لغات فارسی به انگلیسی pdf

خواص دارویی و گیاهی

لغات فارسی به انگلیسی pdf
لغات فارسی به انگلیسی pdf

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » جملات و لغات مهم انگلیسی » دانلود بیش از ۳۰۰۰ تا از پرکاربردترین لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdf

در ادامه آموزش های کاربردی زبان انگلیسی، در این مقاله، بیش از ۳ هزار واژه پرکاربرد انگلیسی در قالب فایل پی دی اف، فایل های صوتی و اپلیکیشن های اندروید و آیفون را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم تا به راحتی دایره واژگان خود را تقویت نمایید.

? سطح مقدماتی-پیشرفته

? برگرفته از وب سایت های مختلف

دقت کنید که یادگیری کلمات مترادف و متضاد در زبان انگلیسی تاثیر چشمگیری بر افزایش دامنه واژگان شما خواهد داشت. در واقع یکی از مهم ترین توصیه های اساتید موسسات مختلف، عدم استفاده از معانی فارسی برای بخاطر سپاری کلمات است و به جای آن توصیه به استفاده از مترادف ها و متضادهای زبان انگلیسی می شود.

لغات فارسی به انگلیسی pdf

حتما بخوانید: ۶ کتاب واژگان فوق‌العاده برای یادگیری بهتر لغات زبان انگلیسی

در اولین گام پیشنهاد می کنیم که کتاب ۵۰۴ واژه کاربردی زبان انگلیسی را دانلود و مطالعه بفرمایید. خواندن این کتاب حدود ۳ ماه زمان می برد. همراه فایل پی دی اف  کتاب، فایل های صوتی هم هستند تا به خوبی تلفظ واژگان را بیاموزید. همچنین دو اپلیکیشن از کتاب ۵۰۴ که برای یادگیری با کمک گوشی عالی هستند را می توانید از لینک های زیر دانلود نمایید:

≡   دانلود کتاب + فایل صوتی واژگان

≡   دانلود اپلیکیشن موبایل ۵۰۴ واژه + تلفظ (اندروید)

≡   دانلود اپلیکیشن موبایل ۵۰۴ واژه + تلفظ (آیفون و آیپد)

طرز یادگیری بهینه این لغات به این شکل است که بدون داشتن معنای فارسی، با توجه به مترادف ها و متضادها سعی در حدس زدن معنی کنید. سپس هر کلمه را داخل گوگل ترنسلیت یا هر نرم افزار ترجمه دیگری کپی کنید و بدون نگاه کردن به واژه به تلفظ آن حداقل ۳ بار گوش دهید و سپس نمونه جمله به کار رفته با آن که در پایین گوگل ترنسلیت نمایش داده می شود را ببینید. با این کار ماندگاری لغات در ذهن شما به طرز شگفت آوری افزایش پیدا خواهد کرد.

≡  دانلود جزوه پی دی اف

اگر بطور اختصاصی واژگان آزمون تافل را نیاز دارید، پیشنهاد ما این است که در کنار ۶ کتاب واژگان زبان انگلیسی که معرفی کردیم، از اپلیکیشن زیر که چکیده ای از کتاب های ۵۰۴، ۱۱۰۰ و بارونز است استفاده کنید:

≡  دانلود اپلیکیشن ۶۰۰۰ تا از واژگان زبان انگلیسی (اندروید-با تلفظ آمریکایی و انگلیسی)

≡  دانلود اپلیکیشن ۲۰۰۰ تا از واژگان زبان انگلیسی (آیفون-با تلفظ آمریکایی و انگلیسی)

حتما بخوانید: ۱۵۰ تا از اصطلاحات و ضرب المثل های روزمره انگلیسی با ترجمه فارسی

هر گونه سوال یا نظری در باره این جزوه پی دی اف یا درمورد زبان انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح بفرمایید.

سلام ممنون از مطالب مفیدتون. کتاب و فایل صوتی واژگان ۵۰۴ رو من دانلود میکنم باز نمیشه راهنمایی بفرمایین.

سلام. اگر در باز کردن فایل مشکلی دارید نرم افزار winrar را نصب نمایید

مرسی.استفاده کردیم

سلام
دیکشنری انگلیسی به انگلیسی میخوام ..چطور باید دانلود کنم از کدوم لینک ؟

کاشکی برای مثال ها هم معنی میگذاشتید چون من الان مثال هاشم نمی فهمم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)
امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.
با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.
 پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد
همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر
نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه
و امکانات بی شمار دیگر… برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید : هم اکنون رایگان نصب کنید

لغات فارسی به انگلیسی pdf

 

مجموعه Test Your Vocabulary، یکی از مجموعه های جذاب آموزش لغت، همراه با آزمون است. اکثر سوالات آزمون های مجموعه همراه با عکس می باشد که به زبان آموزان عزیز کمک کند تا بتوانند به راحتی به سوالات پاسخ دهند. با انجام دادن آزمون های مفید این مجموعه، می توانید سطح یادگیری لغات خود را بالا برده و میزان یادگیری و پیشرفت خود را بررسی کنید. این مجموعه دارای ۵ سطح اصلی است که هر سطح دارای ۶۰ قسمت می باشد، در واقع دارای ۶۰ آزمون برای پیشرفت لغات می باشد. احتیاجی نیست آزمون ها را از ابتدا انجام دهید، می توانید از هر جای کتاب که مایل هستید شروع کنید.




 در هر آزمون، نکات مهمی وجود دارد که به شما کمک می کند آزمون ها را به راحتی انجام دهید. همچنین این نکات، اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. می توانید جواب های خود را با پاسخ نامه ای که در انتهای کتاب وجود دارد، مقایسه کنید. سطح آموزشی این مجموعه، مقدماتی تا پیشرفته می باشد. و همچنین دارای فایل PDF می باشد. این مجموعه محصول شرکت Penguin English می باشد.


 

Learning Path by LeapFrog is designed specifically for parents and helps you support your child’s learning with personalized ideas, fun activities and expert advice.

You’ll get new ideas each week tailored to your child’s learning stage, from infancy through 3rd grade. Hundreds of activities, printables, articles, videos, tips and discussions will keep your child progressing and having fun.

The Learning Path:
– Provides personalized learning ideas, updated each week to help children reach their learning goals
– Outlines step-by-step solutions to prepare children for key milestones, from saying their first words to getting ready for kindergarten
– Connects parents who care about learning with other parents, teachers and our own team of experts
– Delivers progress updates via email when children play with their LeapFrog-connected devices (optional)


 





 


تصاویری از مجموعه: 











 

تشکر فراوان بابت قرار دادن رایگان چنین مجموعه هایی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

 + 
یک
 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

لغات فارسی به انگلیسی pdf

مجموعه Inside Reading، یکی از روش های طبیعی آموزش لغات برای تقویت مهارت ریدینگ است. زبان آموزان همیشه به دنبال یادگیری مکالمه بهتر بوده اند و هستند که لغات یکی از اصلی ترین و مهمترین مهارت های دخیل در آموزش مکالمه است. زیرا هر چقدر دایره لغات شما وسیع تر باشد، هم در مهارت Reading و هم در مهارت Speaking موفق خواهید بود. این مجموعه دارای ۴ سطح آموزشی و ویرایش اول (First Edition) می باشد. مجموعه فوق دارای قابلیت Interactive می باشد که شما می توانید به راحتی تمرینات مربوطه را انجام دهید و از انجام دادن آن لذت ببرید. قابلیت Interactive مجموعه باعث می شود که زبان آموز با انجام دادن تمرینات به خوبی متوجه نکات و مطالب درس شود.



این مجموعه برای افرادی که در مهارت خواندن و با تلفظ لغات با مشکل مواجه هستند، بسیار مناسب می باشد و تمامی زبان آموزان، در هر سطحی (مقدماتی تا پیشرفته) که هستند می توانند از این مجموعه استفاده کنند. شما برای یادگیری و آموزش هر مرحله ای از زبان احتیاج به لغات دارید. یعنی ابتدا باید دانش لغات خود را کامل کرده و بعد به دنبال یادگیری دیگر مراحل و مهارت های زبان باشید. این مجموعه می تواند کمک بزرگی به یادگیری شما در آموزش لغات داشته باشد. ساختار آموزش لغات این مجموعه، برای تقویت مهارت ریدینگ، طبیعی و موثر است. و همچنین به زبان آموزان کمک می کند که زبان انگلیسی را به صورت پیشرفته فراگیرند. مجموعه Inside Reading دارای فایل نرم افزار و PDF می باشد و همچنین دارای لهجه بریتیش (British) نیز هست. این مجموعه از انتشارات معروف OXFORD می باشد.

The Inside Series is a four-level academic skills series that helps students in higher education to succeed in their studies and beyond.

The Inside Series prepares students to understand and produce academic texts, while acquiring key academic vocabulary from the Academic Word List. Each unit features texts and tasks from academic content areas, explicit skills instruction relevant to academic study, and targeted words from the Academic Word List.

 

 

 

تصاویری از مجموعه: 

خداییش کتاب خیلی جالبیه … واقعا دمتون گرم کتاب های خیلی خوبی میزارید ؟ 

ممنون ممنون ممنون ممنون و هزار بار دیگه ممنون ..خیلی کتاب بدرد بخوری هست برای تمرین ریدینگ در هر سطحی… به همه پیشنهاد میکنم که حتما بگیریدشون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

6
 + 
نُه
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مجموعه English collocation in use، یکی از مجموعه های آموزش لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی  است. با استفاده از این کتاب می توانید علاوه بر تقویت لغات، مکالمه و رایتینگ خود را نیز تقویت کنید. همچنین این مجموعه برای آمادگی آزمون آیلتس هم مناسب می باشد. یادگیری دقیق و کامل لغات یکی از مهمترین بخش از یادگیری زبان است. این مجموعه دارای فایل PDF می باشد. در این مجموعه اصطلاحات روزمره و لغاتی که باید همیشه با هم استفاده شوند، به شما آموزش داده می شود. (برای مثال: Pay and Attention). شما به این روش یادگیری از زبان احتیاج دارید، زیرا به شما کمک می کند که طبیعی تر و بهتر صحبت کنید و بنویسید.




یاد گرفتن این مجموعه باعث افزایش سطح دایره لغات شما می شود. و همچنین سطح Advanced این مجموعه برای آزمون های رایتینگ (writing) بسیار مفید و موثر است. مجموعه فوق دارای ۶۰ درس می باشد (هر دو سطح مجموعه). بعد از آموزش هر درس، تمریناتی را برای شما آماده کرده است که با انجام دادن آنها سریعتر و بهتر لغات را یاد می گیرید. در هر درس شما با تعداد لغاتی جدید آشنا می شوید. این ۶۰ درس به چند بخش تقسیم شده است که هر بخش مربوط به موضوع خاصی است و لغات مربوط به آن موضوع به طور کامل در آن بخش آمده است. در انتهای کتاب پاسخ تمامی تمرینات موجود می باشد. این مجموعه از انتشارات کمبریج می باشد.

Covers all the most useful collocations (common word combinations) at Advanced level to help make your English more fluent and natural-sounding. English Collocations in Use Advanced presents and practises hundreds of collocations in typical contexts to help you improve your written and spoken English. It also includes tips on learning strategies and ways to avoid common learner errors. The book is informed by the Cambridge International Corpus to make sure that the collocations taught are the most frequent and useful for students at each level.


 





 


:تصاویری از مجموعه







تشکر بسیار بابت این دو pdf

!
Thank you a million

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

7
 × 

 = 
49

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

۵۰۰۰Collegiate Words مجموعه آموزش لغات زبان انگلیسی است. تمامی لغات این مجموعه که برای شما آماداده کرده ایم دارای تعاریف مختصری هستند. شما در طول ۱ ماه می توانید تمامی لغات این مجموعه را فراگیرید. کافی است ۱۵ دقیقه در روز، وقت خود را با مجموعه ۵۰۰۰collegiate words سپری کنید. همچنین این مجموعه دارای فایل mp3 و PDF می باشد. با داشتن این مجموعه علاوه بر تقویت دایره لغات خود می توانید تلفظ و حتی گویش خود را نیز تقویت کنید. این مجموعه تمامی لغاتی را که در PDF موجود است را در فایل mp3، همراه با تلفظ درست به صورت دقیق بررسی می کند. این مجموعه حتی برای آزمون های GRE و TOEFL هم بسیار موثر و مفید است، به طوری که می توانید آزمون ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. مجموعه فوق شما را با ۵۰۰۰ لغت در سطح پیشرفته زبان انگلیسی آشنا می کند. لغت ها طبق ترتیب حروف الفبا چیده شده اند. همچنین لهجه این مجموعه امریکن (American) می باشد.




Sound English Dictionary (5000 Collegiate Word with Brief definition) in which 5000 words with a short explanation. Audiobook on vocabulary to prepare for exams GRE, TOEFL, ESL, etc. Reads speaker with an American accent1. 5000 Collegiate Words with Brief Definitions – Amass an Ivy League Vocabulary!EASY 7-CD Edition: All you have to do is listen 15 minutes a day for 4 weeks to absorb 5000 words.

* توجه : فایلهای صوتی دارای زیرنویس هستند، برای پخش این فایلها همراه با زیرنویس می توانید از نرم افزار GOM Player استفاده کنید.


 





 


:تصاویری از مجموعه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

پنج
 × 
سه
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

Word play 550 + Words you need to know مجموعه ای بی نظیر و لذت بخش برای آموزش لغات و اصطلاحات است. با گوش دادن به فایل های mp3 سرگرم کننده و تفریحی این مجموعه نه تنها لغات و اصطلاحات جدید یاد می گیرید، بلکه قدرت مکالمه ی خود را نیز افزایش می دهید. مجموعه Word play 550 دارای فایل mp3 و PDF می باشد. این مجموعه دارای ۵ درس (بخش) است که هر درس آن چه در قسمت فایل mp3 و چه در کتابچه دارای ۴ قسمت است که تمامی لغات و اصطلاحات مربوط به آن بخش را همراه با معنی و توضیح کامل دارد. لغات موجود در کتابچه به طور واضحی در فایل mp3 مشخص شده است.




همچنین کاربرد لغات در جملاتی که در فایل صوتی گفته می شود، طبق ترتیب موجود در کتابچه است. ابتدا فایل mp3 این مجموعه را گوش دهید و همزمان به معانی لغات و اصطلاحات در کتابچه نگاه کنید. این مجموعه شما را در یادگیری لغات سخت و پیشرفت در مهارت مکالمه کمک می کند. این کتاب شامل ۵۵۰ لغت کاربردی در تافل می باشد که توانسته است نسبت به رقبای خود جایگاه بالاتری را در بین خوانندگان داشته باشد.

This popular vocabulary-building program, previously available in audiocassette tape format, is now being issued on compact discs. Based on Murray Bromberg and Melvin Gordon’s bestselling classroom book, 550 Words You Need to Know, this program presents seven humorous dramatizations designed to build students’ word power while preparing them for the SAT, ACT, and ESL tests. Dramatized stories include those of a hapless football team, a private eye, a chef with an accident-prone cooking show, and others. All stories keep their listeners amused while they introduce words and word meanings in the context of informal conversations. A 32-page booklet lists the words-to-learn from each dramatization and provides brief definitions for them all.


 






نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

 × 
4
 = 
twenty eight

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

دسته ها

محصولات برتر

سایتهای مفید

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)
امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.
با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.
 پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد
همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر
نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه
و امکانات بی شمار دیگر… برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید : هم اکنون رایگان نصب کنید

لغات فارسی به انگلیسی pdf

 



 بعد از آموزش لغات، تمریناتی را برای شما آماده کرده ایم که با انجام دادن آنها بهتر و سریع تر لغات را یاد می گیرید و متوجه می شوید که کجا و چگونه از لغات در جملات استفاده کنید. همچنین در انتهای هر درس، یک داستان یا همان ریدینگ (Reading) وجود دارد که از لغات جدید درس در ریدینگ استفاده شده است. مجموعه فوق دارای Answer Key می باشد که پاسخ تمام تمرینات در آن موجود می باشد. این مجموعه علاوه بر آموزش لغات، بر تلفظ لغات هم تاکید دارد. فایل صوتی این مجموعه تلفظ کامل لغات و جملات موجود در PDF را دارد. این مجموعه دارای فایل PDF و mp3 می باشد.

۴۰۰۰ Essential English Words is a six-book series that is designed to focus on practical high-frequency words to enhance the vocabulary of learners from high beginning to advance levels. The series presents a variety of words that cover a large percentage of the words that can be found in many spoken or written texts. Thus, after mastering these target words, learners will be able to fully understand vocabulary items when they encounter them in written and spoken form.

Each unit presents 20 words which are defined and used in sample sentences. The activities in the books are designed to present the words in different uses so that learners can fully see how they can be utilized. Also at the end of each unit there is a story whch contains the unit’s target words to give learners further examples of the words in use. Each level properly prepares the learner for the next which progressively challenges the learner with more sophisticated vocabulary and stories.

 

 

سلام
سایتتون عااااالیه اما اگه حجم فایل های صوتی رو کمتر کنید خیلی بهتر میشه
ممنون

عالی بود . ممنون از زحماتتون

واقعا دمتون گرم .
یک بود .

AAAAAAAALi

سلام
خدا خیر به شما بدهد

میرسی از گذاشتن رایگان این کتاب.

خدا قوت.

موفقیت و کامیابی شما را از خدا وند متعال خواهانم.

مرسی

به خاطر قرار دادن رایگان کتابها تشکر میکنم.

عالی بود خداوند پاک شما را غریق رحمت نماید

لغات فارسی به انگلیسی pdf

 

ممنون از لطف شما

عالیه.خدا قوت,موفق و سلامت باشید

دست شما درنکنه

خیلی ممنون

سپاس مهربان

خیلی عالی بود اجرتون با خدا

خیلی لطف کردید ممنون ازتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

4
 × 
7
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

دسته ها

محصولات برتر

سایتهای مفید

موضوع کتاب : بیش از ۱۴۰۰ لغت انگلیسی ومعنی فارسی آن

زبان : فارسی

ناشر: پاتوق یو

فرمت:PDF

لغات فارسی به انگلیسی pdf

تعداد صفحات کتاب: ۱۴

پسورد فایل کپی شد

– نظرات که به صورت فینگلیش باشند تایید نخواهند شد. – رمز تمامی فایل ها www.patoghu.com هستش ، و کاملا تست شده می باشند 

– نظرات در مورد رمز فایل تایید نمیشه اگه مشکلی در مورد رمز داشتید دستی رمز را وارد کنید

با سلام و عرض پوزش لینک دانلود فیکس شد مجدد تست کنید

لطفا کتاب پی دی اف 1400 لغات انگلیسی را برایم بفرستید

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

لغات فارسی به انگلیسی pdf

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdfکتاب دوم درس10 -ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای بهتر ضروری میباشد لطفا” پیشنهاد و انتقاد خود را با ما در میان بگذاریدبرای آموزش های بیشتر به سایت ما بروید ابتدا صفحه اصلی شرکت هرات نرم افزار را لایک کنید یعنی روی شرکت هرات نرم افزار کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی ما شوید صفحه اصلی را لایک کنید چون هر روز ما یک چیزی جدید برای شما داریم به سایت ما هم بروید شاید چیزی دیگری هم که لازم دارید در آنجا باشد لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdfاز فهرست استفاده کنید چون ممکن فردا نتوانید از آن بهره ببرید لینک دانلودhttps://www.facebook.com/heratsoftware/http://www.heratsoftware.com/https://www.youtube.com/channel/UCWMx…https://twitter.com/heratsoftwareplease subscribe my channel if you want learn morehttps://t.me/heratsoftware تلگرام ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای بهتر ضروری میباشد لطفا” پیشنهاد و انتقاد خود را با ما در میان بگذاریدبرای آموزش های بیشتر به سایت ما بروید ابتدا صفحه اصلی شرکت هرات نرم افزار را لایک کنید یعنی روی شرکت هرات نرم افزار کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی ما شوید صفحه اصلی را لایک کنید چون هر روز ما یک چیزی جدید برای شما داریم به سایت ما هم بروید شاید چیزی دیگری هم که لازم دارید در آنجا باشد از فهرست استفاده کنید چون ممکن فردا نتوانید از آن بهره ببرید لینک دانلودIf you want to support this channel please hit a like or Subscribe and don’t miss updates. Thank you.☺ Check Our :Website : https://www.facebook.com/heratsoftware/Twitter : https://twitter.com/heratsoftwareGoogle+ : https://plus.google.com/u/0/Facebook : https://www.facebook.com/heratsoftware/YouTube : Watch Me :https://www.youtube.com/channel/UCWMx…Watch Me 2 : https://t.me/heratsoftware Watch : http://shindandproduction.com/mobile :00937948054800093703253741

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ධාවන ලැයිස්තු ප්‍රවේශනය කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

لغات فارسی به انگلیسی pdf

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdfکتاب دوم درس10 -ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای بهتر ضروری میباشد لطفا” پیشنهاد و انتقاد خود را با ما در میان بگذاریدبرای آموزش های بیشتر به سایت ما بروید ابتدا صفحه اصلی شرکت هرات نرم افزار را لایک کنید یعنی روی شرکت هرات نرم افزار کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی ما شوید صفحه اصلی را لایک کنید چون هر روز ما یک چیزی جدید برای شما داریم به سایت ما هم بروید شاید چیزی دیگری هم که لازم دارید در آنجا باشد لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdfاز فهرست استفاده کنید چون ممکن فردا نتوانید از آن بهره ببرید لینک دانلودhttps://www.facebook.com/heratsoftware/http://www.heratsoftware.com/https://www.youtube.com/channel/UCWMx…https://twitter.com/heratsoftwareplease subscribe my channel if you want learn morehttps://t.me/heratsoftware تلگرام ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای بهتر ضروری میباشد لطفا” پیشنهاد و انتقاد خود را با ما در میان بگذاریدبرای آموزش های بیشتر به سایت ما بروید ابتدا صفحه اصلی شرکت هرات نرم افزار را لایک کنید یعنی روی شرکت هرات نرم افزار کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی ما شوید صفحه اصلی را لایک کنید چون هر روز ما یک چیزی جدید برای شما داریم به سایت ما هم بروید شاید چیزی دیگری هم که لازم دارید در آنجا باشد از فهرست استفاده کنید چون ممکن فردا نتوانید از آن بهره ببرید لینک دانلودIf you want to support this channel please hit a like or Subscribe and don’t miss updates. Thank you.☺ Check Our :Website : https://www.facebook.com/heratsoftware/Twitter : https://twitter.com/heratsoftwareGoogle+ : https://plus.google.com/u/0/Facebook : https://www.facebook.com/heratsoftware/YouTube : Watch Me :https://www.youtube.com/channel/UCWMx…Watch Me 2 : https://t.me/heratsoftware Watch : http://shindandproduction.com/mobile :00937948054800093703253741

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ප්‍රවේශනය වෙමින්…

ක්‍රියා කරමින්…

ධාවන ලැයිස්තු ප්‍රවේශනය කරමින්…

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)
امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.
با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.
 پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد
همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر
نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه
و امکانات بی شمار دیگر…
برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید : هم اکنون رایگان نصب کنید

 

لغات فارسی به انگلیسی pdf

 

مجموعه کتاب های جامع Test Your Vocabulary منبع ارزشمندی برای افزایش دایره لغات زبان انگلیسی زبان آموزان و کاربران سطوح elementary – advanced است. در این مجموعه بالغ بر 6400 واژه و عبارت مهم و کاربردی انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی ارائه شده است. مجموعه همچنین دربردارنده تمرینات مرحله به مرحله و نیز طیف وسیعی از انواع تست های واژگان (هر کتاب 60 تست) در قالب پر کردن جای خالی، تست های چند گزینه ای، جدول، معما، تصویر و … می باشد. آموزش واژگان انگلیسی در این مجموعه مفید به صورت موضوعی طبقه بندی شده است. موضوعات ارائه شده نیز از موضوعات روزمره، مباحث مهم فرهنگی، هنری، افعال عبارتی و … می باشد. 

مجموعه Test Your Vocabulary را انتشارات Penguin English برای مطالعه خودآموز و یا در کلاس درس در قالب  شش فایل PDF تهیه و تدوین کرده است. واژگان ارائه شده از لغات پرکاربرد انگلیسی، لغات ضروری و از لغات مکالمات روزمره انگلیسی زبانان گرد آوری شده است. قابل ذکر است پاسخ کامل تمامی تمرینات و تست های ارائه شده در انتهای کتاب فراهم شده است. زبان آموزان با مطالعه  این مجموعه کتاب ها می توانند به دانش قابل توجهی در زمینه واژگان و عبارات انگلیسی دست پیدا کرده و آن ها را در مکالمات و نوشتار انگلیسی خود به کار ببرند. زبان آموزان به منظور تثبیت لغات مجموعه، لازم است که بارها و بارها آن ها را در قالب تست های مختلف مطالعه نمایند. علاوه بر ارائه واژگان مهم و ضروری انگلیسی در این کتاب ها، راهکار و چگونگی به خاطر سپاری لغات به تفضیل و نکته به نکته بیان شده است. اگر زبان آموزان و کاربران روش های پیشنهادی کتاب را دنبال نمایند می توانند تمامی واژگان را برای همیشه در ذهن خود ثبت نمایند. 

The Test Your Vocabulary books filled this need when they first came out, and they continue to do so. There are six books in the series, from elementary to advanced level. In this new edition of the series each book has ten new tests. To facilitate self-study there is a full Answer Key. Students using Test
Your Vocabulary will find learning vocabulary both stimulating and enjoyable.
This book will help you to learn a lot of new English words. But in order for the new words to become ‘fixed’ in your mind, you need to test yourself again and again. Here is one method you can use to help you learn the words.
1- Read through the instructions carefully for the . test you are going to try. Then try the test, writing your answers in pencil.
2- When you have finished, check your answers and correct any mistakes you have made. Read through the test again, paying special attention to the words you didn’t know or got wrong.
3- Try the test again five minutes later. You can do this either by covering up the words (for example, in the picture tests) or by asking a friend to test you. Repeat this until you can remember all the words.
4- Rub out your answers.
5- Try the test again the following day. (You should remember most of the words.)
6- Finally, plan to try the test at least twice again within the following month. After this most of the words will be ‘fixed’ in your mind.

 

دانلود فایل PDF کتاب آموزش واژگان Test Your Vocabulary 1 (حجم 27 مگابایت)

دانلود فایل PDF کتاب آموزش واژگان Test Your Vocabulary 2 (حجم 9 مگابایت)

دانلود فایل PDF کتاب آموزش واژگان Test Your Vocabulary 3 (حجم 9 مگابایت)

دانلود فایل PDF کتاب آموزش واژگان Test Your Vocabulary 4 (حجم 7 مگابایت)

دانلود فایل PDF کتاب آموزش واژگان Test Your Vocabulary 5 (حجم 31 مگابایت)

آموزش زبان انگلیسی, آموزش لغات Vocabulary, کتاب الکترونیکی •
۰

کتاب 400 کلمه ضروری برای تافل ، با نام لاتین 400 Must have words for the TOEFL که توسط موسسه McGraw-Hill منتشر شده است یکی ازکتابهای مفید جهت تقویت دایره واژگان شما برای آمادگی آزمون تافل است. این کتاب به شما کمک می کند تا نمره بیشتری در تست تافل بگیرید و این کار را از طریق افزایش دایره لغات شما انجام می دهد. این کتاب برای تافل مبنی بر اینترنت یا Internet-based TOEFL طراحی شده است. برای توضیحات بیشتر یا دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این کتاب به عنوان یک کتاب خودآموز طراحی شده است، به این معنی که می توانید آنرا به تنهایی استفاده کنید. هر فصل از این کتاب با لیستی از 10 واژه هدف شروع می شود. بعد از آموزش این لغات ضروری تافل،  این لغات در جملات نمونه استفاده می شوند. توضیحاتی مبنی بر نحوه استفاده از این کلمات آورده می شود و اینکه این کلمات در مکالمات چطور استفاده می شوند.

 سپس این لغات در سه تمرین استفاده می شوند و در سوالهای آزمون تافل نشان داده می شوند. در پایان هر فصل یک پاسخنامه وجود دارد که می توانید صحت پاسخ های خود را در آنجا چک کنید.

این کتاب همچنین شامل بخشی به نام “شش نکته سریع برای موفقیت در تافل” می باشد که در آنها نکات اضافی مهمی درباره این آزمون قرار دارد.

For students whose first language is not English and who wish to study at a university with an English-based curriculum, no admittance test is more important than the Test of English as a Foreign Language (TOEFL). 400 Must-Have Words for the TOEFL helps you score well by arming you with the most important English vocabulary words commonly found on this crucial exam. This timely guide also encompasses the recent changes made to the test, including the emphasis on conversation and spontaneous communication to mirror the interactive nature of the classroom. 400 Must-Have Words for the TOEFL also includes:

Quickly build the vocabulary and English language skills you need to score high on the TOEFL exam

You have good grades, good board scores, and great recommendations from your teachers. Now the only obstacle separating you from your goal of getting into an American university is the Test of English as a Foreign Language (TOEFL). Don’t take any chances: let this book help you get the TOEFL scores you need to realize your goal.

400 Must-Have Words for TOEFL is specially designed to help you master the core vocabulary and basic written and spoken language skills required to do well on the TOEFL and pursue a course of study at a North American school, or a school with an English-language curriculum. Based on the authors’ years of experience as ESL teachers and their rigorous review of past exams, this book offers proven vocabulary-building activities and exercises. Appropriate for students pursuing all academic disciplines, it features:

دانلود فایل PDF کتاب 4000 لغت ضروری تافل  – لینک مستقیم (حجم 1 مگابایت)

  دانلود فایل PDF کتاب 4000 لغت ضروری تافل –  از uploadboy

لغات فارسی به انگلیسی pdf

 

 

آزمون‌های زبان انگلیسی, آموزش انگلیسی بر اساس نوع, آموزش زبان انگلیسی, آموزش لغات Vocabulary, کتاب الکترونیکی, منابع آزمون تافل TOEFL •
۸

      

در صورتی که عضو یکی از شبکه های اجتماعی زیر هستید می توانید با کلیک بروی شکلک آن وارد سایت شوید.

لغات فارسی به انگلیسی pdf


نام کاربری


رمز ورود

مرا به یاد داشته باش

۱- جستجوی قدرتمند و سریع در یک یا همگی کتاب‌ها۲- سادگی مطالعه متن۳- امکان سفارشی‌سازی متن با تغییر فونت،اندازه متن، تغییر حاشیه صفحه، رنگی کردن اعراب و …۴- نوشتن یاداشت و نشانه‌گذاری یا اشتراک‌گذاری متن۵- دریافت لیست کتاب‌ها به صورت آفلاین6- چند زبانه بودن برنامه : فارسی ، عربی ، انگلیسی ، آذربایجانی، چینی و اردو7- و امکانات متنوع دیگر….

اندروید    آی او اس

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

با نرم افزار بازار کتاب قائمیه کل کتابخانه دیجیتالی قائمیه را در تلفن همراه، تبلت،کامپیوتر و گجت های مختلف داشته باشید.

عمومی نمایش داده نمی شود.
Gravatar enabled

تمامی محتوای چند رسانه ای(کتاب ،کتاب صوتی، کتاب تصویری،مجلات،روزنامه ها،مقالات،پایان نامه ها) موجود در بازار کتاب دیجیتالی قائمیه با هماهنگی و رعایت کامل حقوق ناشران ، نویسندگان و دریافت مجوز کتبی از آنان به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شوند.

 

شبکه های اجتماعی بازار کتاب

مسئولیت تمامی آثار به عهده ی نویسندگان آن می باشد. نشر رایگان مطالب و نرم افزارهای سایت مجاز می باشد.

بازار کتاب اولین و بزرگترین سامانه دانلود کتاب الکترونیکی رایگان بر خط با هدف در دسترس قرار دادن متون و کتب شیعه راه‌اندازی شده است. به کمک کتابخانه دیجیتالی بازار کتاب به هزاران عنوان کتاب به زبان های مختلف : فارسی ، عربی ، انگلیسی و آذری و غیره …. دسترسی خواهید داشت.

همین حالا اپ بازار کتاب را نصب کنید و کتابخانه خود را با دانلود کتاب های برتر پربار کنید.

با کلیک بر روی این لینک عضو کانال تلگرام ما شوید.

امروز دوشنبه , ۱۰ تیر , ۱۳۹۸ شما در تک بوک هستید.

بازدید

دانلود کتاب از بخش زیر:

برچسب ها

لغات فارسی به انگلیسی pdf

مطالب مشابه با این مطلب

بسیاری از واژگان زبان ایتالیایی شبیه arte و یا delizioso شبیه واژگان معال آنها در زبان انگلیسی هستند. کتاب You Already Know Italian یکی از بهترین منابع برای افزایش دایره ی لغات زبان ایتالیایی شما بر اساس دانش شما در زبان انگلیسی می باشد.

به خاطر دارم که همیشه توی صحبت کردن به زبان انگلیسی با دوستان ، معلم ها و افراد انگلیسی زبان همیشه این نگرانی رو داشتم که نکنه احیانا وسط صحبت هام معنی واژه ای خاص رو از خاطر ببرم .

دانلود کتاب کارگاه ترجمه فیزیولوژی ورزشی فیزیولوژی ورزش به جهار بخش فراگیر تقسیم می شود: آمادگی جسمانی – فیزیولوژی ماهیچه ها – فیزیولوژی گردش خون – فیزیولوژی تنفس .

دانلود کتاب گلچین ضرب المثل های فرانسوی معرفی کتاب گلچین ضرب المثل های فرانسوی : این کتاب مجموعه ای از ۸۰۰ ضرب المثل فرانسوی به همراه ترجمه های انگلیسی و فارسی آن هاست . مترجم انگلیسی آن ها هنری جی . بون Henry G.bohn […]

دانلود کتاب آموزش زبان سوئدی با روش آسان هدف اصلی این کتاب بر این پایه استوار است، تا شما گرامر زبان سوئدی را به زبان مادری خودتان و ساده ترین روش ممکن بیاموزید.

ممنون از سایت خوبتون

با سلام . از زحمت بی کرانتان ممنون. همیشه ایام موفق باشید . خدا قوت

متشکرم ، از این سایت .:)
و اگر یک سایت خوب برای دانلود موزیک شاد ۲۰۱۴ می دونید بگذارید.

خوبه;)|):-:(:۰:#:#:#:#:#:#^)^)^)(:)(:):?:?:**:):):):):):):):):):):):)

سلام بابت سایت خوبتون تشکر 🙂

I Love You Takbook:}

خسته نباشید*)

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

لغات فارسی به انگلیسی pdf

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

دانلود آهنگ

داروخانه اینترنتی

محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ریمیکس

اقامت ترکیه

درس پژوهی

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

شناخت دوست و دشمن یک وظیفۀ عقلی و فطری است. همۀ انسان ها با هر مذهب و مکتب،گروهی را دوست تلقی کرده،گروی دیگر را دشمن می دانند و خود را برای حملیت دوستان و مبارزه با دشمنان آماده سازند.

«قرض الحسنه» از سنّت های اسلامی و دیرینه ای است که قرآن مجید و روایات معصومین(علیهم السّلام) بر آن تأکید دارد.

آنچه پیش رو دارید، تلاشی است درجهت ارتقای علمی و یکسان سازی پاسخهای استادان. محترم ادارۀ پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی.

آموزش اجرای واتس آپ در کامپیوتر و تبلت/ WhatsApp یک ابزار ارتباطی عالی است، به شما این امکان را می دهد که به آسانی پیام ها و فایل ها را به صورت رایگان ارسال کنید .

بازار خرید و فروش موهای زنان/ در سال های اخیر میزان خرید و فروش موهای زنانه افزایش یافته و برخی از بانوان به دلیل مشکلات مالی یا عوامل دیگر اقدام به فروش موهای خود می کنند.

خانم ها بخوانند _ دانستنیهای شمع اصلاح صورت/ آیا تا کنون از شمع برای از بین بردن مو‌های زائد صورت خود استفاده کرده اید؟ این روش نسبت به روش سنتی بند انداختن جدید‌تر است و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت

با سرپرستی مهندس ابوالقاسمی(با نمره 8 آیلتس)، استاد خانم امیدی

جمله سازی با لغات ساده زبان انگلیسی

در این صفحه 8 گفتار از کتاب Select Readings Elementary برای تمرین ریدینگ و جمله سازی در دسترس زبان آموزان گرامی قرار گرفته است. علاقمندان میتوانند تمرین جمله سازی های زبان آموزان کلاس های پیش آیلتس و آیلتس مهندس ابوالقاسمی را به همراه توضیحات و فیدبک ها را در بخش دیدگاه ها دنبال نمایند.

این واژگان از متداول ترین 3000 واژه زبان انگلیسی گزینش شده و کاملا کابردی هستند. تمرین با این واژگان تاثیر چشمگیری در توانایی زبان آموزان در مهارت رایتینگ و اسپیکینگ خواهد داشت.

آموزش زبان انگلیسی,جمله سازی با لغات ساده زبان انگلیسی,جمله سازی با لغات ساده زبان انگلیسی Select Readings Elementary,دانلود 1000 كلمه پركاربرد زبان انگليسي با معنی,دانلود لغات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی,کلمات انگلیسی رایج در زبان فارسی,کلمات پرکاربرد انگلیسی با معنی و تلفظ,لغات انگلیسی با معنی,لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdf,لغات پرکاربرد انگلیسی+pdf

لغات فارسی به انگلیسی pdf

آموزش لغات زبان انگلیسی همراه با تلفظ و تصویر

در اینجا یک مجموعه آموزش تصویری لغات زبان انگلیسی در سطح کاملا مقدماتی به همراه تلفظ استاندارد در قالب فایل های ویدیویی در دسترس علاقمندان گرامی قرار داده میشود. این مجموعه رویهمرفته 3 ساعت و نیم آموزش بوده و دربرگیرنده 6 فایل ویدیویی می باشد که یک نمونه برای دیدن مستقیم بر روی سایت در دسترس می باشد.

.

پیشنهاد میکنیم از مجموعه های زیر هم بازدید بفرمایید: 

.

.

.

.

#دانلود_با_سرعت_بسیار_بالا این مجموعه به حجم 67 مگابایت: 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

لغات فارسی به انگلیسی pdf

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

http://mrsielts.com

.

آموزش لغات انگلیسی با تصویر,آموزش لغات زبان انگلیسی همراه با تلفظ و تصویر,دانلود آموزش تصویری لغات زبان انگلیسی,دانلود لغات پرکاربرد انگلیسی همراه با تلفظ,کتاب آموزش تصویری لغات انگلیسی,لغات انگلیسی با معنی و تلفظ,لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdf,یادگیری لغات انگلیسی با تصویر سازی

آموزش لغات انگلیسی به فارسی mp3 رایگان

آموزش لغات انگلیسی به فارسی mp3 رایگان از درخواست های زبان آموزان گرامی در ماه های گذشته بوده است. در اینجا کوشش بر آن است که مجموعه های گوناگونی برای تقویت لغات انگلیسی به فارسی و انگلیسی بصورت صوتی و نرم افزاری تقدیم عزیزان شود تا به سلقیه و صلاحدید خود از آن ها بهره مند شوند.

.

پیشنهاد میکنم از این مجموعه های ارزشمند نیز بازدید بفرمایید:

.

.

.

.

.

.

.

در بخشی دیگر پرکاربردتـرین واژگان زبان انگلیسی به همراه توضیحاتی به زبان فارسی توسط مهندس ابوالقاسمی با نمره 8 آیلتس و بیش از 10 هزار ساعت تجربه تدریس ضبط شده که شنیدن آن را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم:

.

.

توضیحات مهندس ابوالقاسمی با نمره 8 آیلتس و بیش از 10 هزار ساعت تجربه تدریس درباره واژگان فصل اول کتاب Select Readings Elementary

.

نرم افزارهای نارسیس ماکزیمم و نرم افزار پرآموزی 2 نرم افزار غیر رایگان هستند که با قابلیت نصب بر روی ویندوز و اندروید و انعطاف لازم برای انجام انواعی از تمرین ها میتوانند شما را در آموختن لغات زبان انگلیسی به فارسی یاری نمایند.

تصویری از نرم افزار پرآموزی

 

پادکست های صوتی تک زبانه حرفه ای تر در مرحله بعدی میتوانند کمک بسیار بزرگی به شما عزیزان نمایند. در لینک زیر چنین مجموعه هایی را برای شما فهرست کرده ایم که برای شنیدن مستقیم بر روی سایت و یا دانلود در دسترس شما میباشند.

اپلیکیشن های رایگان و غیر رایگان بسیار خوب تک زبانه و فارسی بسیاری در فضای مجازی برای آموزش لغات انگلیسی به فارسی وجود دارند. برای بررسی برخی از این اپلیکیشن ها میتوانید وارد صفحه زیر شده و آن ها را مستقیما دانلود نمایید.

 

 

 

http://mrsielts.com

آموزش لغات انگلیسی با تصویر,آموزش لغات انگلیسی به فارسی mp3 رایگان,روش یادگیری لغات انگلیسی,کلمات پرکاربرد انگلیسی با معنی و تلفظ,لغات انگلیسی با معنی و تلفظ,لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdf,لغات انگلیسی به فارسی pdf,لغات انگلیسی پرکاربرد,لغات پرکاربرد انگلیسی+pdf

لغات ضروری برای امتحان آیلتس آکادمیک و جنرال

برخلاف چیزی که در ذهن بسیاری از کسانی که به تازگی گام در مسیر آیلتس گذاشته اند، رسیدن به نمره 6 یا 7 خود به خود برابر با حفظ کردن ماشینی هزاران هزار لغت سخت و نامفهوم و گذر از سد آزمون نیست. روش حفظ کردن طوطی وار لغات که ریشه در سیستم آموزشی کشور دارد و زبان آموزان با توجه به آشنایی کامل با آن طبیعتا علاقه بیشتری به آن نشان میدهد متاسفانه به شکست بسیاری در آزمون انجامیده و صد ها ساعت زمان و توان و انرژی بسیاری را هدر میدهد.

از این رو تصمیم گرفتیم یک نوشته تازه درباره “لغات ضروری برای امتحان آیلتس آکادمیک و جنرال” منتشر کنیم و زبان آموزان گرامی را به بهترین منابع و بهترین روش ها در این زمینه آشنا نماییم.

.

پیشنهاد میکنیم از مجموعه های زیر هم بازدید بفرمایید:

.

.

.

.

.

.

..

در این بخش فصل هایی از کتاب های Select Readings Elementary و  Oxford Word skills Intermediate آورده شده و زبان آموزان دوره های خصوصی و نیمه خصوصی/آنلاین آیلتس و تافل خواسته میشود پس از بررسی و چک کردن در دیکشنری استاندارد، برای هر یک از واژه های اصلی هر یک از فصل های اصلی این کتاب ها یک مثال در بخش دیدگاه ها بنویسند. این دو کتاب از کتاب های اصلی برای تقویت لغات زبان آموزان از سطح مقدماتی و پیش آیلتس به سطح آیلتس 6 و آیلتس 7 میباشد.

 

 

 

.

این مثال ها توسط ما بررسی میشود و feedback لازم به زبان آموزان ارائه میگردد. شما عزیزان نیز میتوانید همگام با زبان آموزان ما مثال های خود را در بخش دیدگاه ها وارد کرده و همگام با ایشان برای تقویت واژگان و گسترش دایره لغات خود بکوشید. همچنین تمامی پرسش های شما عزیزان در بخش دیدگاه ها در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

آموزش لغات زبان انگلیسی سطح مقدماتی Basic – درس اول  Select Readings Elementary

فصل دوم بدلیل ضعیف بودن و نداشتن متن مناسب حذف شده است

آموزش لغات زبان انگلیسی سطح مقدماتی Basic – درس سوم Select Readings Elementary

تمرین با لغات کاربردی زبان انگلیسی سطح پایه – درس چهارم Select Readings Elementary

لغات کاربردی زبان انگلیسی سطح پایه – درس پنجم Select Readings elementary

لغات پایه زبان انگلیسی سطح Elementary – درس ششم Select Readings Elementary

فراگیری لغات مقدماتی زبان انگلیسی – فصل هفتم Select Readings elementary

تمرین یادگیری لغات زبان انگلیسی از سطح پایین – فصل هشتم کتاب Select Readings elementary

تمرین یادگیری لغات زبان انگلیسی از صفر – فصل نهم کتاب Select Readings elementary

آموزش لغات انگلیسی در سطح مقدماتی – فصل دهم کتاب Select Readings elementary

فراگیری کلمات انگلیسی در سطح Elementary – فصل یازدهم کتاب Select Readings elementary

آموزش لغات انگلیسی از سطح دبیرستان – فصل دوازدهم کتاب Select Readings elementary

حفظ کردن ساده ترین لغات انگلیسی – فصل سیزدهم کتاب Select Readings elementary

به خاطر سپردن ساده ترین لغات انگلیسی – فصل چهاردهم کتاب Select Readings elementary

.

تمرین لغات ضروری پیش آیلتس کتاب Oxford word Skills فصل 1- فراگیری واژگان

تمرین لغات ضروری پیش آیلتس کتاب Oxford word Skills فصل 2 – پیشرفت/هدف

تمرین لغات ضروری پیش آیلتس کتاب Oxford word Skills فصل 5 – توصیف ظاهر

فصل های سوم و چهارم بدلیل بی ارتباط بودن به آیلتس/تافل حذف شده اند.

تمرین لغات ضروری پیش آیلتس کتاب Oxford word Skills فصل ششم

تمرین لغات ضروری آیلتس کتاب Oxford word Skills فصل هفتم – احساسات

تمرین لغات پایه آیلتس کتاب Oxford word Skills فصل هشتم – ارتباط بین افراد

تمرین لغات پایه آیلتس کتاب Oxford word Skills فصل نهم – خانواده و بستگان

تمرین لغات پایه آیلتس کتاب Oxford word Skills 10 مراسم عروسی/خاکسپاری

تمرین لغات کلیدی آیلتس کتاب Oxford word Skills 11، جهان هستی/کیهان

تمرین لغات کلیدی زبان انگلیسی کتاب Oxford word Skills 12 رودخانه ها و دریا

تمرین لغات کلیدی زبان انگلیسی کتاب Oxford word Skills 13 اقلیم و آب و هوا

تمرین واژگان پایه آیلتس کتاب Oxford word Skills 14 بلایای طبیعی

تمرین کلمات پایه زبان انگلیسی کتاب Oxford word Skills 15 جانوران و حشرات

لغات سطح پیش آیلتس کتاب Oxford word Skills فصل شانزدهم – میوه و گوشت

لغات کاربردی آزمون آیلتس – Oxford word Skills 17/18 پخت و پز/پول مسائل مالی

آموزش لغت های ضروری آیلتس – فصل 19/20 Oxford Word Skills خواب/جراحات

آموزش واژگان کاربردی آیلتس – فصل 21/22 Oxford Word Skills خودرو/رانندگی

تمرین با کلمات کاربردی آیلتس – Oxford Word Skills 23/24 پوشاک و دندانپزشکی

لغات کاملا ضروری امتحان آیلتس – Oxford Word Skills 25/26 بیمارستان ابزار آلات

لغات پایه برای امتحان آیلتس – Oxford Word Skills 27/28 کارهای خانه/آرایشگر

لغات پایه برای امتحان آیلتس – Oxford Word Skills 29/30 زندگی شهری/ساختمان

تمرین با واژگان اصلی امتحان آیلتس – Oxford Word Skills 31/32 اشیاء/حس ها

ضروری ترین لغات آزمون آیلتس – Oxford Word Skills 33/34 نقاشی/توصیف عمل

یادگیری لغات ضروری آزمون آیلتس – Oxford Work Skills 35/36 جرم/سیستم قضایی

لغات لازم برای آزمون آیلتس – Oxford Word Skills 37/38 بیماری ها/سیاست

لغات لازم برای امتحان آیلتس – Oxford Word Skills 39/40 جنگ/صلح/تاریخ

پرکاربردترین لغات امتحان آیلتس – Oxford Word Skills 41/42 روزنامه/فیلم

پرکاربردترین لغات آزمون آیلتس – Oxford Word Skills 43/44 عکاسی/موسیقی

یادگیری لغات ضروری آزمون آیلتس – Oxford Work Skills 35/36 جرم/سیستم قضایی

لغات لازم برای آزمون آیلتس – Oxford Word Skills 37/38 بیماری ها/سیاست

لغات لازم برای امتحان آیلتس – Oxford Word Skills 39/40 جنگ/صلح/تاریخ

پرکاربردترین لغات امتحان آیلتس – Oxford Word Skills 41/42 روزنامه/فیلم

پرکاربردترین لغات آزمون آیلتس – Oxford Word Skills 43/44 عکاسی/موسیقی

لغات کاربردی آیلتس – Essential Words for IELTS 1/1 محیط زیست/طبیعت

لغات ضروری آیلتس Essential Words for IELTS 2/1 محیط زیست/ جهان طبیعت 

لغات ضروری آیلتس Essential Words for IELTS 3/1 محیط زیست/ بیابان ها

لغات ضروری آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 1/2 زمان فراغت/ورزش

لغات کاربردی آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 2/2 زمان فراغت/سرگرمی

لغات ضروری آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 3/2 زمان فراغت/تفریح

لغات لازم آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 1/3 سیستم حمل نقل

لغت های لازم آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 2/3 رفت و آمد شهری

لغت های آیلتس آکادمیک 7 Essential Words for IELTS بخش 3/3 خودروهای برقی

لغت های آیلتس جنرال 7 Essential Words for IELTS بخش 1/4 فرهنگ و تمدن

دانلود لغات ضروری آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 2/4 تمدن های جهان

لغات ضروری آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 3/4 فرهنگ و هنر

لغات ضروری امتحان آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 1/5 سلامت/پزشکی

لغات ضروری امتحان آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 2/5 ورزش و سلامت

لغات ضروری امتحان آیلتس 7 Essential Words for IELTS بخش 3/5 سلامت/دارو

.

در این صفحه بایگانی کاملی از پیش پا افتاده ترین و ساده ترین واژگان زبان انگلیسی در سطح آیلتس 2 یا 3 تا واژگان کاملا فنی و دشوار در سطح آیلتس 7 تا 7.5 را بصورت یکجا میبینید. این مجموعه دو ویژگی دارد: (1)  سبک ترین و کوچترین بسته پیشنهادی مجموعه واژگان لازم و ضروری برای رسیدن به نمره 7 آیلتس است و (2) تمامی واژگان لازم بصورت یکجا و بدون تکرار پیشنهاد شده و تنها با اتکا بر همین واژگان میتوان از سطح پایه و بسیار ابتدایی به نمره 7 آیلتس دست یافت.

این مجموعه پیشنهاد بدون کم و کاست در کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی و آنلاین آیلتس مهندس ابوالقاسمی به کار گرفته شده است و چندین سال است با دستاورد درخشانی همراه بوده و تنها یک فرمول پیشنهادی نظری برای دیگران نمیباشد. امیدواریم این مجموعه برای شما عزیزان نیز سودمند باشد.

.

بدون شک آغاز کار باید با تعیین سطح همراه باشد. اگر پیشتر در کلاس های آموزشگاهی شرکت کرده اید لی این دوره ها را رها کرده اید سطح خود را پایه در نظر بگیرید و از کتاب های پایه یا Basic آغاز کنید. برای مثال کتاب های زیر میتوانند گزینه های بسیار خوبی باشند:

توجه داشته باشید که بسیاری از کتاب های واژگان زبان انگلیسی و حتی آیلتس موجود در بازا استاندارد نیستند و در بهترین حالت دربرگیرنده صدها واژه تکراری یا کم کاربرد هستند. با انتخاب و گزینش یک منبع خوب میتوانید از دوباره خوانی و صرف زمان و انرژی خود روی واژه هایی که واقعا به درد شما نخواهند خورد پیشگیری نمایید.

در مرحله بالاتر از کتاب هایی که در بالا اشاره شد میتوانید برای مهارت ریدینگ از کتاب معروف لغات ضروری آیلتس یا Essential Words for IELTS استفاده بفرمایید. سطح این کتاب بالاست و تنها مناسب مهارت ریدینگ شما خواهد بود. این کتاب با دربرداشتن بسیاری از واژه های دشوار اما کاربردی و ضروری در ریدینگ های آیلتس باید گزینه نخست شما برای بهبود وضعیت لغت باشد. از برتری ها  و مزیت های دیگر این کتاب وجود بخش لیسنینگ و ریدینگ و همچنین سوالات درک مطلب و معرفی خانواده لغات Word Family برای یادگیری هرچه عمیق تر لغات در چهارچوب و context میباشد. در بخش بعدی درباره این کتاب صحبت میکنیم.

برای سطح بالاتر از متوسط(نمره 6) میتوان در یک برنامه جمع و جور تنها به کتاب لغات ضروری آیلتس از انتشارات برنز(بارونز Barron’s) اکتفا کرد. کتاب Essential Words for IELTS از کتاب هایی است که دقیقا بر پاسه ریدینگ های دوره های پیشین آزمون آیلتس نگاشته شده و لغات پرت و بی ربط در آن بسیار کم دیده میشود. همچنین بجز وجود Reading Passage های بسیار همسان با آیلتس آکادمیک و جنرال، تمرین ها و لیسنینگ مناسبی برای تمرین بیشتر در این کتاب به چشم میخورد.

در تمرین های کتاب Essential Words for IELTS میتوان آموزش هایی در زمینه خانواده لغات یا word family مشاهده کرد. این نمونه تمرین ها را در کمتر کتاب لغتی میتوان یافت.

اما سوال بسیاری از زبان آموزان این است که آیا با این کتاب میتوان به نمره 7 دست یافت. به باور من نرسیدن شما به نمره 7 ریدینگ آیلتس باید در جایی دیگر جستجوی شود که در بخش بعدی به آن میپردازیم. موضوع مهم دانستن این نکته مهم است که افزودن به دایره لغات به خودی خود منجر به بالا رفتن نمره شما در این مهارت نخواهد شد.

دانلود کتاب لغات ضروری آیلتس برنز Barron’s Essential Words ♥

در یک برنامه کوتاه و فشرده بسیاری از زبان آموزان میتوانند با به پایان رساندن همین 3 کتابی که در بالا اشاره شد به نمره 6 تا 7 برسند. البته دقت داشته باشید در آیلتس بخش ویژه لغات وجود ندارد و نمره ریدینگ برایندی از بسیاری از توانمندی های شما به ویژه درک مطلب، سرعت خواندن متن، حافظه قوی از متن و آشنایی با ساختارهای دستوری پیچیده و البته آشنایی با ساختار بخش ریدینگ آزمون آیلتس و تکنیک های ریدینگ میباشد.

در این زمینه میتوانید توضیحات مهندس ابوالقاسمی دریافت کننده نمره 8 آیلتس در زمینه پیشرفت گام به گام در مهارت ریدینگ آیلتس از سطح پایه را بشنوید:

بسیاری از زبان آموزان این تصور نادرست را دارند که با حفظ کردن ماشینی لغات و یا حفظ کردن برابرهای فارسی آن ها میتوانند در آزمون آیلتس موفق باشند و متاسفانه پس از چندین بار شرکت در آزمون و ناکامی در این بخش متوجه وجود یک خطای بزرگ در شیوه آموزشی خود میشوند. این خطا عدم توجه به عواملی است که در بالا فهرست کردیم. برای موفقیت در آزمون باید تمامی این عوامل رادر نظر داشته باشید و با آشنایی با نقاط قوت و ضعف خود کوشش کنید وضعیت کلی مهارت ریدینگ خود را بهبهود ببخشید.

فارسی حفظ کردن برابر های واژگان که در ایران بسیار معمول است و از سوی برخی آموزشگاه ها و انتشارات بصورت فعال پیگیری میشود دلیل اصلی شکست در بخش ریدینگ آیلتس به شمار میرود! دانستن برابرهای فارسی تنها یک تصویر گنگ از ریدینگ های دشوار آیلتس به زبان آموز ارائه خواهد کرد که با تکیه بر آن به هیچ وجه در یافتن پاسخ سوالات بسیار دشوار(به ویژه در پارت 3) و ظریف ریدینگ آیلتس که برای جدا کردن زبان آموزان با سواد و تیزهوش و دارای فهم بالا از متن از دیگران طراحی شده موفق نخواهند بود.

دانستن برابر فارسی لغات انگلیسی بجز خطر بسیار زیاد نادرست بودن آن ها نه تنها هیچ کمکی به درک مطلب شما نخواهد کرد بلکه به ویژه در بخش اسپیکینگ و رایتینگ با درگیر کردن ذهن با ساختارهای زبان دوم عملا مانع پیشرفت شما در ساختن سریع و ارائه جمله های درست خواهد شد.

کتاب هایی که تنها با تبلیغات و با هدف بازرگانی و فروش بیشتر و نه بدلیل ارزش عملی/آموزشی آن ها وارد بازار شده و جا انداخته شده اند کم نیستند. کتاب Grammar Digest یکی از این کتاب هاست که عملا در خارج از ایران ناشناخته است اما دست کم تا 10 سال پیش و پیش از فراگیر شدن اینترنت بعنوان تنها منبع خوب گرامر برای مدرسان زبان انگلیسی پیشنهاد میشد. این کتاب همچنین منبع کنکور رشته زبان انگلیسی، کنکور های ارشد و کنکور های دکترا و آیلتس و تافل بود بدون اینکه کوچکترین ارتباطی با این آزمون ها داشته یا اصولا برای این آزمون ها طراحی شده باشد!

کتاب 504، 601 و 1100 هم از همین دست کتاب ها هستند. این کتاب ها ارتباطی با آیلتس یا تافل یا دوره های مکالمه زبان انگلیس یا کنکور های ارشد و دکترا ندارند ولی جالب اینکه از سوی مدرسانی که منابعی بهتر در دسترس ندارند، و فقط بدلیل معروف بودن این کتاب ها برای تمامی این دوره ها تجویز میشوند.

پیشگیری از استفاده از این منابع میتواند تاثیر چشمگیری در کامیابی شما داشته باشد. کتاب 504، که معمول ترین کتاب بی ربط به آیلتس است به 3 دلیل اصلی برای این آزمون کاملا نامناسب است:

(1) کتاب 504 برای آزمون آیلتس یا تافل طراحی نشده و واژه های درون آن با واژه های ضروری برای آیلتس و تافل همپوشانی ندارند. افزون بر این واژه های پرشماری در این کتاب وجود ندارند که باید آن ها را برای این کتاب فراگرفت و ضروری هستند.

(2) کتاب 504 هیچ متن واقعی(authentic) همسان با متن های ریدینگ های آیلتس ندارد و خواننده هیچ تمرینی برای بهبود سرعت خواندن، درک مطلب یا تقویت حافظه نخواهد داشت. متن های این کتاب کاملا غیر واقعی و برای گنجاندن تمامی واژه های هر گفتار برای بازبینی و مرور یکباره آن ها هستند و هرگز نخواهند توانست زبان آموز را برای ریدینگ های آیلتس یا تافل آماده کنند.

(3) کتاب 504 دارای بخشی برای تمرین درک مطلب، یا حتی بخش لیسنینگ یا رایتینگ برای جا انداختن واژگان آموزش داده شده نیست درحالیکه کتاب های بسیار مناسبی مثل Essential Words for IELTS وجود دارند که تمامی این بخش ها در آنها گنجانده شده است و بسیار پربازده تر هستند.

به تازگی نرم افزارها و اپلیکیشن های زیادی در اینترنت عرضه شده است که میتوانند برای زبان آموزانی که به کارکردن با این نرم افزارها عادت دارند بسیار سودمند باشند و در زمان صرفه جویی زیادی نمایند. این نرم افزارها همچنین مجهز به بخش شنیداری و مثال های فراوان هستند که از برتری های آن ها در سنجش با دیگر شیوه ها به شمار می آید.

در این زمینه فایل صوتی توضیحات را بشنوید:

دو مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ آیلتس نیز مستقیما با دانش واژگان و دایره لغات در پیوند هستند. در این زمینه میتوانید توضیحات مهندس ابوالقاسمی دریافت کننده نمره 8.5 در مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ آیلتس در آزمون رسمی آیلتس در سال 1395 را بشنوید:

برنامه ریزی برای تقویت گام به گام مهارت لیسنینگ آیلتس از پایه:

برنامه ریزی برای تقویت گام به گام مهارت اسپیکینگ آیلتس از پایه:

.

.

.

.

.

 

 

 

http://mrsielts.com

آموزش لغات انگلیسی با تصویر,ترجمه کتاب essential words for the ielts,کلمات پرکاربرد انگلیسی با معنی و تلفظ,لغات انگلیسی با معنی و تلفظ pdf,لغات انگلیسی به فارسی pdf,لغات ایلتس برای اندروید,لغات پرکاربرد انگلیسی+pdf,لغات مورد نیاز برای ieltsحذف شرط: مهم ترین لغت ها برای امتحان آیلتس,منابع لغت آیلتس,مهم ترین لغت ها برای امتحان آیلتس,مهمترین لغات برای آیلتس

تمامی حقوق این سایت نزد ielts2.com محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و طرح قالب پیگرد قانونی به همراه دارد

لغات فارسی به انگلیسی pdf
لغات فارسی به انگلیسی pdf
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *