مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

خواص دارویی و گیاهی

مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان
مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

وفات حضرت خدیجه ام المؤمنین سلام الله علیها تسلیت باد

حالا نمیشه به خاطر روی ماه بچه های سافت گذر این برنامه رو آزاد کنید دانلودش کنیم
جان من شدیدا بهش احتیاج دارم
بابا مگه چی میشه
ثواب داره

من چند سالی بود که برای رایت cd و dvd از نرم افزار نرو استفاده می کردم ولی از وقتی که با نرم افزار ashampoo burning studio آشنا شدم فهمیدم که چه اشتباهی می کردم از شما خواهشمندم نرم افزار بی نظیر ashampoo burning studio را برای دانلود در سایت بگذارید

با پیدا کردن این سایت انگار یه گنج تودنیای مجازی پیدا کردم

با سلام و خسته نباشید
بازی نسبتا خوبیه من که تمامومش کردم
به دوستان کاربر هم پیشنهاد دانلود و استفاده میکنم
مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

دنبال همچین چیزی بودم
ممنون

با سلام
من از ورژن های قبلی این نرم افزار استفاده کردم ولی هر دفعه کرک بعد از چند وقت از بین می رود
امیدوارم این کرک این طور نباشد

خیلی خیلی کارتون درسته
مخصوصا اینکه تمام لینک ها سالم هستن و کار می کنن
همیشه موفق، سربلند و پیروز باشید

مرسی خیلی زیاد

یه برنامه جاش میون این همه برنامه باحال و بدردبخور خالیه !!!
اگه گفتین چیه ؟؟؟
NUENDO 4
بله سلطان آهنگسازی و ضبط و ویرایش صدا و دوبلاژ و دهها قابلیت دیگر ! خلاصش بهترین ادیتور صوتی ! با هزاران VST
خواهشا به برنامه هاتون اضافش کنید .
میدونم که…

امیدوارم به خاطر این لطفتون به بالاترین درجات مادی و معنوی در دنیا و آخرت برسید.

دانلود Google Translate

نرم افزار مترجم تصویر

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید متن انگلیسی داخل تصاویر را ترجمه کنید .

از متن کتاب زبان انگلیسی عکس بگیرید و در چند ثانیه ترجمه ی متن کتاب در اختیار شما قرار میگیرد !!!

همچنین امکان ترجمه ی صوت و متن هم برای شما وجود دارد .مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

امکانات نرم افزار :

-ترجمه ی تصویر

-ترجمه ی صوتی انگلیسی و فارسی

-ترجمه ی متون انگلیسی و فارسی

-تلفظ متون انگلیسی

-امکان اشتراک گزاری و کپی

امیدوارم این نرم افزار برای شما مفید باشد

دسته بندی : آموزش نرم افزار

همیشه برای انجام کارهای تحقیقاتی نیاز به مترجم پیدا می­ کنید این در حالیست که بسیاری از متونی که به زبان­ های دیگر نوشته شده است را خودتان می­ توانید با کمک گرفتن از نرم افزار ترجمه متن ترجمه کنید. ما در اینجا تصمیم گرفتیم تا چند نرم افزار مترجم متن را به شما معرفی کنیم که زبان فارسی را نیز پشتیبانی کند.

پیش از هر چیز شما همیشه می­ توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از مترجم گوگل یا همان گوگل ترنسلیت به روی کامپیوتر و یا تلفن همراهتان استفاده کنید. گوگل ترنسلیت از آنجایی که زبان ­های بسیاری را پشتیبانی می­ کند می­ تواند در بسیاری موارد پرکاربرد باشد اما گاهی ممکن است در ترجمه متون فارسی به مشکل برخورد کنید بنابراین بد نیست با سایر نرم ­افزارهای پرکاربرد ترجمه متن نیز آشنا شوید تا در صورت لزوم بتوانید از این نرم افزارهای مترجم رایگان نیز کمک بگیرید.

 

فهرست محتوا

مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

 

Qtranslate یک نرم افزار ترجمه متن کم حجم است که اکثر زبان­ ها از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می ­کند. شما می­ توانید متن خود را از فارسی به زبان­ های دیگر و یا برعکس ترجمه کنید. این نرم افزار برای ترجمه از مترجم ­های آنلاین همانند MicrosoftTranslator ، گوگل ترنسلیت و Babelfish.yahoo کمک می­ گیرد به همین دلیل برای اینکه بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید حتما باید به اینترنت متصل باشید.

 

یکی دیگر از نرم ­افزارهای مترجم که می ­تواند جملات یا کلمات را به شکل مستقل ترجمه کند نرم افزار ترجمه متن Magic Translator است. این نرم افزار مترجم به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و به دلیل اینکه درون خود مرورگر وب دارد به راحتی می ­تواند وب­سایت­ هایی که به زبان دیگری هستند را برایتان به زبان فارسی ترجمه کند. مجیک ترنسلیتور ۱۰۰% با یونی کدها سازگار است و می­تواند فایل­ هایی با فرمت­های RTF ، Doc و txt را باز کند. رابط کاربری ساده ­ی این نرم افزار مترجم نیز کار با آن را برای همه راحت کرده است.

 

این نرم افزار ترجمه متن نیز بسیار کم حجم و قدرتمند است و زبان فارسی را نیز پشتیبانی می­ کند. با استفاده از این نرم افزار می­ توانید فایل­های PDF، پاورپوینت، Word ، صفحات وب، ایمیل­ها و صفحات چت را ترجمه کنید. اما برای ترجمه نیاز است که همواره به اینترنت متصل باشید چرا که برای خواندن و ترجمه متن از دیکشنری آنلاین استفاده می­ شود. این نرم افزار مترجم متن ۵۳ زبان را پشتیبانی می­ کند.

 

نرم افزار مترجم ترادوس نیز یکی دیگر از نرم­ افزارهای ترجمه متن پرکاربرد است که می­ تواند به شما کمک کند مطالب مورد نظرتان را دقیق ­تر و سریع ­تر ترجمه کنید. ترادوس به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و سرعت و دقت بالایی در ترجمه متن دارد. همچنین اصطلاحات شرکت­ های بزرگ نیز در نرم افزار به صورت پیش فرض قرار گرفته است. نرم افزار مترجم ترادوس توسط بیش از ۲۵۰ هزار مترجم در سراسر جهان استفاده می­ شود. ترادوس در نسخه­ های مختلف ویندوز قابل نصب است.

 

همانند سایر نرم ­افزارهای مترجم متن معرفی شده ، Ace Translator نیز برای اینکه بهترین نتیجه را به شما بدهد باید متصل به اینترنت باشد. این نرم افزار می ­تواند لغات و متون را به ۵۹ زبان مختلف از جمله زبان فارسی ترجمه کند. Ace Translator می­ تواند متن ترجمه شده را از درون برنامه به فایل متنی تبدیل کند و دیگر نیازی به کپی پیست کردن وجود ندارد. حجم برنامه کم است و همچنین با نسخه­ های مختلف ویندوز سازگار است.

 

 

این اپلیکیشن یک دیکشنری یا فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و برعکس است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت را در خود نگهداری می­ کند. استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین است.

 

این اپلیکیشن مخصوص زبان فارسی طراحی شده است و دیکشنری­ های تخصصی برای رشته­ های مختلف دارد که می­ تواند برای دانشجویان بسیار کاربردی باشد.

 

بدون شک دیکشنری آکسفورد یکی از مشهورترین و قابل اعتمادترین دیکشنری­ هاست که حالا با نسخه موبایل خود به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است. لغت­نامه آکسفورد به طور مستمر به روز رسانی می­ شود و دایره لغات آن هر روز در حال گسترش است.

 

این اپلیکیشن یکی از بهترین لغت­ نامه ­های فارسی برای موبایل است که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این دیکشنری لغات را به صورت موضوعی و تخصصی در رشته­ های مختلف در نظر گرفته و معانی متفاوتی بر اساس کاربرد آن­ها ارائه می­دهد. همچنین از ویژگی ­های آن می­توان به دسترسی به واژگان فرهنگ لغات دهخدا و دکتر معین اشاره کرد.

 

پارس دیک نیز یکی دیگر از اپلیکیشن­ های دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس است که به صورت آفلاین کار می­کند. این دیکشنری بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را دارد و می ­تواند لغات را با دو لهجه بریتیش و آمریکایی تلفظ کند. همچنین متضادها و مترادف­ های کلمات را نیز نمایش می­ دهد.

 

نکته ­ای که باید درباره نرم ­افزارهای مترجم متن بدانید این است که نتیجه نهایی همیشه ۱۰۰% آن چیزی نیست که شما می­ خواهید چرا که در نهایت متن توسط ربات ترجمه می­ شود و برای بهبود آن نیاز است بازخوانی و ویرایش شود. اما در هر حال استفاده از این نرم ­افزارها برای ترجمه متن می­تواند حداقل تا ۲۰% سرعت کار ترجمه را برای شما بالاتر ببرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

همراه ما باشید

اگر هنوز ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نکرده‌اید، همین الان وارد تلگرام و اینستاگرام شوید و به جمع صدها دنبال‌کننده رایت می بپیوندید.

علاوه بر به اشتراک‌گذاشتن آخرین مطالب مفید و کاربردی سایت، تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی ترجمه و ویرایش تخصصی، از این به‌بعد به‌صورت محدود فقط و فقط در تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌شوند. 

فراموش نکنید این مطلب را به اشتراک بگذارید!

                     

11 Comments

بسیار عالی و مفید بود متشکرم

خواهش می کنم، خوشحالیم که معرفی این نرم افزار ها برای شما مفید واقع شده است.

سلام. کدوم نرافزار؟ اسمش چیه؟

بسیار عالییی. ممنونم ازتون

خواهش می کنم دوست عزیز

مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

خلاصه و مفید . ممنون

خواهش می کنم، نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

خیلی خیلی عالیه تشکر

خواهش می کنم، نظر لطف شماست

سلام ببخشید از بین این نرم افزارها کدومشون متن بهتر ترجمه میکنن؟که قابل فهم باشه…

سلام، هر کدام نقص ها و مزایای خود را دارند و معمولا برای زبان فارسی زیاد خوب عمل نمی کنند. نرم افزار ها هیچگاه جای ترجمه انسانی را نمی گیرند.

وب‌ سایت

با عضویت در خبرنامه ایمیلی رایت می، جدیدترین و مفیدترین مطالب سایت را به‌همراه تخفیف‌های ویژه و مناسبتی در ایمیل خود دریافت نمایید:

ما هم مثل شما از اسپم متنفریم و ایمیل‌های اسپم و تبلیغاتی ارسال نخواهیم کرد

  

تمامی حقوق برای رایت می محفوظ است.

همگی با کمپانی گوگل آشنایید ! بسیاری از کاربران گوگل را تنها به عنوان یک موتور جستجو می شناسند اما گوگل دارای نرم افزارها و خدمات بسیار زیادی می باشد که شاید از مشهورترین آن ها بتوان به ابزار Google Earth که نرم افزاری برای مشاهده کره زمین با تصاویر ماهواره ای می باشد اشاره نمود. همچنین از دیگر ابزارهای معروف این شرکت می توان به Google Translator که ابزاری برای ترجمه زبان های مختلف به یکدیگر می باشد نیز اشاره نمود. این ابزار که از زبان های بسیاری برای ترجمه پشتیبانی می کند یک ابزار online می باشد و با مراجعه به اینجا می توانید به این ابزار دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این ابزار شما فقط می توانید متن مورد نظر خود را در قسمت مربوطه وارد نموده و با انتخاب زبان های مورد نظر اقدام به ترجمه کنید.Google Translate Client نام ابزاری می باشد که با نصب آن بر روی سیستم خود می توانید اقدام به استفاده از مترجم گوگل در دیگر برنامه ها همانند Microsft word و یا مرورگرهای وب نمایید. شیوه استفاده از این نرم افزار بدین صورت می باشد که پس از نصب این برنامه آیکن آن در کنار ساعت برای شما پدیدار می شود و شما با انتخاب زبان های مورد نظر برای ترجمه و فعال کردن نرم افزار می توانید در محیط های مختلف از نرم افزار استفاده کرد. به عنوان مثال شما می توانید در یک وب سایت که دارای محتوای زبان انگلیسی می باشد با انتخاب قسمتی از متن به وسیله موس و ظاهر شدن آیکن نرم افزار در کنار متن انتخاب شده و کلیک بر روی آن اقدام به ترجمه متن توسط ابزار نصب شده نمایید. شما می توانید متن ترجمه شده را به راحتی کپی و یا ویرایش نمایید.

برای فعال‌سازی جاوااسکریپت در مرورگر کروم، می‌توانید آدرس
`chrome://settings`
را در میله‌ی آدرس وارد کرده و تنظیمات مربوطه را در بخش
“content settings”
انجام دهید.

aloha, bonjour, good afternoon, good morning, hail, hello, respects, salute, greeting, salutation, regards, [o.s.] peace, salaam

مهم نیست زبانت چقدر خوبه، هر مقاله‌ی تخصصی رو میتونی با #ترجمیار ترجمه کنی. آزمایشش تا ۲۰۰۰ کلمه رایگانه!

https://www.tarjomyar.ir

مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

موتور محاوره ترجمه ترگمان یک موتور ترجمه‌ماشینی نورونی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ژرف است که با استفاده از پیکره متنی با بیش از ۳۰ میلیون کلمه متن انگلیسی ترجمه‌شده به فارسی آموزش دیده است. بخش عمده این پیکره شامل زیرنویس فیلم‌ها است و مجموعه‌ای از رمان‌ها، و داستان‌های ترجمه‌شده نیز در این پیکره گردآوری‌شده‌اند. تا کنون علاوه بر موتور ترجمه، بیش از ۱۲ میلیون کلمه متن این پیکره نیز به صورت متن‌باز منتشر شده و از طریق سایت پارسیگان در اختیار محققین قرار گرفته است.

از آنجایی که زبان محاوره فارسی بسیار متفاوت از زبان رسمی است موتور ترجمه محاوره به صورت کاملا مستقل از موتور رسمی آموزش داده شده در ابتدای درخواست شما رسمی یا محاوره بودن متن به صورت خودکار توسط سیستم شناسایی شده و مناسب‌ترین موتور برای آن انتخاب می‌شود.

از آن‌جایی که در موتور‌های ترجمه نورونی حجم پیکره آموزش‌داده‌شده به ماشین یکی از مهمترین شاخصه‌های افزایش کیفیت استاز همه علاقمندان و مترجمین درخواست‌ می‌کنیم تا ما را در افزایش کیفیت این موتور یاری کنند.

موتور رسمی ترجمه ترگمان یک موتور ترجمه‌ماشینی نورونی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ژرف است که با استفاده از پیکره متنی با بیش از ۶۵ میلیون کلمه متن انگلیسی ترجمه‌شده به فارسی آموزش دیده است. بخش عمده این پیکره شامل اخبار گردآوری و ترجمه‌شده از خبرگزاری‌های معتبر نظیر cnn، bbc، reuters و مجلات خارجی در طول سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ گردآوری شده است. بخش دیگری از این پیکره با انتخاب جملات ترجمه‌شده از سایت ویکی‌پدیا آماده شده و بخشی دیگر از آن به مقالات علمی و تخصصی اختصاص داده‌شده است.

تا کنون علاوه بر موتور ترجمه، بیش از ۲۵ میلیون کلمه متن این پیکره نیز به صورت متن‌باز منتشر شده و از طریق سایت پارسیگان در اختیار محققین قرار گرفته است.

از آن‌جایی که در موتور‌های ترجمه نورونی حجم پیکره آموزش‌داده‌شده به ماشین یکی از مهمترین شاخصه‌های افزایش کیفیت است از همه علاقمندان و مترجمین درخواست‌ می‌کنیم تا ما را در افزایش کیفیت این موتور یاری کنند.

ترجمه‌ی متنی که وارد کردید ثانیه طول کشیده است. این یعنی بطور متوسط ثانیه برای هر کلمه زمان سپری شده است.

با این حساب، ترجمه‌ی یک پست از یک وبلاگ خارجی (که حدوداً ۵۰۰ کلمه دارد) مجموعاً ثانیه طول می‌کشد. این را با یک مترجم انسان مقایسه کنید!

با کمک ماشین شما هم می‌توانید با سرعتی بیش از سرعت یک مترجم حرفه‌ای ترجمه‌های باکیفیت قابل‌قبول داشته باشید. کافیست از سرویس کمک مترجم «ترجمیار» استفاده کنید و خودتان ترجمه کنید

برای سهولت بیشتر در استفاده از ترگمان، می‌توانید از برنامک آن استفاده کنید.




Client for Google Translate Pro 6.2.620 Final نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند. مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

Google Translate Client 6.2.620 Pro نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی می باشد. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند. این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.

با عضویت در خبرنامه سایت جدیدترین مطالب را هر روز در ایمیل خود مشاهده فرمایید

فایرفاکس

ورژن 76

گوگل کروم

ورژن 81

اینترنت دانلود منیجر

ورژن 6

فلش پلیر

ورژن 32

کا ام پلیر

ورژن 4

نرو

تلگرام

وین رار

ورژن 5

ویندوز

اسکایپ

ورژن 7 , 8

مرورگر اپرا

ورژن 68

آنی دیسک

ورژن 5

فتوشاپ

ورژن 19

دریم ویور

ورژن 20

تیم ویور

ورژن 13

مشترک دانلود سافت ور شوید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید. با اشتراک در سایت ، جدیدترین مطالب روزانه به ایمیلتان ارسال خواهد شد.مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

تمام حقوق قالب و محتوا برای سایت محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت

 

Client for Google Translate Pro دیکشنری گوگل نرم افزاری است که به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد که بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بالاترین کیفیت ترجمه کنند. برای این کار فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار دیکشنری گوگل به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است.می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.

طرز کار با نرم افزار دیکشنری گوگل بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود. علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار دیکشنری گوگل را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان

– ارائه بسیار سریع ترجمه
– قابلیت جستجو در دانشنامه ی ویکی پدیا (جدید)
– قابلیت ترجمه ی 50 زبان زنده دنیا به یکدیگر
– قابلیت تشخیص هوشمند زبان مبدا
– قابلیت یادگیری لغات خارجی
– قابلیت بررسی و به روز رسانی خودکار نرم افزار
– قابلیت اصلاح ترجمه متون برای دقیق تر شدن در ترجمه های بعدی
– کلید های میانبر (HotKeys) برای باز کردن سریع تر مترجم
– پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
– رابط کاربری فوق العاده ساده و اما بسیار کامل
– کیفیت بسیار بالا متن ترجمه شده
– قابلیت ارتباط در هر 20 ثانیه با سرور اصلی خود
– رابط کاربری فوق العاده ساده و اما بسیار کامل
– پشتیبانی  نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

 

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.

مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان
مترجم متن انگلیسی به فارسی دانلود رایگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *