دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن

خواص دارویی و گیاهی

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن
دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن

Copy Right By 2016 – 1395

در زیر برنامه هایی را مشاهده میکنید که با دانلود انها روی گوشی اندرویدی خود میتوانید متن مورد نظر خود را وارد و ترجمه ای کامل، دقیق و روان تحویل بگیرید.

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس میگردید، این مقاله از مایکت را تا آخر بخوانید زیرا مسلما پس از خواندن این نوشته به راحتی می توانید برترین اپلیکیشن ترجمه را انتخاب کرده و از طریق لینک دانلود، نصب کنید.

در دنیایی که زبان های خارجی مخصوصا انگلیسی و آمریکایی برای خود به شدت جا باز کرده اند و همه جا حتی در استفاده از گوشی موبایل خود نیز به آنها بر میخوریم، حتما نیاز به یک ترجمه گر داریم.

شما می توانید برای داشتن یک مترجم، یک کتاب فرهنگ لغت بخرید و آن را همیشه به همراه داشته باشید تا هرگاه در پیدا کردن‌ معنی یک لغت دچار مشکل شدید، از آن‌استفاده کنید. اما کمی صبر کنید! اصلا نیازی به این کار نیست. به لطف تکنولوژی و علم روز شما می توانید به جز فرهنگ نامه و دیکشنری، ده ها نوع کتاب دیگر را نیز همیشه به همراه داشته باشید، آن هم فقط در یک گوشی هوشمند کوچک!

با استفاده از برخی اپ ها می توانید متون‌ را نیز معنی کنید ولی با کتاب ها تنها می‌توانید یک‌ لغت یا عبارت را معنی کنید، با یک اپلیکیشن تلفظ و معنای صحیح را باهم دارید ولی با کتاب اینطور نیست. مزیت های‌ گفته شده تنها چند مورد از برتری اپلیکیشن های ترجمه گر نسبت به کتاب های فرهنگ لغت می باشند.

اکنون که برتری اپلیکیشن های مترجم را نسبت به کتاب های ترجمه گر دانستیم، یک سوال به وجود می آید، کدام نرم افزار بهترین و کامل ترین مترجم اندروید است؟ با ما همراه باشید، در ادامه کامل ترین برنامه های ترجمه و دیکشنری را به شما عزیزان‌ معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی اپلیکیشن مورد نیاز خود را بیابید.

ترجمه انگلیسی به‌ فارسی و فارسی به انگلیسی یکی از کاربرد های اصلی برنامه های ترجمه گر است زیرا زبان انگلیسی نسبت به بقیه زبان ها پرکاربرد تر است. ترجمه متن می تواند به دو صورت مترجم آنلاین و مترجم‌ آفلاین باشد که شما طبق شرایط خود می توانید یکی از این دو مورد را انتخاب کنید.

گوگل ترنسلیت (Google translate) را می‌توان یکی از بهترین برنامه های ترجمه گر دانست. زیرا علاوه بر امکانات مختلف دارای زبان‌های‌ مختلفی از جمله انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی، عربی، چینی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی و غیره نیز می باشد که با یکبار دانلود، قابل‌ استفاده خواهند‌ بود. این برنامه هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین (امکانات محدودتر) قابل استفاده می باشد.

یکی دیگر از مترجم های آنلاین که هم دارای نرم افزار اندروید و ios است و هم به صورت وب کار می کند، برنامه فست دیکشنری (fast dictionary) یا تحلیل گران که شما می توانید با وارد کردن لغات و عبارات کوتاه ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس یعنی ترجمه متن فارسی به انگلیسی روان را دریافت‌ کنید.

همانطور که گفته شد یکی از مزیت های اپلیکیشن های ترجمه نسبت به کتاب ها صوتی بودن آنهاست. با مترجم صوتی شما تلفظ صحیح کلمات را یاد گرفته و می توانید حتی متون مختلف را پس از ترجمه به صورت ویس معنی کنید و از آن استفاده کنید. اما متاسفانه همه ی برنامه ها دارای این قابلیت اساسی و مهم نیستند.

از جمله برنامه هایی که دارای این قابلیت‌هستند می توان به گوگل ترنسلیت اشاره کرد. گوگل ترنسلیت یک برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی از روی عکس نیز می باشد که شما پس از اسکرین شات و یا انتخاب تصویر از گالری خود می توانید آن را به این برنامه اضافه کرده و ترجمه آن را خوانده و حتی بشنوید. اگر می خواهید به صورت کامل با طرز کار این اپلیکیشن پر کاربرد آشنا شوید می‌توانید از مقاله آموزش استفاده از دوربین ترجمه گوگل استفاده کنید.

از دیگر برنامه های دیگری که دارای این قابلیت هستند می توان به هیولای لغت، 40 هزار فلش کارت تصویری، مترجم ویرا، دیکشنری و مترجم آبادیس اشاره کرد.

یکی از موارد مهم در انتخاب نرم افزار ترجمه می‌تواند هزینه ی آن باشد، از این جهت ما یکی از تیتر های این‌مقاله را با این عنوان انتخاب کردیم. دقت داشته باشید که برنامه های ترجمه گر حتی در صورت پولی بودن نسبت به کتاب های فرهنگ‌ لغت بسیار به‌ صرفه هستند. خیالتان تخت!

برنامه های معرفی شده در این‌ مقاله همگی دارای نصب، دانلود و استفاده رایگان هستند و شما می توانید به صورت رایگان آنها را برای اندروید از مایکت (از همین مقالا در بالای صفحه) دانلود کنید.

با اینکه نسخه های رایگان اپلیکیشن های ترجمه گر برای کامپیوتر نسبت به گوشی های‌ موبایل کمتر‌هستند اما‌ دارای‌ کارایی کمتری‌ نیستند. شما به راحتی می‌توانید با دانلود یکی از بهترین اپلیکیشن های ترجمه گر (طبق نسخه ویندوز) مشکلات ترجمه خود را برای همیشه حل کنید.

Google translate، دیکشنری و مترجم آبادیس، microsoft translator سه مورد از بهترین برنامه های ترجمه گر برای ویندوز هستند که شما می توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کرده و استفاده کنید.

بله. همانطور که در این‌ مقاله به آن اشاره کردیم، با استفاده از اپلیکیشن های google translate، دیکشنری picodic، هیولای لغت، 40 هزار فلش کارت تصویری، مترجم ویرا و دیکشنری دانشجوی 2 میتوانید متون را نیز ترجمه و معنی کنید.

خیر. اکثر برنامه های‌ معرفی شده دارای چندین زبان‌ مختلف هستند که شما‌ می توانید طبق نیاز خود لغات و متون را به زبان مورد نظر ترجمه‌ کنید.

اکنون نوبت شماست!

در این نوشته شما را به بهترین اپلیکیشن های ترجمه گر آشنا کردیم، اکنون‌ نوبت شماست که نظرات و‌پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر سوالی تحت‌ عنوان‌ مقاله دارید پاسخ آن را از ما جویا‌ شوید. با تشکر از همراهی شما.

سلام من چند ساله که کلاس زبان میرم و خیلی عالی یاد نگرفتم😔
من چیکار کنم تا زبان رو کامل یاد بگیرم و حرفه ای صحبت کنم؟(زبان انگلیسی)

این برنامه ها هم عالی بودن👍.

سلام نیاز دارم که متن ها انگلیسی را به فارسی و فارسی به انگلیسی . ممنون و سپاسمند شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آیدیکشنری دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و برعکس و آموزش زبان انگلیسی به روشی جذاب و آسان

  English to Persian dictionary and translator and English learning apllication

آیدیکشنری یک دیکشنری و مترجم هوشمند انگلیسی به فارسی و فارسی به انکلیسی است که دارای بخش های آموزشی زبان انگلیسی نیز می باشد. آیدیکشنری دارای قابلیت ها و ویژگی های متعددی است که امکان را برای کاربر فراهم می کند که از یادگیری زبان انگلیسی لذت برده و به آسانی نیازهای خود در زمینه آموزش زبان را برطرف نماید. در ادامه به معرفی بخشهای مختلف آیدیکشنری خواهیم پرداخت.

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن

1. ترجمه آفلاین کلمات (انگلیسی به فارسی و برعکس)

این قابلیت به صورت افلاین کار می کند و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد، برای ترجمه کلمه مورد نظر خود، کلمه فارسی یا انگلیسی، کافیست آن را در کادر جستجو وارد نمایید، پس از فشردن ذره بین چهار بخش اصلی ظاهر می شود:

الف. بخش عمومی: در این قسمت کاربر تلفظ های کلمه مورد نظر به دو لهجه بریتانیایی (UK) و لهجه آمریکایی (US) را مشاهده می کند. با زدن دکمه بلندگو تلفظ های کلمه به صورت آفلاین قابل شنیدن هستند، برای تلفظ های با کیفیت تر کافیست به اینترنت متصل شوید. علاوه بر فونتیک ها و تلفظ ها رایج ترین معنی کلمه در این بخش ارائه شده است. مورد آخر در این قسمت دکمه ستاره است که با فشردن می توانید کلمه مورد نظر را به موارد مطلوب خود بیفزایید

ب: بخش آفلاین: همانطور که از اسم این بخش پیداست این بخش نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. در این بخش معانی مختلف کلمه در حالت های مختلف و نیز مترادف های آن ارائه شده است

پ: بخش آنلاین: این بخش نیاز به اتصال به اینترنت دارد، در این قسمت تعریف انگلیسی به انگلیسی کلمه مورد نظر  از منابع مختلف ارائه شده است، این منابع شامل وردنت، دیکشنری گوگل، دیکشنری آکسفورد، ویکی پدیا و… می باشد

ت: بخش موارد مرتبط: در این بخش جمله های نمونه، اصطلاحات، ضرب المثل ها و … مرتبط با کلمه مورد نظر ارائه شده است

2. ترجمه آنلاین جملات (به بیش از صد زبان)

  ترجمه جمله نیاز به اتصال به اینترنت دارد. ترجمه جمله به صد زبان مختلف انجام می شود، کاربر کافیست جمله مورد نظر خود به صد زبان مختلف را وارد کادر جستجو کرده و زبان ورودی و خروجی خود را از میان لیست زبان ها انتخاب کرده و سپس ذره بین را فشار دهد تا ترجمه جمله مورد نظر را دریافت نماید، شما می توانید با فشردن بلندگو نحوه خواندن جمله را به دو لهجه مختلف بشنوید.

3.  آموزش زبان انگلیسی

مطالب آموزشی در دو صفحه خانه و صفحه آیلرن به صورت مجزا ارائه شده اند.

الف: مطالب آموزشی صفحه خانه: در این صفحه موارد زیر را خواهید آموخت:

– کلمات (3000 کلمه)  ضروری زبان انگلیسی

– آیدیمز (در دو لیست آیدیمز های رایج که رایج ترین آنهاست و نیز لیست کاملی از آیدیمزها)

– افعال وجهی (در دو لیست افعال وجهی رایج که رایج ترین آنهاست و نیز لیست کاملی از افعال وجهی)

– ضرب المثل ها (در دو لیست ضرب المثل های رایج که رایج ترین آنهاست و نیز لیست کاملی از ضرب المثل ها)

– اسلنگ ها (در دو لیست اسلنگ های رایج که رایج ترین آنهاست و نیز لیست کاملی از اسلنگ ها)

!  تذکر: اسلایدها در صفحه خانه موارد آموزشی را که هر روز باید بیاموزید بر اساس یک برنامه زبان بندی شده به شما یادآوری می کنند

ب: مطالب آموزشی در صفحه آیلرن: در این صفحه موارد زیر ارائه شده تا کاربر در خلال آن ها زبان انگلیسی را بیاموزد:

– ویدیو های آموزشی (با موضوعات مختلف گام به گام به تقویت زبان کمک می کنند، متن ویدیوها در زیر آن آمده است)

– پادکست های برگزیده (فایل های صوتی به زبان انگلیسی برای تقویت مهارت شنیداری، متن پادکست ها به همراه آن آمده است))

– مقالات، متون آموزشی، اخبار و سایر متن ها

! تذکر: مطالب آیلرن براساس چهار مهارت شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن قالب دسته بندی هستند کافیست دایره های بالای صفحه را بفشارید.

4. ابزارهای هوشمند

ابزارهای هوشمند به کاربر در راستای استفاده آسان و سریع از امکانات آیدیکشنری یاری میرسانند:

– جستجو بر اساس صدا و : برای جستجو کلمه یا متن خود می توانید آن را بخوانید

– ترجمه سریع: با فشردن هر کلمه در آیدیکشنری معنی و تلفظ های آن را مشاهده می کنید

– پنجره شناور: با فعال کردن این گزینه آیدیکشنری در سایر اپ ها همراه شماست و هر وقت که شما نیاز به ترجمه دارید به شما کمک می کند

– ترجمه آنی: با فعال کردن ایک قابلیت به محض کپی کردن یک کلمه در هرکجا معنی آن را مشاهده خواهید کرد

– حالت شب: برای مطالعه در فضای تاریک از این گزینه استفاده کنید

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

سان دیک با دارا بودن 171000 کلمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با محیطی کاربرپسند و با دیتابیس تقریبا کامل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

🏴 شهادت امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، تسلیت باد 🏴

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

اخبار جذاب سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

خیلی برنامه خوب و عالیه حیف کهروی اندروید ۹ اجرانمیشه لطفا ردیفش کنین مرسی تهیه کننده عزیز

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن

روی سیستم 64 بیتی من هم نصب نمیشه 🙁

با سلام
اگر نود 32 بر روی سیستک شما نصب هست و اپدیت شده بود و خواستید ویندوزتون رو عوض کنید داخل پوشه نود در جایی که نصب هست بروید و حدود 13 فایل با پسوند dat هست از انها کپی بگیرید و در یک درایو مثلا d ذخیره کنید بعد از نصب ویندوز جدید کلید f8 رو بزنید و در حالت safe mode فایل هایی رو که کپی …

واقعاً دستتون درد نکنه. باحال ترین سایتی که من تو عمرم دیدم امیدوارم همیشه موفق و مؤید باشید

با سافت گذر احساس امنیت و راحتی میکنم…

سلام
خیلی عالیه
چطوری میشه برای این خدمات رسانی به شما کمک کرد؟

سلام دوستان
چند سالی است که من با برنامه Auto Power On کار میکنم و هیچ مشکلی با انواع ورژن های آن، نه در ویندوز XP و نه در ویندوز 7، نداشتم. تا اینکه ویندوز 8 به بازار آمد. به علت اینکه نتوانستم ورژن 2.5 این برنامه را روی ویندوز 8، جهت دانلود های شبانه نصب کنم، از خیر ویندوز 8 گذشتم.
چند…

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران محترم سایت سافت گذر. بابت آنتی ویروس مک آفی خیلی ممنون.به نظر من این آنتی ویروس یکی از بهترین آنتی ویروس هاست از وقتی که من این آنتی ویروس رو روی سیستمم نصب کردم دیگه بابت ویروس مشکلی ندارم. من تاحالا از آنتی ویروس های زیادی مثل (کاسپر اسکای-سیمانتک-ند-بیت دیفند…

سایت شما حرف نداره من که خیلی ازش راضی بودم چون کار شما بی عیب و نقص از طرف dj majid

سلام تجربه 12ساله بنده درمورد انتی ویروسها اینه که نسخه3ازهمه نسخه ها بهتر وسریعتر وقویتره ازسایت بسیار خوبتان ممنون

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > نرم افزار جدید آموزش انگلیسی > ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی (موبایل و کامپیوتر)

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان انگلیسی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است. دقت کنید همه دیکشنری های زیر قابلیت ترجمه فارسی به انگلیسی هم دارند.

دقت کنید که در زبان انگلیسی بیش از ۳۱۷ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید و آیفون بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان انگلیسی به فارسی بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه انگلیسی به فارسی و بر عکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. نکته اینجاست که به جز دو مترجم بالا که معرفی شدند، مترجم انگلیسی به فارسی بدردبخوری وجود ندارد. هر چند فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دو دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه انگلیسی به فارسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

از دست ندهید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر (طبق تحقیقات جدید)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات انگلیسی را به فارسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

 

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های انگلیسی به فارسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

Picodic از fastdic هم بهتره،ولغت نامه های زیادی داره.

رمز فایل فشرده چیه؟سایتتون که نبود

درود. رمز ندارن فایل ها!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > نرم افزار جدید آموزش انگلیسی > ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی (موبایل و کامپیوتر)

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان انگلیسی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس  یا این سرویس می باشد. دقت کنید تمام دیکشنری های زیر قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی هم دارند!

در مورد دیکشنری های فارسی به انگلیسی باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان فارسی به انگلیسی بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

دیکشنری تحلیلگران که سر و صدای زیادی هم به پا کرده، یکی از دیکشنری های فارسی به انگلیسی و برعکس جالبی است که بیش از ۷ دیکشنری معروف را در خود قرار داده است (لانگمن، آکسفورد، ۵۰۴ و …). تقریبا لغتی در زبان انگلیسی نیست که براحتی در این دیکشنری ترجمه نشود.  هنگامی که تصمیم می گیرید زبان جدیدی بیاموزید ، خرید یک لغت نامه معتبر از اصلی ترین نیازهای شماست. در دیکشنری تحلیلگران TDictionary تمامی واژه های لغت نامه های گوناگون گرد آوری شده و به آنها توضیح فارسی ، فونتیک و مترادف کلمات اصلی افزوده شده است:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر 

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡    لینک دانلود از کافه بازار  (اندروید)

   لینک دانلود از گوگل پلی (اندروید)

  این برنامه نسخه آیفون ندارد!

از دست ندهید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر (طبق تحقیقات جدید)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات فارسی را به انگلیسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های فارسی به انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سپاس؛ نقد و بررسی خوبی بود، ولی توصیه من به دوستان، استفاده از دیکشنری تک زبانه یا انگلیسی به انگلیسی است.تا جایی که ممکن از دیکشنری دو زبانه استفاده نکنید.دیکشنری دو زبانه به درک شما از انگلیسی لطمه خواهد زد.

شما چه دیکشنری رو برای اندروید پیشنهاد میکنید؟ ترجیحا حالت شناور داشته باشه؟

دیکشنری merriam webster گزینه خوبیه

dict box خوبه البته انگلیسی به انگلیسیش از منابع معتبری مثل آکسفورد و اینا نیست فکر کنم

تحلیلگران

عالی

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییی
به شدت دنبال یه همچین لیستی میگشتم
خلی ممنون از سایت بی نظیرتون

خیلی خوب

چه سایت خفنی ! پاینده باشید

خیلی ممنون و متشکرم . دنبال همچنین بخش از ترجمه لغات بودم همش عالی بود.

لانگمن بهترین دیکشنریه

لانگمن عالیه
فست دیکشنری آفلاینم عالیه

باسلام و درود ببخشید میخواستم از این مطلب مطلع بشم که در نرم افزار مرتبط با نسخه کامپیوتر ”Babylon” آیا فارسی به انگلیسی رو فقط مشمول میشه یا اینکه بصورت برعکس یعنی انگلیسی به فارسی رو هم ساپورت میکنه؟؟؟
ممنون از وبسایت خوب و جامع شما و اینکه خیلی متشکر میشم اگر هرچه سریعتر مطلعم کنید از این ویژگی برنامه.

هر دوتاش

سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم نرم افزاری هست برا نامه نگاری فارسی به انگلیسی؟

سلام
من یک کتاب کامل و خوب دیکشنری فارسی به انگلیسی میخام. چی بخرم؟

عالی بود ولی تحلیلگران pc خییلی گرونه

سلام فقط کاش دیکشنری تحلیلگران نسخه ی کامپیوترش رایگان بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن
دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی ترجمه متن
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *