ثبت نام کلاس به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

ثبت نام کلاس به انگلیسی
ثبت نام کلاس به انگلیسی

Copy Right By 2016 – 1395

ترجمه و معنی انگلیسی کلمه و یا عبارت یا اصطلاح فارسی “ثبت نام کردن” عبارت است از enlist , register , inscribe.

عبارت های فارسی دیگر که معادل یا مشابه عبارت فارسی “ثبت نام کردن” هستند و یا کلمات این عبارت را دارند نیز در ذیل به همراه معادل انگلیسی آنها، برای شما آورده شده است:

enlist , register , inscribe

smear

stigmatize

ثبت نام کلاس به انگلیسی

fester

wrong

mention

call , dedicate

enrol , enroll , register

nominate

botcher, patcher, piecer

نکته 1– نکته مهمی که در ترجمه فارسی به انگلیسی “ثبت نام کردن” باید به آن نیز توجه نمائید این است که این ترجمه در چه متن و یا محیطی قرار است استفاده شود. مثلاً آیا عبارت فارسی “ثبت نام کردن” یک عبارت و اصطلاح فارسی عامیانه است و یا رسمی و یا تخصصی است. این موضوع در انتخاب معادل انگلیسی “ثبت نام کردن” نقش تعیین کننده ای دارد.

نکته 2– زمانی که قرار است متن فارسی را به انگلیسی ترجمه کنید، حتما لازم نیست همیشه عین ترجمه فارسی “ثبت نام کردن” به انگلیسی منعکس شود.

زیرا یک متن مخصوصاً متن تخصصی می تواند به صور مختلف ترجمه شود. مثلا

1- ترجمه تحت الفظی عبارت فارسی. مثلاً اینکه تک تک کلمات عبارت “ثبت نام کردن” را به انگلیسی تبدیل کنیم که به این کار ترجمه تحت الفظی عبارت “ثبت نام کردن” می گویند.

2- و ترجمه محتوایی عبارت “ثبت نام کردن” به انگلیسی که از نظر محتوی هیچ فرقی با متن اصلی ندارد و مفهوم را به دقت و به درستی ترجمه می کند و تازه در نوشته های تخصصی بیشتر کاربرد دارد.

نکته 3– در فارسی بدلیل عدم اعراب گذاری روی حروف در کلمات ممکن است در نوشته یکی باشند ولی در تلفظ و معنی یکسان نباشد. مثلاً “پر” در یک نوشته می تواند به معنی ” پَر پرنده ” باشد و یا ” پُر “. (حتی همین عبارت “ثبت نام کردن” نیز ممکن است جور دیگری تلفظ شود که معنای متفاوتی داشته باشد.)
پس در انتخاب معادل انگلیسی “ثبت نام کردن” دقت کنید که در متن مبدا و اصلی معنی واژه ها به چه صورت است تا در ترجمه انگلیسی آن دچار اشتباه نشوید.

نکته 4– ترجمه فارسی به انگلیسی در متون تخصصی ظرافت خاصی را می طلبد:
مثلاً “پیش پرداخت” را می توان به صورت “prepayment” و همچنین “advnace payment” ترجمه نمود. در نوشته های انگلیسی ترجمه دوم شایع و رساست.

جستجو در متون تخصصی خارجی موضوع را روشن می کند و مفهوم نگارش ما را در ذهن خواننده انگلیسی زبان بهتر منتقل می کند. در خصوص ترجمه انگلیسی کلمه یا اصطلاح “ثبت نام کردن” هم آیا این موضوع صدق می کند؟

پس بهترین راه در ترجمه کردن معنی از فارسی به انگلیسی خصوصاً در مباحث تخصصی، چک کردن معنای دقیق انگلیسی به انگلیسی کلمات خصوصاً در دیکشنری تخصصی آن موضوع می باشد.

مجموعه بینظیر لغات

آزمون تافل به فارسی

مجموعه بینظیر لغات

آزمون آیلتس به فارسی

مجموعه بینظیر لغات

آزمون اس ای تی به فارسی

مجموعه بینظیر لغات

آزمون جی آر ای به فارسی

بطور کلی زمانیکه می خواهید متن یا عبارتی را از فارسی به انگلیسی ترجمه و معنی کنید نکات ذیل را حتماً مدنظر خود قرار دهید.

– معنی متناسب با متن را پیدا کنید:

همانطور که می دانید اکثر کلمات انگلیسی، دارای معانی متعددی هستند. گاهی، این معانی با هم در تناقضند. مثلا کلمهٔ oath که هر دو معنی “قسم” و “فحش” را میدهد.
در برخی موارد نیز، معانی یک کلمه تاحدی به هم نزدیک است که انتخاب معنی درست و متناسب با متن، برای مترجم سخت و پیچیده می‌شود.

این مهارت با تمرین ترجمه، به آسانی حاصل می‌شود. به عبارت دیگر، انتخاب معنی درست و مقتضی متن، در ترجمه‌های بعدی آسانتر خواهد بود. آیا این موضوع در خصوص ترجمه انگلیسی enlist , register , inscribe برای عبارت فارسی “ثبت نام کردن” صدق می کند؟

– انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و بیشتر به واسطه استفاده از فعل های کمکی و تغییر ساختار جمله عبارات و معانی پیچیده را می رساند.

گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند.

– انگلیسی جنسیت ندارد:

در زبان انگلیسی اسامی جنسیت ندارند. برخلاف نزدیکترین زبان ها به این زبان یعنی آلمانی و فرانسه که هر دو دارای جنسیت برای اسامی هستند در انگلیسی چنین قاعده ای نداریم. جنسیت اسامی تنها محدود به زبان های آلمانی و فرانسه نیست.

بخش بزرگی از زبان ها مانند تمام زبان های شرق اروپا (روسی و بیشتر زبان های اسلوایی)، زبان عربی و زبان های نزدیک به آن، زبان اسپانیایی و زبان های نزدیک به آن دارای جنسیت برای اسامی هستند.

پس در ترجمه فارسی به انگلیسی “ثبت نام کردن” از این منظر کار شما بسیار ساده می شود.

ثبت نام کلاس به انگلیسی

– در زبان انگلیسی افعال صرف نمی شوند:

در زبان انگلیسی افعال تقریبا صرف نمی شوند. این موضوع هم برخلاف بخش بزرگی از زبان ها از جمله آلمانی، فرانسه، روسی، عربی، اسپانیایی و حتی فارسی است.

صرف نشدن فعل ها، استفاده از آنها را در جمله بسیار ساده می کند؛ که این موضوع در ترجمه انگلیسی “ثبت نام کردن” سبب می شود کار شما ساده گردد.

– تلفظ انگلیسی:

تلفظ در زبان انگلیسی یکی از اولین نکاتی است که توجه شما را جلب می کند. بر خلاف فارسی در انگلیسی کلمات الزاما به آن صورتی که گفته می شوند نوشته نمی شوند و این سبب اشتباهاتی خصوصا برای زبان آموزان مبتدی می شود.

به این نوع از کلمات با تلفظ یکسان و املای متفاوت در زبان انگلیسی، Similar Words گفته می شود.

در واقع انگلیسی ساختار یکپارچه ای برای تلفظ واژه ها ندارد. به همین دلیل باید تلفظ واژه ها را به صورت جداگانه حفظ کنید. این موضوع در طول یادگیری لیست واژه های ضروری زبان انگلیسی بسیار با اهمیت است.

– زمان ها:

بیشتر زمان ها یا tenses در زبان انگلیسی تقریبا فاقد معادل و ترجمه فارسی هستند. یعنی مثلا زمان حال ساده را نمی تواند با با هیچ یک از زمان ها در فارسی معادل کرد.

این موضوع برای زمان هایی مثل زمان حال کامل به مراتب بیشتر به چشم می آید. یادگیری معنای دقیق این زمان ها از طریق تمرین ممکن خواهد بود.

– افعال عبارتی:

افعال عبارتی یا phrasal verbs که اصطلاحاً به آن ها افعال دوکلمه ای نیز گفته می شود، افعالی هستند که از ترکیب حرف اضافه با یک فعل ساخته می شوند و معنایی کاملا متفاوت نسبت به فعل اصلی دارند. این افعال در فارسی معادل ندارند و در ابتدا برای فارسی زبان ها گیج کننده به نظر می رسند. لیست مهمترین افعال عبارتی (دوکلمه ای) Phrasal Verbs زبان انگلیسی را می توانید در EnglishVocabulary.ir مشاهده نمائید.

– ریشه کلمات، پسوندها و پیشوندهای زبان انگلیسی

معمولاً دانستن ریشه کلمات انگلیسی، دانستن لیست پسوندهای انگلیسی و لیست پیشوندهای انگلیسی کمک بزرگی به یادگیری زبان انگلیسی می کند و به طور فزاینده ای سبب افزایش دامنه واژگان زبان انگلیسی در فرد می شود.

– انواع ضمایر:

در زبان انگلیسی برای حالت فاعلی، مفعولی و ملکی ضمایر شخصی متفاوتی داریم که معادل فارسی ندارند. البته یادگیری این ضمایر معمولا خیلی سخت نیست و با کمی تمرین می توانید به آنها مسلط شوید.

– برخی کلمات معادل فارسی ندارند:

معادل، ترجمه و معنی مناسب فارسی برای برخی از کلمات انگلیسی گاهاً وجود ندارد یا هنوز برای آن کلمه ای ساخته نشده است. سعی نکنید آن‌ها را حتماً ترجمه کنید. به عنوان مثال چنانچه متنی مربوط به علم کامپیوتر را ترجمه می‌کنید، حتما می دانید که واژهٔ “windows” نیازی به معادل فارسی ندارد.

در واقع بیان معادل فارسی “پنجره‌ها” برای این کلمه در این متن، اشتباه است. این نکته را می‌توانید با کسب آشنایی از واژگان هر حوزه علمی رعایت کنید.

– آیا می توان به این راحتی یک متن تخصصی فارسی (مثل مقاله فارسی، پایان نامه فارسی، کتاب تخصصی فارسی و …) را به متن انگلیسی تبدیل کرد؟

آیا با دانش زبانی دست و پا شکسته می توان دل به دریای متون تخصصی زد؟ بله، تبدیل متن انگلیسی به فارسی راحت تر است، اما اگر قرار است متن، ترجمه فارسی به انگلیسی شود، آنجاست که توان علمی، میزان آشنایی به زبان انگلیسی و دقت نظر مترجم اهمیت زیادی پیدا می کند.

– حروف تعریف:

در زبان فارسی ما برای حالت معرفه حرف تعریف نداریم. در حالی که در انگلیسی حرف تعریف the نشان دهنده معرفه بودن یک اسم است. این تفاوت باعث ناآگاهی بسیاری از فارسی زبانان از نحوه استفاده از حرف تعریف the در زبان انگلیسی می شود.

استفاده نابه جا این حرف تعریف در بین زبان آموزان و مترجمین مبتدی بسیار رایج است. با گذشت زمان به استفاده درست از حرف تعریف عادت می کنید.

– حروف اضافه:

ساختار استفاده از حروف اضافه در فارسی و انگلیسی تا حد زیادی متفاوت است. در واقع حروف اضافه بین این دو زبان قابل معادل سازی نیستند.

گاهی در یک جمله فارسی از حرف اضافه استفاده می کنیم در حالی که در معادل انگلیسی همین جمله هیچ حرف اضافه ای وجود ندارد (برعکس این موضوع هم زیاد اتفاق می افتد.).

– همواره سعی کنید در مکالمه و یا ترجمه فارسی به انگلیسی، از ساختار و کلماتی استفاده نمائید که خود افراد انگلیسی زبان (نیتیو) آن ساختار و کلمات را بکار می برند.

طبیعی است که برای این هدف لازم است شخص ترجمه کننده آنقدر متن انگلیسی خوانده باشد و نسبت به کالوکیشن ها و همایندهای زبان انگلیسی آشنا باشد تا بتواند به مانند انگلیسی زبان های نیتیو، مفهوم را منتقل کند.

مجدداً تاکید میکنیم که صرفاً با ابتکار و خلاقیت های شخصی، بدون تسلط به کالوکیشن های زبان انگلیسی به هیچ وجه این امر میسر نخواهد بود.

– امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی، استفاده از ترجمه ماشینی فارسی به انگلیسی “ثبت نام کردن” نظیر ترجمه عبارت و متن با گوگل ترنسلیت Google Translate توسط عده ای، زیاد به چشم میخورد.

همچنین بروز و ظهور نرم افزارهای ترجمه انگلیسی “ثبت نام کردن” و اخیراً نیز اپلیکیشن های اندروید و اپلیکیشن های ios برای ترجمه فارسی به انگلیسی عبارت “ثبت نام کردن” بوجود آمده اند.

شاید بتوان برای استفاده روزمره در محاوره های انگلیسی و یا در زمان آموزش از این ابزارها استفاده نمود و به آن ها بسنده کرد، ولی در ترجمه هایی که قرار است در محیط ها رسمی نظیر جلسات کاری، پرزنت و ارائه در سمینارها و نمایشگاه ها، بستن قراردادهای تجاری، ترجمه و سابمیت مقالات علمی و تخصصی در مجلات و نشریات خارجی، ترجمه کتاب های تخصصی و پایان نامه ها و …

در صورتیکه این مطلب برای شما مفید بود، به ما امتیاز بدهید.

کسب درآمد دلاری از گوگل با حسام عالمیان

© کپی رایت 2017 – 2021, کلیه حقوق محفوظ است | طراحی شده توسط حسام عالمیان

يعني هيتلر آينده کلاس ژيمناستيک ثبت نام کرده ؟

Are you telling me future Hitler is enrolled in a gymnastics class?

يعني هيتلر آينده کلاس ژيمناستيک ثبت نام کرده ؟

Are you telling me future Hitler is enrolled in a gymnastics class?

من تو ارتش شمالي انگلستان ثبت نام کردم

ثبت نام کلاس به انگلیسی

ive been enlisted in a regiment in the north of england


Tools


درباره


در تماس باشید

عدم انجام مراحل ثبت نام به اقدامات شدید و مجازات منجر خواهد شد.

Failure to comply with registration procedures will result in severe measures and penalties.

وسه دلیل بزرگ وجود داره که امروز ثبت نام کنیم.

And there are three great reasons to enroll today.

ما فقط ميخوايم دور و بر رو نگاه کنيم و يه فرم ثبت نام بگيريم.

ثبت نام کلاس به انگلیسی

We’re just gonna look around and get an application.


Tools


درباره


در تماس باشید

“تمايل به شركت در كلاس انگليسي دارم”

به انگليسي چي ميشه؟ 

I’m  willing/apt  to take part in/attend  English class.

I would like to participate in english class.

با زبان دانان ایران زمین آشنا شوید

ثبت نام کلاس به انگلیسی

@chiMigan ارتباط با ادمین های چی میگن در تلگرام

با زبان دانان ایران زمین آشنا شوید

@chiMigan ارتباط با ادمین های چی میگن در تلگرام

در سایت چی میگن صد ها نفر به شما
در ترجمه جملات یا
اصطلاحات فارسی به انگلیسی و
ترجمه فارسی اصطلاحات
تکنیکی انگلیسی کمک میکنند .

app chiMigan اپ چی‌ میگن


app chiMigan اپ چی‌ میگن


38.1k پرسش


59.2k پاسخ


56.8k نظر


12.8k کاربر

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در
تبدیل جملات فارسی
به انگلیسی، تبدیل اصطلاح
های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی
چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی،
آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن
معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی
انگلیسی است.

We Are The Second Largest English Language School In Iran

We Are The Second Largest English Language School In Iran

۰۲۱-۸۴۳۴۶

دوره‌های سایبرتاک (آموزش آنلاین زبان انگلیسی موسسه سفیر گفتمان) راه حلی است برای افرادی که به دلیل مشغله‌ی زیاد و یا فاصله‌ی فیزیکی با واحدهای موسسه و به‌منظور حفظ سلامتی و یا مشاغل شیفتی امکان شرکت در کلاس‌های حضوری یادگیری زبان انگلیسی را ندارند.


https://gosafir.com/safir/wp-content/uploads/2020/10/Mix3.mp4

ثبت نام کلاس به انگلیسی

شرکت در دوره‌های سایبرتاک برای زبان‌آموزان جدید با انجام آزمون تعیین سطح آنلاین شفاهی و یا تعیین سطح آنلاین کتبی امکان پذیر می‌باشد.



پس از انجام تعیین سطح طبق توضیحات فوق، برای شرکت در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین می توانید از طریق مراحل زیر اقدام به ثبت نام نمایید.

ابتدا می‌بایست در سامانه ناتوس شهر خود را انتخاب کرده و سپس عضو شوید.

عضویت در سامانه ناتوس

برای اینکه بتوانیم بهترین خدمات آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم از سامانه‌ی مدیریتی استفاده می‌کنیم که بر تمام اتفاقات آموزشی شما نظارت می‌کند. سامانه مدیریتی سایبرتاک از طریق لینک زیر در دسترس شماست.

سامانه مدیریتی دوره های سایبرتاک

پس از ورود به سامانه مدیریتی دوره های سایبرتاک (LMS) از لینک های موجود نرم افزارهای مورد نیاز قابل دانلود است.

دانلود راهنمای استفاده نرم افزار ادوبی کانکت

دوره های سایبرتاک شامل جلسات آنلاین و آفلاین است.

جلسات آنلاین فرصتی است که در آن زبان آموزان و مدرسین به صورت همزمان در کلاس شرکت داشته و آموزش مکالمه و رفع اشکالات آموزشی در آن اتفاق می‌افتد.

برای اینکه از جلسات آنلاین کلاس‌های سایبرتاک استفاده کنید نرم افزارهای لازم را دانلود کنید. برای آشنایی با نحوه‌ی کار محتوای آنلاین، فایل زیر را دانلود کنید.

دانلود راهنمای استفاده از جلسات آنلاین

جلسات آفلاین به صورت محتوای تعاملی دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای آشنایی با نحوه‌ی کار محتوای آفلاین، فایل زیر را دانلود کنید.

دانلود راهنمای استفاده از جلسات آفلاین

هر زبان آموز میبایست در طول هر ترم تکالیفی را به صورت متنی و یا صوتی ارسال نماید. برای آشنایی با نحوه‌ی ارسال تکالیف، فایل زیر را دانلود کنید.

دانلود راهنمای ارسال تکالیف

در پایان هر ترم یک آزمون فاینال از کلیه ی زبان آموزان گرفته می‌شود. برای آشنایی با نحوه‌ی آزمون پایانی، فایل زیر را دانلود کنید.

دانلود راهنمای آزمون پایانی

خواندن این مطلب را به پیشنهاد می دهیم :

چرا آموزش مجازی زبان انگلیسی را انتخاب می‌کنید؟

https://gosafir.com/safir/wp-content/uploads/2021/01/CyberTalk-Ad-Farsi.mp4

دوره های آموزشی در سایبرتاک بسیاری از آموزه های زبانی را در اختیار فراگیران قرار می دهد. آکادمی سایبرتاک طی بررسی های تخصصی و نیازسنجی آموزشی در مقاطع مختلف زبان اقدام به طراحی وبینارهای متنوع نموده است. فراگیران با شرکت در وبینارهای آموزشی با مطالبی از قبیل مرور دستور زبان، مفاهیم کاربردی در زبان، واژگان، نگارشات و سایر موارد تخصصی-آموزشی آشنا می گردند. این وبینارها رایگان هستند و با هدف ارتقاء معلومات زبانی فراگیران طراحی شده اند.

سایبرتاک مدرن مجموعه آموزشی خودآموز زبان انگلیسی می‌باشد که کلیه محتوای آموزشی توسط اساتید حرفه‌ای و با تجربه در حوزه آموزش زبان انگلیسی گردآوری شده است و مطالب کلاس‌های ویدیویی با تدریس توسط دو استاد باتجربه ارائه می‌گردد. در این دوره ها آموزش گرامر و لغات کتاب، واژگان و اصطلاحات جدید ارائه می‌شود.‌

ثبت نام و مشاهده کلاس‌ها در cybertalk.academy



سلام میخواستم بدون کلاس های آفلاین کجا برگزار میشه؟

سلام در سایت Lms

سلام من مبتدی هستم برای کلاس ها چند تومن باید پول بدیم

ثبت نام کلاس به انگلیسی

سلام.لطفا شهریه را از لینک مربوطه بررسی کنید

سلام من سطح مبتدی هیتم و میخواستم انگلیسی رو یاد بگیرم آیا دوره های آفلاین و آنلاین شما رایکان هستن ؟؟

سلام.جهت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

سلام خسته نباشید .اگه یکی دو ترم در ملاس های انلاین سفیر شرکت کنیم ،می تونیم از ادامش در کلاس های حضوری سفیر ثبت نام کنیم ؟مشکلی پیش نمیاد؟

سلام.بله در هر دوره میتوانید کلاس های آنلاین یا حضوری را بنا به تمایل خودتان انتخاب نمایید.

سلام
من سطح مبتدی هستم و میخواستم در کمترین زمان مدرک آیلتس رو بگیرم برای این کار توی چه دوره ها و کلاس هایی باید شرکت کنم؟

با سلام.شما میتوانید در دوره های آیلتس موسسه سفیر شرکت نمایید

با سلام
من سطح مبتدی هستم و میخوام توی کمترین زمان آیلتس رو بگیرم
من از کدام دوره باید شروع کنم؟

با سلام.شما باید در دوره های آیلتس شرکت کنید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مشاوره رایگان

نخستین ارائه دهنده‌ی سیستم آموزش ترکیبی هایبرید

در اینجا چند عبارت انگلیسی مرتبط با آموزش است.

صدا برای تمام واژگان انگلیسی این صفحه در دسترس است. برای شنیدن هر واژه به سادگی روی آن کلیک کنید.

اپ برگزیده ما برای راهنمای عبارتهای انگلیسی برای دستگاههای اندروید حاوی بیش از شش هزار عبارت و واژه با فایل صوتی هست.

© 2021 Speak Languages OÜ

ثبت نام کلاس به انگلیسی

سیاست حفظ اسرار  ·  شرایط استفاده  ·  تماس با ما

دیکشنری آموزشی بیاموز، یک دیکشنری آنلاین و رایگان است که با هدف استفاده زبان
آموزان زبان های
انگلیسی، آلمانی و فرانسه طراحی شده. در طراحی این دیکشنری گذشته از استاندارد بودن محتوا، توجه
ویژه ای
به المان های آموزشی شده است.

دیکشنری
انگلیسی

دیکشنری
آلمانی

دیکشنری
فرانسه

دیکشنری
ترکی استانبولی

ثبت نام کلاس به انگلیسی

دیکشنری
اسپانیایی

دیکشنری
عربی

خانه

وبسایت آموزشی

درباره ما

تماس با ما

آموزش
زبان ترکی

آموزش
زبان انگلیسی

آموزش
زبان فرانسه

آموزش
زبان آلمانی

دیکشنری
انگلیسی

دیکشنری
آلمانی

دیکشنری
فرانسه

دیکشنری
ترکی استانبولی

دیکشنری
اسپانیایی

دیکشنری
عربی

خانه

وبسایت آموزشی

درباره ما

تماس با ما

آموزش
زبان ترکی

آموزش
زبان انگلیسی

آموزش
زبان فرانسه

آموزش
زبان آلمانی

در این بخش به نحوه ثبت نام کلاس زبان انگلیسی در  ایران کمبریج می پردازیم.

برای اطلاعات بیشتر می بایست با دوره ها و کلاس های زبان انگلیسی ایران کمبریج بیشتر آشنا شوید :

برای ثبت نام تمامی این دوره ها میبایست به صورت حضوری به هریک از شعب ایران کمبریج مراجعه فرمایید.و تنها دوره آنلاین نیاز به حضور فیزیکی ندارد.

 

زمانبندی این کلاس ها طبق زمانبندی زیر می باشد :

ثبت نام کلاس به انگلیسی

هزینه شرکت در این دوره ها ترمی 200000 تومان در سال 94 می باشد. کل دوره شامل 4 ترم اضلی می باشد.

در دوره های فشرده نیز شرایط به گونه ای دیگر است :

دوره های نیمه فشرده نیز در داخل هفته برگزار می شوند :

برای ثبت نام در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران کمبریج می بایست:

شما عزیزان برای اطلاع از روز و ساعت دوره ها همچنین می توانید به بخش زمابندی کلاس ها موجود در وب سایت مراجعه نمایید.و برای کسب اطلاعات بیشتر  پیرامون ثبت نام کلاس زبان انگلیسی با مشاورین ما در هر سه شعبه در تماس باشید.

ایران کمبریج بدون تردید بهترین آموزشگاه زبان حال حاضر کشور است.

سلام هزینه کلاس هاتون چطوره و اینکه فشرده بهتره برای افراد مبتدی یا ن

سلام
هزینه دوره ها 250 هزار تومان برای هر ترم هست.
دوره فشرده کاملا زود بازده هست و ظرف مدت سه ماه شما را از مبتدی به پیشرفته میرساند.
https://www.ircambridge.com/english-class-fee/

سلام..ببخشید شما در اموزشگاه چه لهجه ای تدریس می کنید؟

سلام
بصورت متداول وکلی امریکن. چون اغلب این گویش رو درخواست دارند.
اما برای تمامی لهجه ها مدرس Native از همون منطقه هم درخدمت علاقمندان قرار خواهد گرفت.
و در دوره های خصوصی بریتیش و اوزی و … ارایه میگردد.

سلام .
برای ثبت نام فقط تایم هایی ک داخل سایت هست باید انجام بشه .یا میتونیم برای دی ماه ثبت نام کنیم

سلام دوست عزیز
در حال حاضر برای ترم های بهمن ماه نیز حتی میتوانید ثبتنام نمایید

سلام من تهران هستم نیاز دارم که در عرض شش ماه زبان انگلیسی( کانادا) رو یاد بگیرم جهت مهاجرت واقامت دائم چطوری میشه این کاررو انجام داد

سلام دوست عزیز
دوره های فوق فشرده بسیار با زمان بندی شما هماهنگ میباشند

سلام من بندرعباس هستم و نیاز دارم در مدت شش ماه زبان انگلیسی رو برای مهاجرت یاد بگیرم. آیا دوره آنلاینی هست که بتونم استفاده کنم؟

سلام دوست عزیز
دوره های آنلاین به شکل کاملا خصوصی میباشد و میتواند نسبت به هدف شما و سطح شما و زمان شما برنامه ریزی شود

slm man kharej az iran hastam v nemitunm sabte name hozori anjam bedam. che kar bayad bekonm

سلام دوست عزیز
شما می توانید در دوره های آنلاین شرکت نمایید. می توانید با شماره های 88854048 و 88854207 تماس حاصل نمایید

مهران پورخلف

با سلام
برای ثبت نام آموزش مجازی باید چگونه اقدام کنم؟
با تشکر

سلام دوست عزیز
می توانید در صورتی که تهران هستید حضوری و یا با پیک ثبت نام کنید. اگر در تهران نیستید اما آشنایی در تهران دارید نیز به همین روش می توانید ثبت نام نمایید. اگر این شرایط را ندارید با شماره های آموزشگاه تماس حاصل نمایید و مشاورین راهنماییتان می کنند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب‌ سایت

دیدگاه

شعبه مرکزی :

88854207

88854048

شعبه غرب :

44024371

44024298


ثبت نام کلاس به انگلیسی


آموزشگاه زبان ایران کمبریح با کسب افتخارات فراوانی در عرصه آموزش بیش از 12 زبان خارجی یکی از معتبر ترین مراکز آموزش زبان های خارجی محسوب میشود. موسسه زبان ایران کمبریج با بکارگیری از مشاورین با تجربه این امکان را به مراجعین و زبان آموزان خود میدهد که از درست ترین تصمیم و مشاوره بهره مند شوند. مشاورین موسسه زبان ایران کمبریج این امکان را برای زبان آموزان فراهم میسازند تا در انتخاب نوع دوره و حتی نوع زبان و پروسه های مهاجرت خود , همواره برترین تصمیمات را اتخاذ نمایند.

روز های هفته به انگلیسی

آموزش آیلتس

اعداد به عربی

دوره آموزش زبان آلمانی

دوره آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان انگلیسی

آموزش مکالمه زبان

آموزش زبان روسی

ثبت نام کلاس به انگلیسی
ثبت نام کلاس به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *