دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

خواص دارویی و گیاهی

دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان
دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

Copy Right By 2016 – 1395

فرهنگ لغت (فارسی به انگلیسی)( انگلیسی به فارسی)(انگلیسی به انگلیسی) با بیش از 4۰۰,۰۰۰ لغت همراه با تلفظ: بریتانیایی و آمریکایی و استرالیایی و کانادایی

Hadaf Dictionary:

English=>Persian

Persian=>English

دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

English=>English

 

بدون نیاز به اینترنت و کاملا آفلاینامکان کپی ، ارسال به صورت گروهی لغات به همراه معانیارائه مثال های کاربردی برای هر لغت به منظور درک بهتر لغات در فرهنگ انگلیسی به انگلیسی     

ارائه معانی مختلف هر لغات در هنگام جستجو لغاتپاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه  به همراه تلفظ با لهجه های مختلفقابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده جهت مراجعه دوبارهسازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسیقابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعیاستفاده سریع و آسانو هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

پرمخاطب‌ترین اپ‌استور (اندروید) فارسی‌زبانان

اگر گوگل‌پلی، اپ‌استور یا کافه بازار را برای یافتن فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی جستجو کرده باشید، احتمالاً با سیلی از برنامه‌های مختلف روبرو شده‌اید و سردرگمی به شما اجازه نداده است که از میان آن‌ها چیزی انتخاب کنید.

از آنجایی که ما خودمان هم با این مشکل دست و پنجه نرم کرده‌ایم، با خودمان گفتیم احتمالاً نوشتن یک مقاله می‌توان دغدغه افراد بسیاری را پاسخ بدهد؛ اینگونه بود که نوشتن مطلب بهترین دیکشنری فارسی به انگلیسی را آغاز کردیم!

در این مطلب قصد داریم 6 دیکشنری انگلیسی به فارسی برتر را به همراه امکانات و ویژگی‌های آن معرفی کنیم.

 

دیکشنری Dict Box یکی از بهترین فرهنگ لغت‌های انگلیسی – فارسی است و توانایی ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس را دارد؛ در این برنامه می‌توانید در کنار خواندن معنی لغات، تلفظ آن را نیز بشنوید. در ادامه امکانات آن را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

محیط این برنامه را در تصویر زیر می‌بینید.

🟢 نکات مثبت:

🔴 موارد منفی:

 

فرهنگ لغت English Persian Dictionary می‌تواند ابزار خوبی برای یادگیری شما هم باشد، با سؤالات چندگزینه‌ای آن، خود را محک بزنید. این دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است.

محیط دیکشنری را در تصویر زیر ببینید.

🟢 نکات مثبت:

🔴 موارد منفی:

 

احتمال اینکه با این برنامه آشنا باشید وجود دارد اما باز هم معرفی آن خالی از لطف نیست؛ Fast disc – Persian Dictionary در ایران برندۀ جایزۀ بهترین برنامه در میان نرم‌افزارهای کاربردی شده است و با داشتن کاربران قابل توجهی در روز توانسته است به یکی از بهترین دیکشنری‌ها تبدیل شود.

در تصویر محیط اپلیکیشن را می‌بینید.

🟢 نکات مثبت:

🔴 موارد منفی:

 

فرهنگ لغت Offline English Farsi Dictionary کاملاً آفلاین و رایگان است. در ادامه می‌توانید نکات مثبت و منفی این دیکشنری فارسی انگلیسی را بخوانید.

محیط این فرهنگ لغت را ببینید.

🟢 نکات مثبت:

🔴 موارد منفی:

 

دیکشنری aFarsi: Persian Dictionary رایگان است و می‌توانید لغات را از فارسی به انگلیسی و برعکس ترجمه کنید. در میان دیکشنری های اندرویدی، این مورد گزینۀ خوبی‌است.

محیط دیکشنری aFarsi را در تصویر زیر ببینید.

🟢 نکات مثبت:

🔴 موارد منفی:

 

دیکشنری Persian Translator Offline، همان‌طور که از نام آن پیداست، نیازی به اینترنت ندارد و تنها نسخۀ IOS آن در دسترس است.

در تصویر زیر، می‌توانید محیط این دیکشنری را ببینید.

🟢 نکات مثبت:

🔴 موارد منفی:

 

حالا دستتان برای انتخاب باز است و می‌توانید مطابق خواستۀ خود، دیکشنری انگلیسی به فارسی دلخواه خود را انتخاب و دانلود کنید؛ اگر شما هم دیکشنری خوبی می‌شناسید، به ما معرفی کنید. مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.

فرمول نویسی در ورد: چگونه سخت‌ترین فرمول‌ها را در Word بنویسیم؟

انواع ویرایش: برای ویرایش متن باید چه مراحلی را پشت سر بگذاریم؟

با مترجمین

ابزارهای ترجمه

دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

با مترجمین

با مترجمین

عمومی

ابزارهای ترجمه

در خبرنامه ترنسیس عضو شوید تا شما را از آخرین اخبار و مقالات خود
باخبر کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مدتی بود که دنبال یه دیکشنری مناسب می‌گشتم
بسیار کاربردی بود، با تشکر از نویسنده

همین حالا و با چند کلیک سفارش ترجمه خود را ایجاد کنید.

تهران، خ شهید مطهری، خ کوه نور
A کوچه دوم، پلاک 8، طبقه 5، واحد

ساعت اداری: 021-88177045

ساعت غیر اداری: ۰۹۰۲۱۵۱۵۵۸۶

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > نرم افزار جدید آموزش انگلیسی > ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی (موبایل و کامپیوتر)

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان انگلیسی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است. دقت کنید همه دیکشنری های زیر قابلیت ترجمه فارسی به انگلیسی هم دارند.

دقت کنید که در زبان انگلیسی بیش از ۳۱۷ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید و آیفون بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان انگلیسی به فارسی بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه انگلیسی به فارسی و بر عکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. نکته اینجاست که به جز دو مترجم بالا که معرفی شدند، مترجم انگلیسی به فارسی بدردبخوری وجود ندارد. هر چند فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دو دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه انگلیسی به فارسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

از دست ندهید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر (طبق تحقیقات جدید)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات انگلیسی را به فارسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

 

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های انگلیسی به فارسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

Picodic از fastdic هم بهتره،ولغت نامه های زیادی داره.

رمز فایل فشرده چیه؟سایتتون که نبود

درود. رمز ندارن فایل ها!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > نرم افزار جدید آموزش انگلیسی > ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی (موبایل و کامپیوتر)

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان انگلیسی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس  یا این سرویس می باشد. دقت کنید تمام دیکشنری های زیر قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی هم دارند!

در مورد دیکشنری های فارسی به انگلیسی باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان فارسی به انگلیسی بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

دیکشنری تحلیلگران که سر و صدای زیادی هم به پا کرده، یکی از دیکشنری های فارسی به انگلیسی و برعکس جالبی است که بیش از ۷ دیکشنری معروف را در خود قرار داده است (لانگمن، آکسفورد، ۵۰۴ و …). تقریبا لغتی در زبان انگلیسی نیست که براحتی در این دیکشنری ترجمه نشود.  هنگامی که تصمیم می گیرید زبان جدیدی بیاموزید ، خرید یک لغت نامه معتبر از اصلی ترین نیازهای شماست. در دیکشنری تحلیلگران TDictionary تمامی واژه های لغت نامه های گوناگون گرد آوری شده و به آنها توضیح فارسی ، فونتیک و مترادف کلمات اصلی افزوده شده است:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر 

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡    لینک دانلود از کافه بازار  (اندروید)

   لینک دانلود از گوگل پلی (اندروید)

  این برنامه نسخه آیفون ندارد!

از دست ندهید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر (طبق تحقیقات جدید)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات فارسی را به انگلیسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های فارسی به انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سپاس؛ نقد و بررسی خوبی بود، ولی توصیه من به دوستان، استفاده از دیکشنری تک زبانه یا انگلیسی به انگلیسی است.تا جایی که ممکن از دیکشنری دو زبانه استفاده نکنید.دیکشنری دو زبانه به درک شما از انگلیسی لطمه خواهد زد.

شما چه دیکشنری رو برای اندروید پیشنهاد میکنید؟ ترجیحا حالت شناور داشته باشه؟

دیکشنری merriam webster گزینه خوبیه

dict box خوبه البته انگلیسی به انگلیسیش از منابع معتبری مثل آکسفورد و اینا نیست فکر کنم

تحلیلگران

عالی

دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییی
به شدت دنبال یه همچین لیستی میگشتم
خلی ممنون از سایت بی نظیرتون

خیلی خوب

چه سایت خفنی ! پاینده باشید

خیلی ممنون و متشکرم . دنبال همچنین بخش از ترجمه لغات بودم همش عالی بود.

لانگمن بهترین دیکشنریه

لانگمن عالیه
فست دیکشنری آفلاینم عالیه

باسلام و درود ببخشید میخواستم از این مطلب مطلع بشم که در نرم افزار مرتبط با نسخه کامپیوتر ”Babylon” آیا فارسی به انگلیسی رو فقط مشمول میشه یا اینکه بصورت برعکس یعنی انگلیسی به فارسی رو هم ساپورت میکنه؟؟؟
ممنون از وبسایت خوب و جامع شما و اینکه خیلی متشکر میشم اگر هرچه سریعتر مطلعم کنید از این ویژگی برنامه.

هر دوتاش

سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم نرم افزاری هست برا نامه نگاری فارسی به انگلیسی؟

سلام
من یک کتاب کامل و خوب دیکشنری فارسی به انگلیسی میخام. چی بخرم؟

عالی بود ولی تحلیلگران pc خییلی گرونه

سلام فقط کاش دیکشنری تحلیلگران نسخه ی کامپیوترش رایگان بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

Ttalk-Translate نرم افزاری جامع است که می تواند بیش از 50 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی را ترجمه کند. این اپلیکیشن قادر به تبدیل کردن دست نویس به متون قابل ویرایش، ترجمه کردن از روی عکس، و ترجمه صوتی نیز هست. می توانید به شکل فوری جملات خود را ترجمه کنید تا با افراد دیگر از سراسر جهان مکالمه نمایید. این نرم افزار می تواند متونی که در دیگر برنامه ها می نویسید را نیز ترجمه کند. ترجمه ها به شکل زنده صورت می گیرند. البته توجه داشته باشید که این ویژگی ها برای تمام زبان ها نیست و ممکن است در برخی از زبان ها، تعدادی از این ویژگی ها غیر فعال باشد. می توانید به شکل رو در رو با افراد دیگر مکالمه کنید.

Ttalk-Translate قادر است به شکل خودکار ترجمه انجام دهد. کلمات کلیدی با اعلامیه گوشیتان نشان داده می شوند. این برنامه توسط افراد خبره در این زمینه توسعه داده شده است. ترجمه ها کیفیت بالایی دارند و در زبان های بیگانه قابل فهم هستند. در صورتی که جمله ای را کپی کنید، ترجمه آن به طور خودکار به شما نشان داده می شود. Ttalk-Translate بیش از یک میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این نرم افزار را می توانید روی تبلت ها نیز اجرا کنید. Ttalk-Translate به اندروید 4.1 به بالا احتیاج دارد.

Leitnary Persian Dictionary یکی از بهترین دیکشنری های ایرانی می باشد که اکنون برای سیستم عامل اندروید نیز توسعه داده شده است. این اپلیکیشن بیش از 225 هزار لغت مختلف را در خود جای داده است و در آن می توانید بیش از 10 هزار ترکیب و اصطلاح متنوع را بیابید. ترجمه کامل کلمات با تلفظ، توضیحات و مثال و … در اختیار شما قرار می گیرد. تلفظ کلمات به دو شکل آفلاین و آنلاین صورت می گیرد، در حات آنلاین صدای انسانی و دقیق تری شنیده می شود. رابط کاربری برنامه ساده است و به سادگی امکانات مختلف را می توانید در آن بیابید. جعبه لاینتری نیز در اختیار شما قرار می گیرد که گرچه کامل است، اما اصلا پیچیده نیست.دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان

اگر بخواهید می توانید به کلمات note نیز اضافه کنید. دیکشنری فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی از جمله بخش های این برنامه است. شما می توانید کلمات دلخواه خود را به جعبه لاینتر اضافه کنید تا خود را آماده آزمون های زبان انگلیسی کنید. Leitnary Persian Dictionary یکی از سریع ترین راه ها در یادگیری زبان انگلیسی را برای شما محیا می کند. این اپلیکیشن بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان
دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید رایگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *