دستگاه نقطه جوش به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

دستگاه نقطه جوش به انگلیسی
دستگاه نقطه جوش به انگلیسی

Copy Right By 2016 – 1395

ترجمه و معنی انگلیسی کلمه و یا عبارت یا اصطلاح فارسی “نقطه جوش” عبارت است از boiling point.

عبارت های فارسی دیگر که معادل یا مشابه عبارت فارسی “نقطه جوش” هستند و یا کلمات این عبارت را دارند نیز در ذیل به همراه معادل انگلیسی آنها، برای شما آورده شده است:

boiling point

semicolon

point, dot, spot, locality

دستگاه نقطه جوش به انگلیسی

arthro- , band , belt , bind , binder , bond , cincture , clinch , clothesline , connection , connective , cord , couple , dam , fastener , fastening , fetter , gin , hinge , lace , ligature , line , links , lock , noose , paragraph , restraint , restriction , rope , sling , stay , strap , string , tie , tightrope , trammel , wall , ward , weir , yoke

colon

pivot

saturation point

flash point

freezing point

era

نکته 1– نکته مهمی که در ترجمه فارسی به انگلیسی “نقطه جوش” باید به آن نیز توجه نمائید این است که این ترجمه در چه متن و یا محیطی قرار است استفاده شود. مثلاً آیا عبارت فارسی “نقطه جوش” یک عبارت و اصطلاح فارسی عامیانه است و یا رسمی و یا تخصصی است. این موضوع در انتخاب معادل انگلیسی “نقطه جوش” نقش تعیین کننده ای دارد.

نکته 2– زمانی که قرار است متن فارسی را به انگلیسی ترجمه کنید، حتما لازم نیست همیشه عین ترجمه فارسی “نقطه جوش” به انگلیسی منعکس شود.

زیرا یک متن مخصوصاً متن تخصصی می تواند به صور مختلف ترجمه شود. مثلا

1- ترجمه تحت الفظی عبارت فارسی. مثلاً اینکه تک تک کلمات عبارت “نقطه جوش” را به انگلیسی تبدیل کنیم که به این کار ترجمه تحت الفظی عبارت “نقطه جوش” می گویند.

2- و ترجمه محتوایی عبارت “نقطه جوش” به انگلیسی که از نظر محتوی هیچ فرقی با متن اصلی ندارد و مفهوم را به دقت و به درستی ترجمه می کند و تازه در نوشته های تخصصی بیشتر کاربرد دارد.

نکته 3– در فارسی بدلیل عدم اعراب گذاری روی حروف در کلمات ممکن است در نوشته یکی باشند ولی در تلفظ و معنی یکسان نباشد. مثلاً “پر” در یک نوشته می تواند به معنی ” پَر پرنده ” باشد و یا ” پُر “. (حتی همین عبارت “نقطه جوش” نیز ممکن است جور دیگری تلفظ شود که معنای متفاوتی داشته باشد.)
پس در انتخاب معادل انگلیسی “نقطه جوش” دقت کنید که در متن مبدا و اصلی معنی واژه ها به چه صورت است تا در ترجمه انگلیسی آن دچار اشتباه نشوید.

نکته 4– ترجمه فارسی به انگلیسی در متون تخصصی ظرافت خاصی را می طلبد:
مثلاً “پیش پرداخت” را می توان به صورت “prepayment” و همچنین “advnace payment” ترجمه نمود. در نوشته های انگلیسی ترجمه دوم شایع و رساست.

جستجو در متون تخصصی خارجی موضوع را روشن می کند و مفهوم نگارش ما را در ذهن خواننده انگلیسی زبان بهتر منتقل می کند. در خصوص ترجمه انگلیسی کلمه یا اصطلاح “نقطه جوش” هم آیا این موضوع صدق می کند؟

پس بهترین راه در ترجمه کردن معنی از فارسی به انگلیسی خصوصاً در مباحث تخصصی، چک کردن معنای دقیق انگلیسی به انگلیسی کلمات خصوصاً در دیکشنری تخصصی آن موضوع می باشد.

بطور کلی زمانیکه می خواهید متن یا عبارتی را از فارسی به انگلیسی ترجمه و معنی کنید نکات ذیل را حتماً مدنظر خود قرار دهید.

– معنی متناسب با متن را پیدا کنید:

همانطور که می دانید اکثر کلمات انگلیسی، دارای معانی متعددی هستند. گاهی، این معانی با هم در تناقضند. مثلا کلمهٔ oath که هر دو معنی “قسم” و “فحش” را میدهد.
در برخی موارد نیز، معانی یک کلمه تاحدی به هم نزدیک است که انتخاب معنی درست و متناسب با متن، برای مترجم سخت و پیچیده می‌شود.

این مهارت با تمرین ترجمه، به آسانی حاصل می‌شود. به عبارت دیگر، انتخاب معنی درست و مقتضی متن، در ترجمه‌های بعدی آسانتر خواهد بود. آیا این موضوع در خصوص ترجمه انگلیسی boiling point برای عبارت فارسی “نقطه جوش” صدق می کند؟

– انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و بیشتر به واسطه استفاده از فعل های کمکی و تغییر ساختار جمله عبارات و معانی پیچیده را می رساند.

گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند.

– انگلیسی جنسیت ندارد:

در زبان انگلیسی اسامی جنسیت ندارند. برخلاف نزدیکترین زبان ها به این زبان یعنی آلمانی و فرانسه که هر دو دارای جنسیت برای اسامی هستند در انگلیسی چنین قاعده ای نداریم. جنسیت اسامی تنها محدود به زبان های آلمانی و فرانسه نیست.

بخش بزرگی از زبان ها مانند تمام زبان های شرق اروپا (روسی و بیشتر زبان های اسلوایی)، زبان عربی و زبان های نزدیک به آن، زبان اسپانیایی و زبان های نزدیک به آن دارای جنسیت برای اسامی هستند.

پس در ترجمه فارسی به انگلیسی “نقطه جوش” از این منظر کار شما بسیار ساده می شود.

– در زبان انگلیسی افعال صرف نمی شوند:

در زبان انگلیسی افعال تقریبا صرف نمی شوند. این موضوع هم برخلاف بخش بزرگی از زبان ها از جمله آلمانی، فرانسه، روسی، عربی، اسپانیایی و حتی فارسی است.

صرف نشدن فعل ها، استفاده از آنها را در جمله بسیار ساده می کند؛ که این موضوع در ترجمه انگلیسی “نقطه جوش” سبب می شود کار شما ساده گردد.

– تلفظ انگلیسی:

تلفظ در زبان انگلیسی یکی از اولین نکاتی است که توجه شما را جلب می کند. بر خلاف فارسی در انگلیسی کلمات الزاما به آن صورتی که گفته می شوند نوشته نمی شوند و این سبب اشتباهاتی خصوصا برای زبان آموزان مبتدی می شود.

به این نوع از کلمات با تلفظ یکسان و املای متفاوت در زبان انگلیسی، Similar Words گفته می شود.

در واقع انگلیسی ساختار یکپارچه ای برای تلفظ واژه ها ندارد. به همین دلیل باید تلفظ واژه ها را به صورت جداگانه حفظ کنید. این موضوع در طول یادگیری لیست واژه های ضروری زبان انگلیسی بسیار با اهمیت است.

– زمان ها:

دستگاه نقطه جوش به انگلیسی

بیشتر زمان ها یا tenses در زبان انگلیسی تقریبا فاقد معادل و ترجمه فارسی هستند. یعنی مثلا زمان حال ساده را نمی تواند با با هیچ یک از زمان ها در فارسی معادل کرد.

این موضوع برای زمان هایی مثل زمان حال کامل به مراتب بیشتر به چشم می آید. یادگیری معنای دقیق این زمان ها از طریق تمرین ممکن خواهد بود.

– افعال عبارتی:

افعال عبارتی یا phrasal verbs که اصطلاحاً به آن ها افعال دوکلمه ای نیز گفته می شود، افعالی هستند که از ترکیب حرف اضافه با یک فعل ساخته می شوند و معنایی کاملا متفاوت نسبت به فعل اصلی دارند. این افعال در فارسی معادل ندارند و در ابتدا برای فارسی زبان ها گیج کننده به نظر می رسند. لیست مهمترین افعال عبارتی (دوکلمه ای) Phrasal Verbs زبان انگلیسی را می توانید در EnglishVocabulary.ir مشاهده نمائید.

– ریشه کلمات، پسوندها و پیشوندهای زبان انگلیسی

معمولاً دانستن ریشه کلمات انگلیسی، دانستن لیست پسوندهای انگلیسی و لیست پیشوندهای انگلیسی کمک بزرگی به یادگیری زبان انگلیسی می کند و به طور فزاینده ای سبب افزایش دامنه واژگان زبان انگلیسی در فرد می شود.

– انواع ضمایر:

در زبان انگلیسی برای حالت فاعلی، مفعولی و ملکی ضمایر شخصی متفاوتی داریم که معادل فارسی ندارند. البته یادگیری این ضمایر معمولا خیلی سخت نیست و با کمی تمرین می توانید به آنها مسلط شوید.

– برخی کلمات معادل فارسی ندارند:

معادل، ترجمه و معنی مناسب فارسی برای برخی از کلمات انگلیسی گاهاً وجود ندارد یا هنوز برای آن کلمه ای ساخته نشده است. سعی نکنید آن‌ها را حتماً ترجمه کنید. به عنوان مثال چنانچه متنی مربوط به علم کامپیوتر را ترجمه می‌کنید، حتما می دانید که واژهٔ “windows” نیازی به معادل فارسی ندارد.

در واقع بیان معادل فارسی “پنجره‌ها” برای این کلمه در این متن، اشتباه است. این نکته را می‌توانید با کسب آشنایی از واژگان هر حوزه علمی رعایت کنید.

– آیا می توان به این راحتی یک متن تخصصی فارسی (مثل مقاله فارسی، پایان نامه فارسی، کتاب تخصصی فارسی و …) را به متن انگلیسی تبدیل کرد؟

آیا با دانش زبانی دست و پا شکسته می توان دل به دریای متون تخصصی زد؟ بله، تبدیل متن انگلیسی به فارسی راحت تر است، اما اگر قرار است متن، ترجمه فارسی به انگلیسی شود، آنجاست که توان علمی، میزان آشنایی به زبان انگلیسی و دقت نظر مترجم اهمیت زیادی پیدا می کند.

– حروف تعریف:

در زبان فارسی ما برای حالت معرفه حرف تعریف نداریم. در حالی که در انگلیسی حرف تعریف the نشان دهنده معرفه بودن یک اسم است. این تفاوت باعث ناآگاهی بسیاری از فارسی زبانان از نحوه استفاده از حرف تعریف the در زبان انگلیسی می شود.

استفاده نابه جا این حرف تعریف در بین زبان آموزان و مترجمین مبتدی بسیار رایج است. با گذشت زمان به استفاده درست از حرف تعریف عادت می کنید.

– حروف اضافه:

ساختار استفاده از حروف اضافه در فارسی و انگلیسی تا حد زیادی متفاوت است. در واقع حروف اضافه بین این دو زبان قابل معادل سازی نیستند.

گاهی در یک جمله فارسی از حرف اضافه استفاده می کنیم در حالی که در معادل انگلیسی همین جمله هیچ حرف اضافه ای وجود ندارد (برعکس این موضوع هم زیاد اتفاق می افتد.).

– همواره سعی کنید در مکالمه و یا ترجمه فارسی به انگلیسی، از ساختار و کلماتی استفاده نمائید که خود افراد انگلیسی زبان (نیتیو) آن ساختار و کلمات را بکار می برند.

طبیعی است که برای این هدف لازم است شخص ترجمه کننده آنقدر متن انگلیسی خوانده باشد و نسبت به کالوکیشن ها و همایندهای زبان انگلیسی آشنا باشد تا بتواند به مانند انگلیسی زبان های نیتیو، مفهوم را منتقل کند.

مجدداً تاکید میکنیم که صرفاً با ابتکار و خلاقیت های شخصی، بدون تسلط به کالوکیشن های زبان انگلیسی به هیچ وجه این امر میسر نخواهد بود.

– امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی، استفاده از ترجمه ماشینی فارسی به انگلیسی “نقطه جوش” نظیر ترجمه عبارت و متن با گوگل ترنسلیت Google Translate توسط عده ای، زیاد به چشم میخورد.

همچنین بروز و ظهور نرم افزارهای ترجمه انگلیسی “نقطه جوش” و اخیراً نیز اپلیکیشن های اندروید و اپلیکیشن های ios برای ترجمه فارسی به انگلیسی عبارت “نقطه جوش” بوجود آمده اند.

شاید بتوان برای استفاده روزمره در محاوره های انگلیسی و یا در زمان آموزش از این ابزارها استفاده نمود و به آن ها بسنده کرد، ولی در ترجمه هایی که قرار است در محیط ها رسمی نظیر جلسات کاری، پرزنت و ارائه در سمینارها و نمایشگاه ها، بستن قراردادهای تجاری، ترجمه و سابمیت مقالات علمی و تخصصی در مجلات و نشریات خارجی، ترجمه کتاب های تخصصی و پایان نامه ها و …

در صورتیکه این مطلب برای شما مفید بود، به ما امتیاز بدهید.

کسب درآمد دلاری از گوگل با حسام عالمیان

© کپی رایت 2017 – 2021, کلیه حقوق محفوظ است | طراحی شده توسط حسام عالمیان

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است.
استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

barsadictionary@gmail.com

Telegram:

@Barsadic

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

معنینقطه جوش [الکترونیک]: جوش نقطه ای 1. جوشکاری مقاومتی که در آن گداخت به سطح کوچکی محدود شده است. 2. استفاده از حرارت دادن دی الکتریکی برای پیوند داده ورقه هایی از ماده ترموپلاستیک در چند نقطه به یکدیگر . [عمران و معماری]: نقطه جوش [عمران و معماری]: جوشکاری نقطه ای [عمران و معماری]: جوش نقطه ای

[عمران و معماری]: جوش گاز

[عمران و معماری]: تپانچه جوشکاری

[عمران و معماری]: جوشکاری [الکترونیک]: جوشکاری فرایند به هم متصل کردن دو فلز با اعمال حرارت ،فشار یا هر دو . [الکترونیک]: جوشکاری

دستگاه نقطه جوش به انگلیسی

[الکترونیک]: دستگاه جوشکاری

[الکترونیک]: جوشکاری قوسی فرایند جوشکاری گداختی که در آن گرمای جوشکاری توسط قوس الکتریکی بین الکترود و فلز مورد نظر یا بین دو الکترود جداگانه نظیر جوشکاری

خواص دارویی و گیاهی Copy Right By 2016 – 1395 دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است. [email protected] Telegram: @Barsadic دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات […]

خواص دارویی و گیاهی Copy Right By 2016 – 1395 دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است. [email protected] Telegram: @Barsadic دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات […]

©
2022 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

دیکشنری تخصصی مکانیک با همت مترجمان گروه مهندسی مکانیک ایجاد شده است. این دیکشنری به صورت آنلاین قابل استفاده است. چه به دنبال دیکشنری انگلیسی به فارسی مکانیک باشد و چه دیکشنری فارسی به انگلیسی، این دیکشنری برای شما قابل استفاده است. کافی ست برای ترجمه انگلیسی به فارسی متن خود را انگلیسی تایپ کنید و برای ترجمه فارسی به انگلیسی متن و کلمه خود را به صورت فارسی تایپ کنید و سپس جستجو را انجام دهید.

تعداد مشتریان:
42,184

تعداد سفارشات:
66,014

تعداد مترجمین:
7,900

تعداد لغات ترجمه شده:

392,706,948

کلیه اصطلاحات تخصصی مهندسی عمران را در دیکشنری تخصصی عمران گنجانده ایم.  این دیکشنری آنلاین شامل کلیه اصطلاحات گرایش های سازه، زلزله، راه و ترابری، عمران آب، ژئوتکنیک، خاک و پی و … می گردد. این دیکشنری دوزبانه است و با توجه به اینکه در کادر جستجو به چه زبانی تایپ کنید، معانی معادل کلمه نمایش داده خواهد شد. اگر کلمه فارسی تایپ نمایید معادل های انگلیسی کلمه نمایش داده خواهد شد. اگر کلمه انگلیسی تایپ کنید معادل های فارسی کلمه را خواهید دید. دیکشنری تخصصی عمران را مرتبا بروزرسانی می کنیم و اصطلاحات تخصصی جدید به ان می افزاییم.

تعداد مشتریان:
42,184

تعداد سفارشات:
66,014

تعداد مترجمین:
7,900

تعداد لغات ترجمه شده:

392,706,948

صفحه‌ها برای ویرایشگران خارج‌شده از سامانه بیشتر بدانید

جوشکاری نقطه‌ای (Spot Welding) روشی از جوشکاری مقاومت الکتریکی است که در آن برای ایجاد انعقاد از فشار و گرما به‌طور همزمان استفاده می‌شود. گرما به دلیل مقاومت الکتریکی قطعات کار و تماس آن‌ها در فصل مشترک به وجود می‌آید. پس از رسیدن قطعه به دمای ذوب و خمیری فشار برای آمیخته شدن دو قطعه بکار می‌رود. در این روش فلز کاملاً ذوب نمی‌شود.
گرمای لازم از طریق عبور جریان برق از قطعات و طبق فرمول زیر بدست می‌آید.H=RI2tجوشکاری نقطه ای، یکی از انواع جوشکاری مقاومتی است که از آن به منظور جوشکاری ورق‌ها استفاده می‌شود. به‌طور متوسط، ضخامت ورق‌هایی که با این روش جوشکاری می‌شوند، بین ۵/۰ تا ۳ میلی‌متر است. در این نوع جوشکاری از دو الکترود مسی مشابه برای متمرکز کردن جریان بر روی قطعه کار و همچنین وارد کردن فشار روی قطعه کار استفاده می‌شود. نتیجه کار، خال جوشی است که به سرعت تا نقطه ذوب آن گرم می‌شود و با قطع جریان در آن نقطه، دو قطعه کار به هم متصل می‌شوند. مقدار گرمای تولیدی به میزان و مدت زمان انتقال جریان بستگی دارد. شدت جریان و مدت زمان عبور جریان توسط عواملی نظیر جنس و ضخامت قطعه کار و همچنین نوع الکترودها، انتخاب می‌شود. اگر جریان برای مدت زیادی از قطعه کار عبور داده شود، موجب خراب شدن جوش شده و قطعه کار ذوب می‌شود. حتی ممکن است سوراخی در نقطه موردنظر ایجاد شود.

جوشکاری نقطه‌ای را به راحتی می‌توان برای انواع اجناسی که از ورق ساخته می‌شوند، مانند سطل‌های آهنی به کار برد. آلیاژهای آلومینیم را نیز می‌توان با این روش جوش داد، اما هرچه قابلیت رسانایی الکتریکی و گرمایی بیشتر باشد، برای جوشکاری آن‌ها شدت جریان را باید تا ۳ برابر افزایش داد. این کار مستلزم برخورداری از دستگاه‌های جوشکاری بزرگ‌تر، قوی تر و گرانتری است.
متداول‌ترین کاربرد جوشکاری مقاومتی در صنعت خودرو است که در همه جا به منظور جوشکاری ورق‌های بدنه خودرو به کار می‌رود. همچنین، دستگاه‌های مقاومتی را می‌توان کاملاً اتوماتیک کرد. امروزه ربات‌های جوشکار زیادی را می‌توان در خطوط مونتاژ مشاهده کرد.

از دیگر کاربردهای جوشکاری مقاومتی، کلینیک‌های دندانپزشکی است که در آنجا، تجهیزات کوچک جوشکاری مقاومتی برای چسباندن چسب‌های فلزی به کار می‌روند.

دستگاه جوش اصطکاکی تصویری تولید کننده درک توانایی تولید قوی ، قدرت تحقیق پیشرفته و خدمات عالی ، شانگهای دستگاه جوش اصطکاکی تصویری تأمین کننده ارزش ایجاد می کند و برای همه مشتری ارزش ایجاد می کند.

جوشکاری اصطکاکی – اختلاطی جوشکاری اصطکاکی – اختلاطی (Friction Stir Welding) ، یک فرآیند حالت جامد است، فرایندی معمول جهت بیشتر بخوانید » پرخواننده; تازه; نظرها; دستگاه جوش اینورتر چیست و چگونه عمل میکند؟ آبان 28, 1398. انبر جوش و ا�

جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی (به انگلیسی: Friction stir welding) روش اتصال حالت-جامدی است که در آن از یک ابزار غیرمصرف شونده برای اتصال دو صفحه در کنار هم، بدون ذوب کردن آنها استفاده می‌شود. با دوران ابزار و به دلیل اصطکاک در ناحیه

جوشکاری اصطکاکی چرخشی قدیمی ترین فرآیند جوش اصطکاکی است که آغاز آن به سال ۱۸۹۱ بر می گردد، زمانی که مقاله ثبت اختراعی توسط جی اچ بوینگتن منتشر شد که یک فرایند برای جوشکاری میله های فلزی را نشان می داد. RFWاز دهه ۱۹۴۰ به

به صورت کلی دستگاه‌های که برای جوشکاری الکتریکی استفاده می‌شوند.یا به عبارت دیگر نیروی مورد نیاز الکتریکی را تولید می‌کنند.به سه دسته تقسیم می‌شوند:ترانسفورماتور‌ها،رکتیفایر‌ها و موتور- ژنراتور‌ها.

دستگاه نقطه جوش به انگلیسی

طراحی و ساخت دستگاه جوش اصطکاکی fw; دستگاه موقعیت دهی سنسورها در آزمایشهای تونل باد ; طراحی و ساخت خط تولید پلاستیک و نایلون; ساخت دستگاه پرس ۱۵۰ تن; مقالات; تماس‌باما; دیجی قطعه چه کار می‌کند؟ دیجی قطعه سفارشات ساخت قطعه

گروه فنی مهندسی جوش وبرش مقدم برگزارکننده کاملترین وبهترین مجموعه آموزش تعمیرات دستگاههای جوش باتکنولوژی(ماسفت وآی جی بی تی)به صورت غیرحضوری(ازطریق تلگرام وتماس تلفنی) بخشی ازویژگی های دوره تعمیرات اینورتر: ۱

6 نکته اساسی برای تازه کاران در جوشکاری عملیات جوشکاری برای افراد تازه کار سخت و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی خطرناک است. حرارت شدید و نور بسیار زیاد ترس زیادی در افراد تازه کار ایجاد می‌کند.

جوشکاری اصطکاکی – اختلاطی جوشکاری اصطکاکی – اختلاطی (Friction Stir Welding) ، یک فرآیند حالت جامد است، فرایندی معمول جهت بیشتر بخوانید » پرخواننده; تازه; نظرها; دستگاه جوش اینورتر چیست و چگونه عمل میکند؟ آبان 28, 1398. انبر جوش و ا�

همه چیز درباره جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی (fsw) جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی یکی از جدید ترین روش های جوشکاری می باشد که در صنعت های مختلفی مانند صنایع هوافضا و کشتی سازی به کار گرفته می شود. این شیوه جوشکاری، به دلیل ویژگی و

جوشکاری اصطکاکی – اختلاطی جوشکاری اصطکاکی – اختلاطی (Friction Stir Welding) ، یک فرآیند حالت جامد است، فرایندی معمول جهت بیشتر بخوانید » پرخواننده; تازه; نظرها; دستگاه جوش اینورتر چیست و چگونه عمل میکند؟ آبان 28, 1398. انبر جوش و ا�

درست کردن قهوه جز جدایی ناپذیر زندگی میلیون ها انسان است. تنها در آمریکا میلیون ها نفر در روز قهوه می نوشند. اگر تا کنون از دستگاه قهوه ساز استفاده نکردید در این مطلب، طرز استفاده از قهوه ساز مولینکس با این گام های ساده

وی می‌افزاید: طرح دستگاه «جوشکاری اغتشاشی اصطکاکی fsw» هم که از سوی بهنام اکبری دانشجوی کارشناسی ارشد این واحد ارائه شده است، مراحل مطالعات و طراحی را گذرانده و در حال ساخت است. این دستگاه در زمینه جوشکاری ورق‌ها و لوله

از کانال رسانه تصویری وی گذر . 2:55. ویدیو بعدی جوشکاری میگ مگ چیست؟ موشن گرافی از کانال شرکت تولیدی صنعتی پزشکی توان جم. 2:57. ویدیو بعدی جوشکاری مخزن به روش میگ مگ با ربات جوشکار شش محوره از کانال عصرمواد. 0:16. ویدیو بعدی جوش

راهنمای خرید و معرفی 25 مدل دستگاه جوش استاندارد و باکیفیت به همراه تصویر و قیمت، این محصولات از بهترین دستگاه های جوش موجود در بازار ایران هستند.

توضیحات. یکی از کاربران سایت دانشکده ها پرسید گفت یک تحقیق در مورد جوشکاری اصطکاکی که با فرمت پاورپوینت باشد را دارید یا خیر . پاسخ بله است و در ۲۶ اسلاید آماده تهیه شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو

آموزش تصویری مراحل تعمیر انواع دستگاه جوش خطی ، دستگاه جوش اینورتر ، نقطه جوش ، لیزری ، التراسونیک و همراه با تصاویر تشریحی

این متن به تشریح فرایند جوشکاری اصطکاکی | Friction Welding می پردازد. به عنوان نمونه فرایند جوشکاری اصطکاکی چیست؟ انواع آن کدامند؟ مزیت ها و محدودیت ه . X. صفحه اصلی; آموزش و پژوهش. دوره های آنلاین; همایش های مجازی; مستندات دیجیتا�

انجام جوشکاری قوسی با گاز محافظ (gmaw) بر روی یک لوله، که در ایران به «جوش co 2 » شهرت دارد. از این روش همچنین با عنوان‌های جوش mig (در صورت استفاده از گاز خنثی مانند گاز آرگون) یا جوش mag (در صورت استفاده از گاز فعال مانند co 2 یا

دستگاه جوش چرخشی- اصطکاکی KLN و Mecasonic با تجهیز به Servo-motor و دارا بودن تکنیک های مدرن کنترل، بالاترین دقت و کارایی را در جوش قطعات با سطح مقطع دایره ای و متقارن ارائه می دهد.

جوشکاری اصطکاکی (Friction Welding: FRW) فرآیندی است که در آن با استفاده از انرژی مکانیکی ناشی از حرکت قطعات روی هم و تبدیل آن به حرارت، اتصال صورت می گیرد. در واقع اتصال بین مواد بواسطه نیروی فشاری در ناحیه تماس دو قطعه ایجاد می شود.

دستگاه جوش اصطکاکی. بیشتر از 1 سال . 4330. ایران. 1399. آکبند. قیمت توافقی. شرکت طراحی و ساخت ماشینهای افزار تیمکو. تبریز / جنوب. اشتراک‌گذاری آگهی: دستگاه جوش اصطکاکی × Close. فیس بوک تلگرام واتس‌اَپ توییتر ایمیل کپی لینک کپی

هزاران آگهی خرید و فروش انواع دستگاه جوش و اینورتر نو و دست دوم سه فاز و معمولی خانگی و صنعتی و جوش آرگون تولیدی صبا الکتریک، راد الکتریک و با قیمت های ارزان

جوشکاری اصطکاکی چیست؟ انواع روش های جوشکاری اصطکاکی. یکی از کاربردی ترین و رایج ترین روش های جوشکاری در صنعت، جوشکاری اصطکاکی می باشد. در این روش جوشکاری که جزو جوشکاری های حالت جامد (Solid State Welding) به شمار می رود، قطعات با

دستگاه جوش چرخشی اصطکاکی یا اسپینر ( اسپین ولدینگ ) جوش پلاستیک اولتراسونیک ; چرخ اولتراسونیک ( چرخ خیاطی اولتراسونیک ) دستگاه تولید ماسک ( Non Woven ) ساعات کاری. شنبه تا چهار شنبه 8:00 صبح – 18:00 بعد از ظهر پنجشنبه ها و جمعه ها

دستگاه نقطه جوش به انگلیسی
دستگاه نقطه جوش به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *