دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

خواص دارویی و گیاهی

دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای
دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

Copy Right By 2016 – 1395

در زیر برنامه هایی را مشاهده میکنید که با دانلود انها روی گوشی اندرویدی خود میتوانید متن مورد نظر خود را وارد و ترجمه ای کامل، دقیق و روان تحویل بگیرید.

دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس میگردید، این مقاله از مایکت را تا آخر بخوانید زیرا مسلما پس از خواندن این نوشته به راحتی می توانید برترین اپلیکیشن ترجمه را انتخاب کرده و از طریق لینک دانلود، نصب کنید.

در دنیایی که زبان های خارجی مخصوصا انگلیسی و آمریکایی برای خود به شدت جا باز کرده اند و همه جا حتی در استفاده از گوشی موبایل خود نیز به آنها بر میخوریم، حتما نیاز به یک ترجمه گر داریم.

شما می توانید برای داشتن یک مترجم، یک کتاب فرهنگ لغت بخرید و آن را همیشه به همراه داشته باشید تا هرگاه در پیدا کردن‌ معنی یک لغت دچار مشکل شدید، از آن‌استفاده کنید. اما کمی صبر کنید! اصلا نیازی به این کار نیست. به لطف تکنولوژی و علم روز شما می توانید به جز فرهنگ نامه و دیکشنری، ده ها نوع کتاب دیگر را نیز همیشه به همراه داشته باشید، آن هم فقط در یک گوشی هوشمند کوچک!

با استفاده از برخی اپ ها می توانید متون‌ را نیز معنی کنید ولی با کتاب ها تنها می‌توانید یک‌ لغت یا عبارت را معنی کنید، با یک اپلیکیشن تلفظ و معنای صحیح را باهم دارید ولی با کتاب اینطور نیست. مزیت های‌ گفته شده تنها چند مورد از برتری اپلیکیشن های ترجمه گر نسبت به کتاب های فرهنگ لغت می باشند.

اکنون که برتری اپلیکیشن های مترجم را نسبت به کتاب های ترجمه گر دانستیم، یک سوال به وجود می آید، کدام نرم افزار بهترین و کامل ترین مترجم اندروید است؟ با ما همراه باشید، در ادامه کامل ترین برنامه های ترجمه و دیکشنری را به شما عزیزان‌ معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی اپلیکیشن مورد نیاز خود را بیابید.

ترجمه انگلیسی به‌ فارسی و فارسی به انگلیسی یکی از کاربرد های اصلی برنامه های ترجمه گر است زیرا زبان انگلیسی نسبت به بقیه زبان ها پرکاربرد تر است. ترجمه متن می تواند به دو صورت مترجم آنلاین و مترجم‌ آفلاین باشد که شما طبق شرایط خود می توانید یکی از این دو مورد را انتخاب کنید.

گوگل ترنسلیت (Google translate) را می‌توان یکی از بهترین برنامه های ترجمه گر دانست. زیرا علاوه بر امکانات مختلف دارای زبان‌های‌ مختلفی از جمله انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی، عربی، چینی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی و غیره نیز می باشد که با یکبار دانلود، قابل‌ استفاده خواهند‌ بود. این برنامه هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین (امکانات محدودتر) قابل استفاده می باشد.

یکی دیگر از مترجم های آنلاین که هم دارای نرم افزار اندروید و ios است و هم به صورت وب کار می کند، برنامه فست دیکشنری (fast dictionary) یا تحلیل گران که شما می توانید با وارد کردن لغات و عبارات کوتاه ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس یعنی ترجمه متن فارسی به انگلیسی روان را دریافت‌ کنید.

همانطور که گفته شد یکی از مزیت های اپلیکیشن های ترجمه نسبت به کتاب ها صوتی بودن آنهاست. با مترجم صوتی شما تلفظ صحیح کلمات را یاد گرفته و می توانید حتی متون مختلف را پس از ترجمه به صورت ویس معنی کنید و از آن استفاده کنید. اما متاسفانه همه ی برنامه ها دارای این قابلیت اساسی و مهم نیستند.

از جمله برنامه هایی که دارای این قابلیت‌هستند می توان به گوگل ترنسلیت اشاره کرد. گوگل ترنسلیت یک برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی از روی عکس نیز می باشد که شما پس از اسکرین شات و یا انتخاب تصویر از گالری خود می توانید آن را به این برنامه اضافه کرده و ترجمه آن را خوانده و حتی بشنوید. اگر می خواهید به صورت کامل با طرز کار این اپلیکیشن پر کاربرد آشنا شوید می‌توانید از مقاله آموزش استفاده از دوربین ترجمه گوگل استفاده کنید.

از دیگر برنامه های دیگری که دارای این قابلیت هستند می توان به هیولای لغت، 40 هزار فلش کارت تصویری، مترجم ویرا، دیکشنری و مترجم آبادیس اشاره کرد.

یکی از موارد مهم در انتخاب نرم افزار ترجمه می‌تواند هزینه ی آن باشد، از این جهت ما یکی از تیتر های این‌مقاله را با این عنوان انتخاب کردیم. دقت داشته باشید که برنامه های ترجمه گر حتی در صورت پولی بودن نسبت به کتاب های فرهنگ‌ لغت بسیار به‌ صرفه هستند. خیالتان تخت!

برنامه های معرفی شده در این‌ مقاله همگی دارای نصب، دانلود و استفاده رایگان هستند و شما می توانید به صورت رایگان آنها را برای اندروید از مایکت (از همین مقالا در بالای صفحه) دانلود کنید.

با اینکه نسخه های رایگان اپلیکیشن های ترجمه گر برای کامپیوتر نسبت به گوشی های‌ موبایل کمتر‌هستند اما‌ دارای‌ کارایی کمتری‌ نیستند. شما به راحتی می‌توانید با دانلود یکی از بهترین اپلیکیشن های ترجمه گر (طبق نسخه ویندوز) مشکلات ترجمه خود را برای همیشه حل کنید.

Google translate، دیکشنری و مترجم آبادیس، microsoft translator سه مورد از بهترین برنامه های ترجمه گر برای ویندوز هستند که شما می توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کرده و استفاده کنید.

بله. همانطور که در این‌ مقاله به آن اشاره کردیم، با استفاده از اپلیکیشن های google translate، دیکشنری picodic، هیولای لغت، 40 هزار فلش کارت تصویری، مترجم ویرا و دیکشنری دانشجوی 2 میتوانید متون را نیز ترجمه و معنی کنید.

خیر. اکثر برنامه های‌ معرفی شده دارای چندین زبان‌ مختلف هستند که شما‌ می توانید طبق نیاز خود لغات و متون را به زبان مورد نظر ترجمه‌ کنید.

اکنون نوبت شماست!

در این نوشته شما را به بهترین اپلیکیشن های ترجمه گر آشنا کردیم، اکنون‌ نوبت شماست که نظرات و‌پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر سوالی تحت‌ عنوان‌ مقاله دارید پاسخ آن را از ما جویا‌ شوید. با تشکر از همراهی شما.

سلام من چند ساله که کلاس زبان میرم و خیلی عالی یاد نگرفتم😔
من چیکار کنم تا زبان رو کامل یاد بگیرم و حرفه ای صحبت کنم؟(زبان انگلیسی)

این برنامه ها هم عالی بودن👍.

سلام نیاز دارم که متن ها انگلیسی را به فارسی و فارسی به انگلیسی . ممنون و سپاسمند شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیکشنری پیشرفته افلاین

 

به علت داشتن حجم پایین برنامه سرعت برنامه بالا می باشد.

 

دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

دارای ترجمه ی انگلیسی به فارسی و بالعکس

 

 کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.


دسته بندی :
آموزش نرم افزار

بسیاری از اوقات، به دلایل متفاوت، نیاز به مترجم متن احساس می‌شود؛ در کارهای تحقیقاتی، پروژه‌های کاری، راه‌اندازی وب‌سایت و غیره. باید گفت حتی مترجمین و ویراستاران نیز به نرم‌افزارهای ترجمه احتیاج دارند. این به معنی ناتوانی هیچ‌کدام از این گروه‌ها نیست. مدیریت یک ترجمه تیمی، کاری است که علاوه بر آشنایی با اصول و اساس کارکردهای زبانی، تسلط به برنامه‌ریزی زمانی، نیروی کار و مشاهده پیشرفت کار را نیز می‌طلبد.

نرم افزار ترجمه متن (که تعداد آنها به لطف یادگیری ماشین و توانایی‌های کامپیوتری و مبتنی بر کلاود، روزبه‌روز بیشتر می‌شود) باید قادر باشد سطح درخواست شما را تشخیص داده و در مقابل، شما نیز باید اطلاعی کلی از انواع آنها داشته باشید تا انتخابی درخور انجام دهید.

گاهی هدف فقط ترجمه متن تابلوی سر چهارراه است، گاهی باید برای پروژه تحقیقاتی برنامه‌ای قادر به ترجمه متون از فارسی به انگلیسی یا بالعکس داشته باشید، بعضاً هم نیاز است به گروهی ملحق شوید و از اقدامات پیشین آگاه شده و دانش زبانی خود را نیز  با بقیه به اشتراک بگذارید. پس یک نرم‌افزار ترجمه، صرفاً شما را در برگردان از زبانی به زبان دیگر یاری نمی‌کند.

به دلیل هزینه‌های مالی و زمانی مربوط به دانلود این برنامه‌ها، خصوصاً در کشور ایران که با تحریم‌های متعددی روبه‌رو است و آگاهی از این نرم‌افزارها یا پلتفرم‌ها در سطح پایینی قرار دارد، بر آن شدیم تا چند مورد از آنها را معرفی کرده و طبق کاربرد، مورد منتخبی را برای شما برگزینیم.دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

برای سهولت انتخاب، برنامه‌ها را در سه دسته قرار می‌دهیم؛ مدیریت و ترجمه تخصصی، ترجمه عبارات و جملات، ترجمه کوتاه.

ابزارهای کامپیوتر و موبایل، به لطف حضور اینترنت، تا حدودی هم‌پوشانی در وظایف دارند. با این حال دو مورد ترجمه نخست، بهترین کارایی را روی کامپیوتر داشته و مورد سوم برای دستگاه‌های موبایل مناسب‌تر است.

«تمامی برنامه‌های زیر از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند»

 

فهرست محتوا

مترجمی می‌تواند سریع و صحیح کار کند که از ابزارهای موجود فعلی بتواند به نحو احسن استفاده کند. برخی از این برنامه‌ها، به صورت آفلاین کار می‌کنند و تعدادی نیز مبتنی بر اینترنت و فضای کلاود هستند. هرچند باید توجه داشت که تخصصی بودن این ابزارها، استفاده رایگان از آنها را دشوار می‌کند. برای ورود به صفحه اصلی و دانلود برنامه، کافیست روی نام آن کلیک کنید.

 

این برنامه آفلاین است. اگرچه برای استفاده از نسخه کامل آن باید هزینه‌ای معادل 770 دلار بپردازید، اما امکاناتی نظیر ترجمه ماشینی داخلی، پشتیبانی از زبان‌های بسیار، تضمین کیفیت زبانی، بررسی املایی، سگمنت‌بندی، دایره لغات، پشتیبانی از انواع فایل‌ها (مانند InDesign) و چندین مورد دیگر را در اختیار خواهید داشت. در ادامه، داشبورد محیط کاربری برنامه را می‌بینید.

 

 

این برنامه نیز آفلاین بوده و برخلاف بسیاری از نرم‌افزارهای این حوزه، رایگان می‌باشد. البته این ویژگی نباید باعث شود فکر کنیم توانایی‌های کمی دارد. امکانات این برنامه شامل تطبیق فازی (برای یافتن عبارات مشابه)، پردازش همزمان چندین پروژه، استفاده از چندین مموری ترجمه (TM)، دیکشنری شخصی با قدرت تشخیص فرم‌های مختلف افعال و کلمات، پشتیبانی از اکثر فرمت‌ها (حتی HTML)، اتصال به گوگل ترنسلیت و موارد بسیار دیگر می‌باشد. ظاهر محیط کاربری این برنامه ساده است؛ اما با کمی کار کردن با آن متوجه می‌شوید که لازم است منوهای زیادی را پشت سر خود ببندید!

 

 

این مورد یک پلتفرم آنلاین است که توانایی محیرالعقولی در ترجمه و مدیریت پروژه دارد. البته باید اشاره کرد که دسترسی به این مجموعه با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نمی‌باشد. از قابلیت‌های این پلتفرم می‌توان به هاستینگ بازه گسترده‌ای از فرمت‌های فایل، ترک‌چنچ، ویرایش‌گری کامل برای مترجم، لغت‌نامه شخصی، کار با محتوای HTML، زیرنویس ویدیو و مدیریت تیم اشاره داشت. استفاده از این امکان، به مدت دو هفته رایگان است و پس از آن باید حداقل مبلغ 139 دلار ماهانه بپردازید.

 

 

این مورد نیز یک پلتفرم مبتنی بر کلاود است که در حالت پایه، تمامی امکانات لازم برای ترجمه و مدیریت پروژه مانند کاربرهای نامحدود، دسترسی به بیش از 11 موتور ترجمه ماشینی، مموری و پایگاه ترجمه (TB) را در اختیار شما قرار می‌دهد. نسخه پولی این پلتفرم که ماهانه 249 دلار هزینه برایتان دارد، امکانات مضاعفی مانند اتوپایلوت برای مدیریت پروژه، اتوماسیون افزوده و مواردی تخصصی دیگری را ارائه می‌کند.

 

 

نرم‌افزار مترجم ترادوس نیز یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد ترجمه متن است که می‌تواند به شما کمک کند مطالب مورد نظرتان را دقیق‌تر و سریع‌تر ترجمه کنید. این برنامه سرعت و دقت بالایی در ترجمه دارد؛ هم‌چنین اصطلاحات شرکت‌های بزرگ نیز در آن گنجانده شده است. نرم‌افزار مترجم ترادوس شناخته‌شده‌ترین برنامه این لیست در بین مترجمین سراسر دنیا می‌باشد. ترادوس روی نسخه‌های مختلف ویندوز و مک قابل نصب است و می‌توان به صورت آفلاین از آن استفاده کرد. این برنامه به مدت یک ماه رایگان است و سپس هزینه‌ای حداقل معادل 129 دلار برای خرید از شما دریافت خواهد کرد.

 

 

نتیجه‌گیری: با در نظر گرفتن جمیع شرایط مانند دسترسی، توانایی و تعداد کاربران، نرم‌افزار ترادوس می‌تواند انتخاب نخست یک مترجم حرفه‌ای باشد.

 

اگرچه این برنامه‌ها برای کارهای تخصصی ساخته نشده‌اند، اما هر مترجم در هر سطح با انتخاب یکی از آنها می‌تواند بخشی از وظایف خود را سبک‌تر کرده و بهینه سازد. گذشته از اشخاص حرفه‌ای در زمینه ترجمه، نیاز افراد دیگر مانند هر محقق، دانشجو، یا کاربر عادی به ترجمه عبارات و پاراگراف‌هایی از متون نیز به خوبی توسط این برنامه‌ها برطرف می‌شود.

 

این برنامه برای ترجمه متون کم‌حجم مناسب است. شما می‌توانید متن خود را از فارسی به زبان‌های دیگر و یا بالعکس توسط این نرم‌افزار ترجمه کنید. این برنامه از مترجم‌های آنلاین مانند بینگ ترنسلیتور، گوگل ترنسلیت، بابیلون و یاندکس پشتیبانی کرده و از آنها کمک می‌گیرد. به همین دلیل برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید.

 

 

دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

این برنامه یکی دیگر از نرم‌افزارهای مترجم است که می‌تواند جملات یا کلمات را به شکل مستقل ترجمه کند. این نرم‌افزار دارای براوزر است و به راحتی می‌تواند وب‌سایت ‌های مدنظرتان را به زبان فارسی ترجمه کند. رابط کاربری این برنامه ساده است و در عین حال، از فرمت‌های بسیاری نیز پشتیبانی می‌کند.

 

 

این برنامه نیز مانند سایر نرم افزارهای معرفی‌شده، برای ارائه بهترین نتیجه به اینترنت نیاز دارد. این نرم‌افزار می‌تواند لغات و متون را به 104 زبان مختلف ترجمه کرده و آن را به فایل متنی تبدیل نماید. حجم برنامه کم است و هم‌چنین با نسخه‌های مختلف ویندوز و مک سازگار است. این برنامه به مدت دو هفته رایگان است و سپس باید خریداری شود.

 

 

می‌توان گفت پلتفرم ترجمه گوگل، که بسیاری از این برنامه‌ها از API آن نیز استفاده می‌کنند، پیش تمامی افرادی که با زبان انگلیسی سروکار داشته‌اند شناخته شده است. این پلتفرم به صورت آنلاین برای بیش از 100 زبان در دسترس است و نسخه نرم‌افزاری آن نیز برای سیستم عامل‌های موبایل موجود می‌باشد.

 

 

نتیجه‌گیری: توصیه بر این است که برای ترجمه، همیشه به اینترنت متصل باشید. در این شرایط یقیناً گوگل ترنسلیت رتبه اول مترجم‌های ماشینی را کسب خواهد کرد.

 

این قسمت، شاید جالب‌ترین و تعجب‌آورترین همراهی تکنولوژی و ترجمه تاکنون باشد. نرم‌افزارهای سیستم عامل‌های موبایل قادر هستند تابلوها، علائم یا متون انگلیسی را در لحظه برای شما ترجمه کنند. اگرچه تلفظ برای زبان فارسی معمولاً در این برنامه‌ها غایب است، اما قطعاً بخش بزرگی از مشکلات احتمالی مربوط به برقراری ارتباط یا یافتن مسیر در کشورهای دیگر توسط آنها مرتفع خواهد شد.

 

مترجم مایکروسافت روی موبایل عملکرد مناسبی دارد، اما نمی‌توان گفت عالی است. ترجمه عبارات و کلمات توسط این برنامه به راحتی انجام می‌گیرد، اما تشخیص متن عکس، این نرم‌افزار را به دشواری می‌اندازد. ترجمه صوتی این برنامه نیز در حد قابل قبول است. برای سیستم عامل آی‌اواِس از این لینک استفاده کنید.

 

 

این برنامه یکی از تواناترین موردها در زمینه ترجمه صوتی می‌باشد و جزو منتخب‌های گوگل پلی نیز قرار گرفته است. اگرچه امکان دانلود آن برای کاربران ایرانی وجود ندارد، اما استفاده از آن چنین محدودیتی را ندارد. برای سیستم عامل آی‌اواِس از این لینک استفاده کنید.

 

 

ویژگی این برنامه در کنار توانایی‌های ذکرشده برای موارد بالا، امکان استفاده به صورت آفلاین است. ترجمه صوت، تصویر و متن در این برنامه به شکلی قابل قبول انجام می‌گیرد. برای سیستم عامل آی‌اواِس از این لینک استفاده کنید.

 

 

این برنامه، نسخه نصبی پلتفرم گوگل ترنسلیت است و همان قابلیت‌ها را به همراه چند مورد دیگر ارائه می‌دهد. ترجمه تصویر، صوت و متن به شکلی جذاب و در سطحی مناسب انجام می‌شود. هم‌چنین باید اضافه کرد می‌توان ترجمه را به صورت آفلاین نیز انجام داد. البته در این حالت، آپدیت‌های مداوم عبارات و کلمات را از دست خواهید داد. برای سیستم عامل آی‌اواِس از این لینک استفاده کنید.

 

 

نتیجه گیری: اگرچه فاصله بین توانایی‌های این برنامه‌ها اندک است و روزبه‌روز نیز کاهش می‌یابد، هم‌چنان می‌توان گوگل ترنسلیت را پیشتاز این لیست دانست.

 

 

این اپلیکیشن یک دیکشنری یا فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و برعکس است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت را در خود نگهداری می­ کند. استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین است.

 

این اپلیکیشن مخصوص زبان فارسی طراحی شده است و دیکشنری­ های تخصصی برای رشته­ های مختلف دارد که می­ تواند برای دانشجویان بسیار کاربردی باشد.

 

بدون شک دیکشنری آکسفورد یکی از مشهورترین و قابل اعتمادترین دیکشنری­ هاست که حالا با نسخه موبایل خود به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است. لغت­نامه آکسفورد به طور مستمر به روز رسانی می­ شود و دایره لغات آن هر روز در حال گسترش است.

 

این اپلیکیشن یکی از بهترین لغت­ نامه ­های فارسی برای موبایل است که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این دیکشنری لغات را به صورت موضوعی و تخصصی در رشته­ های مختلف در نظر گرفته و معانی متفاوتی بر اساس کاربرد آن­ها ارائه می­دهد. همچنین از ویژگی ­های آن می­توان به دسترسی به واژگان فرهنگ لغات دهخدا و دکتر معین اشاره کرد.

 

پارس دیک نیز یکی دیگر از اپلیکیشن­ های دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس است که به صورت آفلاین کار می­کند. این دیکشنری بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را دارد و می ­تواند لغات را با دو لهجه بریتیش و آمریکایی تلفظ کند. همچنین متضادها و مترادف­ های کلمات را نیز نمایش می­ دهد.

 

نکته‌ای که باید درباره نرم‌افزارهای مترجم متن در نظر داشت این است که نتیجه نهایی همیشه همان چیزی که می‌خواهید، یا حتی آنچه که باید باشد نیست. این برنامه‌ها نقشی کمکی دارند و در نهایت، این خود شما هستید که باید اصل کار ترجمه را انجام دهید.

ایرادات ترجمه ماشینی بر کسی پوشیده نیست، چرا که در نهایت متن توسط ربات ترجمه می‌شود و برای بهبود، نیاز است بازخوانی و ویرایش شود؛ که بعضاً به‌صرفه است ترجمه را از اساس خودتان انجام داده یا به اهل فن بسپارید. اما در هر حال، استفاده صحیح از این نرم‌افزارها می‌تواند سرعت ترجمه‌تان را بالا ببرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

همراه ما باشید

اگر هنوز ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نکرده‌اید، همین الان وارد تلگرام و اینستاگرام شوید و به جمع صدها دنبال‌کننده رایت می بپیوندید.

علاوه بر به اشتراک‌گذاشتن آخرین مطالب مفید و کاربردی سایت، تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی ترجمه و ویرایش تخصصی، از این به‌بعد به‌صورت محدود فقط و فقط در تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌شوند. 

فراموش نکنید این مطلب را به اشتراک بگذارید!

                     

12 Comments

بسیار عالی و مفید بود متشکرم

خواهش می کنم، خوشحالیم که معرفی این نرم افزار ها برای شما مفید واقع شده است.

سلام. کدوم نرافزار؟ اسمش چیه؟

بسیار عالییی. ممنونم ازتون

خواهش می کنم دوست عزیز

خلاصه و مفید . ممنون

خواهش می کنم، نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

خیلی خیلی عالیه تشکر

خواهش می کنم، نظر لطف شماست

سلام ببخشید از بین این نرم افزارها کدومشون متن بهتر ترجمه میکنن؟که قابل فهم باشه…

سلام، هر کدام نقص ها و مزایای خود را دارند و معمولا برای زبان فارسی زیاد خوب عمل نمی کنند. نرم افزار ها هیچگاه جای ترجمه انسانی را نمی گیرند.

کجا دانلود کنیم من هیچ کلیدی برای دانلود پیدا نکردم

وب‌ سایت

Δdocument.getElementById( “ak_js” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

با عضویت در خبرنامه ایمیلی رایت می، جدیدترین و مفیدترین مطالب سایت را به‌همراه تخفیف‌های ویژه و مناسبتی در ایمیل خود دریافت نمایید:

ما هم مثل شما از اسپم متنفریم و ایمیل‌های اسپم و تبلیغاتی ارسال نخواهیم کرد


  


تمامی حقوق برای رایت می محفوظ است.

🏴 شهادت امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، تسلیت باد 🏴

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

اخبار جذاب سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

بازم مثل همیشه گل کاشتید

دوستتون دارم

دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

با سلام و احترام
خدمت دوست گرامی که فرمودن هر رمی میزنم ، میگه ساده ست
همراه بانک صادرات ، کپی شده همراه بانک ملی
و همیشه بعد یک ماه از انتشار نسخه ملی میاد. در نسخه ملی شما نیازه که یک حرف انگلیسی و حداقل 7 عدد (در مجموع حداقل 8 رقم ) وارد کنید

خییییییییییییییییییییییییییلی مغسی من تازه با سایتتون آشنا شدم و خیییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم

pot player
نسبت به نرم افزار های هم حجم خودش بی رقیبه

سلام خسته نباشید . سایت خیلی خوبی دارین ممنونم از زحماتتون . من همراه بانک ملی و ملت میخواستم هر 2 تاش عالی بود . بازم ممنونم

دوستان گل یه سوال یه راهنمای
منظور از دایرکس که در قسمت مشخصات بازیها نوشته اون دایرکسی هست که کارت گرافیک روش نوشته یا دایرکسی که ویندوز پشتیبانی میکنه
مثلا روی کارت گرافیک من نوشته دایرکس 10 اما روی ویندوز 10 دایرکس 12 پشتیبانی میکنه واسم و ویندوز 8.1 دایرکس 11
حالا من میتونم باز…

باسلا..
نمیدنم چی بگم ولی خدایی کارتون محشره ..
امیدوارم همیشه سرزنده و سلامت باشید..
کارتون احسنت داره و شایسته ستودنه..
به امید موفقیت روز افزون..
حسن

نسخه جدیدش اومده ویرایش 6

ممنون
از زحمتي که کشيديد

با تشکر و خسته نباشید
اشکالی که داره اینه که دست کاری شدست
چون همین آپگرد مرورگر به نسخه بالاتر از 6 و میداپلیر به نسخه 11 نشون میده دستکاری شده است
سرویس پک سوم برای ویندوز اکس پی رو هم میشه جدا گرفت ولی
خود مایکروسافت یه ویندوز اکس پی که سرویس پک سوم در اون تعبیه شده برای ک…

آموزش تصویری سایر زبان ها > ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه که حتما باید دانلود کنید!

در این مقاله کاربردی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه (موبایل و کامپیوتر) که حتما باید بر روی گوشی و سیستم خود نصب کنید را جهت دانلود رایگان قرار می دهیم. این نرم افزارها دارای تلفظ آمریکایی و انگلیسی بوده، بصورت آفلاین کار می کنند و بدون شک بهترین های موجود در دنیا می باشند که تقریبا از همه زبان ها به زبان فارسی و بر عکس ترجمه می کنند.

در مورد نرم افزار ترجمه باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر نرم افزارهای مترجم دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه ترجمه از هر زبانی به زبان دیگر، بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

این مترجم که بعنوان مترجم پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

از دست ندهید: دانلود رایگان ۵ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی pdf (مبتدی-پیشرفته)

نرم افزارهای ترجمه کامپیوتر محدود هستند و در حال حاضر تنها مترجم های بدردبخور که بدون اینترنت می توانید استفاده کنید، بابیلون و لینگو هستند که معرفی می کنیم، ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین نرم افزارهای ترجمه در زمینه ترجمه همه زبان های زنده دنیا به یکدیگر می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات را به زبان های مختلف تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

نرم افزار های ترجمه هر روز پیشرفته تر و هوشمندتر می شوند. حتما پیشنهاد می کنیم از نسخه های آنلاین آنها استفاده کنید. هر گونه نظری درباره نرم افزارهای ترجمه دارید در بخش نظرات با ما مطرح نمایید.

اقا ممنون. عالیه این

خوب جامع کامل…عالییی

سلام ، کدام نرم افزار عالیه ؟

متاسفانه هیچ کدوم برای متن خوب نیست.فقط سایت فرازین میتونه خوب باشه اونم باز واسه من کافی نیست.

من مترجم فرازین رو پیشنهاد میکنم از گوگل ترنسلیت هم بهتر کار میکند!واقعا عالی هست حتما امتحانش کنید خیلی خوب ترجمه میکنه!فق به صورت آنلاین باید باهاش کار کنید(برای کامپیوتر)

بهترین مترجم که همه این مترجم ها رو می ذاره توی جیبش
https://soft98.ir/software/dictionary/15730-QTranslate.html
QTranslate یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. نرم افزار QTranslate از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. با استفاده از QTranslate می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید های Ctrl+Q یا Ctrl+W کلیک کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز با فشردن کلید های Ctrl+E، گنجانده شده است.
قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل ( translate.google.com ) ، مترجم مایکروسافت ( microsofttranslator.com ) ، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد.
ترجمه متن در هر برنامه کاربردی که از انتخاب متن پشتیبانی می کند، برنامه هایی چون: Google Chrome, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Acrobat Reader, Skype, IE و …
تاریخچه ی ترجمه ها (با فشردن کلید های Ctrl+H)
و …

عااااااااااالی بود! دست شما درد نکنه. واقعاً باورنکردنی بود.. ممنونم برای این معرفی. فقط ای کاش بدون اینترنت هم کار میکرد.

بهترین ترجمه برای گوشی اندروید چی پیشنهاد میکنید.!؟ کدوم ینیدانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

Offline Dictionary Premium 5.7.6 برنامه ی مترجم بوده که هم برای لغت و هم برای متن مورد استفاده قرار میگیرد و البته از چندین زبان به عنوان دیکشنری پشتیبانی میکند. از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ترکی، کردی، فارسی، عربی، هندی و بسیاری دیگر…ویژگی های برنامه Offline Dictionary Premium اندروید :✤ اسان و سریع و کار به صورت افلاین✤ ترجمه ی زنده کلمات از مرورگر و دیگر برنامه ها به طور مستقیم✤ تلفظ افلاین✤ اصطلاحات و فرهنگ لغن انگلیسی شامل تعاریف و نمونه✤ پیدا کردن جملات، عبارات و کلمات مرتبط✤ جستجوی تصویر، فرهنگ لغت تصویری✤ تصحیح کلمات✤ ضربه به کلمه برای دیدن معنای کلمه در یک پنجره✤ قابلیت نصب واژه نامه ها و زبان های بیشتر✤ ارتباط با فرهنگ لغت وب( دیکشنری اکسفورد، کمبریج و غیره)✤ یاداور کلمه✤ بررسی کلمات به همراه تصویر✤ تاریخچه ، علاقه مندی ها و یادداشتها


com.grandsons.dictboxpro

لغت نامه و ترجمه / مجله و کتاب

سه شنبه 21 آذر 1396

5.7.6

دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای


28.83 مگابایت


گوگل پلی

Android 4.0.3+


گزارش نسخه جدید یا ایراد

سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید.

تصور کنید می‌خواهید زبان بخوانید یا این‌که معنای واژه‌ای را فوراً بیابید و به دلایل مختلف، نمی‌‎توانید دسترسی به اینترنت و دیکشنری‌های آنلاین داشته باشید. در این زمان، دیکشنری‌های آفلاین به دادتان می‌رسند و نمی‌گذارند معطل بمانید. بنابراین، اگر دیکشنری آفلاین ندارید، حتماً به فکر نصب، حداقل، یکی از آن‌ها باشید. اما بهترین دیکشنری‌های آفلاین کدام است؟ آیا تنوع دیکشنری آفلاین برای اندروید، آیفون و ویندوز زیاد است.

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد بهترین دیکشنری‌های آفلاین بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با شبکه مترجمین ایران همراه باشید!

اگر برای جستجوی واژگان، بیشتر به سراغ تلفن همراه‌تان می‌روید، باید به فکر تهیه دیکشنری آفلاین برای اندروید یا iOS باشید. اما آیا بهترین دیکشنری‌های رایگان آفلاین برای اندروید و iOS را می‌شناسید؟ در ادامه، بهترین دیکشنری‌های آفلاین برای اندروید و iOS را معرفی خواهیم کرد.

این دیکشنری برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS و آیفون موجود است. اپلیکیشن مریام وبستر معانی و واژگان مترادف و متضاد یک واژه را ارائه می‌دهد و تلفظ واژۀ موردنظر را نیز به کاربران می‌آموزد. اگر احیاناً کسی به دنبال این بود که جستجوی صوتی انجام دهد، می‌تواند در این نرم‌افزار که کاربری و ناوبری راحتی دارد از چنین قابلیتی هم استفاده کند.دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

نقد و بررسی بهترین مترجم‌های ماشینی در دنیا

بهترین مترجم آنلاین متن در سال ۲۰۱۹ از ۶ دیدگاه

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که، وقتی این نرم‌افزار را دانلود کنید، می‌بینید که در مقایسه با سایر دیکشنری ها به‌نسبت سنگین است؛ علت آن است که این نرم‌افزار فایل‌ها را به‌منظور عملیات آفلاین دانلود می‌کند که همین امر هم آن را به بهترین واژه‌نامۀ آفلاین برای اندروید و iOS و آیفون بدل می‌سازد. با مریام وبستر، به پکیج کاملی از دیکشنری های آفلاین دست می‌یابیم که می‌توانند در مواقع لزوم به کمک کاربران بیایند.

دیکشنری مریام وبستر آفلاین تنها یک بار حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند و بعد از به راحتی و رایگان از آن استفاده می‌کنید و همیشه در گوشی یا تبلت شما آماده به کار است. به گفته خیلی‌ها بهترین اپلیکیشنی که می‌توانید به رایگان پیدا کنید همین خواهد بود!

امکانات جدیدترین نسخه دیکشنری Merriam-Webster

امکانات اضافی دیکشنری Merriam-Webster برای کاربران iOS

این دیکشنری که مورد اعتماد دانشجویان و حرفه‌ای‌های سراسر دنیاست نه فقط فرهنگ لغتی ساده، بلکه اصطلاح‌نامه را در اختیارتان قرار می‌دهد. با اینکه این دیکشنری اساساً برای ارائۀ اطلاعات دربارۀ معنی، واژگان مترادف و متضاد و تلفظ یک واژه به اینترنت نیاز دارد، قابلیت‌هایی را نیز در اختیارتان می‌گذارد که به‌واسطۀ آن‌ها می‌توانید به‌صورت آفلاین هم به دیکشنری دسترسی داشته باشید، بدون آنکه در هیچ یک از مؤلفه‌های آن نقصی احساس کنید. این برنامۀ کاربردی، که از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS و آیفون پشتیبانی می‌کند، در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یافت!

امکانات دیکشنری آفلاین dictionary.com

امکانات نسخه پولی

امکانات اختصاصی iOS در اپلیکیشن dictionary.com

اگر احیاناً کسی پیدا شود که طرفدار پروپاقرص رابط کاربری آنچنانی نباشد و دنبال نرم‌افزاری آسان‌کاربرد و فاقد تبلیغات باشد، در آن صورت، با وُردوِب زده است توی خال. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای تازه‌واردهای فناوری و کسانی است که مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستند.

این نرم‌افزار توانسته است در قلب مردم کل دنیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. با دربرداشتن بیش از 285000 واژه و عبارت و حدود 85000 تلفظ متنی، مترادف و سایر جزئیات ضروری، این دیکشنری برای هرکسی چیزی در چنته دارد که ارائه بدهد. این برنامۀ کاربردی، که بر بستر اندروید و iOS و آیفون عرضه می‌شود، نسخۀ صوتی آفلاین هم دارد. این نسخه را به‌صورت جداگانه نیز می‌توان برای هر دستگاه دانلود کرد.

امکانات دیکشنری وردوب

ورد وب ادعا می‌کند که از dictionary.com بهتر است شما هم امتحانش کنید. توجه کنید که اپلیکیشن صوتی آن جداگانه باید دانلود شود

 

در ادامه بحث بهترین دیکشنری های آفلاین به دیکشنری خاصی می‌رسیم که اسمش همان کاربردش است!کاربران iOS و آیفون، متأسفانه این برنامۀ کاربردی فقط از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. با این حال، کاربردش فوق‌العاده سریع و آسان است. از این نرم‌افزار می‌توان برای انجام کارهایی بسیار فراتر از یافتن معنی، مترادف و متضاد استفاده کرد.

این دیکشنری به کاربرانش اجازه می‌دهد به‌راحتی بوکمارک بسازند و بوکمارکهای ساخته‌شده را مدیریت کنند، یادداشت‌های شخصی ایجاد کنند و سابقۀ واژه‌هایی را که پیش‌تر جستجو کرده‌اند ببینند. این برنامۀ کاربردی تم‌ها و دکمه‌های شناور مختلف، گزینۀ تبدیل متن به گفتار و چندین قابلیت دیگر برای دیکشنری‌بازها دارد. بهترین بخش ماجرا این است که نرم‌افزار می‌تواند به‌صورت آفلاین به کار برده شود و کاملاً هم رایگان است!

برخی از امکانات آفلاین اینگلیش دیکشنری

می‌توان از این برنامۀ کاربردی، که هم نسخۀ آنلاین دارد و هم آفلاین، برای یافتن معانی واژه‌ها، آن هم از معتبرترین منابع، استفاده کرد. همچنین، کاربر در این برنامه به‌صورت رایگان به واژه‌نامۀ پزشکی‌ و ترجمۀ متون انگلیسی به چندین زبان دیگر برای فهم آسان دسترسی خواهد داشت.

 

کسانی که اهل کشورهایی هستند که انگلیسی زبان بومی‌شان نیست می‌توانند به‌راحتی از این خدمت استفاده کنند. کاربران همچنین می‌توانند در این برنامۀ کاربردی بازی کنند و هر روز روی گوشی‌های هوشمندشان یک واژۀ جدید یاد بگیرند.

برخی امکانات دیکشنری فارلکس

مواردی که در بالا نام بردیم برنامه‌های کاربردی یا ابزارهای بسیار خوبی برای کسانی هستند که می‌خواهند زبان انگلیسی را درک و هضم کنند و بر آن مسلط شوند. این بهترین دیکشنری های آفلاین رایگان اندروید و iOS و آیفون برای چنین افرادی نعمت بزرگی محسوب می‌شوند. امیدواریم شما هم بتوانید از امکانات حیرت‌انگیز برنامه‌های کاربردی مذکور استفاده کنید تا وضعیت زبان و مهارت‌های ارتباطی‌تان را بهبود بخشید. دیدگاه‌تان دربارۀ برنامه‌های کاربردی توصیف شده را در بخش نظرات برای‌مان بنویسید.

اینترنت میتواند پاسخ تمامی سؤالات‌تان را بدهد؛ آخر تقریباً دربارۀ هر موضوعی که در دنیا وجود دارد دریایی از اطلاعات را در خود جای داده است. اما این حقیقت را نیز نمی‌توانید کتمان کنید که گاهی اوقات اینترنت در دسترس نیست. اگر در شرایطی قرار بگیرید که به اینترنت دسترسی نداشته باشید و مجبور باشید با متنی سروکله بزنید که لغات چندان آسانی ندارد، چه می‌کنید؟ همواره می‌توانید منابع را برای استفادۀ آفلاین دانلود کنید، و تا آنجا که به لغات مربوط می‌شود، این جایی است که نرم‌افزارهای واژه‌نامۀ آفلاین می‌توانند زندگی‌تان را تسهیل کنند. با دیکشنری های آفلاین زیر برای ویندوز، معنای واژه‌ها در دسترس‌تان خواهد بود و مجبور نخواهید بود با واژه‌های دشوار کلنجار بروید.

«فری دیکشنری شرکت فارلِکس (Farlex)» که مورد تحسین همگان است شاید جامع‌ترین واژه‌نامۀ موجود در اینترنت باشد. بهتر از آن اینکه این شرکت اکنون نسخۀ رایگان آفلاینی از این دیکشنری را عرضه کرده است که به شما اجازه می‌دهد حتی وقتی به اینترنت وصل نیستید به معانی کلمات دسترسی داشته باشید.

برخی امکانات فری دیکشنری یکی از بهترین دیکشنری‌های دنیا

نرم‌افزار وُردوِب یکی از بهترین دیکشنری های موجود است. این دیکشنری معنای بیش از 85000 واژه و عبارت را در خود جای داده است، که می‌توانید تنها با یک کلیک به تمامی‌شان دسترسی داشته باشید. اما فقط این نیست: وُردوِب برای هر واژه یا عبارت، اطلاعات جامعی در چندین حوزۀ دیگر مرتبط با آن واژه یا عبارت مانند واژگان مترادف یا نقش دستوری آن را در اختیارتان می‌گذارد. از جمله بهترین دیکشنری های آفلاین بدون ادعا ولی پرکاربرد!

برخی امکانات نرم افزار دیکشنری ویندوز وردوب

دیکشنری وُردوِب نرم‌افزاری رایگان است اما می‌توانید نسخۀ پولی آن را نیز انتخاب کنید. نسخۀ حرفه‌ای یا پولی این نرم‌افزار حاوی بیش از 70000 تلفظ صوتی است. این نسخه حتی امکان افزودن واژه‌های جدید را به شما می‌دهد. به‌علاوه، به کمک نسخۀ پولی این دیکشنری آفلاین می‌توانید منابع دلخواه‌تان را هم در اینترنت جستجو کنید.

اِی‌ای‌دی (AED)، مخفف اَدوَنسد اینگلیش دیکشنری، واژه‌نامۀ آفلاین رایگانی برای ویندوز است که هر آنچه که می‌توانید از یک واژه‌نامۀ آفلاین درخشان انتظار داشته باشید را دارد. این نرم‌افزار مجهز به پایگاه داده‌ای است که معنای بیش از 400000 واژه را در خود جای می‌دهد. به‌علاوه، اِی‌ای‌دی رابط کاربری مطلوب، شسته رفته و بسیار مدرنی دارد که تجربۀ استفاده از آن را حتی بهتر هم می‌کند.

برخی نرم افزار آفلاین ادونسد اینگلیش

دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای

این نرم‌افزار واژه‌نامۀ انگلیسی فوق‌العاده‌ای با پیکره‌ای حاوی بیش از 12 میلیون واژه است که به هیچ وجه امکان اشتباه ندارد. بیایید اعداد را بیشتر بررسی کنیم: این دیکشنری اطلاعات ریشه‌شناسی بیش از 82000 واژه و بیش از 9/1 رابطه را ارائه می‌دهد که شامل واژگان مترادف، زیرشمول، متضاد، فراشمول و غیره هستند. هم نسخۀ رایگان (استاندارد) و هم نسخۀ پولی دارای ویژگی‌هایی هستند که این دیکشنری را در میان بهترین نرم‌افزارهای واژه‌نامۀ موجود قرار می‌دهند.

برخی امکانات دیکشنری سیج که جزء بهترین‌ها و قدیمی‌های این حوزه است.

سخن آخر

تا به این‌جا با انواع دیکشنری آفلاین برای اندروید، ویندوز و iOS آشنا شدید. هر کدام از این دیکشنری‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند. بسته به نیاز و خواسته‌های‌تان، می‌توانید بهترین دیکشنری آفلاین رایگان را برای تلفن همراه و لپ‌تاپ‌تان تهیه کنید و در صورت قطع بودن اینترنت، معطل نشوید.

چه بهتر که نرم افزارهای ایرانی هم در این لیست آورده می‌شد. مثلا fastDic و . . .

افسوس

رمز فایل هاتون چیه؟

با سلام مخاطب گرامی لینک‌های دانلود از سایت‌های اصلی گوگل پلی و … هستند که باید در گوشی همراه دانلود کنید و رمز خاصی ندارد.

تعجب میکنم که برای ویندوز از لانگمن و برای اندروید از تحلیلگران نامی نبردید!!!!!!!

کدوم اینا همه‌ی زبان هارو دارند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای
دانلود نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی افلای
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *