دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

خواص دارویی و گیاهی

دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی
دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

** نرم افزار برتر سال ۱۳۹۳ از سوی کافه بازار (با بیشترین نصب بر روی دستگاه‌های اندرویدی)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران از سوی کاربران و داوران (۱۳۹۳)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران از سوی داوران (۱۳۹۲)** برگزیده‌ی بهترین وبسایت در گروه موبایل وب از سوی کاربران در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران (۱۳۹۲)** فست‌دیکشنری برنده جایزه کاربرد‌پذیری

حذف تبلیغات:

اگر قصد حذف تبلیغات را دارید، می‌توانید با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای نسخه‌ی بدون تبلیغ فست‌دیکشنری را تهیه نمایید.

گزینه‌ی حذف تبلیغات در منوی درون نرم افزار قرار داد.

– فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ لغت (بدون نیاز به اینترنت)- ویجت شناور و دسترسی سریع به معانی لغات (لغت خود را کپی کنید و معنی آن را با کلیک بر روی ویجت شناور مشاهده نمایید)- مشاهده‌ی نمونه جمله‌ی مرتبط در کنار هر ترجمه، جهت درک مفهوم هر کلمه- آوا شناسی (IPA) (فونتیک‌ها، Phonetics) آمریکایی و بریتانیایی – پاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه – آوا شناسی (فونتیک‌ها، Phonetics) برای لغات فارسی – امکان نمایش اشکال مختلف افعال بی‌قاعده به صورت فهرست وار همراه با توضیحات مرتبط ( کلمه‌ی see را جهت نمونه جستجو نمایید)- تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی بصورت آنلاین و آفلاین (تلفظ آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج)- قابلیت مشاهد‌ه‌ی لغات جستجو شده- قابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده (Favourite) جهت مراجعه دوباره- با تکان دادن (shake) دستگاه کلمه‌ی قبلی را حذف و آن را جهت افزودن واژه‌ی جدید آماده نمایید- سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی- قابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعی- استفاده سریع و آسانو هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر

​** ​جهت تغییر زبان دیکشنری فقط کافیست زبان صفحه کلید خود را تغییر دهید. ​ **در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال از طریق سایت زیر با ما تماس بگیرید:www.Fastdic.com

 

 

– رفع مشکلات فنی

– بروز رسانی بانک اطلاعاتی

بررسی فست دیکشنری (Fastdic)

دیکشنری که در فارسی از آن به فرهنگ یا لغت‌نامه یاد می‌شود مجموعه‌ای از لغات به یک زبان و معنی آنها به یک زبان دیگر است، قدیم‌ها که صحبت از رایانه و گوشی‌های هوشمند نبود معمولا دیکشنری‌ها به صورت کتاب‌های قطوری بودند که برای پیدا کردن یک کلمه در آنها میبایست به صورت دستی جست‌وجو می‌کردیم و اکنون با همه گیر شدن گوشی‌های هوشمند و رایانه، اپلیکیشن‌های دیکشنری وارد بازار شدند که با جست‌وجو کردن لغت مورد نظر در آنها به راحتی میتوانید بدون حمل کردن کتاب‌های قطور دیکشنری به معنی کلمه مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید.

فست دیکشنری در ذره بین

با وارد شدن تکنولوژی به زندگی انسان ها و نصب نرم افزارهای ایرانی و خارجی مختلف روی گوشی ها و پلتفرم ها تا حد چشمگیری افزایش یافته است. از این رو هر فردی احتیاج به یک دیکشنری کامل و جامع برای ترجمه ی لغات و پیغام ها دارد که بتوان در هر زمان لغات مورد نظر انگلیسی و با فارسی خود را ترجمه نماییم. همانطور که می دانید اپلیکیشن های ترجمه ی لغات متنوعی وجود دارند که زبان های زیادی را در بر دارند ولی از دقت بالایی برخوردار نمی باشند و کاربران را با مشکل مواجه می کنند. اپلیکیشی که قصد معرفی آن را داریم، فست دیکشنری نام دارد که قابلیت ترجمه ی دو زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس را برعهده دارد. با ذره بین همراه باشید.

فست دیکشنری؛ فرهنگ لغتی دوزبانه و رایگان برای کلیه پلتفرم های موبایل

فست دیکشنری فرهنگ لغاتی برای تبدیل واژگان انگلیسی به فارسی و بالعکس است که با داشتن ۱۰۰ هزار کلمه در آرشیو، مطمئنا ابزاری کارآمد در تأمین نیازهای روزانه شما خواهد بود. بر خلاف سایر نمونه های مشابه، برای تغییر زبان ترجمه لازم نیست که وارد منوی مجزایی شوید و کافیست که در فیلد وارد کردن لغات فقط زبان کیبورد موبایلتان را عوض کنید.

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: اپلیکیشن فست دیکشنری

یکی از اپلیکیشن هایی که عموما بر روی تمامی گوشی ها یافت می شود، دیکشنری است. کاربران عموما ترجیح می دهند که کامل ترین دیکشنری را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنند و ترجیح می دهند دیکشنری نصب شده آفلاین بوده و قابلیت تبدیل زبان های مختلف به یکدیگر را داشته و از همه مهم تر زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی کند. اپلیکیشن فست دیکشنری را می توان از کامل ترین اپلیکیشن های دیکشنری نام برد که به خوبی توانسته در صدر محبوب ترین اپلیکیشن های فارسی قرار گیرد.

FastDic، واژه‌نامه‌ی دو زبانه برای همه پلتفرم‌ها

واژه‌نامه یا دیکشنری یکی از ابزارهای کاربردی است که این روزها می‌توان در همه گوشی‌هوشمند یا تبلت‌ها یافت، چراکه گجت‌های موبایل در دسترس‌ترین ابزار‌ برای افراد است. در زوم‌اَپ امروز فست‌دیک را به به‌عنوان یک دیکشنری دو زبانه‌ی فارسی-انگلیسی معرفی می‌کنیم.

Fast Dic – بهترین فرهنگ لغت دو زبانه با امکان تلفظ صوتی

برای تمام فارسی زبانان داشتن یک دیکشنری انگلیسی خوب روی گوشی هوشمند ضروری است، اما پیدا کردن نوع خوبش کمی سخت است و ما معمولاً چند دیکشنری را امتحان می‌کنیم و آن که از همه بهتر است را نگه می‌داریم. دیکشنری‌های زیادی برای اندروید و آی‌او‌اس ساخته شده و می‌توان گفت “Fastdic” یکی از بهترین‌هاست.

دیکشنری سریع

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری و نیاز مبرم به استفاده از مقالات و مراجع زبان اصلی و بین المللی (زبان انگلیسی)، داشتن یک دیکشنری همراه برای هر فردی خالی از لطف نیست. Fastdic یک دیکشنری دو زبانه با امکان ترجمه زبان فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است که مشکلات ترجمه ما را به سرعت حل می کند.

نقد و بررسی فست دیکشنری

فراگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی، اهمیت زیادی دارد. مهمترین جنبه آن استفاده از منابع علمی و تخصصی میباشد که بدون تردید خیلی از افراد از آنها استفاده میکنند. بعضی از مردم زمان کافی برای یادگیری در اختیار ندارند و از این گذشته تعداد کلمات انگلیسی آنقدر زیاد است که به خاطر سپردن معنی همه آنها امکان پذیر نیست.
“فست دیکشنری” برنامه ایست که میتوانید از آن به عنوان یک ابزار سریع به منظور ترجمه لغات انگلیسی استفاده کنید. در معرفی، نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه ما باشید.


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

سان دیک با دارا بودن 171000 کلمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با محیطی کاربرپسند و با دیتابیس تقریبا کامل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد

با سرپرستی مهندس ابوالقاسمی(با نمره 8 آیلتس)، استاد خانم امیدی

بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید

در این بخش از سایت ielts2 بهترین دیکشنری های دو زبانه انگلیسی به فارسی را برای سیستم عامل اندروید و ویندوز دسته بندی کرده ایم. تمامی این دیکشنری ها به صورت مستقیم با سرعت بالا برای دانلود در دسترس علاقمندان گرامی می باشند. فهرستی از این فرهنگ لغات را در زیر مشاهده میفرمایید:

دیکشنری DictBox برای اندروید

دیکشنری Fastdic برای اندروید

دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

دیکشنری بابیلون برای اندروید

دیکشنری دانشجو برای ویندوز

دیکشنری دایانا برای ویندوز

دیکشنری Yalameh برای ویندوز

دیکشنری Lingvo برای ویندوز

.

.

پیشنهاد میکنیم از این مجموعه ها هم بازدید بفرمایید:

.

.

.

.

.

.

دیکشنری رایگان DictBox با امکان تلفظ با دو لهجه امریکن و بریتیش یکی از بهترین دیکشنری های دو زبانه انگلیسی به فارسی به شما میرود. در بالا نمونه صفحه نمایش داده شده برای واژه Advice را مشاهده میفرمایید. در اینجا (1) تلفظ، (2) معنی فارسی، (3)نقش دستوری، (4)هم معنی ها، و (4) نمونه به کار رفته در جمله برای این واژه در دسترس می باشد. این نرم افزار اندرویدی بوده و بر روی این سیستم عامل قابل نصب می باشد

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا فایل Apk دیکشنری DictBox به حجم 72 مگابایت برای اندروید:

 

 

.

از برتری های دیکشنری فست دیک میتوان به دیتابیس 200 هزار واژه ای این نرم افزار اشاره کرد. امکان ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس، ویدجت شناور برای دسترسی سریع به دیکشنری، تلفظ امریکن و بریتیش، و عملکرد آفلاین بدون نیاز به اینترنت از برتری های این اپلیکیشن اندرویدی به شمار میرود.

.

دانلود دیکشنری Fastdic برای اندروید

#دانلود_مستقیم و رایگان دیکشنری FastDic برای اندروید به حجم 86 مگابایت:

 

 

.

دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

دیکشنری بابیلون برای بسیاری از علاقمندان به زبان انگلیسی شناخته شده است. پشتیبانی از بسیاری از زبان ها و امکان کپی از تمامی محیط ها به دیکشنری و امکان ترجمه متن از بزرگترین برتری های این دیکشنری به شمار میروند.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا فایل Apk دیکشنری بابیلون به حجم 5.6 مگابایت برای اندروید:

 

 

.

در این بخش دیکشنری های قابل نصب بر روی نسخه های گوناگون ویندوز برای دانلود مستقیم در دسترس خواهد بود. این دیکشنری ها رایگان هستند و بجز مورد Lingvo به صورت رایگان عرضه شده اند. باید توجه داشت همانند تمامی دیکشنری های انگلیسی به فارسی، این نرم افزارها هم ممکن است بر روی برخی سیستم ها با اشکال نصب شوند و از این رو نصب دیکشنری دانشجو که بسیار سبک و بدون اشکال اجرا میشود را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

.

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا  دیکشنری دانشجو به حجم 1.8 مگابایت برای ویندوز:

 

.

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا  دیکشنری Diana به حجم 4.7 مگابایت برای ویندوز:

 

.

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا  دیکشنری Lingo به حجم 4.33 مگابایت برای ویندوز:

 

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا  دیکشنری Yalameh به حجم 9.5 مگابایت برای ویندوز:

 

.

این اپلیکیشن اندرویدی دیکشنری لانگمن دربرگیرنده 230,000 واژه، عبارت و برابر انگلیسی میباشد. همچنین 165,000 مثال از نمونه های واقعی به کار رفته در زبان انگلیسی در این مجموعه جای دارد.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا فایل Apk دیکشنری لانگمن نسخه 5 ام به حجم 24 مگابایت برای اندروید:

 

 

دانلود Database این دیکشنری برای اندروید + نسخه IOS

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

http://mrsielts.com

.

بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید,دانلود بهترین دیکشنری ها برای اندروید,دانلود دیکشنری Fastdic برای اندروید,دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی برای اندروید

همين كه نسخه ios نداره يعني بزرگترين ايراد

IOS چی داره که این رو داشته باشه دوست من

همه فایلاتون مشکل داره .کلی دانلود کردم هیچکدوم باز نمیشه/این چه وضعشه

اول سلام

دوم، هیچکدوم از فایل ها کوچکترین مشکلی ندارند. مشکل در واقع از سیستم شماست! و دقیق تر از به روز نبودن نرم افزار Winrar

با مطالعه این صفحه و برطرف کردن نقص سیستمتون “وضع” رو بهتر کنید:

https://ielts2.com/رفع-مشکلات-احتمالی-در-دانلود-فایل-های-ف/

ممنون از سایت بسیار خوبتون

سپاس از شما دوست عزیز

تمامی حقوق این سایت نزد ielts2.com محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و طرح قالب پیگرد قانونی به همراه دارد

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » نرم افزار جدید آموزش انگلیسی » ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی (موبایل و کامپیوتر)

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان انگلیسی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس  یا این سرویس می باشد. دقت کنید تمام دیکشنری های زیر قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی هم دارند!

در مورد دیکشنری های فارسی به انگلیسی باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان فارسی به انگلیسی بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

دیکشنری تحلیلگران که سر و صدای زیادی هم به پا کرده، یکی از دیکشنری های فارسی به انگلیسی و برعکس جالبی است که بیش از ۷ دیکشنری معروف را در خود قرار داده است (لانگمن، آکسفورد، ۵۰۴ و …). تقریبا لغتی در زبان انگلیسی نیست که براحتی در این دیکشنری ترجمه نشود.  هنگامی که تصمیم می گیرید زبان جدیدی بیاموزید ، خرید یک لغت نامه معتبر از اصلی ترین نیازهای شماست. در دیکشنری تحلیلگران TDictionary تمامی واژه های لغت نامه های گوناگون گرد آوری شده و به آنها توضیح فارسی ، فونتیک و مترادف کلمات اصلی افزوده شده است:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر 

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡    لینک دانلود از کافه بازار  (اندروید)

   لینک دانلود از گوگل پلی (اندروید)

  این برنامه نسخه آیفون ندارد!

از دست ندهید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر (طبق تحقیقات جدید)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات فارسی را به انگلیسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های فارسی به انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سپاس؛ نقد و بررسی خوبی بود، ولی توصیه من به دوستان، استفاده از دیکشنری تک زبانه یا انگلیسی به انگلیسی است.تا جایی که ممکن از دیکشنری دو زبانه استفاده نکنید.دیکشنری دو زبانه به درک شما از انگلیسی لطمه خواهد زد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

پسورد فایل کپی شد

– نظرات که به صورت فینگلیش باشند تایید نخواهند شد. – رمز تمامی فایل ها www.patoghu.com هستش ، و کاملا تست شده می باشند 

– نظرات در مورد رمز فایل تایید نمیشه اگه مشکلی در مورد رمز داشتید دستی رمز را وارد کنید

خواهش میکنم

سلام با کلیک راست run as administrator اجرا کنید نشد راهی نیست چون نرم افزار قدیمی هستشدانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

سلام

کار نمیکنه مشکل داره

سلام کار نمیکنه مشکل داره

دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی
دانلود رایگان بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *