برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

خواص دارویی و گیاهی

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس
برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

Copy Right By 2016 – 1395

سان دیک با دارا بودن 171000 کلمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با محیطی کاربرپسند و با دیتابیس تقریبا کامل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

ویدئو معرفی برنامه

دیگران نصب کرده‌اند

مترجم سخنگو فارسی به انگلیسی

کتاب

مترجم همه کاره

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

ابزارهای کاربردی

دیکشنری انگلیسی به فارسی + 60 زبان

ابزارهای کاربردی

مترجم طوطی : مترجم زبان انگلیسی ، مترجم آنلاین

طوطی : مترجم آنلاین

دیکشنری انگلیسی به فارسی

کتاب

دیکشنری انگلیسی به فارسی و بر عکس

دیکشنری باید براه باشه

های دیکشنری انگلیسی به فارسی

ابزارهای کاربردی

برنامه‌های پیشنهادی

4000 لغت ضروری انگلیسی

جعبه لایتنر پیشرفته

دیکشنری انگلیسی به فارسی معاصر+تلفظ

ابزارهای کاربردی

دیکشنری انگلیسی به فارسی آکسفورد

کتاب

دیکشنری سریع

ابزارهای کاربردی

دیکشنری

کتاب

دیکشنری+ (دیکشنری پیشرفته)

کتاب

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کالینز +تلفظ

کتاب

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

اگر گوشی جدید خریده اید، برای استفاده بهتر از گوشی هوشمند خود، برنامه های کاربردی زیر را به شما توصیه میکنیم. فرقی نمی‌کند که یک گوشی پرچمدار، میان‌رده و یا پایین‌رده دارید، قطعاً می‌توانید اپلیکیشنی را پیدا کنید که قابلیت اجرا روی گوشی شما را داشته و نیازتان را برطرف کند.

اگر میخواهید گوشی خود را، بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنید، تصاویر پس زمینه جذاب بر روی آن قرار دهید، تم گوشی خود را عوض کنید یا کیبورد پیش فرض گوشی خود را تغییر دهید، برنامه های زیر را از دست ندهید.

برنامه های اندروید انواع مختلفی دارند: کاربردی، اجتماعی، آموزشی، خرید، سرگرمی و …. در زیر دسته های مختلف برنامه های اندرویدی را برای شما گرد آوری کرده ایم.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانیم مشخصه هایی از شرایط جوی مثل دما، میزان رطوبت نسبی، سرعت و جریان باد، احتمال بارندگی، فشار هوا و امکان وقوع سیل، طوفان، و… را در تمام با دقت بالایی در ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی برای چند روز بعد پیش بینی کنیم.

اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده از امکانات مختلف گوشی شما را ساده‌تر می‌کنند. همچنین می توانید از آن‌ها برای مدیریت این امکانات استفاده کنید. اگر به اپلیکیشنی برای مدیریت حجم اینترنت مصرفی، استفاده از چراغ قوه گوشی و یا کشتن ویروس‌ها و بدافزارها نیاز دارید، سری به این دسته بندی بزنید.

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

فرقی نمی کند که پیر باشید یا جوان، فرقی نمی کند چه شغلی دارید، زن یا مرد بودن هم خیلی مهم نیست؛ با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار درباره‌ی موضوعاتی که علاقه دارید قرار می‌گیرید.

اگر به غذا و آشپزی علاقه دارید یا قصد دارید دستور پخت یک غذای جدید را یاد بگیرید، نظرات افراد مختلف درباره‌ی رستوران موردنظرتان را بدانید یا به‌صورت آنلاین غذا سفارش بدهید، حتماً سری به اپلیکیشن‌های این دسته بزنید.

فرقی نمی کند که به یک حسابدار شخصی برای مدیریت هزینه‌ها احتیاج دارید، می خواهید اپلیکیشن موبایل بانک موردنظرتان را نصب کنید یا با یکی از اپلیکیشن های پرداخت پول کارت به کارت کنید، همه ی این ها را می توانید در دسته بندی مالی مایکت پیدا کنید.

امروزه اپلیکیشن های آموزشی به عنوان راهی کم هزینه و آسان برای یادگیری به حساب می آیند و دسترسی به آموزش سطح بالا و حرفه ای را برای ما راحت تر کرده اند. اگر پیش از این کلاس درس تنها محل یادگیری بود، باید وب سایت ها و برنامه های اندرویدی را هم به آن اضافه کنیم.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و همه‌گیر شدن موبایل‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های سلامتی می‌توانند به شما در حفظ سلامتی، داشتن تغذیه و بدنی سالم‌تر کمک کرده و دسترسی به مراکز درمانی و اطلاعات پایه‌ی پزشکی را راحت‌تر کنند.

در این دسته می‌توانید اپلیکیشن‌های کالری شمار را پیدا کنید که رژیم‌های غذایی سالم را در اختیارتان گذاشته و کمک می‌کنند تا میزان کالری مصرفی روزانه‌ی خود را کنترل کنید. هم چنین با کمک از اپلیکیشن‌های ورزشی می‌توانید بدنی سالم و ورزیده داشته باشید.

امروزه چیزی نزدیک به نیمی از خرید های اینترنتی توسط موبایل انجام می شود و خرید آنلاین بیش از این که یک انتخاب لوکس باشد، تبدیل به انتخابی شده که راحت تر و بی دردسر از خرید حضوری است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانید یک خرید آنلاین سریع و بی دردسر داشته باشید.

این برنامه‌ها به شما کمک می کنند تا سبک زندگی مورد علاقه ی خود را دنبال کرده و کارهای روزمره و کارهای مربوط به منزل، مثل تعمیرات یا تغییر ، را راحت تر انجام بدهید.

احتمالاً شما هم وقتی با یک موقعیت کسل کننده مواجه می شوید اولین کاری که میکنید درآوردن گوشی از جیب و اسکرول کردن اینستاگرام و توییتر یا پخش کردن آهنگی برای گوش کردن و سریالی برای تماشا کردن است. هر کدام از ما راهی برای این کسالت کلافه کننده داریم ولی مقصد مشترک اکثرمان گوشی هوشمندمان است.

اگر اهل سفر باشید، مسلماً با چالش هایی مثل رزرو هتل، خرید بلیت اتوبوس و قطار و هواپیما، مسیریابی در شهری که هیچ شناختی از آن ندارید و… روبرو شده اید. اپلیکیشن های این دسته می توانند برای هر کدام از این چالش ها راه حلی سریع و قابل اطمینان در اختیارتان بگذارند.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید پیام‌رسان یا رسانه‌ی اجتماعی موردعلاقه‌تان را دانلود و نصب کنید و به ابزارهایی برای مدیریت بهتر صفحه‌ی اینستاگرام یا کانال تلگرامی‌تان دسترسی داشته باشید.

با استفاده از اپلیکیشن های دسته ی شخصی سازی می توانید کیبورد، منوها، تم گوشی، تصویر پس زمینه، تم صفحه ی قفل گوشی و بسیاری از ویژگی های تصویری دستگاه اندرویدیتان را تغییر داده و ظاهری جدید به آن ببخشید.

اولین گزینه‌ی اکثر ما برای گوش کردن به موسیقی گوشی هوشمندان است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید به سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی دسترسی داشته باشید و یا یک موزیک پلیر جدید با امکانات بیشتر برای گوشی خود دانلود کنید.

همه‌گیر شدن رسانه‌های اجتماعی بین آدم‌ها باعث شده تا سر و کارمان با فیلم و عکس هم بیشتر شود. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید عکس‌ها را مطابق سلیقه خودتان ویرایش کنید، تصاویر جدید بسازید و یا با بهم چسباندن عکس‌ها و ویدیوهای مختلف، ویدیوی خاص خودتان را بسازید.

برای خیلی‌ها هنوز هم منبعی بهتر از کتاب برای مطالعه و یادگرفتن چیزهای جدید وجود ندارد. از طرفی کتاب الکترونیکی دیگر یک مفهوم لوکس و دست نیافتنی نیست. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید با هزینه‌ی کمتر به انبوهی از کتاب‌های دیجیتال و منابع مطالعاتی دسترسی داشته باشید.

دنیای امروز کسب و کار با علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات گره خورده فعالیت‌های اقتصادی بدون کمک سیستم های دیجیتالی و کامپیوترها رسماً فلج می شوند. برای همین تسلط به ابزار دیجیتال و برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری پایه برای کسب درآمد و فعالیت های تجاری ضروری هستند.

با استفاده از اپلیکیشن های این دسته می توانید از اوقات شرعی با خبر شده، برای خودتان یادآور اذان بگذارید، به صورت روزانه سوره‌ای از قرآن قرائت کنید به منابع متنوعی از محتواهای مذهبی مثل ادعیه، مداحی‌ها، سخنرانی‌ها، احکام و آموزه‌های دینی و حتی والپیپرهای مذهبی دسترسی داشته باشید.

فرقی نمی‌کند به چه ورزش یا تیمی علاقه دارید، پیگیری اخبار دنیای ورزش و تماشای رقابت های ورزشی پای ثابت روزمره ی خیلی از ماست و در صدر آن هم فوتبال قرار دارد. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار ورزشی قرار گرفته و یا برای انجام تمرینات ورزشی یک مربی مجازی همراه خود داشته باشید.

1.وارد مایکت شوید.2. از طریق دسته‌بندی‌های مختلف، جست‌وجو و یا از طریق لیست‌هایی که تیم محتوای مایکت آن‌ها را برای استفاده‌ی کاربران آماده کرده، برنامه‌ی اندرویدی مورد نظر خود را دانلود کنید.3.سپس بر روی دکمه نصب یا Install بزنید تا برنامه روی گوشی شما نصب شود.

در مایکت برنامه های ناسازگار با گوشی شما شناسایی شده و دکمه «نصب» یا «Install» آنها غیر فعال میباشد. مهم‌ترین نیازمندی اکثر اپلیکیشن‌ها، نسخه‌ی اندرویدی است که روی گوشی شما نصب شده و کمتر اپلیکیشنی را می‌توان پیدا کرد که به‌خاطر ضعف سخت‌افزاری روی گوشی شما اجرا نشود.

هر برنامه ای به مایکت اضافه شود، توسط سه برنامه‌ی امنیتی مختلف (از جمله آنتی‌ویروس لوک‌اوت) چک می‌شود تا برای دستگاه کاربران مایکت مخرب نباشند. علاوه بر بررسی توسط آنتی‌ویروس‌ها، توسط کارشناسان مایکت نیز تست می‌شود تا از سلامت کارکرد آن اطمینان حاصل شود.

چند راه پیش روی شماست:۱- با استفاده از بخش جست‌وجوی مایکت نام یا موضوع اپلیکیشن مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و مستقیماً آن را دانلود کنید.۲- با توجه به نیازی که دارید سری به دسته‌بندی‌های مایکت بزنید. داخل هر دسته‌بندی تعدادی لیست قرار دارند که محتوای آن‌ها توسط کارشناسان مایکت جمع‌آوری شده و هر یک قابلیت خاصی را در اختیار کاربر می‌گذارند.۳- سری به صفحه‌ی اینستاگرام مایکت و یا مایکت‌مگ زده و در آن‌جا از برنامه‌هایی که تیم محتوای مایکت معرفی کرده استفاده کنید.۴- اگر کاربران دیگر را در مایکت دنبال کنید، با خواندن نقد و بررسی‌هایی که منتشر کرده و لیست‌هایی که روی پروفایل خود می‌گذارند، می‌توانید نکات مثبت و منفی برنامه‌های مختلف را خوانده و یا با برنامه‌های جدید آشنا شوید.

بله. برای عضویت در مایکت و دانلود برنامه از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل، قبل و بعد از دانلود و نصب برنامه می توانید با کارشناسان مایکت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

دیگران نصب کرده‌اند

دیکشنری کامل فارسی به انگلیسی

کتاب

دیکشنری سریع

ابزارهای کاربردی

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

دیکشنری+ (دیکشنری پیشرفته)

کتاب

دیکشنری آفلاین

ابزارهای کاربردی

دیکشنری کامل انگلیسی به فارسی

کتاب

دیکشنری فارسی به انگلیسی پارسا

ابزارهای کاربردی

دیکشنری پارسیس

کتاب

برنامه‌های پیشنهادی

های دیکشنری انگلیسی به فارسی

ابزارهای کاربردی

دیکشنری فارسی – انگلیسی

کتاب

دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالعکس

آموزشی

دیکشنری چرام

ابزارهای کاربردی

بقیهٔ برنامه‌های این سازنده

عصر کلمات | بازی حدس کلمات

ذهنتوبه مبارزه دعوت کن

مترجم متن پیشرفته

ابزارهای کاربردی

نرخ ارز و ارز دیجیتال

نرخ لحظه ای ارز

قرآن صوتی همراه

مذهبی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

🏴 شهادت امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، تسلیت باد 🏴

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

اخبار جذاب سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

کتاب عالیه هر کی دانلود نکنه سرش کلاه میره
مجتبی

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

سلام.
ممنون.
من قبلا مشکلی با km player نداشتم اما اخیرا یه مشکلی دارم اونم اینه که صدا خش خش داره. یعنی آهنگ که پخش میکنم بجای باس خش خش میکنه. توی مدیا پلیر هم کمی delay time افتاده اما صداش اوکی هست.
حالا کل codec ها رو پاک کردم ببینم چطور میشه…

دست همگیتون درد نکنه . سایتی کامل و جامع

بچه ورژن 22 با IDM مشکل داره. دیگه نمیشه فایلای ویدئویی رو دانلود کرد. کسی این مشکلو داره؟

باتشکرفراوان از سافت گذر
سلام دوستان عزیز این هم راهنمایی
بعد از نصب برنامه به محل نصب برو و فایل Setup Capture.exe رو اجرا کن
در صفحه ی اول بر روی next کلیک کن
در صفحه ی دوم بر روی scan کلیک کن و منتظر بمون تا بر نامه درایو سی و رجیستری رو اسکن کنه
بعد از پایان اسکن نر…

دستتون درد نکنه واقا نرم افزار خوبیه ولی انگار ورژن 4 چینیش هم اومد گرفتم دیدم وای اصلا قابلیت تغییر زبان نداره خوب شد شما اینو گذاشتید

با تشکر از سافت گذر

با عرض سلام و خسته نباشید

1- آیا این انتی ویروس بعد از 29 روز روز اکسپایر می شود (کار نمی کند)؟ راه حل چیست؟

2- آیا AVG Internet Security فقط هنگام استفاده از اینترنت کاربرد دارد و ما باید آنتی ویروس دیگری هم نصب کنیم یا نه؟
از زحمات شما خیلی متشکرم

با عرض سلام
من برنامه را روی windows server 2008 ریختم اما بعد از اینکه سریال برنامه را وارد میکنم میگه:
the serial number is not licensed to uses on a server.
حتی از شماره سریالهای دیگه ای که گذاشتین استفاده کردم ولی برای همش همین پیغام رو میده اگه میشه راهنمایی بفرمائید

برای توقف دانلود در ساعت خاصی ،باید خود IDM با استفاده از پروسه صف ، دانلود رو شروع کرده باشه
یعنی اگه یه فایل مثلا 1 گیگی رو خودت کلیک کردی و دانلود شروع شد این فایل جزو پروسه خارج از صف حساب میشه و عملیاتش از زمانبندی شما در صفهای دانلود تبعیت نمیکنه
اگر میخوای دانلود دستی جزو صف باشه…

با سلام خدمتت تمامی همکاران زحمتکش سایت.بنده از اواخر سال2011 تمامی patch ها رو بطور مستمر از روی سایت شما و گاها downloadha و asan و mihan دانلود و نصب کردم.از سایتهای pesbaz pestools تمامی فیس و تور دروازه بان …. رو هم استفاده کردم.توصیه ای که به دوستان بعنوان یه pes baz دارم اینکه pesJP از همشو…

آموزش تصویری سایر زبان ها > ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه که حتما باید دانلود کنید!

در این مقاله کاربردی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه (موبایل و کامپیوتر) که حتما باید بر روی گوشی و سیستم خود نصب کنید را جهت دانلود رایگان قرار می دهیم. این نرم افزارها دارای تلفظ آمریکایی و انگلیسی بوده، بصورت آفلاین کار می کنند و بدون شک بهترین های موجود در دنیا می باشند که تقریبا از همه زبان ها به زبان فارسی و بر عکس ترجمه می کنند.

در مورد نرم افزار ترجمه باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر نرم افزارهای مترجم دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه ترجمه از هر زبانی به زبان دیگر، بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

این مترجم که بعنوان مترجم پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

از دست ندهید: دانلود رایگان ۵ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی pdf (مبتدی-پیشرفته)

نرم افزارهای ترجمه کامپیوتر محدود هستند و در حال حاضر تنها مترجم های بدردبخور که بدون اینترنت می توانید استفاده کنید، بابیلون و لینگو هستند که معرفی می کنیم، ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین نرم افزارهای ترجمه در زمینه ترجمه همه زبان های زنده دنیا به یکدیگر می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات را به زبان های مختلف تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

نرم افزار های ترجمه هر روز پیشرفته تر و هوشمندتر می شوند. حتما پیشنهاد می کنیم از نسخه های آنلاین آنها استفاده کنید. هر گونه نظری درباره نرم افزارهای ترجمه دارید در بخش نظرات با ما مطرح نمایید.

اقا ممنون. عالیه این

خوب جامع کامل…عالییی

سلام ، کدام نرم افزار عالیه ؟

متاسفانه هیچ کدوم برای متن خوب نیست.فقط سایت فرازین میتونه خوب باشه اونم باز واسه من کافی نیست.

من مترجم فرازین رو پیشنهاد میکنم از گوگل ترنسلیت هم بهتر کار میکند!واقعا عالی هست حتما امتحانش کنید خیلی خوب ترجمه میکنه!فق به صورت آنلاین باید باهاش کار کنید(برای کامپیوتر)

بهترین مترجم که همه این مترجم ها رو می ذاره توی جیبش
https://soft98.ir/software/dictionary/15730-QTranslate.html
QTranslate یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. نرم افزار QTranslate از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. با استفاده از QTranslate می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید های Ctrl+Q یا Ctrl+W کلیک کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز با فشردن کلید های Ctrl+E، گنجانده شده است.
قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل ( translate.google.com ) ، مترجم مایکروسافت ( microsofttranslator.com ) ، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد.
ترجمه متن در هر برنامه کاربردی که از انتخاب متن پشتیبانی می کند، برنامه هایی چون: Google Chrome, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Acrobat Reader, Skype, IE و …
تاریخچه ی ترجمه ها (با فشردن کلید های Ctrl+H)
و …

عااااااااااالی بود! دست شما درد نکنه. واقعاً باورنکردنی بود.. ممنونم برای این معرفی. فقط ای کاش بدون اینترنت هم کار میکرد.

بهترین ترجمه برای گوشی اندروید چی پیشنهاد میکنید.!؟ کدوم ینی

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > نرم افزار جدید آموزش انگلیسی > ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی (موبایل و کامپیوتر)

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان انگلیسی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس  یا این سرویس می باشد. دقت کنید تمام دیکشنری های زیر قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی هم دارند!

در مورد دیکشنری های فارسی به انگلیسی باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان فارسی به انگلیسی بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

دیکشنری تحلیلگران که سر و صدای زیادی هم به پا کرده، یکی از دیکشنری های فارسی به انگلیسی و برعکس جالبی است که بیش از ۷ دیکشنری معروف را در خود قرار داده است (لانگمن، آکسفورد، ۵۰۴ و …). تقریبا لغتی در زبان انگلیسی نیست که براحتی در این دیکشنری ترجمه نشود.  هنگامی که تصمیم می گیرید زبان جدیدی بیاموزید ، خرید یک لغت نامه معتبر از اصلی ترین نیازهای شماست. در دیکشنری تحلیلگران TDictionary تمامی واژه های لغت نامه های گوناگون گرد آوری شده و به آنها توضیح فارسی ، فونتیک و مترادف کلمات اصلی افزوده شده است:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر 

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡    لینک دانلود از کافه بازار  (اندروید)

   لینک دانلود از گوگل پلی (اندروید)

  این برنامه نسخه آیفون ندارد!

از دست ندهید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر (طبق تحقیقات جدید)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات فارسی را به انگلیسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های فارسی به انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سپاس؛ نقد و بررسی خوبی بود، ولی توصیه من به دوستان، استفاده از دیکشنری تک زبانه یا انگلیسی به انگلیسی است.تا جایی که ممکن از دیکشنری دو زبانه استفاده نکنید.دیکشنری دو زبانه به درک شما از انگلیسی لطمه خواهد زد.

شما چه دیکشنری رو برای اندروید پیشنهاد میکنید؟ ترجیحا حالت شناور داشته باشه؟

دیکشنری merriam webster گزینه خوبیه

dict box خوبه البته انگلیسی به انگلیسیش از منابع معتبری مثل آکسفورد و اینا نیست فکر کنم

تحلیلگران

عالی

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییی
به شدت دنبال یه همچین لیستی میگشتم
خلی ممنون از سایت بی نظیرتون

خیلی خوب

چه سایت خفنی ! پاینده باشید

خیلی ممنون و متشکرم . دنبال همچنین بخش از ترجمه لغات بودم همش عالی بود.

لانگمن بهترین دیکشنریه

لانگمن عالیه
فست دیکشنری آفلاینم عالیه

باسلام و درود ببخشید میخواستم از این مطلب مطلع بشم که در نرم افزار مرتبط با نسخه کامپیوتر ”Babylon” آیا فارسی به انگلیسی رو فقط مشمول میشه یا اینکه بصورت برعکس یعنی انگلیسی به فارسی رو هم ساپورت میکنه؟؟؟
ممنون از وبسایت خوب و جامع شما و اینکه خیلی متشکر میشم اگر هرچه سریعتر مطلعم کنید از این ویژگی برنامه.

هر دوتاش

سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم نرم افزاری هست برا نامه نگاری فارسی به انگلیسی؟

سلام
من یک کتاب کامل و خوب دیکشنری فارسی به انگلیسی میخام. چی بخرم؟

عالی بود ولی تحلیلگران pc خییلی گرونه

سلام فقط کاش دیکشنری تحلیلگران نسخه ی کامپیوترش رایگان بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس
برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *