نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس

خواص دارویی و گیاهی

نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس
نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس

در این مقاله قصد دارم روش هایی رو معرفی کنم که بوسیله اون میتونید گفتار رو به نوشتار تبدیل کنید. در اینجا سه روش رو معرفی میکنم که شاید این سه روش برای شما آشنا باشه ولی تا الآن ازش درست استفاده نکردید و به اونا بی توجه بودید.

احتمالا تاکنون از خودتون سوال کردید که “چگونه در ورد صوتی تایپ کنیم؟” یا “چگونه تایپ صوتی گوشی رو فعال کنیم؟” و سوالاتی از این دست. خب، پس خواندن این پست میتونه بهتون کمک کنه که به جواباتون برسید.

برای تایپ صوتی فارسی نیازی به نصب نرم افزار خاصی نیست و شما میتوانید با اتصال به اینترنت فایل صوتی خود را بصورت آنلاین و با استفاده از سرویس گوگل درایو به فایل متنی تبدیل کنید.

سرویس گوگل درایو که در پست های قبل هم درباره اش صحبت کردیم راحت ترین و کارامدترین روش تبدیل گفتار به نوشتار است.

برای استفاده از این سرویس شما به یک حساب جیمیل نیاز دارید البته اگر از کامپیوتر استفاده میکنید باید یک میکروفون نیز تهیه کنید. سپس مرورگر خود را باز کنید(حتما از مرورگر کروم استفاده کنید) و وارد حساب خود در google drive شوید.نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس

پس از ورود به حساب خود بر روی My Drive کلیک کنید و از منوی باز شده، سند نگار google (گوگل داکس) را انتخاب میکنیم.

در این مرحله تب جدیدی باز میشود که مشابه صفحه ورد است، با کلیک بر روی ابزارها(tools) از منوی باز شده، تایپ صوتی (voice typing) را انتخاب میکنیم.

همانطور که میبینید نماد میکروفون در کنار صفحه ظاهر شد که میتوانید با کلیک بر روی فلش بالای آن زبان خود را انتخاب کنید.

حال با کلیک بر روی میکروفون متن مورد نظر خود را خوانده و این سرویس شروع به نوشتن فایل شما میکند. در نهایت میتوانید فایل خود را با فرمت دلخواه تحویل بگیرد. 

یکی از قابلیت های جالب گوگل برای تلفن های هوشمند، تایپ صوتی گوگل است که خیلی از ما به اون توجهی نداریم. با استفاده از این قابلیت ما میتونیم متن هامون رو با دقت بالایی تایپ کنیم یا میتونیم برای جستجو نیز از آن استفاده کنیم البته مسلما سرعت تایپ ده انگشتی خیلی بیشتر از این روش است ولی برای کسانی که نمیتوانند بصورت حرفه ای تایپ کنند میتونه بسیار مفید باشه.

خب تایپ صوتی گوگل برای شما فعال شد و حالا میتونید از این ویژگی در نرم افزارهای گوشیتون مثل تلگرام استفاده کنید، برای اینکار کافیه به محیط اون نرم افزار رفته و در قسمت نوشتن پیام بر روی میکروفون کلیک کنید و سپس شروع به صحبت کنید.

البته نرم افزارهای مختلفی نیز وجود دارند که شما میتونید با استفاده از این نرم افزارها گفتار رو به نوشتار تبدیل کنید مثل نرم افزار جیبورد که در مطلبی جداگانه سعی میکنیم ویژگی های قدرتمند این نرم افزار رو براتون توضیح بدیم.

اگر روی سیستم کامپیوترتان ویندوز 10 نصب کرده اید پس بهتره که یک ویژگی جالب در ویندوز 10 را بهتون معرفی کنم.این ویژگی تبدیل گفتار به نوشتار یا همان تایپ صوتی است. برای استفاده از این ویژگی باید حتما سیستم شما میکروفون داشته باشد.(البته لپتاپها دارای میکروفون هستند و نیازی به تهیه میکروفون برای آنها نیست)

برای شروع در قسمتی که قصد نوشتن در آن را دارید کلیک کنید(مثلا در محیط ورد) تا مکان نما نشان داده شود و کلید ویندوز و H را انتخاب کنید. حال نواری ظاهر میشود که روی آن نوشته Listening حال روی دکمه ی میکروفون کلیک کنید و شروع به صحبت کنید و ویندوز به صحبت های شما گوش میدهد و آن ها را تایپ میکند.

این ویژگی ویندوز ده در  حال حاضر برای زبان انگلیسی در دسترس است و برای زبان فارسی نمی توان از آن استفاده کرد ولی اگر که قصد نوشتن مقاله خود به زبان انگلیسی رو دارید می تونید از این ویژگی استفاده کنید و بصورت صوتی و خیلی سریع اینکار را انجام دهید.

برای نوشتن علائم نگارشی نیز میتوانید از این ویژگی استفاده کنید ولی دقت نوشتن علائم نگارشی در حال حاضر  مناسب نیست و بهتراست پس از پایان نوشتن به صورت دستی  علائم نگارشی رو وارد کنیم.این ویژگی بصورت آفلاین نیز در دسترس کاربران است و میتوانند از آن استفاده کنند.

لطفا هرگونه سوال را در قسمت درج نظرات با ما مطرح کنیم تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.

خوشمان امد

بسیار عالی حرف نداره واقعا لذت میبرم

سلام.کلید ویندوز کدومه؟

سلام. روی صفحه کلیدتون از سمت چپ پایین کنار کلید Ctrl یه کلید هست عکس یه پنجره روشه.

سلام وقت بخیر. چطور میتونیم فایل صوتی رو بارگذاری کنیم و متن رو تحویل بگیریم. هرجا رو نگا میکنم فقط صحبت از این شده که صحبت کنم و تبدیل به متن بشه. اما نگفتن که فایل صوتی رو چطور میشه بارگذاری کرد

سلام وقت بخیر. ممنون از دیدگاهتون
حق با شماست من توی این مطلب اسم درستی رو واسه متن انتخاب نکردم ولی طبق سرچی که داشتم اگه شما از ربات تلگرام voicy استفاده کنید میتونید فایل رو برای این ربات بفرستید و این ربات فایل شما رو به متن تبدیل میکنه. من این ربات رو خودم امتحان کردم با دقت خوبی جواب داد البته مطمئن نیستم که این ربات فایل های طولانی رو هم میتونه تبدیل کنه یا نه. برای استفاده از این ربات توی تلگرام عبارت voicybot@ رو تایپ کنید.
من سعی میکنم روشهای تبدیل رو هم به این پست اضافه کنم تا باعث سردرگمی کاربران نشه.
موفق باشید.

گروه تایپ ما این توانایی را دارد ک هر فایل صوتی شما با وجود انواع صداهای دیگر و انواع لهجه ها و صداهای مزاحم به صورت متن دربیاوریم هر صفحه هزار تومان ادرس اینستا ما
typevoice هست و کانال ما tabdilsotbematn

خیلی ممنون. در صورت نیاز حتما با شما ارتباط برقرار می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب‌سایت

دیدگاه

تایپ افزار متشکل از گروهی دانشجوی فعال در زمینه کارآفرینی با هدف های بزرگ است.

استخدام   |  محصولات  |    وبلاگ   |   تماس با ما   |  درباره ما   |   آشنایی با تایپ افزار   |   سوالات متداول   |   قوانین تایپ افزار

نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار فارسی iotype ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای تبدیل گفتار به نوشتار است. این نرم افزار با استفاده از خلاقیت جوانان ایرانی طراحی شده است به گونه ایی که مشابهی در زبان فارسی نمی توان برای آن یافت. نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و تحلیل big data اقدام به تبدیل گفتار به نوشتار می نماید و صدای شما را تقریبا بی نقص به متن تبدیل می کند.نرم افزار تایپ صوتی iotype امکاناتی از قبیل ذخیره سازی متن گفتار شده ، امکان تعریف علایم مانند ویرگول ، نقطه ویرگول ، خط بعد و … را دارا است. برای تبدیل صدا به متن در نرم افزار iotype ابتدا وارد سایت iotype.com شوید :

در مرحله بعد پس از اطمینان از متصل بودن میکروفون به سیستم و اطمینان از انتقال صدا به رایانه ، بر روی علامت میکروفون در وسط صفحه کلیک کرده و شروع به گفتار نمایید. نرم افزار به صورت همزمان گفتار شما را تشخیص داده و به نوشتار تبدیل می کند. برای انکه تبدیل صدا به متن برای شما دقیق تر باشد لازم صدای شما شفاف و شمرده بوده و دارای نویز خارجی نباشد.

از دیگر قابلیت های iotype می توان به نرم افزار اندروید تبدیل گفتار به نوشتار اشاره کرد. عملکرد این نرم افزار بسیار ساده است و به راحتی و بدون پیچیدگی خاصی می توانید صدای خود را به متن تبدیل کرده و نتیجه را به اشتراک بگذارید. از امکان جالب و منحصر به فرد نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype ، همگام بودن نسخه اپلیکیشن موبایل به نسخه وب آن است به این صورت که اگر شما با گفتار در نسخه موبایل خواه هر کجا باشید (مترو ، محل کار و … ) گفتار شما همزمان در نسخه وب نیز همگام سازی خواهد شد و به شکلی موبایل شما می تواند میکروفونی برای تایپ شما در رایانه شما باشد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار iotype امکان تبدیل فایل صوتی به متن می باشدو شما می توانید فایل صوتی خود را در فرمت های mp3 ، wav ، ogg به متن تبدیل نمایید. تنها کافی است به سایت iotype.com مراجعه کرده، فایل صوتی خود را باگذاری کرده و متن خود را دریافت نمایید. از نکات قابل ذکر در تبدیل فایل صوتی به متن سرعت بالای تحلیل فایل صوتی و ارایه خروجی متن می باشد. به گونه ایی که یک فایل صوتی ۱ دقیقه ای را در ۵ ثانیه می توانید به متن تبدیل نمایید.نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس

نرم افزار iotype برنامه نویسان را فراموش نکرده است! برنامه نویسان می توانند با عضویت در سایت و مراجعه به بخش API برنامه نویسان اقدام به دریافت token برای اتصال به API تبدیل گفتار به نوشتار نمایید.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

مطلبی دیگر در همین موضوع

مطلبی دیگر در همین موضوع

بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

تبدیل صدا به متن فارسی زمان تایپ را کاهش می دهد. این قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار برای کاربرانی مانند مترجمان، نویسندگان، دانشجویان و افراد دیگری که برای تایپ متون خود مدت زمان زیادی را صرف می کنند یک راه میانبر است. امروز در انزل وب روش هایی در اندروید ، آیفون و به صورت آنلاین و آفلاین را به شما معرفی می کنیم که به کمک این روش ها می توانید گفتار و صوت را به متن فارسی تبدیل کنید.

How Convert Voice or Speech To Persian Text

اگر شما هم جزء نویسندگان، دانشجویان، مترجمان و افراد دیگری باشید که اکثر اوقات خود را صرف تایپ متون خود می کنید حتما به یک نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار نیاز خواهید داشت. نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار می تواند صوت یا صدا شما را به متن تبدیل کند بدون اینکه شما صفحه کلید تان را لمس کنید متنی که شما می خوانید به نوشته قابل ویرایش تبدیل خواهد شد و شما می توانید این نوشته را ذخیره و از آن استفاده کنید.

قبلا در انزل وب نحوه تبدیل متن فینگلیش به زبان فارسی را به شما آموزش دادیم، در ادامه آموزش امروز انزل وب روش های تبدیل صوت به متن را به شما آموزش خواهیم داد.نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس

همانطور که می دانید ما در تلگرام به صورت چت یا نوشتار با افراد دیگر ارتباط برقرار می کنیم، اما گاهی طرف مقابل ما از نوشته های ما در سر نمی آورد و مجبور به تماس خواهیم شد و یا اینکه شما از یک نوشته هیچ وقت نمی توانید لحن طرف مقابل را متوجه شوید. این مشکل بیشتر برای کسانی که در حال آموزش افراد مختلف هستند پیش می آید.

قبلا در انزل وب بهترین و کاربردی ترین ربات های فارسی تلگرام را به شما معرفی کردیم امروز در انزل وب برای حل این مشکل تبدیل گفتار به نوشتار از ربات ویس بوت استفاده می کنیم که در ادامه نحوه کار با این ربات را به شما آموزش خواهیم داد.

برای تبدیل صدا به متن فارسی وارد ربات ویس بوت شوید و روی Start تپ کنید.

لیستی مطابق تصویر زیر ظاهر می شود که زبان های مختلف را در آن نشان می دهد. مانند تصویر زیر روی گزینه فلش کلیک کنید تا به صفحه بعد هدایت شوید.

این کار را تا آن جا ادامه دهید که به صفحه زیر برسید و عبارت Persian در لیست مشاهده گردد.

حالا گزینه Persian را انتخاب کنید تا زبان مورد نظر شما اعمال شود و ربات شروع کار خود را اعلام نماید. حالا دکمه ضبط صدا را نگه دارید و جمله ای که قصد تایپ آن را دارید با صدایی واضح بیان نمایید. پس از ارسال صدا ربات چند ثانیه آن را پردازش کرده و بعد متن را برایتان ارسال می کند. در صورتی که جمله بیان شده نامفهوم باشد ربات درخواست ارسال مجدد می کند.

توجه : این ربات کلمات رایج مانند سلام، خداحافظ و … را خیلی خوب تشخیص خواهد داد، اما همانطور که در زیر مشاهده می کنید انزل وب را نتوانست تشخیص بدهد.

ای او تایپ (IoType) نرم افزار تحت وب تبدیل گفتار به نوشتار به زبان فارسی می باشد. با استفاده از این نرم افزار بدون هیچ ابزار اضافی دیگر گفتار فارسی را به متن تبدیل می نمایید. ویرایشگر متن این نرم افزار تحت وب امکانات کاملی برای مدیریت، ویرایش و قالب بندی متن را دارد. نرم افزار تبدیل صدا به متن فارسی برای وبلاگ نویسان، دانشجویان، خبرنگاران، مترجمان و به طور کلی تمام افرادی که با تایپ متن سروکار دارند، مناسب است.

احتمالا با سرویس تشخیص صدای گوگل آشنایی دارید این سرویس به تازگی امکان پشتیبانی از زبان فارسی را نیز اضافه کرده و توسط آن می توانید صحبت کردن با صدای فارسی را به نوشتار فارسی تبدیل کنید. در اپلیکیشن تبدیل فایل صوتی به متن فارسی، بصورت رایگان نحوه ی فعال کردن سرویس تبدیل صوت به متن بر روی گوشی اندروید به شما آموزش داده شده است و امکان تایپ دستی و خودکار توسط این سرویس درون این اپلیکیشن برای شما فراهم آمده است. شما برای کارایی بهتر باید در یک محیط آرام شروع به صحبت کردن کنید. توجه کنید این برنامه برای استفاده در حال حاظر نیاز به اتصال اینترنتی دارد.

نحوه کار این نرم افزار تبدیل فایل صوتی به متن فارسی به این صورت است که ابتدا راهنمای موجود در برنامه را فعال کنید و در بخشلغت به لغت نزدیکترین جملات و لغات مشابه مکالمه خود را از لیست موجود اضافه کنید. بخش تایپ خودکار (که به صورت پولی است) برای کسانی در نظر گرفته شده است که میخواهند بدون وقفه یک متن طولانی را با صدای خودشان بخوانند و در خروجی متن معادل آن را دریافت کنند.

تبدیل صدا به متن در سرویس گوگل داک فعال شده و کاربران با استفاده از مرورگر کروم و یک میکروفن مناسب و البته دسترسی به اینترنت میتوانند از آن بهره‌ مند شوند.

برای این کار ابتدا به محیط کاربری خود در سرویس گوگل داک وارد شوید. روی گزینه‌ New کلیک کنید و صفحه جدیدی را ایجاد کنید.

به منوی Tools بروید و روی گزینه Voice Typing کلیک کنید.

اکنون آیکون تایپ صوتی در سمت چپ صفحه برای شما نمایش داده می شود. در بالای این آیکون نوار کوچکی وجود دارد که با کلیک روی آن می توانید زبان مورد نظر برای صحبت کردن را انتخاب کنید.

پس از اتصال میکروفن به کامپیوتر و اطمینان از صحت عملکرد و کیفیت آن، روی آیکون میکروفن کلیک کرده و صحبت کردن را آغاز کنید.

مشاهده میکنید که صحبت‌ های شما به سرعت به متن تایپی تبدیل می شود و میتوانید این متون را در هر برنامه یا بخش دیگری کپی و استفاده کنید.

به طور قطع به غیر از روش هایی که ما در بالا برای تبدیل صدا به متن معرفی کردیم نرم افزارها، سرویس های آنلاین و … دیگری وجود دارند. چون این مبحث یکی از مباحث مهم کامپیوتر و گوشی است که هر روزه در حال تغییرات عظیمی است. اگر شما نرم افزارها، ربات ها، سرویس های آنلاین و … را برای تبدیل گفتار به نوشتار فارسی می شناسید و در زمینه تبدیل صدا به متن فارسی تجربه و نظری دارید آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.


سلام من دانشجو هستم و برای تایپ پایان نامه از نرم افزار IoType استفاده میکنم واقعا دقت بالایی داره و سرعتش عالیه سایر موارد پیشنهادی هم خوب بودند ولی برای تایپ در مقیاس زیاد و طولانی مناسب نیستند اما iotype.com امکانات کاملی برای تایپ در مقیاس زیاد در اختیار میگذارد. ممنون بابت مطلب عالی شما

سلام من دانشجو هستم و دستم خیلی موقع نوشتن کند عمل می کنه ،صدای اساتید رو ضبط می کنم، چطور میشه صدای ضبط شده ی استاد رو تایپ کرد؟

باسلام و تشکر بابت انتقال تجربه و دانش
ولی هرچه علم پیشرفت کنه و ربات‌ها پیشرفته‌تر بشن هیچ‌چیز به پای دقت شنیداری انسانی نمیرسه. خصوصا زمانی که آنلاین صدا تبدیل به متن نشه و به صورت فایل صوتی باشه آن هم یک فایل صوتی‌ای که کیفیت صدای خوبی نداره یا از نظر گویش و لهجه کیفیت مناسبی نداره. اگر دوستان خواستند من میتونم براشون انجام بدم لطفا به… سر بزنید چون به هر حال تایپ با دقت انسانی مسلما در جایگاه خاص خودش هست.

سلام
دوستان اگر راه انداز گوگل و کیبردش هردو را نصب کنید و آنلاین باشی هم دیکشنری هم ترجمه همزمان هم تایپ صوتی براحتی فعال میشه و هرجا که علامت میکرفون باشه کار میده تنها مشکلش آفلاین کار نکردنش

مترجم گوگل هم اگر نصب کردید وقتی ازتون پرسید زبان اصلیذتون چی بگید انگلیسی تا با مشکل تحریم ایران برخورد نکنید ….
ضمن تو اکثر گوشی های اندرید در قسمت زبان تایپ صوتی هست فقط باید فایل فارسی را دانلود کنید که برای من تو تحریم و باذفیلتر هم نتونستم آفلاین را راه بندازم…نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس

من iotype را خریداری کردم خیلی پیشیمان هستم گذشته از پولی که هدر دادم کلی زمان را بخاطر پریدن تمام چیزهایی که تایپ کردم از دست دادم
پیشتیان شون هم فکر کنم مسافرکشی می کرد اصلا جواب نداد با اینکه چند بار انلاین شده بود
واقعا از اینکه به یه ایرانی اعتماد کردم واقعا عصبانی هستم. گوگل رایگانه ولی بازم هم جواب شما را میدن اینها همین که پول گرفتن بدو بدو رفتن خرجش کنن دیگه جواب هم ندادن

سلام دوستان من دارم برای ناشنوایان فیلمهای ایرانی رو زیرنویس فارسی میکنم یکم تایپ کردن خسته کننده شده و کند پیش میره نرم افزاری میشناسید که از صوت فیلم بتونه متن فارسی بنویسه ممنون میشم معرفی کنید

سلام خسته نباشید
من این برنامه هایی که گزاشتین رو دانلود کردم ولی وقتی میزنم رو میکروفون میگه گزینه گفتار به نوشتار در گوشیه شما فعال نیست نمیدونم چطوری فعالش کنم لطفا پاسخ بدین مرسی

عاااااااااااااااالی .
دمتون گرم

سلام مطلب بسیار مفیدی بود
سایت sedatype.ir سایت خوبی است

با سلام
مطلب بسیار مفید واقع شد. ممنون از سایت خوبتون

سلام. تشکر فراااوان. مرسی از روش های پیشنهادی سایت خوبتون. من با ربات ویسی کارم رو انجام دادم عالیه واقعا ممنون^_^

سلام و عرض ادب
یه خواهشی داشتم اگه براتون مقدور نرم افزاری رو معرفی کنید که فایلای صوتی ضبط شده رو به متن نوشتاری تبدیل کنه، سپاسگزارم

عالی بود . چندین برنامه تبدیل صوت به متن نصب کرده بودم ولی جواب نگرفته بودم. الان با روش های شما مشکلم حل شد. بسیار متشکرم.

با سلام
من کیبوردم با قابلیت صدا به متن گوگل براحتی کار می‌کنه فقط در حالت آنلاین ، چطور می‌تونم در زمان آفلاین هم کار کنم ، ممنون میشم

با سلام
در گوگل داک بنده Voice Typing غیر فعال می باشد!
راه حل چیست؟
با تشکر از زحمات شما …

مشکل من هم همینه لطفا راهنمایی کنید

من هم همین مشکل داشتم توی این مقاله یک سایت معرفی شده iotype.comکه خیلی خوب هست دقتش به نظرم خیلی بالاتر از بقیه

برای فعال شدن کامل تمامی ابزارها در گوگل داک، فقط باید از مرورگر کروم استفاده کنید.

ممنون از مطلبتون من استفاده از سایت iotype.com استفاده می کنم خییییلی عالیه

ممنون از پیشنهادتون

ممنون از شما

سلام خست نباشید
لازم دانستم بپاس زحماتتان بوبژه تهیه و ارائه این مطلب بسیار ارزشمند صمیمانه از شما تشکر و قدردانی کنم .
بسسسسسسسسسیار مممممممممنون
موفففففففففففففففق باشید

خیلی ممنون از توجه شما

ممنونم از این مطلبی که گذاشتید من واقعا به این نرم افزار نیاز داشتم مشکلم حل شد. من از سایت ای او تایپ (IoType) استفاده کردم نسبت به بقیه مواردی که توی مقاله بود بهتر بود. امکان خیلی جالبی که ای او تایپ داشت این بود که من با توجه به اینکه برخی از واژه هایی که تایپ میکردم تخصصی یا انگلیسی درمتن فارسی بود این امکان رو میداد حتی در متن فارسی گفتار انگلیسی را هم ترکیب کنم و همچنین علایم خاص متن مثل ویرگول ، نقطه، پرانتز بتونم به طور گفتاری داخل متن اضافه کنم.

با سلام
از شما و سایت با محتوا تون تشکر میکنم
این مشکل تایپ کردن فارسی را همه دارن کنه با این پست میشه برطرفش کرد. البته من در این پست با سایت ای او تایپ (IoType) آشنا شدم و امتحانش کردم ولی بعد از گفتن یک خط و تایپ شدن آن مدام “پیغام ماهیانه ۱۰۰۰۰ تومان شارژ کنید” ظاهر میشه به طوری که اصلاً به شما اجازه گفتن و تایپ شدن را نمیده. خواستم راهنماییم کنید با توجه به این که این سایت فارسی هست دوست داشتم از این سایت استفاده کنم.
البته قبلاً تایپ صوتی گوگل (روش چهارم پیشنهادی شما) را امتحان کرده بودم.
من هم یک پیشنهاد در این ضمینه دارم که سایت https://www.speechtexter.com/ هست که حتماً باید با مرورگر کروم باز بشه. از کادر بالا سمت راست زبان فارسی را انتخاب کنید و استارت را از قسمت بالا سمت چپ بزنید و شروع به صحبت کردن کنید. ۸۰ تا ۹۰ درصد کلمات را تشخیص میده.
با تشکر

ممنون بابت مطلبتون من خیلی نیاز به همچین برنامه ای داشتم ولی چون تایپ زیاد میکردم رو موبایل کاربرد نداشت از سایت iotype استفاده کردم خیلی دقتش خوبه.

برای دریافت و مشاهده مطالب از طریق ایمیل، نشانی ایمیل خود را بدون www وارد کنید

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2019 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

نشانی ایمیل خود را برای ارسال مطلب ثبت کنید

جستجو در میان12426 برنامه موجود در سایت

  ایا تاکنون به کشور های خارجی سفر کرده اید ؟ ایا در یادگیری زبان های خارجی مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه Vocre دیگر نگران یادگیری و ترجمه زبان های دیگر نباشید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید …

 
ایا تاکنون به کشور های خارجی سفر کرده اید ؟ ایا در یادگیری زبان های خارجی مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه Vocre دیگر نگران یادگیری و ترجمه زبان های دیگر نباشید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود مشکلات اموختن زبان سایر کشور ها برای برطرف کردن نیاز های خود را به کلی حل کنید! این برنامه که قادر است با استفاده از صوت ان را به گونه نوشتاری به سایر زبان ها بر روی صفحه گوشی اندروید شما…

جستجو در میان12426 برنامه موجود در سایت

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

استعلام سابقه بیمه تامین اجتماعی، استعلام سهام عدالت، استعلام ممنوع الخروجی و صحت کد ملی، استعلام صحت معاینه فنی خودرو، نوبت دهی معاینه فنی، خرید طرح ترافیک و خدمات مربوط به گوشی موبایل و سیم کارت و …

  ایا تاکنون به کشور های خارجی سفر کرده اید ؟ ایا در یادگیری زبان های خارجی مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه Vocre دیگر نگران یادگیری و ترجمه زبان های دیگر نباشید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید …

نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس

 

ایا تاکنون به کشور های خارجی سفر کرده اید ؟ ایا در یادگیری زبان های خارجی مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه Vocre دیگر نگران یادگیری و ترجمه زبان های دیگر نباشید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود مشکلات اموختن زبان سایر کشور ها برای برطرف کردن نیاز های خود را به کلی حل کنید! این برنامه که قادر است با استفاده از صوت ان را به گونه نوشتاری به سایر زبان ها بر روی صفحه گوشی اندروید شما به نمایش بگذارد یا به صورت برعکس هم قادر به انجام این کار می باشد که مشکلات بسیاری از افراد را در این زمینه برطرف نموده است! برای دانلود و توضیحات بیشتر از این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

زبان هایی که توسط این برنامه پشتیبانی میشوند:

• Arabic – Saudi Arabia • Arabic – United Arab Emirates • Chinese Cantonese – Hong Kong • Chinese Mandarin – China • Chinese Mandarin – Taiwan • Czech – Czech Republic • Danish – Denmark • Dutch – Netherlands • English – Australia • English – United Kingdom • English – United States • Finnish – Finland • French – Canada • French – France • German – Germany • Greek – Greece • Hungarian – Hungary • Indonesian – Indonesia no voice output• Italian – Italy • Japanese – Japan • Korean – Korea • Malay – Malaysia no voice output• Norwegian Nynorsk – Norway • Polish – Poland • Portuguese – Brazil • Portuguese – Portugal • Romanian – Romania no voice output• Russian – Russia • Slovak – Slovakia no voice output • Spanish – Mexico • Spanish – Spain • Spanish – United States • Swedish – Sweden • Turkish – Turkey • Vietnamese – Vietnam no voice output

پسورد تمامی فایل ها: www.androidkade.com

در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید به انجمن سایت مراجعه کنید

این نرم افزار سر کاری هست و اصلا” کار نمیکنه و ارور میده

نرم افزار بسیار کاربردی هست اگه بتونه واقعا خوب کار کنه.
بسیار ممنونم.

salam.man roo htc sensation xe nasb kardam avale barname safhe sefid miyare..man gooshim root nakardam.dalilesh ine????

با عرض سلام و خسته نباشید آقا سروش میگم از زبان فارسی پشتیبانی میکنه

نه ..

زبان فارسی داره

چرا کسی مشکل منو حل نمیکنه میگم بازی های دیتارو دانلود میکنم بعدشم دیتاشو هم دانلپد میکنم بایددیتارو کجا بریزم تا بازی رو بخونه با گوشی دانلود میکنم

چی میگی تو اصلا صدات نمیاد
بعد اینجا جای این حرفا نیست
برو توی همون قسمت بازی

……نگو

داش من اصلا قسطم بی احترام نبود دیدم که پیام منو نذاشتین ولی نه باید این اقا اینطور با من حرف میزد من گفتم که این برنامه رو تازه گذاشتین من اینجا بنویسم همین بازم ببخشید

توی رم نوی پوشه Android توی پوشه Data
ldai hdk lsdv SdcardAndroiddata

با اینترنت کار میکنه؟

بله !

نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس

روی ایس میاد؟

بله میاد !!

سلام اقا مت بازی های یتا دارو دانلود میکنم بعدش دیتاشم دانلود میکنم ولی نمیدونم باید دیتا رو کجا بریزم چون با گوشی دانلودمو انجام میدم اگه میشه کمکم کنید ممنون

با تشکر فراوان ممنون از سایت خوبتون.

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)
امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.
با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.
 پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد
همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر
نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه
و امکانات بی شمار دیگر…
برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید : هم اکنون رایگان نصب کنید

 

نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس

 

نرم افزار تلفظ حروف انگلیسی با تبدیل متون انگلیسی به صدا، می تواند جملات انگلیسی را روان و با صدای طبیعی انسان برای شما بخواند. این نرم افزار تبدیل متن انگلیسی به گفتار را برای آموزش تلفظ کلمات انگلیسی می توانید استفاده کنید و یا فایلهای صدای آن را ذخیره کنید و از آن فایلهای صوتی زبان انگلیسی به منظورهای مختلف استفاده کنید. می توانید هر متنی را به نرم افزار بدهید تا برنامه خواندن متن انگلیسی را برای شما انجام دهد و آن را تبدیل به یک کتاب صوتی کنید یا در سایت های خود از این صداها استفاده کنید. این برنامه تلفظ لغات انگلیسی شامل هشت صدای مختلف (زن و مرد) با لهجه انگلیسی آمریکایی است. همچنین سه صدای مختلف (زن و مرد) نیز برای لهجه بریتیش یا British English در این مجموعه وجود دارد. این برنامه تبدیل متن به گفتار، دو صدا با لهجه ویلز Welsh و دو صدا با لهجه انگلیسی استرالیایی Australian English نیز همراه خود دارد.

خرید پستی نرم افزار خواندن متون انگلیسی

نمونه تلفظ جملات انگیسی این نرم افزار را می توانید در این بخش گوش بدهید :

Pronunciation is the way a word or a language is spoken, or the manner in which someone utters a word. If one is said to have “correct pronunciation”, then it refers to both within a particular dialect.

دانلود فایل صوتی

متن زیر بخشی از داستان های کوتاه شرلوک هلمز است. می توانید فایل صوتی خوانده شده توسط نرم افزار تبدیل متن به صوت انگلیسی را نیز گوش بدهید :

Holmes went out for the morning, but he came back at lunch-time. We then went by train into the country and took a taxi to Dr Roylott’s house. ‘You see,’ said Holmes to me, ‘our dangerous friend Roylott needs the girls’ money, because he only has £750 a year from his dead wife. I found that out this morning.

دانلود فایل صوتی

شنیدن تلفظ لغات انگلیسی و خواندن متن جملات انگلیسی می تواند به قدرت شنیداری شما کمک فراوانی کند. می توانید کتاب های داستان انگلیسی را به این نرم افزار خواندن جملات انگلیسی بدهید و فایل خروجی را ذخیره و بر روی دستگاه پخش یا گوشی همراه خود بریزید و در فرصت کافی به آن گوش دهید. با اینکار طرز صحیح تلفظ حروف انگلیسی را یاد میگیرید.

خرید پستی نرم افزار خواندن متون انگلیسی

آموزش تلفظ کلمات Pronunciation, نرم افزار آموزشی, نرم افزارهای کمکی زبان •
۱۱

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم افزار تبدیل گفتار به متن و مترجم (برای اندروید)


Speech to Text Translator v2.8 Android


 


 

نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس



 


 




 



 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Speech to Text Translator:
– امکان تبدیل گفتار به متن
– دارای سیستم مترجم سخنگوی پیشرفته
– امکان ذخیره متون در کلیپ بورد در فرمت های مختلف
– قابلیت به اشتراک گذاری فایلهای ترجمه شده در شبکه های اجتماعی
– پشتیبانی از زبان فارسیمهم ترین تغییرات نسخه 2.8 :
– اضافه شدن قابلیت ترجمه خودکار با زدن دکمه اینتر
– سازگاری با اندروید 6
– بهبود عملکرد کلی نرم افزار
– رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 


 


  دانلود نرم افزار (حجم 3.6 مگابایت)


 


 تاریخ انتشار: 95/11/22


 


 سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 4.1 و بالاتر


 


 تست شده توسط سرزمین دانلود (توضیحات)


 


 سایر نسخه های این نرم افزار


 


 سایر نرم افزارهای مترجم صوتی اندروید


 


 سایر نرم افزارهای اندروید


پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (4)

با سلام. نرم افزار تبدیل صوت فارسی و ترجمه و تایپ اون به انگلیسی موجود است؟

سلام. من اپ speech to text translator رو نصب کردم. ولی متن ها به صورت نامرئی میاد یعنی هست کپی میشه ولی تو خود برنامه نمیتونم بخونمش. چیکار باید کرد؟ ممنون‌

من ویس رو با لبتاپ پخش میکنم و با گوشی از اپیلیکیشن استفاده میکنم. ولی هی میزنه متوجه نشدم دوباره بگویید. ویس هم برای دانشگاه اکسفورد میباشد


 

با سلام. میخواستم بدونم که آیا نرم افزار تبدیل گفتار به متن برای ویندوز 10 64بیتی هم دارید یا نه. و این نرم افزار کار میکنه یا نه. با تشکرنرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس
نرم افزار تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن فارس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *