دانلود نرم افزار ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

خواص دارویی و گیاهی

دانلود نرم افزار ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی
دانلود نرم افزار ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

Copy Right By 2016 – 1395

زیرنویس ترجمه شده شما می تواند از فارسی نیز به زبان های دیگر دنیا (تا همین لحظه +6 زبان ) با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه تولید شود. به این ترتیب می توانید مخاطبان خود را در سراسر دنیا افزایش دهید.

ویدیوهای شما خیلی سریع و ارزان بصورت خودکار ترجمه و زیرنویس می شوند. از آنجایی که ترجمه خودکار توسط سیستم انجام میشود، احتمال خطا تا 35% را دارد، که پس از اتمام فرآیند ترجمه خودکار نیز می توانید ، خروجی را بازبینی و آن را ویرایش نمایید.

فایل ترجمه آماده شده را می توانید از طریق پنل کاربری خود، دانلود کنید. فایل خروجی به صورت فایل زیرنویس جداگانه و یا زیرنویس چسبیده به ویدیو قابل دریافت است.

هوش مصنوعی یکی از همکاران محبوب ویدابیا است، که نقشی پررنگ در امور کاری ما ایفا می‌کند. وقتی که گزینه‌ی ترجمه خودکار (اتوماتیک) را انتخاب می‌کنید، سفارش شما به نرم افزار ترجمه خودکار فیلم ویدابیا سپرده می‌شود. و ترجمه ویدیوی شما به صورت آنلاین تنها در چند دقیقه به صورت زیرنویس آماده می شود. در واقع این سرویس ویدابیا مانند یک نرم افزار تولید زیرنویس اتوماتیک برای اندروید، IOS، ویندوز و هر پلتفرم دیگری عمل میکند. ترجمه آنلاین فیلم ویدابیا از طریق همین وبسایت به صورت آنلاین انجام می شود و نیاز به نصب ندارد.  ترجمه زیرنویس شما می تواند از انگلیسی به فارسی، و یا از زبان های عربی، ترکی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و کره ای به فارسی باشد. دستگاه ترجمه اتوماتیک دقتی معادل %65 یک مترجم متخصص را دارد. اما شما می توانید به راحتی ویرایش های لازم را در هر عبارت زیرنویس انجام دهید. 

ترجمه خودکار فیلم توسط هوش مصنوعی و با دقت حدودا 65 درصدی انجام میشود. ترجمه مترجم نیز توسط مترجم های حرفه ای که آزمون های ویدابیا را گذرانده اند، انجام می شود. سوالات زیر شما را در انتخاب گزینه مناسب راهنمایی می کنند. 

دانلود نرم افزار ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

اگر مایلید با کمترین هزینه و بالاترین سرعت  زیرنویس ترجمه خود را دریافت کنید، ترجمه خودکار می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته با توجه به دقت 60 درصدی آن، نیاز به ویرایش هایی نیز هست که دقت ترجمه خود را افزایش دهید. ( ویرایش زیرنویس توسط شما با استفاده از پلتفرم ویدابیا به راحتی قابل انجام است) ولی در صورتی که تمایل به پرداخت هزینه دارید، با استفاده از ترجمه توسط متخصص، می توانید با خیال راحت سفارش دهید و بدون صرف زمان، ترجمه ای دقیق را دریافت نمایید.

اگر سطح زبان شما خیلی حرفه ای نیست و امکان اصلاح زیرنویس تولید شده توسط ترجمه خودکار را ندارید، توصیه میکنیم از گزینه ترجمه توسط متخصص استفاده کنید تا ترجمه با بالاترین دقت را دریافت نمایید.

در صورتی که زمان کافی برای اصلاح ترجمه های ماشینی دارید، می توانید از این ترجمه استفاده نمایید و سپس ترجمه های خودکار را ویرایش نمایید. ولی اگر زمان کافی برای این کار را ندارید، از ترجمه توسط مترجم استفاده نمایید که ترجمه ویرایش شده با بالاترین دقت را دریافت نمایید.

اگر به موضوع و حوزه ویدیوی ارسالی خود مسلط نیستید، ترجیحا ترجمه خود را به مترجم متخصص واگذار نمایید تا ترجمه ای بی نقص و دقیق به شما ارائه شود.

اگر هدف شما انتشار ویدیو به قصد بازاریابی یا فروش ویدیو است، توصیه میکنیم تا سفارش خود را با استفاده از مترجم های متخصص انجام دهید تا ترجمه هایی دقیق و کاربرپسند تحویل بگیرید.

ولی اگر هدف شما آموزش شخصی خودتان است و ترجمه ای با دقت 60 درصد هم کافی است، می توانید از ترجمه خودکار استفاده نمایید.

ویدابیا اولین و تنها پلتفرم ترجمه خودکار فیلم و ایجاد زیرنویس ویدیو و فیلم در ایران است که از هوش مصنوعی بهره می برد . ما برای انجام تمام سفارش‌های ترجمه خودکار به طور کامل به نرم افزار آنلاین ترجمه‌ی ویدابیا تکیه کرده‌ایم؛ یعنی در صورت انتخاب گزینه‌ی ترجمه خودکار توسط شما، مترجم هوشمند ویدابیا صدای فیلم شما را به زیرنویس تبدیل می کند و سپس فیلم یا ویدیوی شما از انگلیسی به فارسی و یا از زبان های عربی، ترکی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و کره ای به فارسی تنها در چند دقیقه ترجمه می شود. دستگاه ترجمه هوشمند ویدابیا این قابلیت را دارد که اعتقاد مشتریان خود را به تکنولوژی مستحکم سازد.

هنگامی که سفارشی در سایت ویدابیا ثبت می‌شود، هوش مصنوعی استفاده شده در ویدابیا با سرعت بالا تنها در چند دقیقه و به صورت آنلاین، فرآیند ترجمه را آغاز می کند. زمان دقیق ترجمه آنلاین فیلم، به مدت زمان و حجم ویدیوی شما بستگی دارد، اما معمولا زیر 5 دقیقه ترجمه زیرنویس فیلم شما آماده می شود. این یعنی ما به سرعت کار سرویس خود اطمینان کامل داریم. ویدابیا در طول فعالیت خود مشتری ناراضی نداشته است؛ ولی در صورت عدم رضایت احتمالی هر کدام از مشتریان، سفارش برای بازبینی، ویرایش و یا انجام مجدد به سیستم ترجمه اتوماتیک بازگردانده می‌شود.

ایجاد زیرنویس ترجمه ویدیو و فیلم فرایندی بسیار دشوار و زمانبر است. اما استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی نه تنها آن را به فرایندی سریع و جذاب تبدیل کرده، بلکه در کاهش قیمت ترجمه نیز بسیار تاثیرگذار بوده است.  همکاری با ویدابیا دو مزیت اصلی برای مشتریان ما دارد؛ نخست، پروژ‌ه‌های ترجمه فیلم باکیفیت‌تر و ارزان‌تر از هر پلتفرم دیگری انجام می‌شوند؛ و دوم، سیستم مشتری مداری در عین قیمت‌گذاری مقرون به صرفه‌، همواره موجب رضایت مشتریان عزیز ما بوده و هست. در قسمت پایین می توانید بر اساس طول ویدیوی خود هزینه استفاده از نرم افزار ترجمه فیلم به فارسی را محاسبه کنید. 

زمانی که ترجمه ویدیوی شما توسط نرم افزار انجام شد، می توانید اگر ویرایشی نیاز است انجام دهید و پس از آن از زیرنویس تولید شده خروجی بگیرید. زیرنویس ترجمه شده ویدیو تان را می توانید علاوه بر فرمت Srt ، با فرمت های Mkv و یا زیرنویس چسبیده به ویدیو به صورت رایگان دانلود کنید. 

بله. این نرم افزار قابلیت ترجمه فیلم، ترجمه ویدیو، صوت و پادکست از انگلیسی و سایر زبان ها به فارسی را به‌صورت خودکار دارد.

فایل های ویدئویی با فرمت mp۴ و فایل های صوتی با فرمت mp۳ را میتوانید بارگذاری نمایید.

در نرم‌افزار ترجمه ویدابیا فعلاً ویدیوها و فایل های صوتی به زبان انگلیسی، عربی، ترکی، روسی، ایتالیایی، آلمانی و کره ای را میتوانید بارگذاری نمایید. ترجمه خودکار هم از انگلیسی و تمام زبان های بالا به فارسی است.

بعد از ثبت نام شما در سایت و ایجاد پروژه، ویدیوهای خود را آپلود می نمایید. پس از پرداخت هزینه، نرم افزار شروع به تولید زیرنویس انگلیسی می نماید. که چند دقیقه زمان خواهد برد. پس از تولید زیرنویس انگلیسی، با کلیک بر روی گزینه ترجمه خودکار در این نرم افزار، ترجمه هر جمله تولید و تایپ می شود. سپس شما می توانید در صورت نیاز، ترجمه انجام شده را اصلاح نمایید.

مطابق با مدت زمان ویدئوی شما ممکن است ۱ یا چند دقیقه تولید ترجمه خودکار ویدئو زمان ببرد. ولی این مدت زمان بیش از ۳۰ دقیقه نخواهد بود.

نرم افزار ترجمه ویدابیا طوری طراحی شده است که امکان دانلود ویدئو و متن های انگلیسی و ترجمه شده برای هیچ فردی جز صاحب اکانت وجود نخواهد داشت.  بدین ترتیب جای نگرانی برای فایلهای شما وجود ندارد.

نرم افزار ترجمه ویدابیا نیاز به هیچگونه نصبی ندارد و به صورت آنلاین می باشد. فقط کافی است شما  در سایت ویدابیا وارد حساب کاربری خود شوید و به قسمت ترجمه رفته و از این نرم افزار استفاده نمایید.

خیر با توجه به اینکه نرم افزار تحت وب هست و با مرورگر کار میکند، می توانید  از این نرم‌افزار آنلاین در هر سیستمی مثل کامپیوتر موبایل تبلت و غیره استفاده نمایید و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

فایل های خروجی میتواند به صورت فایل زیرنویس SRT یا زیرنویس چسبیده به ویدئو با فرمت MP4 و یا ویدئویی چند زیرنویسه با فرمت MKV باشد.

نرم افزار ترجمه فیلم و ویدیو ویدابیا ویدیو های شما رو به غیر از زبان انگلیسی به فارسی از زبان های عربی، ترکی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و کره ای هم به فارسی ترجمه می کند. 

اما اگر نیاز داشته باشید که ویدیوی شما از زبان فارسی به هرکدام از زبان های دیگر ترجمه شود، توضیه میکنیم از ترجمه تخصصی ویدابیا برای داشتن ترجمه با بالاترین دقت استفاده نمایید.

ما برای رضایت کاربران عزیزمان فقط با مترجم های باتجربه و مسئولیت پذیر همکاری می کنیم. و ترجمه در ویدابیا تضمین کیفیت دارد. پس خیالتان راحت باشد، کیفیت ترجمه ها بسیار بالاست.

ولی با این وجود، تا زمانی که کیفیت ترجمه توسط شما تایید نشود؛ هزینه آن به مترجم پرداخت نمی گردد. و مترجم موظف است تا در صورت نارضایتی شما، ترجمه را ویرایش نموده و رضایت شما را جلب نماید.

نرم افزار ترجمه فیلم ویدابیا نیاز به دانلود و نصب ندارد و شما به وسیله هر دستگاهی که به اینترنت وصل شود و مرورگر وب را باز کند، می توانید از پلتفرم آنلاین ترجمه فیلم و ویدیوی ما استفاده نمایید.

بله ما در ویدابیا پلتفرمی ایجاد کردیم که صداپیشگان حرفه ای می توانند به صورت آنلاین ویدیو های شما را دوبله و صداگذاری نمایند. برای اطلاعات بیشتر صفحه دوبله آنلاین ویدیو ویدابیا را ببینید.

بسیار عالی

سلام سریال هم ترجمه میشه؟

بله، شما میتونین هر ویدیویی رو بارگذاری کنید تا ترجمه بشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دانلود نرم افزار ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

ویدابیا به‌طور تخصصی خدمات ترجمه، زیرنویس و دوبله ویدیو را ارائه می دهد ؛ ما توانسته ایم نرم‌افزار آنلاینی را توسعه دهیم که سرعت ایجاد زیرنویس، ترجمه و دوبله را تا سه برابر افزایش دهد. ما سعی می کنیم خدماتمان را روز به روز بهبود دهیم. یوتیوب فارسی نیز خدمت جدیدی است برای راحتی ترجمه و دوبله همه ی ویدیو های یوتیوب تنها با کپی لینک و جایگذاری در پلتفرم ویدابیا . خوشبختانه در مدت کوتاهی توانستیم بیش از 45000 دقیقه ویدیو را برای بیش از صد مشتری وفادار ترجمه و دوبله کنیم. این اعتماد شما انگیزه ما را برای پیشرفت بیشتر می کند. بازخورد و نظرات شما بسیار برای ما ارزشمند است؛ بنابراین منتظر پیشنهاد های شما هستیم.

© تمامی حقوق برای ویدابیا محفوط است.

 

دانلود نرم افزار ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

نرم افزار ترجمه زیرنویس فیلم

 

Subtitle Translation Wizard 4.7.0  نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید خودتان زیرنویس فیلم ها را بسازید و از آن استفاده کنید. توسط این نرم افزار شما می توانید با استفاده از زیرنویس انگلیسی فیلم، آن را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید و دیگر نگران نبودن زیرنویس برای فیلم خود نباشید.

زیرنویس انگلیسی فیلم را بیابید ، آن را به برنامه وارد کنید و پس از چند کلیک ساده نسخه ترجمه شده به هر زبانی که می خواهید را دریافت کنید و از آن به عنوان زیرنویس فیلم خود استفاده کنید. این نرم افزار با استفاده از توانایی هایی که در خود دارد می تواند زیرنویس های ورودی را ترجمه کرده و دقیقا همان نسخه را به زبان دیگر برای شما تولید کند و از این رو یک نرم افزار ایده آل برای فیلم هایی است که نمی توانید زیرنویس زبان دلخواه خود را در اینترنت بیابید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار مفید Subtitle Translation Wizard را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

– ترجمه و ویرایش زیرنویس

– پشتیبانی از اکثر فرمت های زیرنویس

– امکان ادغام زیرنویس ها

– امکان ذخیره جداگنه متون زیرنویس به صورت TXT

– امکان ذخیره سازی متون ترکیبی

– امکان اضافه کردن تغات جدید به فرهنگ لغت نرم افزار

– امکان مشاهده فرهنگ لغت نرم افزار و ویرایش آن

– پلیر جداگانه نرم افزار برای هماهنگ سازی و ویرایش زیرنویس

– وجود ویژگی Timeline

– پشتیبانی از زبان فارسی

 

 

نحوه فارسی کردن نرم افزار:

– وارد بخش Translate From بخش To… وقتی به قسمت To رفتین روی Persian… بذارین رو Persian و Start رو بزنید…

– حتما باید این برنامه رو باید Patch کنین تا یه زیرنویسو براتون کامل ترجمه کنه !

 

 

 توضیحات نصب نرم افزار:

– نرم افزار را نصب کنید.

– از اجرای خودکار نرم افزار بعد از نصب چلوگیری کنید.

– پچ موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و نرم افزار را پچ کنید.

– از نرم افزار لذت ببرید.

 

 

ترجمه به زیرنویس فارسی نداره؟

ترجمه به زیرنویس فارسی نداره؟

باید داشته باشه
تست کن

باید داشته باشه
تست کن

دانلود نرم افزار ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

سلام برنامه تبدیل صوت به متن رو اگر داری فورا خبرم کن

سلام برنامه تبدیل صوت به متن رو اگر داری فورا خبرم کن

سلام
یعنی فیلم باید حتما زیرنویس داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب فیلمایی ک انگلیش میحرفن و زیر نویس نداره رو نمیشه این نرم افزارو واسشون استفاده کرد؟

سلام
یعنی فیلم باید حتما زیرنویس داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب فیلمایی ک انگلیش میحرفن و زیر نویس نداره رو نمیشه این نرم افزارو واسشون استفاده کرد؟

سلام
این نرم افزار فقط زیر نویس فیلم ها را ترجمه می کند
موفق باشید

سلام
این نرم افزار فقط زیر نویس فیلم ها را ترجمه می کند

privacy policy

200 OK

دانلود نرم افزار ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی
دانلود نرم افزار ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *