقاله مهندسی مواد، ترجمه تخصصی مقاله صنایع، ترجمه تخصصی مقاله کشاورزی، ترجمه تخصصی مقاله ریاضی، ترجمه تخصصی مقاله فیزیک، ترجمه تخصصی مقاله پزشکی،  ترجمه تخصصی مقاله اقتصاد، ترجمه تخصصی مقاله آمار، ترجمه تخصصی مقاله هنر، ترجمه تخصصی مقاله زیست، ترجمه اسناد تجاری، ترجمه مقاله تخصصی، ترجمه متون عمومی

>

ورود | عضویت

نویسنده : نویسنده: دکتر ویلیام الکساندر نیومن دورلند
ترجمه: دکتر محمد هوشمند ویژه ، ناشر : توتیا ، سال انتشار : ویرایش دوم

جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

۰۲۱ – ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی

آفتاب وبسایت مرجع فارسی زبانان سراسر دنیا، از سال ۱۳۸۰ تا کنون است

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

تلگرام آفتاب

اینستاگرام آفتاب

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳

ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی
دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *