برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی
برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی

Copy Right By 2016 – 1395

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > ۴ روش آسان تبدیل متن فارسی به انگلیسی با بیشترین کارایی

ترجمه متون فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی سالهاست که نیاز خیلی از پژوهشگران ، دانشجویان ، استادان و یا حتی افراد معمولی جامعه است و آنچه ما در این پست برای شما ارائه می دهیم ، معرفی چهار روش آسان برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

گوگل ترنسلیت در حال حاضر بهترین برنامه ترجمه در همه زبان هاست زیرا سال ها بر روی آن و بیشتر از هر برنامه دیگری وقت گذاشته شده است. برنامه ای برای ترجمه بدون اینترنت می باشد قابلیت ترجمه انلاین و ترجمه آفلاین می باشد که بدون نیاز به اینترنت می توان از آن استفاده نمود. همچنین قابلیت ترجمه تصاویری که با دوربین گوشی خود گرفته اید به ۲۹ زبان دنیا را دارد و شما می توانید با استفاده از فناوری واقعیت افزوده از متون اطراف خود عکس بگیرید تا گوگل ترنسلیت آنرا ترجمه کند.این برنامه میتواند متن شما را به بیش از ۱۰۳ زبان زنده دنیا ترجمه کند و ویژگی دیگر این برنامه ترجمه گفتاری دو طرفه به ۳۲ زبان دنیا می باشد:برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت کامپیوتر

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت اندروید

این برنامه کاربردی که برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی استفاده می شود نیز همانند اپلیکیشن قبلی پرکاربرد است . اپلیکیشن ترجمانلو ، با بهره‌گیری از مترجمان متخصص و ارزیابان حرفه‌ای، همراه مناسبی برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور بوده و از طریق انجام ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و کتب علمی در هر یک از شاخه‌های تخصصی، در خدمت‌رسانی و رفع نیازمندی‌های دانشجویان و پژوهشگران تلاش می کند.

یکی از برنامه هایی”QTranslate” یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار QTranslate:

≡   دانلود این اپلیکیشن

این سایت ترجمه آنلاین برای افرادی مناسب تر است که هنگام نیاز به ترجمه به اینترنت دسترسی دارند. وب سایت BestDic.ir بهترین و پرمخاطب ترین ارائه دهنده خدمات نوین ترجمه در ایران است که خدمات ترجمه تخصصی را به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین انجام می دهند. ترجمه متن و مقاله فارسی به انگلیسی و بالعکس و همچنین به چند زبان دیگر ( انگلیسی عربی فرانسوی روسی آلمان ایتالیا چین استانبول و اسپانیا )خدمتی است که این سایت برای مخاطبان خود انجام می دهد . از مزیت هایی که این سایت دارد می توان به کاهش قیمت ترجمه برای مشتریان به دلیل امکان انتخاب کیفیت ترجمه، اعمال تخفیف های متناسب با حجم سفارش تا ۳۵ درصد و عدم نیاز به مراجعه حضوری اشاره کرد.

از دست ندهید: ۱۵۰ تا از اصطلاحات و ضرب المثل های روزمره انگلیسی با ترجمه فارسی

هر گونه سوالی در زمینه ترجمه متون مختلف دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

سلام من میخام متن خبر بیست وسی را ترجمه کنم .لطفن راهنماییم کنید .باتشکر

خب میتونم بگم خوب بود
یادگیری زبان انگلیسی خیلی مهمه و در جامعه خیلی به درد میخوره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

🏴 شهادت امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، تسلیت باد 🏴

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

اخبار جذاب سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

دوستانی که مشکل باز شدن برخی فایلها رو دارن مثلا صدا میاد ولی تصویر نمیاد و… این فایل رو دانلود و اجرا کنن درست میشه.

http://forum.softgozar.com/38368-post73.html

این فایل روی The_KMPlayer_3.4.0.56_Final تست شده و جواب داده.برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی

همونطور که بچه ها گفتند تنها سايتي که تونستم دانلود کنم شما بودي ممنون. موفق باشين

سلام من bit defender internet 2012 رو دارم البته 70 هزار تومن خریدم الان 295 روزش مونده اگه من این 2013 رو بریزم ایا لاینسنس ادامه پیدا می کنه ؟؟؟

سلام
ممنون از لطف شما امید واریم مطالبی بیشتر با عناوین بهتر در اختیار ما و هموطنانمان فراهم بسازید.

با تشکر : گروه فنی آذرکام *** AZA…

سلام
لطفا در یک پک کامل نرم افزار های مربوط به این لانچر رو بزارید
notification
task manager
browser
live wallpapers
clock
calendar
و تم هایی که جزو top download گوگل پلی هستند

ممنون از اینکه متفاوت هستید

سلام خیلی متشکرم
امروز دانلود کردم امیدوارم بتوانم ازش استفاده کنم. بعد از یاد گرفتن برای تشکر حتما دوباره سر می زنم.

من مشکلی که جدیدا با firfox پیدا کردم اینه که وقتی بعضی سایتها رم میخواد باز کنه سیستم هنگ میکنه که قبلا این مشکلو نداشتم

سلام خسته نباشید خیلی ممنون اززحماتتون

واقعا بی نظیرهستش کارتون من تا حالا همچنین سایتی ندیده بودم که هربرنامه ای که بخوای باکرک ومرتب گذاشته باشن
تشکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراوان

سلام
من هم به نوبه خود و مانند سایر دوستان از همه شما مدیران و دست اندرکاران این سایت واقعا وزین تشکر می کنم و یک خواهش هم دارم . میشه لطف کنید و منابع آزمون تافل را هم به عنوان یک E-book در سایتتون قرار دهید؟

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کسانی که زحمت میکشن و این آپدیت ها را رایگان در اختیار ما میگذارند.واقعا واقعا دمتان گرم

دانلود مترجم مایکروسافت Microsoft Translator اندروید

 

برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی

Human Translator این اپلیکیشن قادر است متون مختلف را به تمام زبان های زنده دنیا ترجمه کند. می توانید نوع ترجمه را به شکل خودکار تنظیم کنید، یا به برنامه اجازه دهید ترجمه هایی را برای شما ترتیب دهد که به زبان محاوره ای و واقعی نزدیک تر هستند. این اپلیکیشن می تواند بیش از صد زبان زنده دنیا را با سرعت ترجمه کند. انواع اصطلاحات و واژه ها در هر زبانی به شکل آنلاین ترجمه می شوند. می توانید به متن ترجمه گوش دهید و حتی مترادف های کلمات را بیابید. این نرم افزار دارای تاریخچه ترجمه نیز هست. تمام ترجمه هایی که قبلا کرده اید در این بخش ذخیره می شوند تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. می توانید ترجمه های محبوب خود را به لیست علاقه مندی هایتان اضافه کنید تا در زمان های دلخواه آن ها را بازنگری کنید. به لطف ترجمه های اختصاصی انسانی، این اپلیکیشن قادر است ترجمه هایی با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.

Human Translator سرعت بسیار بالایی در ترجمه ها دارد و به شکل فوری قادر به مشاهده ترجمه کلمات هستید. این اپلیکیشن بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است و با بروز رسانی های اخیر، مشکلات جزئی ای که داشته است را برطرف کرده است. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Language Translator Free App به خوبی قادر است انواع متون شما را ترجمه کند. این اپلیکیشن برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون افت کیفیت در اینگونه از سیستم ها نیز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. اگر به دنبال مکالمه با افراد خارج از کشور خود هستید و زبان آن ها را نمی دانید، این برنامه امکان مکالمه را برای شما به وجود می آورد. ترجمه ها به شکل کاملا رایگان انجام می شوند و نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارید و هر زمان که بخواهید می توانیدب رنامه را بروز کنید. در Language Translator Free App امکان تبدیل متن به صدا، جست و جوی صدا، ترجمه کردن تمام زبان های زنده دنیا از جمله فارسی، یادگیری زبان های جدید، و … را خواهید داشت. می توانید متن هایتان را از کلیپ برد درون برنامه paste کنید و به شکل فوری ترجمه آ« ها را مشاهده کنید.

علاوه بر این می توانید کلمات دلخواه خود را به شکل صوتی ترجمه نمایید. این نرم افزار رابط کاربری ساده، اما در عین حال گیرایی دارد که کار شما را در ترجمه انواع جملات و لغات راحت می سازد. نسخه جدید Language Translator Free App حجم کمتری دارد و عملکردش بهینه تر شده است. این نرم افزار بیش از ده هزار کاربر دارد و امتیاز 4.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این اپ را می توانید روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

Translate Platinum نرم افزاری ساده برای ترجمه می باشد که از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. با این برنامه می توانید صدا، تصویر یا متن را بدون زحمت ترجمه کنید. این اپلیکیشن از بیش از 64 زبان برای تبدیل دست نوشته به متن قابل ویرایش پشتیبانی می کند. برای ترجمه صوتی، 30 زبان، و برای ترجمه OCR از روی تصاویر، از 17 زبان پشتیبانی می شود. اگرچه ترجمه های ماشینی هیچوقت نمی توانند جایگزین ترجمه های انسانی شوند، ترجمه های این برنامه توسط افراد بررسی می شوند و بهبود پیدا می کنند تا همیشه بهترین ترجمه ها را تجربه کنید. Translate Platinum طراحی مناسبی دارد که کار کردن با آن را آسان می سازد.

این اپلیکیشن تا جای ممکن بدون باگ طراحی شده است و در انواع گوشی ها بدون مشکل اجرا می گردد. Translate Platinum از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کند. بیش از نیم میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. بخش تاریخچه ترجمه ها هم اضافه شده است و از اکنون می توانید ترجمه هایی که قبلا کرده اید را در لیستی مناسب مشاهده کنید. طراحی ماشینی برنامه باز طراحی شده است و ترجمه های دقیق تری را در اختیار شما می گذارد. Translate Platinum نسبت به برنامه های مشابه حجم نسبتا کمی دارد و کار کردن با آن راحت می باشد. این برنامه را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

در زیر برنامه هایی را مشاهده میکنید که با دانلود انها روی گوشی اندرویدی خود میتوانید متن مورد نظر خود را وارد و ترجمه ای کامل، دقیق و روان تحویل بگیرید.

برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس میگردید، این مقاله از مایکت را تا آخر بخوانید زیرا مسلما پس از خواندن این نوشته به راحتی می توانید برترین اپلیکیشن ترجمه را انتخاب کرده و از طریق لینک دانلود، نصب کنید.

در دنیایی که زبان های خارجی مخصوصا انگلیسی و آمریکایی برای خود به شدت جا باز کرده اند و همه جا حتی در استفاده از گوشی موبایل خود نیز به آنها بر میخوریم، حتما نیاز به یک ترجمه گر داریم.

شما می توانید برای داشتن یک مترجم، یک کتاب فرهنگ لغت بخرید و آن را همیشه به همراه داشته باشید تا هرگاه در پیدا کردن‌ معنی یک لغت دچار مشکل شدید، از آن‌استفاده کنید. اما کمی صبر کنید! اصلا نیازی به این کار نیست. به لطف تکنولوژی و علم روز شما می توانید به جز فرهنگ نامه و دیکشنری، ده ها نوع کتاب دیگر را نیز همیشه به همراه داشته باشید، آن هم فقط در یک گوشی هوشمند کوچک!

با استفاده از برخی اپ ها می توانید متون‌ را نیز معنی کنید ولی با کتاب ها تنها می‌توانید یک‌ لغت یا عبارت را معنی کنید، با یک اپلیکیشن تلفظ و معنای صحیح را باهم دارید ولی با کتاب اینطور نیست. مزیت های‌ گفته شده تنها چند مورد از برتری اپلیکیشن های ترجمه گر نسبت به کتاب های فرهنگ لغت می باشند.

اکنون که برتری اپلیکیشن های مترجم را نسبت به کتاب های ترجمه گر دانستیم، یک سوال به وجود می آید، کدام نرم افزار بهترین و کامل ترین مترجم اندروید است؟ با ما همراه باشید، در ادامه کامل ترین برنامه های ترجمه و دیکشنری را به شما عزیزان‌ معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی اپلیکیشن مورد نیاز خود را بیابید.

ترجمه انگلیسی به‌ فارسی و فارسی به انگلیسی یکی از کاربرد های اصلی برنامه های ترجمه گر است زیرا زبان انگلیسی نسبت به بقیه زبان ها پرکاربرد تر است. ترجمه متن می تواند به دو صورت مترجم آنلاین و مترجم‌ آفلاین باشد که شما طبق شرایط خود می توانید یکی از این دو مورد را انتخاب کنید.

گوگل ترنسلیت (Google translate) را می‌توان یکی از بهترین برنامه های ترجمه گر دانست. زیرا علاوه بر امکانات مختلف دارای زبان‌های‌ مختلفی از جمله انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی، عربی، چینی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی و غیره نیز می باشد که با یکبار دانلود، قابل‌ استفاده خواهند‌ بود. این برنامه هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین (امکانات محدودتر) قابل استفاده می باشد.

یکی دیگر از مترجم های آنلاین که هم دارای نرم افزار اندروید و ios است و هم به صورت وب کار می کند، برنامه فست دیکشنری (fast dictionary) یا تحلیل گران که شما می توانید با وارد کردن لغات و عبارات کوتاه ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس یعنی ترجمه متن فارسی به انگلیسی روان را دریافت‌ کنید.

همانطور که گفته شد یکی از مزیت های اپلیکیشن های ترجمه نسبت به کتاب ها صوتی بودن آنهاست. با مترجم صوتی شما تلفظ صحیح کلمات را یاد گرفته و می توانید حتی متون مختلف را پس از ترجمه به صورت ویس معنی کنید و از آن استفاده کنید. اما متاسفانه همه ی برنامه ها دارای این قابلیت اساسی و مهم نیستند.

از جمله برنامه هایی که دارای این قابلیت‌هستند می توان به گوگل ترنسلیت اشاره کرد. گوگل ترنسلیت یک برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی از روی عکس نیز می باشد که شما پس از اسکرین شات و یا انتخاب تصویر از گالری خود می توانید آن را به این برنامه اضافه کرده و ترجمه آن را خوانده و حتی بشنوید. اگر می خواهید به صورت کامل با طرز کار این اپلیکیشن پر کاربرد آشنا شوید می‌توانید از مقاله آموزش استفاده از دوربین ترجمه گوگل استفاده کنید.

از دیگر برنامه های دیگری که دارای این قابلیت هستند می توان به هیولای لغت، 40 هزار فلش کارت تصویری، مترجم ویرا، دیکشنری و مترجم آبادیس اشاره کرد.

یکی از موارد مهم در انتخاب نرم افزار ترجمه می‌تواند هزینه ی آن باشد، از این جهت ما یکی از تیتر های این‌مقاله را با این عنوان انتخاب کردیم. دقت داشته باشید که برنامه های ترجمه گر حتی در صورت پولی بودن نسبت به کتاب های فرهنگ‌ لغت بسیار به‌ صرفه هستند. خیالتان تخت!

برنامه های معرفی شده در این‌ مقاله همگی دارای نصب، دانلود و استفاده رایگان هستند و شما می توانید به صورت رایگان آنها را برای اندروید از مایکت (از همین مقالا در بالای صفحه) دانلود کنید.

با اینکه نسخه های رایگان اپلیکیشن های ترجمه گر برای کامپیوتر نسبت به گوشی های‌ موبایل کمتر‌هستند اما‌ دارای‌ کارایی کمتری‌ نیستند. شما به راحتی می‌توانید با دانلود یکی از بهترین اپلیکیشن های ترجمه گر (طبق نسخه ویندوز) مشکلات ترجمه خود را برای همیشه حل کنید.

Google translate، دیکشنری و مترجم آبادیس، microsoft translator سه مورد از بهترین برنامه های ترجمه گر برای ویندوز هستند که شما می توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کرده و استفاده کنید.

بله. همانطور که در این‌ مقاله به آن اشاره کردیم، با استفاده از اپلیکیشن های google translate، دیکشنری picodic، هیولای لغت، 40 هزار فلش کارت تصویری، مترجم ویرا و دیکشنری دانشجوی 2 میتوانید متون را نیز ترجمه و معنی کنید.

خیر. اکثر برنامه های‌ معرفی شده دارای چندین زبان‌ مختلف هستند که شما‌ می توانید طبق نیاز خود لغات و متون را به زبان مورد نظر ترجمه‌ کنید.

اکنون نوبت شماست!

در این نوشته شما را به بهترین اپلیکیشن های ترجمه گر آشنا کردیم، اکنون‌ نوبت شماست که نظرات و‌پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر سوالی تحت‌ عنوان‌ مقاله دارید پاسخ آن را از ما جویا‌ شوید. با تشکر از همراهی شما.

سلام من چند ساله که کلاس زبان میرم و خیلی عالی یاد نگرفتم😔
من چیکار کنم تا زبان رو کامل یاد بگیرم و حرفه ای صحبت کنم؟(زبان انگلیسی)

این برنامه ها هم عالی بودن👍.

سلام نیاز دارم که متن ها انگلیسی را به فارسی و فارسی به انگلیسی . ممنون و سپاسمند شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیگه به یک زبان محدود نیستی !

با اپلیکیشن مترجم مهران میتوانید با کم ترین دانش بهترین مترجم باشید.

دقت ترجمه 4 برابر اپلیکیشن های مشابه

برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی

مترجم تصویر،مترجم صوت،مترجم متن،مترجم پی دی اف(pdf)،مترجم زیر نویس، قابلیت ترجمه آنی برای اینکه بتونین توی هر برنامه ی دیگه بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن مترجم مهران در همونجا ترجمتون رو ببینید خیلی راحت توی واتس اپ ، اینستاگرام ، تلگرام ، موبوگرام ، لینکدین ، توییتر ،  فیسبوک ، شریت (shareit) , زاپیا ، اسنپ ، تپسی ، ماکسیم ، ترب ، اپارات ، گوگل کروم ، موزیلا فایرفاکس ، camscanner , لرنیت ، زبان بیاموز ، کوییز اف کینگز ، آمیرزا  و و و هر جای دیگه با اشخاص خارجی گفتگو کنید و سریع پیامشون رو به زبان فارسی ترجمه کنید 

سلام مترجم گوگل من یک راه حل عالی واسه ی مشکلات ترجمه ماشینی دارم! قابلیت مترجم پیشرفته با ابزار فوق العاده جذابی که در اختیارتون قرار میگیره میتونین ترجمه ماشینی رو بهبود ببخشین و یک ترجمه حرفه ای و قابل ارائه داشته باشین با نگه داشتن روی هر کلمه با دیکشنری حرفه ای معانی مختلف اون وازه رو ببینین و به راحتی متنتون اصلاح کنید دیگه به راحتی میتونین از ترجمه کسب درامد کنید یا توی هزینه هاتون صرفه جویی کنین

مترجم زبان انگلیسی،فرانسوی،اسپانیایی،المانی،کره ای،چینی،هلندی و …

سه روز تست رایگان و سه روز تضمین بازگشت وجه

امیدوارم این اپلیکیشن واستون مفید باشه

اپلیکیشن مترجم تصویر (مترجم مهران) برنامه ای مخصوص ترجمه است که از تمامی زبان های دنیا پشتیبانی می کند و امکانات متنوعی را برای ترجمه راحت تر در اختیار شما قرار می دهد. از جمله امکانات خاص این اپلیکیشن مترجم پی دی اف، مترجم تصویر، مترجم متن، مترجم صوتی، مترجم وب پیج و مترجم زیرنویس است. با این اپلیکیشن در هیچ کجا مشکلی در ترجمه متون به زبان فارسی نخواهید داشت. همراه چیکاو باشید.

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

آیدیکشنری دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و برعکس و آموزش زبان انگلیسی به روشی جذاب و آسان

  English to Persian dictionary and translator and English learning apllication

آیدیکشنری یک دیکشنری و مترجم هوشمند انگلیسی به فارسی و فارسی به انکلیسی است که دارای بخش های آموزشی زبان انگلیسی نیز می باشد. آیدیکشنری دارای قابلیت ها و ویژگی های متعددی است که امکان را برای کاربر فراهم می کند که از یادگیری زبان انگلیسی لذت برده و به آسانی نیازهای خود در زمینه آموزش زبان را برطرف نماید. در ادامه به معرفی بخشهای مختلف آیدیکشنری خواهیم پرداخت.

برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی

1. ترجمه آفلاین کلمات (انگلیسی به فارسی و برعکس)

این قابلیت به صورت افلاین کار می کند و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد، برای ترجمه کلمه مورد نظر خود، کلمه فارسی یا انگلیسی، کافیست آن را در کادر جستجو وارد نمایید، پس از فشردن ذره بین چهار بخش اصلی ظاهر می شود:

الف. بخش عمومی: در این قسمت کاربر تلفظ های کلمه مورد نظر به دو لهجه بریتانیایی (UK) و لهجه آمریکایی (US) را مشاهده می کند. با زدن دکمه بلندگو تلفظ های کلمه به صورت آفلاین قابل شنیدن هستند، برای تلفظ های با کیفیت تر کافیست به اینترنت متصل شوید. علاوه بر فونتیک ها و تلفظ ها رایج ترین معنی کلمه در این بخش ارائه شده است. مورد آخر در این قسمت دکمه ستاره است که با فشردن می توانید کلمه مورد نظر را به موارد مطلوب خود بیفزایید

ب: بخش آفلاین: همانطور که از اسم این بخش پیداست این بخش نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. در این بخش معانی مختلف کلمه در حالت های مختلف و نیز مترادف های آن ارائه شده است

پ: بخش آنلاین: این بخش نیاز به اتصال به اینترنت دارد، در این قسمت تعریف انگلیسی به انگلیسی کلمه مورد نظر  از منابع مختلف ارائه شده است، این منابع شامل وردنت، دیکشنری گوگل، دیکشنری آکسفورد، ویکی پدیا و… می باشد

ت: بخش موارد مرتبط: در این بخش جمله های نمونه، اصطلاحات، ضرب المثل ها و … مرتبط با کلمه مورد نظر ارائه شده است

2. ترجمه آنلاین جملات (به بیش از صد زبان)

  ترجمه جمله نیاز به اتصال به اینترنت دارد. ترجمه جمله به صد زبان مختلف انجام می شود، کاربر کافیست جمله مورد نظر خود به صد زبان مختلف را وارد کادر جستجو کرده و زبان ورودی و خروجی خود را از میان لیست زبان ها انتخاب کرده و سپس ذره بین را فشار دهد تا ترجمه جمله مورد نظر را دریافت نماید، شما می توانید با فشردن بلندگو نحوه خواندن جمله را به دو لهجه مختلف بشنوید.

3.  آموزش زبان انگلیسی

مطالب آموزشی در دو صفحه خانه و صفحه آیلرن به صورت مجزا ارائه شده اند.

الف: مطالب آموزشی صفحه خانه: در این صفحه موارد زیر را خواهید آموخت:

– کلمات (3000 کلمه)  ضروری زبان انگلیسی

– آیدیمز (در دو لیست آیدیمز های رایج که رایج ترین آنهاست و نیز لیست کاملی از آیدیمزها)

– افعال وجهی (در دو لیست افعال وجهی رایج که رایج ترین آنهاست و نیز لیست کاملی از افعال وجهی)

– ضرب المثل ها (در دو لیست ضرب المثل های رایج که رایج ترین آنهاست و نیز لیست کاملی از ضرب المثل ها)

– اسلنگ ها (در دو لیست اسلنگ های رایج که رایج ترین آنهاست و نیز لیست کاملی از اسلنگ ها)

!  تذکر: اسلایدها در صفحه خانه موارد آموزشی را که هر روز باید بیاموزید بر اساس یک برنامه زبان بندی شده به شما یادآوری می کنند

ب: مطالب آموزشی در صفحه آیلرن: در این صفحه موارد زیر ارائه شده تا کاربر در خلال آن ها زبان انگلیسی را بیاموزد:

– ویدیو های آموزشی (با موضوعات مختلف گام به گام به تقویت زبان کمک می کنند، متن ویدیوها در زیر آن آمده است)

– پادکست های برگزیده (فایل های صوتی به زبان انگلیسی برای تقویت مهارت شنیداری، متن پادکست ها به همراه آن آمده است))

– مقالات، متون آموزشی، اخبار و سایر متن ها

! تذکر: مطالب آیلرن براساس چهار مهارت شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن قالب دسته بندی هستند کافیست دایره های بالای صفحه را بفشارید.

4. ابزارهای هوشمند

ابزارهای هوشمند به کاربر در راستای استفاده آسان و سریع از امکانات آیدیکشنری یاری میرسانند:

– جستجو بر اساس صدا و : برای جستجو کلمه یا متن خود می توانید آن را بخوانید

– ترجمه سریع: با فشردن هر کلمه در آیدیکشنری معنی و تلفظ های آن را مشاهده می کنید

– پنجره شناور: با فعال کردن این گزینه آیدیکشنری در سایر اپ ها همراه شماست و هر وقت که شما نیاز به ترجمه دارید به شما کمک می کند

– ترجمه آنی: با فعال کردن ایک قابلیت به محض کپی کردن یک کلمه در هرکجا معنی آن را مشاهده خواهید کرد

– حالت شب: برای مطالعه در فضای تاریک از این گزینه استفاده کنید

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی
برنامه تبدیل جملات فارسی به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *