دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

خواص دارویی و گیاهی

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا
دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

وفات حضرت خدیجه ام المؤمنین سلام الله علیها تسلیت باد

روی گوشی optimus g pro عمل نمیشه و نمی دانم چگونه فعال بشه و کار کند

Nero را چطوری به صورت HD کرک کنم؟
از سایت خوبتان ممنون

سلام و خسته نباشد
در صورت امکان نسخه 8.10 استاندارد گذاشته شود تا بروی ویندوز 8 نصب شود و هارد یک ترا جواب بدهد

خیلی ممنون واقعا خاطرات بازی با دسته خلبانی زنده شد. مخصوصا هواپیما
یادش بخیر…!

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

خيلي خيلي ممنون

sسلام به همه مهندسان جوان خوب باشين و موفق من يه خواهش دارم اونم اينه قالب سايتتون خيلي خوشم مياد برام تبديل کنيد يا کدشو تو سايتم يا وبلاگم برنيد اگه تبديلش کنيد به بلاگفا عالي و ممنون ميشم با تشکر و سايتتونم عالي بود
http://www.havasipor2600.blogfa.com اگه سربزني خوشحالم ميکنيد باي

delborideh1000@yahoo.com
فقط میتونم بگم خدا از بزرگی کمتون نکنه و دست شما درد نکنه عاقبتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به خیر بشِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــن

با دانلود سریع و بی دردسرتون حال کردم -سایت شمارو تو favorites خودم add ‘کردم

کاش حالا که این همه زحمت میکشید کمی بیشتر بکشید راهنما براش بدید
سایت شما حرف نداره امیدوارم که روز به روز پیشرفت کنه و بهتر بشه

واقعا خدا خیرتون بده .این همه تحریم و سرعت پایین اینترنت باعث شده راحت نشه دانلود آنلاین انجام داد.

دانلود Google Translate

‏‏توجه: Fast Translate  اولین نرم افزار اندرویدی مترجم سخنگو انگلیسی زبان بصورت آفلاین می باشد.(سریعترین مترجم و دیکشنری)‏دیگر هزینه های چند ده هزار تومانی برای خرید یک مترجم نپردازید و Fast Translate  تمامی خواسته های شما را براورده می نماید.‏شما با نصب Fast Translate  بر روی تلفن همراه خود از امکانات زیر برخوردار می شوید:‏1-ترجمه متن انگلیسی به فارسی و بالعکس‏2-تلفظ صحیح و شمرده کلمات و جملات‏3-دیکشنری کاملا رایگان و حرفه ای‏…‏اپلیکشین Fast Translate جایگزینی برای نرم افزار های گران قیمت برای ترجمه‏بهترین ها در دستان شماست.‏دیگر نگران عدم دسترسی به اینترنت نباشید،زیرا Fast Translate را میتوانید داشته باشید.‏همین حالا اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید   

‏‏رفع مشکل پرداخت‏تغییرات گرافیکی‏رفع برخی مشکلات

استفاده از مطالب وب‌سایت مایکت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

Offline Dictionary Premium 5.7.6 برنامه ی مترجم بوده که هم برای لغت و هم برای متن مورد استفاده قرار میگیرد و البته از چندین زبان به عنوان دیکشنری پشتیبانی میکند. از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ترکی، کردی، فارسی، عربی، هندی و بسیاری دیگر…ویژگی های برنامه Offline Dictionary Premium اندروید :✤ اسان و سریع و کار به صورت افلاین✤ ترجمه ی زنده کلمات از مرورگر و دیگر برنامه ها به طور مستقیم✤ تلفظ افلاین✤ اصطلاحات و فرهنگ لغن انگلیسی شامل تعاریف و نمونه✤ پیدا کردن جملات، عبارات و کلمات مرتبط✤ جستجوی تصویر، فرهنگ لغت تصویری✤ تصحیح کلمات✤ ضربه به کلمه برای دیدن معنای کلمه در یک پنجره✤ قابلیت نصب واژه نامه ها و زبان های بیشتر✤ ارتباط با فرهنگ لغت وب( دیکشنری اکسفورد، کمبریج و غیره)✤ یاداور کلمه✤ بررسی کلمات به همراه تصویر✤ تاریخچه ، علاقه مندی ها و یادداشتها


com.grandsons.dictboxpro

لغت نامه و ترجمه / مجله و کتاب

1396.09.21

5.7.6

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا


28.83 مگابایت


گوگل پلی

Android 4.0.3+


گزارش نسخه جدید:

سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید.

با این نرم‌افزارهای ترجمه، مترجم‌ متن‌های خودتان باشید

شاید تصور کنید که دیکشنری یا نرم‌افزارهای ترجمه فقط به درد کسانی می‌خورد که با رشته‌ی زبان سروکار دارند یا می‌خواهند به یادگیری یک زبان جدید بپردازند. اما امروزه، در هر رشته‌ای که مشغول تحصیل باشید، برای پروژه‌های تحقیقاتی یا تسک‌هایی که استاد به شما می‌سپارد، به ترجمه نیاز پیدا می‌کنید. اما متاسفانه، با وجود افزایش روزافزون دارالترجمه‌ها و تبلیغات زیاد، پیدا کردن مترجمی که واقعا بتواند متن شما را به خوبی ترجمه کند کار سختی است. خصوصا در ترجمه‌ی مقالات پژوهشی دانشگاه‌ها، شما باید از مترجم کارآمد و لایقی کمک بگیرید تا اصطلاحات یا مباحث را اشتباه ترجمه نکند. طبق تجربه‌ای که خودم داشتم، یک بار برای ترجمه‌ی متنی 30صفحه‌ای هزینه‌ی زیادی متقبل شدم و بعد از دریافت پروژه، خودم از اول آن را ترجمه کردم. گویا مترجم قبلی، اصلا متوجه نبوده متن بیچاره را به چه شکلی تفسیر می‌کرده است.

حالا اگر در حدی به زبان انگلیسی تسلط دارید که بتوانید معنی و مفهوم جملات و نوشته‌ها را درک کنید، پس به کمک یک نرم‌افزار ترجمه به خوبی می‌توانید خودتان از پس این کار بربیایید و مقاله‌ی موردنظر را به زبانی دیگر ترجمه کنید.

در ادامه، بهترین نرم‌افزار‌های ترجمه را به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن‌ها بتوانید مقاله‌های خود را به‌خوبی ترجمه کنید و هزینه‌ی اضافی نپردازید.

نرم‌افزار ترجمه‌ی آفلاین Promt به عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای ترجمه، بسیار مقرون‌به‌صرفه است و به کمک پکیج چند‌زبانه و قابلیت بالای آن در ترجمه‌ی متون تجاری، محبوبیت زیادی دارد. در این نرم‌افزار از 16 زبان مختلف پشتیبانی می‌شود که زبان «فارسی» (Farsi) هم یکی از آن‌هاست.  

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

نرم‌افزار ترجمه‌ی Promt قابلیت‌های زیادی دارد و از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار را می‌توان نرم‌افزاری «کاربرپسند» دانست و به شما اجازه می‌دهد که به راحتی ویژگی‌هایش را تنظیم کنید و نهایت استفاده را ببرید.

دانلود نرم‌افزار Promt

نرم‌افزار بابیلون یکی از بهترین نرم‌افزارهای ترجمه برای متون تجاری است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید 77 زبان دنیا را ترجمه کنید (البته کمی اغراق شده است، اما این نرم‌افزار واقعا از 77 زبان پشتیبانی می‌کند). شاید با خودتان فکر کنید که نرم‌افزار مترجم گوگل، از 100 زبان زنده‌ی دنیا پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن به‌صرفه‌تر است. اما با وجود قابلیت‌ها و امکانات بالای مترجم گوگل، آیا واقعا می‌توان برای ترجمه‌ی متن‌ها‌ی تخصصی کاملا به آن تکیه کرد؟

جالب است بدانید امکان نصب و به کارگیری این برنامه در ایمیل هم وجود دارد. در این برنامه شما می‌توانید برای هر یک از مخاطبان خود زبان خاصی انتخاب کنید، سپس به راحتی برای او ایمیلی به زبان فارسی بنویسید تا مخاطب، آن را به زبانی دیگر دریافت کند.

دانلود نرم‌افزار بابیلون

شاید این نرم‌افزار مثل بابیلون از زبان‌های زیادی پشتیبانی نکند، ولی امکان ترجمه به صورت آفلاین یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی آن است. در‌ حال حاضر، این نرم‌افزار از 50 زبان پشتیبانی می‌کند و این تعداد در حال افزایش است.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت ترجمه‌ی متن عکس اشاره کرد. فقط کافی است که لنز دوربین را روی نشانه، روزنامه، منوی رستوران یا هر متن دیگری بگیرید تا آن را برایتان ترجمه کند. از این مهم‌تر، قدرت ترجمه‌ی متن این نرم‌افزار بالاست. مخصوصا زمانی که می‌خواهید با کسی گپ بزنید که زبانش را بلد نیستید.

علاوه بر موارد بالا، به کمک این نرم‌افزار می‌توانید به تلفظ متن ترجمه‌شده گوش دهید. این نرم‌افزار تمام ترجمه‌های شما را ذخیره می‌کند و اگر مایل بودید، می‌توانید آن‌ها را به عنوان جملات مورد علاقه (که برایتان مهم هستند) نشانه‌گذاری کنید و به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. از دیگر قابلیت‌های جالب این نرم‌افزار می‌توان به «Word of the Day» اشاره کرد. این قابلیت هر روز یک لغت جدید را به زبانی که تمایل دارید آموزش می‌دهد.

دانلود نرم‌افزار ماکروسافت برای windows 10

نرم‌افزار Just Translate یکی دیگر از نرم‌افزارهای ترجمه‌ی رایگان است که هرآنچه را که از یک نرم‌افزار ترجمه انتظار می‌رود، فراهم می‌کند. این خدمات شامل تشخیص خودکار زبان هم می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های برجسته‌ی این نرم‌افزار می‌توان به قدرت ترجمه‌ی فوری متن‌های مختلف در آن اشاره کرد. این نرم‌افزار از 50 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. پروکسی داخلی آن هم امکان ترجمه‌ی آفلاین را برای کاربران فراهم می‌سازد. علاوه بر ترجمه، نرم‌افزار Just Translate شامل ویراستار گرامری هم می‌شود که اشتباهات را اصلاح می‌کند.

شما حتی می‌توانید فایل ترجمه شده را در پوشه مخصوصی ذخیره کنید و از آن به شکل PDF خروجی بگیرید یا حتی از روی آن پرینت بگیرید.  

دانلود نرم‌افزار Just Translate

نرم‌افزار Free Translator ابزار ترجمه‌ی آفلاین و قدرتمندی است که بیشتر زبان‌های صحبت‌شده در سراسر دنیا را پشتیبانی می‌کند. وقتی شما متن مورد نظر خود را در این نرم‌افزار قرار دهید، کلمات موجود در دیکشنری را برای شما بررسی می‌کند و نتایج را به شما نشان می‌دهد.

این برنامه به صورت پیش‌فرض با دیکشنری‌های ایتالیایی به انگلیسی و انگلیسی به ایتالیایی وارد بازار می‌شود، اما شما می‌توانید از سایت توسعه‌دهنده، سایر دیکشنری‌ها را دانلود و آن‌ها را به نرم‌افزار اضافه کنید.

این نرم‌افزار به نصب هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای نیاز ندارد، چون به شکل پوشه‌ای ساده در کامپیوتر ذخیره می‌شود و کافی است که فایل .EXE را مستقیما از طریق پوشه نصب کنید.

دانلود نرم‌افزار Free Translator

نرم‌افزار Virtaal، نرم‌افزاری قدرتمند و آفلاین است که به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ نگرانی کاملا روی ترجمه‌ی متن مورد نظر تمرکز کنید. در این نرم‌افزار، فقط ترجمه‌ی مورد نظر شما نمایش داده می‌شود و سایر نتایج به صورت پنهان در پنجره‌ای وجود دارد تا حواستان را پرت نکند. اگر پلاگین‌‌ها را فعال کنید، می‌توانید ترجمه‌های توصیه‌شده از «مترجم‌ گوگل» و سایر نرم‌افزارها را مشاهده کنید.  

دانلود نرم‌افزار virtual

نرم‌افزار Q Translate، نرم‌افزاری کم‌حجم و پرکاربرد است که در ترجمه‌ی سریع متن‌های مختلف به شما کمک می‌کند. در این نرم‌افزار می‌توانید با فشار دادن کلید‌های Ctrl + E، تلفظ متن مورد نظر را بشنوید. این نرم‌افزار از «مترجم گوگل»، «مترجم مایکروسافت»، «مترجم یاهو» و سایر نرم‌افزارها برای ترجمه‌ی متن‌های شما استفاده می‌کند.

دانلود نرم‌افزار Q Translate

نرم‌افزار Magic Translator، به خوبی می‌تواند متن‌ها و جملات را به صورت مستقل ترجمه کند و به‌خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. در این نرم‌افزار یک مرورگر وجود دارد که برای ترجمه از سایر اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مترجم معروف استفاده می‌کند.  

 نرم‌افزار Cute Translator Pro، بر خلاف اسم نازش، بسیار قدرتمند و کم‌حجم است. این نرم‌افزار زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند و از فایل‌ها با فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید فایل PDF، پاورپوینت، ورد، صفحه‌های موجود در وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و … را ترجمه کنید. متاسفانه این نرم‌افزار قابلیت ترجمه‌ی متن‌ها به صورت آفلاین را ندارد و برای ترجمه از سایر سایت‌های معتبر استفاده می‌کند و در نتیجه به اتصال اینترنت نیاز دارد. در این نرم‌افزار از 53 زبان مختلف پشتیبانی می‌شود.

دانلود نرم‌افزار Cute Translator Pro

این نرم‌افزار دقت و سرعت بالایی در ترجمه‌ی متن‌های مختلف دارد و از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار برای ترجمه‌ی متن‌های مختلف از بیش از 250000 مترجم در سراسر دنیا کمک گرفته است و در ترجمه‌ی متن‌های شما، عملکرد خوبی دارد.

دانلود نرم‌افزار SDL Trados Studio

11.نرم‌افزار Ace Translator

نرم‌افزار Ace Translator به خاطر حجم کم، با نسخه‌های مختلف ویندوز سازگار است و به راحتی روی هر سیستم‌عاملی نصب می‌شود. این نرم‌افزار آنلاین است و برای ترجمه‌ی متن‌های شما از سایر سایت‌های معتبر و قدرتمند استفاده می‌کند. شما می‌توانید به کمک این نرم‌افزار محتوای وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و چت‌های مختلف را به شکل آنلاین ترجمه کنید.

دانلود نرم‌افزار Ace Translator

نرم‌افزار Lingoes از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ترجمه به شمار می‌رود. از آنجا که این نرم‌افزار بهترین ترجمه را از سایت «مترجم گوگل» انتخاب می‌کند، شما می‌توانید از اعتبار ترجمه‌ها اطمینان حاصل کنید. شما می‌توانید دیکشنری‌های مختلفی را به این نرم‌افزار اضافه کنید که از بین آن‌ها می‌توان به دیکشنری فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی آریان‌پور اشاره کرد.

در قسمت تنظیمات می‌توانید کلید‌های میانبر را هرطوری که دوست دارید تنظیم کنید و با کلیک بر روی یک لغت، معنی آن را در پنجره‌ی کوچکی ببینید. اگر تمام دیکشنری‌ها فعال باشند، معنی کلمه به زبان انگلیسی، فارسی، آلمانی و … نیز نمایش داده می‌شود.

دانلود نرم‌افزار لینگوس

نتیجه‌گیری

قبل از اینکه یکی از این نرم‌افزارها را انتخاب و دانلود کنید، حتما به این نکته توجه کنید که آیا از زبان مورد نظر شما پشتیبانی می‌کند یا خیر.

اگر متن مورد نظر شما حجم زیادی دارد، پس حتما نرم‌افزاری را انتخاب کنید که بتواند بیش از یک یا دو جمله را ترجمه کند و باعث دردسر نشود.

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

همانطور که خودتان هم می‌دانید، صدها نرم‌افزار ترجمه در اینترنت وجود دارد که فقط چند مورد از آن‌ها به صورت آفلاین کار می‌کنند. نرم‌افزارهای ترجمه‌ی فوق‌العاده‌ای مثل «مترجم گوگل» (Google Translate) و «پاور ترنسلیت» (Power Translate) عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند، ولی برای استفاده از آن‌ها باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. پس اگر تمایل دارید که از نرم‌افزارهایی برای ترجمه استفاده کنید که در حقیقت وب‌سایت هستند، نرم‌افزار «مترجم گوگل» و «پاور ترنسلیت» را توصیه می‌کنیم.

 

سامانه مراقبت از خانواده (SFP) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.
در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SFP را مشاهده نمایید:

خانه » اپلیکیشن » معرفی تعدادی مترجم آفلاین برای گوشی به همراه لینک دانلود مستقیم

از گذشته تا به امروز همواره نیاز به دانستن زبان انگلیسی حس می شده است. از آنجا که این زبان یک زبان بین المللی است، در نتیجه ما در بخش های زیادی از زندگی روزمره خود با آن برخورد خواهیم داشت. دیکشنری ها، مترجم ها، نرم افزارهای ترجمه و سایر موارد از جمله امکاناتی هستند که با استفاده از آن ها می توانیم تا حد بسیار زیادی، جملات و کلمات زبان های دیگر را درک کنیم. مترجم های آنلاین و آفلاین که بخاطر تقاضای زیاد کاربران، نمونه های زیادی از آن ها وجود دارند می توانند روی تلفن های همراه نصب شده و همیشه در دسترس باشند. در این میان مترجم های آفلاین به خاطر اینکه به اینترنت بی نیاز بوده و همیشه در دسترس هستند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. ما در این بخش قصد معرفی تعدادی مترجم آفلاین برای گوشی های اندرویدی و آیفون را داریم که با نصب آن ها روی تلفن همراه خود می توانید از امکان ترجمه متون و کلمات مختلف در زبان های دیگر، بهره مند شوید.

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

همانطور که اشاره شد، برای زبان فارسی مترجم های گوناگونی ارائه شده است که برخی از آن ها کاملا داخلی بوده و برخی دیگر نیز مترجم های آفلاین مشهور و دارای کلاس جهانی هستند. مترجم گوگل ترنسلیت نمونه ای از این مترجم ها است که هم قابلیت استفاده به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین را داراست. در ادامه ما تعدادی مترجم آفلاین محبوب را معرفی خواهیم نمود.

اپلیکیشن های مترجم می توانند ارتباط بین افراد با ملیت های مختلف را تسهیل کنند.

همانطور که اشاره شد، گوگل ترنسلیت از جمله محبوب ترین و قدرتمندترین مترجم های آفلاین و آنلاین در دنیا می باشد که می تواند از زبان های زیادی پشتیبانی کند. شما با استفاده از این مترجم نه تنها می توانید ترجمه فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی داشته باشید که می توانید ترجمه فارسی به چینی، فارسی به اسپانیایی، آلمانی به انگلیسی و خیلی از موارد دیگر را نیز در دسترس داشته باشید. تنها موردی که باید در خصوص استفاده از این مترجم به صورت آفلاین داشته باشید، این است که برای هر زبان، باید پکیج ترجمه مربوط به آن را دانلود کنید تا بعدا بتوانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت از آن استفاده کنید.

مترجم گوگل ترنسلیت یک مترجم قدرتمند آنلاین و آفلاین می باشد.

این مترجم آفلاین نیز قابلیت های فراوانی را در زمینه ترجمه متون و کلمات در زبان های مختلف داراست و مهمترین ویژگی آن پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیاست که زبان فارسی نیز یکی از آن هاست. این مترجم قابلیت ترجمه متون و کلمات مختلف را در زبان های رایج دنیا به دیگر زبان ها داراست و تاکنون توانسته بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شود. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

مترجم Easy Language Translator توانایی ترجمه بیش از صد زبان زنده دنیا را دارد.

این مترجم که طراحی شده توسط شرکت های داخلی است، یک مترجم آفلاین از نوع سخنگو است که می تواند نیاز شما را در خصوص ترجمه آفلاین متون به زبان انگلیسی انجام دهد و علاوه بر آن، امکان تلفظ متون را نیز به زبان انگلیسی به شما بدهد. البته لزوم استفاده از این برنامه پرداخت هزینه مربوط به آن است. پس از پرداخت هزینه می توانید از امکان ترجمه سخنگو به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسه و سایر زبان ها نیز استفاده کنید و متناسب با نیاز خود امکان استفاده از بخش های مختلف برنامه را داشته باشید.

مترجم توریست اپ یک مترجم سخنگو شناخته شده است.

این مترجم نیز از جمله دیگر مترجم های زبان انگلیسی به فارسی و بالعکس است که قابلیت کار به صورت آفلاین را نیز دارا می باشد. اما این قابلیت محدود بوده و نمی توان از آن در حالت آفلاین انتظار زیادی داشت. اما عملکرد آن در حالت آنلاین بسیار مناسب بوده و حجم بسیار کمی از ترافیک اینترنت را اشغال می کند. برای دریافت ترجمه سایر زبان ها، باید از نسخه های دیگری که از این اپلیکیشن ارائه شده است استفاده کنید که در گوگل پلی موجود بوده و قابل دانلود می باشد.

مترجم انگلیسی به فارسی

کارشناس علوم کامپیوتر از دانشگاه بجنورد
کارشناس ارشد امنیت اطلاعات از دانشگاه سجاد مشهد

سلام من ۲بار خرید کردم اما نشد شماره پذیرند وترمینال هم دارم میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کنترل فرزندان و دانلود برنامه نظارت و هک تلگرام می توانید از سامانه مراقبت از خانواده استفاده کنید.

اگر قصد خرید پرفکت مانی سریع و خودکار و فروش آن را دارید، می توانید ازخدمات وب سایت پی98 استفاده کنید.

برای خرید وبمانی اتوماتیک می توانید از خدمات بخش وبمانی پی98 استفاده کنید.

بهینه سازی و سئو توسط استیریک گروپ

دسته بندی : آموزش نرم افزار

همیشه برای انجام کارهای تحقیقاتی نیاز به مترجم پیدا می­ کنید این در حالیست که بسیاری از متونی که به زبان­ های دیگر نوشته شده است را خودتان می­ توانید با کمک گرفتن از نرم افزار ترجمه متن ترجمه کنید. ما در اینجا تصمیم گرفتیم تا چند نرم افزار مترجم متن را به شما معرفی کنیم که زبان فارسی را نیز پشتیبانی کند.

پیش از هر چیز شما همیشه می­ توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از مترجم گوگل یا همان گوگل ترنسلیت به روی کامپیوتر و یا تلفن همراهتان استفاده کنید. گوگل ترنسلیت از آنجایی که زبان ­های بسیاری را پشتیبانی می­ کند می­ تواند در بسیاری موارد پرکاربرد باشد اما گاهی ممکن است در ترجمه متون فارسی به مشکل برخورد کنید بنابراین بد نیست با سایر نرم ­افزارهای پرکاربرد ترجمه متن نیز آشنا شوید تا در صورت لزوم بتوانید از این نرم افزارهای مترجم رایگان نیز کمک بگیرید.

 

فهرست محتوا

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

 

Qtranslate یک نرم افزار ترجمه متن کم حجم است که اکثر زبان­ ها از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می ­کند. شما می­ توانید متن خود را از فارسی به زبان­ های دیگر و یا برعکس ترجمه کنید. این نرم افزار برای ترجمه از مترجم ­های آنلاین همانند MicrosoftTranslator ، گوگل ترنسلیت و Babelfish.yahoo کمک می­ گیرد به همین دلیل برای اینکه بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید حتما باید به اینترنت متصل باشید.

 

یکی دیگر از نرم ­افزارهای مترجم که می ­تواند جملات یا کلمات را به شکل مستقل ترجمه کند نرم افزار ترجمه متن Magic Translator است. این نرم افزار مترجم به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و به دلیل اینکه درون خود مرورگر وب دارد به راحتی می ­تواند وب­سایت­ هایی که به زبان دیگری هستند را برایتان به زبان فارسی ترجمه کند. مجیک ترنسلیتور ۱۰۰% با یونی کدها سازگار است و می­تواند فایل­ هایی با فرمت­های RTF ، Doc و txt را باز کند. رابط کاربری ساده ­ی این نرم افزار مترجم نیز کار با آن را برای همه راحت کرده است.

 

این نرم افزار ترجمه متن نیز بسیار کم حجم و قدرتمند است و زبان فارسی را نیز پشتیبانی می­ کند. با استفاده از این نرم افزار می­ توانید فایل­های PDF، پاورپوینت، Word ، صفحات وب، ایمیل­ها و صفحات چت را ترجمه کنید. اما برای ترجمه نیاز است که همواره به اینترنت متصل باشید چرا که برای خواندن و ترجمه متن از دیکشنری آنلاین استفاده می­ شود. این نرم افزار مترجم متن ۵۳ زبان را پشتیبانی می­ کند.

 

نرم افزار مترجم ترادوس نیز یکی دیگر از نرم­ افزارهای ترجمه متن پرکاربرد است که می­ تواند به شما کمک کند مطالب مورد نظرتان را دقیق ­تر و سریع ­تر ترجمه کنید. ترادوس به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و سرعت و دقت بالایی در ترجمه متن دارد. همچنین اصطلاحات شرکت­ های بزرگ نیز در نرم افزار به صورت پیش فرض قرار گرفته است. نرم افزار مترجم ترادوس توسط بیش از ۲۵۰ هزار مترجم در سراسر جهان استفاده می­ شود. ترادوس در نسخه­ های مختلف ویندوز قابل نصب است.

 

همانند سایر نرم ­افزارهای مترجم متن معرفی شده ، Ace Translator نیز برای اینکه بهترین نتیجه را به شما بدهد باید متصل به اینترنت باشد. این نرم افزار می ­تواند لغات و متون را به ۵۹ زبان مختلف از جمله زبان فارسی ترجمه کند. Ace Translator می­ تواند متن ترجمه شده را از درون برنامه به فایل متنی تبدیل کند و دیگر نیازی به کپی پیست کردن وجود ندارد. حجم برنامه کم است و همچنین با نسخه­ های مختلف ویندوز سازگار است.

 

 

این اپلیکیشن یک دیکشنری یا فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و برعکس است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت را در خود نگهداری می­ کند. استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین است.

 

این اپلیکیشن مخصوص زبان فارسی طراحی شده است و دیکشنری­ های تخصصی برای رشته­ های مختلف دارد که می­ تواند برای دانشجویان بسیار کاربردی باشد.

 

بدون شک دیکشنری آکسفورد یکی از مشهورترین و قابل اعتمادترین دیکشنری­ هاست که حالا با نسخه موبایل خود به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است. لغت­نامه آکسفورد به طور مستمر به روز رسانی می­ شود و دایره لغات آن هر روز در حال گسترش است.

 

این اپلیکیشن یکی از بهترین لغت­ نامه ­های فارسی برای موبایل است که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این دیکشنری لغات را به صورت موضوعی و تخصصی در رشته­ های مختلف در نظر گرفته و معانی متفاوتی بر اساس کاربرد آن­ها ارائه می­دهد. همچنین از ویژگی ­های آن می­توان به دسترسی به واژگان فرهنگ لغات دهخدا و دکتر معین اشاره کرد.

 

پارس دیک نیز یکی دیگر از اپلیکیشن­ های دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس است که به صورت آفلاین کار می­کند. این دیکشنری بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را دارد و می ­تواند لغات را با دو لهجه بریتیش و آمریکایی تلفظ کند. همچنین متضادها و مترادف­ های کلمات را نیز نمایش می­ دهد.

 

نکته ­ای که باید درباره نرم ­افزارهای مترجم متن بدانید این است که نتیجه نهایی همیشه ۱۰۰% آن چیزی نیست که شما می­ خواهید چرا که در نهایت متن توسط ربات ترجمه می­ شود و برای بهبود آن نیاز است بازخوانی و ویرایش شود. اما در هر حال استفاده از این نرم ­افزارها برای ترجمه متن می­تواند حداقل تا ۲۰% سرعت کار ترجمه را برای شما بالاتر ببرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

همراه ما باشید

اگر هنوز ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نکرده‌اید، همین الان وارد تلگرام و اینستاگرام شوید و به جمع صدها دنبال‌کننده رایت می بپیوندید.

علاوه بر به اشتراک‌گذاشتن آخرین مطالب مفید و کاربردی سایت، تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی ترجمه و ویرایش تخصصی، از این به‌بعد به‌صورت محدود فقط و فقط در تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌شوند. 

فراموش نکنید این مطلب را به اشتراک بگذارید!

                     

11 Comments

بسیار عالی و مفید بود متشکرم

خواهش می کنم، خوشحالیم که معرفی این نرم افزار ها برای شما مفید واقع شده است.

سلام. کدوم نرافزار؟ اسمش چیه؟

بسیار عالییی. ممنونم ازتون

خواهش می کنم دوست عزیز

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

خلاصه و مفید . ممنون

خواهش می کنم، نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

خیلی خیلی عالیه تشکر

خواهش می کنم، نظر لطف شماست

سلام ببخشید از بین این نرم افزارها کدومشون متن بهتر ترجمه میکنن؟که قابل فهم باشه…

سلام، هر کدام نقص ها و مزایای خود را دارند و معمولا برای زبان فارسی زیاد خوب عمل نمی کنند. نرم افزار ها هیچگاه جای ترجمه انسانی را نمی گیرند.

وب‌ سایت

با عضویت در خبرنامه ایمیلی رایت می، جدیدترین و مفیدترین مطالب سایت را به‌همراه تخفیف‌های ویژه و مناسبتی در ایمیل خود دریافت نمایید:

ما هم مثل شما از اسپم متنفریم و ایمیل‌های اسپم و تبلیغاتی ارسال نخواهیم کرد

  

تمامی حقوق برای رایت می محفوظ است.

خانه » بلاگ » آموزش تصویری سایر زبان ها » ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه که حتما باید دانلود کنید!

در این مقاله کاربردی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه (موبایل و کامپیوتر) که حتما باید بر روی گوشی و سیستم خود نصب کنید را جهت دانلود رایگان قرار می دهیم. این نرم افزارها دارای تلفظ آمریکایی و انگلیسی بوده، بصورت آفلاین کار می کنند و بدون شک بهترین های موجود در دنیا می باشند که تقریبا از همه زبان ها به زبان فارسی و بر عکس ترجمه می کنند.

در مورد نرم افزار ترجمه باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر نرم افزارهای مترجم دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه ترجمه از هر زبانی به زبان دیگر، بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

≡    لینک دانلود برای اندروید

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

این مترجم که بعنوان مترجم پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

از دست ندهید: دانلود رایگان ۵ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی pdf (مبتدی-پیشرفته)

نرم افزارهای ترجمه کامپیوتر محدود هستند و در حال حاضر تنها مترجم های بدردبخور که بدون اینترنت می توانید استفاده کنید، بابیلون و لینگو هستند که معرفی می کنیم، ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین نرم افزارهای ترجمه در زمینه ترجمه همه زبان های زنده دنیا به یکدیگر می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات را به زبان های مختلف تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

نرم افزار های ترجمه هر روز پیشرفته تر و هوشمندتر می شوند. حتما پیشنهاد می کنیم از نسخه های آنلاین آنها استفاده کنید. هر گونه نظری درباره نرم افزارهای ترجمه دارید در بخش نظرات با ما مطرح نمایید.

اقا ممنون. عالیه این

خوب جامع کامل…عالییی

سلام ، کدام نرم افزار عالیه ؟

متاسفانه هیچ کدوم برای متن خوب نیست.فقط سایت فرازین میتونه خوب باشه اونم باز واسه من کافی نیست.

من مترجم فرازین رو پیشنهاد میکنم از گوگل ترنسلیت هم بهتر کار میکند!واقعا عالی هست حتما امتحانش کنید خیلی خوب ترجمه میکنه!فق به صورت آنلاین باید باهاش کار کنید(برای کامپیوتر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

افزایش اعتماد به نفس

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی

به نام خدا

مترجم متن پیرا یکی از بهترین نرم افزارهایی هست که دیده اید.

توسط این نرم افزار میتوانید براحتی انواع زبان هایه دنیا را ترجمه کنید .و همچنین با برنامه به زبان هایه گوناگون صحبت کنیدو به تلفظ کلمات و جملات در زبان هایه مختلف گوش دهید واشتباهات تلفظی خودتان را اصلاح کنید.وهمچنین کاربرد کلمات را در جملات خود بیابید .

همچنین ما میدانیم که شما کاربر عزیز به دنبال برنامه ای قوی و با طراحی زیبا و متریال هستید قطعا کیفیت حق شماست .ما دانلود این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم.این نرم افزار شامل بخش هایی هست که در زیر توضیح داده شده است.

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا

📌 تشخیص گفتار هوشمند برایه 14زبان زنده دنیا

(فقط کافیست با برنامه صحبت کنید تا تشخیص داده و برای شما ترجمه کند به اینصورت که مثلا میتوانید ژاپنی صحبت کنیدبرنامه تشخیص داده و معنی آن را براشما نشان میدهد .ویا هر زبان دیگری مانند عربی وانگلیسی و المانی و ……)

📌دیکشنری آفلاین با دیتابیس بیش از 90هزار لغت

(این دیکشنری به صورت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی و زبان هایه دیگر به فارسی و فارسی به زبان هایه دیگر میباشد .که استفاده از چند الگوریتم برای جستجو ساده و مرکب همراه با قابلیت پیش بینی کلمه طراحی شده.)

📌استفاده از 3 موتور ترجمهی قوی برایه تبدیل متن و زبان کشورهایه مختلف به یکدیگر

(که شامل104 زبان مختلف دنیا که میتوانید آنها را به راحتی با زدن یک کلیک ترجمه کنید.)

📌تلفظ هوشمند به صورت آفلاین به 14 زبان زنده دنیا

(قابلیت تنظیم سرعت تلفظ و نازکی و کلفتی صدا همراه با قابلیت تشخیص لهجه انگلیسی بریتانیایی و ژاپنی و امریکایی و سایر زبان هایه دنیا.)

📌تلفظ آنلاین

(تلفظ انلاین گرفته شده از دانشگاه کمبریج با کیفیت عالی و HD  به صورت بریتانیایی و آمریکایی)

📌بخش کاربرد لغت و جمله یابی

(این بخش برایه کشف لغت و جمله یابی برایه جملاتی که لغت مورد نظر شما در آنها به کار رفته به صورت فارسی و انگلیسی.)

📌دیزاین متریال و رابط گرافیکی زیبا و مطلق با استاندارهایه گوگل

📌قابلیت تشخیص دستخط

این قابلیت برایه گوشیهایی که از این امکان پشتیبانی میکنند و دارایه قلم میباشند.(مانند سری نوت سامسونگ)

 

 

 

زبانه ای پشتیبانی برایه تشخیص گفتار (فارسی .انگلیسی.کره ای.عربی.روسی.ترکی.چینی.فرانسوی.عبری.ایتالیایی.اسپانیایی.هندی.آلمانی.ژاپنی)

♻️ نکته:به علت وجود سیستم اطلاع رسانی مقدار بسیار اندکی از اینترنت شما مصرف خواهد شد.

 

 

دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا
دانلود رایگان مترجم متن انگلیسی به فارسی آفلا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *