ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود

خواص دارویی و گیاهی

ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود
ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود

میلاد حضرت رقیه سلام الله علیها مبارک باد

سلام.
من هنوز توی این ارسال سافت گذر ماندم. چطوره که منابع صفر مانند Audioz.info و awaxhome.ws و .. توشون خبری نیست. میشه دوستانی که دانلود کردن بگن کرکش کار چه تیمی هست؟ و همچنین بگن که آیا برنامه بعد ازکرک، در کار طولانی مدت با پروژه واقعی، پایدار هست یا نه؟
امیدوارم سوء تفاهمی …

سلام کرک مشکل داره به نظر میاد کرک نسخه 7 باشه!

سلام
اینکه میگن سرعت باز کردن صفحات وبش عالیه سرعت دانلودشم بالا میره؟

معرفی چند دیکشنری دیگه جایگزین و شبیه بابیلون
http://goo.gl/Oa0iya

ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود

بعد از چندین سال تجربه وب گردی حرفه ای، بهترین مرورگر از لحاظ سرعت، دقت، مصرف بهینه انرژی و ترافیک، پردازش موازی در تب های جداگانه به معنای واقعی نه الکی، داغ نشدن لب تاپ، انعطاف و تطبیق پذیری سریع، هوشمند بودن ( واقعا هوشمنده). پیدا نکردم بهتر از موزیلا.

با عرض سلام و همچنین عذرخواهی که این مطلب رو در این قسمت بیان می کنم، اما این درخواستی شخصی نیست و مورد تقاضای بسیاری هست. لطفا این لینک رو مطالعه بفرمایین :

http://9tut.ir/1389/12/windows-explorer-tab-browsing/

متاسفانه این برنامه ی کاربردی، به علت رایگان بودن دچار م…

سلام، منم همین مشکل رو دارم. احتمالا لایسنس این نرم افزار تا آخر 2017 اعتبار داشته و باید 2018 باشه که من هیج جا پیدا نمی کنم و شدیدا هم نیاز دارم.

فایرفاکس بهترین مرورگر … فقط کافیه کمی با تنظیمات پیشرفته فایرفاکس آشنا باشید تا بتونید بهترین استفاده رو ازش داشته باشید
about:config

میهمان:
پیشنهاد من به دوستان استفاده از ویندوز XP است چون نسبت به 7 به مراتب بهینه تر و هماهنگ تر است، در ضمن من به شخصه بیش از 1400 کریتیکال باگ در 7 پیدا کردم که برای رفع 60% اونها باید با پروسس مستقیم CPU وارد عمل شد که کاریست بس خطر ناک و نیاز به تکرار در هر بار ران شدن سیستم.

من قبلا از نسخه 4 نود استفاده میکردم ولی حالا که این نسخه رو نصب کردم واقها سرعت سیستم بالا رفته از زحمات شما کمال تشکر رو دارم

دانلود Google Translate

نرم افزار مترجم تصویر

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید متن انگلیسی داخل تصاویر را ترجمه کنید .

از متن کتاب زبان انگلیسی عکس بگیرید و در چند ثانیه ترجمه ی متن کتاب در اختیار شما قرار میگیرد !!!

همچنین امکان ترجمه ی صوت و متن هم برای شما وجود دارد .

ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود

امکانات نرم افزار :

-ترجمه ی تصویر

-ترجمه ی صوتی انگلیسی و فارسی

-ترجمه ی متون انگلیسی و فارسی

-تلفظ متون انگلیسی

-امکان اشتراک گزاری و کپی

امیدوارم این نرم افزار برای شما مفید باشد

اپلیکیشن مترجم آنلاین

فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۲1۰,۰۰۰ لغت 

– قابلیت مشاهد‌ه‌ی لغات جستجو شده

-مترجم آنلاین جملات 

ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود

-مترجم آفلاین کلمات

-دفتر یاداشت زیبا و کاربردی

– تلفظ لغات جستجو شده

-امکان کپی معنی واژه

امیدواریم مورد پسندتان واقع شود .

صفحه اصلی برنامه ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

Translator TransZilla از قدرتمندترین، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های ترجمه ی متن و ترانسلیتور برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا با امروز بیش از 2 میلیون بار از پلی استوری دانلود شده است و با موتورهای قدرتمند گوگل ترانسلیت کار می کند! این برنامه که از 50 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که در محیطی ساده و کاربرپسند متن های خود را به بهترین نحو ممکن و با سرعتی بالا ترجمه کنید. این برنامه دارای دو کادر می باشد که شما می توانید متن ها خود را هر چه قدر که باشد در کادر بالایی کپی کنید و در کادر پایین ترجمه ی آن را به هر زبانی که مایل …


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki

ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

23 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 13.000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

21 بازی جدید امروز قرار گرفت

وقتی سخن از ترجمه خودکار بخصوص ماشینی به میان می‌آید. ترجمه گوگل یا به قول کاربران اینترنتی گوگل ترنزلیت یا گوگل ترانسلیت حرف اول را می‌زند. بسیاری اوقات به دنبال برگردان آهنگ خاصی هستیم یا می‌خواهیم نرم‌افزار ترجمه‌ای پیدا کنیم که به صورت آنلاین متن انگلیسی را به فارسی تبدیل کند. وبگاه ما پاسخگوی این نیاز کاربران است. در این وب‌گاه می‌توانید کلمه یا جمله خود را وارد کنید، زبان مورد نظر را مشخص کنید و به راحتی جملات خود را ترجمه گوگل کنید. کیفیت سرویس google البته عمومی است و برای ترجمه مقاله لازم است به سایت ترجمه تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کرده و سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است. گوگل ترنسلیت 100 زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می‌کند و روزانه بیش از 200 میلیون نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

در سال 2006، گوگل ترنسلیت بر مبنای آمار بود و از متون سازمان ملل و پارلمان اروپا استفاده میکرد تا پایگاه داده خود را ایجاد کند. این سرویس به جای اینکه مستقیما متن را به زبان مقصد ترجمه گوگل کند، اول به انگلیسی و بعد به زبان مقصد ترجمه گوگل می‌کرد. برای ترجمه گوگل، در بین میلیون‌ها متن جستجو می‌کرد تا مناسب‌ترین الگو را انتخاب کند. در مدل آماری ترجمه گوگل دقت بسیار پایین بود.

در سال 2016، گوگل اعلام کرد که از این به بعد برای ترجمه گوگل از مدل شبکه عصبی استفاده می‌کند. این بدین معناست که گوگل از این پس کل جمله را باهم ترجمه گوگل می کند به جای اینکه قطعه قطعه ترجمه گوگل کند. این مدل باعث شد تا مترجم گوگل بتواند با توجه به متن ترجمه گوگل دقیق تری تولید کند و ترجمه ماشینی آنلاین حاصل به زبان انسان نزدیک تر باشد.

Google translate می‌تواند فرم‌های مختلف از متن و مدیا مانند صوت، عکس، سایت و ویدیو را از زبانی به زبان دیگر (مانند زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) ترجمه گوگل کند. همچنین، مترجم گوگل برای بعضی زبان‌ها امکان تلفظ نیز فراهم کرده است. ترجمه گوگل برای اینکه مانند یک لغت‌نامه واقعی عمل کند، اگر قسمتی از متن مبدا هایلایت شده باشد، عبارت معادل در زبان مقصد را هایلایت می‌کند. همچنین، قادر است تا به طور خودکار زبان متن را شناسایی کند. اگر کاربر از URL در متن اصلی استفاده کرده باشد، Google translate آن قسمت را به صورت hyperlink نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند ترجمه گوگل را در بخش “phrasebook” برای استفاده در آینده ذخیره کند. برای بعضی زبان‌ها، گوگل ترنسلیت قابلیت ترجمه ماشینی آنلاین از روی دست خط انسان را نیز دارد.

ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود

با توسعه سرویس‌های ترجمه گوگل امکان ترجمه گوگل از روی عکس و ترجمه با دوربین ترجمه گوگل هم اضافه شده است. همچنین دانلود مترجم اندروید گوگل هم فراهم شده است.

برچسب ها: ترجمه گوگل متن ، گوگل ترنسلیت چیست ، ترجمه گوگل عربی به فارسی ، نرم افزار ترجمه ، jv[li ، مترجم آنلاین ، مترجم رایگان گوگل، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه عربی به فارسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه عربی به انگلیسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه رایگان، ترجمه آنلاین، ترجمه گوگل، ترجمه متن انگلیسی

تهران، خیابان فلسطین، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، پلاک 130، واحد 8

تلفن : 45391000

تمامی حقوق نزد شبکه مترجمین ایران محفوظ است.

‏‏توجه: Fast Translate  اولین نرم افزار اندرویدی مترجم سخنگو انگلیسی زبان بصورت آفلاین می باشد.(سریعترین مترجم و دیکشنری)‏دیگر هزینه های چند ده هزار تومانی برای خرید یک مترجم نپردازید و Fast Translate  تمامی خواسته های شما را براورده می نماید.‏شما با نصب Fast Translate  بر روی تلفن همراه خود از امکانات زیر برخوردار می شوید:‏1-ترجمه متن انگلیسی به فارسی و بالعکس‏2-تلفظ صحیح و شمرده کلمات و جملات‏3-دیکشنری کاملا رایگان و حرفه ای‏…‏اپلیکشین Fast Translate جایگزینی برای نرم افزار های گران قیمت برای ترجمه‏بهترین ها در دستان شماست.‏دیگر نگران عدم دسترسی به اینترنت نباشید،زیرا Fast Translate را میتوانید داشته باشید.‏همین حالا اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید   

‏‏رفع مشکل پرداخت‏تغییرات گرافیکی‏رفع برخی مشکلات

استفاده از مطالب وب‌سایت مایکت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

Offline Dictionary Premium 5.7.6 برنامه ی مترجم بوده که هم برای لغت و هم برای متن مورد استفاده قرار میگیرد و البته از چندین زبان به عنوان دیکشنری پشتیبانی میکند. از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ترکی، کردی، فارسی، عربی، هندی و بسیاری دیگر…ویژگی های برنامه Offline Dictionary Premium اندروید :✤ اسان و سریع و کار به صورت افلاین✤ ترجمه ی زنده کلمات از مرورگر و دیگر برنامه ها به طور مستقیم✤ تلفظ افلاین✤ اصطلاحات و فرهنگ لغن انگلیسی شامل تعاریف و نمونه✤ پیدا کردن جملات، عبارات و کلمات مرتبط✤ جستجوی تصویر، فرهنگ لغت تصویری✤ تصحیح کلمات✤ ضربه به کلمه برای دیدن معنای کلمه در یک پنجره✤ قابلیت نصب واژه نامه ها و زبان های بیشتر✤ ارتباط با فرهنگ لغت وب( دیکشنری اکسفورد، کمبریج و غیره)✤ یاداور کلمه✤ بررسی کلمات به همراه تصویر✤ تاریخچه ، علاقه مندی ها و یادداشتها


com.grandsons.dictboxpro

لغت نامه و ترجمه / مجله و کتاب

1396.09.21

5.7.6

ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود


28.83 مگابایت


گوگل پلی

Android 4.0.3+


گزارش نسخه جدید:

سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید.

ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود
ترجمه جمله انگلیسی به فارسی دانلود
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *