برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

خواص دارویی و گیاهی

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید
برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

Copy Right By 2016 – 1395

در زیر برنامه هایی را مشاهده میکنید که با دانلود انها روی گوشی اندرویدی خود میتوانید متن مورد نظر خود را وارد و ترجمه ای کامل، دقیق و روان تحویل بگیرید.

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس میگردید، این مقاله از مایکت را تا آخر بخوانید زیرا مسلما پس از خواندن این نوشته به راحتی می توانید برترین اپلیکیشن ترجمه را انتخاب کرده و از طریق لینک دانلود، نصب کنید.

در دنیایی که زبان های خارجی مخصوصا انگلیسی و آمریکایی برای خود به شدت جا باز کرده اند و همه جا حتی در استفاده از گوشی موبایل خود نیز به آنها بر میخوریم، حتما نیاز به یک ترجمه گر داریم.

شما می توانید برای داشتن یک مترجم، یک کتاب فرهنگ لغت بخرید و آن را همیشه به همراه داشته باشید تا هرگاه در پیدا کردن‌ معنی یک لغت دچار مشکل شدید، از آن‌استفاده کنید. اما کمی صبر کنید! اصلا نیازی به این کار نیست. به لطف تکنولوژی و علم روز شما می توانید به جز فرهنگ نامه و دیکشنری، ده ها نوع کتاب دیگر را نیز همیشه به همراه داشته باشید، آن هم فقط در یک گوشی هوشمند کوچک!

با استفاده از برخی اپ ها می توانید متون‌ را نیز معنی کنید ولی با کتاب ها تنها می‌توانید یک‌ لغت یا عبارت را معنی کنید، با یک اپلیکیشن تلفظ و معنای صحیح را باهم دارید ولی با کتاب اینطور نیست. مزیت های‌ گفته شده تنها چند مورد از برتری اپلیکیشن های ترجمه گر نسبت به کتاب های فرهنگ لغت می باشند.

اکنون که برتری اپلیکیشن های مترجم را نسبت به کتاب های ترجمه گر دانستیم، یک سوال به وجود می آید، کدام نرم افزار بهترین و کامل ترین مترجم اندروید است؟ با ما همراه باشید، در ادامه کامل ترین برنامه های ترجمه و دیکشنری را به شما عزیزان‌ معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی اپلیکیشن مورد نیاز خود را بیابید.

ترجمه انگلیسی به‌ فارسی و فارسی به انگلیسی یکی از کاربرد های اصلی برنامه های ترجمه گر است زیرا زبان انگلیسی نسبت به بقیه زبان ها پرکاربرد تر است. ترجمه متن می تواند به دو صورت مترجم آنلاین و مترجم‌ آفلاین باشد که شما طبق شرایط خود می توانید یکی از این دو مورد را انتخاب کنید.

گوگل ترنسلیت (Google translate) را می‌توان یکی از بهترین برنامه های ترجمه گر دانست. زیرا علاوه بر امکانات مختلف دارای زبان‌های‌ مختلفی از جمله انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی، عربی، چینی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی و غیره نیز می باشد که با یکبار دانلود، قابل‌ استفاده خواهند‌ بود. این برنامه هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین (امکانات محدودتر) قابل استفاده می باشد.

یکی دیگر از مترجم های آنلاین که هم دارای نرم افزار اندروید و ios است و هم به صورت وب کار می کند، برنامه فست دیکشنری (fast dictionary) یا تحلیل گران که شما می توانید با وارد کردن لغات و عبارات کوتاه ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس یعنی ترجمه متن فارسی به انگلیسی روان را دریافت‌ کنید.

همانطور که گفته شد یکی از مزیت های اپلیکیشن های ترجمه نسبت به کتاب ها صوتی بودن آنهاست. با مترجم صوتی شما تلفظ صحیح کلمات را یاد گرفته و می توانید حتی متون مختلف را پس از ترجمه به صورت ویس معنی کنید و از آن استفاده کنید. اما متاسفانه همه ی برنامه ها دارای این قابلیت اساسی و مهم نیستند.

از جمله برنامه هایی که دارای این قابلیت‌هستند می توان به گوگل ترنسلیت اشاره کرد. گوگل ترنسلیت یک برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی از روی عکس نیز می باشد که شما پس از اسکرین شات و یا انتخاب تصویر از گالری خود می توانید آن را به این برنامه اضافه کرده و ترجمه آن را خوانده و حتی بشنوید. اگر می خواهید به صورت کامل با طرز کار این اپلیکیشن پر کاربرد آشنا شوید می‌توانید از مقاله آموزش استفاده از دوربین ترجمه گوگل استفاده کنید.

از دیگر برنامه های دیگری که دارای این قابلیت هستند می توان به هیولای لغت، 40 هزار فلش کارت تصویری، مترجم ویرا، دیکشنری و مترجم آبادیس اشاره کرد.

یکی از موارد مهم در انتخاب نرم افزار ترجمه می‌تواند هزینه ی آن باشد، از این جهت ما یکی از تیتر های این‌مقاله را با این عنوان انتخاب کردیم. دقت داشته باشید که برنامه های ترجمه گر حتی در صورت پولی بودن نسبت به کتاب های فرهنگ‌ لغت بسیار به‌ صرفه هستند. خیالتان تخت!

برنامه های معرفی شده در این‌ مقاله همگی دارای نصب، دانلود و استفاده رایگان هستند و شما می توانید به صورت رایگان آنها را برای اندروید از مایکت (از همین مقالا در بالای صفحه) دانلود کنید.

با اینکه نسخه های رایگان اپلیکیشن های ترجمه گر برای کامپیوتر نسبت به گوشی های‌ موبایل کمتر‌هستند اما‌ دارای‌ کارایی کمتری‌ نیستند. شما به راحتی می‌توانید با دانلود یکی از بهترین اپلیکیشن های ترجمه گر (طبق نسخه ویندوز) مشکلات ترجمه خود را برای همیشه حل کنید.

Google translate، دیکشنری و مترجم آبادیس، microsoft translator سه مورد از بهترین برنامه های ترجمه گر برای ویندوز هستند که شما می توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کرده و استفاده کنید.

بله. همانطور که در این‌ مقاله به آن اشاره کردیم، با استفاده از اپلیکیشن های google translate، دیکشنری picodic، هیولای لغت، 40 هزار فلش کارت تصویری، مترجم ویرا و دیکشنری دانشجوی 2 میتوانید متون را نیز ترجمه و معنی کنید.

خیر. اکثر برنامه های‌ معرفی شده دارای چندین زبان‌ مختلف هستند که شما‌ می توانید طبق نیاز خود لغات و متون را به زبان مورد نظر ترجمه‌ کنید.

اکنون نوبت شماست!

در این نوشته شما را به بهترین اپلیکیشن های ترجمه گر آشنا کردیم، اکنون‌ نوبت شماست که نظرات و‌پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر سوالی تحت‌ عنوان‌ مقاله دارید پاسخ آن را از ما جویا‌ شوید. با تشکر از همراهی شما.

سلام من چند ساله که کلاس زبان میرم و خیلی عالی یاد نگرفتم😔
من چیکار کنم تا زبان رو کامل یاد بگیرم و حرفه ای صحبت کنم؟(زبان انگلیسی)

این برنامه ها هم عالی بودن👍.

سلام نیاز دارم که متن ها انگلیسی را به فارسی و فارسی به انگلیسی . ممنون و سپاسمند شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

🏴 شهادت امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، تسلیت باد 🏴

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

اخبار جذاب سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

باسلام خدمت مهندسان این سایت و همه ی زحمت کشان عرصه ی it
در جواب کسانی که در مورد آنتی ویروس ها اظهار نظر میکنند برسانم بنده 17 سال دارم و دو تا از برادر هایم الان در فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر در تهران تحصیل میکنند …بالاخره اطلاعاتم آن چنان هست که بتوانم اظهار نظر کنم .
اولا در مورد ا…برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

میشه کسی راهنمایی کنه چرا وقتی web guard این انتی ویروس فعاله سرعت دانلود خیلی افت پیدا میکنه؟حتی صفحات هم دیرتر لود میشه؟کسی راهی بلده که بدون غیر فعال کردن web guard این مشکل رو حل کنیم؟

باعرض سلام وخسته نباشید

میخواستم برای دوستان مشکلی که برای اینجانب با برنامه پارتیشن مجیک پیش اومد رو مطرح کنم درسته که این برنامه خوبه واز خود ویندوزمیتونی پارتیشن بندی کنی فقط باید مواظب باشید درفرایند پارتیشن بندی قطعی برق نداشته باشید برای اینکه برای من متاسفانه اتفاق افتادقطعی برق…

دستتون درد نکنه عالی بود
فقط در مورد اون دوستی که گفته بود:( سیستم می گوید این فایل برای ویندوز 32بیتی معنتبر و قابل اجرا نیست!
) باید یگم حتما باید آنتی ویروسشو قبل دانلود غیر فعال کنه چون آنتی ویروس، فایل keygen بلوک کرده و اجازه اجرا نمیده!

ممنونم که نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار را گذاشتید.
لطفاً اگر آموزشی هم در مورد این نرم‌افزار دارید در قسمت آموزشی بگذارید.
سپاسگزارم…

با سلام مجدد
در تصحیح نظر قبلی – در پنجره
dictionary optionروی منوی instal dictionaries (به اشتباه گفته بودمadd) کلیک کرده و منوی instal انتخاب گردد./

دادا شبیه سازهای دیگر پلی استیشن و ایکس باکس را بگذارید مثلا شبیه ساز سونی 3

چطور می توانم ESET Smart Security Premium را Uninstall کنم. وقتی می خواهم Internet Security را نصب کنم پیام می دهد که امکان نصب وجود ندارد که ممکن است به علت وجود Malware باشد.
با Total Uninstall 6 نمیشه ESET Smart Security Premium پیدا کرد. در لیست اپلیکیشن های ویندوز هم پیدا نیست. ویندوز 10

سلام ، واقعاً دستتون درد نکنه و خسته نباشید
خیلی خیلی ، سایتتون خوبه
به روز ، قوی ، دانلود خوب و راحت و لینک سریع

با سلام وتشکر
لبتابم بالاخره این انتی ویروس رو قبول کرد خخخخخخ

دیگه به یک زبان محدود نیستی !

با اپلیکیشن مترجم مهران میتوانید با کم ترین دانش بهترین مترجم باشید.

دقت ترجمه 4 برابر اپلیکیشن های مشابه

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

مترجم تصویر،مترجم صوت،مترجم متن،مترجم پی دی اف(pdf)،مترجم زیر نویس، قابلیت ترجمه آنی برای اینکه بتونین توی هر برنامه ی دیگه بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن مترجم مهران در همونجا ترجمتون رو ببینید خیلی راحت توی واتس اپ ، اینستاگرام ، تلگرام ، موبوگرام ، لینکدین ، توییتر ،  فیسبوک ، شریت (shareit) , زاپیا ، اسنپ ، تپسی ، ماکسیم ، ترب ، اپارات ، گوگل کروم ، موزیلا فایرفاکس ، camscanner , لرنیت ، زبان بیاموز ، کوییز اف کینگز ، آمیرزا  و و و هر جای دیگه با اشخاص خارجی گفتگو کنید و سریع پیامشون رو به زبان فارسی ترجمه کنید 

سلام مترجم گوگل من یک راه حل عالی واسه ی مشکلات ترجمه ماشینی دارم! قابلیت مترجم پیشرفته با ابزار فوق العاده جذابی که در اختیارتون قرار میگیره میتونین ترجمه ماشینی رو بهبود ببخشین و یک ترجمه حرفه ای و قابل ارائه داشته باشین با نگه داشتن روی هر کلمه با دیکشنری حرفه ای معانی مختلف اون وازه رو ببینین و به راحتی متنتون اصلاح کنید دیگه به راحتی میتونین از ترجمه کسب درامد کنید یا توی هزینه هاتون صرفه جویی کنین

مترجم زبان انگلیسی،فرانسوی،اسپانیایی،المانی،کره ای،چینی،هلندی و …

سه روز تست رایگان و سه روز تضمین بازگشت وجه

امیدوارم این اپلیکیشن واستون مفید باشه

اپلیکیشن مترجم تصویر (مترجم مهران) برنامه ای مخصوص ترجمه است که از تمامی زبان های دنیا پشتیبانی می کند و امکانات متنوعی را برای ترجمه راحت تر در اختیار شما قرار می دهد. از جمله امکانات خاص این اپلیکیشن مترجم پی دی اف، مترجم تصویر، مترجم متن، مترجم صوتی، مترجم وب پیج و مترجم زیرنویس است. با این اپلیکیشن در هیچ کجا مشکلی در ترجمه متون به زبان فارسی نخواهید داشت. همراه چیکاو باشید.

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

آموزش تصویری سایر زبان ها > ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه که حتما باید دانلود کنید!

در این مقاله کاربردی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه (موبایل و کامپیوتر) که حتما باید بر روی گوشی و سیستم خود نصب کنید را جهت دانلود رایگان قرار می دهیم. این نرم افزارها دارای تلفظ آمریکایی و انگلیسی بوده، بصورت آفلاین کار می کنند و بدون شک بهترین های موجود در دنیا می باشند که تقریبا از همه زبان ها به زبان فارسی و بر عکس ترجمه می کنند.

در مورد نرم افزار ترجمه باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر نرم افزارهای مترجم دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه ترجمه از هر زبانی به زبان دیگر، بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

این مترجم که بعنوان مترجم پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

از دست ندهید: دانلود رایگان ۵ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی pdf (مبتدی-پیشرفته)

نرم افزارهای ترجمه کامپیوتر محدود هستند و در حال حاضر تنها مترجم های بدردبخور که بدون اینترنت می توانید استفاده کنید، بابیلون و لینگو هستند که معرفی می کنیم، ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین نرم افزارهای ترجمه در زمینه ترجمه همه زبان های زنده دنیا به یکدیگر می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات را به زبان های مختلف تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

نرم افزار های ترجمه هر روز پیشرفته تر و هوشمندتر می شوند. حتما پیشنهاد می کنیم از نسخه های آنلاین آنها استفاده کنید. هر گونه نظری درباره نرم افزارهای ترجمه دارید در بخش نظرات با ما مطرح نمایید.

اقا ممنون. عالیه این

خوب جامع کامل…عالییی

سلام ، کدام نرم افزار عالیه ؟

متاسفانه هیچ کدوم برای متن خوب نیست.فقط سایت فرازین میتونه خوب باشه اونم باز واسه من کافی نیست.

من مترجم فرازین رو پیشنهاد میکنم از گوگل ترنسلیت هم بهتر کار میکند!واقعا عالی هست حتما امتحانش کنید خیلی خوب ترجمه میکنه!فق به صورت آنلاین باید باهاش کار کنید(برای کامپیوتر)

بهترین مترجم که همه این مترجم ها رو می ذاره توی جیبش
https://soft98.ir/software/dictionary/15730-QTranslate.html
QTranslate یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. نرم افزار QTranslate از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. با استفاده از QTranslate می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید های Ctrl+Q یا Ctrl+W کلیک کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز با فشردن کلید های Ctrl+E، گنجانده شده است.
قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل ( translate.google.com ) ، مترجم مایکروسافت ( microsofttranslator.com ) ، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد.
ترجمه متن در هر برنامه کاربردی که از انتخاب متن پشتیبانی می کند، برنامه هایی چون: Google Chrome, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Acrobat Reader, Skype, IE و …
تاریخچه ی ترجمه ها (با فشردن کلید های Ctrl+H)
و …

عااااااااااالی بود! دست شما درد نکنه. واقعاً باورنکردنی بود.. ممنونم برای این معرفی. فقط ای کاش بدون اینترنت هم کار میکرد.

بهترین ترجمه برای گوشی اندروید چی پیشنهاد میکنید.!؟ کدوم ینیبرنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

دانلود مترجم مایکروسافت Microsoft Translator اندروید

 

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

Human Translator این اپلیکیشن قادر است متون مختلف را به تمام زبان های زنده دنیا ترجمه کند. می توانید نوع ترجمه را به شکل خودکار تنظیم کنید، یا به برنامه اجازه دهید ترجمه هایی را برای شما ترتیب دهد که به زبان محاوره ای و واقعی نزدیک تر هستند. این اپلیکیشن می تواند بیش از صد زبان زنده دنیا را با سرعت ترجمه کند. انواع اصطلاحات و واژه ها در هر زبانی به شکل آنلاین ترجمه می شوند. می توانید به متن ترجمه گوش دهید و حتی مترادف های کلمات را بیابید. این نرم افزار دارای تاریخچه ترجمه نیز هست. تمام ترجمه هایی که قبلا کرده اید در این بخش ذخیره می شوند تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. می توانید ترجمه های محبوب خود را به لیست علاقه مندی هایتان اضافه کنید تا در زمان های دلخواه آن ها را بازنگری کنید. به لطف ترجمه های اختصاصی انسانی، این اپلیکیشن قادر است ترجمه هایی با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.

Human Translator سرعت بسیار بالایی در ترجمه ها دارد و به شکل فوری قادر به مشاهده ترجمه کلمات هستید. این اپلیکیشن بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است و با بروز رسانی های اخیر، مشکلات جزئی ای که داشته است را برطرف کرده است. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Language Translator Free App به خوبی قادر است انواع متون شما را ترجمه کند. این اپلیکیشن برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون افت کیفیت در اینگونه از سیستم ها نیز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. اگر به دنبال مکالمه با افراد خارج از کشور خود هستید و زبان آن ها را نمی دانید، این برنامه امکان مکالمه را برای شما به وجود می آورد. ترجمه ها به شکل کاملا رایگان انجام می شوند و نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارید و هر زمان که بخواهید می توانیدب رنامه را بروز کنید. در Language Translator Free App امکان تبدیل متن به صدا، جست و جوی صدا، ترجمه کردن تمام زبان های زنده دنیا از جمله فارسی، یادگیری زبان های جدید، و … را خواهید داشت. می توانید متن هایتان را از کلیپ برد درون برنامه paste کنید و به شکل فوری ترجمه آ« ها را مشاهده کنید.

علاوه بر این می توانید کلمات دلخواه خود را به شکل صوتی ترجمه نمایید. این نرم افزار رابط کاربری ساده، اما در عین حال گیرایی دارد که کار شما را در ترجمه انواع جملات و لغات راحت می سازد. نسخه جدید Language Translator Free App حجم کمتری دارد و عملکردش بهینه تر شده است. این نرم افزار بیش از ده هزار کاربر دارد و امتیاز 4.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این اپ را می توانید روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

Translate Platinum نرم افزاری ساده برای ترجمه می باشد که از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. با این برنامه می توانید صدا، تصویر یا متن را بدون زحمت ترجمه کنید. این اپلیکیشن از بیش از 64 زبان برای تبدیل دست نوشته به متن قابل ویرایش پشتیبانی می کند. برای ترجمه صوتی، 30 زبان، و برای ترجمه OCR از روی تصاویر، از 17 زبان پشتیبانی می شود. اگرچه ترجمه های ماشینی هیچوقت نمی توانند جایگزین ترجمه های انسانی شوند، ترجمه های این برنامه توسط افراد بررسی می شوند و بهبود پیدا می کنند تا همیشه بهترین ترجمه ها را تجربه کنید. Translate Platinum طراحی مناسبی دارد که کار کردن با آن را آسان می سازد.

این اپلیکیشن تا جای ممکن بدون باگ طراحی شده است و در انواع گوشی ها بدون مشکل اجرا می گردد. Translate Platinum از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کند. بیش از نیم میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. بخش تاریخچه ترجمه ها هم اضافه شده است و از اکنون می توانید ترجمه هایی که قبلا کرده اید را در لیستی مناسب مشاهده کنید. طراحی ماشینی برنامه باز طراحی شده است و ترجمه های دقیق تری را در اختیار شما می گذارد. Translate Platinum نسبت به برنامه های مشابه حجم نسبتا کمی دارد و کار کردن با آن راحت می باشد. این برنامه را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

وقتی از یک زبان خارجی نا آشنا ?️ استفاده می کنید برنامه های ترجمه ضروری به نظر می رسند به همین دلیل یک برنامه ترجمه خوب می تواند به شما در استفاده از این ابزار برای سایر کشورها بدون مانع کمک بسیاری نماید. در اینجا ما با دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های ترجمه اندروید قصد داریم تا اهمیت نرم افزارهای ترجمه را در انزل وب بررسی کرده و نکات جالبی را در مورد هوش مصنوعی این ابزارها به شما می گوییم.

Download Best English to Persian Translator Android Apps

قبل از مطالعه این مطلب پیشنهاد می کنیم دو مطلب مربوط به ۱۰ تا از بهترین برنامه های آموزشی اندروید  و بهترین برنامه های آموزش زبان را مطالعه نمایید در ادامه مطلب ما شما را با دانلود بهترین نرم افزار مترجم انگلیسی به فارسی اندروید آشنا می کنیم. لازم به ذکر است این نرم افزارها علاوه بر زبان فارسی بسیاری از زبان های شاخص را نیز تحت پوشش قرار داده و برخی نیز با دارا بدون تلفظ های صوتی و وام واژه های تخصصی قابل نصب بر روی تلفن همراه خواهند بود.

قابل ذکر است که می توانید نسخه کامل برنامه های معرفی شده بهترین برنامه های ترجمه اندروید را از سرویس های معتبر فارسی به صورت رایگان دانلود کنید.

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های ترجمه بر روی تمامی تلفن های هوشمند قابل نصب خواهند بود وقتی از تلفن همراه استفاده می کنیم نصب بهترین مترجم اندروید از سایت های نرم افزاری باید مطابق با آخرین نسخه سیستم عامل شما باشد تا کارایی خوبی از خود نشان دهند. برنامه ترجمه اندروید با اهداف مختلفی عرضه می شوند. برخی به دلیل کاربرد زیاد در مسافرت ها و برخی صرفا به دلیل استفاده از کسب و کار به عنوان یک همراه در کنار شما خواهد بود. امروزه با پیشرفت فناوری و تکنیک حافظه ترجمه که توسط برنامه نویسان در نرم افزار ترجمه اندروید تعبیه شده است افراد قادر هستند تا یک ترجمه رایگان و همیشه در دسترس را برای متون تخصصی بدون کمترین خطا در کنار خود داشته باشند.

احتمالا محبوب ترین سرویس خدمات ترجمه آنلاین و رایگان را می شناسید موتور ترجمه هوشمند گوگل با نام گوگل ترنسلیت ( Google Translate ) به عنوان یک پلت فرم وب در نسخه های iOS و همچنین Android شاهکار عصر فناوری امروز است. در حال حاضر بیش از ۱۲۰ زبان زنده در دنیا وجود دارند که برخی به عنوان زبان شاخص و برخی به عنوان زبان های نادر نامیده می شود , زبان های چون زبان انگلیسی , آلمانی , ترکی , عربی و غیره به عنوان زبان های شاخص در عرصه ترجمه زبان است از طرفی برخی زبان های چون براهویی نیز جزء زبان های نادر و رو به انقراض است.

بهترین مترجم اندروید در حال حاضر نرم افزار ترجمه گوگل برای اندروید است که به آن گوگل ترنسلیت نیز می گویند این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی و شبکه عصبی توانسته تا با استفاده ترجمه با دوربین اندروید برای تلفن همراه به عنوان یک ابزار رایگان و برتر خدمات رسانی کند.

این امکان دنیا را در عرصه فناوری ترجمه نرم افزاری دگرگون ساخت , بهترین مترجم اندروید یا بهترین مترجم انگلیسی به فارسی برای اندروید را در حال حاضر کمپانی گوگل در اختیار دارد. یکی از مهمترین امکانات این ابزار , ترجمه سایت با استفاده از موتور هوشمند گوگل است نرم افزار ترجمه سایت اندروید شرکت گوگل , هم از طریق گوگل پلی (Google Play ) و هم از طریق سایت Google translate و یا مارکت های ایرانی قابل دریافت , بارگیری و نصب خواهد بود.

BK Translate به عنوان یک تیم برنامه نویسی در تولید نرم افزار ترجمه پیشتاز است , آنها ده ها نرم افزار را در فروشگاه Google Play به زبان های مختلفی از جمله زبان اسپانیایی , عربی , آلمانی , فرانسوی و بسیاری زبان های دیگر منتشر کرده اند. رابط کاربری بسیار آسان این اپلیکیشن ترجمه باعث افزایش تقاضا در استفاده از نرم افزارهای ترجمه BK Translate شده است.

این نرم افزار به عنوان یک فرهنگ لغت چند زبانه به حساب می آید , اپلیکیشن ترجمه Dict Box از ده ها زبان از جمله انگلیسی , اسپانیایی , عربی , ژاپنی , کره ای , چینی و سایر موارد پشتیبانی می کند. جالب اینجا است که در حالت آفلاین قادرید با تصحیح کلمات , تلفظ صوتی , تمرین و وام واژه های تخصصی در این فرهنگ لغت آشنا شوید از طرفی این نرم افزار هم نسخه رایگان دارد و هم نسخه پرمیوم از طرفی با پرداخت و یا استفاده از نسخه پولی امکان بیشتری اضافه خواهد شد.

این فرهنگ لغت به عنوان یک نرم افزار چند زبانه در بین زبان آموزان شناخته شده است , دیکشنری Linguee ده ها زبان را پشتیبانی می کند از طرفی یک رابط کاربری بسیار خوبی برای زبان آموزان داشته که نکاتی چون تلفظ صوتی , جملات مثال گونه و پشتیبانی باعث شده این دیکشنری چند زبانه به یکی از بهترین فرهنگ لغت در تلفن های هوشمند تبدیل شود. لازم به ذکر است استفاده از این برنامه کاملا رایگان , بدون تبلیغات مزاحم و خریدهای درون برنامه ای است.

آیا تاکنون با مباحث مترجم شفاهی آشنا شده اید؟ آیا میدانید مترجم همزمان چه کسی است؟ این مترجم کسی است که میتواند به صورت همزمان زبان مبدا را به زبان مقصد ترجمه کند. حتما در سمینارها و یا همایش های حضوری و آنلاین با این افراد آشنا شده اید اما جالبتر از همه این است که نرم افزار مترجم هوشمند اندروید iTranslate Voice 3 یک ارتباط صوتی جادویی را در بین زبان ایجاد می کند شما می توانید با استفاده از این نرم افزار زبان مبدا را به بیش از ۴۲ زبان زنده دنیا تنها از طریق صحبت کردن مخاطب ترجمه کنید.

اگر میخواهید از اپلیکیشن هوشمند ترجمه با رابط کاربری بسیار آسان استفاده کنید , مترجم اندروید Easy Language یکی از بهترین نرم افزارهای ترجمه برای سیستم عامل Android خواهد بود. دو قابلیت بسیار مهم در این نرم افزار قابلیت های ترجمه با استفاده از متن و صوت خواهد بود. فونت به کار رفته در این نرم افزار از فونت استاندارد تهیه شده تا کار کردن با آن توسط کاربران بسیار آسان باشد. می توانید مترجم اندروید Easy Language Translator را هم اکنون نصب نمایید.

این مترجم هوشمند قادر به ترجمه با دقت بسیار بالا برای زبان شاخص در حدود ۹۰ زبان زنده دنیا می باشد. مترجم هوشمند iTranslate قابلیت ترجمه فوری با انتخاب متن بر روی متون را به صورت همزمان دارد. یکی از مهمترین قابلیت های تعبیه شده در این برنامه ترجمه استفاده از تکنیک محبوب کردن عبارات و متون ذخیره شده در نرم افزار است تا هر زمان که نیاز باشد بتوان به آنها دسترسی پیدا کرد.

حتما پیش آمده که بخواهید ترجمه متن پیام و متون نوشتاری ارسال شده توسط دوستان و آشنایان خود را ترجمه نمایید. نرم افزار مترجم GBoard قادر است تا تک تک پیام های ارسالی شما ترجمه کند. البته مکانیزم ترجمه GBoard بر اساس امکانات اضافه شده در کیبورد تلفن همراه است به گونه ای که در هنگام استفاده از این نرم افزار میتوانید متن خود را تایپ کنید و به صورت کاملا خودکار ترجمه پیام مورد نظر خود را مشاهده کنید. یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار اصلاح خودکار متون نیز خواهد بود.

Dict.cc به عنوان یک برنامه و یک فرهنگ لغت چند زبانه شناخته می شود. این نرم افزار با زبان های مختلفی از جمله فرانسوی , ایتالیایی , ارمنی , عربی و غیر نیز کار میکند. مترجم هوشمند Dict.cc با قابلیت پشتیبانی آفلاین و ارائه پیشنهادات در تلفظ های صوتی امکانات خوبی را در ترجمه تخصصی متون به کاربران ارائه خواهد داد. از طرفی نسخه رایگان این نرم افزار حدود ۱۰ زبان شاخص را تحت پوشش قرار می دهد.

Google Translate بسیار شناخته شده است اما نرم افزار مترجم مایکروسافت بسیار عالی عمل می کند. لازم به ذکر است این برنامه حدود ۶۰ زبان را تحت پوشش قرار می دهد. درست است از لحاظ تعداد شاید کمتر از مترجم هوشمند گوگل است اما به صورت آفلاین نیز همه زبان ها در دسترس خواهد بود. یکی از قابلیت های اصلی و مهم نرم افزار مترجم Microsoft این است که می تواند به طور همزمان از مکالمه ۱۰۰ نفر پشتیبانی کرد.

دیکشنری و فرهنگ لغت Reverso یکی دیگر از ابزارهای مترجم محبوب چند زبانه است. البته از لحاظ رتبه بندی و محبوبیت چندان به اندازه Dict.cc یا دیکشنری Linguee خوب نیست. با این حال، اگر در حال استفاده از این نرم افزار هستید گزینه مناسبی خواهد بود. فرهنگ لغت Reverso ده ها زبان را پشتیبانی می کند. علاوه بر این این برنامه شامل جملات مثال ، تلفظ های صوتی ، بازی با کلمات ، پشتیبانی آفلاین و موارد دیگر است.

ما سعی کردیم تا حد امکان شما را با نرم افزارها و مترجم خودکار اندروید آشنا کنیم از اینکه با مقاله دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های ترجمه اندروید با ما همراه بودید بسیار خرسندیم اگر پیشنهاد در مورد این مطلب دارید خوشحال می شویم نظرات خود را انتهای همین پست برای ما ارسال نمایید.


تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

اگر در درک معانی کلمات انگلیسی مشکل دارید و نمیتوانید نیاز های روزمره خود را برطرف کنید، پس حتما باید یک اپلیکیشن مترجم بر روی گوشی خود داشته باشید تا در سریع ترین زمان ممکن به معانی و تلفظ صحیح کلمات دسترسی پیدا کنید. اپلیکیشن های مترجم علاوه بر معنی و مفهوم کلمه میتوانند به شما اطلاعات آن کلمه و اینکه در کجا باید از آن استفاده کرد را نیز نشان میدهند. در این مقاله از سایت کالی بویز 6 مورد از بهترین اپلیکیشن های مترجم اندروید را معرفی خواهیم کرد.

این لیست از اپلیکیشن های مترجم اندروید بر اساس اولیت نوشته نشده‌اند و انتخاب مترجم بسته به سلیقه شما است.

Google translate یکی از بهترین خدماتی است که گوگل ارائه کرده است. این اپلیکیشن مترجم اندروید علاوه بر اپلیکیشن دارای وبسایت نیز هست که میتوانید از آن در دسکتاپ نیز استفاده بکنید. Google Translate برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید عرضه شده است. کاربرانی که به یک مترجم قوی نیاز دارند، می توانند به راحتی از امکانات این سرویس در گوشی اندرویدی خود استفاده کنند.

اGoogle translate علاوه بر ترجمه کلمات، دارای ویژگی های شگفت انگیز دیگری نیز است که به آن برتری خاصی می‌بخشد. از ویژگی های جالب این اپلیکیشن مترجم، میتوان به ترجمه عبارات و جملات، ترجمه با دوربین گوشی موبایل، ترجمه بیشتر زبان ها به یک دیگر و … اشاره کرد. اگر به ترجمه دقیق نیازمند هستید Google translate بهترین گزینه برای شماست.برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید

Microsoft Translate یکی از قدرتمند ترین اپلیکیشن های مترجم اندروید میباشد. شرکت سازنده این مترجم Microsoft میباشد که به این مترجم اعتبار می‌بخشد. این مترجم در ترجمه دقیق و کار آمد است.

Microsoft Translate یکی از بهترین جایگزین ها برای Google Translate میباشد. بیشتر ویژگی های Google translate را دارد (برای مثال پشتیبانی از بیشتر زبان های دنیا و ترجمه با استفاده دوربین گوشی). علاوه بر این ویژگی ها دارای یک ویژگی جذاب نیز میباشد به طوری که با اتصال دو دستگاه به یکدیگر و ترجمه به صورت زنده، به صورتی که شما با زبان مورد نظر خود تایپ کرده و به صورت زنده ترجمه شده آن را در زیر متن خواهید دید. میتوانید این مترجم را از این لینک برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

Fastdic یک مترجم آفلاین برای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و برعکس میباشد. این مترجم دارای معنی ۲۰۰,۰۰۰ واژه و بیش از ۴ هزار نمونه جمله جهت درک بهتر مفهوم هر واژه در کنار هر ترجمه قرار داده شده است. با این مترجم اگر در برنامه ای هستید بدون خروج از آن به راحتی با کلیک بر ویجت شناور موجود در صفحه آن را ترجمه کنید.

تمامی امکانات Fastdic بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین در دسترس شما می‌باشد. این مترجم دارای ویژگی ترجمه متون نیز میباشد که به Google Translate متصل میباشد و به همین دلیل این ویژگی آن آنلاین میباشد. برای دانلود این برنامه به این لینک مراجعه کنید.

مترجم Arcus Dictionary یک مترجم سریع با بیش از 185000 کلمه است که تنها برای اندروید عرضه شده است. رابط کاربری ساده و سریعی را دارد و در ترجمه کلمات فارسی به انگلیسی بسیار کار آمد عمل میکند. این مترجم دارای دو نسخه رایگان و پرو (پولی) است. البته شما میتوانید به راحتی آن را به صورت رایگان از وبسایت های ایرانی دریافت بکنید.

این مترجم اندروید آفلاین است. تنها هنگام اولین ورود به اینترنت نیاز دارید. از ویژگی اصلی این مترجم میتوان به کم حجم بودن آن است که حجم آن تنها 7 مگابایت است. این مترجم را می توانید از این لینک برای اندروید دانلود کنید.

 

مترجم iTranslate یک مترجم صوتی و متنی میباشد که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. این مترجم از 100 زبان مختلف دنیا پشتیبانی میکند. این مترجم دارای ویژگی ترجمه متن به متن، ترجمه متن به صوت میباشد. ویژگی ترجمه متن به صوت، این مترجم را از سایر مترجم ها متفاوت کرده است.

این مترجم اندروید دارای ویژگی های بسیاری مانند ترجمه با بیش از 100 زبان مختلف جهان به یکدیگر از جمله زبان شیرین فارسی است. همچنین ترجمه آفلاین نیز دارد. برای دانلود این مترجم برای اندروید می توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

این مترجم علاوه بر ویژگی ترجمه دارای ویژگی های جذاب دیگری نیز است به همین دلیل به آن ابزار و مترجم نیز میگوند. در واقع ترجمه یکی از ویژگی های جذاب این اپلیکیشن میباشد. این ابزار شما را با فرهنگ کشور های دیگر نیز آشنا میکند. برای مثال زمانی که به یک سفر خارج کشور رفته باشید اما اطلاعات کافی درمورد فرهنگ آن کشور ندارید میتوانید از این اپلیکیشن استفاده بکنید.

در وبسایت این اپلیکیشن به آن عنوان ابزار را داده اند. از ویژگی های این ابزار راهنمای فرهنگ، ترجمه گفتار و متن، با استفاده از این مترجم اندروید به راحتی به زبان های دیگر ترجمه کنید و صحبت کنید. علاوه بر این ویژگی ها دارای یک ویژگی جالب است که با استفاده از آن میتوانید پول سایر کشور ها را به یکدیگر تبدیل کنید.

با معرفی این مترجم ها شما میتوانید متناسب با سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. اما قطعا کفیت ترجمه توسط هر یک از آنها از دیگری متفاوت است. حالا این سوال پیش میاد که ترجمه کدام یکی از دیگری دقیق تر است؟

من چند بار جستجو کردم تا متوجه شوم که کدام یک در ترجمه بهتر عمل می کند. من شخصا با توجه به تجربه خودم google translate را پیشنهاد می کنم . اما بعد از چندین دفعه جستجو به این نتیجه رسیدم که مترجم اندروید itranslate بهترین ترجمه را ارائه می کند. اما google translate ویژگی هایی دارد که به آن برتری می بخشد در هر صورت انتخاب مترجم اندروید به سلیقه شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: 10 زبان برنامه نویسی محبوب جهان در سال 2020

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

Δdocument.getElementById( “ak_js” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

سلام خب بستگی به کار شما داره و بعضی جاها واقعا نیاز که از م…

خب احمقانه هست وقتی برنامه هایی مثل nox و memu , koplayer و…

سلام بله میشه ولی حتما باید لینوکس رو به صورت لایو یا سیستم…

سلام با کارت شبکه ی خود لپ تاپ هم میشه کار هک رو انجام داد؟…

سلام به خاطر تبلیغات هست. شما برنامه هاتون رو احتمالا از جاه…

آیا حساب کاربری ندارید؟

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید
برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی برای اندروید
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *