دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی

خواص دارویی و گیاهی

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی
دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی

Copy Right By 2016 – 1395

هرگز این اپلیکیشن خوب را از دست ندهید!

این برنامه متون را به یکدیگر ترجمه و نمایش میدهد که این امر نیاز به ارتباط اینترنتی دارد.

این مترجم از تمامی زبانها مانند انگلیسی ، ایتالیایی ، روسی ، آلمانی ، عربی ، فرانسوی و … و همچنین بالعکس پشتیبانی می کند.

از دیگر خصوصیات این  برنامه تشخیص صداست و پس از دریافت صدا بلافاصله ترجمه انجام می شود.

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی

برنامه  برای سهولت  ، دارای تاریخچه ترجمه هم هست.

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

پرمخاطب‌ترین اپ‌استور (اندروید) فارسی‌زبانان

آیدی تلگرام پشتیبان سایت : P30AfzarSupport

پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

دانلود رایگان برنامه و و کامپیوتر

پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

دانلود رایگان برنامه و و کامپیوتر

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی

آیدی تلگرام پشتیبان سایت : P30AfzarSupport

معرفی برنامه Translate Voice – Translator :
مترجمی برای تمام افراد در تمام اوقات!
اپلیکیشن Translate Voice – Translator بهترین مترجم صوتی برای اندروید است که توانسته در مدت بسیار کوتاهی در گوگل پلی کاربران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کند. این مترجم صوتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

با دانلود رایگان آخرین ورژن این نرم افزار مترجم صوتی برای اندروید می توانید همچون یک انگلیسی و یا کانادایی انگلیسی صحبت کنید. از این مترجم صوتی می توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین استفاده کنید.
مترجمی شگفت انگیز، که قادر است تمامی زبان های جهان را به همدیگر ترجمه کند.
حرف بزنید و هر زبانی را که در دنیا می خواهید ترجمه کنید. این مترجم پیشرفته اندروید می تواند نطق شما را از فارسی به انگلیسی ترجمه کند و یا بلعکس از انگلیسی به فارسی. با کمک گرفتن از نرم افزار زبان Voice Translator می توانید یک فایل صوتی انگلیسی (و یا هر زبان دیگری) را با استفاده از میکروفن برنامه وارد برنامه کنید تا نرم افزار آن را به صورت نوشتاری ترجمه کند.
زبان های مختلف جهان را به راحتی و سریع یاد بگیرید، مترجم صوتی و گفتاری Voice Translator تنها یک مترجم صوتی نیست بلکه می توانید کلمه و یا جمله مورد نظر خود را در پایین صفحه تایپ کنید تا برنامه به صورت حرفه ای آن را برای شما ترجمه کند. بیش از 80 زبان زنده جهان برای ترجمه، مانند اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، چینی، کره ای، ژاپنی، ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، عربی، دانمارکی، فنلاندی و…
همچنین اصلاح املایی، پیشنهادات کلمه، حفظ تاریخچه بر اساس آخرین ترجمه ها، به اشتراک گذاری متون به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جستجو، یادداشت ها و برنامه های کاربردی دیگر که شما نصب کرده اید.

– ترجمه بیش از 80 زبان.
– ورودی صوتی در تمام زبان ها.
– تاریخچه ترجمه
– صدای خروجی در 44 زبان.
– اصلاح املایی
– کلمات پیشنهادی
– اشتراک گذاری متن به طور مستقیم به برنامه های دیگر.
– نرم افزار مترجم رایگان

 

فرمت : apk
حجم : 62.87 مگابایت
(با اینترنت نیم بها)

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

لینک مطلب در گوگل پلی

افتضاح

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Δdocument.getElementById( “ak_js” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

حق انحصاری © ۱۴۰۰ پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

Translate voice – Pro v336.0 – اپلیکیشن ترجمه حرفه ای متون به صورت صوتی در اندروید !
نسخه پریمیوم و پولی با قیمت 1.99 دلار برای شما

تاکنون برنامه های بسیاری برای ترجمه متون منتشر شده اند که تمامی آن ها مبتنی بر تایپ متون و سپس ترجمه هستند ؛ حال قصد داریم برنامه ای فوق العاده حرفه ای و کاربردی برای ترجمه متون به صورت صوتی را حضور شما کاربران محترم معرفی کنیم ؛ اپلیکیشن Translate voice – Pro عنوان برنامه ای حرفه ای و خارق العاده در زمینه آسان و بدون دردسر ترجمه متون به صورت صوتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت 1.99 دلار توسط استودیوی Language Translator در مارکت بزرگ گوگل (گوگل پلی) منتشر شده است ؛ با نصب این اپلیکیشن برروی دستگاه اندرویدیتان، دیگر نیاز نیست که ساعت ها وقت خود را برای تایپ متون صرف کرده و سپس ترجمه آن ها را دریافت کنید، تنها کافیست انگشت خود را بر روی صفحه نمایش قرار داده و با شروع به صحبت کردن ترجمه آن را با 44 زبان مختلف به صورت صوتی دریافت نمایید! سیستم ترجمه تایپی برنامه نیز از 80 زبان پشتیبانی می کند و طیف گسترده ای از لغات را در بر می گیرد. از دیگر قابلیت های بینظیر ترنسلیت وویس می توان به اسپل کلمات اشاره کرد که می تواند به میزان بسیار بالایی به بهبود تلفظ کلمات ما کمک کند. سیستم هوشمند تصحیح غلط های املایی و همچنین پیشنهاد کلمات موجب شده که ضریب خطا در معانی بسیار کم شده تا بتوانید یک ترجمه صحیح و کاربردی را دریافت نمایید . در ادامه می توانید لیست زبان های تحت پشتیبانی برنامه را مشاهده نمایید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Translate voice – Pro اندروید :

اپلیکیشن Translate voice – Pro توانسته است در مدتی کوتاه و با قیمت 1.99 دلار امتیاز خوب 4.4 را از 5.0 توسط کابران در مارکت اندروید دریافت نماید که می توانید جدید ترین نسخه آن را بدون نیاز به هیچ گونه پرداخت هزینه ای از سایت فارسروید دریافت نمایید، همانطور که گفته شده نسخه ای که برای دانلود قرار داده ایم نسخه خریداری شده برنامه است ؛ طبیعی است که برنامه 4 مگابایتی فوق برای ترجمه متون به اینترنت نیاز داشته باشد !

 

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی

 

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه با ورودی صوتی :

عربی، انگلیسی، آفریکانس، آلبانیایی، آذربایجان، ارمنستان، باسک، بنگالی، بلاروس، بوسنی، بلغاری، کاتالان، کوبانو، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، اسپرانتو، استونیایی، فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی، گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، هوسا ، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، ایگبو، اندونزیایی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی ، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مائوری، مراتی، مغولی، نپالی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، پنجابی، رومانیایی، روسی، صربی، اسلوونیایی، سومالی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، اسلواکیایی تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراینی، اردو، ویتنامی، ولزی، ییدیش، یوروبا و زولو

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه با خروجی صوتی :

عربی، انگلیسی، آفریقایی، آلبانیایی، ارمنی، بوسنیایی، کاتالان، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی، هندی، مجاری، ایسلندی، اندونزیایی، کریول، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لاتین، لتونی، مقدونی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، سواحیلی، روسی، صربی، اسلواکی، اسپانیایی، سوئدی، تامیلی، تایلندی، ترکی، ویتنامی و ویلز

فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود  مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید – ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid!

Are you sure?


Send
Cancel

گزارش شما با موفقیت ارسال شد

در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید …
نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.

سلام مجتبی جان الان ما چه استفاده آیی میتونیم از این برنامه بکنیم که خروجی فارسی ندارند

يه درخواست داشتم اونم اینکه اگر اپلیکیشنی با این موضوعات مثل مترجم متن چه صوتی چه متنی یا کیبورد یا مبدل متن به گفتار و کلا ازین دست برنامه ها میزارین اخر توضیحات بنویسین که از زبان فارسی پشتیبانی میکنه یا نه تو لعضیاش میزنین بعضیا نه ولی تو هر دو حالت یعنی اگر هم پشتیبانی نمیکنه بنویسین تا خیال همه راحت شه

سلام
خواستم بپرسم برنامه ای وجود داره که در حین مکالمه تلفنی زبان رو تغییر بده یعنی ترجمه کنه مثلاً از انگلیسی به فارسی یا بلعکس ؟ اگه هست اسمش رو لطف کنید بگید

سلام
موجود نیست

سلام با این برنامه میشه یک فایل صوتی به برنامه بفرستیم و برنامه به صورت متن ترجمه کنه؟؟؟؟ شما چنین برنامه ای سراغ دارید؟؟

سلام
این برنامه ها از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنن

مثلاََ میگم فایل صوتی انگلیسی باشه و متن هم انگلیسی ترجمه کنه؟؟؟؟

بله


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki


سوپرسل Supercell

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

44 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 16.000+ اپلیکیشن و 10 سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

108 بازی جدید امروز قرار گرفت


com.ticktalk.translatevoicepro

دانلود / برنامه اندروید / برنامه های آموزشی / لغت نامه و ترجمه

پنج شنبه 18 بهمن 1397

11.0

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی


11.14 مگابایت


گوگل پلی

Android 4.0+


گزارش نسخه جدید یا ایراد

سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید.

🌸 شهادت امام هادی علیه السلام تسلیت باد 🌸

🌸  دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک باد 🌸

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

برای حمایت مالی از سافت گذر اینجا کلیک کنید.

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی

با سلام به همه ی دوستای گلم اقا ما این نسخه Internet Download Manager 6.12 Build 10 رو هم نصب کردیم ولی باز هیچ تاثیری نداست حتی نسخه های 5 رو هم نصب کردیم ولی انگار که نه انگار تازه وقتی میرم تو بازی pes 2013 بازی لرزش داره و کند شده اصلا نمیشه بازی کرد حتی دانلود منیجر پاک کردم بازم نتونستم بازی ک…

ممنون
اگر میشد که Ubuntu 10 رو هم توی مجموعه قرار بدید خیلی خوب میشد

بابا این سایت که ما رو دیوانه کرد از بس که نرم افزاراش عالی هستند فقط اگر فیم HD هم بزاره دیگه یه اینترنت و سافت گذر

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کلیه دست اند کاران سایت سافت گذر
اینجانب مسئول اتوماسیون یکی از ادارت بهداشت و درمان هستم در طول دوران تصدی این مسئولیت سایت سافت گذر به عنوان یک کارشناس مسئول خبره یک دوست و یک همراه برای من بوده و هست و انشاءالله خواهد بود واقعا ازتون ممنونم که راهنما و حلال …

سلام
چقدر خوبه که اگر کسی مشکلی داره و کمک رسانی هم برای ما مقدوره بهش کمک کنیم نه اینکه مسخره اش کنیم یا توانایی ها و به نوعی خودش رو به باد انتقاد بگیریم و سرزنشش کنیم

سلام
اول باید بصورت کلی از سایت شما وزحمات شما تشکر کرد. ولی جای شرمندگی هست که آنتی ویروس رو پولی میکنید. از انصاف بدور است. اگر اول راه اندازی سایتتون بود جتما مجانی ارائه میکردین تا بازدید از سایتتون زیاد بشه. ولی حالا که کلی بازدید کننده دارید این کار رو نمیکنید. یادتون باشه که مبحث آنتی …

اگر می‌شود این نرم افزار را آزاد ارائه کنید تا همه استفاده نمایند.
با سپاس

یک مشکلی که پیدا کردم اینه که من در ویندوز 7 64 بیتی اومدم یه درایو 50 گیگا بایتی NTFS ایجاد کنم. مراحل رو میرم جلو اما پارتیشن مجازی رو میسازه. فرمت که میکنه در انتهای فرمتش صفحه مرگ ویندوز میاد و دستگاه ریست میشه !!
از حالت Dynamic استفاده نمیکنم. یعنی اجازه میدم در همون ابتدای کار تمام فضا …

این آقای یوسف ملاپور توی نرم افزار adams یه نابغه هست، توی کشور کسی رقیبشون نمیشه.از شما و ایشون بی نهایت سپاس گذارم.خدا به ایشون خیر بده ایشالا

با سلام و تبریک سال نو. امیدوارم سالی تو ام با برکت و محبوبیت کماکانی و رو به رشدی داشته باشید.. تشکر خاص و ویژه از کادر مدریت سایت باارزش و مفید و قدرتمند سافت گذر.. خدا خیرتون بده.. درسایه ایزد منان سرفراز وو سلامت و شاداب و موفق باشید.امین رب العالمین

 

ویژگی‌های برنامه:

    – ترجمه به 80 زبان زنده دنیا.

– ورودی صدا برای تمام زبان ها.

– خروجی صدا برای 44 زبان.

– نگهداری تاریخچه ترجمه ها.

– اصلاح غلط های املایی.

– هجی کلمات.

– قابلیت به اشتراک گذاری.

– بدون محدودیت.

 

 

 

 

زبان‌های ورودی:

Arabic – English – Afrikaans – Albanian – Azerbaijani – Armenian – Basque – Bengali – Belarusian – Bosnian – Bulgarian – Catalan – Cebuano – Chinese Simplified – Chinese Traditional – Croatian – Czech – Danish, Dutch, Esperanto – Estonian – Filipino – Finnish – French – Galician – Georgian – German – Greek – Gujarati – Haitian Creole – Hausa – Hebrew – Hindi – Hmong – Hungarian – Icelandic – gbo – Indonesian – Irish – Italian – Japanese – Javanese – Kannada – Khmer – Korean – Lao – Latin – Latvian – Lithuanian – Macedonian – Malay – Maltese – Maori – Marathi – Mongolian – Nepali – Norwegian – Persian – Polish – Portuguese – Punjabi – Romanian – Russian – Serbian – Slovenian – Somali – Spanish – swahili – Swedish – Slovak Tamil -Telugu – Thai – Turkish – Ukrainian – Urdu, Vietnamese – Welsh – Yiddish – Yoruba and

 

 

زبان‌های خروجی:

 

Arabic – English – Afrikaans – Albanian – Armenian – Bosnian – Catalan – Chinese Simplified – Chinese Traditional – Croatian – Czech – Danish – Dutch – Estonian – Finnish – French – German – Greek – Haitian – Hindi – Hungarian – Icelandic – Indonesian – Creole – Italian – Japanese – Korean – Latin – Latvian – Macedonian – Norwegian – Polish – Portuguese – Romanian – Swahili – Russian – Serbian – Slovak – Spanish – Swedish – Tamil – Thai – Turkish – Vietnamese and Welsh

 

نکات:

– در هنگام کار با برنامه باید به اینترنت متصل باشید.

 

جهانی شدن و دسترسی روز افزون به اینترنت، مردم سراسر جهان را به هم متصل کرده است. با این حال مشکل زبان همچنان به عنوان یک مانع در این مسیر قرار دارد. امروزه به لطف وجود خدمات و اپلیکیشن های متعدد ترجمه، برقراری ارتباط بین مردم با زبان های مختلف بسیار راحت تر شده است. ولی تمامی اپلیکیشن ها در یک سطح و کارایی تولید نشده اند.

در ادامه 10 مورد از اپلیکشن های رایگان ترجمه را معرفی می کنیم که در جایگاهی برتر نسبت به سایر برنامه های ترجمه موجود قرار دارند.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS با قابلیت پرداخت برای ترجمه انسانی

پشتیبانی 104 زبان برای ترجمه متن و 33 زبان برای ترجمه گفتار

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی

قابلیت ترجمه گفتاری به صورت گفتار (speech-to-speech)

تهیه شده توسط یک موسسه ارائه دهنده خدمات ترجمه ای جهانی با تجربه

زمانیکه یک ترجمه سریع و قابل اعتماد مورد نیاز است، اپلیکیشن Day Translations یکی از بهترین گزینه ها است. نکته ای که این برنامه را از سایرین متمایز می سازد این است که این اپلیکیشن یک برنامه است برای هردو نوع ترجمه ماشینی و انسانی. هنگامیکه این برنامه را نصب می کنید هم می توانید ترجمه ای لحظه ای دریافت کنید و هم می توانید با یک مترجم حرفه ای که کاملا دقیق و صحیح عمل می کند ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید تلفظ کلمات را از اپلیکیشن بشنوید و با تقلید از آن روش بیان صحیح کلمات جدید را نیز یاد بگیرید.

این اپلیکیشن رایگان اخیرا به روز رسانی شده و قابلیت ترجمه شفاهی به آن اضافه شده است. یعنی به تازگی می توانید با این برنامه ترجمه گفتار به صورت گفتاری داشته باشید. با نصب این برنامه روی گوشی تلفن همراه همیشه یک مترجم شفاهی شخصی نزد خود دارید که می توانید هر کجا که بخواهید ببرید.این برنامه کاملا رایگان است و قابل دانلود در نقاط مختلف جهان می باشد. برای استفاده از آن کافیست زبان مبدا و مقصد را مشخص کنید سپس فایل یا کلمه مورد نظر خود را وارد کنید. ترجمه در بخش زیرین نمایش داده می شود.اگر می خواهید متن یا گفتاری با کیفیت پایین ترجمه کنید (مواردی که برنامه های ترجمه قادر به تشخیص محتوای آنها نیستند)، از مزایای ترجمه انسانی این اپلیکیشن بهره مند شوید. به مراجعه به بخش ترجمه انسانی می توانید هر فایلی که دارید ترجمه کنید.ترجمه ماشینی در طول سال های اخیر پیشرفت هایی بسیار عظیم داشته است. امروزه از هوش مصنوعی و شبکه های عصبی در این نوع ترجمه استفاده می شود. با این حال هنوز مترجم ماشینی ای وجود ندارد که با دقت ترجمه انسانی بتواند رقابت کند. دلیل برتری این اپلیکیشن هم در آن است که هر دو نوع ترجمه را در یک قالب و همزمان به کاربر ارائه می دهد تا در صورت لزوم هرکدام را که می خواهد در دسترس داشته باشد. این اپلیکیشن توسط یک موسسه ترجمه بسیار حرفه ای و با تجربه تهیه شده است که سالیان سال است کار ترجمه در زبان های زنده دنیا را انجام می دهند.

اپلیکیشن رایگان و محدود برای دستگاه های مبتنی بر iOS ولی با نسخه پولی تکمیل

یک مترجم حرفه ای برای آیفون با پشتیبانی 117 زبان برای ترجمه متن و 54 زبان برای ترجمه گفتار

تکنولوژی شناسایی گفتار دقیق

تشخیص زبان اتوماتیک در ترجمه گفتار

حالت آفلاین فقط در نسخه پولی

این اپلیکیشن مترجمی رایگان است که از اپل اپ استور قابل دانلود است. البته دارای محدودیت هایی می باشد. برای مثال حداکثری برای تعداد کلمات ترجمه شده در روز وجود دارد. همیشه باید آنلاین باشد تا کار کند. همچنین تبلیغات زیادی دارد. اگر می خواهید از دست تبلیغات آن راحت شوید و استفاده خود را از آن گسترش دهید نسخه پولی آن را تهیه کنید. این نسخه به صورت آفلاین نیز کار می کند و محدودیتی در تعداد کلمات ترجمه شده ندارد.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی 103 زبان برای ترجمه متن و 32 زبان برای ترجمه گفتار

قابلیت ترجمه با دوربین در 38 زبان و ترجمه عکس/ تصویر در 50 زبان

قابلیت ترجمه دست نوشته در 93 زبان

ترجمه آفلاین در 59 زبان

ارائه ترجمه در میان اپلیکیشن ها

این اپلیکشن تولید شده توسط بهترین و عظیم ترین شرکت اینترنتی جهان است. پس شهرت و محبوبیت این ماشین ترجمه دور از انتظار نیست. وقتی صحبت از ترجمه آنلاین می شود به سرعت نام اپلیکیشن شرکت گوگل بر سر زبان ها می آید. حتی این برنامه جایگاه نخست بین برنامه های مرجع iOS را دارد.این اپلیکیشن اگر پیشرفته ترین نباشد، دارای یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ترجمه ماشینی است که حاصل سال ها توسعه و پیشرفت در تکنولوژی های مرتبط می باشد. این مشخصه از گزینه های گسترده ای که برای کاربران فراهم می کند قابل رویت می باشد. این برنامه می تواند برای ترجمه متن بیش از 100 زبان را پشتیبانی کند که 59 زبان را به حالت آفلاین نیز ترجمه می کند. همچنین می تواند متن و اعداد را از عکس های دوربین (camera translation) و یا هر تصویر دیگر که با دوربین گرفته نشده باشد را تحلیل و ترجمه کند.

امکان ترجمه مکالمه در این اپلیکیشن به دو نفر اجازه می دهد که به طور همزمان به دو زبان مختلف با هم حرف بزنند و ترجمه آن ها را ارائه دهد. این ویژگی با نصب برنامه روی تلفن همراه هوشمند امکان پذیر است.اگر بخواهید از امکانات آفلاین این اپلیکیشن به صورت کاربردی تر استفاده کنید باید بسته های زبانی اضافی آن را دانلود کنید. این بسته ها در واقع فایل هایی هستند که با اضافه شده به پایگاه داده اپلیکیشن امکان ترجمه بدون اینترنت و اتصال به سرورهای گوگل را نیز فراهم می کنند.علاوه بر همه موارد بالا، اپلیکیشن ترجمه گوگل برای اندروید امکان ارائه ترجمه بین سایر برنامه ها را نیز فراهم می کند. هربار که نیاز به ترجمه کلمه یا عبارتی دارید لازم نیست داخل برنامه ترجمه گوگل بروید. کافیست به سادگی روی دایره دائمی برنامه که در سمت راست صفحه گوشی است کلیک کنید تا عمل ترجمه را داخل هر برنامه ای که باشید انجام دهید.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی ترجمه متن و گفتار در 90 زبان

قابلیت ترجمه با دوربین با توانایی ترجمه برخی کاراکتر های آسیایی (ژاپنی، کره ای و چینی)

ارائه ترجمه در میان اپلیکیشن ها

قابلیت ارائه صدای مرد و زن برای ترجمه های گفتاری با توانایی کاهش سرعت گفتار

این اپلیکیشن به عنوان مترجم صدا (voice translator) برای عموم مردم شناخته شده است. این برنامه 90 زبان را پشتیبانی می کند که اکثر زبان های آسیایی را نیز شامل می شوند. در ترجمه با دوربین، زبان های آسیایی را پشتیبانی می کند. ترجمه متن و صدا را به خوبی ترجمه های مکالمه ای انجام می دهد. همچنین می تواند ترجمه ها را کپی کرده و از طریق ایمیل یا اس ام اس به اشتراک بگذارد.

صدای ترجمه گفتار می تواند مرد یا زن باشد و سرعت آن نیز برای درک راحت تر قابل کاهش است. این ویژگی برای آنهایی که می خواهند حرف زدن در زبان دیگر را یاد بگیرند بسیار عالی است.

این اپلیکیشن در نسخه ای محدود، همانند سایر برنامه ها، می تواند به صورت آفلاین نیز استفاده شود.

اپلیکیشن رایگان و محدود برای اندروید و iOS ولی با نسخه پولی تکمیل

پشتیبانی بیش از 100 زبان برای ترجمه متن و 40 زبان برای ترجمه گفتار

ترجمه با دوربین (در نسخه پولی)

دیکشنری و کتاب عبارات

حالت آفلاین

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی

این اپلیکیشن یکی از برنامه های پیشتاز در گوگل پلی و iTunes است. دیکشنری و برنامه ای رایگان برای ترجمه است که ترجمه های متن به متن و گفتار به گفتار را به خوبی متن به گفتار انجام می دهد. با پشتیبانی بیش از 100 زبان، برنامه ای دستی برای برقراری ارتباط است که بهتر است هنگام سفر با نقاط مختلف جهان به همراه داشته باشید.

iTranslate دارای امکاناتی کاربردی مثل نویسه گردانی (transliteration)، اشتراک ترجمه، ذخیره ترجمه های محبوب و برگزیده و همچنین صدای مرد و زن برای گوینده ترجمه های گفتاری است. علاوه بر این استفاده از دیکشنری و کتاب عبارات را نیز برای کاربران خود ممکن کرده است.

با این حال اگر بخواهید از امکانات ترجمه با دوربین، ترجمه مکالمه، راهنمای صرف فعل، ترجمه وب سایت و حالت آفلاین این اپلیکیشن استفاده کنید باید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

اپلیکیشن رایگان و محدود برای اندروید و iOS ولی با نسخه پولی تکمیل

ترجمه صوت بلادرنگ در 19 زبان

دارای بیش از 26.000 عبارت در 13 زبان

دارای بیش از 30.000 صوت ترجمه حرفه ای

دارای دیکشنری آفلاین حاوی 10.000 کلمه

قابلیت ترجمه تصویر

قابلیت اتصال به مترجم آنلاین انسانی برای دریافت ترجمه ای دقیق و آنی (موجود در نسخه پولی)

این اپلیکیشن به عنوان ابزاری نهایی برای توریست های بین المللی شناخته شده است که قابلیت ترجمه آنی و بلادرنگ گفتگو را دارد. به نوعی طراحی شده است که تقریبا هر چیزی که یک مسافر هنگام سفر به کشوری با زبانی دیگر نیاز دارد را تامین می کند.در کنار توانایی آن در ترجمه به 19 زبان، کتاب عبارتی با هزاران موجودی در 13 زبان ارائه می دهد. همچنین این برنامه صوت های ترجمه شده حرفه ای همراه با راهنماهای تلفظ نوشته شده فراهم کرده است که برای آموزش تلفظ صحیح در زبان خارجی بسیار مفید می باشند. به علاوه شامل دیکشنری آفلاین، درس های صوتی آموزش زبان، فلش کارت و آزمون های زبان نیز می باشد.با توجه به بیش از 300.000 کاربر بین المللی، این برنامه یکی از مشهور ترین و محبوب ترین برنامه های ترجمه در گوگل پلی و iTunes است.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی 64 زبان برای ترجمه متن و 31 زبان برای ترجمه گفتار

پشتیبانی ترجمه با دوربین و عکس

قابلیت ترجمه مکالمه چند نفره

دارای کتاب عبارت همراه با راهنماهی تلفظ

قابلیت اشتراک ترجمه بین اپلیکیشن ها

اپلیکیشن ترجمه سنگین دیگر متعلق به شرکت مایکروسافت است که یک برنامه شخصی رایگان با قابلیت های ترجمه متن، صوت، مکالمه و تصویر می باشد. می تواند هم به صورت آنلاین و هم آفلاین در بیش از 60 زبان ترجمه کند. ولی برای حالت آفلاین درست مثل مترجم گوگل باید بسته های زبانی مد نظر خود را دانلود کنید.

ترجمه تصویر در این برنامه می تواند عکس های گرفته شده توسط سایر دوربین ها و یا اسکرین شات ها را به خوبی تحلیل کرده و متن ها را شناسایی کند و ترجمه را ارائه دهد. یک قابلیت جالب که دارد امکان ترجمه مکالمات چند نفری است که می تواند مکالمات تا 100 نفر به زبان های گوناگون را ترجمه شفاهی کند.علاوه بر این موارد، مترجم مایکروسافت دارای کتاب عباراتی غنی همراه با راهنمای تلفظ آنها است که برای مسافرانی که می خواهند تلفظ صحیح عبارات در زبان های خارجی را یاد بگیرند بسیار مفید است. شما هم می توانید عبارات ترجمه شده را با صدای بلند بشنوید و هم می توانید نویسه گردانی تلفظ آنها را بخوانید تا بهتر به یاد داشته باشید. همچنین این برنامه قادر است ترجمه ها را با اپلیکیشن های دیگر به اشتراک بگذارد.ترجمه با دروبین در مترجم مایکروسافت چیزی جدید نیست، ولی واقعا خوب کار می کند. تمام عیار و بی عیب و نقص نیست، ولی از بهترین نمونه های این تکنولوژی به حساب می آید.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی ترجمه متن و گفتار در 13 زبان

قابلیت ترجمه عکس و تصویر

دارای دیکشنری و کتاب عبارت

“Papago Kids” برای زبان آموزان پایه ای

اپلیکیشنی کاربردی برای توریست ها و یا تجار هنگام سفر به کشورهای خارجی می باشد. فقط 13 زبان انگلیسی، ژاپنی، کره ای، اسپانیایی، فرانسوی، تایلندی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، ایتالیایی، آلمانی، چینی ساده شده و چینی سنتی را پشتیبانی می کند. ولی با این حال امکانات کاربردی و جالبی دارد که ارزش استفاده کردن دارند.توانایی ارائه ترجمه متن و صوت بلادرنگ، ترجمه مکالمه و ترجمه عکس و تصویر را دارد. حاوی کتاب عبارت و دیکشنری است. همچنین دارای امکان Papago Kids است که با فلش کارت به زبان آموزان آموزش می دهد.این برنامه روشی جالب برای زمانی دارد که بیش از یک ترجمه برای موردی وجود دارد. در این حالت برنامه تصویر هایی را نمایش می دهدو کاربر می تواند ترجمه مورد نظر خود را انتخاب کند.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی ترجمه متن در 10 زبان

عدم پشتیبانی ترجمه گفتار

جستجوی ترجمه سریع

ایجاد شده با کمک زبان شناسان دیکشنری نویس

حالت آفلاین برای تمامی 10 زبان موجود

دارای راهنماهای تلفظ صوتی حرفه ای

لینگویی در اصل یک برنامه دیکشنری اندروید و iOS است. به راحتی از اپ استور قابل دانلود است ولی اخیرا از لیست گوگل پلی خارج شده است. با این حال یکی از راه حل های ترجمه ای خوب برای گوشی همراه محسوب می شود.این برنامه با کمک بیش از 400 زبان شناس دیکشنری نویس تهیه شده است و از دیکشنری های سریع و قابل اعتماد محسوب می شود ولی تعداد زبان محدودی را پشتیبانی می کند. زبان های موجود در این دیکشنری انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، دانمارکی، آلمانی، روسی، اسپانیایی، لهستانی، ایتالیایی و چینی ساده شده هستند.

لینگویی امکان جستجوی بسیار سریعی دارد که شبیه به سیستم پیشنهاد خودکار گوگل است. همچنین غلط های املایی موجود را تشخیص می دهد و نمونه هایی را برای اصلاح آنها پیشنهاد می کند.علاوه بر تمام آنها، لینگویی حالت آفلاینی غنی دارد. شما با دانلود بسته های زبانی مد نظر خود می توانید از آن به خوبی در حالت آفلاین استفاده کنید.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی 95 زبان برای ترجمه متن و 4 زبان برای ترجمه گفتار و ترجمه با دروبین در 12 زبان

قابلیت ترجمه وب سایت

دارای دیکشنری برای اکثر زبان های پشتیبانی شده

حالت آفلاین برای اندکی از زبان ها

توسط معادل روسی گوگل ایجاد شده است و برنامه ای قدرتمند است که ترجمه 95 زبان را به حالت آنلاین ساپورت می کند. در حالت آفلاین فقط برای تعداد محدودی از زبان ها مثل ترجمه به انگلیسی از فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی و ترکی فعال می باشد. در مورد ترجمه گفتار این برنامه فقط زبان های ترکی، انگلیسی، روسی و اکراینی کاربرد دارد.

با وجود معرفی ده اپلیکیشن برتر رایگان و محبوب، باید همیشه به خاطر داشته باشید که مترجم های ماشینی برای کاربردهایی محدود مورد استفاده قرار می گیرند و برای متون حساس هرگز کاربردی نیستند. ترجمه ماشینی با به روز ترین تکنولوژی های هوش مصنوعی و سیستم های عصبی نیز هرگز به دقت و صحت ترجمه های تخصصی و حرفه ای انسانی نمی باشند. پس هرگز سرنوشت متون علمی و تجاری مهم خود را به دست این برنامه ها نسپارید.

پرکاربردترین اپلیکیشن‌های ترجمه در سفر

تفاوت ترجمه انسانی و ماشینی چیست؟

آیا ترجمه آنلاین همان ترجمه ماشینی است؟

دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی
دانلود برنامه ترجمه صوتی انگلیسی به فارسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *