عشقمی به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

عشقمی به انگلیسی
عشقمی به انگلیسی

Copy Right By 2016 – 1395

عشقمی به انگلیسی

نوشتن عشقمی به انگلیسی

love is just like paint, with this difference that you can clear the paint but not loveعشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز

همه ی چیزی كه می خوام یك عشقی است كه تو به من بدی

عشقمی به انگلیسی

نوشتن عشقمی به انگلیسی

در رویاهایم تو مال منی ولی در زندگی تو رویای منی

اون وقتیه که درست من روبروی توام و تو نمیدونی که من دوستت دارم

I love all the stars in the sky but they are nothing compared to the ones in your eyes Love U تمام ستاره های آسمان را دوست دارم اما انها در مقایسه با آنهایی که در چشمانت هستند هیچ اند تو را دوست دارم

عشق من برای تو یک سفر است شرو ع شده برای همیشه و هرگز پایان نمی یابد

هیچ چاره ای برای عشق وجود ندارد به جز دوست داشتن بیشتر

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود

when you are in dark night in demur sleep ,one person in Outright world making Himself dream whit you

وقتی تو سیاهی شب تن تو، تو خواب نازه یه کسی یه جای دنیا با تو رؤیاشو میسازه.

There are times when I fall in love with someone new, but I always seem to find myself back in love with you.

یه وقتایی آدم عاشق آدم های جدید میشه اما من همیشه دوباره عاشق تو میشم (از تو مرا هر نفس عشقی دگر!!!)

عاشق بودن زمانیه که اون بهت نگاه میکنه و میگه : دلم میخواست آدم خور باشم

5 Comments on “کلمات عاشقانه انگلیسی”

درود بر شما. مقاله بسیار خوبی بود. عبارات و لغات بسیار قشنگی استفاده شده که بسیار کاربردی اند.سپاس از شما

سلام خوب بود میتونه بهترم بشه اگه کلماتی مثل
Dear-sweeite – honey-sweatheart
استفاده کنید..مثلا شما عشقتون باید با کلمه محبت آمیز صدا کنید نمیشه جمله بش بگی همیشه

 بسیار خوش آمدید!از شما دعوت می‌شود که از بخشهای آموزشی و مطالب مفید و نکته‌های ارزشمند بیان شده در سایت انگلیسی مثل آب خوردن دیدن و استفاده فرمایید.

قربون صدقه رفتن در انگلیسی و عبارت های عشقولانه و محبت آمیز در انگلیسی.اولا” اینكه؛ زبان جدید؛ فرهنگ جدید و زندگی جدید است!پس طبیعتا” در فرهنگ انگلیسی؛ كسی خودش رو برای دیگری؛ به دروغ و تعارف به این شكلی كه ما ایرانی ها معمولا این كار رو برای ابراز محبت می‌كنیم؛ قربانی نمیكنه! البته بماند كه ما ایرانی ها كلا” آدمهای با محبتی هستیم .اما در انگلیسی یه سری عبارتها دارند كه محبت آمیز هستند و برای همین منظور استفاده میشوند .oh darling!اوه؛ عزیزم.There is a dearیه عزیزی داریم اینجا (نزدیك به قربونت برم خودمون).I’d die for youبمیرم برات.I cherish youتو را گرامی میدارم.I want a lifetime with youمیخوام كل زندگی رو با تو باشم.I adore youعشق میورزم بهت/ میپرستم ات.I am better because of youچون تو با منی من بهتر ام.I need you by my sideمن تو رو كنار خودم نیاز دارم.I cannot stop thinking about youنمیتونم از فكرت بیام بیرون/ همه اش به تو فكر میكنم.My love for you is unconditional and eternalعشق من به تو بدون قید و شرط و همیشگی است.I love youعاشقت ام.You complete meتو من را كامل میكنی.You mean the world to meتو برام یك دنیا ارزش داری.You cast a spell on meتو من رو افسون/جادو میكنی.You light up my lifeتو زندگی ام رو روشن میكنی.You stole my heartتو قلبم رو دزدیدی.You hold the key to my heartتو كلید قلبم رو داری.You lift me upتو منو بالا میبری.You rock my worldتو زندگی ام رو جریان و تكان میدهی.You make my heart skip a beatتو قلبم رو از ضربان متوقف میكنی.You are the light of my lifeتو نور زندگی ام هستی.You are a dream come trueتو رویای به واقعیت پیوسته منی.You are all I wantتو همه ی چیزی هستی كه من میخواهم.You are the apple of my eyeتو تخم چشمانم هستی.You are the best thing that ever happened to meتو بهترین چیزی هستی كه برام اتفاق افتاده.You are my perfect matchتو بهترین جفت من هستی.You are the one I’ve always wished forتو همونی هستی كه همیشه آرزویش را داشتم.You are the one for meتو همونی (یكی ایی)هستی كه من میخوام.You are my everythingتو همه چیز من هستی.You are my heart’s desireتو خواسته قلب من هستی.You are my lifeتو زندگی من هستی.You are my worldتو دنیای من هستی.You are my treasureتو ثروت و گنجینه من هستی.You are my one and onlyتو تنها معشوق من هستی.You are my sunshineتو نور خورشید منی/ همه چیز منی.You are my one true loveتو عشق راستین منی.You are my strengthتو قدرت حركت منی.You are my reason for livingتو دلیل من برای زندگی هستی

نوشتن عشقمی به انگلیسی

تنها از سایت های داراینماد اعتماد الکترونیکیبا اطمینان خرید کنید.

 بسیار خوش آمدید!از شما دعوت می‌شود که از بخشهای آموزشی و مطالب مفید و نکته‌های ارزشمند بیان شده در سایت انگلیسی مثل آب خوردن دیدن و استفاده فرمایید.

نوشتن عشقمی به انگلیسی

تنها از سایت های داراینماد اعتماد الکترونیکیبا اطمینان خرید کنید.

زبان انگلیسی را آسان یاد بگیرید و راحت صحبت کنید با موثر ترین روش یادگیری زبان انگلیسی

نوشتن عشقمی به انگلیسی

اولا” اینكه؛ زبان جدید؛ فرهنگ جدید و زندگی جدید است!پس طبیعتا” در فرهنگ انگلیسی؛ كسی خودش رو برای دیگری؛ به دروغ و تعارف به این شكلی كه ما ایرانی ها معمولا این كار رو برای ابراز محبت می‌كنیم؛ قربانی نمیكنه!

البته بماند كه ما ایرانی ها كلا” آدمهای با محبتی هستیم !

اما در انگلیسی یه سری عبارتها دارند كه محبت آمیز هستند و برای همین منظور استفاده میشوند .

There is a dear
یه عزیزی داریم اینجا (نزدیك به قربونت برم خودمون)

I cannot stop thinking about you
نمیتونم از فكرت بیام بیرون/ همه اش به تو فكر میكنم

My love for you is unconditional and eternal
عشق من به تو بدون قید و شرط و همیشگی است

You make my heart skip a beat
تو قلبم رو از ضربان متوقف میكنی

You are the best thing that ever happened to me
تو بهترین چیزی هستی كه برام اتفاق افتاده

You are the one I’ve always wished for
تو همونی هستی كه همیشه آرزویش را داشتم

You are the one for me
تو همونی (یكی ایی)هستی كه من میخوام

نوشتن عشقمی به انگلیسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرا از دیدگاه‌های پس از این با رایانامه آگاه کن.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

زبان انگلیسی با  deep english ، انگلیسی را آسان یاد بگیرید ، راحت صحبت  کنید.

Deepenglish به عنوان یکی از  بزرگ‌ترین وب سایت های آموزش زبان انگلیسی در   کشور، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با روش های آموزش زبان انگلیسی  متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش آموزش زبان انگلیسی » را تداعی می‌کند. «جذابیت دروس »، «ضمانت اثر گذاری » و « به روز بودن دروس  » سه اصل اولیه است که دیپ انگلیش از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت یادگیری زبان انگلیسی با روش جذاب داستانهای کوتاه ؛ تلاش برای ارائه مقالات به روز که ترجمه مقالات و تحقیقات به روز در دنیاست برای افزاش آگاهی کاربران عزیز وب سایت deepenglish و همچنین جهت آشنایی کاربران در موضوعات متفاوت اعم از روشهای یادگیری زبان انگلیسی , گرامر زبان انگلیسی , ایلتس , تافل , افزایش انگیزه , اصطلاحات زبان انگلیسی , افزایش دایره لغات , یادیگری زبان انگلیسی در خانه, نوشتن نامه به زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , معرفی APP   یادگیری زبان انگلیسی   و … بسیاری موضوعات  از دانشگاهای  متنوع، متعدد و سرشناس جهانی ، سه سال پس از آغاز فعالیت،  با قدرت تلاش میکند تا به زودی انستیتیوی DeepEnglish  را در کشور راه اندازی کند و بتواند گامی جهت پیشبرد آموزش در کشور عزیزمان ایران بردارد و روشهای نوین آموزش را معرفی کند .

نوشتن عشقمی به انگلیسی0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2021 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

ترجمه و معنی انگلیسی کلمه و یا عبارت یا اصطلاح فارسی “عشقی” عبارت است از amatory , dilettante , idyllic , romantic.

عبارت های فارسی دیگر که معادل یا مشابه عبارت فارسی “عشقی” هستند و یا کلمات این عبارت را دارند نیز در ذیل به همراه معادل انگلیسی آنها، برای شما آورده شده است:

amatory , dilettante , idyllic , romantic

intrigue

affair , amour , love affair

عشقمی به انگلیسی

confidential, private, confidentially, privately

connection, relation, tie, connective, copula, affiliation , alliance , association , communication

romance

romance

unclassified

love life

huddle

نکته 1– نکته مهمی که در ترجمه فارسی به انگلیسی “عشقی” باید به آن نیز توجه نمائید این است که این ترجمه در چه متن و یا محیطی قرار است استفاده شود. مثلاً آیا عبارت فارسی “عشقی” یک عبارت و اصطلاح فارسی عامیانه است و یا رسمی و یا تخصصی است. این موضوع در انتخاب معادل انگلیسی “عشقی” نقش تعیین کننده ای دارد.

نکته 2– زمانی که قرار است متن فارسی را به انگلیسی ترجمه کنید، حتما لازم نیست همیشه عین ترجمه فارسی “عشقی” به انگلیسی منعکس شود.

زیرا یک متن مخصوصاً متن تخصصی می تواند به صور مختلف ترجمه شود. مثلا

1- ترجمه تحت الفظی عبارت فارسی. مثلاً اینکه تک تک کلمات عبارت “عشقی” را به انگلیسی تبدیل کنیم که به این کار ترجمه تحت الفظی عبارت “عشقی” می گویند.

2- و ترجمه محتوایی عبارت “عشقی” به انگلیسی که از نظر محتوی هیچ فرقی با متن اصلی ندارد و مفهوم را به دقت و به درستی ترجمه می کند و تازه در نوشته های تخصصی بیشتر کاربرد دارد.

نکته 3– در فارسی بدلیل عدم اعراب گذاری روی حروف در کلمات ممکن است در نوشته یکی باشند ولی در تلفظ و معنی یکسان نباشد. مثلاً “پر” در یک نوشته می تواند به معنی ” پَر پرنده ” باشد و یا ” پُر “. (حتی همین عبارت “عشقی” نیز ممکن است جور دیگری تلفظ شود که معنای متفاوتی داشته باشد.)
پس در انتخاب معادل انگلیسی “عشقی” دقت کنید که در متن مبدا و اصلی معنی واژه ها به چه صورت است تا در ترجمه انگلیسی آن دچار اشتباه نشوید.

نکته 4– ترجمه فارسی به انگلیسی در متون تخصصی ظرافت خاصی را می طلبد:
مثلاً “پیش پرداخت” را می توان به صورت “prepayment” و همچنین “advnace payment” ترجمه نمود. در نوشته های انگلیسی ترجمه دوم شایع و رساست.

جستجو در متون تخصصی خارجی موضوع را روشن می کند و مفهوم نگارش ما را در ذهن خواننده انگلیسی زبان بهتر منتقل می کند. در خصوص ترجمه انگلیسی کلمه یا اصطلاح “عشقی” هم آیا این موضوع صدق می کند؟

پس بهترین راه در ترجمه کردن معنی از فارسی به انگلیسی خصوصاً در مباحث تخصصی، چک کردن معنای دقیق انگلیسی به انگلیسی کلمات خصوصاً در دیکشنری تخصصی آن موضوع می باشد.

مجموعه بینظیر لغات

آزمون تافل به فارسی

مجموعه بینظیر لغات

آزمون آیلتس به فارسی

مجموعه بینظیر لغات

آزمون اس ای تی به فارسی

مجموعه بینظیر لغات

آزمون جی آر ای به فارسی

بطور کلی زمانیکه می خواهید متن یا عبارتی را از فارسی به انگلیسی ترجمه و معنی کنید نکات ذیل را حتماً مدنظر خود قرار دهید.

– معنی متناسب با متن را پیدا کنید:

همانطور که می دانید اکثر کلمات انگلیسی، دارای معانی متعددی هستند. گاهی، این معانی با هم در تناقضند. مثلا کلمهٔ oath که هر دو معنی “قسم” و “فحش” را میدهد.
در برخی موارد نیز، معانی یک کلمه تاحدی به هم نزدیک است که انتخاب معنی درست و متناسب با متن، برای مترجم سخت و پیچیده می‌شود.

این مهارت با تمرین ترجمه، به آسانی حاصل می‌شود. به عبارت دیگر، انتخاب معنی درست و مقتضی متن، در ترجمه‌های بعدی آسانتر خواهد بود. آیا این موضوع در خصوص ترجمه انگلیسی amatory , dilettante , idyllic , romantic برای عبارت فارسی “عشقی” صدق می کند؟

– انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و بیشتر به واسطه استفاده از فعل های کمکی و تغییر ساختار جمله عبارات و معانی پیچیده را می رساند.

گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند.

– انگلیسی جنسیت ندارد:

در زبان انگلیسی اسامی جنسیت ندارند. برخلاف نزدیکترین زبان ها به این زبان یعنی آلمانی و فرانسه که هر دو دارای جنسیت برای اسامی هستند در انگلیسی چنین قاعده ای نداریم. جنسیت اسامی تنها محدود به زبان های آلمانی و فرانسه نیست.

بخش بزرگی از زبان ها مانند تمام زبان های شرق اروپا (روسی و بیشتر زبان های اسلوایی)، زبان عربی و زبان های نزدیک به آن، زبان اسپانیایی و زبان های نزدیک به آن دارای جنسیت برای اسامی هستند.

پس در ترجمه فارسی به انگلیسی “عشقی” از این منظر کار شما بسیار ساده می شود.

عشقمی به انگلیسی

– در زبان انگلیسی افعال صرف نمی شوند:

در زبان انگلیسی افعال تقریبا صرف نمی شوند. این موضوع هم برخلاف بخش بزرگی از زبان ها از جمله آلمانی، فرانسه، روسی، عربی، اسپانیایی و حتی فارسی است.

صرف نشدن فعل ها، استفاده از آنها را در جمله بسیار ساده می کند؛ که این موضوع در ترجمه انگلیسی “عشقی” سبب می شود کار شما ساده گردد.

– تلفظ انگلیسی:

تلفظ در زبان انگلیسی یکی از اولین نکاتی است که توجه شما را جلب می کند. بر خلاف فارسی در انگلیسی کلمات الزاما به آن صورتی که گفته می شوند نوشته نمی شوند و این سبب اشتباهاتی خصوصا برای زبان آموزان مبتدی می شود.

به این نوع از کلمات با تلفظ یکسان و املای متفاوت در زبان انگلیسی، Similar Words گفته می شود.

در واقع انگلیسی ساختار یکپارچه ای برای تلفظ واژه ها ندارد. به همین دلیل باید تلفظ واژه ها را به صورت جداگانه حفظ کنید. این موضوع در طول یادگیری لیست واژه های ضروری زبان انگلیسی بسیار با اهمیت است.

– زمان ها:

بیشتر زمان ها یا tenses در زبان انگلیسی تقریبا فاقد معادل و ترجمه فارسی هستند. یعنی مثلا زمان حال ساده را نمی تواند با با هیچ یک از زمان ها در فارسی معادل کرد.

این موضوع برای زمان هایی مثل زمان حال کامل به مراتب بیشتر به چشم می آید. یادگیری معنای دقیق این زمان ها از طریق تمرین ممکن خواهد بود.

– افعال عبارتی:

افعال عبارتی یا phrasal verbs که اصطلاحاً به آن ها افعال دوکلمه ای نیز گفته می شود، افعالی هستند که از ترکیب حرف اضافه با یک فعل ساخته می شوند و معنایی کاملا متفاوت نسبت به فعل اصلی دارند. این افعال در فارسی معادل ندارند و در ابتدا برای فارسی زبان ها گیج کننده به نظر می رسند. لیست مهمترین افعال عبارتی (دوکلمه ای) Phrasal Verbs زبان انگلیسی را می توانید در EnglishVocabulary.ir مشاهده نمائید.

– ریشه کلمات، پسوندها و پیشوندهای زبان انگلیسی

معمولاً دانستن ریشه کلمات انگلیسی، دانستن لیست پسوندهای انگلیسی و لیست پیشوندهای انگلیسی کمک بزرگی به یادگیری زبان انگلیسی می کند و به طور فزاینده ای سبب افزایش دامنه واژگان زبان انگلیسی در فرد می شود.

– انواع ضمایر:

در زبان انگلیسی برای حالت فاعلی، مفعولی و ملکی ضمایر شخصی متفاوتی داریم که معادل فارسی ندارند. البته یادگیری این ضمایر معمولا خیلی سخت نیست و با کمی تمرین می توانید به آنها مسلط شوید.

– برخی کلمات معادل فارسی ندارند:

معادل، ترجمه و معنی مناسب فارسی برای برخی از کلمات انگلیسی گاهاً وجود ندارد یا هنوز برای آن کلمه ای ساخته نشده است. سعی نکنید آن‌ها را حتماً ترجمه کنید. به عنوان مثال چنانچه متنی مربوط به علم کامپیوتر را ترجمه می‌کنید، حتما می دانید که واژهٔ “windows” نیازی به معادل فارسی ندارد.

در واقع بیان معادل فارسی “پنجره‌ها” برای این کلمه در این متن، اشتباه است. این نکته را می‌توانید با کسب آشنایی از واژگان هر حوزه علمی رعایت کنید.

– آیا می توان به این راحتی یک متن تخصصی فارسی (مثل مقاله فارسی، پایان نامه فارسی، کتاب تخصصی فارسی و …) را به متن انگلیسی تبدیل کرد؟

آیا با دانش زبانی دست و پا شکسته می توان دل به دریای متون تخصصی زد؟ بله، تبدیل متن انگلیسی به فارسی راحت تر است، اما اگر قرار است متن، ترجمه فارسی به انگلیسی شود، آنجاست که توان علمی، میزان آشنایی به زبان انگلیسی و دقت نظر مترجم اهمیت زیادی پیدا می کند.

– حروف تعریف:

در زبان فارسی ما برای حالت معرفه حرف تعریف نداریم. در حالی که در انگلیسی حرف تعریف the نشان دهنده معرفه بودن یک اسم است. این تفاوت باعث ناآگاهی بسیاری از فارسی زبانان از نحوه استفاده از حرف تعریف the در زبان انگلیسی می شود.

استفاده نابه جا این حرف تعریف در بین زبان آموزان و مترجمین مبتدی بسیار رایج است. با گذشت زمان به استفاده درست از حرف تعریف عادت می کنید.

– حروف اضافه:

ساختار استفاده از حروف اضافه در فارسی و انگلیسی تا حد زیادی متفاوت است. در واقع حروف اضافه بین این دو زبان قابل معادل سازی نیستند.

گاهی در یک جمله فارسی از حرف اضافه استفاده می کنیم در حالی که در معادل انگلیسی همین جمله هیچ حرف اضافه ای وجود ندارد (برعکس این موضوع هم زیاد اتفاق می افتد.).

– همواره سعی کنید در مکالمه و یا ترجمه فارسی به انگلیسی، از ساختار و کلماتی استفاده نمائید که خود افراد انگلیسی زبان (نیتیو) آن ساختار و کلمات را بکار می برند.

طبیعی است که برای این هدف لازم است شخص ترجمه کننده آنقدر متن انگلیسی خوانده باشد و نسبت به کالوکیشن ها و همایندهای زبان انگلیسی آشنا باشد تا بتواند به مانند انگلیسی زبان های نیتیو، مفهوم را منتقل کند.

مجدداً تاکید میکنیم که صرفاً با ابتکار و خلاقیت های شخصی، بدون تسلط به کالوکیشن های زبان انگلیسی به هیچ وجه این امر میسر نخواهد بود.

– امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی، استفاده از ترجمه ماشینی فارسی به انگلیسی “عشقی” نظیر ترجمه عبارت و متن با گوگل ترنسلیت Google Translate توسط عده ای، زیاد به چشم میخورد.

همچنین بروز و ظهور نرم افزارهای ترجمه انگلیسی “عشقی” و اخیراً نیز اپلیکیشن های اندروید و اپلیکیشن های ios برای ترجمه فارسی به انگلیسی عبارت “عشقی” بوجود آمده اند.

شاید بتوان برای استفاده روزمره در محاوره های انگلیسی و یا در زمان آموزش از این ابزارها استفاده نمود و به آن ها بسنده کرد، ولی در ترجمه هایی که قرار است در محیط ها رسمی نظیر جلسات کاری، پرزنت و ارائه در سمینارها و نمایشگاه ها، بستن قراردادهای تجاری، ترجمه و سابمیت مقالات علمی و تخصصی در مجلات و نشریات خارجی، ترجمه کتاب های تخصصی و پایان نامه ها و …

در صورتیکه این مطلب برای شما مفید بود، به ما امتیاز بدهید.

کسب درآمد دلاری از گوگل با حسام عالمیان

© کپی رایت 2017 – 2021, کلیه حقوق محفوظ است | طراحی شده توسط حسام عالمیان

در ابتدا این ویدیو انیمیشنی و طنز رو ببینید و با چند تا از روش های خیلی معروف گفتن عاشقتم به زبان انگلیسی آشنا شوید.

لیست مطالب

عاشقتم به انگلیسی

دوستت دارم به انگلیسی

ابراز عشق و علاقه همیشه در زبان های مختلف بیایید معروف ترین عبارات در انگلیسی که مضمون عاشق شدن دارند را ببینید.

عشقمی به انگلیسی

معروف ترین جمله جهان همین جمله است. “عاشقتم”

خیلی از ما از این جمله استفاده کرده ایم و شاید بتوان گفت که این جمله معروف ترین جمله برای بیان عشق در زبان انگلیسی است. “دوستت دارم” هم یکی از ترجمه هایی است که برای این جمله استفاده می شود. ئس اگر می خواهید یک ابراز علاقه بسیار ساده ولی تاثیر گذار داشته باشید حتما بگویید: I Love You

معنی: من عاشقتم

یکی دیگر از مواردی که می توانید استفاده کنید هم این جمله است. ابن عبارت کمی از جمله I love you خاص تر است و کمی حرفه ای تر به نظر می رسید.

معنی: من دیونه توام

اگر می خواهید بگویید خیلی عاشق کسی هستید و یا بیش از حد کسی را دوست دارید می توانید بگویید I Crazy about you

با گفتن این جمله نشان می دهید که عشق شما و علاق تان نسبت بهه شخص بسیار خاص و بیش از حد است.

معنی: تو نیمه منی

این اصطلاح شاید کمی ادبی باشد. شما می خواهید به شخص بگویید که قسمتی از وجود شماست و او را خیلی دوست دارید. پس می گویید you are my other half تا نشان دهید آن شخص نیمه مکمل شماست وعلاقه تان را به شخص با گفتن این جمله نشان می دهید.

معنی: خیلی دوست دارم

شاید ترجمه کلمه به کلمه این جمله کمی جالب باشد: تا خود ماه و برگشتن از آن دوستت دارم. شما می خواهید بگویید تا ته دنیا و تا مسیری بی منتها دوستت دارم. ئس این جمله زیبا را برای عشق خود بگویید.

معنی: با تمام وجود متعلق به توام

این جمله هم نشان دهنده عشق شما به شخص مورد نظرتان است. شما می خواهید بگویید تمام وجودتان سرشار از عشق طرف مقابل است و با این جمله زیبا این مفوم را به او می رسانید.

معنی: من متعلق به توام

خوب کاربرد این جمله هم بسیار مشخص است. خیلی راحت می توانید این جمله را بیان کنید و احساس خودتتتان را با کمترین پیچیدگی و به سادگی به طرف مقابل بیان کنید.

حتما جملات مربوط نحوه گفتن دوستت دارم به زبان اسپانیایی را هم ببینید و خاص باشید

دوستت دارم هم از جمله های بسیار کاربردی است که بسیاری از افرادی که به هم علاقه دارند از آن استفاده می کنند. شما می توانید از تمام جملاتی که برای عاشقتم در بالا گفت شد استفاده کنید و علاوه بر آنها از جملات زیر نیز برای گفتن دوستت دارم در انگلیسی استفاده کنید.

معنی : می پرستمت (خیلی دوست دارم)

خوب اگر کسی را در حد پرستش دوست دارید حتما از این جمله زیبا استفاده کنید.

معنی: تو برام مهمی

اگر می خواهید بگویید کسی برایتان اهمیت دارد و به او علاقه دارید حتما از این عبارت استفاده کنید.

معنی: تو نور زندگی منی

اگر کسی روشنایی زندگی شماست پس حتما او را خیلی دوست دارید.

معنی: تو همه منی

این جمله هم کاملا مشخص است و می توانید با آن معنی دوست داشتن را به فرد مورد نظر خود انتقال دهید.

حتما نحوه گفتن دوستت دارم به فرانسه را نیز ببنید و با زبان عاشق ها صحبت کنید.

مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

هیچ جمله و اصطلاحی با جمله سه کلمه ای عاشقانه “من تو را دوست دارم” * “I love you” برابری نمی کند اما اگر به دنبال نوشتن پیامی با خلاقیت بیشتر هستید، ما در این پست کلمات عاشقانه و جملات و اصطلاحات عاشقانه انگلیسی پر کاربردی را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید با این اصطلاحات به معشوقه خود ابراز علاقه نمایید. و یا از آن برای کپشن پست های عاشقانه استفاده نمایید.

 متن عاشقانه انگلیسی برای تبریک تولد

.Real love never has happy endings. It has no ending at all
عشق واقعی هرگز پایان خوشی ندارد. اصلاً پایانی ندارد.

*—————————–*

عشقمی به انگلیسی

I would die for you
بمیرم برات

«جملات عشقولانه به زبان انگلیسی»

.When I fall in love, it will be forever
وقتی عاشق شوم ، تا ابد خواهد بود.

*—————————–*

I am better because of you
من خوبم چون توهستی

«جملات عشقولانه به انگلیسی»

.You are my today and all of my tomorrows
شما امروز و همه فرداهای من هستید.

*—————————–*

.I love you with all my heart, soul and mind
دوستت دارم با تمام قلب و روح و روان.

«جملات زیبا و اصطلاحات عاشقانه و رمانتیک به زبان انگلیسی»

.Real love stories never have endings
داستان های عاشقانه واقعی هرگز پایانی ندارند.

*—————————–*

I adore you
تو را میپرستم

«متن کوتاه عاشقانه به زبان انگلیسی»

.It’s so easy to fall in love but hard to find someone who will catch you
عاشق شدن بسیار آسان است اما یافتن شخصی که شما را درک کند، سخت است.

*—————————–*

You complete me
تو مرا کامل می کنی

«اصطلاح عاشقانه به زبان انگلیسی»

.You are forever and always the hero of my heart, the love of my life
تو برای همیشه و همیشه قهرمان قلب من ، عشق زندگی من هستی.

*—————————–*

You’re the love of my life
تو زندگی من هستی

«اصطلاحات عاشقانه رایج انگلیسی»

.Your love is all I need to feel complete
عشق تو تمام چیزی است که من برای احساس کامل بودن لازم دارم.

متن کوتاه انگلیسی در مورد باران

You mean the world to me
تو برام یه دنیا ارزش داری

«جمله عاشقانه به زبان انگلیسی»

.Loving you is both my biggest weakness and greatest strength
دوست داشتن تو بزرگترین نقطه ضعف و قدرت من است.

*—————————–*

You are my reason for living
تو دلیل من برای زندگی هستی

«جمله کوتاه عاشقانه به انگلیسی»

.Being in love with you makes every morning worth getting up for
عاشق بودن شما باعث می شود هر روز صبح احساس با ارزش بودن داشته باشم.

*—————————–*

!!!How love feels
“I look at you and see the rest of my life in front of my eyes”

عشق چه احساسی دارد !!!
“من به شما نگاه می کنم و بقیه زندگی را جلوی چشمانم می بینم”

«اصطلاحات عاشقانه به زبان انگلیسی»

عشقمی به انگلیسی

.A good speech has a beginning, a middle and an end, the best example being, ‘I love you
یک سخنرانی خوب یک آغاز ، یک میانه و یک پایان دارد ، بهترین مثال این است: “من شما را دوست دارم.”

*—————————–*

.I cherish you
تو را عزیز می دارم

«اصطلاحات رمانتیک به زبان انگلیسی»

.I don’t want to live in a life that doesn’t have you in it
من نمی خواهم در زندگی ای باشم که تو در آن نباشی.

*—————————–*

Where love is, God is
خدا جایی استن که عشق هست

«اصطلاحات رمانتیک پر کاربرد انگلیسی»

.You gave my life a whole new meaning. I will never let you go
تو به زندگی من معنای کاملاً جدیدی بخشیدی. من هرگز رهایت نمی کنم.

*—————————–*

You make life worth living
تو به زندگی معنا می بخشی.

«جملات رمانتیک و عاشقانه انگلیسی»

.‘Tis better to have loved and lost, Than never to have loved at all
‘این که دوست داشته باشی و از دست بدهی بهتر از این است که هرگز دوست نداشته باشی.

*—————————–*

crazy for you
دیونتم

«جملات کوتاه عاشقانه انگلیسی»

.True love is inexhaustible; the more you give, the more you have
عشق واقعی پایان ناپذیر است. هرچه بیشتر بدهی ، بیشتر هم خواهی داشت.

*—————————–*

You are my everything 
تو همه چیز منی

«متن کوتاه عاشقانه به زبان انگلیسی»

.The course of true love never did run smooth
مسیر عشق واقعی هرگز روان نبود.

*—————————–*

sweetheart
عزیزم

«قربون صدقه رفتن به زبان انگلیسی»

.I love you no matter what happens, no matter where we go and what we do
.My love for you is unchanging and everlasting

من هر اتفاقی که بیفتد ، مهم نیست که کجا برویم و چه کار کنیم.
عشق من به شما تغییر ناپذیر و جاودانه است.

*—————————–*

You are the one I’ve always wished for
تو همونی هستی كه همیشه آرزویش را داشتم

«جملات انگلیسی برای ابراز علاقه کردن»

.Love isn’t about the time you spend together
.It’s about the memories you create

عشق مربوط به زمانی نیست که با هم می گذرانید.
این مربوط به خاطراتی است که ایجاد می کنید.

*—————————–*

enchanting
دلربا

«جملات عشقولانه به زبان انگلیسی»

beloved
عزیز ، محبوب

کپشن عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی برای پست های صفحات مجازی

«جملات رمانتیک و عاشقانه به زبان انگلیسی»

I am in love with you
من عاشقتم

«اصطلاحات عاشقانه کاربردی نگلیسی»

I fell in love with you over and over again
بارها و بارها عاشق تو شدم.

«جملات انگلیسی درباره دوست داشتن»

I am into you star
من بهت علاقه مند شدم

متن عاشقانه انگلیسی برای تتو با ترجمه فارسی

«گفتن دوست دارم به زبان عاشقانه»

I just want you be my side always
دلم میخواد همیشه فقط کنارم باشی

«جملات عاشقانه انگلیسی»

You’re my other half
تو نیمه دیگر من هستی

«اصطلاحات عاشقانه انگلیسی»

I am addicted to you
من بهت معتاد شدم ، من به تو وابسته شده ام

«جملاتی برای ابراز علاقه به زبان انگلیسی»

Hooked on your love
اسیر عشقت شدم

«اصطلاحات عاشقانه انگلیسی»

I have got crush on you
من به شما احساس دارم

«اصطلاحات عاشقانه انگلیسی»

?you have a little crush on me
خاطر خواهمی ؟

»قربون صدقه رفتن به زبان انگلیسی«

 I’m smitten with you
من هلاک تو هستم.

«جملات انگلیسی برای ابراز علاقه »

I’m drawn to you
من در تو غرق شده ام

«جملات انگلیسی درباره دوست داشتن»

 I want you, and only you
فقط و فقط تو را می خواهم.

«اصطلاحات عاشقانه انگلیسی که با آن می توانید دل عشقتان را ببرید»

آموزش میوه ها به زبان انگلیسی برای کودکان با تصویر

آموزش اسم حیوانات به زبان انگلیسی برای کودکان با عکس

متن روز دانش آموز مبارک به انگلیسی با معنی فارسی

جملات انگلیسی در مورد کتاب خواندن با معنی فارسی

جملات انگلیسی در مورد معجزه خدا با معنی فارسی

جملات انگلیسی در مورد شجاعت با ترجمه فارسی

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

Δdocument.getElementById( “ak_js” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

آخرین مقالات

چگونه در واتساپ یک پیام را برای همه بفرستیم (بدون ساخت گروه)

ماست یونانی چیست و چه تفاوتی با ماست معمولی دارد؟

متن عاشقانه درباره تپش قلب❤️(قلبم برای تو می تپد)

داستان کودکانه درباره زود خوابیدن | قصه کودکانه در مورد زود خوابیدن

فواید استفاده از گوجه فرنگی برای صورت + آموزش ماسک گوجه فرنگی

مواد طبیعی برای لیفت ابرو در خانه با ماندگاری خوب

درمان سیاهی زیربغل با جوش شیرین و ۸ روش دیگر


چگونه در استوری اینستاگرام ساعت بزنیم؟

en

affirmation of romantic feeling

تو هرگز متوجه نميشي که من چقدر عاشقتم ، دختر کوچولو.

You’ll never understand how much I love you, baby girl.

en

I love you


Tools

عشقمی به انگلیسی


درباره


در تماس باشید

قربون صدقه رفتن در انگلیسی و عبارت های عشقولانه و محبت آمیز در انگلیسی.اولا” اینكه؛ زبان جدید؛ فرهنگ جدید و زندگی جدید است!پس طبیعتا” در فرهنگ انگلیسی؛ كسی خودش رو برای دیگری؛ به دروغ و تعارف به این شكلی كه ما ایرانی ها معمولا این كار رو برای ابراز محبت می‌كنیم؛ قربانی نمیكنه! البته بماند كه ما ایرانی ها كلا” آدمهای با محبتی هستیم .اما در انگلیسی یه سری عبارتها دارند كه محبت آمیز هستند و برای همین منظور استفاده میشوند .oh darling!اوه؛ عزیزم.There is a dearیه عزیزی داریم اینجا (نزدیك به قربونت برم خودمون).I’d die for youبمیرم برات.I cherish youتو را گرامی میدارم.I want a lifetime with youمیخوام كل زندگی رو با تو باشم.I adore youعشق میورزم بهت/ میپرستم ات.I am better because of youچون تو با منی من بهتر ام.I need you by my sideمن تو رو كنار خودم نیاز دارم.I cannot stop thinking about youنمیتونم از فكرت بیام بیرون/ همه اش به تو فكر میكنم.My love for you is unconditional and eternalعشق من به تو بدون قید و شرط و همیشگی است.I love youعاشقت ام.You complete meتو من را كامل میكنی.You mean the world to meتو برام یك دنیا ارزش داری.You cast a spell on meتو من رو افسون/جادو میكنی.You light up my lifeتو زندگی ام رو روشن میكنی.You stole my heartتو قلبم رو دزدیدی.You hold the key to my heartتو كلید قلبم رو داری.You lift me upتو منو بالا میبری.You rock my worldتو زندگی ام رو جریان و تكان میدهی.You make my heart skip a beatتو قلبم رو از ضربان متوقف میكنی.You are the light of my lifeتو نور زندگی ام هستی.You are a dream come trueتو رویای به واقعیت پیوسته منی.You are all I wantتو همه ی چیزی هستی كه من میخواهم.You are the apple of my eyeتو تخم چشمانم هستی.You are the best thing that ever happened to meتو بهترین چیزی هستی كه برام اتفاق افتاده.You are my perfect matchتو بهترین جفت من هستی.You are the one I’ve always wished forتو همونی هستی كه همیشه آرزویش را داشتم.You are the one for meتو همونی (یكی ایی)هستی كه من میخوام.You are my everythingتو همه چیز من هستی.You are my heart’s desireتو خواسته قلب من هستی.You are my lifeتو زندگی من هستی.You are my worldتو دنیای من هستی.You are my treasureتو ثروت و گنجینه من هستی.You are my one and onlyتو تنها معشوق من هستی.You are my sunshineتو نور خورشید منی/ همه چیز منی.You are my one true loveتو عشق راستین منی.You are my strengthتو قدرت حركت منی.You are my reason for livingتو دلیل من برای زندگی هستی

سالهاست که با مطالب و منابع و مجموعه های مفید و موثر آموزشی و همچنین راهنمایی و مشاوره هزاران زبان آموز به صورت حضوری و از راه دور، در داخل و خارج از ایران در خدمت ارتقای سطح دانش و مهارت زبانی همراهان بوده ایم.بر خود مفتخریم که وسیله ایی هرچند کوچک در مسیر یادگیری انسانها و روشن کردن حتی سو سویی در راه افزایش دانش و آگاهی آنها بوده ایم.باشد که از حمایت ها و انرژی های مثبت شما قوی‌تر و مستحکم تر از گذشته ادامه دهیم.

تنها از سایت‌هایدارای نماداعتماد الکترونیکیبا اطمینان خاطرخرید اینترنتی کنید.

با سپاس از اینکه قصد دارید با ما در ارتباط باشید و ما را مرهون محبت و یا نظرات خود نمایید.خواهشمندیم برای دريافت سريعتر پاسخ سوالات خود و همچنين جلوگيری از ايجاد سوالات تكراری، قسمت سوالات متداول و قسمت درباره‌ی ما را مطالعه فرماييد.

کلیه حقوق وب سایت انگلیسی مثل آب خوردن محفوظ است. 2021-2013

دانستن این عبارات و کلمات عاشقانه به زبان آلمانی خالی از لطف نیست، بخصوص زمانی که متوجه می‌شوید هنگام مکالمه با یک آلمانی زبان قلبتان به تپش می‌افتد و دوست دارید زمان بیشتری را با او سپری کنید. دوستت دارم و کلمات عاشقانه آلمانی را با هم یاد بگیریم.

آلمانی را می‌توان به شیوه‌های متعددی یاد گرفت. استفاده از اپلیکیشن‌های گوناگون که می‌توان آنها را روی گوشی نصب کرد، گوش دادن به پادکست‌های مختلف، وب سایت‌های آموزشی و فیلم‌ها و شوهای تلویزیونی و سینمایی از جمله مواردی هستند که به کمک شما می‌آیند. فریدلینگو کار را برای شما راحت کرده است و اینجا ما تمامی منابع را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای خواندن کل متن‌های آلمانی در سطوح مختلف، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

وقتی از او خوشت می‌آید: (تمامی عبارات به معنی خوش دوست داشتن است)

وقتی از او خیلی خوشت می‌آید: (تمامی عبارات به معنی: تو را خیلی دوست دارم است)

عباراتی برای گفتن من عاشقت هستم.

عشقمی به انگلیسی

وقتی دلتان برای طرف مقابل تنگ می‌شود:

عباراتی برای گفتن بعد از انجام یک کار اشتباه:

درخواست از کسی برای گذاشتن قرار ملاقات:

تعریف کردن از طرف مقابل:

عبارات عاشقانه‌ی آلمانی برای روز ولنتاین:

با وارد کردن ایمیل خود، منابع دانلودی اعم از متن‌های کوتاه به همراه ترجمه، به محض انتشار بر روی سایت برای شما ارسال می‌گردد

عالی بود

tank youu

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

لطف کنید همه 330 درس را در یک فایل بزارید هرچه سرچ کردم پیدا…

سلام خیلی مچکر به خاطر درسهایی که خیلی عالی تدریس شدن بهتر ا…

درود، سایت شما بلحاظ محتوا ونظم وسرویس دهی راحت وآسون بسیار…

با عرض سلام وخسته نباشید واقعا مطلب مفیدی بود وخیلی بهم کمک…

خسته نباشید. واقعا عالی بود. فقط یه سوال کلمات داخل پرانتز ت…

ای بابا – معروف تریناشو نزاشتین که خخخخخ :)…

سلام خیلی خوب بود . تشکر تی ال پی اس…

آیا حساب کاربری ندارید؟

عشقمی به انگلیسی
عشقمی به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *