دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ

خواص دارویی و گیاهی

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ
دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ

دیکشنری انگلیسی به فارسیدیکشنری فارسی به انگلیسیلغتنامه واژگان مترادف و متضاد انگلیسی به انگلیسیجستجوی کاملا آفلاین + بهره‌مندی از تلفظ انسانی کلمات توسط ۳ مرجع معتبر و تلفظ آفلاین جملات توسط ‌TTSقابلیت جستجوی کلمه‌هایی که املای کامل آنها را نمی‌دانید (به جای قسمتهایی که نمی‌دانید از علامت * و یا ٪ استفاده نمایید)

💎 این برنامه تجاری و درون پرداخت است. قبل از خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می توانید برنامه را به طور کامل و نامحدود بررسی و استفاده نمایید، سپس در صورت تمایل برای استفاده آفلاین و حذف تبلیغات لایسنس را خریداری نمایید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

💎 تلفظ‌های انسانی با کیفیت بالا پخش و ذخیره می‌گردند(در دفعات بعدی دانلود مجدد لازم نیست). برای هر تلفظ کلید جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانید تلفظ دقیق هر واژه را به سرعت گوش نمایید. در صورت در دسترس نبودن تلفظ انسانی تلفظ آفلاین با استفاده از TTS انجام می‌گیرد.

ویژگی های اصلی دیکشنری فارسی به انگلیسی وبلعکس:

≡ امکان تلفظ آفلاین متون به دو گویش آمریکایی و بریتانیایی≡ امکان ترجمه آفلاین واژه به واژه متون≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیاتمرکز این دیکشنری بر روی تعداد لغات است و برخلاف دیکشنری های آریان پور ، آکسفورد و لانگمن دارای توضیحات و مثال های نمونه نمی باشد.

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای تلفظ آفلاین UK,US، ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی انگلیسی🗣 تلفظ انسانی با کیفیت بالا🔎 امکان جستجوی انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی و انگلیسی به انگلیسی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 بهره‌مندی از مترجم عکس و سرویس استخراج متن از تصویر برای ترجمه متون🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین♪ بهره‌مندی از راهنمای علائم تلفظ، نحوه ادا کردن آنها با امکان نمایش فیلم‌♪ امکان انتخاب سرعت تلفظ🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف

منابع:☆ دیکشنری انگلیسی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به انگلیسی☆ دیکشنری واژگان مترادف و متضاد انگلیسی

📧 ایمیل ما:phoenix.a.app@gmail.com

نکته: اعتبار خرید برای یک دستگاه دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات انگلیسی ، آموزش انگلیسی ، بهترین ، صوتی

منتظر نسخه جدید باشید

ساده سازی بازیابی خرید

اصلاح برخی خطاها

نکته:تمامی لایسنس‌های نامحدود خریداری شده قبلی معتبر می باشند و برای بازیابی کافیست کلید قبلا خرید کرده ام را بزنید و کلید بررسی خرید را بزنید تا برنامه فعال گردد برای اطلاعات بیشتر بخش بازیابی خرید و کد را در صفحه انتخاب لایسنس مطالعه نمایید.با تشکر و احترام

دیکشنری انگلیسی به فارسی +تلفظ زیر ذره بین

با پیشرفت دنیای اپلیکیشن های اندرویدی نیاز به دیکشنریِ همراه، موجب شد که توسعه دهندگان زیادی به فکر ساخت چنین مرجعی برای نصب روی تلفن همراه بیفتند. اما فقط تعدادی از این دیکشنری های موبایلی را می توان به عنوان یک مرجع کامل و جامع با امکانات و تجیهزات کاربردی دانست. در این پست به بررسی یکی از دیکشنری های انگلیسی به فارسی اندرویدی پرداخته ایم که امکانات جانبی مفیدی در آن انتظار شما را خواهد کشید. پس در بررسی این دیکشنری و امکانات آن با ذره بین همراه شوید


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ

 

نکته خیلی خیلی مهم : توجه داشته باشید بانک لغات ابن برنامه آفلاین بوده وشامل بیش از 100 هزار لغت می‌باشد ، و بسیار جامع است . اما در عین حال شاید دامنه لغات کمتر از مترجم هایی باشد که از اینترنت ( و سرور گوگل) برای ترجمه استفاده می‌کنند . لطفا دامنه لغات را با دیکشنری های آفلاین مقایسه کنید *****دیکشنری صوتی(آفلاین)  – موتور ترجمه آفلاین و بدون اینترنت -یه دیکشنری متفاوتبدون نیاز به تایپ..!! مگه میشه…؟!لغت رو تلفظ کنید ، ترجمه تحویل بگیرید …!!انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی…*** تصاویر برنامه رو حتما ببینید ***** دیکشنری کاملا آفلاین بوده و  بر خلاف برنامه های مشابه ، برای ترجمه احتیاج به اتصال به اینترنت نداره ، تلفظ لغات هم کاملا آفلاینه ، فقط و فقط برای استفاده از سیستم تشخیص صوت (تبدیل گفتار به نوشتار) ، لازمه دستگاه به اینترنت متصل باشه ( استفاده از این امکان ، اختیاریه) **با قابلیت شنیدن تلفظ لغات.( بدون نیاز به اینترنت)یک کلمه رو جایی شنیدین و نمیدونید چطور نوشته میشه؟! معنیش رو میخواید؟! فقط کافیه اونو تلفظ کنین تا معنیشو ببینید!** سیستم پیدا کردن تمامی کلمات مشابه ، برای دیکشنری فارسی به انگلیسی در برنامه … تمامی کلمات مشابه به کلمه فارسی که جستجو کردید رو میتونید ببینید ، امکانات :* دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی (بدون نیاز به اینترنت)* امکان پیدا کردن معنی واژه با تلفظ کردن آن (تشخیص صوت فارسی و انگلیسی)*جستجوی کلمات مشابه ( در دیکشنری فارسی به انگلیسی)*قابلیت شنیدن تلفظ لغات*گرافیک زیبا و روان* و ….این نسخه ، نسخه کامل ، بدون محدودیت و بدون تبلیغات است.*** توجه ***امکان تلفظ لغات در اکثر گوشی های جدید فعال میباشد امادر صورت مشکل داشتن در شنیدن تلفظ لغات ، دو برنامه زیر را نصب نمایید : ( پلاگین های مورد نیاز )http://cafebazaar.ir/app/com.google.android.tts/?l=fahttp://cafebazaar.ir/app/com.google.android.gms/?l=fa

دانلود دیکشنری برای اندروید همراه با تلفظ

دیکشنری Persian Dic یک دیکشنری بسیار قوی همراه با تلفظ انگلیسی است.

قابلیت های زیادی به نسخه جدید این دیکشنری اضافه شده است که آنرا به یک دیکشنری کامل تبدیل کرده است. قسمت های مختلف این دیکشنری اندروید می تواند نیاز یک کاربر را بطور کامل برطرف کند.

 امکانات مختلف دیکشنری  Persian Dic

1- تلفظ لغات

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ

این دیکشنری قابلیت تلفظ کلمات را دارد،که یک قابلیت بسیار خوب برای هر دیکشنری است و به کاربر امکان می دهد تا بتواند نحوه بیان کردن کلمات را هم یاد بگیرد و از آن برستی استفاده کند. همانطور که در شکل پایین می بینید، با لمس شکل بلندگو در این دیکشنری می توانید تلفظ کلمات را بشنوید.

 

2- کلمات و اصطلاحات پیشنهادی مرتبط

در این دیکشنری برای هر کلمه چند اصطلاح و کلمه کاربردی مرتبط با همان کلمه به شما پیشنهاد می شود.با یادگیری اصطلاحات بیشتر و موقعیت استفاده از آنها می توان تسلط بیشتری به مکالمه داشت.در تصویر پایین ما از کلمه thank بعنوان مثال استفاده کردیم.

 

3- امکان چند زبانه کردن نرم افزار

اگر به شکل پایین دقت کنید دو تصویر از پرچم دو کشور را زیر هم میبینید.پرچم بالا کشوریست که می خواهید زبان آنرا ترجمه کنید و پرچم پایین کشوری که به آن زبان ترجمه می شود.با لمس شکل پرچم ها می توانید کشور و زبان مد نظر خود را انتخاب کنید.

 

4- سازگاری با همه نسخه های اندروید،بدون نیاز به دیتا

این نسخه روی سیستم اندروید 4 و بقیه نسخه ها قابل اجرا می باشد.در نسخه های قبلی نیاز بود که شما فایل های دیتای نرم افزار را روی سیستم خود کپی کنید،ولی در این نسخه با نصب دیکشنری همه فایل ها از جمله تلفظ و کلمات بطور مستقیم در دسترس شماست.

دانلود Persian Dic با لینک مستقیم

  نکته : پس از دانلود فایل را ازحالت زیپ خارج کرده و براحتی نصب کنید. برای این کار می توانید نرم افزار winrar مخصوص اندروید را دانلود و استفاده کنید.

موفق و پیروز       

فعال و زبان آموز باشید

jadoyezaban.com

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم افزار ترجمه متن به صورت آنلاین (برای ویندوز)


QTranslate 6.7.2 Windows


 


 

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ



 


 

اگر در اینترنت مشغول وبگردی باشید و با یک عبارت انگلیسی برخورد کنید و بخواهید معنی آن کلمه یا جمله را بفهمید میتوانید از نرم افزار QTranslate استفاده کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین متن یا کلمه شما را ترجمه میکند و مانند یک دستیار میتوانید از آن استفاده کنید.


 

با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. و بیشتر افراد ترجیح میدهند ترجمه مورد نظر خود را توسط نرم افزارهای مترجم انجام دهند. قابلیت جستجوی سریع و ترجمه متن، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزارهاست که باعث ارجحیت آن نسبت به کتاب های دیکشنری میشود.


 

QTranslate نیز یکی از این نرم افزارهای دیکشنری و ترجمه متن است. این نرم افزار در واقع به عنوان یک رابط بین کاربر و سرورهای آنلاین ترجمه عمل میکند. فقط کافیست متن مورد نظر خود را در آن کپی کرده و زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید تا آن را برای شما ترجمه کند. البته برای کار با این نرم افزار باید به اینترنت متصل باشید.


 

دیکشنری QTranslate قابلیت های صوتی (تلفظ کلمات) را نیز دارد. همچنین دارای واژه نامه هایی برای ترجمه فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی، و انگلیسی به انگلیسی میباشد. علاوه بر فارسی و انگلیسی، این نرم افزار از 80 زبان زنده دنیا نیز برای ترجمه پشتیبانی میکند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون (برای ویندوز)


Babylon Pro NG 11.0.1 Windows


 


 



 


 

اکثر کاربران با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستند. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.
سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد. (این واژه نامه ها به اسم Glossary و با پسوند BGL منتشر میشوند)
علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.
بابیلون حاوی دیکشنری فارسی به انگلیسی، دیکشنری انگلیسی به فارسی، و دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است. همچنین قابلیت تلفظ صوتی لغات را دارد. علاوه بر قابلیت ترجمه کلمات و اصطلاحات، این نرم افزار به عنوان مترجم برای ترجمه متن نیز قابل استفاده میباشد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون (برای ویندوز)


Babylon Pro NG 11.0.0.29 Windows


 


 



 


 

اکثر کاربران با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستند. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.
سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد. (این واژه نامه ها به اسم Glossary و با پسوند BGL منتشر میشوند)
علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.
بابیلون حاوی دیکشنری فارسی به انگلیسی، دیکشنری انگلیسی به فارسی، و دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است. همچنین قابلیت تلفظ صوتی لغات را دارد. علاوه بر قابلیت ترجمه کلمات و اصطلاحات، این نرم افزار به عنوان مترجم برای ترجمه متن نیز قابل استفاده میباشد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ترجمه متن به صورت آنلاین (برای ویندوز)


QTranslate 6.7.1 Windows


 

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ


 



 


 

اگر در اینترنت مشغول وبگردی باشید و با یک عبارت انگلیسی برخورد کنید و بخواهید معنی آن کلمه یا جمله را بفهمید میتوانید از نرم افزار QTranslate استفاده کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین متن یا کلمه شما را ترجمه میکند و مانند یک دستیار میتوانید از آن استفاده کنید.


 

با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. و بیشتر افراد ترجیح میدهند ترجمه مورد نظر خود را توسط نرم افزارهای مترجم انجام دهند. قابلیت جستجوی سریع و ترجمه متن، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزارهاست که باعث ارجحیت آن نسبت به کتاب های دیکشنری میشود.


 

QTranslate نیز یکی از این نرم افزارهای دیکشنری و ترجمه متن است. این نرم افزار در واقع به عنوان یک رابط بین کاربر و سرورهای آنلاین ترجمه عمل میکند. فقط کافیست متن مورد نظر خود را در آن کپی کرده و زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید تا آن را برای شما ترجمه کند. البته برای کار با این نرم افزار باید به اینترنت متصل باشید.


 

دیکشنری QTranslate قابلیت های صوتی (تلفظ کلمات) را نیز دارد. همچنین دارای واژه نامه هایی برای ترجمه فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی، و انگلیسی به انگلیسی میباشد. علاوه بر فارسی و انگلیسی، این نرم افزار از 80 زبان زنده دنیا نیز برای ترجمه پشتیبانی میکند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ترجمه متن به صورت آنلاین (برای ویندوز)


QTranslate 6.7.0 Windows


 


 



 


 

اگر در اینترنت مشغول وبگردی باشید و با یک عبارت انگلیسی برخورد کنید و بخواهید معنی آن کلمه یا جمله را بفهمید میتوانید از نرم افزار QTranslate استفاده کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین متن یا کلمه شما را ترجمه میکند و مانند یک دستیار میتوانید از آن استفاده کنید.


 

با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. و بیشتر افراد ترجیح میدهند ترجمه مورد نظر خود را توسط نرم افزارهای مترجم انجام دهند. قابلیت جستجوی سریع و ترجمه متن، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزارهاست که باعث ارجحیت آن نسبت به کتاب های دیکشنری میشود.


 

QTranslate نیز یکی از این نرم افزارهای دیکشنری و ترجمه متن است. این نرم افزار در واقع به عنوان یک رابط بین کاربر و سرورهای آنلاین ترجمه عمل میکند. فقط کافیست متن مورد نظر خود را در آن کپی کرده و زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید تا آن را برای شما ترجمه کند. البته برای کار با این نرم افزار باید به اینترنت متصل باشید.


 

دیکشنری QTranslate قابلیت های صوتی (تلفظ کلمات) را نیز دارد. همچنین دارای واژه نامه هایی برای ترجمه فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی، و انگلیسی به انگلیسی میباشد. علاوه بر فارسی و انگلیسی، این نرم افزار از 80 زبان زنده دنیا نیز برای ترجمه پشتیبانی میکند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » نرم افزار جدید آموزش انگلیسی » ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی (موبایل و کامپیوتر)

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان انگلیسی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس  یا این سرویس می باشد. دقت کنید تمام دیکشنری های زیر قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی هم دارند!

در مورد دیکشنری های فارسی به انگلیسی باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان فارسی به انگلیسی بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

دیکشنری تحلیلگران که سر و صدای زیادی هم به پا کرده، یکی از دیکشنری های فارسی به انگلیسی و برعکس جالبی است که بیش از ۷ دیکشنری معروف را در خود قرار داده است (لانگمن، آکسفورد، ۵۰۴ و …). تقریبا لغتی در زبان انگلیسی نیست که براحتی در این دیکشنری ترجمه نشود.  هنگامی که تصمیم می گیرید زبان جدیدی بیاموزید ، خرید یک لغت نامه معتبر از اصلی ترین نیازهای شماست. در دیکشنری تحلیلگران TDictionary تمامی واژه های لغت نامه های گوناگون گرد آوری شده و به آنها توضیح فارسی ، فونتیک و مترادف کلمات اصلی افزوده شده است:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر 

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡    لینک دانلود از کافه بازار  (اندروید)

   لینک دانلود از گوگل پلی (اندروید)

  این برنامه نسخه آیفون ندارد!

از دست ندهید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر (طبق تحقیقات جدید)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات فارسی را به انگلیسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های فارسی به انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سپاس؛ نقد و بررسی خوبی بود، ولی توصیه من به دوستان، استفاده از دیکشنری تک زبانه یا انگلیسی به انگلیسی است.تا جایی که ممکن از دیکشنری دو زبانه استفاده نکنید.دیکشنری دو زبانه به درک شما از انگلیسی لطمه خواهد زد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ
دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی همراه با تلفظ
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *