معنی کلمه ی interesting به فارسی

خواص دارویی و گیاهی

معنی کلمه ی interesting به فارسی
معنی کلمه ی interesting به فارسی


تفضیلی: more interesting
عالی: most interesting, 
مترادف:  
absorbing
compelling
fascinating
gripping
متضاد:  
boring
dull
uninteresting

1.
It is always interesting to hear other people’s point of view.

1. این همیشه جالب است که نقطه نظر افراد دیگر را بشنویم.

2.
She’s got some very interesting things to say on the subject.

2. او چیزهای خیلی جالبی برای گفتن در مورد موضوع دارد.

معنی کلمه ی interesting به فارسی

3.
She’s quite an interesting woman.


3. او زن واقعا جالبی است.


شما واژه‌ای در دفتر واژه ثبت نکرده‌اید.

ترتیب بر اساس:

برای رفع محدودیت کاربر ویژه شویدبا حذف کوکی‌، لیست لغات از بین خواهد رفت.

واژه: interesting

فیزیک دان را بخوانید.فیزیوتراپی را بخوانید.فیزیولوژی را بخوانید.

معنی کلمه ی interesting به فارسی

این ویژگی تنها برای کاربران ویژه فعال است.

متأسفانه سرور با خطا مواجه شد. مشکل را بررسی می‌کنیم و به زودی حل خواهیم کرد.


جالب هست، خوش مزه، مشغول کننده

در این قسمت می توانید ریشه کلمه interesting، معنی کلمه interesting به انگلیسی، تعریف کلمه interesting به انگلیسی، مترادف interesting و متضاد interesting، و همچنین مشابه انگلیسی کلمه interesting و معنی نزدیک و معنی دور interesting را در دیکشنری آنلاین و رایگان EnglishVocabulary.ir مشاهده نمائید.

معنی کلمه ی interesting به فارسی

حفظ لغت interesting به تنهایی، تأثیر مثبتی کمی در مهارت مکالمه و یادگیری زبان انگلیسی دارد. همانطور که می‌دانید هر لغت در زبان انگلیسی، معانی مختلف و گاهی هم، متناقض دارد. حتی حفظ معانی مختلف یک لغت نمی‌تواند در زبان‌آموز مهارت ترجمه و مکالمه را پرورش دهد. بعنوان مثال معنی و ترجمه interesting به فارسی .

همچنین افراد اقدام به ساخت لیست واژگان زبان انگلیسی می کنند، بعنوان مثال لیست واژگان آزمون تافل، لیست واژگان آزمون جی آر ای، لیست واژگان آزمون SAT و یا لیست واژگان عمومی زبان انگلیسی. در قدمهای ابتدایی یادگیری زبان انگلیسی ممکن است مفید باشد ولی همواره برای کسی که کسب نمره بالای آزمونی هدفش است و یا بطور تخصصی خواستار یادگیری زبان انگلیسی می باشد، توصیه شده است که کلمات را به تنهایی حفظ نکنند و بیشتر در کاربرد کلمات در جملات تمرکز کنند.

برای آنکه زبان‌آموز بتواند از لغاتی که یاد گرفته‌است، به نحو احسن استفاده کند، باید لغت interesting را در جملات مختلف یاد بگیرد و از این طریق، معانی مختلف لغت interesting با توجه به کاربردهایش به خاطر سپرده می‌شود. لذا شما می توانید بیش از ده ها جمله انگلیسی با interesting را مشاهده نمائید.

دراین قسمت می توانید براحتی اقدام به چک کردن معنی انگلیسی به انگلیسی کلمه interesting، مشاهده جمله با interesting، انواع اصطلاح با interesting، ضرب المثل با interesting، ریشه کلمه interesting و تاریخچه پیدایش کلمه interesting را در دیکشنری های آنلاین انگلیسی به انگلیسی معتبر برای کلمه interesting مشاهده نمائید:

{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “1”,”visibility”: “visible”
}]
}]
}{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “0”,”visibility”: “hidden”
}]
}]
} کلیه حقوق این وب سایت متعلق به EnglishVocabulary.ir میباشد.

 بسیار خوش آمدید!از شما دعوت می‌شود که از بخشهای آموزشی و مطالب مفید و نکته‌های ارزشمند بیان شده در سایت انگلیسی مثل آب خوردن دیدن و استفاده فرمایید.

چند تا تفاوت در كلمات مشابه در انگليسي

تفاوت home  و houseکلمه home اشاره به مکانی دارد که در آن زندگی می کنیم.کلمه house را وقتی به کار می بریم که منظورمان تعیین قیمت، وسعت و یا خوبی و بدی خانه باشد.After work I always go home.There is no place like home.They are building many new houses in our district.This house is very expensive.I paid a lot of money for a new house.——————————————————————————————————-14 – تفاوت beside  و besidesCome and sit beside me (next to me).در کنار، پهلوی = حرف اضافهBesides this photograph, I have number of others (in addition to).علاوه بر آن——————————————————————————————————-15 – تفاوت grow و grow upChildren grow quickly. / The grass has grown very high.روییدن، بزرگ شدنSome people never grown up (mature in mind).بالغ شدن——————————————————————————————————-16 – Interested و Excited صفت مفعولی اند و برای جان دار به کار می روند، اما interesting و exciting برای غیر جان دار استفاده می شوند.Fishing is not interesting. I am not really interested in fishing.The match was very exciting. The crowd got very excited.

راهنما و روشهای تهیه مجموعه‌ها:

چطور مجموعه  برای من ارسال می شود؟

معنی کلمه ی interesting به فارسی

چطور می توانم هزینه را پرداخت کنم؟

روشهای تهیه برای دوستان خارج از ایران

تماس الکترونیکی و ایمیل به ما

تماس تلفنی با ما

پاسخ به پرسش های متداول

تنها از سایت های داراینماد اعتماد الکترونیکیبا اطمینان خرید کنید.

معنی کلمه ی interesting به فارسی
معنی کلمه ی interesting به فارسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *