دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین

خواص دارویی و گیاهی

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین
دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین


راهنمای استفاده از کد QR

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین

فرهنگ لغت (فارسی به انگلیسی)( انگلیسی به فارسی)(انگلیسی به انگلیسی) با بیش از 4۰۰,۰۰۰ لغت همراه با تلفظ: بریتانیایی و آمریکایی و استرالیایی و کانادایی

Hadaf Dictionary:

English=>Persian

Persian=>English

English=>English

 

بدون نیاز به اینترنت و کاملا آفلاینامکان کپی ، ارسال به صورت گروهی لغات به همراه معانیارائه مثال های کاربردی برای هر لغت به منظور درک بهتر لغات در فرهنگ انگلیسی به انگلیسی     

ارائه معانی مختلف هر لغات در هنگام جستجو لغاتپاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه  به همراه تلفظ با لهجه های مختلفقابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده جهت مراجعه دوبارهسازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسیقابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعیاستفاده سریع و آسانو هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر


راهنمای استفاده از کد QR

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین

** نرم افزار برتر سال ۱۳۹۳ از سوی کافه بازار (با بیشترین نصب بر روی دستگاه‌های اندرویدی)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران از سوی کاربران و داوران (۱۳۹۳)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران از سوی داوران (۱۳۹۲)** برگزیده‌ی بهترین وبسایت در گروه موبایل وب از سوی کاربران در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران (۱۳۹۲)** فست‌دیکشنری برنده جایزه کاربرد‌پذیری

حذف تبلیغات:

اگر قصد حذف تبلیغات را دارید، می‌توانید با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای نسخه‌ی بدون تبلیغ فست‌دیکشنری را تهیه نمایید.

گزینه‌ی حذف تبلیغات در منوی درون نرم افزار قرار داد.

– فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ لغت (بدون نیاز به اینترنت)- ویجت شناور و دسترسی سریع به معانی لغات (لغت خود را کپی کنید و معنی آن را با کلیک بر روی ویجت شناور مشاهده نمایید)- مشاهده‌ی نمونه جمله‌ی مرتبط در کنار هر ترجمه، جهت درک مفهوم هر کلمه- آوا شناسی (IPA) (فونتیک‌ها، Phonetics) آمریکایی و بریتانیایی – پاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه – آوا شناسی (فونتیک‌ها، Phonetics) برای لغات فارسی – امکان نمایش اشکال مختلف افعال بی‌قاعده به صورت فهرست وار همراه با توضیحات مرتبط ( کلمه‌ی see را جهت نمونه جستجو نمایید)- تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی بصورت آنلاین و آفلاین (تلفظ آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج)- قابلیت مشاهد‌ه‌ی لغات جستجو شده- قابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده (Favourite) جهت مراجعه دوباره- با تکان دادن (shake) دستگاه کلمه‌ی قبلی را حذف و آن را جهت افزودن واژه‌ی جدید آماده نمایید- سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی- قابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعی- استفاده سریع و آسانو هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر

​** ​جهت تغییر زبان دیکشنری فقط کافیست زبان صفحه کلید خود را تغییر دهید. ​ **در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال از طریق سایت زیر با ما تماس بگیرید:www.Fastdic.com

 

 

– رفع مشکلات فنی

– بروز رسانی بانک اطلاعاتی

بررسی فست دیکشنری (Fastdic)

دیکشنری که در فارسی از آن به فرهنگ یا لغت‌نامه یاد می‌شود مجموعه‌ای از لغات به یک زبان و معنی آنها به یک زبان دیگر است، قدیم‌ها که صحبت از رایانه و گوشی‌های هوشمند نبود معمولا دیکشنری‌ها به صورت کتاب‌های قطوری بودند که برای پیدا کردن یک کلمه در آنها میبایست به صورت دستی جست‌وجو می‌کردیم و اکنون با همه گیر شدن گوشی‌های هوشمند و رایانه، اپلیکیشن‌های دیکشنری وارد بازار شدند که با جست‌وجو کردن لغت مورد نظر در آنها به راحتی میتوانید بدون حمل کردن کتاب‌های قطور دیکشنری به معنی کلمه مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید.

فست دیکشنری در ذره بین

با وارد شدن تکنولوژی به زندگی انسان ها و نصب نرم افزارهای ایرانی و خارجی مختلف روی گوشی ها و پلتفرم ها تا حد چشمگیری افزایش یافته است. از این رو هر فردی احتیاج به یک دیکشنری کامل و جامع برای ترجمه ی لغات و پیغام ها دارد که بتوان در هر زمان لغات مورد نظر انگلیسی و با فارسی خود را ترجمه نماییم. همانطور که می دانید اپلیکیشن های ترجمه ی لغات متنوعی وجود دارند که زبان های زیادی را در بر دارند ولی از دقت بالایی برخوردار نمی باشند و کاربران را با مشکل مواجه می کنند. اپلیکیشی که قصد معرفی آن را داریم، فست دیکشنری نام دارد که قابلیت ترجمه ی دو زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس را برعهده دارد. با ذره بین همراه باشید.

فست دیکشنری؛ فرهنگ لغتی دوزبانه و رایگان برای کلیه پلتفرم های موبایل

فست دیکشنری فرهنگ لغاتی برای تبدیل واژگان انگلیسی به فارسی و بالعکس است که با داشتن ۱۰۰ هزار کلمه در آرشیو، مطمئنا ابزاری کارآمد در تأمین نیازهای روزانه شما خواهد بود. بر خلاف سایر نمونه های مشابه، برای تغییر زبان ترجمه لازم نیست که وارد منوی مجزایی شوید و کافیست که در فیلد وارد کردن لغات فقط زبان کیبورد موبایلتان را عوض کنید.

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: اپلیکیشن فست دیکشنری

یکی از اپلیکیشن هایی که عموما بر روی تمامی گوشی ها یافت می شود، دیکشنری است. کاربران عموما ترجیح می دهند که کامل ترین دیکشنری را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنند و ترجیح می دهند دیکشنری نصب شده آفلاین بوده و قابلیت تبدیل زبان های مختلف به یکدیگر را داشته و از همه مهم تر زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی کند. اپلیکیشن فست دیکشنری را می توان از کامل ترین اپلیکیشن های دیکشنری نام برد که به خوبی توانسته در صدر محبوب ترین اپلیکیشن های فارسی قرار گیرد.

FastDic، واژه‌نامه‌ی دو زبانه برای همه پلتفرم‌ها

واژه‌نامه یا دیکشنری یکی از ابزارهای کاربردی است که این روزها می‌توان در همه گوشی‌هوشمند یا تبلت‌ها یافت، چراکه گجت‌های موبایل در دسترس‌ترین ابزار‌ برای افراد است. در زوم‌اَپ امروز فست‌دیک را به به‌عنوان یک دیکشنری دو زبانه‌ی فارسی-انگلیسی معرفی می‌کنیم.

Fast Dic – بهترین فرهنگ لغت دو زبانه با امکان تلفظ صوتی

برای تمام فارسی زبانان داشتن یک دیکشنری انگلیسی خوب روی گوشی هوشمند ضروری است، اما پیدا کردن نوع خوبش کمی سخت است و ما معمولاً چند دیکشنری را امتحان می‌کنیم و آن که از همه بهتر است را نگه می‌داریم. دیکشنری‌های زیادی برای اندروید و آی‌او‌اس ساخته شده و می‌توان گفت “Fastdic” یکی از بهترین‌هاست.

دیکشنری سریع

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری و نیاز مبرم به استفاده از مقالات و مراجع زبان اصلی و بین المللی (زبان انگلیسی)، داشتن یک دیکشنری همراه برای هر فردی خالی از لطف نیست. Fastdic یک دیکشنری دو زبانه با امکان ترجمه زبان فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است که مشکلات ترجمه ما را به سرعت حل می کند.

نقد و بررسی فست دیکشنری

فراگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی، اهمیت زیادی دارد. مهمترین جنبه آن استفاده از منابع علمی و تخصصی میباشد که بدون تردید خیلی از افراد از آنها استفاده میکنند. بعضی از مردم زمان کافی برای یادگیری در اختیار ندارند و از این گذشته تعداد کلمات انگلیسی آنقدر زیاد است که به خاطر سپردن معنی همه آنها امکان پذیر نیست.
“فست دیکشنری” برنامه ایست که میتوانید از آن به عنوان یک ابزار سریع به منظور ترجمه لغات انگلیسی استفاده کنید. در معرفی، نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه ما باشید.

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی (برای اندروید)


Fastdic 2.5.5 Android


 


 

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین



 


 

با جهانی شدن ارتباطات، نیاز به ارتباط با انسان هایی با زبان های مختلف روز به روز بیشتر احساس میشود. برای ارتباط با افرادی با زبان دیگر، شما باید زبان مرجع یعنی انگلیسی را بلد باشید.


 

اما اگر تسلط کاملی روی این زبان ندارید کافیست یک دیکشنری دو طرفه روی دستگاه خود نصب کنید تا به شما کمک کند.


 

دیکشنری FastDic یک دیکشنری ایرانی است که بانک کلمات بسیار جامعی دارد و میتوانید با نصب آن خود را از هر دیکشنری دیگری بی نیاز کنید.


 


این دیکشنری کاملا رایگان است.


 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.




 


 



 


 



 


 


مهم ترین ویژگی های نرم افزار Fastdic:


– بانک 100.000 کلمه ای


– بانک 4.000 جمله ای


– تلفظ آمریکایی و انگلیسی


– بدون نیاز به اینترنت


– امکان استفاده سریع


 


مهمترین تغییرات نسخه 2.5.5:


– رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار


– بهبود عملکرد کلی نرم افزار


 


 

دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی (برای اندروید)، Fastdic 2.5.5 Android را دانلود کنید:دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین


 


دانلود Fastdic 2.5.5 Android (حجم 44.7 مگابایت)


 


تاریخ انتشار: 94/03/21


 


سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر


 


تست شده توسط سرزمین دانلود (اطلاعات بیشتر)


 


سایر نسخه های این نرم افزار


 


سایر دیکشنری اندروید


 


سایر نرم افزار های اندروید


پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (2)


بسیار عالی بود متشکرم

با سلام و خسته نباشید. لطفا در سایت پروژه های برنامه نویسی رایگان و غیر رایگان بگذارید. با تشکر…


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

ارسال توسط : علی

در نرم افزار موبایل – اندروید

مرداد ۲۱, ۱۳۹۴
۳۵ نظرات
43,533 بازدید

برنامه های اندرویدی بدون دیتای سایت معمولا بدون پسورد و فشرده سازی هستند ،  به راحتی دانلود کنید و نصب نمایید !

برچسب گذاری شده با :102 داستان کوتاه Dictionary Dictionary اندرویدی Dictionary زبان translate translate با ترجمه translate با تلفظ اندروید اوا ایرانی باری کم حجم برنامه Dictionary برنامه مترجم ترحمه تلفظ دانلود دانلود برای گوشی دانلود تبلت دانلود دیکشنری اندروید دانلود دیکشنری برای اندروید دانلود کنید دیکپنری به همراه اوا دیکشنری انگلیسی به فارسی دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دیکشنری با تلفظ دیکشنری با فنوتیک دیکشنری فارسی به انگلیسی دیکشنری همه کاره زبان Dictionary زبان فارسی فارسی فارسی به انگلیسی فرهنگ فرهنگ لعت فست دیکشنری فونوتیک مترجم مترجم رایگان مترجم زبان مترجم همراه مرکز دانلود ایرانیان نرم افزار Dictionary نرم افزار تبلت نرم افزار ترجمه نرم افزار گوشی همه چیز همه چیز برای اندروید همه کاره

6 روز قبل

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین

17 روز قبل

19 روز قبل

سلاااااااام
برنامه واقعا خوبیهههههههههه

سلام
و باش تا همیشه

خودت خوبی

سلام و…

سبد سبد گل نثار عشق

آفرین جان آفرین پاک را
آنکه جان بخشید و ایمان خاک را

سلام

چرا دروغ میگید.کجا تلفظ صوتی داره؟؟

سلام
دوست عزیز این برنامه تست شده و بعد قرار داده شده . اگر اروری دریافت میکنین بفرمایید . اگر نه دوباره نصب بفرمایید
موفق باشید.

دقیقا موافقمممممممم دروغ در حد تیم ملی

!!!!!!!!!!!! perfect thanks for your program

اغا جمش کن این کجا تلفظ افلاین داره

واقعااااااا که این چه دیکشنری آیه.

میشه بگید از کجا میشه تلفظ رو گوش داد. دروغم حد و حسابی داره

سلام
دوست عزیز دروغی در کار نیست اگه پیغام خطایی در یافت میکنین بفرمایید راهنمایی کنیم . فقط این رو بگیم که یه فایل متنی دیکشنری هر چقدر هم زیاد باشه نهایت ۱۵ مگابایت میشه حجم بالای این اپ مشخصه که یا تصویر درون خودش داره یا صدا و …
موفق باشید .

سلام ببخشید تلفظ صوتی وبعضی از کلمات مانند کانتری رو نداره

سلام ببخشید تلفظ صوتی وبعضی از کلمات مانند کانتری رو نداره

سلام
تلفظ صوتی درون اپلیکیشن تست شده . بلندگوی بالا سمت چپ کادر را لمس بنمایید تا لفظ انجام شود ( صدای گوشی را زیاد نمایید)
موفق باشید .

سلام
انصافا عالی هس
فقط نمیتونم از تلفظ صوتیش استفاده کنم!
راهنمایی کنید،لطفا

سلام
تلفظ صوتی این برنامه نیازی به نت نداره . از نصب درست و بی خطای نرم افزار مطمئن بشین و ترجیحا اون رو روی خود گوشی نصب کنین.
موفق باشید.

سلام خسته نباشید تلفظ صوتی نداره ومعنی بعضی لغات مانند کانتری رو نداره

سلام اگه اینجوری که میگیدباشه عالیه

سلام
بله همینطوره !
موفق باشید

اگا اینجورکه میگیدباشه عالیه

ممنون واقعا عالیه

Jenab modi,in barname shoma talafoz soti nadarad..
Chera derogh migin..
Baraton motasefam vaghaan

سلام
دوست عزیز و گرامی ، ما این نرم افزار رو هم بر روی گوشی اندروید و هم بر روی شییه ساز اندروید از روی ویندوز ۷ تست و بررسی کردیم. در هر دو ازمایش تلفظ صوتی به درستی کار کرد .
موفق باشید

سلام، نرم افزار به طور صحیح نصب شده ولی تلفظ صوتی نداره

سلام
یک بار دیگه نصب بفرمایید . اگر اروری میده متن ارور رو ذکر کنید .

چرا تلفظ نمیکنه 😓
مسئولین رسیدگی کنن لطفا

سلام
چه اروری میده ؟ ما که هر بار تست میکنیم حتی با شبیه ساز اندروید جواب میگیریم

درست نصب شده تلفظ ندارد عزیز

آقا این همه نفر گفتن تلفظ نداره شما قبول ندارین و میگین مشکل از نصبشه،همه باهم نصب و اشتباه کردن ینی؟
منم الان نصبش کردم تلفظ نداره.دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین

سلام
سعی میکنیم به زودی یک فیلم اموزشی از این برنامه تهیه کنیم تا مشخص بشه روش کار و مشکلات حل بشه
سپاس از نظر شما
موفق باشید

یعنی خیلی چرته….

نکات :

دیدگاه

نام

ایمیل

وب سایت

جستجو در میان12426 برنامه موجود در سایت

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

استعلام سابقه بیمه تامین اجتماعی، استعلام سهام عدالت، استعلام ممنوع الخروجی و صحت کد ملی، استعلام صحت معاینه فنی خودرو، نوبت دهی معاینه فنی، خرید طرح ترافیک و خدمات مربوط به گوشی موبایل و سیم کارت و …

فست دیکشنری بهترین نرم افزار دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با تلفظ صوتی به صورت کاملا آفلاین به همراه قابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعی است.

Fastdic – Persian Dictionary نرم افزار دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. امروزه یکی از لزومات هر گوشی هوشمندی وجود یک دیکشنری خوب و مناسب می باشد که در مواقع مواجه شدن با لغات جدید انگلیسی سریعا به آن مراجعه کرده و معنی و مفهوم آن را بفهمیم. دیکشنری های زیادی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده اند که هر یک دارای مزایا و معایبی هستند. اگر شما به دنبال یک دیکشنری حرفه ای فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی هستید فست دیکشنری یک پیشنهاد فوق العاده برای شما محسوب می شود. این دیکشنری دارای محیط کاربری مفید و راحت بوده که در ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است. برای دریافت ترجمه هر لغت تنها کافی است که کلمه موردنظرتان را به انگلیسی یا فارسی تایپ کرده و ترجمه فارسی یا انگلیسی آن لغت را مشاهده کنید. نتیجه نهایی ارائه شده به شما کامل بوده و معنی لغت تایپ شده را در جمله های مختلف ارائه می کند. علاوه بر معنی لغات شما می توانید نوع کلمه وارد شده را نیز مشاهده کرده و در صورت نیاز تلفظ صوتی آن را نیز بشنوید. فست دیکشنری پای را از این فراتر گذاشته و کلمه وارد شده توسط شما را در جمله های مختلف بکار می برد تا شما معنی کلمه را بهتر درک کنید.دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین

نکته: ​جهت تغییر زبان دیکشنری فقط کافیست زبان صفحه کلید خود را تغییر دهید.

Fastdic – Persian Dictionary توسط توسعه دهنده Matin Zadehkoochak برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز بسیار عالی 4.5 از 5 در گوگل پلی شده و بیش از 100 هزار دانلود رسمی را هم ثبت کرده است.

یکی از بهترین و قدرتمند ترین دیکشنری های اندروید

– فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ لغت (بدون نیاز به اینترنت)

– ویجت شناور و دسترسی سریع به معانی لغات (لغت خود را کپی کنید و معنی آن را با کلیک بر روی ویجت شناور مشاهده نمایید)

– مشاهده‌ی نمونه جمله‌ی مرتبط در کنار هر ترجمه، جهت درک مفهوم هر کلمه

– آوا شناسی (IPA) (فونتیک‌ها، Phonetics) آمریکایی و بریتانیایی

– پاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه

– آوا شناسی (فونتیک‌ها، Phonetics) برای لغات فارسی

– امکان نمایش اشکال مختلف افعال بی‌قاعده به صورت فهرست وار همراه با توضیحات مرتبط ( کلمه‌ی see را جهت نمونه جستجو نمایید)

– تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی بصورت آنلاین و آفلاین (تلفظ آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج)

– قابلیت مشاهد‌ه‌ی لغات جستجو شده

– قابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده (Favourite) جهت مراجعه دوباره

– با تکان دادن (shake) دستگاه کلمه‌ی قبلی را حذف و آن را جهت افزودن واژه‌ی جدید آماده نمایید

– سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی

– قابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعی

– استفاده سریع و آسان

– و هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر

– مشکل تلفظ صوتی آفلاین برطرف شد

– مشکل نصب بر روی دستگاه Samsung edge برطرف گردید

– مشکل متوقف شدن ناگهانی در اندروید ۴.۱.۱ برطرف گردید

تغییرات نسخه 2.3:

– بانک اطلاعاتی بروز رسانی شد (بیش از ۵۰,۰۰۰ واژه و نمونه جمله‌ی جدید افزوده شد)

– تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی افزوده شد. (ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج)

– در هر کجای فست‌دیکشنری که هستید با تکان دادن دستگاه خود آن را جهت افزودن واژه‌ی جدید آماده کنید (با تشکر از آقای مسیح که این پیشنهاد را برای ما ارسال نمودند)

– قابلیت بازشدن کیبورد در هنگام ورود به فست‌دیکشنری افزوده شد

– مشکل اجرا در اندروید ۴.۴ برطرف شد

– مشکلات نرم افزاری برطرف و پایداری افزایش یافت

– سایز فونت‌ها افزایش یافت

۱. چنان چه نسخه ی قبلی رو دارید قبل از نصب آن را پاک کنید

۲. فستیک را نصب کنید ولی اجرا نکنید

۳. قبل از اجرای نسخه‌ی جدید فست‌یک دیکشنری حتما۵۰ مگابایت فضای خالی بر روی گوشی خود داشته باشید.

پسورد تمامی فایل ها: www.androidkade.com

در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید به انجمن سایت مراجعه کنیددیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین

از شما ممنونم خیلی کامل و فکر کنم بهترین هم باشه،من که ازش راضیم مرسی

Good hub tanks

عالى بود ممنون

بیست بازم بیست فک کنم بازم بیست نخواستم اصلا همش بیستتتتت

عالیه بابا دمتوننننن گرمممم

به روزرسانی کردم متوقف میشه قبل ازاون متوقف نمیشد

عالی و کامل … دمتون گرم

خوب بود دان کنید☺

چرررآااا تلفظش کارنمیکنه؟

قابلیت تلفض افلاین رو فعال کن از تنظیمات

سلام من میخواد دیکشنری و دانلود کنم میگه کارت sdموجود نمیباشد در صورتی که کارت اس دی من ۵۸۷مگا بایت فضا ازاد داره چرا دان نمیشه

چرا فارسی به انگلیسی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط کافیه زبونشو عوض کنی

دیکشنری خوبی بود

چراهرکاری میکنم دان نمیشه

سلام تست شد لینک سالمه/ روی باکس آبی رنگ کلیک کنید

من اون رو نصب کردم اما وقتی میرم توس میپره بیرون نسخه اندروید۴٫۴٫۲

مرسی خوب بود

مرسی کارم رو راه انداخت 🙂

تشکر . خیلی کامل بود.

سلام خیلی خوب بودافررررررررررررررررررین

لطفا آپدیت کنید امکاناتش زیاد شده است

دیکشنری واقعا خوبی هست

من یک دکشنری دانلود نمودم پسورد میخاهد باید چیکار کنم که باز شود

آقا دمت گرم!
این اطراف وای فای نیست با اینترنت خودمم وای فای نیست! مجبور بودم با جی پی ار اس گوشی وصل بشم! الان یه ماهی میشه میخوام دانلود کنم نمیشه! یهو دیدم اینجا گذاشتید!!
اینترنت وطنیه دیگه!
در کل ممنون

بهار.موقه دانلود چندبارقطع و وصل شدید.بخاطرهمین برنامه ناقص دانلودشده.ازadmبرای دانلود کمک بگیرید

سلام
بدینوسیله مراتب ارادت وتشکر خودم را اعلام میکنم وازصمیم قلب برای تان آرزوی موفقیت را دارم

باشه .

تو هم شدی اختاپوس؟ 🙂

سلام ببخشید من برنامه رو دانلود کردم و وقتی تو گوشیم ریختم اومدم نصب کنم این پیغام رو داد و نصب نشد : There is a problem parsing the package.
گوشیمم xperia x8
میشه بگین مشکل از کجاست ؟
ممنون

خخخخخخخخخ

ممنون .
سایت خیلی خوبی دارین.

ممنون

مرسی. تنها دیکشنری بود ک رو گوشی من جواب داد…

ممنون

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

UniDic نام یک دیکشنری انگلیسی به فارسی ویژه ی اندروید می باشد که توسط برنامه نویسان عزیز ایرانی تولید شده و با توجه به امکانات مناسب خود قادر است هر کاربری را راضی نگه دارد! یونی دیکشنری در دیتابیس خود بیش از 52,000 واژه را گنجانده است که بخش وسیعی از لغات مورد نیاز کاربران را پوشش می دهد و نیاز شما به سایر دیکشنری ها را رفع می کند. از ویژگی های کاربردی UniDic میتوان به داشتن موتور تلفظ لغات و همچنین ارائه ی اطلاعات تکمیلی برای هر واژه از ویکی پدیا اشاره کرد. (ویژگی دوم به اتصال به اینترنت نیاز دارد)

برخی از امکانات دیکشنری انگلیسی به فارسی یونی دیکشنری:

* دیتابیس کامل شامل بیش از پنجاه هزار لغت

* داشتن موتور تلفظ لغات

* حجم بسیار مناسب

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین

* سرعت بالا در جستجوی کلمات

* درج توضیحات تکمیلی برای هر کلمه از ویکی پدیا (نیازمند اینترنت)

* رابط کاربری ساده

برای دانلود اپلیکیشن ایرانی یونی دیکشنری و دیدن تصاویری از محیط آن از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که : دیکشنری UniDic انگلیسی به فارسی می باشد و توانایی ترجمه ی لغات فارسی به انگلیسی را ندارد!

با اپلیکیشن عاشقنامه ببینید بچه تون چه شکلی میشه و فال عشق با اثر انگشت، فال اسم، ، فال حافظ، فال ماه تولد و فال اسم بگیرید

سلام آقا امید بهترین برنامه که انگلیسی رو به فارسی و فارسی رو به انگلیسی ترجمه کنه چیه؟؟
اگه در سایت دارید لینکش رو بدید یا اگه توی گوگل پلی برنامه ای قوی سراغ دارید بهم لینکشو بدید.
خیلی دنبالشم ممنون میشم زودتر جواب بدید.سپاس

سلام
https://www.farsroid.com/unidic-android-dictionary/

متن های بلند رو معنی نمیکنه فقط کلمات رو معنی میکنه.
من از لینک زیر یک برنامه مترجم خیلی خوب دانلود کردم.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.maxapps.Translate.farsitoenglish
تونستید در سایت بزارید.
با تشکر

سلام آقا امید .. ممنون میشم بهترین برنامه ایرانیه دیکشنری انگلیسی به فارسی رو بهم معرفی کنین .. پولی هم باشه مشکلی نداره فقط بهترین باشه .

سلام
BlueDict رو نصب کنید

https://www.farsroid.com/bluedict/

سلام.وقت بخیر.
من یه دیکشنری انگلیسی به فارسی اندرویدی میخوام که وقتی لغت رو انتخاب میکنی،زیرش قید و صفت و اسم مفعولش هم به تفکیک بیاد.اگه کسی میدونه،معرفی کنه لطفا.ممنون

نصب کردم این هم ساده در کوتاهترین زمان واضح ترین نتیجه رو میدهد
برای من کافی کافی بود
متشکر

سلام خسته نباشید.من یه مترجم می خوام که فارسی به اینگلیسی ترجمه کنه.اگه دارین لینک شو بدین ممنون

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین
دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید آفلاین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *