دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس

خواص دارویی و گیاهی

دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس
دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس

سان دیک با دارا بودن 171000 کلمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با محیطی کاربرپسند و با دیتابیس تقریبا کامل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس

** نرم افزار برتر سال ۱۳۹۳ از سوی کافه بازار (با بیشترین نصب بر روی دستگاه‌های اندرویدی)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران از سوی کاربران و داوران (۱۳۹۳)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران از سوی داوران (۱۳۹۲)** برگزیده‌ی بهترین وبسایت در گروه موبایل وب از سوی کاربران در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران (۱۳۹۲)** فست‌دیکشنری برنده جایزه کاربرد‌پذیری

حذف تبلیغات:

اگر قصد حذف تبلیغات را دارید، می‌توانید با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای نسخه‌ی بدون تبلیغ فست‌دیکشنری را تهیه نمایید.

گزینه‌ی حذف تبلیغات در منوی درون نرم افزار قرار داد.

– فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ لغت (بدون نیاز به اینترنت)- ویجت شناور و دسترسی سریع به معانی لغات (لغت خود را کپی کنید و معنی آن را با کلیک بر روی ویجت شناور مشاهده نمایید)- مشاهده‌ی نمونه جمله‌ی مرتبط در کنار هر ترجمه، جهت درک مفهوم هر کلمه- آوا شناسی (IPA) (فونتیک‌ها، Phonetics) آمریکایی و بریتانیایی – پاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه – آوا شناسی (فونتیک‌ها، Phonetics) برای لغات فارسی – امکان نمایش اشکال مختلف افعال بی‌قاعده به صورت فهرست وار همراه با توضیحات مرتبط ( کلمه‌ی see را جهت نمونه جستجو نمایید)- تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی بصورت آنلاین و آفلاین (تلفظ آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج)- قابلیت مشاهد‌ه‌ی لغات جستجو شده- قابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده (Favourite) جهت مراجعه دوباره- با تکان دادن (shake) دستگاه کلمه‌ی قبلی را حذف و آن را جهت افزودن واژه‌ی جدید آماده نمایید- سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی- قابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعی- استفاده سریع و آسانو هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر

​** ​جهت تغییر زبان دیکشنری فقط کافیست زبان صفحه کلید خود را تغییر دهید. ​ **در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال از طریق سایت زیر با ما تماس بگیرید:www.Fastdic.com

 

 

– رفع مشکلات فنی

– بروز رسانی بانک اطلاعاتی

بررسی فست دیکشنری (Fastdic)

دیکشنری که در فارسی از آن به فرهنگ یا لغت‌نامه یاد می‌شود مجموعه‌ای از لغات به یک زبان و معنی آنها به یک زبان دیگر است، قدیم‌ها که صحبت از رایانه و گوشی‌های هوشمند نبود معمولا دیکشنری‌ها به صورت کتاب‌های قطوری بودند که برای پیدا کردن یک کلمه در آنها میبایست به صورت دستی جست‌وجو می‌کردیم و اکنون با همه گیر شدن گوشی‌های هوشمند و رایانه، اپلیکیشن‌های دیکشنری وارد بازار شدند که با جست‌وجو کردن لغت مورد نظر در آنها به راحتی میتوانید بدون حمل کردن کتاب‌های قطور دیکشنری به معنی کلمه مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید.

فست دیکشنری در ذره بین

با وارد شدن تکنولوژی به زندگی انسان ها و نصب نرم افزارهای ایرانی و خارجی مختلف روی گوشی ها و پلتفرم ها تا حد چشمگیری افزایش یافته است. از این رو هر فردی احتیاج به یک دیکشنری کامل و جامع برای ترجمه ی لغات و پیغام ها دارد که بتوان در هر زمان لغات مورد نظر انگلیسی و با فارسی خود را ترجمه نماییم. همانطور که می دانید اپلیکیشن های ترجمه ی لغات متنوعی وجود دارند که زبان های زیادی را در بر دارند ولی از دقت بالایی برخوردار نمی باشند و کاربران را با مشکل مواجه می کنند. اپلیکیشی که قصد معرفی آن را داریم، فست دیکشنری نام دارد که قابلیت ترجمه ی دو زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس را برعهده دارد. با ذره بین همراه باشید.

فست دیکشنری؛ فرهنگ لغتی دوزبانه و رایگان برای کلیه پلتفرم های موبایل

فست دیکشنری فرهنگ لغاتی برای تبدیل واژگان انگلیسی به فارسی و بالعکس است که با داشتن ۱۰۰ هزار کلمه در آرشیو، مطمئنا ابزاری کارآمد در تأمین نیازهای روزانه شما خواهد بود. بر خلاف سایر نمونه های مشابه، برای تغییر زبان ترجمه لازم نیست که وارد منوی مجزایی شوید و کافیست که در فیلد وارد کردن لغات فقط زبان کیبورد موبایلتان را عوض کنید.

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: اپلیکیشن فست دیکشنری

یکی از اپلیکیشن هایی که عموما بر روی تمامی گوشی ها یافت می شود، دیکشنری است. کاربران عموما ترجیح می دهند که کامل ترین دیکشنری را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنند و ترجیح می دهند دیکشنری نصب شده آفلاین بوده و قابلیت تبدیل زبان های مختلف به یکدیگر را داشته و از همه مهم تر زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی کند. اپلیکیشن فست دیکشنری را می توان از کامل ترین اپلیکیشن های دیکشنری نام برد که به خوبی توانسته در صدر محبوب ترین اپلیکیشن های فارسی قرار گیرد.

FastDic، واژه‌نامه‌ی دو زبانه برای همه پلتفرم‌ها

واژه‌نامه یا دیکشنری یکی از ابزارهای کاربردی است که این روزها می‌توان در همه گوشی‌هوشمند یا تبلت‌ها یافت، چراکه گجت‌های موبایل در دسترس‌ترین ابزار‌ برای افراد است. در زوم‌اَپ امروز فست‌دیک را به به‌عنوان یک دیکشنری دو زبانه‌ی فارسی-انگلیسی معرفی می‌کنیم.

Fast Dic – بهترین فرهنگ لغت دو زبانه با امکان تلفظ صوتی

برای تمام فارسی زبانان داشتن یک دیکشنری انگلیسی خوب روی گوشی هوشمند ضروری است، اما پیدا کردن نوع خوبش کمی سخت است و ما معمولاً چند دیکشنری را امتحان می‌کنیم و آن که از همه بهتر است را نگه می‌داریم. دیکشنری‌های زیادی برای اندروید و آی‌او‌اس ساخته شده و می‌توان گفت “Fastdic” یکی از بهترین‌هاست.

دیکشنری سریع

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری و نیاز مبرم به استفاده از مقالات و مراجع زبان اصلی و بین المللی (زبان انگلیسی)، داشتن یک دیکشنری همراه برای هر فردی خالی از لطف نیست. Fastdic یک دیکشنری دو زبانه با امکان ترجمه زبان فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است که مشکلات ترجمه ما را به سرعت حل می کند.

نقد و بررسی فست دیکشنری

فراگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی، اهمیت زیادی دارد. مهمترین جنبه آن استفاده از منابع علمی و تخصصی میباشد که بدون تردید خیلی از افراد از آنها استفاده میکنند. بعضی از مردم زمان کافی برای یادگیری در اختیار ندارند و از این گذشته تعداد کلمات انگلیسی آنقدر زیاد است که به خاطر سپردن معنی همه آنها امکان پذیر نیست.
“فست دیکشنری” برنامه ایست که میتوانید از آن به عنوان یک ابزار سریع به منظور ترجمه لغات انگلیسی استفاده کنید. در معرفی، نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه ما باشید.

بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حوزه زبان انگلیسی، بهترین و جدیدترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند و همه دیکشنری های زیر قابلیت ترجمه فارسی به انگلیسی هم دارند.

در زبان انگلیسی بیش از ۳۱۷ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید و آیفون بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این نرم افزا که تقریبا شبانه روزی بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر و دقیق تر می شود و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان انگلیسی به فارسی بهترین است. در حدود ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

لینک دانلود برای اندروید 

دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس

لینک دانلود از گوگل پلی 

لینک دانلود از اپ استور (ios) 

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد

لینک دانلود برای اندروید

لینک دانلود از گوگل پلی

لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه انگلیسی به فارسی و بر عکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. نکته اینجاست که به جز دو مترجم اول که معرفی شدند، مترجم انگلیسی به فارسی بدردبخوری وجود ندارد. هر چند فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دو دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه انگلیسی به فارسی جوابگو باشد، استفاده از این دیکشنری و حمایت آن باعث رشد و پیشرفت اپلیکیشن های ایرانی خواهد شد.

لینک دانلود برای اندروید

لینک دانلود از گوگل پلی

لینک دانلود از اپ استور (ios)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از بهترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات انگلیسی را به فارسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر و بهتر می شود.

لینک دانلود برای کامپیوتر 

 

این نرم افزار در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است

لینک دانلود برای کامپیوتر 

اما به خاطر داشته باشید که استفاده از دیکشنری ممکن است شما را در یادگیری زبان انگلیسی کند نماید بهترین راه استفاده از دیکشنری ها به جای ترجمه انگلیسی به فارسی ، استفاده از دیکشنری درحالت ترجمه انگلیسی به انگلیسی می باشد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس

تحویل فوری

پرداخت آسان

پشتیبانی تمام وقت

یکسال ضمانت

درباره اپلیکیشن EnglishX3

اپلیکیشن “زبان انگلیسی English X3 “با هدف بهبود فضای یادگیری و دسترسی بهتر برای زبان آموزان توسط موسسه ابتکار ایجاد شده است. این اپلیکیشن در حال حاضر شامل محتوای بسیار وسیع و غنی برای زبان  انگلیسی است، همچنین اکثر زبان آموزان در رده های سنی مختلف می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

EnglishX3 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما سروران گرامی .واقعا از زحمات شما سپاسگذارم کارتون حرف نداره .دوستدار شما خطیبی از تبریز…

باعرض سلام خدمت تمامی دست اندرکاران سایت محبوب سافت گذر :تقدیم به شما: افاق را گردیده ام مهربتان ورزیده ام :بسیار خوبان دیده ام اماتوچیزدیگری: رضایی زاده از سیرجان

مرسی از اینکه نرم افزار رو در اختیار عموم قرار دادید

سلام دوست عزیز به قول خودت این همه فک زدی ولی اگه نگاه کنی تهش هیچی نبود عزیز من همین الان در سافتگذر بخشی برای کمکهای انساندوستانه وجود داره که از ملیونها کاربر این سایت ده بیست نفری دارن این کار رو میکنن برو پایین ضفحه و گزینه حمایت مالی از سافتگذر رو ببین در ضمن بخش کاربران ویژه در سافتگذر یک سیاست کاملا حرفه ایست هم از این جهت که منبع درامدی برای سایت خواهد بود و هم اینکه پل ارتباطی معتبری بین کاربران و سایت هست که موجب شناسایی سایت و کاربران به صورت مستند و قانونی میشود و مطمئنا این وقتی عملیست که در مورد نرم افزارهای پر کاربرد به اجرا دربیاد

سلام من اولین باره که اینجا در مورد سایت شما نظر میدم ولی خیلی وقته که از نرم افزارهای شما استفاده میکنم . باید ببخشید که اینقدر با تاخیر از شما تشکر میکنم و امیدوارم در ادامه راه نیز موفق و موید باشید.

دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس

مرسی یه دنیا بیشتر ممنونتونم . از اینکه واسه پیشرفت مردم سرزمینتون کمک میکنید خوشحالم

با سلام به سایت بسیار خوب سافت گذر و سلام به همه دوستان
از سافت گذر بسیار زیاد متشکرم ، چون با ورژن جدید این کیبورد ، مشکل تایپی که در گوشی من وجود داشت و کلید Enter بصورت اسمایلی عمل میکرد کاملا رفع شده و سرعت تایپ خیلی بالا رفته.
دوستان ، این کیبورد رو دانلود کنید ، چون واقعا بهترین کیبورد است ، پشیمون نخواهید شد.

سلام من بازی رو از بیرون خریده بودم اما اجرا نمیشد و ارور کلوز ده پروگرم میداد که بنظر میومد مشکل از کرک بازی بود ولی با دان و نصب کرک شما مشکلم حل شد واقعا سپاس گزارم . ممنون از سایت خوبتون

میهمان محترم اگر شما با سیستم عاملها و زبانهای برنامه نویسی آشنایی دارید… میشه منو راهنمایی کنین که از کجا و با چه زبانی برنامه نویسی رو شروع کنم؟؟
فایل یا مطلب آموزشی خوب سراغ دارین ؟؟

درود بر شما .

سلام
من هم با این دوستمون موافقم
بهتره که از آنتی ویروس و فایروال ماکروسافت استفاده کنیم تا از آنتی ویروسهای دیگه

واقعا ازتون متشکرم که اینقدر برنامه های شما بی نقص است

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمام زحمتکشان سایت سافت گذر
در ارتباط با مبحث mx player به چندین سایت تخصصی اندروید مراجعه کردم که متاسفانه همگی به صورت مبهم در مورد این اپلیکشن وخصوصا کدک های اون نوشته بودن اما با مراجعه به سایت شما که تخصصش هم اندروید نیستش تونستم مطلب مورد نظرم رو پیدا کنم
بازم تشکر

با تشکر از سایت بسیار عالی شما فعلا شما Number 1 هستید
یک خواهش
لطفا اگر میتوانید تمام نسخه های VMWare را بزارید ما برداریم
مثل
VMWare ESX
باز هم ممنون از سایت خوب شما

درود من از این برنامه قبلا استفاده کردم پیشنهاد میکنم استفاده نکنید چون بعد از کار افتادن کرک یه پدری از صاحب بچه در میاره شما می مونی با یه سری فولدر وپوشه قفل….

سلام
چرا نمیشه دوستان برید به لینک زیر و تمامی کسانی که دارن برای سایت انجام وظیفه میکنند رو ببینید و یه تشکری هم بکنید .خیلی خوشحال میشن از شما.
http://forum.softgozar.com
یا علی.

با سلام و تشکر.
واقعا سافت گذر سایت بسیار خوبیه.
به همه دوستانی برای این سایت زحمت میکشن خسته نباشید عرض میکنم.
اگه ممکنه کرک ورژن 10 رو هم قرار بدید.

واقا عالیه هرچی که میخوام اینجا هست ممنونم

خیلی بازی زیبایی هست . ممنونم که لینک دانلودتون خراب نبود و من دانلودش کردم . با تشکر

واقعا شیر پاک مادرت حلالت باشه.
دنیا رو گشتم این نرم افزارو پیدا نکردم.
حتی از تجریش تا در بند و سربند و سردرد رفتم ولی این نرم افزارو پیدا نکردم.
حتی ناصر خسرو هم رفتم.گفتن نداریم.

دانلود Google Translate

Easy Translator با به کار بردن قدرت موتورهای مترجم اینترنتی، به شما امکان ترجمه متون موجود در وب، مسنجر ها، ایمیل ها، نامه ها، مخاطبین و بسیاری دیگر را به شما می دهد. ورژن جدید این برنامه از 91 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و هم چنین 46 زبان، دارای قابلیت تبدیل متن به صوت هستند که این برنامه را به اپلیکیشنی ایده آل برای یادگیری تلفظ کلمات مختلف بدل می کند. با Easy Translator می توانید متون را به فایل های صوتی mp3  تبدیل کنید و آن ها را در موزیک پلیر مورد علاقه خود اجرا کنید.

Easy Translator از زبان شیرین فارسی، انگلیسی، فرانسوی، پرتقالی، ایتالیایی، آ،ریقایی، چینی، اردو، ولش، و بسیاری دیگر پشتیبانی کرده و امکان ترجمه بین این زبان ها را فراهم می کند. Easy Translator به علت این که با موتور های اینترنتی ترجمه ها را انجام می دهد، حجم بسیار کمی دارد و فضای زیادی از سیستم شما را اشغال نمی کند. برای استفاده از این برنامه کافیست در پنل بالایی برنامه زبان دلخواه خود را انتخاب کنید و متنتان را وارد کنید، سپس در پنل پایین زبانی که می خواهید متنتان ترجمه شود را انتخاب نمایید و بر روی translate بزنید تا عملیات ترجمه انجام شود.

Translate All Languages  نرم افزاری قدرتمند می باشد که قادر به ترجمه تمام زبان های زنده دنیا به شکل همزمان توسط گوگل ترنسلیت، دیکشنری مایکروسافت، Yandex Translate، Glosbe و NAVER می باشد. تنها کاری که لازم است انجام دهید اضافه کردن متن مورد نظر خود به برنامه و دیدن تمام ترجمه های ممکن برای لغت توسط مترجم های گوناگون می باشد. این نرم افزار حتی می تواند اصطلاحات را نیز به شکل دقیقی برای شما ترجمه کند. از text to speech برای تبدیل متن به صوت پشتیبانی می شود. این نرم افزار ترجمه هایی که قبلا کرده اید را ذخیره سازی می کند. شما می توانید آیتم های محبوب خود را به سادگی مدیریت کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده می باشد و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی می شود. Translate All Languages  بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس

Click Translator نرم افزار بسیار کم حجمی (کمتر از 1 مگابایت) می باشد که با استفاده از آن به شکل آنی می توانید زبان مورد نظر خود را به 53 زبان دیگر زنده دنیا تبدیل کنید. تنها کاری که برای ترجمه لازم دارید، آبی کردن و انتخاب لغات مورد نظر بوده و سپس فشردن کلیدی که برای ترجمه تعیین کرده اید. شما می توانید hot key های دلخواه خود را برای برنامه تعیین کنید تا با فشردن آن ها عملیات ترجمه صورت بگیرد. این نرم افزار دارای سرعت بسیار بالایی می باشد و از منابع سیستمی شما به مقدار کمی استفاده خواهد کرد. Click Translator از زبان پارسی نیز پشتیبانی می کند. تمامی ترجمه هایی که با کمک این نرم افزار انجام داده اید به صورت داده های لوگ در فایلی ذخیره می شود که می توانید از آن ها برای مقاصد مختلفی استفاده نمایید. رابط کاربری برنامه دارای حالت ساده شده نیز می باشد که می توانید به آن سویچ کنید.

Cursor Translator ابزاری کاربردی برای ترجمه انواع متون می باشد که از 53 زبان زنده دنیا من جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای ترجمه متن ها کافیست موس را روی آن ها ببرید و انتخابشان کنید تا ترجمه مورد نظر به نمایش در بیاید. زمانی که کلید shift را فشار نمی دهید، ترجمه در حالت غیر فعال باقی می ماند تا شما در کار با برنامه ها دچار مشکل نشوید. تنها با کیک می توانید زبان های مختلف را تغییر دهید. صفحه نرم افزار روی دیگر برنامه ها قابل باز شدن می باشد. شما می توانید اندازه سایز پنجره این نرم افزار را به شکل دلخواه تغییر دهید و آن را فیت صفحه نمایش خود کنید. Cursor Translator بسیار کم حجم بوده و فضایی از سیستم شما را اشغال نخواهد کرد. هم چنین ترجمه هایی که انجام می دهد به شکل فوری و آنی بوده و با سرعت زیادی سرعت می گیرد.

Translator by eflasoft عنوان یک مترجم کم حجم میباشد که میتوانید در هر مکانی از آن استفاده نمایید شما میتوانید متون خود را به زبان های مختلفی ترجمه کنید یکی از ویژگی های کاربردی این نرم افزار سرعت بسیار بالای آن در هنگام ترجمه متون مورد نظر شما می باشد. به راحتی جمله های خود را از دیگر برنامه ها کپی و داخل این نرم افزار جاگذاری کنید تا ترجمه آن را مشاهده نمایید بعد از نوشتن کلمه مورد نظر میتوانید آن را به صورت صوتی گوش دهید تا تلفظ صحیح آن نیز یاد بگیرید. از زبان های پشتیبانی شده میتوان به فارسی، انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، کره ای، تایلندی، ترکی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، مجارستانی اشاره نمود این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اندروید 4.2 به بالا را دارد

 

Magic Translator از مترجم های قوی اما نه چندان معروفی می باشد که می توانید جملات یا کلمات را به شکل مستقل ترجمه کند. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید زبان هایی نظیر انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، هلندی، یونانی، روسی ، زبان شیرین فارسی و … را با آن ترجمه کنید. این نرم افزار که با Microsoft WordPad همگام سازی شده است شما را بی نیاز از دیگر برنامه ها برای کپی کردن و ذخیره سازی کلمات ترجمه شده می کند. اگر می خواهید با غریبه ای با زبانی دیگر صحبت کنید و یا می خواهید از وب سایتی که دارای زبان دیگری است را مشاهده کنید، می توانید از این نرم افزار کمک بگیرید. این برنامه درون خود مرورگر وبی دارد که می تواند زبان وب سایت ها را با زبان مادریتان به شما نشان دهد. Adobe Acrobat, Outlook Express, Outlook, Internet Explorer و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند.

دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس
دانلود نرم افزار ترجمه ی لغات انگلیسی به فارس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *