دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان

خواص دارویی و گیاهی

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان
دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان


راهنمای استفاده از کد QR

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان

فرهنگ لغت (فارسی به انگلیسی)( انگلیسی به فارسی)(انگلیسی به انگلیسی) با بیش از 4۰۰,۰۰۰ لغت همراه با تلفظ: بریتانیایی و آمریکایی و استرالیایی و کانادایی

Hadaf Dictionary:

English=>Persian

Persian=>English

English=>English

 

بدون نیاز به اینترنت و کاملا آفلاینامکان کپی ، ارسال به صورت گروهی لغات به همراه معانیارائه مثال های کاربردی برای هر لغت به منظور درک بهتر لغات در فرهنگ انگلیسی به انگلیسی     

ارائه معانی مختلف هر لغات در هنگام جستجو لغاتپاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه  به همراه تلفظ با لهجه های مختلفقابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده جهت مراجعه دوبارهسازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسیقابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعیاستفاده سریع و آسانو هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر


راهنمای استفاده از کد QR

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان

** نرم افزار برتر سال ۱۳۹۳ از سوی کافه بازار (با بیشترین نصب بر روی دستگاه‌های اندرویدی)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران از سوی کاربران و داوران (۱۳۹۳)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران از سوی داوران (۱۳۹۲)** برگزیده‌ی بهترین وبسایت در گروه موبایل وب از سوی کاربران در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران (۱۳۹۲)** فست‌دیکشنری برنده جایزه کاربرد‌پذیری

حذف تبلیغات:

اگر قصد حذف تبلیغات را دارید، می‌توانید با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای نسخه‌ی بدون تبلیغ فست‌دیکشنری را تهیه نمایید.

گزینه‌ی حذف تبلیغات در منوی درون نرم افزار قرار داد.

– فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ لغت (بدون نیاز به اینترنت)- ویجت شناور و دسترسی سریع به معانی لغات (لغت خود را کپی کنید و معنی آن را با کلیک بر روی ویجت شناور مشاهده نمایید)- مشاهده‌ی نمونه جمله‌ی مرتبط در کنار هر ترجمه، جهت درک مفهوم هر کلمه- آوا شناسی (IPA) (فونتیک‌ها، Phonetics) آمریکایی و بریتانیایی – پاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه – آوا شناسی (فونتیک‌ها، Phonetics) برای لغات فارسی – امکان نمایش اشکال مختلف افعال بی‌قاعده به صورت فهرست وار همراه با توضیحات مرتبط ( کلمه‌ی see را جهت نمونه جستجو نمایید)- تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی بصورت آنلاین و آفلاین (تلفظ آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج)- قابلیت مشاهد‌ه‌ی لغات جستجو شده- قابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده (Favourite) جهت مراجعه دوباره- با تکان دادن (shake) دستگاه کلمه‌ی قبلی را حذف و آن را جهت افزودن واژه‌ی جدید آماده نمایید- سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی- قابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعی- استفاده سریع و آسانو هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر

​** ​جهت تغییر زبان دیکشنری فقط کافیست زبان صفحه کلید خود را تغییر دهید. ​ **در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال از طریق سایت زیر با ما تماس بگیرید:www.Fastdic.com

 

 

– رفع مشکلات فنی

– بروز رسانی بانک اطلاعاتی

بررسی فست دیکشنری (Fastdic)

دیکشنری که در فارسی از آن به فرهنگ یا لغت‌نامه یاد می‌شود مجموعه‌ای از لغات به یک زبان و معنی آنها به یک زبان دیگر است، قدیم‌ها که صحبت از رایانه و گوشی‌های هوشمند نبود معمولا دیکشنری‌ها به صورت کتاب‌های قطوری بودند که برای پیدا کردن یک کلمه در آنها میبایست به صورت دستی جست‌وجو می‌کردیم و اکنون با همه گیر شدن گوشی‌های هوشمند و رایانه، اپلیکیشن‌های دیکشنری وارد بازار شدند که با جست‌وجو کردن لغت مورد نظر در آنها به راحتی میتوانید بدون حمل کردن کتاب‌های قطور دیکشنری به معنی کلمه مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید.

فست دیکشنری در ذره بین

با وارد شدن تکنولوژی به زندگی انسان ها و نصب نرم افزارهای ایرانی و خارجی مختلف روی گوشی ها و پلتفرم ها تا حد چشمگیری افزایش یافته است. از این رو هر فردی احتیاج به یک دیکشنری کامل و جامع برای ترجمه ی لغات و پیغام ها دارد که بتوان در هر زمان لغات مورد نظر انگلیسی و با فارسی خود را ترجمه نماییم. همانطور که می دانید اپلیکیشن های ترجمه ی لغات متنوعی وجود دارند که زبان های زیادی را در بر دارند ولی از دقت بالایی برخوردار نمی باشند و کاربران را با مشکل مواجه می کنند. اپلیکیشی که قصد معرفی آن را داریم، فست دیکشنری نام دارد که قابلیت ترجمه ی دو زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس را برعهده دارد. با ذره بین همراه باشید.

فست دیکشنری؛ فرهنگ لغتی دوزبانه و رایگان برای کلیه پلتفرم های موبایل

فست دیکشنری فرهنگ لغاتی برای تبدیل واژگان انگلیسی به فارسی و بالعکس است که با داشتن ۱۰۰ هزار کلمه در آرشیو، مطمئنا ابزاری کارآمد در تأمین نیازهای روزانه شما خواهد بود. بر خلاف سایر نمونه های مشابه، برای تغییر زبان ترجمه لازم نیست که وارد منوی مجزایی شوید و کافیست که در فیلد وارد کردن لغات فقط زبان کیبورد موبایلتان را عوض کنید.

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: اپلیکیشن فست دیکشنری

یکی از اپلیکیشن هایی که عموما بر روی تمامی گوشی ها یافت می شود، دیکشنری است. کاربران عموما ترجیح می دهند که کامل ترین دیکشنری را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنند و ترجیح می دهند دیکشنری نصب شده آفلاین بوده و قابلیت تبدیل زبان های مختلف به یکدیگر را داشته و از همه مهم تر زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی کند. اپلیکیشن فست دیکشنری را می توان از کامل ترین اپلیکیشن های دیکشنری نام برد که به خوبی توانسته در صدر محبوب ترین اپلیکیشن های فارسی قرار گیرد.

FastDic، واژه‌نامه‌ی دو زبانه برای همه پلتفرم‌ها

واژه‌نامه یا دیکشنری یکی از ابزارهای کاربردی است که این روزها می‌توان در همه گوشی‌هوشمند یا تبلت‌ها یافت، چراکه گجت‌های موبایل در دسترس‌ترین ابزار‌ برای افراد است. در زوم‌اَپ امروز فست‌دیک را به به‌عنوان یک دیکشنری دو زبانه‌ی فارسی-انگلیسی معرفی می‌کنیم.

Fast Dic – بهترین فرهنگ لغت دو زبانه با امکان تلفظ صوتی

برای تمام فارسی زبانان داشتن یک دیکشنری انگلیسی خوب روی گوشی هوشمند ضروری است، اما پیدا کردن نوع خوبش کمی سخت است و ما معمولاً چند دیکشنری را امتحان می‌کنیم و آن که از همه بهتر است را نگه می‌داریم. دیکشنری‌های زیادی برای اندروید و آی‌او‌اس ساخته شده و می‌توان گفت “Fastdic” یکی از بهترین‌هاست.

دیکشنری سریع

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری و نیاز مبرم به استفاده از مقالات و مراجع زبان اصلی و بین المللی (زبان انگلیسی)، داشتن یک دیکشنری همراه برای هر فردی خالی از لطف نیست. Fastdic یک دیکشنری دو زبانه با امکان ترجمه زبان فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است که مشکلات ترجمه ما را به سرعت حل می کند.

نقد و بررسی فست دیکشنری

فراگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی، اهمیت زیادی دارد. مهمترین جنبه آن استفاده از منابع علمی و تخصصی میباشد که بدون تردید خیلی از افراد از آنها استفاده میکنند. بعضی از مردم زمان کافی برای یادگیری در اختیار ندارند و از این گذشته تعداد کلمات انگلیسی آنقدر زیاد است که به خاطر سپردن معنی همه آنها امکان پذیر نیست.
“فست دیکشنری” برنامه ایست که میتوانید از آن به عنوان یک ابزار سریع به منظور ترجمه لغات انگلیسی استفاده کنید. در معرفی، نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه ما باشید.

دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی، دیتابیس انگلیسی به فارسی آن حدود 146000 لغت دارد و دیتابیس فارسی به انگلیسی آن حدود 84000 لغت دارد. دیتابیس دقیقا مشابه دیتایس بابیلون است و دیتابیس برنامه و پلاگین ocr و فونتها از داخل برنامه قابل نصب میباشد و نیاز به ریختن فایلهای جداگانه ندارد.برای تغییر دیکشنری از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با نوک انگشت جای دو پرچم را عوض کنید و کیبورد را بصورت دستی از طریق input method تغییر بدهید.برنامه لغات فارسی و انگلیسی رو بصورت آفلاین و از طریق دیتابیس معنی میكند و اگر به اینترنت متصل باشید میتوانید از هر زبانی به هر زبانی معانی لغت را از برنامه درخواست كنید تا نرم افزار از طریق موتور مترجم گوگل معنی لغت مورد نظر را به شما ارائه كند.

 

 

ازطریق منوی برنامه و رفتن به بخش setup میتوانید دیتابیس برنامه و پلاگین ocr و فونتهای متفاوت را برای برنامه نصب كنید.اگر در تلفظ لغات مشكل داشتید حتما از نصب برنامه های tts و یا pico روی گوشی مطمئن شوید.

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان

پسورد فایل کپی شد

– نظرات که به صورت فینگلیش باشند تایید نخواهند شد. – رمز تمامی فایل ها www.patoghu.com هستش ، و کاملا تست شده می باشند 

– نظرات در مورد رمز فایل تایید نمیشه اگه مشکلی در مورد رمز داشتید دستی رمز را وارد کنید

مكالمه داره آیا.

 

بابا نامردا 16.8 مگابایت هم شد برنامه

این سایتو خیلی دوست داشتم مرسی از زحماتتون

اگه میشه بازم از این برنامه ها تو سایتتون به اشتراک بگذارید

این جوری روسفیدم میکنید

درود امیدوارم مجبور نشم واس دانلود دیکشنری  برم یه سایت دیگه مرسی از سایت خوبتون

لام ممنون از سایتتون شماتنهاسایتی بودیدکه واقعاتونستم ازتون رایگان چیزدانلودکنم

lممنون از زحماتتون

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی (برای اندروید)


Fastdic 2.5.5 Android


 


 

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان



 


 

با جهانی شدن ارتباطات، نیاز به ارتباط با انسان هایی با زبان های مختلف روز به روز بیشتر احساس میشود. برای ارتباط با افرادی با زبان دیگر، شما باید زبان مرجع یعنی انگلیسی را بلد باشید.


 

اما اگر تسلط کاملی روی این زبان ندارید کافیست یک دیکشنری دو طرفه روی دستگاه خود نصب کنید تا به شما کمک کند.


 

دیکشنری FastDic یک دیکشنری ایرانی است که بانک کلمات بسیار جامعی دارد و میتوانید با نصب آن خود را از هر دیکشنری دیگری بی نیاز کنید.


 


این دیکشنری کاملا رایگان است.


 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.




 


 



 


 



 


 


مهم ترین ویژگی های نرم افزار Fastdic:


– بانک 100.000 کلمه ای


– بانک 4.000 جمله ای


– تلفظ آمریکایی و انگلیسی


– بدون نیاز به اینترنت


– امکان استفاده سریع


 


مهمترین تغییرات نسخه 2.5.5:


– رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار


– بهبود عملکرد کلی نرم افزار


 


 

دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی (برای اندروید)، Fastdic 2.5.5 Android را دانلود کنید:

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان


 


دانلود Fastdic 2.5.5 Android (حجم 44.7 مگابایت)


 


تاریخ انتشار: 94/03/21


 


سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر


 


تست شده توسط سرزمین دانلود (اطلاعات بیشتر)


 


سایر نسخه های این نرم افزار


 


سایر دیکشنری اندروید


 


سایر نرم افزار های اندروید


پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (2)


بسیار عالی بود متشکرم

با سلام و خسته نباشید. لطفا در سایت پروژه های برنامه نویسی رایگان و غیر رایگان بگذارید. با تشکر…


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

سلام
ممنون از اين همه نرم افزارهاي بي نظير
با تشکر
ابرسافتگذر

خدااا ایشالله پدر و مادرتونو بیامرزز پدرم چند شبه درومده تا اینکه سایت شما رو پیدا کردم و تونستم فایل ریکاوری شده رو سیو کنم

باسلام وآرزوی توفیق برای شما اساتتید ارجمند من که هرچه تلاش کردم موفق نشدم هیچ یک از دانلود ها نه بصورت آفلاین ونه بصورت انلاین فعال کنم شاید ازنداشتن علم کافی من باشد ولی توقع این است که روش استفاده از این همه نرم افزار که یقین دارم شما بازحمات فراوان تدوین نموده اید را بنحوی ساده برای استفاده همه سطوح کار بران شرح دهید چکنم هیمشه بار ندانستن ها بگردن دانا هاست مجددا” تشکر مینمایم

سلام ابتدا این جنایت هولناک قرآن سوزی بدست یک کشیش نادان وبی شعور را به همه مسلمانان تسلیت می گویم واز زحمات شما دوستان عزیز بجهت در اختیار نهادن آپدیت به روز ورایگان تقدییر وتشکر میکنم خدایاری قزوین

سايتتون عاليه
ممنون

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان

سلام. واقعا ممنون. برنامه نازی بود . با ارزوی موفقیت و سلامتی واسه تک به تکتون.

با فونت فارسی مشکل داره

سلام . خسته نباشید میخواستم بدونم برای اپدیت کارت گرافیک ati mpility radeon HD 4300 series چکار باید کنم میشه لطف کنید راهنمایی کنید اخه تو اپدیت هایی که گذاشتید این نسخه رو پیدا نکردم اگه راهی وجود داره تا مشکلم حل بشه لطفا ارایه بدید فقط خواهشا زودتر

سلام . خسته نباشید . آنتی ویروس من مک آفیه و به محض اتمام منبسط کردن فایل دانلودی کیگن رو به عنوان تروجان شناسایی میکنه و بدون سوال از من اون رو حذف میکنه . هرچی هم تلاش کردم مک افی غیر فعال نشد . وینورز هم مدام تقاضای ضدجاسوسی میکنه . لطفا راهنماییم کنید دوستان

Persian language is not supported
کیبرد فارسی ندارد
اما تمام حروف فارسى از جمله گچپژ را دارد
خیلی زیباست

با سلام خدمت دوستان عزیزم ابتدا از سایت سافت گذر تشکر میکنم از اینکه به ما این فرصت را میده تا نظرات و پیشنهادات خودمون را بیان کنیم بنده به نوبه خودم چند سال است این مروگر را استفاده میکنم بسیار راظی هستم

مرسی از سایت به روزتون
خیلی دنبال نسخه ویندوز 10 بودم
ممنون

با سلام … وقتتون بخیر …
فرزان هستم از تهران …
سافت گذر تنها سایتی هست که هیچ وقت نمیتونم چیزی ازش دانلود کنم و تشکر نکنم …
واقعا همیشه کار منو راه انداختین … ممنون از سایت بینظیرتون … خسته نباشین و شب و روز بخیر …

فقط می تونم بگم عالی.یعنی دهنم سرویس شده بود از خوده سایته ادوبی هم نمی شد دانلود کنم.دستت طلا

سلام PDF های آموزشی که روی سایت گذاشتید بسیارعالیه.
من که خیلی استفاده کردم.
ارزشکارتون خیلی بیشتر از یک تشکره ولی کار دیگه نمی تونمانجام بدم.
واقعا ممنون

سلام عرض می کنم خدمت مدیریت و پرسنل گرامی سایت سافت گذر . جدا خسته نباشید اجر این کار بزرگتان را از فاطمه الزهرا بگیرید انشااله . حقیر پشتیبان شبکه یکی از ادارات دولتی شهرستان دامغان هستم واقعا این سایت 50% مشکلات منو حل کرد

سلام.نسخه جدید نورتوم رو از سایت دانلود کردم ولی چند جاش واسم سواله که خیلی لنگشم 1-حجمش 100 مگ هست که نسبت به حجم نسخه قلیش 32 مگ کاهش یافته بود.2-حجمه اپدیتیش 10مگ از اپدیتی نسخه قبلیش کمتر بود.3-15 روزه بود که با تریال ریسیت میشه 120 روز.4-وارد هر جایی از برنامه که میخواستم برم هنگ میکرد و بلکل میرفت و دیگه بالا نمیامد(شاید دلیل هنگ کردنش اینه که تحریمیم)(.6-سایت نورتون هم نمیتونم وارد بشم چون میگه این کشور نمیتونه وارد سایت شه.
کلی مشکل داره.اگه میشه یکی پاسخ بده.

نه داداشی نورتون هر محصولش واسه یه کاره… بهترین محصولش که چکیده ای از همه محصولاتشه نورتون 360 که من الان 5 ساله دارم ازش استفاده میکنم و تا حالا ویروسی نشده… هر کسی سوالی داشت دربارش بهم خبر بده تو یاهو مسنجر… Nighthawak50c@yahoo.com

بسیار ممنون از لطف وزحمتی که متقبل میشوید واینگونه نرم افزارها را که نمیتوان ازسایت adobe دانلود نمود دردسترس کاربران قرار میدهید همگی شما عزیزان شاد وتندرست باشی انشاالله

دستتون درد نکنه.هیچ جا همچین فونت هایی پیدا نمیشه

دانلود BlueDict

سلام
ممنون از اين همه نرم افزارهاي بي نظير
با تشکر
ابرسافتگذر

خدااا ایشالله پدر و مادرتونو بیامرزز پدرم چند شبه درومده تا اینکه سایت شما رو پیدا کردم و تونستم فایل ریکاوری شده رو سیو کنم

باسلام وآرزوی توفیق برای شما اساتتید ارجمند من که هرچه تلاش کردم موفق نشدم هیچ یک از دانلود ها نه بصورت آفلاین ونه بصورت انلاین فعال کنم شاید ازنداشتن علم کافی من باشد ولی توقع این است که روش استفاده از این همه نرم افزار که یقین دارم شما بازحمات فراوان تدوین نموده اید را بنحوی ساده برای استفاده همه سطوح کار بران شرح دهید چکنم هیمشه بار ندانستن ها بگردن دانا هاست مجددا” تشکر مینمایم

سلام ابتدا این جنایت هولناک قرآن سوزی بدست یک کشیش نادان وبی شعور را به همه مسلمانان تسلیت می گویم واز زحمات شما دوستان عزیز بجهت در اختیار نهادن آپدیت به روز ورایگان تقدییر وتشکر میکنم خدایاری قزوین

سايتتون عاليه
ممنون

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان

سلام. واقعا ممنون. برنامه نازی بود . با ارزوی موفقیت و سلامتی واسه تک به تکتون.

با فونت فارسی مشکل داره

سلام . خسته نباشید میخواستم بدونم برای اپدیت کارت گرافیک ati mpility radeon HD 4300 series چکار باید کنم میشه لطف کنید راهنمایی کنید اخه تو اپدیت هایی که گذاشتید این نسخه رو پیدا نکردم اگه راهی وجود داره تا مشکلم حل بشه لطفا ارایه بدید فقط خواهشا زودتر

سلام . خسته نباشید . آنتی ویروس من مک آفیه و به محض اتمام منبسط کردن فایل دانلودی کیگن رو به عنوان تروجان شناسایی میکنه و بدون سوال از من اون رو حذف میکنه . هرچی هم تلاش کردم مک افی غیر فعال نشد . وینورز هم مدام تقاضای ضدجاسوسی میکنه . لطفا راهنماییم کنید دوستان

Persian language is not supported
کیبرد فارسی ندارد
اما تمام حروف فارسى از جمله گچپژ را دارد
خیلی زیباست

با سلام خدمت دوستان عزیزم ابتدا از سایت سافت گذر تشکر میکنم از اینکه به ما این فرصت را میده تا نظرات و پیشنهادات خودمون را بیان کنیم بنده به نوبه خودم چند سال است این مروگر را استفاده میکنم بسیار راظی هستم

مرسی از سایت به روزتون
خیلی دنبال نسخه ویندوز 10 بودم
ممنون

با سلام … وقتتون بخیر …
فرزان هستم از تهران …
سافت گذر تنها سایتی هست که هیچ وقت نمیتونم چیزی ازش دانلود کنم و تشکر نکنم …
واقعا همیشه کار منو راه انداختین … ممنون از سایت بینظیرتون … خسته نباشین و شب و روز بخیر …

فقط می تونم بگم عالی.یعنی دهنم سرویس شده بود از خوده سایته ادوبی هم نمی شد دانلود کنم.دستت طلا

سلام PDF های آموزشی که روی سایت گذاشتید بسیارعالیه.
من که خیلی استفاده کردم.
ارزشکارتون خیلی بیشتر از یک تشکره ولی کار دیگه نمی تونمانجام بدم.
واقعا ممنون

سلام عرض می کنم خدمت مدیریت و پرسنل گرامی سایت سافت گذر . جدا خسته نباشید اجر این کار بزرگتان را از فاطمه الزهرا بگیرید انشااله . حقیر پشتیبان شبکه یکی از ادارات دولتی شهرستان دامغان هستم واقعا این سایت 50% مشکلات منو حل کرد

سلام.نسخه جدید نورتوم رو از سایت دانلود کردم ولی چند جاش واسم سواله که خیلی لنگشم 1-حجمش 100 مگ هست که نسبت به حجم نسخه قلیش 32 مگ کاهش یافته بود.2-حجمه اپدیتیش 10مگ از اپدیتی نسخه قبلیش کمتر بود.3-15 روزه بود که با تریال ریسیت میشه 120 روز.4-وارد هر جایی از برنامه که میخواستم برم هنگ میکرد و بلکل میرفت و دیگه بالا نمیامد(شاید دلیل هنگ کردنش اینه که تحریمیم)(.6-سایت نورتون هم نمیتونم وارد بشم چون میگه این کشور نمیتونه وارد سایت شه.
کلی مشکل داره.اگه میشه یکی پاسخ بده.

نه داداشی نورتون هر محصولش واسه یه کاره… بهترین محصولش که چکیده ای از همه محصولاتشه نورتون 360 که من الان 5 ساله دارم ازش استفاده میکنم و تا حالا ویروسی نشده… هر کسی سوالی داشت دربارش بهم خبر بده تو یاهو مسنجر… Nighthawak50c@yahoo.com

بسیار ممنون از لطف وزحمتی که متقبل میشوید واینگونه نرم افزارها را که نمیتوان ازسایت adobe دانلود نمود دردسترس کاربران قرار میدهید همگی شما عزیزان شاد وتندرست باشی انشاالله

دستتون درد نکنه.هیچ جا همچین فونت هایی پیدا نمیشه

دانلود Google Translate

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

بازی زولا یک بازی اکشن اول شخص آنلاین است گیم پلی اصلی بازی زولا شبیه بازیهای رقابتی معروف مثل کانتر است، این بازی کاملا فارسی، به صورت رایگان خدمت شما ارایه می گردد.

نسخه برنامه: 2.8

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان

اندروید مورد نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

آخرین بروزرسانی: 18 فروردین 1395

دسته بندی: آموزشی، ابزارها، برنامه اندروید – Apps

Multilingual English to Persian/Farsi and Persian/Farsi to English dictionary.
برای تغییر زبان دیکشنری فقط کافیست زبان صفحه کلید خود را تغییر دهید.
To change the dictionary language just change your keyboard language.
فرهنگ لغت سریع و راحت جهت ترجمه لغات فارسی به انگلیسی و همچنین انگلیسی به فارسی

ویژگی ها FastDic – Persian Dictionary:

قابل نصب بر روی تمامی اندرویدها (بدون نیاز به داشتن فونت فارسی)
فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۸۰,۰۰۰ لغت
سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی
قابل انتقال بر روی کارت حافظه (SD card)
بدون نیاز به اینترنت
استفاده سریع و آسان

تغییرات در این نسخه :

– بانک اطلاعاتی بروز رسانی شد
– ویجت شناور افزوده شد (این امکان از طریق بخش تنظیمات قابل فعالسازی می‌باشد و با کپی کردن لغت مورد نظر در هر کجا به آسانی می‌توانید به معنی آن دسترسی داشته باشید) توجه داشته باشید که در نسخه‌های بعدی امکانات بیشتری به آن افزوده خواهد شد
– مشکلات مربوط به پخش تلفظ صوتی آفلاین برطرف گردید
– طراحی کاربری بهبود بخشیده شد
– تجربه کاربری بهبود بخشیده شد
– سرعت و کارایی بهبود بخشیده شد
– هماهنگی با نسخه‌های جدید اندروید صورت پذیرفت
– رفع اشکالات جزئی

 

 

FastDic

برای اطلاعات بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید : www.fastdic.com

درود به ادمین محترم و زحمت کِش. ممنون و سپاس . میگما این درکشنری متن هم ترجمه میکنه؟ تلفظ صوتی هم داره؟

در مورد ویژگیهای این فرهنگ لغت بیشتر توضیح دهید

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب متعلق به اندرویدینا بوده و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد!

دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان
دیکشنری فارسی به انگلیسی اندروید رایگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *