نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

خواص دارویی و گیاهی

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی
نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

Copy Right By 2016 – 1395

مترجم صوتی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهایی هستند که طی فرایندی، عبارات گفتاری را در لحظه و فوری ترجمه و در قالب عبارات گفتاری به زبان مورد نظر با صدای بلند پخش می‌کنند.

اگر در مورد نحوه کار مترجم صوتی گوگل یا مترجم سخنگو اندروید و سایر نرم‌افزارهای مترجم کنجکاو هستید و دوست دارید در سفر بعدی از امکانات این نرم‌افزارها استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید با شخصی که زبان فارسی نمی‌داند صحبت کنید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

ابتدا کمی درباره تکنولوژی مترجم صوتی صحبت می‌کنیم، خیلی ساده بگوییم که سیستم‌های مترجم صوتی معمولاً دارای این سه فناوری نرم‌افزاری هستند:

یعنی، برای اینکه یک مترجم صوتی کار کند، باید سه فن‌آوری بالا را فراهم کرده باشد. حالا ترجمه صوتی به این ترتیب انجام می‌شود:

ویدیوی کوتاه زیر این مراحل را در مترجم صوتی مایکروسافت توضیح می‌دهد:

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

 

با مترجم صوتی گوگل می‌توانید کلمات و عبارات گفتاری خود را با کمک دیوایس‌هایی که میکروفون دارند به زبان مورد نظرتان ترجمه کنید. در برخی زبان‌ها، عبارت ترجمه شده را با صدای بلند می‌شنوید. در حال حاضر ترجمه ماشینی گوگل پیشرفته‌ترین ترجمه ماشینی جهان است که روز به روز بر امکانات آن اضافه می‌شود.

برای استفاده از مترجم گوگل صوتی در کامپیوتر کافیست مراحل زیر را طی کنید. البته استفاده از میکروفن تنها در مرورگر کروم فعال است و اگر از مرورگر فایرفاکس یا Edge استفاده کنید. قسمت میکروفن نمایش داده نمی‌شود. البته ما نتوانستیم برای مرورگر سافاری که مخصوص سیستم‌عامل مک است، این مسئله را تست کنیم، اگر توانستید میکروفن ترجمه صوتی گوگل را در مروگر سافاری ببینید در کامنت‌ها به ما بگویید.

چند نکته جالب درباره مترجم سخنگوی گوگل

نکته: همه زبان‌ها دارای پشتیبانی گویش نیستند.

در قسمت بالا اشاره کردیم که با مترجم صوتی گوگل می‌توانید یک مکالمه دوزبانه را ترجمه کنید. در ادامه مراحل اجرای آن را در کامپیوتر، دیوایس‌های اندروید و IOS توضیح می‌دهیم:

در نسخه وب گوگل ترنسلیت نمی‌توانید هم زمان هم صحبت کنید و هم ترجمه کنید. ولی با گوشی و تبلت می‌توانید این کار را انجام دهید.

در برخی زبان‌ها، می‌توانید هر دو زبان دو طرف مکالمه را که بین دو زبان مختلف شکل گرفته است با اپلیکیشن گوگل ترنسلیت ترجمه کنید.

برای متوقف کردن ترجمه، در بالا سمت چپ، گزینه Back یا بازگشت را بزنید.

در بعضی زبان‌ها، می‌توانید هر دو طرف مکالمه بین دو زبان مختلف را ترجمه کنید.

فناوری‌های تشخیص صدا در سال‌های آینده در کانون توجه قرار خواهند داشت. این فناوری باعث توسعه اپلیکیشن‌های مترجم سخنگو شده است.

غیر از گوگل ترنسلیت چندین مترجم‌ صوتی فوری برای دیوایس‌های مختلف ارائه شده است. در مجموعه‌ای از بهترین مترجم صوتی را معرفی می‌کنیم.

مترجم صوتی مایکروسافت، پاسخ شرکت مایکروسافت به گوگل ترنسلیت است. این مترجم صوتی، اپلیکیشن‌های رایگان برای ویندوز، iOs و اندروید دارد. این اپلیکیشن می‌تواند عبارات گفتاری، متن و تصاویر را ترجمه کند و قابلیت ترجمه ویدیو ندارد. مایکروسافت فقط از ۶۰ زبان پشتیبانی می‌کند و همه ویژگی‌ها و امکانات آن برای همه زبان‌ها قابل استفاده نیست. علاوه بر این، در ترجمه مکالمات فوری، توانسته گوگل را پشت سر بگذارد و عملکرد بهتری داشته باشد. با کمک این اپ می‌توانید مکالماتی طبیعی‌تر و واقعی‌تر با افرادی از زبان‌های دیگر داشته باشید.

اپلیکیشن آی ترانسلیت برای دیوایس‌های اندروید و iOs ارائه شده است و امکان ترجمه صدا به صدا و تبدیل متن به صوت را فراهم کرده است. این اپلیکیشن از ۴۴ زبان و گویش پشتیبانی می‌کند البته همه آنها در یک سطح قرار ندارند. طبق برخی نقدها و نظرات، از نظر ورودی‌ها و خروجی‌های صوتی، عملکرد بهتری از مترجم صوتی گوگل دارد.

یکی از ویژگی‌های خاص این مترجم سخنگو ویژگی AirTranslate نام دارد. با کمک آن می‌توانید مکالمه بین دو نفر را با استفاده از دیوایس‌های iOS، همزمان ترجمه کنید.

تریپ‌لینگو اپلیکیشنی است که برای کمک به مسافران طراحی شده است و یک کتاب عبارات تعاملی را با یک مترجم صوتی فوری ادغام کرده است. البته ابزارهای مفید دیگری در زمینه زبان و سفر دارد. با این اپلیکیشن می‌توانید ترجمه صوتی فوری در ۴۲ زبان مختلف داشته باشید که شامل انواع مختلف عبارت‌های روزمره، رسمی، غیررسمی و… است.

سی‌های اپلیکیشنی است که امکان ترجمه صوتی فوری بین ۹۰ زبان و گویش مختلف را فراهم کرده است؛ از جمله ترجمه گویش‌های مختلف زبان عربی. این اپلیکیشن برای آیفون و کیندل ارائه شده است. این اپلیکیشن ادعا می‌کند که در زمینه تشخیص صدا، دارای دقت ۹۵ درصدی است. علاوه بر این قابلیت‌های دیگری هم دارد. مثلا انتخاب صدای مذکر یا مونث یا تغییر سرعت مکالمه.

بسیاری از مردم در آسیا به مترجم‌های صوتی و سیستم تشخیص صدای آنها اطمینان دارند و از این اپلیکیشن‌ها استفاده می کنند، این بازار چندین مترجم صوتی اختصاصی برای خود دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

بایدو ترنسلیت مترجم صوتی رایگان و سرویس ترجمه برای ۱۶ زبان پرطرفدار را فراهم کرده است. این اپلیکیشن با کمک ۵ میلیون فرهنگ لغت معتبر، امکان ترجمه صوت به صوت را در آن واحد فراهم می‌کند. امکان ترجمه تصویری از چندین زبان از جمه انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره‌ای هم در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

برای ترجمه آفلاین هم این اپلیکیشن از فرهنگ لغت‌های معتبر و بسته‌های صوتی ژاپنی، کره‌ای و انگلیسی آمریکایی استفاده می‌کند. این اپلیکیشن امکانات جانبی دیگری دارد که مخصوص سفر به کشورهای آسیایی است مثلا دارای اصطلاحات کاربردی برای مکالمات روزمره است.

یاندکس در واقع جایگزین موتور جست‌وجوی گوگل در روسیه است. این موتور جست‌وجو جایگزینی هم برای گوگل ترنسلیت دارد. این مترجم صوتی رایگان امکان ترجمه بین ۹۰ زبان مختلف را در حالت آنلاین فراهم می‌کند. در حالت آفلاین هم امکان ترجمه زبان‌های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی، ترکی و انگلیسی را دارد.

البته این اپلیکیشن فاصله زیادی تا مترجم صوتی گوگل دارد ولی در حال گسترش امکانات است.

این اپلیکیشن مثل سایر اپلیکیشن‌های مترجم صوتی فوری، هم دارای فناروی تشخیص صدا است و هم امکان ترجمه تصاویر دریافت شده از دوربین را دارد. البته مورد دوم، فقط به چند زبان محدود می‌شود. این اپلیکیشن داری تاریخچه است که در آن می‌توانید ترجمه‌ها را ذخیره کنید.

یاندکس ترنسلیت علاوه بر مترجم سخنگو، یک اپلیکیشن دیکشنری هم هست و از طریق آن می‌توانید معنا، کلمات مترادف و مثال‌های استفاده از کلمات مختلف را پیدا کنید. همه این امکانات رایگان است. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده‌ای است که کار کردن با آن را آسان و لذت‌بخش می‌کند. یاندکس ترنسلیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارائه شده است.

سلام آیا نرم افزاری هست که بتونه فایل صوتی زبان انگلیسی رو به فارسی ترجمه کنه؟ این نام افزارها ترجمه فوری و همزمان هست ولی اگر یک فایل صوتی انگلیسی داشته باشیم و بخواهیم به فارسی ترجمه بشه چی آیا گرم افزاری هست؟

سوال من هم همینه پاسخی یافتی

سلام آیا نرم افزاری هست که بتونه فایل صوتی زبان انگلیسی رو به فارسی ترجمه کنه؟ این نام افزارها ترجمه فوری و همزمان هست ولی اگر یک فایل صوتی انگلیسی داشته باشیم و بخواهیم به فارسی ترجمه بشه چی آیا نرم افزاری هست؟

سلام سوال بنده ام همین هست، نرم افزاری پیدا کردید؟

بله هست اپلیکیشن گوگل لنز

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

سلام ممنون بسیار مفید بود

سئوال من نیز در همین مورد است،آیا نرم افزاری یا سیستمی وجود داره که با نصبش بشه با کمی تاخیر در یک گفتگوی تلفنی یا تصویری حضور مفید داشت و اًضهار نظر گرد

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام برای من این قابلیت گوگل خیلی خوب بود و از شما بسیار متشکرم.

سلام، آیا امکانش هست که صدای فیلمی که داره به زبان لاتین توسط پلیر پخش میشه رو هم ترجمه کرد؟

سلام یه سوال داشتم من میخوام با یکی تصویری صحبت کنم ولی انگلیسی بلد نیستم آیا برنامه ای هست که بشه صحبت های هر دو طرف را ترجمه کنه مثلاً وقتی من با اون فارسی حرف میزنم برایش به انگلیسی ترجمه کنه؟ اگه چنین چیزی هست میشه لینکشو برام بفرستید ممنون میشم

سلام این نزم افزاری که الان گفتن واسه ترجمه فارسی هم داره؟چون چند تایی نصب کردم فارسی نداشت

سلام وقت بخیر ببخشید نرم افزاری هست که من وقتی درشبکه اجتماعی با شخصی صوتی یا تصویری صحبت میکنم بتونه زبان من و طرف مقابل همزمان برای همدیگر ترجمه کنه تا بتونیم باهم صحبت کنیم؟ لطفا اگه هست معرفی کنید ننیاز دارم باتشکر

نرم افزاری که بتونه سوال صوتی انگلیسی رو به نوشتاری جواب بده مثلا تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟(سوال به صورت صوتی) جواب(بصورت نوشتاری) توجه داشته باشین که ترجمه نکنه سوال و جواب انگلیسی بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

آیدی تلگرام پشتیبان سایت : P30AfzarSupport

پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

دانلود رایگان برنامه و و کامپیوتر

پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

دانلود رایگان برنامه و و کامپیوتر

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

آیدی تلگرام پشتیبان سایت : P30AfzarSupport

معرفی برنامه Translate Voice – Translator :
مترجمی برای تمام افراد در تمام اوقات!
اپلیکیشن Translate Voice – Translator بهترین مترجم صوتی برای اندروید است که توانسته در مدت بسیار کوتاهی در گوگل پلی کاربران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کند. این مترجم صوتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

با دانلود رایگان آخرین ورژن این نرم افزار مترجم صوتی برای اندروید می توانید همچون یک انگلیسی و یا کانادایی انگلیسی صحبت کنید. از این مترجم صوتی می توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین استفاده کنید.
مترجمی شگفت انگیز، که قادر است تمامی زبان های جهان را به همدیگر ترجمه کند.
حرف بزنید و هر زبانی را که در دنیا می خواهید ترجمه کنید. این مترجم پیشرفته اندروید می تواند نطق شما را از فارسی به انگلیسی ترجمه کند و یا بلعکس از انگلیسی به فارسی. با کمک گرفتن از نرم افزار زبان Voice Translator می توانید یک فایل صوتی انگلیسی (و یا هر زبان دیگری) را با استفاده از میکروفن برنامه وارد برنامه کنید تا نرم افزار آن را به صورت نوشتاری ترجمه کند.
زبان های مختلف جهان را به راحتی و سریع یاد بگیرید، مترجم صوتی و گفتاری Voice Translator تنها یک مترجم صوتی نیست بلکه می توانید کلمه و یا جمله مورد نظر خود را در پایین صفحه تایپ کنید تا برنامه به صورت حرفه ای آن را برای شما ترجمه کند. بیش از 80 زبان زنده جهان برای ترجمه، مانند اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، چینی، کره ای، ژاپنی، ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، عربی، دانمارکی، فنلاندی و…
همچنین اصلاح املایی، پیشنهادات کلمه، حفظ تاریخچه بر اساس آخرین ترجمه ها، به اشتراک گذاری متون به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جستجو، یادداشت ها و برنامه های کاربردی دیگر که شما نصب کرده اید.

– ترجمه بیش از 80 زبان.
– ورودی صوتی در تمام زبان ها.
– تاریخچه ترجمه
– صدای خروجی در 44 زبان.
– اصلاح املایی
– کلمات پیشنهادی
– اشتراک گذاری متن به طور مستقیم به برنامه های دیگر.
– نرم افزار مترجم رایگان

 

فرمت فایل : apk
حجم فایل : 61.86 مگابایت

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

لینک مطلب در گوگل پلی

افتضاح

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Δdocument.getElementById( “ak_js” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

حق انحصاری © ۱۴۰۰ پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر


  ایا تاکنون به کشور های خارجی سفر کرده اید ؟ ایا در یادگیری زبان های خارجی مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه Vocre دیگر نگران یادگیری و ترجمه زبان های دیگر نباشید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید …


 
ایا تاکنون به کشور های خارجی سفر کرده اید ؟ ایا در یادگیری زبان های خارجی مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه Vocre دیگر نگران یادگیری و ترجمه زبان های دیگر نباشید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود مشکلات اموختن زبان سایر کشور ها برای برطرف کردن نیاز های خود را به کلی حل کنید! این برنامه که قادر است با استفاده از صوت ان را به گونه نوشتاری به سایر زبان ها بر روی صفحه گوشی اندروید شما…

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم‌افزار ترجمه صوتی (برای اندروید)
Translate voice – Pro 8.2 Android

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

در زندگی امروزی، بیشتر اوقات وجود یک نرم‌افزار ترجمه نیاز می‌شود.
حال اگر نرم‌افزار مترجم ما قادر به ترجمه متون صوتی نیز باشد برایمان بسیار  مطلوب خواهد بود.
اپلیکیشن Translate voice نیاز شما را برای ترجمه‌ یک متن صوتی به بهترین نحو ممکن برآورده می‌کند.
حال دیگر نیازی نیست وقت خود را برای تایپ کردن یک متن تلف کنید. چون همانطور که گفتیم امکان ترجمه متن به صورت صوتی در نرم‌افزار مترجم “Translate voice” وجود دارد.
این برنامه 44 زبان دنیا را برای ترجمه صوتی پشتیبانی می‌کند.
گفتنی است که قابلیت ترجمه تایپی نیز برای بیش از 80 زبان دنیا میسر می‌باشد.
به ادامه مطلب مراجعه کنید تا تصاویری از محیط نرم‌افزار را مشاهده کرده و با سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این برنامه کاربردی آشنا شوید.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Translate voice:
– قابلیت ترجمه صوتی متون
– پشتیبانی بیش از 44 زبان دنیا برای ترجمه صوتی
– پشتیبانی بیش از 80 زبان دنیا برای ترجمه تایپی
– وجود تاریخچه تایپ‌های انجام شده
– امکان به اشتراک گذاشتن متون به صورت مستقیم در سایر اپلیکیشن‌هامهم ترین تغییرات نسخه 8.2 :
– بهبود عملکرد کلی نرم افزار
– رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید متن انگلیسی داخل تصاویر را ترجمه کنید .

از متن کتاب زبان انگلیسی عکس بگیرید و در چند ثانیه ترجمه ی متن کتاب در اختیار شما قرار میگیرد !!!

همچنین امکان ترجمه ی صوت و متن هم برای شما وجود دارد .

معرفی برنامه Translate voice – Translator : مترجمی برای تمام افراد در تمام اوقات! اپلیکیشن Translate voice – Translator بهترین مترجم صوتی برای اندروید است که توانسته در مدت بسیار کوتاهی در گوگل پلی کاربران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کند. این مترجم صوتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

با دانلود رایگان آخرین ورژن این نرم افزار مترجم صوتی برای اندروید می توانید همچون یک انگلیسی و یا کانادایی انگلیسی صحبت کنید. از این مترجم صوتی می توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین استفاده کنید. مترجمی شگفت انگیز، که قادر است تمامی زبان های جهان را به همدیگر ترجمه کند. حرف بزنید و هر زبانی را که در دنیا می خواهید ترجمه کنید. این مترجم پیشرفته اندروید می تواند نطق شما را از فارسی به انگلیسی ترجمه کند و یا بلعکس از انگلیسی به فارسی. با کمک گرفتن از نرم افزار زبان Voice Translator می توانید یک فایل صوتی انگلیسی (و یا هر زبان دیگری) را با استفاده از میکروفن برنامه وارد برنامه کنید تا نرم افزار آن را به صورت نوشتاری ترجمه کند. زبان های مختلف جهان را به راحتی و سریع یاد بگیرید، مترجم صوتی و گفتاری voice Translator تنها یک مترجم صوتی نیست بلکه می توانید کلمه و یا جمله مورد نظر خود را در پایین صفحه تایپ کنید تا برنامه به صورت حرفه ای آن را برای شما ترجمه کند. بیش از 80 زبان زنده جهان برای ترجمه، مانند اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، چینی، کره ای، ژاپنی، ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، عربی، دانمارکی، فنلاندی و… همچنین اصلاح املایی، پیشنهادات کلمه، حفظ تاریخچه بر اساس آخرین ترجمه ها، به اشتراک گذاری متون به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جستجو، یادداشت ها و برنامه های کاربردی دیگر که شما نصب کرده اید.

– ترجمه بیش از 80 زبان. – ورودی صوتی در تمام زبان ها. – تاریخچه ترجمه – صدای خروجی در 44 زبان. – اصلاح املایی – کلمات پیشنهادی – اشتراک گذاری متن به طور مستقیم به برنامه های دیگر. – نرم افزار مترجم رایگان

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

(از تلگرام اصلی استفاده کنید) برای عضویت در کانال پی سی افزار روی تصویر زیر کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)

امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.
دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.

همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر

نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه

برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

مجموعه تصویری نصرت اندروید، یکی از مجموعه های پرفروش و معروف آموزش زبان انگلیسی است. این مجموعه که قبلا به صورت فایل صوتی به بازار عرضه گردیده بود و مخاطبان خاص خود را داشت، یکی از پرمخاطب ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به شمار می آید. اکنون نسخه تصویری اندروید این مجموعه نیز آماده شده است. اکنون می توانید هنگام شنیدن جملات، نوشته شده آنها را نیز بر روی صفحه موبایل و یا تبلت خود ببینید. مجموعه صوتی نصرت با وجود موفقیت چشمگیری که داشت اما به علت اینکه جملاتی که در درس ها گفته می شد فقط به صورت صوتی بودند برای زبان آموزانی که در سطوح مقدماتی مشغول یادگیری بودند بعضا قابل درک نبود. بنابراین بسیاری از زبان آموزانی که از این شیوه آموزشی استفاده می کردند خواهان این مسئله بودند که جملات را بتوانند به صورت دیداری نیز مشاهده نمایند. بنابراین موسسه نصرت تصمیم گرفت تا این مجموعه را به صورت تصویری و قابل اجرا بر روی سیستم عامل اندروید نیز در اختیار علاقه مندان به این روش قرار دهد.

در مجموعه جدید نصرت اندروید شما می توانید علاوه بر شنیدن، جملات را نیز مشاهده نمایید تا با طرز نوشتن جملات و کلمات نیز آشنا شوید. شما می توانید هم اکنون این مجموعه را از سایت رپیدلرن (rapid learn) که نماینده رسمی فروش محصولات نصرت می باشد ، دریافت نمایید. همانطور که می دانید آموزش این مجموعه همراه با جدیدترین متد آموزشی دنیا است. آموزش زبان انگلیسی به صورت تصویری قطعا موثرتر خواهد بود زیرا زبان آموز این فرصت را دارد که حین تلفظ کلمات و جملات علاوه بر شنیدن، بتواند با ساختار کلمات و جملات آشنا شود. دروس این مجموعه آموزشی بسیار متنوع و لذت بخش است. از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدا و کیفیت تصویر بالای آن است و همچنین زبان آموزان می توانند این مجموعه را در هر مکان و موقعیتی همراه خود داشته باشند. همانطور که می دانید آموزش این مجموعه همراه با زبان فارسی است و تمامی کلمات و جملات را همراه با ترجمه فارسی آن برای شما بیان می کند.

سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

Translate voice – Pro v10.9 – اپلیکیشن ترجمه حرفه ای متون به صورت صوتی در اندروید ! نسخه پریمیوم و پولی با قیمت 1.99 دلار برای شما

تاکنون برنامه های بسیاری برای ترجمه متون منتشر شده اند که تمامی آن ها مبتنی بر تایپ متون و سپس ترجمه هستند ؛ حال قصد داریم برنامه ای فوق العاده حرفه ای و کاربردی برای ترجمه متون به صورت صوتی را حضور شما کاربران محترم معرفی کنیم ؛ اپلیکیشن Translate voice – Pro عنوان برنامه ای حرفه ای و خارق العاده در زمینه آسان و بدون دردسر ترجمه متون به صورت صوتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت 1.99 دلار توسط استودیوی Language Translator در مارکت بزرگ گوگل (گوگل پلی) منتشر شده است ؛ با نصب این اپلیکیشن برروی دستگاه اندرویدیتان، دیگر نیاز نیست که ساعت ها وقت خود را برای تایپ متون صرف کرده و سپس ترجمه آن ها را دریافت کنید، تنها کافیست انگشت خود را بر روی صفحه نمایش قرار داده و با شروع به صحبت کردن ترجمه آن را با 44 زبان مختلف به صورت صوتی دریافت نمایید! سیستم ترجمه تایپی برنامه نیز از 80 زبان پشتیبانی می کند و طیف گسترده ای از لغات را در بر می گیرد. از دیگر قابلیت های بینظیر ترنسلیت وویس می توان به اسپل کلمات اشاره کرد که می تواند به میزان بسیار بالایی به بهبود تلفظ کلمات ما کمک کند. سیستم هوشمند تصحیح غلط های املایی و همچنین پیشنهاد کلمات موجب شده که ضریب خطا در معانی بسیار کم شده تا بتوانید یک ترجمه صحیح و کاربردی را دریافت نمایید . در ادامه می توانید لیست زبان های تحت پشتیبانی برنامه را مشاهده نمایید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Translate voice – Pro اندروید :

اپلیکیشن Translate voice – Pro توانسته است در مدتی کوتاه و با قیمت 1.99 دلار امتیاز خوب 4.2 را از 5.0 توسط کابران در مارکت اندروید دریافت نماید که می توانید جدید ترین نسخه آن را بدون نیاز به هیچ گونه پرداخت هزینه ای از سایت فارسروید دریافت نمایید، همانطور که گفته شده نسخه ای که برای دانلود قرار داده ایم نسخه خریداری شده برنامه است ؛ طبیعی است که برنامه 4 مگابایتی فوق برای ترجمه متون به اینترنت نیاز داشته باشد !

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف

* ویژگی های جدید + بهینه سازیها و رفع مشکلات برنامه .

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه با ورودی صوتی :

عربی، انگلیسی، آفریکانس، آلبانیایی، آذربایجان، ارمنستان، باسک، بنگالی، بلاروس، بوسنی، بلغاری، کاتالان، کوبانو، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، اسپرانتو، استونیایی، فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی، گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، هوسا ، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، ایگبو، اندونزیایی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی ، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مائوری، مراتی، مغولی، نپالی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، پنجابی، رومانیایی، روسی، صربی، اسلوونیایی، سومالی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، اسلواکیایی تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراینی، اردو، ویتنامی، ولزی، ییدیش، یوروبا و زولو

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه با خروجی صوتی :

عربی، انگلیسی، آفریقایی، آلبانیایی، ارمنی، بوسنیایی، کاتالان، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی، هندی، مجاری، ایسلندی، اندونزیایی، کریول، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لاتین، لتونی، مقدونی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، سواحیلی، روسی، صربی، اسلواکی، اسپانیایی، سوئدی، تامیلی، تایلندی، ترکی، ویتنامی و ویلز

با اپلیکیشن عاشقنامه ببینید بچه تون چه شکلی میشه و فال عشق با اثر انگشت، فال اسم، ، فال حافظ، فال ماه تولد و فال اسم بگیرید

میخواستم بدونم برنامه ای هست که مترجم صوتی باشه وخروجی صوتیش هم فارسی باشه یعنی مثلن ورودی صوتی انگلیسی باشه وخروجی صوتی فارسی توروخدا راهنماییم کنین اگه برنامه ای میشناسین. یاهمین برنامه خروجی صوتی فارسی داره ممنون

سلام
متاسفانه هیچ کدام از این نوع نرم افزارها ار فارسی پشتیبانی نمی کنند

سلام داداش من وقتی روی گزینه صوتی میزنم مینویسه speech not suported برای همه زبانها همینو میگه روی گوشی هواوی و سامسونگ امتحان کردم فرقی نداره میشه راهنمایی کنید

سلام امیر جان
این ارور میگه (گفتار پشتیبانی نمی شود) یعنی گفتار شما رو ساپورت نمی کنه

روی صفحه من وقتی برنامه رو باز میکنم ورودی صدا نداره برای ضبط صدا. منظورم ورودی صوتی برای زبان فارسی نداره. میشه زبان فارسی رو انتخاب کرد اما قسمت صوتیش فعال نیست. برای زبانهای دیگه فعال هست

امید وقتی کامنتای ملتو میخونم واقعا به عقلشون شک میکنم خخخخخ
اصن یه سوالایی میپرسین که ادمو حسابی کلافه میکنید
درصورتی که در قسمت توضیحات پست مربوطه همه چیز ذکر شده
لطفا کمی وقت بذارید و متن پست رو بخونید تا نه خودتونو خسته کنید با سوال هایی ک جوابشون دست خودتونه و نه اقا امید رو
وقتتون بخیر

دانلود نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به ف0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2021 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

مترجم صوتی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهایی هستند که طی فرایندی، عبارات گفتاری را در لحظه و فوری ترجمه و در قالب عبارات گفتاری به زبان مورد نظر با صدای بلند پخش می‌کنند.

اگر در مورد نحوه کار مترجم صوتی گوگل یا مترجم سخنگو اندروید و سایر نرم‌افزارهای مترجم کنجکاو هستید و دوست دارید در سفر بعدی از امکانات این نرم‌افزارها استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید با شخصی که زبان فارسی نمی‌داند صحبت کنید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

ابتدا کمی درباره تکنولوژی مترجم صوتی صحبت می‌کنیم، خیلی ساده بگوییم که سیستم‌های مترجم صوتی معمولاً دارای این سه فناوری نرم‌افزاری هستند:

یعنی، برای اینکه یک مترجم صوتی کار کند، باید سه فن‌آوری بالا را فراهم کرده باشد. حالا ترجمه صوتی به این ترتیب انجام می‌شود:

ویدیوی کوتاه زیر این مراحل را در مترجم صوتی مایکروسافت توضیح می‌دهد:

با مترجم صوتی گوگل می‌توانید کلمات و عبارات گفتاری خود را با کمک دیوایس‌هایی که میکروفون دارند به زبان مورد نظرتان ترجمه کنید. در برخی زبان‌ها، عبارت ترجمه شده را با صدای بلند می‌شنوید. در حال حاضر ترجمه ماشینی گوگل پیشرفته‌ترین ترجمه ماشینی جهان است که روز به روز بر امکانات آن اضافه می‌شود.

برای استفاده از مترجم گوگل صوتی در کامپیوتر کافیست مراحل زیر را طی کنید. البته استفاده از میکروفن تنها در مرورگر کروم فعال است و اگر از مرورگر فایرفاکس یا Edge استفاده کنید. قسمت میکروفن نمایش داده نمی‌شود. البته ما نتوانستیم برای مرورگر سافاری که مخصوص سیستم‌عامل مک است، این مسئله را تست کنیم، اگر توانستید میکروفن ترجمه صوتی گوگل را در مروگر سافاری ببینید در کامنت‌ها به ما بگویید.

در قسمت بالا اشاره کردیم که با مترجم صوتی گوگل می‌توانید یک مکالمه دوزبانه را ترجمه کنید. در ادامه مراحل اجرای آن را در کامپیوتر، دیوایس‌های اندروید و IOS توضیح می‌دهیم:

در نسخه وب گوگل ترنسلیت نمی‌توانید هم زمان هم صحبت کنید و هم ترجمه کنید. ولی با گوشی و تبلت می‌توانید این کار را انجام دهید.

در برخی زبان‌ها، می‌توانید هر دو زبان دو طرف مکالمه را که بین دو زبان مختلف شکل گرفته است با اپلیکیشن گوگل ترنسلیت ترجمه کنید.

برای متوقف کردن ترجمه، در بالا سمت چپ، گزینه Back یا بازگشت را بزنید.

در بعضی زبان‌ها، می‌توانید هر دو طرف مکالمه بین دو زبان مختلف را ترجمه کنید.

فناوری‌های تشخیص صدا در سال‌های آینده در کانون توجه قرار خواهند داشت. این فناوری باعث توسعه اپلیکیشن‌های مترجم سخنگو شده است.

غیر از گوگل ترنسلیت چندین مترجم‌ صوتی فوری برای دیوایس‌های مختلف ارائه شده است. در مجموعه‌ای از بهترین مترجم صوتی را معرفی می‌کنیم.

مترجم صوتی مایکروسافت، پاسخ شرکت مایکروسافت به گوگل ترنسلیت است. این مترجم صوتی، اپلیکیشن‌های رایگان برای ویندوز، iOs و اندروید دارد. این اپلیکیشن می‌تواند عبارات گفتاری، متن و تصاویر را ترجمه کند و قابلیت ترجمه ویدیو ندارد. مایکروسافت فقط از ۶۰ زبان پشتیبانی می‌کند و همه ویژگی‌ها و امکانات آن برای همه زبان‌ها قابل استفاده نیست. علاوه بر این، در ترجمه مکالمات فوری، توانسته گوگل را پشت سر بگذارد و عملکرد بهتری داشته باشد. با کمک این اپ می‌توانید مکالماتی طبیعی‌تر و واقعی‌تر با افرادی از زبان‌های دیگر داشته باشید.

اپلیکیشن آی ترانسلیت برای دیوایس‌های اندروید و iOs ارائه شده است و امکان ترجمه صدا به صدا و تبدیل متن به صوت را فراهم کرده است. این اپلیکیشن از ۴۴ زبان و گویش پشتیبانی می‌کند البته همه آنها در یک سطح قرار ندارند. طبق برخی نقدها و نظرات، از نظر ورودی‌ها و خروجی‌های صوتی، عملکرد بهتری از مترجم صوتی گوگل دارد.

یکی از ویژگی‌های خاص این مترجم سخنگو ویژگی AirTranslate نام دارد. با کمک آن می‌توانید مکالمه بین دو نفر را با استفاده از دیوایس‌های iOS، همزمان ترجمه کنید.

تریپ‌لینگو اپلیکیشنی است که برای کمک به مسافران طراحی شده است و یک کتاب عبارات تعاملی را با یک مترجم صوتی فوری ادغام کرده است. البته ابزارهای مفید دیگری در زمینه زبان و سفر دارد. با این اپلیکیشن می‌توانید ترجمه صوتی فوری در ۴۲ زبان مختلف داشته باشید که شامل انواع مختلف عبارت‌های روزمره، رسمی، غیررسمی و… است.

سی‌های اپلیکیشنی است که امکان ترجمه صوتی فوری بین ۹۰ زبان و گویش مختلف را فراهم کرده است؛ از جمله ترجمه گویش‌های مختلف زبان عربی. این اپلیکیشن برای آیفون و کیندل ارائه شده است. این اپلیکیشن ادعا می‌کند که در زمینه تشخیص صدا، دارای دقت ۹۵ درصدی است. علاوه بر این قابلیت‌های دیگری هم دارد. مثلا انتخاب صدای مذکر یا مونث یا تغییر سرعت مکالمه.

بسیاری از مردم در آسیا به مترجم‌های صوتی و سیستم تشخیص صدای آنها اطمینان دارند و از این اپلیکیشن‌ها استفاده می کنند، این بازار چندین مترجم صوتی اختصاصی برای خود دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

بایدو ترنسلیت مترجم صوتی رایگان و سرویس ترجمه برای ۱۶ زبان پرطرفدار را فراهم کرده است. این اپلیکیشن با کمک ۵ میلیون فرهنگ لغت معتبر، امکان ترجمه صوت به صوت را در آن واحد فراهم می‌کند. امکان ترجمه تصویری از چندین زبان از جمه انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره‌ای هم در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

برای ترجمه آفلاین هم این اپلیکیشن از فرهنگ لغت‌های معتبر و بسته‌های صوتی ژاپنی، کره‌ای و انگلیسی آمریکایی استفاده می‌کند. این اپلیکیشن امکانات جانبی دیگری دارد که مخصوص سفر به کشورهای آسیایی است مثلا دارای اصطلاحات کاربردی برای مکالمات روزمره است.

یاندکس در واقع جایگزین موتور جست‌وجوی گوگل در روسیه است. این موتور جست‌وجو جایگزینی هم برای گوگل ترنسلیت دارد. این مترجم صوتی رایگان امکان ترجمه بین ۹۰ زبان مختلف را در حالت آنلاین فراهم می‌کند. در حالت آفلاین هم امکان ترجمه زبان‌های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی، ترکی و انگلیسی را دارد.

البته این اپلیکیشن فاصله زیادی تا مترجم صوتی گوگل دارد ولی در حال گسترش امکانات است.

این اپلیکیشن مثل سایر اپلیکیشن‌های مترجم صوتی فوری، هم دارای فناروی تشخیص صدا است و هم امکان ترجمه تصاویر دریافت شده از دوربین را دارد. البته مورد دوم، فقط به چند زبان محدود می‌شود. این اپلیکیشن داری تاریخچه است که در آن می‌توانید ترجمه‌ها را ذخیره کنید.

یاندکس ترنسلیت علاوه بر مترجم سخنگو، یک اپلیکیشن دیکشنری هم هست و از طریق آن می‌توانید معنا، کلمات مترادف و مثال‌های استفاده از کلمات مختلف را پیدا کنید. همه این امکانات رایگان است. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده‌ای است که کار کردن با آن را آسان و لذت‌بخش می‌کند. یاندکس ترنسلیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارائه شده است.

سلام آیا نرم افزاری هست که بتونه فایل صوتی زبان انگلیسی رو به فارسی ترجمه کنه؟ این نام افزارها ترجمه فوری و همزمان هست ولی اگر یک فایل صوتی انگلیسی داشته باشیم و بخواهیم به فارسی ترجمه بشه چی آیا گرم افزاری هست؟

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

سلام آیا نرم افزاری هست که بتونه فایل صوتی زبان انگلیسی رو به فارسی ترجمه کنه؟ این نام افزارها ترجمه فوری و همزمان هست ولی اگر یک فایل صوتی انگلیسی داشته باشیم و بخواهیم به فارسی ترجمه بشه چی آیا نرم افزاری هست؟

سلام سوال بنده ام همین هست، نرم افزاری پیدا کردید؟

سئوال من نیز در همین مورد است،آیا نرم افزاری یا سیستمی وجود داره که با نصبش بشه با کمی تاخیر در یک گفتگوی تلفنی یا تصویری حضور مفید داشت و اًضهار نظر گرد

با سلام برای من این قابلیت گوگل خیلی خوب بود و از شما بسیار متشکرم.

سلام، آیا امکانش هست که صدای فیلمی که داره به زبان لاتین توسط پلیر پخش میشه رو هم ترجمه کرد؟

سلام یه سوال داشتم من میخوام با یکی تصویری صحبت کنم ولی انگلیسی بلد نیستم آیا برنامه ای هست که بشه صحبت های هر دو طرف را ترجمه کنه مثلاً وقتی من با اون فارسی حرف میزنم برایش به انگلیسی ترجمه کنه؟ اگه چنین چیزی هست میشه لینکشو برام بفرستید ممنون میشم

سلام این نزم افزاری که الان گفتن واسه ترجمه فارسی هم داره؟چون چند تایی نصب کردم فارسی نداشت

سلام وقت بخیر ببخشید نرم افزاری هست که من وقتی درشبکه اجتماعی با شخصی صوتی یا تصویری صحبت میکنم بتونه زبان من و طرف مقابل همزمان برای همدیگر ترجمه کنه تا بتونیم باهم صحبت کنیم؟ لطفا اگه هست معرفی کنید ننیاز دارم باتشکر

نرم افزاری که بتونه سوال صوتی انگلیسی رو به نوشتاری جواب بده مثلا تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟(سوال به صورت صوتی) جواب(بصورت نوشتاری) توجه داشته باشین که ترجمه نکنه سوال و جواب انگلیسی بده

شما میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان نصب کنید ، اما متاسفانه تنها قادر به ترجمه 20 جمله به صورت روزانه هستید ، و برای نا محدود کردن نرم افزار باید آن را از داخل نرم افزار خریداری کنید

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که زندگی روزمره ی آنها وابستگی زیادی به زبان انگلیسی دارد .

به طور حتم تمامی ما بر حسب نیاز یک دیکشنری در گوشی خود نصب کرده ایم و با توجه به شرایط از آن استفاده میکنیم .

اما چیزی که برای زبان آموزان خسته کننده است تایپ مداوم کلمات جدید در دیکشنری در هنگام مطالعه است و وجود یک مترجم صوتی بهترین ابزار برای آنها به حساب می آید .

نرم افزار Voice Translator Pro همان چیزی است که خودم به شخصه دنبال آن بودم و خوشبختانه این نرم افزار ارزشمند در استور قرار گرفته است .

این نرم افزار سرعت سرچ لغات را چندین برابر میکند ، نقطه ی قوت این نرم افزار این است که متن را هم میتواند به راحتی ترجمه کند و در اختیار شما قرار دهد .

خوشبختانه این نرم افزار زبان فارسی را هم پشتیبانی میکند ، البته تنها در حالت انگلیسی به فارسی قابلیت صوتی فعال می باشد و امکان بیان لغات فارسی و ترجمه ی آن به انگیسی فعلا امکان پذیر نمی باشد .


خب خدارو شکر که اینبار زیر خبر جمله ی پرسشی نزاشتید.
خیلی رو مخ بود.

خب خدارو شکر که اینبار زیر خبر جمله ی پرسشی نزاشتید.

دانلود نرم افزار حرفه ای مترجم متن (برای ویندوز)

نرم افزار Ace Translator یکی از بهترین نرم افزارها برای ترجمه متن است. البته برای اینکه کار ترجمه متن را با این نرم افزار انجام دهید، هنگام کار باید کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد. زیرا این نرم افزار ترجمه ها را از بانک آنلاین خود دریافت می کند و نمایش می دهد.

این نرم افزار توانایی ترجمه 54 زبان را به یکدیگر دارد که شامل زبان فارسی نیز می شود.

این که نرم افزار Ace Translator کار ترجمه را به صورت آنلاین انجام می دهد، دو دلیل مهم دارد:

1- با توجه به اینکه این نرم افزار از 54 زبان برای ترجمه پشتیبانی می کند، حجم منابع لغات آن بسیار زیاد است (شاید چندین گیگابایت). بنا بر این امکان ارائه کل نرم افزار به صورت یک پکیج وجود ندارد.

2- دیتابیس واژگان نرم افزار Ace Translator توسط اپراتور های آن به طور روزانه در حال کنترل و افزایش لغات است. بنابر این در هر لحظه که شما درخواست ترجمه متنی را به نرم افزار می دهید، این نرم افزار از آخرین لغات و اصطلاحات اضافه شده به دیتابیس برای ترجمه استفاده می کند تا بهترین ترجمه را ارائه دهد.

متنی که توسط نرم افزار Ace Translator ترجمه می شود، قابل کپی برداری و ذخیره سازی است. متن ترجمه شده با توجه به اینکه به صورت نرم افزاری ترجمه می شود، برای استفاده های بعدی نیاز به ویرایش دارد. در محیط همین نرم افزار شما می توانید متن ترجمه شده را ویرایش کنید تا اگر خواستید آن را جایی درج کنید، به بهترین شکل خود باشد. همچنین می توانید متن ترجمه شده را مستقیما پرینت بگیرید.

سرعت ترجمه این نرم افزار نیز بسیار بالاست. یعنی از لحظه ای که دکمه “ترجمه” را می زنید تا زمانی که متن ترجمه شده نمایش داده می شود تنها چند ثانیه طول خواهد کشید.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون (برای ویندوز)

اکثر کاربران با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستند. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.

سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد. (این واژه نامه ها به اسم Glossary و با پسوند BGL منتشر میشوند)

علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.

بابیلون حاوی دیکشنری فارسی به انگلیسی، دیکشنری انگلیسی به فارسی، و دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است. همچنین قابلیت تلفظ صوتی لغات را دارد. علاوه بر قابلیت ترجمه کلمات و اصطلاحات، این نرم افزار به عنوان مترجم برای ترجمه متن نیز قابل استفاده میباشد.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار حرفه ای مترجم متن (برای ویندوز)

نرم افزار Ace Translator یکی از بهترین نرم افزارها برای ترجمه متن است. البته برای اینکه کار ترجمه متن را با این نرم افزار انجام دهید، هنگام کار باید کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد. زیرا این نرم افزار ترجمه ها را از بانک آنلاین خود دریافت می کند و نمایش می دهد.

این نرم افزار توانایی ترجمه 54 زبان را به یکدیگر دارد که شامل زبان فارسی نیز می شود.

این که نرم افزار Ace Translator کار ترجمه را به صورت آنلاین انجام می دهد، دو دلیل مهم دارد:

1- با توجه به اینکه این نرم افزار از 54 زبان برای ترجمه پشتیبانی می کند، حجم منابع لغات آن بسیار زیاد است (شاید چندین گیگابایت). بنا بر این امکان ارائه کل نرم افزار به صورت یک پکیج وجود ندارد.

2- دیتابیس واژگان نرم افزار Ace Translator توسط اپراتور های آن به طور روزانه در حال کنترل و افزایش لغات است. بنابر این در هر لحظه که شما درخواست ترجمه متنی را به نرم افزار می دهید، این نرم افزار از آخرین لغات و اصطلاحات اضافه شده به دیتابیس برای ترجمه استفاده می کند تا بهترین ترجمه را ارائه دهد.

متنی که توسط نرم افزار Ace Translator ترجمه می شود، قابل کپی برداری و ذخیره سازی است. متن ترجمه شده با توجه به اینکه به صورت نرم افزاری ترجمه می شود، برای استفاده های بعدی نیاز به ویرایش دارد. در محیط همین نرم افزار شما می توانید متن ترجمه شده را ویرایش کنید تا اگر خواستید آن را جایی درج کنید، به بهترین شکل خود باشد. همچنین می توانید متن ترجمه شده را مستقیما پرینت بگیرید.

سرعت ترجمه این نرم افزار نیز بسیار بالاست. یعنی از لحظه ای که دکمه “ترجمه” را می زنید تا زمانی که متن ترجمه شده نمایش داده می شود تنها چند ثانیه طول خواهد کشید.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ترجمه متن به صورت آنلاین (برای ویندوز)

اگر در اینترنت مشغول وبگردی باشید و با یک عبارت انگلیسی برخورد کنید و بخواهید معنی آن کلمه یا جمله را بفهمید میتوانید از نرم افزار QTranslate استفاده کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین متن یا کلمه شما را ترجمه میکند و مانند یک دستیار میتوانید از آن استفاده کنید.

با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. و بیشتر افراد ترجیح میدهند ترجمه مورد نظر خود را توسط نرم افزارهای مترجم انجام دهند. قابلیت جستجوی سریع و ترجمه متن، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزارهاست که باعث ارجحیت آن نسبت به کتاب های دیکشنری میشود.

QTranslate نیز یکی از این نرم افزارهای دیکشنری و ترجمه متن است. این نرم افزار در واقع به عنوان یک رابط بین کاربر و سرورهای آنلاین ترجمه عمل میکند. فقط کافیست متن مورد نظر خود را در آن کپی کرده و زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید تا آن را برای شما ترجمه کند. البته برای کار با این نرم افزار باید به اینترنت متصل باشید.

دیکشنری QTranslate قابلیت های صوتی (تلفظ کلمات) را نیز دارد. همچنین دارای واژه نامه هایی برای ترجمه فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی، و انگلیسی به انگلیسی میباشد. علاوه بر فارسی و انگلیسی، این نرم افزار از 80 زبان زنده دنیا نیز برای ترجمه پشتیبانی میکند.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون (برای ویندوز)

اکثر کاربران با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستند. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.

سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد. (این واژه نامه ها به اسم Glossary و با پسوند BGL منتشر میشوند)

علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.

بابیلون حاوی دیکشنری فارسی به انگلیسی، دیکشنری انگلیسی به فارسی، و دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است. همچنین قابلیت تلفظ صوتی لغات را دارد. علاوه بر قابلیت ترجمه کلمات و اصطلاحات، این نرم افزار به عنوان مترجم برای ترجمه متن نیز قابل استفاده میباشد.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

بسیاری از اوقات، به دلایل متفاوت، نیاز به مترجم متن احساس می‌شود؛ در کارهای تحقیقاتی، پروژه‌های کاری، راه‌اندازی وب‌سایت و غیره. باید گفت حتی مترجمین و ویراستاران نیز به نرم‌افزارهای ترجمه احتیاج دارند. این به معنی ناتوانی هیچ‌کدام از این گروه‌ها نیست. مدیریت یک ترجمه تیمی، کاری است که علاوه بر آشنایی با اصول و اساس کارکردهای زبانی، تسلط به برنامه‌ریزی زمانی، نیروی کار و مشاهده پیشرفت کار را نیز می‌طلبد.

نرم افزار ترجمه متن (که تعداد آنها به لطف یادگیری ماشین و توانایی‌های کامپیوتری و مبتنی بر کلاود، روزبه‌روز بیشتر می‌شود) باید قادر باشد سطح درخواست شما را تشخیص داده و در مقابل، شما نیز باید اطلاعی کلی از انواع آنها داشته باشید تا انتخابی درخور انجام دهید.

گاهی هدف فقط ترجمه متن تابلوی سر چهارراه است، گاهی باید برای پروژه تحقیقاتی برنامه‌ای قادر به ترجمه متون از فارسی به انگلیسی یا بالعکس داشته باشید، بعضاً هم نیاز است به گروهی ملحق شوید و از اقدامات پیشین آگاه شده و دانش زبانی خود را نیز  با بقیه به اشتراک بگذارید. پس یک نرم‌افزار ترجمه، صرفاً شما را در برگردان از زبانی به زبان دیگر یاری نمی‌کند.

به دلیل هزینه‌های مالی و زمانی مربوط به دانلود این برنامه‌ها، خصوصاً در کشور ایران که با تحریم‌های متعددی روبه‌رو است و آگاهی از این نرم‌افزارها یا پلتفرم‌ها در سطح پایینی قرار دارد، بر آن شدیم تا چند مورد از آنها را معرفی کرده و طبق کاربرد، مورد منتخبی را برای شما برگزینیم.

برای سهولت انتخاب، برنامه‌ها را در سه دسته قرار می‌دهیم؛ مدیریت و ترجمه تخصصی، ترجمه عبارات و جملات، ترجمه کوتاه.

ابزارهای کامپیوتر و موبایل، به لطف حضور اینترنت، تا حدودی هم‌پوشانی در وظایف دارند. با این حال دو مورد ترجمه نخست، بهترین کارایی را روی کامپیوتر داشته و مورد سوم برای دستگاه‌های موبایل مناسب‌تر است.

«تمامی برنامه‌های زیر از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند»

مترجمی می‌تواند سریع و صحیح کار کند که از ابزارهای موجود فعلی بتواند به نحو احسن استفاده کند. برخی از این برنامه‌ها، به صورت آفلاین کار می‌کنند و تعدادی نیز مبتنی بر اینترنت و فضای کلاود هستند. هرچند باید توجه داشت که تخصصی بودن این ابزارها، استفاده رایگان از آنها را دشوار می‌کند. برای ورود به صفحه اصلی و دانلود برنامه، کافیست روی نام آن کلیک کنید.

این برنامه آفلاین است. اگرچه برای استفاده از نسخه کامل آن باید هزینه‌ای معادل 770 دلار بپردازید، اما امکاناتی نظیر ترجمه ماشینی داخلی، پشتیبانی از زبان‌های بسیار، تضمین کیفیت زبانی، بررسی املایی، سگمنت‌بندی، دایره لغات، پشتیبانی از انواع فایل‌ها (مانند InDesign) و چندین مورد دیگر را در اختیار خواهید داشت. در ادامه، داشبورد محیط کاربری برنامه را می‌بینید.

این برنامه نیز آفلاین بوده و برخلاف بسیاری از نرم‌افزارهای این حوزه، رایگان می‌باشد. البته این ویژگی نباید باعث شود فکر کنیم توانایی‌های کمی دارد. امکانات این برنامه شامل تطبیق فازی (برای یافتن عبارات مشابه)، پردازش همزمان چندین پروژه، استفاده از چندین مموری ترجمه (TM)، دیکشنری شخصی با قدرت تشخیص فرم‌های مختلف افعال و کلمات، پشتیبانی از اکثر فرمت‌ها (حتی HTML)، اتصال به گوگل ترنسلیت و موارد بسیار دیگر می‌باشد. ظاهر محیط کاربری این برنامه ساده است؛ اما با کمی کار کردن با آن متوجه می‌شوید که لازم است منوهای زیادی را پشت سر خود ببندید!

این مورد یک پلتفرم آنلاین است که توانایی محیرالعقولی در ترجمه و مدیریت پروژه دارد. البته باید اشاره کرد که دسترسی به این مجموعه با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نمی‌باشد. از قابلیت‌های این پلتفرم می‌توان به هاستینگ بازه گسترده‌ای از فرمت‌های فایل، ترک‌چنچ، ویرایش‌گری کامل برای مترجم، لغت‌نامه شخصی، کار با محتوای HTML، زیرنویس ویدیو و مدیریت تیم اشاره داشت. استفاده از این امکان، به مدت دو هفته رایگان است و پس از آن باید حداقل مبلغ 139 دلار ماهانه بپردازید.

این مورد نیز یک پلتفرم مبتنی بر کلاود است که در حالت پایه، تمامی امکانات لازم برای ترجمه و مدیریت پروژه مانند کاربرهای نامحدود، دسترسی به بیش از 11 موتور ترجمه ماشینی، مموری و پایگاه ترجمه (TB) را در اختیار شما قرار می‌دهد. نسخه پولی این پلتفرم که ماهانه 249 دلار هزینه برایتان دارد، امکانات مضاعفی مانند اتوپایلوت برای مدیریت پروژه، اتوماسیون افزوده و مواردی تخصصی دیگری را ارائه می‌کند.

نرم‌افزار مترجم ترادوس نیز یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد ترجمه متن است که می‌تواند به شما کمک کند مطالب مورد نظرتان را دقیق‌تر و سریع‌تر ترجمه کنید. این برنامه سرعت و دقت بالایی در ترجمه دارد؛ هم‌چنین اصطلاحات شرکت‌های بزرگ نیز در آن گنجانده شده است. نرم‌افزار مترجم ترادوس شناخته‌شده‌ترین برنامه این لیست در بین مترجمین سراسر دنیا می‌باشد. ترادوس روی نسخه‌های مختلف ویندوز و مک قابل نصب است و می‌توان به صورت آفلاین از آن استفاده کرد. این برنامه به مدت یک ماه رایگان است و سپس هزینه‌ای حداقل معادل 129 دلار برای خرید از شما دریافت خواهد کرد.

نتیجه‌گیری: با در نظر گرفتن جمیع شرایط مانند دسترسی، توانایی و تعداد کاربران، نرم‌افزار ترادوس می‌تواند انتخاب نخست یک مترجم حرفه‌ای باشد.

اگرچه این برنامه‌ها برای کارهای تخصصی ساخته نشده‌اند، اما هر مترجم در هر سطح با انتخاب یکی از آنها می‌تواند بخشی از وظایف خود را سبک‌تر کرده و بهینه سازد. گذشته از اشخاص حرفه‌ای در زمینه ترجمه، نیاز افراد دیگر مانند هر محقق، دانشجو، یا کاربر عادی به ترجمه عبارات و پاراگراف‌هایی از متون نیز به خوبی توسط این برنامه‌ها برطرف می‌شود.

این برنامه برای ترجمه متون کم‌حجم مناسب است. شما می‌توانید متن خود را از فارسی به زبان‌های دیگر و یا بالعکس توسط این نرم‌افزار ترجمه کنید. این برنامه از مترجم‌های آنلاین مانند بینگ ترنسلیتور، گوگل ترنسلیت، بابیلون و یاندکس پشتیبانی کرده و از آنها کمک می‌گیرد. به همین دلیل برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید.

این برنامه یکی دیگر از نرم‌افزارهای مترجم است که می‌تواند جملات یا کلمات را به شکل مستقل ترجمه کند. این نرم‌افزار دارای براوزر است و به راحتی می‌تواند وب‌سایت ‌های مدنظرتان را به زبان فارسی ترجمه کند. رابط کاربری این برنامه ساده است و در عین حال، از فرمت‌های بسیاری نیز پشتیبانی می‌کند.

این برنامه نیز مانند سایر نرم افزارهای معرفی‌شده، برای ارائه بهترین نتیجه به اینترنت نیاز دارد. این نرم‌افزار می‌تواند لغات و متون را به 104 زبان مختلف ترجمه کرده و آن را به فایل متنی تبدیل نماید. حجم برنامه کم است و هم‌چنین با نسخه‌های مختلف ویندوز و مک سازگار است. این برنامه به مدت دو هفته رایگان است و سپس باید خریداری شود.

می‌توان گفت پلتفرم ترجمه گوگل، که بسیاری از این برنامه‌ها از API آن نیز استفاده می‌کنند، پیش تمامی افرادی که با زبان انگلیسی سروکار داشته‌اند شناخته شده است. این پلتفرم به صورت آنلاین برای بیش از 100 زبان در دسترس است و نسخه نرم‌افزاری آن نیز برای سیستم عامل‌های موبایل موجود می‌باشد.

نتیجه‌گیری: توصیه بر این است که برای ترجمه، همیشه به اینترنت متصل باشید. در این شرایط یقیناً گوگل ترنسلیت رتبه اول مترجم‌های ماشینی را کسب خواهد کرد.

این قسمت، شاید جالب‌ترین و تعجب‌آورترین همراهی تکنولوژی و ترجمه تاکنون باشد. نرم‌افزارهای سیستم عامل‌های موبایل قادر هستند تابلوها، علائم یا متون انگلیسی را در لحظه برای شما ترجمه کنند. اگرچه تلفظ برای زبان فارسی معمولاً در این برنامه‌ها غایب است، اما قطعاً بخش بزرگی از مشکلات احتمالی مربوط به برقراری ارتباط یا یافتن مسیر در کشورهای دیگر توسط آنها مرتفع خواهد شد.

مترجم مایکروسافت روی موبایل عملکرد مناسبی دارد، اما نمی‌توان گفت عالی است. ترجمه عبارات و کلمات توسط این برنامه به راحتی انجام می‌گیرد، اما تشخیص متن عکس، این نرم‌افزار را به دشواری می‌اندازد. ترجمه صوتی این برنامه نیز در حد قابل قبول است. برای سیستم عامل آی‌اواِس از این لینک استفاده کنید.

این برنامه یکی از تواناترین موردها در زمینه ترجمه صوتی می‌باشد و جزو منتخب‌های گوگل پلی نیز قرار گرفته است. اگرچه امکان دانلود آن برای کاربران ایرانی وجود ندارد، اما استفاده از آن چنین محدودیتی را ندارد. برای سیستم عامل آی‌اواِس از این لینک استفاده کنید.

ویژگی این برنامه در کنار توانایی‌های ذکرشده برای موارد بالا، امکان استفاده به صورت آفلاین است. ترجمه صوت، تصویر و متن در این برنامه به شکلی قابل قبول انجام می‌گیرد. برای سیستم عامل آی‌اواِس از این لینک استفاده کنید.

این برنامه، نسخه نصبی پلتفرم گوگل ترنسلیت است و همان قابلیت‌ها را به همراه چند مورد دیگر ارائه می‌دهد. ترجمه تصویر، صوت و متن به شکلی جذاب و در سطحی مناسب انجام می‌شود. هم‌چنین باید اضافه کرد می‌توان ترجمه را به صورت آفلاین نیز انجام داد. البته در این حالت، آپدیت‌های مداوم عبارات و کلمات را از دست خواهید داد. برای سیستم عامل آی‌اواِس از این لینک استفاده کنید.

نتیجه گیری: اگرچه فاصله بین توانایی‌های این برنامه‌ها اندک است و روزبه‌روز نیز کاهش می‌یابد، هم‌چنان می‌توان گوگل ترنسلیت را پیشتاز این لیست دانست.

این اپلیکیشن یک دیکشنری یا فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و برعکس است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت را در خود نگهداری می­ کند. استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین است.

این اپلیکیشن مخصوص زبان فارسی طراحی شده است و دیکشنری­ های تخصصی برای رشته­ های مختلف دارد که می­ تواند برای دانشجویان بسیار کاربردی باشد.

بدون شک دیکشنری آکسفورد یکی از مشهورترین و قابل اعتمادترین دیکشنری­ هاست که حالا با نسخه موبایل خود به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است. لغت­نامه آکسفورد به طور مستمر به روز رسانی می­ شود و دایره لغات آن هر روز در حال گسترش است.

این اپلیکیشن یکی از بهترین لغت­ نامه ­های فارسی برای موبایل است که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این دیکشنری لغات را به صورت موضوعی و تخصصی در رشته­ های مختلف در نظر گرفته و معانی متفاوتی بر اساس کاربرد آن­ها ارائه می­دهد. همچنین از ویژگی ­های آن می­توان به دسترسی به واژگان فرهنگ لغات دهخدا و دکتر معین اشاره کرد.

پارس دیک نیز یکی دیگر از اپلیکیشن­ های دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس است که به صورت آفلاین کار می­کند. این دیکشنری بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را دارد و می ­تواند لغات را با دو لهجه بریتیش و آمریکایی تلفظ کند. همچنین متضادها و مترادف­ های کلمات را نیز نمایش می­ دهد.

نکته‌ای که باید درباره نرم‌افزارهای مترجم متن در نظر داشت این است که نتیجه نهایی همیشه همان چیزی که می‌خواهید، یا حتی آنچه که باید باشد نیست. این برنامه‌ها نقشی کمکی دارند و در نهایت، این خود شما هستید که باید اصل کار ترجمه را انجام دهید.

ایرادات ترجمه ماشینی بر کسی پوشیده نیست، چرا که در نهایت متن توسط ربات ترجمه می‌شود و برای بهبود، نیاز است بازخوانی و ویرایش شود؛ که بعضاً به‌صرفه است ترجمه را از اساس خودتان انجام داده یا به اهل فن بسپارید. اما در هر حال، استفاده صحیح از این نرم‌افزارها می‌تواند سرعت ترجمه‌تان را بالا ببرد.

اگر هنوز ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نکرده‌اید، همین الان وارد تلگرام و اینستاگرام شوید و به جمع صدها دنبال‌کننده رایت می بپیوندید.

علاوه بر به اشتراک‌گذاشتن آخرین مطالب مفید و کاربردی سایت، تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی ترجمه و ویرایش تخصصی، از این به‌بعد به‌صورت محدود فقط و فقط در تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌شوند. 

خواهش می کنم، خوشحالیم که معرفی این نرم افزار ها برای شما مفید واقع شده است.

خواهش می کنم، نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

سلام ببخشید از بین این نرم افزارها کدومشون متن بهتر ترجمه میکنن؟که قابل فهم باشه…

سلام، هر کدام نقص ها و مزایای خود را دارند و معمولا برای زبان فارسی زیاد خوب عمل نمی کنند. نرم افزار ها هیچگاه جای ترجمه انسانی را نمی گیرند.

کجا دانلود کنیم من هیچ کلیدی برای دانلود پیدا نکردم

Δdocument.getElementById( “ak_js” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

با عضویت در خبرنامه ایمیلی رایت می، جدیدترین و مفیدترین مطالب سایت را به‌همراه تخفیف‌های ویژه و مناسبتی در ایمیل خود دریافت نمایید:

ما هم مثل شما از اسپم متنفریم و ایمیل‌های اسپم و تبلیغاتی ارسال نخواهیم کرد

🏴 شهادت امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، تسلیت باد 🏴

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

سلام
من لبتابم مدلasus د.KSJاست و من به ویندوز هشت اپدیتش کردم کجا میتونم براش درایور پیدا کنم.بعد اینکه NVIDIA GEFORCE GT 540M CUDA 2GBاست کجا باید اپدیتش کنم/

سلام دوستان
فایل dmg رو با نرم افزار transmac روی دیسک کپی کنید

با سلام
تفاوت نسخه LT با نسحه های دیگر چیست
آیا پس از دانلود نرم افزار باید SP1 و LT SP1 هم دانلود کرد

سلام.خسته نباشید.واقعاً سایتتون خیلی عالیه.بخصوص آپدیت های آفلاین ESET که قرار میدین.من هروقت بخوام آفلاین آپدیت کنم به سایت شما میام.خواهشمند است ادامه دار باشد.چون آپدیت هاتون به روزه….با تشکر جواد

روی C5-3 که کار نمی کند یعنی در هنگام نصب می گوید فایل خراب است…

با تشکر از شما و مدیران سیستم سایت کاربردی و آموزشی جالبی دارد اما جای کار بیشتری وجود دارد
یک همایش بین کاربران این سایت در سطح شهر تهران برگزار و آشنایی با سطح دانش کاربران و شناسایی نخبگان جهت بهره برداری از بالا بردن سطح سایت. توفیقتان روز افزون

الان ساعت 20:30 سه شنبه. سایت Mozilla هنوز خودش نذاشته اما سافت گذر چه که نمیکنه !!!!!!!

از لحاظ سادگی wamp از لحاظ کار فعلا انروید از php بنظر بهتره.

سلام
این آنتی ویروس بدرد نمی خورد معایب زیادی دارد گیر دادن به کرک ها واسکن کندضعف در شناسایی بعضی از تروجان ها اصلا در حد کسپراسکی 2011 ونورتون وآویرا نیست

پس از معرفی و جایگزینی برنامه‌ی GoldenDict به عنوان جایگزین مناسب برای نرم‌افزار بابیلون این بار نیز یک برنامه‌ی دیگر که از نظر ساختاری شباهت زیادی به بابیلون دارد، معرفی می‌نماییم. حسن بزرگ GoldenDict این بود که از دیکشنری‌های بسیار زیاد و متنوعی که برای بابیلون ساخته شده‌اند و تقریبا نیاز همه‌ی کاربران را برآورده می‌کند، به طور کامل پشتیبانی می‌کرد اما از چند نظر دارای معایبی بود که از جمله دارای OCRضعیف، عدم پشتیبانی از کلید وسط ماوس و… را می‌توان برشمرد.

نرم‌افزار Lingoes نیز مانند بابیلون به عنوان یک میزبان دیکشنری‌های مختلف است ولی فقط دیکشنری‌های با فرمت خاص خود را پشتیبانی می‌کند. البته تنوع و تعداد دیکشنری‌های ساخته‌شده برای این برنامه به گستردگی دیکشنری‌های بابیلون نیست ولی می‌تواند پاسخگوی کاربران عادی باشد. برای زبان فارسی سه دیکشنری برای این برنامه وجود دارد که البته دیکشنری‌های قدرتمندی هستند.

– امکان استفاده از دیکشنری در محیط ویندوز با استفاده از کلید میانبر (پشتیبانی از کلید وسط ماوس)

– قابلیت ترجمه‌ی متن با استفاده از مترجم‌های آنلاین مانند مترجم گوگل

سافت گذر از سازندگان دیکشنری‌های فارسی بابیلون دعوت می‌کند تا دیتابیس دیکشنری‌های خود را در این‌جا برای این برنامه نیز ارائه نمایند. 

1- تمامی دیکشنری‌های فارسی ساخته‌شده برای این برنامه به همراه دو دیکشنری انگلیسی به انگلیسی بسیار قدرتمند قرار داده شد.

2- مجموعه‌ای شامل تلفظ 10863 کلمه نیز قرار داده شد. برای اضافه کردن این مجموعه ابتدا در محل نصب برنامه و داخل فولدر speech یک فولدر جدید ساخته و آن را Lingoes English بنامید. سپس فایل‌های صوتی مجموعه(به تفکیک فولدرهای حروف الفبا) را در این فولدر کپی کرده سپس برنامه را باز کرده و در قسمت Configuration و زبانه‌ی Speech و قسمت Natural Voice Engine، فولدر ساخته‌شده(Lingoes English) را اضافه کنید و در نهایت روی Rebuild Index File کلیک کنید.  

پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

معرفی برنامه Translate Voice – Translator :
مترجمی برای تمام افراد در تمام اوقات!
اپلیکیشن Translate Voice – Translator بهترین مترجم صوتی برای اندروید است که توانسته در مدت بسیار کوتاهی در گوگل پلی کاربران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کند. این مترجم صوتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

با دانلود رایگان آخرین ورژن این نرم افزار مترجم صوتی برای اندروید می توانید همچون یک انگلیسی و یا کانادایی انگلیسی صحبت کنید. از این مترجم صوتی می توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین استفاده کنید.
مترجمی شگفت انگیز، که قادر است تمامی زبان های جهان را به همدیگر ترجمه کند.
حرف بزنید و هر زبانی را که در دنیا می خواهید ترجمه کنید. این مترجم پیشرفته اندروید می تواند نطق شما را از فارسی به انگلیسی ترجمه کند و یا بلعکس از انگلیسی به فارسی. با کمک گرفتن از نرم افزار زبان Voice Translator می توانید یک فایل صوتی انگلیسی (و یا هر زبان دیگری) را با استفاده از میکروفن برنامه وارد برنامه کنید تا نرم افزار آن را به صورت نوشتاری ترجمه کند.
زبان های مختلف جهان را به راحتی و سریع یاد بگیرید، مترجم صوتی و گفتاری Voice Translator تنها یک مترجم صوتی نیست بلکه می توانید کلمه و یا جمله مورد نظر خود را در پایین صفحه تایپ کنید تا برنامه به صورت حرفه ای آن را برای شما ترجمه کند. بیش از 80 زبان زنده جهان برای ترجمه، مانند اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، چینی، کره ای، ژاپنی، ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، عربی، دانمارکی، فنلاندی و…
همچنین اصلاح املایی، پیشنهادات کلمه، حفظ تاریخچه بر اساس آخرین ترجمه ها، به اشتراک گذاری متون به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جستجو، یادداشت ها و برنامه های کاربردی دیگر که شما نصب کرده اید.

– ترجمه بیش از 80 زبان.
– ورودی صوتی در تمام زبان ها.
– تاریخچه ترجمه
– صدای خروجی در 44 زبان.
– اصلاح املایی
– کلمات پیشنهادی
– اشتراک گذاری متن به طور مستقیم به برنامه های دیگر.
– نرم افزار مترجم رایگان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Δdocument.getElementById( “ak_js” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

حق انحصاری © ۱۴۰۰ پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوترنرم افزار ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی برای کا0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2021 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

Translate voice – Pro v329.0 – اپلیکیشن ترجمه حرفه ای متون به صورت صوتی در اندروید !
نسخه پریمیوم و پولی با قیمت 1.99 دلار برای شما

تاکنون برنامه های بسیاری برای ترجمه متون منتشر شده اند که تمامی آن ها مبتنی بر تایپ متون و سپس ترجمه هستند ؛ حال قصد داریم برنامه ای فوق العاده حرفه ای و کاربردی برای ترجمه متون به صورت صوتی را حضور شما کاربران محترم معرفی کنیم ؛ اپلیکیشن Translate voice – Pro عنوان برنامه ای حرفه ای و خارق العاده در زمینه آسان و بدون دردسر ترجمه متون به صورت صوتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت 1.99 دلار توسط استودیوی Language Translator در مارکت بزرگ گوگل (گوگل پلی) منتشر شده است ؛ با نصب این اپلیکیشن برروی دستگاه اندرویدیتان، دیگر نیاز نیست که ساعت ها وقت خود را برای تایپ متون صرف کرده و سپس ترجمه آن ها را دریافت کنید، تنها کافیست انگشت خود را بر روی صفحه نمایش قرار داده و با شروع به صحبت کردن ترجمه آن را با 44 زبان مختلف به صورت صوتی دریافت نمایید! سیستم ترجمه تایپی برنامه نیز از 80 زبان پشتیبانی می کند و طیف گسترده ای از لغات را در بر می گیرد. از دیگر قابلیت های بینظیر ترنسلیت وویس می توان به اسپل کلمات اشاره کرد که می تواند به میزان بسیار بالایی به بهبود تلفظ کلمات ما کمک کند. سیستم هوشمند تصحیح غلط های املایی و همچنین پیشنهاد کلمات موجب شده که ضریب خطا در معانی بسیار کم شده تا بتوانید یک ترجمه صحیح و کاربردی را دریافت نمایید . در ادامه می توانید لیست زبان های تحت پشتیبانی برنامه را مشاهده نمایید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Translate voice – Pro اندروید :

اپلیکیشن Translate voice – Pro توانسته است در مدتی کوتاه و با قیمت 1.99 دلار امتیاز خوب 4.1 را از 5.0 توسط کابران در مارکت اندروید دریافت نماید که می توانید جدید ترین نسخه آن را بدون نیاز به هیچ گونه پرداخت هزینه ای از سایت فارسروید دریافت نمایید، همانطور که گفته شده نسخه ای که برای دانلود قرار داده ایم نسخه خریداری شده برنامه است ؛ طبیعی است که برنامه 4 مگابایتی فوق برای ترجمه متون به اینترنت نیاز داشته باشد !

 

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

 

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه با ورودی صوتی :

عربی، انگلیسی، آفریکانس، آلبانیایی، آذربایجان، ارمنستان، باسک، بنگالی، بلاروس، بوسنی، بلغاری، کاتالان، کوبانو، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، اسپرانتو، استونیایی، فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی، گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، هوسا ، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، ایگبو، اندونزیایی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی ، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مائوری، مراتی، مغولی، نپالی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، پنجابی، رومانیایی، روسی، صربی، اسلوونیایی، سومالی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، اسلواکیایی تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراینی، اردو، ویتنامی، ولزی، ییدیش، یوروبا و زولو

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه با خروجی صوتی :

عربی، انگلیسی، آفریقایی، آلبانیایی، ارمنی، بوسنیایی، کاتالان، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی، هندی، مجاری، ایسلندی، اندونزیایی، کریول، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لاتین، لتونی، مقدونی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، سواحیلی، روسی، صربی، اسلواکی، اسپانیایی، سوئدی، تامیلی، تایلندی، ترکی، ویتنامی و ویلز

فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود  مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید – ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid!

Are you sure?


Send
Cancel

گزارش شما با موفقیت ارسال شد

در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید …
نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.

يه درخواست داشتم اونم اینکه اگر اپلیکیشنی با این موضوعات مثل مترجم متن چه صوتی چه متنی یا کیبورد یا مبدل متن به گفتار و کلا ازین دست برنامه ها میزارین اخر توضیحات بنویسین که از زبان فارسی پشتیبانی میکنه یا نه تو لعضیاش میزنین بعضیا نه ولی تو هر دو حالت یعنی اگر هم پشتیبانی نمیکنه بنویسین تا خیال همه راحت شه

سلام
خواستم بپرسم برنامه ای وجود داره که در حین مکالمه تلفنی زبان رو تغییر بده یعنی ترجمه کنه مثلاً از انگلیسی به فارسی یا بلعکس ؟ اگه هست اسمش رو لطف کنید بگید

سلام
موجود نیست

سلام با این برنامه میشه یک فایل صوتی به برنامه بفرستیم و برنامه به صورت متن ترجمه کنه؟؟؟؟ شما چنین برنامه ای سراغ دارید؟؟

سلام
این برنامه ها از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنن

مثلاََ میگم فایل صوتی انگلیسی باشه و متن هم انگلیسی ترجمه کنه؟؟؟؟

بله


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

81 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 16.000+ اپلیکیشن و 10 سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

194 بازی جدید امروز قرار گرفت


com.ticktalk.translatevoicepro

دانلود / برنامه اندروید / برنامه های آموزشی / لغت نامه و ترجمه

پنج شنبه 18 بهمن 1397

11.0

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی


11.14 مگابایت


گوگل پلی

Android 4.0+


گزارش نسخه جدید یا ایراد

سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید.

228

خبـرنــامـه و
شبکه های اجتماعی

2017 Appoo ©

نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی
نرم افزار ترجمه فایل صوتی انگلیسی به فارسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *