دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

خواص دارویی و گیاهی

دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر
دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

میلاد حضرت رقیه سلام الله علیها مبارک باد

قربوندتون من عالیه هستم

سلام، ممنون که در این ایام عزیز باعث شدید تا موبایل من مزین به این نرم افزار ارزشمند بشه.
جهت اطلاع دوستان هم عرض کنم که من فقط ترتیل استاد غامدی را دانلود کردم. همان فایل فشرده‌ای که از سافت گذر دانلود کردم داخل خودش پوشه‌ای به نام عدد 5 بود. من هم همین پوشه (5) را که حاوی فایل‌های صوتی بود م…

با سلام این بازی بسیار هیجان انگیز را گروه ما دانلود کرده و به اتمام رسانده و دوستانی که راهنمای این بازی را می خواهند میتوانند از لینک زیر استفاده کنند تا انجام بازی برایشان راحتتر شود، لازم به ذکر است این راهنما توسط آسان فناوری فارس تولید شده است. همچنین از سایت سافتگذر مقدمه مربوط به بازی در راه…

باتشکر ازسایت بامحتوا والبته کامل امید وارم موفق وسربلند باشید انشأا..دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

*************************
////////////////////////////////////
ایولکلی کارمو راه انداختتو بهتریی
/////////////////////////////////////
*************************

دستتون درد نکنه از اینکه آپدیت مکافی را در سایتتون می ذارین. ممنون می شم اگر فاصله زمانی قرار دادن این آپدیت ها را کمتر کنید.
و من ا… توفیق

سلام اگه رو درایوی که فرمت شده اطلاعات کپی کرده باشیم به هیچ وجه نمیشه ریکاوریش کرد؟

اگر نبوديد چي مي کرديم.
فقط حجم فايل هايتان را کم کنيد.
علي يارتون باشه.

بجای این همه به به چه چه یه مقدار به دوستان و اطرافیان اطلاع رسانی کنید تا بتونینم دوباره رتبه بازدید این سایت بی نظیر رو به روزهای اوج اش برگردونیم و به شرکت نود ثابت کنیم ایرانی یعنی چی

دوستان من ورژن مربوط به 7 رو دانلود کردم ولی کار نمیکنه.در مورد XP امتحان نکردم.

دانلود Google Translate

نرم افزار مترجم تصویر

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید متن انگلیسی داخل تصاویر را ترجمه کنید .

از متن کتاب زبان انگلیسی عکس بگیرید و در چند ثانیه ترجمه ی متن کتاب در اختیار شما قرار میگیرد !!!

همچنین امکان ترجمه ی صوت و متن هم برای شما وجود دارد .دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

امکانات نرم افزار :

-ترجمه ی تصویر

-ترجمه ی صوتی انگلیسی و فارسی

-ترجمه ی متون انگلیسی و فارسی

-تلفظ متون انگلیسی

-امکان اشتراک گزاری و کپی

امیدوارم این نرم افزار برای شما مفید باشد

اپلیکیشن مترجم آنلاین

فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۲1۰,۰۰۰ لغت 

– قابلیت مشاهد‌ه‌ی لغات جستجو شده

-مترجم آنلاین جملات 

دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

-مترجم آفلاین کلمات

-دفتر یاداشت زیبا و کاربردی

– تلفظ لغات جستجو شده

-امکان کپی معنی واژه

امیدواریم مورد پسندتان واقع شود .

اگر تاکنون از مترجم‌های ماشینی مثل گوگل، بینگ و یا حتی ترگمان استفاده کرده باشید حتما مشکلات زیر را دیده‌اید:

ابزار‌های موجود، ترجمه درستی از لحاظ دستور زبان به شما می‌دهند اما این ترجمه‌ها در حوزه تخصصی شما نیستند.

استخراج متن از پی‌دی‌اف استثناهای زیادی دارد. در مواقعی بخشی از متن پی‌دی‌اف از بین می‌رود یا خراب استخراج می‌شود.

جمله تولید شده توسط مترجم‌های ماشینی نیازمند ویرایش است و این ویرایش نسبت به ترجمه‌ی جمله وقت‌گیرتر است.

ترجمیار یک دستیار هوشمند است که

دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

با ترکیب سرعت ماشین و ظرافت انسان

فرایند ترجمه را سریع و لذت‌بخش می‌کند.

در ترجمیار هرلحظه مشغول ترجمه‌ی هر جمله باشید، جمله و پاراگراف آن برایتان هایلایت می‌شود. امکان ندارد فراموش کنید مشغول ترجمه‌ی چه بخشی هستید. ترتیب انتخاب جملات هم محدود نیست و می توانید از هرجای متن که بخواهید ترجمه را آغاز کنید.

ترجمیار به ازای هر جمله‌ای که می‌خواهید ترجمه کنید، یک پیشنهاد ترجمه به شما می‌دهد. طبق آمار این پیشنهاد در بیش از ۶۰٪ مواقع کامل درست بنابراین کافی‌است در صورت تایید بودن آن کلیک کنید و یا برای تصحیح بیشتر ویرایش‌های سطحی انجام دهید.

پیشنهادات ترجمه کافی نیست؟ ترجمیار یک دیکشنری تخصصی هم دارد. در هر قسمت از متن مورد ترجمه که به معنای کلمه یا عبارت نیاز داشته باشید می‌توانید با دبل کلیک روی کلمه توضیحات دیکشنری و تلفظ آن را در اختیار داشته باشید.

ترجمیار دیکشنری یا مترجمی مثل گوگل نیست؛ یک دستیار ترجمه باهوش است که با یادگیری سلیقه شما در ترجمه، با وسواس بیشتری کلمات زبان فارسی را کنار هم می‌گذارد و به مرور از خود شما یاد می‌گیرد تا راحت‌تر ترجمه کنید.

یک تیم پشتیبانی حساس به احساسات شما هنگام استفاده از ترجمیار. برای امتحان کافی‌است اگر زمان کمک گرفتن از ترجمیار با مشکلی مواجه شدید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

چجوری باید از ترجمیار استفاده کنم؟

شما در شروع استفاده از ترجمیار می‌توانید از راهنمای ترجمیار استفاده کنید. راهنما برای شما عمل‌های اصلی را توضیح می‌دهد و به شما مراحل را نشان می‌دهد. در غیر اینصورت ما راهنمای متنی هم داریم که از منوی فایل داخل ترجمیار می‌توانید آنرا مطالعه کنید که بخش زیادی از سوالات شما از طریق آن برطرف خواهد شد.

من میخوام قبل از خرید ترجمیار رو تست کنم؟

ما برای این تصمیم شما هم راه حل داریم. ترجمیار به شما این توانایی رو میده که قبل از خرید وارد محیط ترجمیار بشید و از تمام قابلیت‌ها و امکانات ما استفاده کنید. در نسخه آزمایشی شما میتونین با مقاله‌های خودتون سیستم ما رو آزمایش کنید. برای نسخه‌ی آزمایشی ما محدودیت داریم و شما بطور رایگان میتونید ۲٬۰۰۰ لغت یعنی حدود ۸ صفحه رو ترجمه کنید و بین پاراگراف ها جابجا بشید و از ترجمه لذت ببرید.

چطوری میتونم وارد ترجمیار بشم؟

در حال حاضر دسترسی به ترجمیار از طریق یک کد ورود اولیه است، بعد از ورود اول با کد شما ایمیل و رمزعبوری تعیین می‌کنید و پس از آن با ایمیل و رمز خود وارد ترجمیار می‌شوید برای خرید حساب به صفحه خرید یا قیمت‌ها بروید و طرح‌های مختفل ترجمیار رو مشاهده کنید. برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانان سایت هم میتونین صحبت کنید.

چجوری راحت از کلیدهای میانبر ترجمیار استفاده کنم؟

ترجمیار برای راحتی کار شما یه سری میانبر و کارایی‌های خاص اضافه کرده که شاید دوس داشته باشین بدونین . مثلا شما با زدن کلیدهای (جهت‌ بالا + alt) یا (جهت‌ پایین + alt) هایلایتتون رو به جمله قبل و بعد میبرین یا با راست کلیک بروی PDF امکانات جدیدی دارین . با Enter ترجمه پیشنهادی شما درج میشه. با Esc پنجره ترجمه پیشنهادی بسته و با (Ctrl + Space) پنجره ترجمه مجددا باز می‌شود.


پردازش هوشمند ترگمان

به شماره ثبت : ۴۷۶۴۵۴

و نشانی : tip.co.ir

می‌باشد.

در حال حاضر که ارتباطات به اوج خودش رسیده تنها یک سد راه بین مردم کل دنیا وجو داره تا بتونن هم ارتباط
مشترک داشته باشن . زبان تنها مشکل اساسی مردم در همه‌جای دنیا برای برقراری ارتباط مشترکه. ترجمیار سعی
داره این مشکل رو با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن حل کنه.

سیدخندان، سهروردی شمالی،کوچه اشراقیپلاک ۳۰، واحد ۵

۰۲۱-۸۸۵۱۷۲۲۷شنبه تا چهار‌شنبه ساعت ۹ الی ۱۸ پنج‌شنبه ساعت ۹ الی ۱۵

| نسخه جدید Babylon جایگزین نسخه قبلی شد|

امروزه وجود یک دیکشنری خوب در هر رایانه ای لازم است . نرم افزارهایی که روزانه با آنها سرو کار داریم ،با پیغام هایی که در رایانه همیشه مواجه می شویم  همه و همه ما را ملزم به نصب یک دیکشنری خوب برای ترجمه ی لغات و حتی متن کرده است . نرم افزاری که محیط کاربری آسانی داشته باشد و بتوان در هر لحظه معنی لغتی را که می خواهیم به ما بدهد . وقتی سخن از دیکشنری خوب و کاربردی در رایانه می شود اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد نرم افزار محبوب بابیلون(Babylon) می باشد که از هر لحاظ ایده آل است . تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای مترجم نرم افزار های مختلفی ساخته شده که در این میان دیکشنری بابیلون از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای مترجم بر خوردار است. از همین رو امروز ورژن جدید دیکشنری باییلون Babylon را برایتان آماده کرده ایم. همانطور که می دانید بابیلون یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای دیکشنری است که قادر است لغات و متون را به 17 زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی ترجمه کند که اینکار را به آسانی و تنها با یک کلیک انجام می دهد. یکی از قابلیتهای بسیار عالی که در نسخه های جدید این نرم افزار دیده می شود امکان ترجمه ی صفحات وب سایتهاست در واقع شما با اتصال به اینترنت و وارد کردن آدرس سایت مورد نظر و انتخاب زبان ترجمه می توانید ترجمه ی جملات و کلمات موجود در وب سایت مورد نظرتان را ببینید.می توانید متن ایمیل خود را فارسی ببینید . با دکمه ی میانبر می توانید معنی یک کلمه را در آن واحد مشاهده نمایید. علاوه بر این می توانید واحدهای مورد نظرتان را به یکدیگر تبدیل کنید مثلآ هر ریال ایران چند دلار آمریکاست. همچنین می توانید تلفظ صحیح و درست کلمات را با هم استفاده از این نرم افزار بیابید. این نرم افزار محبوب و کاربردی را می توانید به صورت رایگان از پاتوق یو دریافت نمایید و از امکانات ویژه ی آن لذت ببرید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار بابیلون Babylon Pro- مترجم متن و قابلت ترجمه کلمات بصورت حرفه ای- قابلیت تلفظ کلمات به صورت صحیح- تغییر اندازه فونت نوشته های نرم افزار Font size- دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در ۷۵ زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از ۳ میلیون کلمه- فرهنگ لغت های شخصی شامل ۱۶۰۰ موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر و … در بیش از ۷۰ زبان- مبدل واحد ها به یکدیگر- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)- اتصال به دایره المعارف Wikipedia- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه- سازگار بهتر با مرورگرهای اینترنتی- غلط یاب آنلاین برای وبلاگ ها ، وب سایت ها و …- اجرا در محیط های مختلف تنها با یک کلیک- هوشمند بودن برای تکمیل کلمات- سرعت اجرای بسیار مناسب- حجم مناسب نسبت به حجم قابلیت ها- پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ویندوز های عربی و انگلیسی- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز و …شما با دانلود فایل دوم BAbylon Glossary می توانید امکانات زیر را به نرم افزار اضافه کنید .- بیش از 3000 لغتنامه تخصصی در صدها رشته- بیش از 30 لغت نامه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی- بیش از 55 لغت نامه انگلیسی به سایر زبان های دنیا- لغت نامه های فارسی به فارسی- اشعار حافظ- مجموعه ای از چند بازی

دانلود بابیلون Babylon نسخه 11.0.1.2 + سریال

دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

دانلود بابیلون Babylon نسخه 10.5.0.12 کرک شده

دانلود پلاگین های فارسی

دانلود لغت نامه های فارسی

آموزش کامل نصب و فعال سازی بابیلون

دانلود بابیلون برای اندروید

نرم افزار فعال سازی تلفظ در بابلیون

پسورد فایل کپی شد

– نظرات که به صورت فینگلیش باشند تایید نخواهند شد. – رمز تمامی فایل ها www.patoghu.com هستش ، و کاملا تست شده می باشند 

– نظرات در مورد رمز فایل تایید نمیشه اگه مشکلی در مورد رمز داشتید دستی رمز را وارد کنید

سلام نسخه 11 رو تست کنید در نظراتم عرض کردیم حتی اگه یکبار بابلیون رو نصب کرده باشید بعدا برای استفاده مجدد دچار مشکل لایسنس خواهید شد

سری های ng هستش بزرگوار و بر 11 رو بر این مدل شماره گذاری کردن

آموزش نصب رو بخونید لطفا

لطف دارید

سلام آموزش نصب رو بخونید لطفا و به نکات دقت کنید در ضمن نصب بیش از یکبار بابلیون باعث ایجاد این مشکل میشه و بهتره از جایگزین ها استفاده کنید

بزرگوار در نظرات عرض کردیم 11 مشکل داشتید 10 رو نصب کنید

سلام تاریخ سیستم رو عقب بکشید یا از نرم افزار RunAsDate برای اجرا در زمان گذشته استفاده کنید

ورژن 10 رو تست کنید بزرگوار

سلام خوندن اموزش نصب

خواهش میکنم

دسته بندی : آموزش نرم افزار

همیشه برای انجام کارهای تحقیقاتی نیاز به مترجم پیدا می­ کنید این در حالیست که بسیاری از متونی که به زبان­ های دیگر نوشته شده است را خودتان می­ توانید با کمک گرفتن از نرم افزار ترجمه متن ترجمه کنید. ما در اینجا تصمیم گرفتیم تا چند نرم افزار مترجم متن را به شما معرفی کنیم که زبان فارسی را نیز پشتیبانی کند.

پیش از هر چیز شما همیشه می­ توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از مترجم گوگل یا همان گوگل ترنسلیت به روی کامپیوتر و یا تلفن همراهتان استفاده کنید. گوگل ترنسلیت از آنجایی که زبان ­های بسیاری را پشتیبانی می­ کند می­ تواند در بسیاری موارد پرکاربرد باشد اما گاهی ممکن است در ترجمه متون فارسی به مشکل برخورد کنید بنابراین بد نیست با سایر نرم ­افزارهای پرکاربرد ترجمه متن نیز آشنا شوید تا در صورت لزوم بتوانید از این نرم افزارهای مترجم رایگان نیز کمک بگیرید.

 

فهرست محتوا

دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

 

Qtranslate یک نرم افزار ترجمه متن کم حجم است که اکثر زبان­ ها از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می ­کند. شما می­ توانید متن خود را از فارسی به زبان­ های دیگر و یا برعکس ترجمه کنید. این نرم افزار برای ترجمه از مترجم ­های آنلاین همانند MicrosoftTranslator ، گوگل ترنسلیت و Babelfish.yahoo کمک می­ گیرد به همین دلیل برای اینکه بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید حتما باید به اینترنت متصل باشید.

 

یکی دیگر از نرم ­افزارهای مترجم که می ­تواند جملات یا کلمات را به شکل مستقل ترجمه کند نرم افزار ترجمه متن Magic Translator است. این نرم افزار مترجم به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و به دلیل اینکه درون خود مرورگر وب دارد به راحتی می ­تواند وب­سایت­ هایی که به زبان دیگری هستند را برایتان به زبان فارسی ترجمه کند. مجیک ترنسلیتور ۱۰۰% با یونی کدها سازگار است و می­تواند فایل­ هایی با فرمت­های RTF ، Doc و txt را باز کند. رابط کاربری ساده ­ی این نرم افزار مترجم نیز کار با آن را برای همه راحت کرده است.

 

این نرم افزار ترجمه متن نیز بسیار کم حجم و قدرتمند است و زبان فارسی را نیز پشتیبانی می­ کند. با استفاده از این نرم افزار می­ توانید فایل­های PDF، پاورپوینت، Word ، صفحات وب، ایمیل­ها و صفحات چت را ترجمه کنید. اما برای ترجمه نیاز است که همواره به اینترنت متصل باشید چرا که برای خواندن و ترجمه متن از دیکشنری آنلاین استفاده می­ شود. این نرم افزار مترجم متن ۵۳ زبان را پشتیبانی می­ کند.

 

نرم افزار مترجم ترادوس نیز یکی دیگر از نرم­ افزارهای ترجمه متن پرکاربرد است که می­ تواند به شما کمک کند مطالب مورد نظرتان را دقیق ­تر و سریع ­تر ترجمه کنید. ترادوس به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و سرعت و دقت بالایی در ترجمه متن دارد. همچنین اصطلاحات شرکت­ های بزرگ نیز در نرم افزار به صورت پیش فرض قرار گرفته است. نرم افزار مترجم ترادوس توسط بیش از ۲۵۰ هزار مترجم در سراسر جهان استفاده می­ شود. ترادوس در نسخه­ های مختلف ویندوز قابل نصب است.

 

همانند سایر نرم ­افزارهای مترجم متن معرفی شده ، Ace Translator نیز برای اینکه بهترین نتیجه را به شما بدهد باید متصل به اینترنت باشد. این نرم افزار می ­تواند لغات و متون را به ۵۹ زبان مختلف از جمله زبان فارسی ترجمه کند. Ace Translator می­ تواند متن ترجمه شده را از درون برنامه به فایل متنی تبدیل کند و دیگر نیازی به کپی پیست کردن وجود ندارد. حجم برنامه کم است و همچنین با نسخه­ های مختلف ویندوز سازگار است.

 

 

این اپلیکیشن یک دیکشنری یا فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و برعکس است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت را در خود نگهداری می­ کند. استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین است.

 

این اپلیکیشن مخصوص زبان فارسی طراحی شده است و دیکشنری­ های تخصصی برای رشته­ های مختلف دارد که می­ تواند برای دانشجویان بسیار کاربردی باشد.

 

بدون شک دیکشنری آکسفورد یکی از مشهورترین و قابل اعتمادترین دیکشنری­ هاست که حالا با نسخه موبایل خود به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است. لغت­نامه آکسفورد به طور مستمر به روز رسانی می­ شود و دایره لغات آن هر روز در حال گسترش است.

 

این اپلیکیشن یکی از بهترین لغت­ نامه ­های فارسی برای موبایل است که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این دیکشنری لغات را به صورت موضوعی و تخصصی در رشته­ های مختلف در نظر گرفته و معانی متفاوتی بر اساس کاربرد آن­ها ارائه می­دهد. همچنین از ویژگی ­های آن می­توان به دسترسی به واژگان فرهنگ لغات دهخدا و دکتر معین اشاره کرد.

 

پارس دیک نیز یکی دیگر از اپلیکیشن­ های دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس است که به صورت آفلاین کار می­کند. این دیکشنری بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را دارد و می ­تواند لغات را با دو لهجه بریتیش و آمریکایی تلفظ کند. همچنین متضادها و مترادف­ های کلمات را نیز نمایش می­ دهد.

 

نکته ­ای که باید درباره نرم ­افزارهای مترجم متن بدانید این است که نتیجه نهایی همیشه ۱۰۰% آن چیزی نیست که شما می­ خواهید چرا که در نهایت متن توسط ربات ترجمه می­ شود و برای بهبود آن نیاز است بازخوانی و ویرایش شود. اما در هر حال استفاده از این نرم ­افزارها برای ترجمه متن می­تواند حداقل تا ۲۰% سرعت کار ترجمه را برای شما بالاتر ببرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

همراه ما باشید

اگر هنوز ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نکرده‌اید، همین الان وارد تلگرام و اینستاگرام شوید و به جمع صدها دنبال‌کننده رایت می بپیوندید.

علاوه بر به اشتراک‌گذاشتن آخرین مطالب مفید و کاربردی سایت، تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی ترجمه و ویرایش تخصصی، از این به‌بعد به‌صورت محدود فقط و فقط در تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌شوند. 

فراموش نکنید این مطلب را به اشتراک بگذارید!

                     

11 Comments

بسیار عالی و مفید بود متشکرم

خواهش می کنم، خوشحالیم که معرفی این نرم افزار ها برای شما مفید واقع شده است.

سلام. کدوم نرافزار؟ اسمش چیه؟

بسیار عالییی. ممنونم ازتون

خواهش می کنم دوست عزیز

دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

خلاصه و مفید . ممنون

خواهش می کنم، نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

خیلی خیلی عالیه تشکر

خواهش می کنم، نظر لطف شماست

سلام ببخشید از بین این نرم افزارها کدومشون متن بهتر ترجمه میکنن؟که قابل فهم باشه…

سلام، هر کدام نقص ها و مزایای خود را دارند و معمولا برای زبان فارسی زیاد خوب عمل نمی کنند. نرم افزار ها هیچگاه جای ترجمه انسانی را نمی گیرند.

وب‌ سایت

با عضویت در خبرنامه ایمیلی رایت می، جدیدترین و مفیدترین مطالب سایت را به‌همراه تخفیف‌های ویژه و مناسبتی در ایمیل خود دریافت نمایید:

ما هم مثل شما از اسپم متنفریم و ایمیل‌های اسپم و تبلیغاتی ارسال نخواهیم کرد

  

تمامی حقوق برای رایت می محفوظ است.

بخش بهترین های سایت وینفون با هدف معرفی بهترین بازی ها و برنامه ها در زمینه های مختلف مقاله هایی را تحت این عنوان منتشر می کند. این هفته قصد معرفی بهترین لغت نامه های دوزبانه انگلسیی به فارسی و فارسی به انگلیسی را برای سیستم عامل ویندوز و ویندوز موبایل  را داریم، در ادامه همراه وینفون باشید.

امروزه زبان انگلیسی در اکثر امور و کشورها مورد استفاده قرار می گیرد و همه آن را به عنوان یک زبان بین الملل می شناسند، با این وجود ما نیاز بیشتری به یادگیری این زبان برای ارتباط با افراد در سراسر جهان یا خواندن کتاب ، مجله، خبر و خیلی کارهای دیگر داریم. از طرفی با گسترش حوزه تکنولوژی در بین افراد جامعه، آن ها ترجیح می دهند تا از کتاب های کاغذی استفاده نکنند و از کتاب ها و برنامه هایی استفاده کنند که می توانند رو گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود همیشه همراه داشته باشند. یکی از کتاب های که برای هر فردی که نیاز به یادگیری و یا دانستن زبان خارجه دارد کتاب های فرهنگ لغت یا دیکشنری است. فرهنگ لغت کتابی است که در آن معانی واژه ها، تلفظ و یا اطلاعات کاربردی درباره آن ها وجود دارد. فرهنگ لغت های دوزبانه مانند انگلیسی به فارسی و یا فارسی به انگلیسی معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو و با اهمیت بالای این برنامه ها در این قسمت بهترین ها را در این زمینه خدمت شما معرفی می کنیم.

فست دیکشنری یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های دیکشنری برای سیستم عامل ویندوز فون و ویندوز موبایل ۱۰ است. این برنامه بیش از ۱۰۰ هزار کلمه و بیش از ۴۰۰۰ نمونه جمله را در خود جای داده است. برنامه فست دیکشنری توسط حسین حبیبی نوشته شده است. از این برنامه می توان به صورت کاملا آفلاین نیز استفاده کرد، برای جستجو کلمه کافی است آن را در قسمت مورد نظر وارد و جستجو را بزنید، برنامه برای شما معنی کلمه و جملات مشابه ر ا برای شما نشان خواهد داد. در نوار ابزار پایین برنامه به قسمت لغات برگزیده و تاریخچه جستجو دسترسی دارید که می تواند بسیار کمک کننده باشد. البته نسخه یونیورسال این برنامه هنوز منتشر نشده است و امید داریم با آمده نسخه یونیورسال نیز قابلیت استفاده از این برنامه را روی دسکتاپ تجربه کنید.دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

بیشتر شما کاربران ویندوز فون و ویندوز موبایل مطمئنا از برنامه PersianDic استفاده کرده اید و با آن آشنایی دارید. یک برنامه یونیورسال که هم می توانید از آن بر روی دستگاه موبایل خود استفاده کنید و هم آن را در نسخه دسکتاپ تجربه کنید. این برنامه آفلاین توسط سعید صالحی برنامه نویسی شده است که دارای بیش از ۲۱۰۰۰۰ لغت انگلیسی و ۸۳۰۰۰ لغت فارسی است. امتیازی که این برنامه تاکنون توانسته است از کاربران کسب کند امتیاز ۴.۷ از ۵ است و این نشان دهنده این است که برنامه  PersianDic توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. این برنامه با ظاهر بسیار زیبا و امکانات خوبی که دارد می تواند تمام انتظارات شما را برآورده کند.

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

دیکشنری یونیورسال دیگر برای استفاده شما EZDictionary نام دارد. برنامه ای با قیمت ۱.۴۹ دلاری که البته شما می توانید آن را امتحان کنید و در صورتی که از استفاده آن راضی باشید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. این یک برنامه تمام عیار برای برطرف کردن نیازهای یک زبان آموز است. در این نرم افزار می توانید تمامی لغات ضروری برای امتحان IELTS به همراه سوال های متعدد مربوط به آن ها را مطالعه کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. این اپلیکیشن عالی توسط جناب حسام کاشفی عزیز ساخته و منتشر شده است. از ویژگی های بسیار عالی این نرم افزار هماهنگی خوب آن با دستیار صوتی ویندوز یعنی کرتانا است، به گونه ای که به راحتی می توانید حتی زمانی که اپلیکیشن بسته است، از طریق کرتانا کار های ترجمه ی خود را انجام دهید.

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

برنامه SkyDic برنامه ای متفاوت با دیگر دیکشنری ها است چرا که شما برای استفاده از این برنامه می توانید گلاسوری های متفاوت را دانلود و از آن ها استفاده کنید. این که شما بتوانید از چند دیکشنری عمومی و تخصصی در کنار هم استفاده کنید نشان برتری این برنامه به دیگر برنامه ها می تواند باشد. شما می توانید گلاسوریی ها با فرمت mdx و فایل‌ های دیتا با فرمت mdd را دانلود و در برنامه وارد کنید. برنامه SkyDic نیز یک برنامه ایرانی که توسط حسین زارعی ساخته شده است.

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

برنامه ای که شما با آن علاوه بر استفاده از واژگان می توانید از موتور جستجوگر گوگل نیز استفاده کنید و علاوه بر ترجمه کلمات از ترجمه جملات خود نیز آگاه شوید، البته برای استفاده از بخش گوگل ترنسلیت باید به اینترنت متصل باشید ولی در استفاده از لغت نامه نیازی به اینترنت ندارید و حتی در این حالت می توانید از تلفظ کلمات به دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی نیز بهره مند شوید. جملات رایج مربوط به هر کلمه را ببینید. با توجه به منوی این برنامه شما توانایی استفاده راحت و سریع از تمام بخش های برنامه را دارید فقط کافی است به سمت ها چپ و راست صفحه را بکشید. این برنامه تنها نسخه موبایل را دارا می باشد و روی ویندوز فون ۸ و ۸.۱ و ویندور موبایل ۱۰ نیز قابل نصب است.

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

محمد علی میزبان را کمتر کسی از کاربران ویندوز فون و ویندوز موبایل هست که نشناسد، همه از برنامه های مختلف و فراوان ایشان آگاه هستیم، برنامه پرشین دیکشنری ایشان نیز از آن دسته برنامه های کاربردی است. این برنامه با سرعت بالایی که دارد می تواند همیشه و همه جا به شما کمک کند. برنامه PersianDictionary چهار گزینه مختلف برای لغات دارد: انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی، عربی به فارسی و فارسی به عربی؛ در این صورت شما علاوه بر لغات انگلیسی نیز می توانید از فرهنگ لغت عربی نیز استفاده کنید. این برنامه بیش از ۴۰۰۰۰۰ لغت را در خود جای داده است و ظاهری بسیار ساده و روان دارد.

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

همانطور که می بیند بیشتر برنامه هایی که خدمت شما معرفی شد برنامه نویسی شده توسط برنامه نویسان عزیز ایرانی است، همچنین برنامه های ایرانی زیادی هستند که در استور جایگاه بسیار خوبی دارند و نه تنها برای ایرانیان بلکه برای دیگر کاربران سیستم عامل ویندوز و ویندوز موبایل کارآمد بوده اند، شما می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را با توسعه دهندگان در میان بگذارید.

شما کدام دیکشنری را می پسندید؟

skydic عالیه ولی حیف یونیورسال نیست

skydic عالیه ولی حیف یونیورسال نیست

بهترین همون Persian dic هست
فقط اگه دو ویژگی اضافه کنه دیگه عالی میشه
کاشی زنده و جمله های انگلیسی
—————————–
خسته نباشید و تشکر
من نمیدونستم دیکشنری عربی به فارسی و برعکس هم داریم ممنون که معرفی کردید

بهترین همون Persian dic هست
فقط اگه دو ویژگی اضافه کنه دیگه عالی میشه
کاشی زنده و جمله های انگلیسی
—————————–
خسته نباشید و تشکر
من نمیدونستم دیکشنری عربی به فارسی و برعکس هم داریم ممنون که معرفی کردید

خواهش می کنم علیرضا جان، بله دیکشنری عربی به فارسی هم هست
همچنین می تونید انواع مختلف دیکشنری ها با فرمت mdx رو دانلود کنید و به برنامه skydic اضافه کنید. فارسی به فارسی، لغت نامه های تخصصی و …

خواهش می کنم علیرضا جان، بله دیکشنری عربی به فارسی هم هست
همچنین می تونید انواع مختلف دیکشنری ها با فرمت mdx رو دانلود کنید و به برنامه skydic اضافه کنید. فارسی به فارسی، لغت نامه های تخصصی و …

بعد میگن برنامه نیست … کمیت مهم نیست کیفیت مهمه

بعد میگن برنامه نیست … کمیت مهم نیست کیفیت مهمه

Skydic شبیهِ bluedict تو اندروییده؟
کاش یه دیکشنریِ کاملی مثلِ اون برای ویندوزفون هم باشه

Skydic شبیهِ bluedict تو اندروییده؟
کاش یه دیکشنریِ کاملی مثلِ اون برای ویندوزفون هم باشه

با عرض سلام و خسته نباشید
لطفا لینک لغتنامه PersianDic رو اصلاح کنید تا به نسخه یونیورسال اون منتقل بشه
دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر

با عرض سلام و خسته نباشید
لطفا لینک لغتنامه PersianDic رو اصلاح کنید تا به نسخه یونیورسال اون منتقل بشه

سلام ممنون علی رضا جان
اصلاح شد

سلام ممنون علی رضا جان
اصلاح شد

منم از فست دیکشنری استفاده میکنم.بد نیس.حتی حرفای خوب خوبم معنی میکنه😜

منم از فست دیکشنری استفاده میکنم.بد نیس.حتی حرفای خوب خوبم معنی میکنه😜

هیچی به advanced English dictionary free نمیرسه، خیلی خوبه لامصب
البته انگلیسی به انگلیسیه

هیچی به advanced English dictionary free نمیرسه، خیلی خوبه لامصب
البته انگلیسی به انگلیسیه

بله توی ی مطلب هم انگلیسی ها رو معرفی می کنیم.

بله توی ی مطلب هم انگلیسی ها رو معرفی می کنیم.

Skydic روی لومیا ۹۵۰ کار نمیکنه وقتی میخوای گلاستوری اضافه کنی از برنامه میپره بیرون به جاش میتوید از qdic استفاده کنید ولی رایگان نیست

Skydic روی لومیا ۹۵۰ کار نمیکنه وقتی میخوای گلاستوری اضافه کنی از برنامه میپره بیرون به جاش میتوید از qdic استفاده کنید ولی رایگان نیست

سلام کسی دیکشنری فرانسه ب فارسی سراغ نداره؟

سلام کسی دیکشنری فرانسه ب فارسی سراغ نداره؟

سلام
شما میتونید فایل دیکشنری فرانسه به فارسی رو از اینترنت پیدا کنید ( فرمت mdx) و بعد از دانلود با استفاده از برنامه skydic ازش استفاده کنید.

سلام
شما میتونید فایل دیکشنری فرانسه به فارسی رو از اینترنت پیدا کنید ( فرمت mdx) و بعد از دانلود با استفاده از برنامه skydic ازش استفاده کنید.

من از IranDic استفاده میکنم. یونیورساله. ایرادی توش ندیدم.

من از IranDic استفاده میکنم. یونیورساله. ایرادی توش ندیدم.

بله برنامه IranDic هم خوبه ولی بنده لینک برنامه رو پیدا نکردم، فکر کنم برنامه از استور حذف شده!

بله برنامه IranDic هم خوبه ولی بنده لینک برنامه رو پیدا نکردم، فکر کنم برنامه از استور حذف شده!

سلام.
پس Translator خود ماکروسافت چی؟
یکی از قابلیتهاش که واقعا به درد بخوره اینکه در حالت آفلاین با دوربین تصویر متن انگلیسی رو ترجمه میکنه.

سلام.
پس Translator خود ماکروسافت چی؟
یکی از قابلیتهاش که واقعا به درد بخوره اینکه در حالت آفلاین با دوربین تصویر متن انگلیسی رو ترجمه میکنه.

مترجم ها رو در یک مجموعه دیگه معرفی میکنیم

مترجم ها رو در یک مجموعه دیگه معرفی میکنیم

سلام
لطفا یه دیکشنری انگلیسی به انگلیسی رایگان در حد لانگمن یا مریام وبستر معرفی کنید که مثال های زیادی برای ساختار های مختلف کامه داشته باشه
تنها دیکشنری انگلیسی به انگلیسی که پیدا کردم همون advanced English dictionary free بود که اونم خیلی مثالاش کمه و اصلا به پای لانگمن نمیرسه
اگه سراغ دارید لطفا راهنمایی کنید خیلی گیرم

سلام
لطفا یه دیکشنری انگلیسی به انگلیسی رایگان در حد لانگمن یا مریام وبستر معرفی کنید که مثال های زیادی برای ساختار های مختلف کامه داشته باشه
تنها دیکشنری انگلیسی به انگلیسی که پیدا کردم همون advanced English dictionary free بود که اونم خیلی مثالاش کمه و اصلا به پای لانگمن نمیرسه
اگه سراغ دارید لطفا راهنمایی کنید خیلی گیرم

سلام تو رو خدا جواب بدین
تو دیکشنری Persian dic وقتی یه کلمه مینویسی ۱۰،۱۵ تا معنی میاره از کجا بفهمم کدوم ترجمه اصلیه؟

سلام تو رو خدا جواب بدین
تو دیکشنری Persian dic وقتی یه کلمه مینویسی ۱۰،۱۵ تا معنی میاره از کجا بفهمم کدوم ترجمه اصلیه؟

سلام
معمولا ترجمه اول بیشترین کاربرد رو داره ، و بقیه معنی ها تو جمله های مختلف به کار میاد، در کل بستگی به جمله داره که کلمه رو چی معنی کنید.

سلام
معمولا ترجمه اول بیشترین کاربرد رو داره ، و بقیه معنی ها تو جمله های مختلف به کار میاد، در کل بستگی به جمله داره که کلمه رو چی معنی کنید.

ممنونم

ممنونم

برنامه اسکای دیک متاسفانه برای فعال کردن بیش از ۳ دیکشنری به گیفت کارت نیاز داره. قبلا به بانکهای ایران وصل میشد و بدون درد سر گیفت کارت میتونستیم پول رو مستقیم به حساب سازنده واریز کنیم. برای همین یک برنامه دیگر مثل این دیکشتری هست که هیچ محدودیتی نداره و بنظرم بهتره این رو هم معرفی می کردید.
اسمش هست: eudic
هم برای ویندوزفون ۸.۱ هست و هم وین ۱۰ موبایل و میشه بطور نامحدود روش تمام دیکشنری ها رو نصب کرد. امیدوارم پیغام من رو بخونید و این برنامه رو به دوستان معرفی کنید

برنامه اسکای دیک متاسفانه برای فعال کردن بیش از ۳ دیکشنری به گیفت کارت نیاز داره. قبلا به بانکهای ایران وصل میشد و بدون درد سر گیفت کارت میتونستیم پول رو مستقیم به حساب سازنده واریز کنیم. برای همین یک برنامه دیگر مثل این دیکشتری هست که هیچ محدودیتی نداره و بنظرم بهتره این رو هم معرفی می کردید.
اسمش هست: eudic
هم برای ویندوزفون ۸.۱ هست و هم وین ۱۰ موبایل و میشه بطور نامحدود روش تمام دیکشنری ها رو نصب کرد. امیدوارم پیغام من رو بخونید و این برنامه رو به دوستان معرفی کنید

ممنون امین جان
بررسی میکنم، اگر خوب بود معرفی میکنم

ممنون امین جان
بررسی میکنم، اگر خوب بود معرفی میکنم

بسیار ممنون عالی بود. ولی واقعا جای”فست دیک” بالا بود؟؟ من فکر می کنم اسکای خیلی از اون بهتر باشه

بسیار ممنون عالی بود. ولی واقعا جای”فست دیک” بالا بود؟؟ من فکر می کنم اسکای خیلی از اون بهتر باشه

آریانپور رو هم اشاره نکردید

آریانپور رو هم اشاره نکردید

ببخشید یه سایت می شه معرفی کنید که این فایل های اسکای.دیک رو بشه دانلود کرد مخصوصا اون McGraw hil چشمو گرفته اصلا …

ببخشید یه سایت می شه معرفی کنید که این فایل های اسکای.دیک رو بشه دانلود کرد مخصوصا اون McGraw hil چشمو گرفته اصلا …

برایAdvanced Persian Dictionaryمیگه در دسترس نیست!!!

برایAdvanced Persian Dictionaryمیگه در دسترس نیست!!!

ارسال

صرف نظر از پاسخگویی

اين وب سايت متعلق به گروه وینفون بوده و تمامی حقوق آن محفوظ است. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع (www.winphone.ir) مجاز است.
طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب های طراحی شده توسط آی وحید پیگرد قانونی دارد
طراحی سایت : آی وحید
, برنامه نویسی : درناوب

دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر
دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی ر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *