ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

خواص دارویی و گیاهی

ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا
ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

Copy Right By 2016 – 1395

برای فعال‌سازی جاوااسکریپت در مرورگر کروم، می‌توانید آدرس
`chrome://settings`
را در میله‌ی آدرس وارد کرده و تنظیمات مربوطه را در بخش
“content settings”
انجام دهید.

ترجمه، ترجمان (ترگمان)، یچواک، یچوه، ویچار، حرکت انتقالی، برگردان

مهم نیست زبانت چقدر خوبه، هر مقاله‌ی تخصصی رو میتونی با #ترجمیار ترجمه کنی. آزمایشش تا ۲۰۰۰ کلمه رایگانه!

https://www.tarjomyar.ir

ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

موتور محاوره ترجمه ترگمان یک موتور ترجمه‌ماشینی نورونی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ژرف است که با استفاده از پیکره متنی با بیش از ۳۰ میلیون کلمه متن انگلیسی ترجمه‌شده به فارسی آموزش دیده است. بخش عمده این پیکره شامل زیرنویس فیلم‌ها است و مجموعه‌ای از رمان‌ها، و داستان‌های ترجمه‌شده نیز در این پیکره گردآوری‌شده‌اند. تا کنون علاوه بر موتور ترجمه، بیش از ۱۲ میلیون کلمه متن این پیکره نیز به صورت متن‌باز منتشر شده و از طریق سایت پارسیگان در اختیار محققین قرار گرفته است.

از آنجایی که زبان محاوره فارسی بسیار متفاوت از زبان رسمی است موتور ترجمه محاوره به صورت کاملا مستقل از موتور رسمی آموزش داده شده در ابتدای درخواست شما رسمی یا محاوره بودن متن به صورت خودکار توسط سیستم شناسایی شده و مناسب‌ترین موتور برای آن انتخاب می‌شود.

از آن‌جایی که در موتور‌های ترجمه نورونی حجم پیکره آموزش‌داده‌شده به ماشین یکی از مهمترین شاخصه‌های افزایش کیفیت استاز همه علاقمندان و مترجمین درخواست‌ می‌کنیم تا ما را در افزایش کیفیت این موتور یاری کنند.

موتور رسمی ترجمه ترگمان یک موتور ترجمه‌ماشینی نورونی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ژرف است که با استفاده از پیکره متنی با بیش از ۶۵ میلیون کلمه متن انگلیسی ترجمه‌شده به فارسی آموزش دیده است. بخش عمده این پیکره شامل اخبار گردآوری و ترجمه‌شده از خبرگزاری‌های معتبر نظیر cnn، bbc، reuters و مجلات خارجی در طول سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ گردآوری شده است. بخش دیگری از این پیکره با انتخاب جملات ترجمه‌شده از سایت ویکی‌پدیا آماده شده و بخشی دیگر از آن به مقالات علمی و تخصصی اختصاص داده‌شده است.

تا کنون علاوه بر موتور ترجمه، بیش از ۲۵ میلیون کلمه متن این پیکره نیز به صورت متن‌باز منتشر شده و از طریق سایت پارسیگان در اختیار محققین قرار گرفته است.

از آن‌جایی که در موتور‌های ترجمه نورونی حجم پیکره آموزش‌داده‌شده به ماشین یکی از مهمترین شاخصه‌های افزایش کیفیت است از همه علاقمندان و مترجمین درخواست‌ می‌کنیم تا ما را در افزایش کیفیت این موتور یاری کنند.

ترجمه‌ی متنی که وارد کردید ثانیه طول کشیده است. این یعنی بطور متوسط ثانیه برای هر کلمه زمان سپری شده است.

با این حساب، ترجمه‌ی یک پست از یک وبلاگ خارجی (که حدوداً ۵۰۰ کلمه دارد) مجموعاً ثانیه طول می‌کشد. این را با یک مترجم انسان مقایسه کنید!

با کمک ماشین شما هم می‌توانید با سرعتی بیش از سرعت یک مترجم حرفه‌ای ترجمه‌های باکیفیت قابل‌قبول داشته باشید. کافیست از سرویس کمک مترجم «ترجمیار» استفاده کنید و خودتان ترجمه کنید

برای سهولت بیشتر در استفاده از ترگمان، می‌توانید از برنامک آن استفاده کنید.

فهرست مطالب

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که برای ترجمه یک متن ناقابل ساعت ها با گوگل و مترجمین گرامی درگیر باشید درآخر نیز به یک نتیجه ی درست و حسابی نرسیده باشد، در چنین زمانی باید از بهترین مترجم انلاین گوگل(بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی) برای ترجمه متن هایتان استفاده کنید تا از تمامی مشکلات ترجمه در گذشته راحت شوید.

استفاده از یک سرویس ترجمه زبان انگلیسی آنلاین به شما کمک می کند خیلی راحت تر و سریع تر، متن هایتان را ترجمه کنید، البته انتخاب بهترین مترجم انلاین در میان حجم زیاد سرویس های ارائه دهنده ترجمه کاری دشوار است، اگر شما نیز دوست دارید بهترین مترجم آنلاین دنیا را پیدا کنید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با 10 سرویس ترجمه برتر آنلاین دنیا آشنا شوید.

تمامی سرویس های زیر مورد بررسی قرار گرفته اند و ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس را پشتیبانی می‌کنند.

چنانکه شما نیز علاقه مندید با بهترین مترجم آنلاین متن های انگلیسی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم، 8 سرویس رایگان و قدرتمند زیر که به عنوان بهترین مترجم های دنیا شناخته شده اند را از دست ندهید.ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

برترین سایت های ترجمه آنلاین در یک نگاه:


بی شک در دنیای وب، چندباری گذرتان به سرویس ترجمه فوق العاده گوگل ترنسلیت افتاده است، گوگل  ترنسلیت بهترین مترجم آنلاین است که شما می توانید با کمک آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای، هر متنی را که دوست را به سرعت ترجمه کنید و لذت ببرید.

سرعت بالا و راحتی کار با این سرویس ترجمه، آن را به بهترین مترجم آنلاین دنیا تبدیل کرده است، البته گاهی اوقات بی دقتی هایی در متن های ترجمه شده این سرویس آنلاین دیده می شود ولی به هرحال می توان بخاطر قدرت شگفت انگیز آن در ترجمه انواع متن های تخصصی و عمومی، از ایرادات کوچکش چشم پوشی کرد.

پس چنانکه، به دنبال بهترین سایت ترجمه متون تخصصی رایگان، با کیفیت بالا و بدون غلط‌های املایی هستید، گوگل ترنسلیت را فراموش نکنید.

مترجم گوگل، یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های ترجمه در دنیای می‌باشد که در کنار داشتن مزایای بی‌شمار، معایبی نیز دارد.

اگر به دنبال بهترین مترجم انگلیسی به فارسی آنلاین هستید نباید مترجم جذاب و همه کاره دیپل را از دست بدهید، این سرویس ترجمه فوق العاده به شما کمک می کند متن هایتان را با رعایت نکات نگارشی و اصولی ترجمه نمایید.

قدرت این سرویس ترجمه از نگاه کاربران فوق العاده است و  می توانید با اعتماد به آن و خیالی راحت متن هایتان را ترجمه کنید و از سرعت و کارایی بالای این نرم افزار ترجمه لذت ببرید.

دیپ ترنسلیتور نیز یکی از بهترین مترجم های آنلاین است که شما می‌توانید برای ترجمه از آن استفاده کنید و مزایا و معایب متفاوتی دارد.

مترجم آنلاین رایگان، ما به شما سایت آنلاین ترنسلیتور را با ابزار های جادویی و شگفت انگیزش برای ترجمه معرفی می کنیم، رابطه کاربری این سایت فوق العاده جذاب است و به شما برای داشتن ترجمه هایی با کیفیت بالاتر کمک می کند.

آنلاین ترنسلیتور، علاوه بر امکانات و قدرت فوق‌العاده اش در زمینه ترجمه متون و مقالات معایبی نیز دارد؛ در ادامه، بررسی آنلاین ترنسلیتور، خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.

سیسترانت نیز یکی از بهترین مترجمان آنلاین رایگان می باشد که شما می توانید به راحتی با کمک آن، متن های انگلیسی تان را به صورت روان و ساده ترجمه کنید و درگیر دردسر های سروکله زدن با مترجمین بدقول نباشید.

یکی از بهترین امتیازات این سرویس ترجمه رایگان که آن را به بهترین مترجم آنلاین تبدیل کرده است امکان ترجمه فایل های انگلیسی مثل رزومه و… در آن می باشد که کار شما را برای انجام ترجمه متن ها خیلی راحت تر کرده است.

سیسترن ترنسلیت، با داشتن امکانات جذاب و کاربردی برای ترجمه، یکی از محبوب ترین مترجم های آنلاین، به شمار می‌رود.

اگر قرار باشد در این مقاله بهترین مترجم آنلاین دنیا را معرفی کنیم، بی شک باید روی اسم سرویس ترجمه آنلاین رایگان بنگ یک خط پررنگ با ماژیک هایلایت بکشیم تا از هیچگاه قدرت شگفت انگیز این سرویس را برای ترجمه انواع متون تخصصی و عمومی از یاد نبرید.

سرویس بنگ با امکان ترجمه آنلاین متون بیش از 60 زبان زنده دنیا قطعا یک سرویس رایگان ترجمه فوق العاده می باشد که می تواند تمامی نیاز های ضروری شما را برای ترجمه متن ها از یک مترجم آنلاین برآورده کند.

بینگ ترنسلیتور، یکی از خاص ترین سرویس های ترجمه می باشد که مزایا و معایب متفاوتی دارد که می توانید با خیال راحت از آن برای ترجمه متون مختلف استفاده کنید و لذت ببرید.

بی شک سایت ترنسلت را می توان بهترین مترجم آنلاین رایگان دنیا دانست که می توانید با کمک ابزار های کاربردی و ساده آن سخت ترین متن ها را تجربه کنید و لذت یک ترجمه راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

ترنسلیت، یکی از ساده ترین سرویس های ترجمه است، که هر روزه هزاران نفر از آن برای ترجمه متون متفاوت استفاده می‌کنند.

بی شک، کالین دیکشنری نیز یکی از بهترین مترجم های آنلاین رایگان می باشد که شما می توانید خیلی راحت در کمتر از چند ثانیه بهترین و جامع ترین برگردان متن را به زبان دلخواهتان در این سرویس ترجمه پرسرعت به دست آورید، این مترجم علاوه بر ترجمه متن مجموعه اطلاعات پرکاربرد مثل مترادف، متضاد ها و… به شما ارائه می کند.

کالین دیکشنری، امکانات متفاوت و جذابی دارد و ب همین دلیل آن را در لیست بهترین مترجم متن های فارسی و انگلیسی، در این مقاله قرار داده ایم؛ در ادامه، بیشتر با مزایا و معایب سرویس ترجمه کالین دیکشنری، آشنا شوید.

یاندکس، با ارائه بهترین ترجمه ها به کابران اینترنت در سراسر دنیا به یکی از بزرگ ترین رقبای گوگل ترنسلیت تبدیل شده و چیزی نمانده است که یاندکس به عنوان بهترین مترجم آنلاین جای گوگل ترنسلیت را بگیرد.

سرعت و دقت بالای این نرم افزار ترجمه رایگان، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شود که موجب شده امروزه هزاران نفر در سراسر دنیا از آن استفاده کنند و مشکلات ترجمه خودشان را حل نمایند.

خوشبختانه، 8 مترجم معرفی شده در این مطلب، جزو بهترین سرویس‌های ترجمه آنلاینی هستد که به شما در زمینه ترجمه متون تخصصی و عمومی کمک می کنند و فرق چندانی بین آنها نیست.

اما چنانکه برای بار اول می‌خواهید از ترجمه آنلاین استفاده کنید و به دنبال بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی هستید، پیشنهاد می‌شود سرویس ترجمه گوگل که سابقه بیشتری نسبت به دیگر مترجمین دارد را امتحان کنید تا از قدرت و سرعت شگفت انگیز آن در ترجمه متون، شگفت زده شوید.

کارکردن با سرویس‌های ترجمه آنلاین خیلی راحت و بدون دردسر است و شما می‌توانید با کمک آن از تمامی دردسر های ترجمه متن که خودتان انجام می‌دادید آسوده خاطر شوید.

استفاده از ترجمه‌های آنلاین در دنیای امروز برای شما مزیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت؛ در ادامه با 10 مورد از مهم ترین مزیت‌های استفاده از سرویس ترجمه آنلاین آشنا شوید.

همانطور که می دانید ترجمه یکی از مهم ترین نیاز های امروز افراد در محیط های کاری یا اداری می باشد، شما می توانید با پیدا کردن بهترین مترجم آنلاین و استفاده از آن به راحتی از شر تمامی دردسر های گذشته برای ترجمه یک متن انگلیسی راحت شوید.ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

در این مقاله لیستی جامع از بهترین مترجم های آنلاین برای شما عزیزان آورده شد؛ شما می توانید با کمک سرویس های ترجمه آنلاین معرفی شده در این مقاله خیلی راحت متن هایتان را ترجمه کنید و لذت ببرید.

با توجه به توضیحاتی که خدمت تان ارائه شد، در رابطه با مزایا و معایب سرویس های ترجمه آنلاین، اما تجارب حاکی از آن هستند که این سرویس ها در کاهش وقت و هزینه های شما در ترجمه تاثیر بسیار زیادی دارند. حتی اگر رشته ی شما زبان انگلیسی هم نباشد، با کمک این سرویس ها می توانید متون تخصصی و عمومی خود را ترجمه کرده و در نهایت با یک ویرایش جزئی بهترین ترجمه ها را انجام دهید! بنده به شخصه با استفاده از سرویس گوگل ترنسلیت بسیاری از مقالات، کتاب ها و‌ متون تخصصی دانشگاهی را ترجمه کرده ام و از اين سرویس بسیار راضی هستم!!

راستی تاکنون، شما از کدام سرویس های ترجمه آنلاین استفاده کرده اید و راضی بودید؟ بنظر شما جای کدام یک از سرویس های ترجمه، در لیست ما خالی است؟

خوشحال می‌شویم، نظرات و تجربه های با ارزشتان را پیرامون سرویس های ترجمه، با ما و دیگر خوانندگان این مقاله، به اشتراک بگذارید.

 

ترجمه سریع و آسان و ارزان!کافیه پروژه ی خودت رو توی کانال زیر ثبت و متقاضی ها رو ارزیابی کنی

 

سلام من زهرا امیدی هستم، عاشق بازی با دنیای کلمات و خلق محتواهای تازه، خیلی خوشحالم که با من همراه شدین، پیشنهاد میکنم نگاهی به بقیه نوشته های من هم بندازین

بد هیچ کدام را دوست ندارم اخه همه اش اینگلیسی

وب‌ سایت

🔹اطلاع رسانی فرصت های شغلی
🔹تسریع در اشتغال کارجویان
🔹معرفی نیروهای کارآمد به کارفرمایان
🔹جستجوی سریع

درباره ما

تماس با ما

لینکدونی

نقشه سایت

بهترین مترجم آنلاین 2021

ترجمه pdf

هنگامی که پروژه حذف می شود، آن به طور دائم از سایت حذف خواهد شد و اطلاعات آن برگشت پذیر نخواهند بود.

هنگامی که پروژه بایگانی می شود، می توانید آن را تمدید یا دائمی کنید. در صورت تمدید این پروژه، شما باید پرداخت را انجام دهید.

وقتی شما این پروژه را تایید میکنید پروژه بر روی سایت شما منتشر خواهد شد و برای دریافت پیشنهاد فریلنسرها در دسترس خواهد بود

لطفا به کارفرما توضیح دهید که چرا پروژه تان را رد کردید

پس از انصراف از پیشنهاد، این پیشنهاد از فهرست پیشنهادات این پروژه حذف خواهد شد. با این وجود شما می توانید پس از انصراف ، دوباره پیشنهاد دهید.

هنگامی که پروژه را حذف میکنید، دیگر بر روی صفحه کاری خود آن را نخواهید دید.

You can bid again after cancelling.

هنگامی که آیتم حذف می شود، آن به طور دائم از سایت حذف خواهد شد و اطلاعات آن برگشت پذیر نخواهند بود.

هنگامی که فایل ها را قفل می کنید، فریلنسر نمی تواند یک فایل جدید اضافه کند یا فایل های آپلود شده را حذف کند. با این وجود، می توانید این بخش را هر وقت که بخواهید باز کنید.

هنگامی که این بخش را باز کنید، فریلنسر می تواند یک فایل جدید اضافه کند یا فایل آپلودی را حذف کند. شما همچنین می توانید این فایل ها را هر زمان که خواستید قفل کنید.

وضعیت این پروژه به عنوان مورد اختلاف مشخص می شود و پرونده شما به زودی توسط مدیر بررسی خواهد شد. لطفا مدارک و بیانیه ای را برای توضیح اینکه چرا شما پروژه را ترک کردید، ارائه دهید.

میز کار هنوز برای شما در دسترس خواهد بود تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید

ما گزارش های هر دو طرف کارگذار و کارفرما را جهت اتخاذ تصمیم نهایی بررسی خواهیم کرد. این پروسه ممکن است 3 الی 5 روز کاری پس از دریافت گزارش های دو طرف به طول بینجامد.

فهرست مطالب

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که برای ترجمه یک متن ناقابل ساعت ها با گوگل و مترجمین گرامی درگیر باشید درآخر نیز به یک نتیجه ی درست و حسابی نرسیده باشد، در چنین زمانی باید از بهترین مترجم انلاین گوگل(بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی) برای ترجمه متن هایتان استفاده کنید تا از تمامی مشکلات ترجمه در گذشته راحت شوید.

استفاده از یک سرویس ترجمه زبان انگلیسی آنلاین به شما کمک می کند خیلی راحت تر و سریع تر، متن هایتان را ترجمه کنید، البته انتخاب بهترین مترجم انلاین در میان حجم زیاد سرویس های ارائه دهنده ترجمه کاری دشوار است، اگر شما نیز دوست دارید بهترین مترجم آنلاین دنیا را پیدا کنید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با 10 سرویس ترجمه برتر آنلاین دنیا آشنا شوید.

تمامی سرویس های زیر مورد بررسی قرار گرفته اند و ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس را پشتیبانی می‌کنند.

چنانکه شما نیز علاقه مندید با بهترین مترجم آنلاین متن های انگلیسی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم، 8 سرویس رایگان و قدرتمند زیر که به عنوان بهترین مترجم های دنیا شناخته شده اند را از دست ندهید.ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

برترین سایت های ترجمه آنلاین در یک نگاه:


بی شک در دنیای وب، چندباری گذرتان به سرویس ترجمه فوق العاده گوگل ترنسلیت افتاده است، گوگل  ترنسلیت بهترین مترجم آنلاین است که شما می توانید با کمک آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای، هر متنی را که دوست را به سرعت ترجمه کنید و لذت ببرید.

سرعت بالا و راحتی کار با این سرویس ترجمه، آن را به بهترین مترجم آنلاین دنیا تبدیل کرده است، البته گاهی اوقات بی دقتی هایی در متن های ترجمه شده این سرویس آنلاین دیده می شود ولی به هرحال می توان بخاطر قدرت شگفت انگیز آن در ترجمه انواع متن های تخصصی و عمومی، از ایرادات کوچکش چشم پوشی کرد.

پس چنانکه، به دنبال بهترین سایت ترجمه متون تخصصی رایگان، با کیفیت بالا و بدون غلط‌های املایی هستید، گوگل ترنسلیت را فراموش نکنید.

مترجم گوگل، یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های ترجمه در دنیای می‌باشد که در کنار داشتن مزایای بی‌شمار، معایبی نیز دارد.

اگر به دنبال بهترین مترجم انگلیسی به فارسی آنلاین هستید نباید مترجم جذاب و همه کاره دیپل را از دست بدهید، این سرویس ترجمه فوق العاده به شما کمک می کند متن هایتان را با رعایت نکات نگارشی و اصولی ترجمه نمایید.

قدرت این سرویس ترجمه از نگاه کاربران فوق العاده است و  می توانید با اعتماد به آن و خیالی راحت متن هایتان را ترجمه کنید و از سرعت و کارایی بالای این نرم افزار ترجمه لذت ببرید.

دیپ ترنسلیتور نیز یکی از بهترین مترجم های آنلاین است که شما می‌توانید برای ترجمه از آن استفاده کنید و مزایا و معایب متفاوتی دارد.

مترجم آنلاین رایگان، ما به شما سایت آنلاین ترنسلیتور را با ابزار های جادویی و شگفت انگیزش برای ترجمه معرفی می کنیم، رابطه کاربری این سایت فوق العاده جذاب است و به شما برای داشتن ترجمه هایی با کیفیت بالاتر کمک می کند.

آنلاین ترنسلیتور، علاوه بر امکانات و قدرت فوق‌العاده اش در زمینه ترجمه متون و مقالات معایبی نیز دارد؛ در ادامه، بررسی آنلاین ترنسلیتور، خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.

سیسترانت نیز یکی از بهترین مترجمان آنلاین رایگان می باشد که شما می توانید به راحتی با کمک آن، متن های انگلیسی تان را به صورت روان و ساده ترجمه کنید و درگیر دردسر های سروکله زدن با مترجمین بدقول نباشید.

یکی از بهترین امتیازات این سرویس ترجمه رایگان که آن را به بهترین مترجم آنلاین تبدیل کرده است امکان ترجمه فایل های انگلیسی مثل رزومه و… در آن می باشد که کار شما را برای انجام ترجمه متن ها خیلی راحت تر کرده است.

سیسترن ترنسلیت، با داشتن امکانات جذاب و کاربردی برای ترجمه، یکی از محبوب ترین مترجم های آنلاین، به شمار می‌رود.

اگر قرار باشد در این مقاله بهترین مترجم آنلاین دنیا را معرفی کنیم، بی شک باید روی اسم سرویس ترجمه آنلاین رایگان بنگ یک خط پررنگ با ماژیک هایلایت بکشیم تا از هیچگاه قدرت شگفت انگیز این سرویس را برای ترجمه انواع متون تخصصی و عمومی از یاد نبرید.

سرویس بنگ با امکان ترجمه آنلاین متون بیش از 60 زبان زنده دنیا قطعا یک سرویس رایگان ترجمه فوق العاده می باشد که می تواند تمامی نیاز های ضروری شما را برای ترجمه متن ها از یک مترجم آنلاین برآورده کند.

بینگ ترنسلیتور، یکی از خاص ترین سرویس های ترجمه می باشد که مزایا و معایب متفاوتی دارد که می توانید با خیال راحت از آن برای ترجمه متون مختلف استفاده کنید و لذت ببرید.

بی شک سایت ترنسلت را می توان بهترین مترجم آنلاین رایگان دنیا دانست که می توانید با کمک ابزار های کاربردی و ساده آن سخت ترین متن ها را تجربه کنید و لذت یک ترجمه راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

ترنسلیت، یکی از ساده ترین سرویس های ترجمه است، که هر روزه هزاران نفر از آن برای ترجمه متون متفاوت استفاده می‌کنند.

بی شک، کالین دیکشنری نیز یکی از بهترین مترجم های آنلاین رایگان می باشد که شما می توانید خیلی راحت در کمتر از چند ثانیه بهترین و جامع ترین برگردان متن را به زبان دلخواهتان در این سرویس ترجمه پرسرعت به دست آورید، این مترجم علاوه بر ترجمه متن مجموعه اطلاعات پرکاربرد مثل مترادف، متضاد ها و… به شما ارائه می کند.

کالین دیکشنری، امکانات متفاوت و جذابی دارد و ب همین دلیل آن را در لیست بهترین مترجم متن های فارسی و انگلیسی، در این مقاله قرار داده ایم؛ در ادامه، بیشتر با مزایا و معایب سرویس ترجمه کالین دیکشنری، آشنا شوید.

یاندکس، با ارائه بهترین ترجمه ها به کابران اینترنت در سراسر دنیا به یکی از بزرگ ترین رقبای گوگل ترنسلیت تبدیل شده و چیزی نمانده است که یاندکس به عنوان بهترین مترجم آنلاین جای گوگل ترنسلیت را بگیرد.

سرعت و دقت بالای این نرم افزار ترجمه رایگان، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شود که موجب شده امروزه هزاران نفر در سراسر دنیا از آن استفاده کنند و مشکلات ترجمه خودشان را حل نمایند.

خوشبختانه، 8 مترجم معرفی شده در این مطلب، جزو بهترین سرویس‌های ترجمه آنلاینی هستد که به شما در زمینه ترجمه متون تخصصی و عمومی کمک می کنند و فرق چندانی بین آنها نیست.

اما چنانکه برای بار اول می‌خواهید از ترجمه آنلاین استفاده کنید و به دنبال بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی هستید، پیشنهاد می‌شود سرویس ترجمه گوگل که سابقه بیشتری نسبت به دیگر مترجمین دارد را امتحان کنید تا از قدرت و سرعت شگفت انگیز آن در ترجمه متون، شگفت زده شوید.

کارکردن با سرویس‌های ترجمه آنلاین خیلی راحت و بدون دردسر است و شما می‌توانید با کمک آن از تمامی دردسر های ترجمه متن که خودتان انجام می‌دادید آسوده خاطر شوید.

استفاده از ترجمه‌های آنلاین در دنیای امروز برای شما مزیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت؛ در ادامه با 10 مورد از مهم ترین مزیت‌های استفاده از سرویس ترجمه آنلاین آشنا شوید.

همانطور که می دانید ترجمه یکی از مهم ترین نیاز های امروز افراد در محیط های کاری یا اداری می باشد، شما می توانید با پیدا کردن بهترین مترجم آنلاین و استفاده از آن به راحتی از شر تمامی دردسر های گذشته برای ترجمه یک متن انگلیسی راحت شوید.ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

در این مقاله لیستی جامع از بهترین مترجم های آنلاین برای شما عزیزان آورده شد؛ شما می توانید با کمک سرویس های ترجمه آنلاین معرفی شده در این مقاله خیلی راحت متن هایتان را ترجمه کنید و لذت ببرید.

با توجه به توضیحاتی که خدمت تان ارائه شد، در رابطه با مزایا و معایب سرویس های ترجمه آنلاین، اما تجارب حاکی از آن هستند که این سرویس ها در کاهش وقت و هزینه های شما در ترجمه تاثیر بسیار زیادی دارند. حتی اگر رشته ی شما زبان انگلیسی هم نباشد، با کمک این سرویس ها می توانید متون تخصصی و عمومی خود را ترجمه کرده و در نهایت با یک ویرایش جزئی بهترین ترجمه ها را انجام دهید! بنده به شخصه با استفاده از سرویس گوگل ترنسلیت بسیاری از مقالات، کتاب ها و‌ متون تخصصی دانشگاهی را ترجمه کرده ام و از اين سرویس بسیار راضی هستم!!

راستی تاکنون، شما از کدام سرویس های ترجمه آنلاین استفاده کرده اید و راضی بودید؟ بنظر شما جای کدام یک از سرویس های ترجمه، در لیست ما خالی است؟

خوشحال می‌شویم، نظرات و تجربه های با ارزشتان را پیرامون سرویس های ترجمه، با ما و دیگر خوانندگان این مقاله، به اشتراک بگذارید.

 

ترجمه سریع و آسان و ارزان!کافیه پروژه ی خودت رو توی کانال زیر ثبت و متقاضی ها رو ارزیابی کنی

 

سلام من زهرا امیدی هستم، عاشق بازی با دنیای کلمات و خلق محتواهای تازه، خیلی خوشحالم که با من همراه شدین، پیشنهاد میکنم نگاهی به بقیه نوشته های من هم بندازین

بد هیچ کدام را دوست ندارم اخه همه اش اینگلیسی

وب‌ سایت

🔹اطلاع رسانی فرصت های شغلی
🔹تسریع در اشتغال کارجویان
🔹معرفی نیروهای کارآمد به کارفرمایان
🔹جستجوی سریع

درباره ما

تماس با ما

لینکدونی

نقشه سایت

بهترین مترجم آنلاین 2021

ترجمه pdf

هنگامی که پروژه حذف می شود، آن به طور دائم از سایت حذف خواهد شد و اطلاعات آن برگشت پذیر نخواهند بود.

هنگامی که پروژه بایگانی می شود، می توانید آن را تمدید یا دائمی کنید. در صورت تمدید این پروژه، شما باید پرداخت را انجام دهید.

وقتی شما این پروژه را تایید میکنید پروژه بر روی سایت شما منتشر خواهد شد و برای دریافت پیشنهاد فریلنسرها در دسترس خواهد بود

لطفا به کارفرما توضیح دهید که چرا پروژه تان را رد کردید

پس از انصراف از پیشنهاد، این پیشنهاد از فهرست پیشنهادات این پروژه حذف خواهد شد. با این وجود شما می توانید پس از انصراف ، دوباره پیشنهاد دهید.

هنگامی که پروژه را حذف میکنید، دیگر بر روی صفحه کاری خود آن را نخواهید دید.

You can bid again after cancelling.

هنگامی که آیتم حذف می شود، آن به طور دائم از سایت حذف خواهد شد و اطلاعات آن برگشت پذیر نخواهند بود.

هنگامی که فایل ها را قفل می کنید، فریلنسر نمی تواند یک فایل جدید اضافه کند یا فایل های آپلود شده را حذف کند. با این وجود، می توانید این بخش را هر وقت که بخواهید باز کنید.

هنگامی که این بخش را باز کنید، فریلنسر می تواند یک فایل جدید اضافه کند یا فایل آپلودی را حذف کند. شما همچنین می توانید این فایل ها را هر زمان که خواستید قفل کنید.

وضعیت این پروژه به عنوان مورد اختلاف مشخص می شود و پرونده شما به زودی توسط مدیر بررسی خواهد شد. لطفا مدارک و بیانیه ای را برای توضیح اینکه چرا شما پروژه را ترک کردید، ارائه دهید.

میز کار هنوز برای شما در دسترس خواهد بود تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید

ما گزارش های هر دو طرف کارگذار و کارفرما را جهت اتخاذ تصمیم نهایی بررسی خواهیم کرد. این پروسه ممکن است 3 الی 5 روز کاری پس از دریافت گزارش های دو طرف به طول بینجامد.

فهرست مطالب

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که برای ترجمه یک متن ناقابل ساعت ها با گوگل و مترجمین گرامی درگیر باشید درآخر نیز به یک نتیجه ی درست و حسابی نرسیده باشد، در چنین زمانی باید از بهترین مترجم انلاین گوگل(بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی) برای ترجمه متن هایتان استفاده کنید تا از تمامی مشکلات ترجمه در گذشته راحت شوید.

استفاده از یک سرویس ترجمه زبان انگلیسی آنلاین به شما کمک می کند خیلی راحت تر و سریع تر، متن هایتان را ترجمه کنید، البته انتخاب بهترین مترجم انلاین در میان حجم زیاد سرویس های ارائه دهنده ترجمه کاری دشوار است، اگر شما نیز دوست دارید بهترین مترجم آنلاین دنیا را پیدا کنید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با 10 سرویس ترجمه برتر آنلاین دنیا آشنا شوید.

تمامی سرویس های زیر مورد بررسی قرار گرفته اند و ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس را پشتیبانی می‌کنند.

چنانکه شما نیز علاقه مندید با بهترین مترجم آنلاین متن های انگلیسی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم، 8 سرویس رایگان و قدرتمند زیر که به عنوان بهترین مترجم های دنیا شناخته شده اند را از دست ندهید.ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

برترین سایت های ترجمه آنلاین در یک نگاه:


بی شک در دنیای وب، چندباری گذرتان به سرویس ترجمه فوق العاده گوگل ترنسلیت افتاده است، گوگل  ترنسلیت بهترین مترجم آنلاین است که شما می توانید با کمک آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای، هر متنی را که دوست را به سرعت ترجمه کنید و لذت ببرید.

سرعت بالا و راحتی کار با این سرویس ترجمه، آن را به بهترین مترجم آنلاین دنیا تبدیل کرده است، البته گاهی اوقات بی دقتی هایی در متن های ترجمه شده این سرویس آنلاین دیده می شود ولی به هرحال می توان بخاطر قدرت شگفت انگیز آن در ترجمه انواع متن های تخصصی و عمومی، از ایرادات کوچکش چشم پوشی کرد.

پس چنانکه، به دنبال بهترین سایت ترجمه متون تخصصی رایگان، با کیفیت بالا و بدون غلط‌های املایی هستید، گوگل ترنسلیت را فراموش نکنید.

مترجم گوگل، یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های ترجمه در دنیای می‌باشد که در کنار داشتن مزایای بی‌شمار، معایبی نیز دارد.

اگر به دنبال بهترین مترجم انگلیسی به فارسی آنلاین هستید نباید مترجم جذاب و همه کاره دیپل را از دست بدهید، این سرویس ترجمه فوق العاده به شما کمک می کند متن هایتان را با رعایت نکات نگارشی و اصولی ترجمه نمایید.

قدرت این سرویس ترجمه از نگاه کاربران فوق العاده است و  می توانید با اعتماد به آن و خیالی راحت متن هایتان را ترجمه کنید و از سرعت و کارایی بالای این نرم افزار ترجمه لذت ببرید.

دیپ ترنسلیتور نیز یکی از بهترین مترجم های آنلاین است که شما می‌توانید برای ترجمه از آن استفاده کنید و مزایا و معایب متفاوتی دارد.

مترجم آنلاین رایگان، ما به شما سایت آنلاین ترنسلیتور را با ابزار های جادویی و شگفت انگیزش برای ترجمه معرفی می کنیم، رابطه کاربری این سایت فوق العاده جذاب است و به شما برای داشتن ترجمه هایی با کیفیت بالاتر کمک می کند.

آنلاین ترنسلیتور، علاوه بر امکانات و قدرت فوق‌العاده اش در زمینه ترجمه متون و مقالات معایبی نیز دارد؛ در ادامه، بررسی آنلاین ترنسلیتور، خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.

سیسترانت نیز یکی از بهترین مترجمان آنلاین رایگان می باشد که شما می توانید به راحتی با کمک آن، متن های انگلیسی تان را به صورت روان و ساده ترجمه کنید و درگیر دردسر های سروکله زدن با مترجمین بدقول نباشید.

یکی از بهترین امتیازات این سرویس ترجمه رایگان که آن را به بهترین مترجم آنلاین تبدیل کرده است امکان ترجمه فایل های انگلیسی مثل رزومه و… در آن می باشد که کار شما را برای انجام ترجمه متن ها خیلی راحت تر کرده است.

سیسترن ترنسلیت، با داشتن امکانات جذاب و کاربردی برای ترجمه، یکی از محبوب ترین مترجم های آنلاین، به شمار می‌رود.

اگر قرار باشد در این مقاله بهترین مترجم آنلاین دنیا را معرفی کنیم، بی شک باید روی اسم سرویس ترجمه آنلاین رایگان بنگ یک خط پررنگ با ماژیک هایلایت بکشیم تا از هیچگاه قدرت شگفت انگیز این سرویس را برای ترجمه انواع متون تخصصی و عمومی از یاد نبرید.

سرویس بنگ با امکان ترجمه آنلاین متون بیش از 60 زبان زنده دنیا قطعا یک سرویس رایگان ترجمه فوق العاده می باشد که می تواند تمامی نیاز های ضروری شما را برای ترجمه متن ها از یک مترجم آنلاین برآورده کند.

بینگ ترنسلیتور، یکی از خاص ترین سرویس های ترجمه می باشد که مزایا و معایب متفاوتی دارد که می توانید با خیال راحت از آن برای ترجمه متون مختلف استفاده کنید و لذت ببرید.

بی شک سایت ترنسلت را می توان بهترین مترجم آنلاین رایگان دنیا دانست که می توانید با کمک ابزار های کاربردی و ساده آن سخت ترین متن ها را تجربه کنید و لذت یک ترجمه راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

ترنسلیت، یکی از ساده ترین سرویس های ترجمه است، که هر روزه هزاران نفر از آن برای ترجمه متون متفاوت استفاده می‌کنند.

بی شک، کالین دیکشنری نیز یکی از بهترین مترجم های آنلاین رایگان می باشد که شما می توانید خیلی راحت در کمتر از چند ثانیه بهترین و جامع ترین برگردان متن را به زبان دلخواهتان در این سرویس ترجمه پرسرعت به دست آورید، این مترجم علاوه بر ترجمه متن مجموعه اطلاعات پرکاربرد مثل مترادف، متضاد ها و… به شما ارائه می کند.

کالین دیکشنری، امکانات متفاوت و جذابی دارد و ب همین دلیل آن را در لیست بهترین مترجم متن های فارسی و انگلیسی، در این مقاله قرار داده ایم؛ در ادامه، بیشتر با مزایا و معایب سرویس ترجمه کالین دیکشنری، آشنا شوید.

یاندکس، با ارائه بهترین ترجمه ها به کابران اینترنت در سراسر دنیا به یکی از بزرگ ترین رقبای گوگل ترنسلیت تبدیل شده و چیزی نمانده است که یاندکس به عنوان بهترین مترجم آنلاین جای گوگل ترنسلیت را بگیرد.

سرعت و دقت بالای این نرم افزار ترجمه رایگان، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شود که موجب شده امروزه هزاران نفر در سراسر دنیا از آن استفاده کنند و مشکلات ترجمه خودشان را حل نمایند.

خوشبختانه، 8 مترجم معرفی شده در این مطلب، جزو بهترین سرویس‌های ترجمه آنلاینی هستد که به شما در زمینه ترجمه متون تخصصی و عمومی کمک می کنند و فرق چندانی بین آنها نیست.

اما چنانکه برای بار اول می‌خواهید از ترجمه آنلاین استفاده کنید و به دنبال بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی هستید، پیشنهاد می‌شود سرویس ترجمه گوگل که سابقه بیشتری نسبت به دیگر مترجمین دارد را امتحان کنید تا از قدرت و سرعت شگفت انگیز آن در ترجمه متون، شگفت زده شوید.

کارکردن با سرویس‌های ترجمه آنلاین خیلی راحت و بدون دردسر است و شما می‌توانید با کمک آن از تمامی دردسر های ترجمه متن که خودتان انجام می‌دادید آسوده خاطر شوید.

استفاده از ترجمه‌های آنلاین در دنیای امروز برای شما مزیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت؛ در ادامه با 10 مورد از مهم ترین مزیت‌های استفاده از سرویس ترجمه آنلاین آشنا شوید.

همانطور که می دانید ترجمه یکی از مهم ترین نیاز های امروز افراد در محیط های کاری یا اداری می باشد، شما می توانید با پیدا کردن بهترین مترجم آنلاین و استفاده از آن به راحتی از شر تمامی دردسر های گذشته برای ترجمه یک متن انگلیسی راحت شوید.ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

در این مقاله لیستی جامع از بهترین مترجم های آنلاین برای شما عزیزان آورده شد؛ شما می توانید با کمک سرویس های ترجمه آنلاین معرفی شده در این مقاله خیلی راحت متن هایتان را ترجمه کنید و لذت ببرید.

با توجه به توضیحاتی که خدمت تان ارائه شد، در رابطه با مزایا و معایب سرویس های ترجمه آنلاین، اما تجارب حاکی از آن هستند که این سرویس ها در کاهش وقت و هزینه های شما در ترجمه تاثیر بسیار زیادی دارند. حتی اگر رشته ی شما زبان انگلیسی هم نباشد، با کمک این سرویس ها می توانید متون تخصصی و عمومی خود را ترجمه کرده و در نهایت با یک ویرایش جزئی بهترین ترجمه ها را انجام دهید! بنده به شخصه با استفاده از سرویس گوگل ترنسلیت بسیاری از مقالات، کتاب ها و‌ متون تخصصی دانشگاهی را ترجمه کرده ام و از اين سرویس بسیار راضی هستم!!

راستی تاکنون، شما از کدام سرویس های ترجمه آنلاین استفاده کرده اید و راضی بودید؟ بنظر شما جای کدام یک از سرویس های ترجمه، در لیست ما خالی است؟

خوشحال می‌شویم، نظرات و تجربه های با ارزشتان را پیرامون سرویس های ترجمه، با ما و دیگر خوانندگان این مقاله، به اشتراک بگذارید.

 

ترجمه سریع و آسان و ارزان!کافیه پروژه ی خودت رو توی کانال زیر ثبت و متقاضی ها رو ارزیابی کنی

 

سلام من زهرا امیدی هستم، عاشق بازی با دنیای کلمات و خلق محتواهای تازه، خیلی خوشحالم که با من همراه شدین، پیشنهاد میکنم نگاهی به بقیه نوشته های من هم بندازین

بد هیچ کدام را دوست ندارم اخه همه اش اینگلیسی

وب‌ سایت

🔹اطلاع رسانی فرصت های شغلی
🔹تسریع در اشتغال کارجویان
🔹معرفی نیروهای کارآمد به کارفرمایان
🔹جستجوی سریع

درباره ما

تماس با ما

لینکدونی

نقشه سایت

بهترین مترجم آنلاین 2021

ترجمه pdf

هنگامی که پروژه حذف می شود، آن به طور دائم از سایت حذف خواهد شد و اطلاعات آن برگشت پذیر نخواهند بود.

هنگامی که پروژه بایگانی می شود، می توانید آن را تمدید یا دائمی کنید. در صورت تمدید این پروژه، شما باید پرداخت را انجام دهید.

وقتی شما این پروژه را تایید میکنید پروژه بر روی سایت شما منتشر خواهد شد و برای دریافت پیشنهاد فریلنسرها در دسترس خواهد بود

لطفا به کارفرما توضیح دهید که چرا پروژه تان را رد کردید

پس از انصراف از پیشنهاد، این پیشنهاد از فهرست پیشنهادات این پروژه حذف خواهد شد. با این وجود شما می توانید پس از انصراف ، دوباره پیشنهاد دهید.

هنگامی که پروژه را حذف میکنید، دیگر بر روی صفحه کاری خود آن را نخواهید دید.

You can bid again after cancelling.

هنگامی که آیتم حذف می شود، آن به طور دائم از سایت حذف خواهد شد و اطلاعات آن برگشت پذیر نخواهند بود.

هنگامی که فایل ها را قفل می کنید، فریلنسر نمی تواند یک فایل جدید اضافه کند یا فایل های آپلود شده را حذف کند. با این وجود، می توانید این بخش را هر وقت که بخواهید باز کنید.

هنگامی که این بخش را باز کنید، فریلنسر می تواند یک فایل جدید اضافه کند یا فایل آپلودی را حذف کند. شما همچنین می توانید این فایل ها را هر زمان که خواستید قفل کنید.

وضعیت این پروژه به عنوان مورد اختلاف مشخص می شود و پرونده شما به زودی توسط مدیر بررسی خواهد شد. لطفا مدارک و بیانیه ای را برای توضیح اینکه چرا شما پروژه را ترک کردید، ارائه دهید.

میز کار هنوز برای شما در دسترس خواهد بود تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید

ما گزارش های هر دو طرف کارگذار و کارفرما را جهت اتخاذ تصمیم نهایی بررسی خواهیم کرد. این پروسه ممکن است 3 الی 5 روز کاری پس از دریافت گزارش های دو طرف به طول بینجامد.

فهرست مطالب

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که برای ترجمه یک متن ناقابل ساعت ها با گوگل و مترجمین گرامی درگیر باشید درآخر نیز به یک نتیجه ی درست و حسابی نرسیده باشد، در چنین زمانی باید از بهترین مترجم انلاین گوگل(بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی) برای ترجمه متن هایتان استفاده کنید تا از تمامی مشکلات ترجمه در گذشته راحت شوید.

استفاده از یک سرویس ترجمه زبان انگلیسی آنلاین به شما کمک می کند خیلی راحت تر و سریع تر، متن هایتان را ترجمه کنید، البته انتخاب بهترین مترجم انلاین در میان حجم زیاد سرویس های ارائه دهنده ترجمه کاری دشوار است، اگر شما نیز دوست دارید بهترین مترجم آنلاین دنیا را پیدا کنید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با 10 سرویس ترجمه برتر آنلاین دنیا آشنا شوید.

تمامی سرویس های زیر مورد بررسی قرار گرفته اند و ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس را پشتیبانی می‌کنند.

چنانکه شما نیز علاقه مندید با بهترین مترجم آنلاین متن های انگلیسی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم، 8 سرویس رایگان و قدرتمند زیر که به عنوان بهترین مترجم های دنیا شناخته شده اند را از دست ندهید.ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

برترین سایت های ترجمه آنلاین در یک نگاه:


بی شک در دنیای وب، چندباری گذرتان به سرویس ترجمه فوق العاده گوگل ترنسلیت افتاده است، گوگل  ترنسلیت بهترین مترجم آنلاین است که شما می توانید با کمک آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای، هر متنی را که دوست را به سرعت ترجمه کنید و لذت ببرید.

سرعت بالا و راحتی کار با این سرویس ترجمه، آن را به بهترین مترجم آنلاین دنیا تبدیل کرده است، البته گاهی اوقات بی دقتی هایی در متن های ترجمه شده این سرویس آنلاین دیده می شود ولی به هرحال می توان بخاطر قدرت شگفت انگیز آن در ترجمه انواع متن های تخصصی و عمومی، از ایرادات کوچکش چشم پوشی کرد.

پس چنانکه، به دنبال بهترین سایت ترجمه متون تخصصی رایگان، با کیفیت بالا و بدون غلط‌های املایی هستید، گوگل ترنسلیت را فراموش نکنید.

مترجم گوگل، یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های ترجمه در دنیای می‌باشد که در کنار داشتن مزایای بی‌شمار، معایبی نیز دارد.

اگر به دنبال بهترین مترجم انگلیسی به فارسی آنلاین هستید نباید مترجم جذاب و همه کاره دیپل را از دست بدهید، این سرویس ترجمه فوق العاده به شما کمک می کند متن هایتان را با رعایت نکات نگارشی و اصولی ترجمه نمایید.

قدرت این سرویس ترجمه از نگاه کاربران فوق العاده است و  می توانید با اعتماد به آن و خیالی راحت متن هایتان را ترجمه کنید و از سرعت و کارایی بالای این نرم افزار ترجمه لذت ببرید.

دیپ ترنسلیتور نیز یکی از بهترین مترجم های آنلاین است که شما می‌توانید برای ترجمه از آن استفاده کنید و مزایا و معایب متفاوتی دارد.

مترجم آنلاین رایگان، ما به شما سایت آنلاین ترنسلیتور را با ابزار های جادویی و شگفت انگیزش برای ترجمه معرفی می کنیم، رابطه کاربری این سایت فوق العاده جذاب است و به شما برای داشتن ترجمه هایی با کیفیت بالاتر کمک می کند.

آنلاین ترنسلیتور، علاوه بر امکانات و قدرت فوق‌العاده اش در زمینه ترجمه متون و مقالات معایبی نیز دارد؛ در ادامه، بررسی آنلاین ترنسلیتور، خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.

سیسترانت نیز یکی از بهترین مترجمان آنلاین رایگان می باشد که شما می توانید به راحتی با کمک آن، متن های انگلیسی تان را به صورت روان و ساده ترجمه کنید و درگیر دردسر های سروکله زدن با مترجمین بدقول نباشید.

یکی از بهترین امتیازات این سرویس ترجمه رایگان که آن را به بهترین مترجم آنلاین تبدیل کرده است امکان ترجمه فایل های انگلیسی مثل رزومه و… در آن می باشد که کار شما را برای انجام ترجمه متن ها خیلی راحت تر کرده است.

سیسترن ترنسلیت، با داشتن امکانات جذاب و کاربردی برای ترجمه، یکی از محبوب ترین مترجم های آنلاین، به شمار می‌رود.

اگر قرار باشد در این مقاله بهترین مترجم آنلاین دنیا را معرفی کنیم، بی شک باید روی اسم سرویس ترجمه آنلاین رایگان بنگ یک خط پررنگ با ماژیک هایلایت بکشیم تا از هیچگاه قدرت شگفت انگیز این سرویس را برای ترجمه انواع متون تخصصی و عمومی از یاد نبرید.

سرویس بنگ با امکان ترجمه آنلاین متون بیش از 60 زبان زنده دنیا قطعا یک سرویس رایگان ترجمه فوق العاده می باشد که می تواند تمامی نیاز های ضروری شما را برای ترجمه متن ها از یک مترجم آنلاین برآورده کند.

بینگ ترنسلیتور، یکی از خاص ترین سرویس های ترجمه می باشد که مزایا و معایب متفاوتی دارد که می توانید با خیال راحت از آن برای ترجمه متون مختلف استفاده کنید و لذت ببرید.

بی شک سایت ترنسلت را می توان بهترین مترجم آنلاین رایگان دنیا دانست که می توانید با کمک ابزار های کاربردی و ساده آن سخت ترین متن ها را تجربه کنید و لذت یک ترجمه راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

ترنسلیت، یکی از ساده ترین سرویس های ترجمه است، که هر روزه هزاران نفر از آن برای ترجمه متون متفاوت استفاده می‌کنند.

بی شک، کالین دیکشنری نیز یکی از بهترین مترجم های آنلاین رایگان می باشد که شما می توانید خیلی راحت در کمتر از چند ثانیه بهترین و جامع ترین برگردان متن را به زبان دلخواهتان در این سرویس ترجمه پرسرعت به دست آورید، این مترجم علاوه بر ترجمه متن مجموعه اطلاعات پرکاربرد مثل مترادف، متضاد ها و… به شما ارائه می کند.

کالین دیکشنری، امکانات متفاوت و جذابی دارد و ب همین دلیل آن را در لیست بهترین مترجم متن های فارسی و انگلیسی، در این مقاله قرار داده ایم؛ در ادامه، بیشتر با مزایا و معایب سرویس ترجمه کالین دیکشنری، آشنا شوید.

یاندکس، با ارائه بهترین ترجمه ها به کابران اینترنت در سراسر دنیا به یکی از بزرگ ترین رقبای گوگل ترنسلیت تبدیل شده و چیزی نمانده است که یاندکس به عنوان بهترین مترجم آنلاین جای گوگل ترنسلیت را بگیرد.

سرعت و دقت بالای این نرم افزار ترجمه رایگان، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شود که موجب شده امروزه هزاران نفر در سراسر دنیا از آن استفاده کنند و مشکلات ترجمه خودشان را حل نمایند.

خوشبختانه، 8 مترجم معرفی شده در این مطلب، جزو بهترین سرویس‌های ترجمه آنلاینی هستد که به شما در زمینه ترجمه متون تخصصی و عمومی کمک می کنند و فرق چندانی بین آنها نیست.

اما چنانکه برای بار اول می‌خواهید از ترجمه آنلاین استفاده کنید و به دنبال بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی هستید، پیشنهاد می‌شود سرویس ترجمه گوگل که سابقه بیشتری نسبت به دیگر مترجمین دارد را امتحان کنید تا از قدرت و سرعت شگفت انگیز آن در ترجمه متون، شگفت زده شوید.

کارکردن با سرویس‌های ترجمه آنلاین خیلی راحت و بدون دردسر است و شما می‌توانید با کمک آن از تمامی دردسر های ترجمه متن که خودتان انجام می‌دادید آسوده خاطر شوید.

استفاده از ترجمه‌های آنلاین در دنیای امروز برای شما مزیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت؛ در ادامه با 10 مورد از مهم ترین مزیت‌های استفاده از سرویس ترجمه آنلاین آشنا شوید.

همانطور که می دانید ترجمه یکی از مهم ترین نیاز های امروز افراد در محیط های کاری یا اداری می باشد، شما می توانید با پیدا کردن بهترین مترجم آنلاین و استفاده از آن به راحتی از شر تمامی دردسر های گذشته برای ترجمه یک متن انگلیسی راحت شوید.ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

در این مقاله لیستی جامع از بهترین مترجم های آنلاین برای شما عزیزان آورده شد؛ شما می توانید با کمک سرویس های ترجمه آنلاین معرفی شده در این مقاله خیلی راحت متن هایتان را ترجمه کنید و لذت ببرید.

با توجه به توضیحاتی که خدمت تان ارائه شد، در رابطه با مزایا و معایب سرویس های ترجمه آنلاین، اما تجارب حاکی از آن هستند که این سرویس ها در کاهش وقت و هزینه های شما در ترجمه تاثیر بسیار زیادی دارند. حتی اگر رشته ی شما زبان انگلیسی هم نباشد، با کمک این سرویس ها می توانید متون تخصصی و عمومی خود را ترجمه کرده و در نهایت با یک ویرایش جزئی بهترین ترجمه ها را انجام دهید! بنده به شخصه با استفاده از سرویس گوگل ترنسلیت بسیاری از مقالات، کتاب ها و‌ متون تخصصی دانشگاهی را ترجمه کرده ام و از اين سرویس بسیار راضی هستم!!

راستی تاکنون، شما از کدام سرویس های ترجمه آنلاین استفاده کرده اید و راضی بودید؟ بنظر شما جای کدام یک از سرویس های ترجمه، در لیست ما خالی است؟

خوشحال می‌شویم، نظرات و تجربه های با ارزشتان را پیرامون سرویس های ترجمه، با ما و دیگر خوانندگان این مقاله، به اشتراک بگذارید.

 

ترجمه سریع و آسان و ارزان!کافیه پروژه ی خودت رو توی کانال زیر ثبت و متقاضی ها رو ارزیابی کنی

 

سلام من زهرا امیدی هستم، عاشق بازی با دنیای کلمات و خلق محتواهای تازه، خیلی خوشحالم که با من همراه شدین، پیشنهاد میکنم نگاهی به بقیه نوشته های من هم بندازین

بد هیچ کدام را دوست ندارم اخه همه اش اینگلیسی

وب‌ سایت

🔹اطلاع رسانی فرصت های شغلی
🔹تسریع در اشتغال کارجویان
🔹معرفی نیروهای کارآمد به کارفرمایان
🔹جستجوی سریع

درباره ما

تماس با ما

لینکدونی

نقشه سایت

بهترین مترجم آنلاین 2021

ترجمه pdf

هنگامی که پروژه حذف می شود، آن به طور دائم از سایت حذف خواهد شد و اطلاعات آن برگشت پذیر نخواهند بود.

هنگامی که پروژه بایگانی می شود، می توانید آن را تمدید یا دائمی کنید. در صورت تمدید این پروژه، شما باید پرداخت را انجام دهید.

وقتی شما این پروژه را تایید میکنید پروژه بر روی سایت شما منتشر خواهد شد و برای دریافت پیشنهاد فریلنسرها در دسترس خواهد بود

لطفا به کارفرما توضیح دهید که چرا پروژه تان را رد کردید

پس از انصراف از پیشنهاد، این پیشنهاد از فهرست پیشنهادات این پروژه حذف خواهد شد. با این وجود شما می توانید پس از انصراف ، دوباره پیشنهاد دهید.

هنگامی که پروژه را حذف میکنید، دیگر بر روی صفحه کاری خود آن را نخواهید دید.

You can bid again after cancelling.

هنگامی که آیتم حذف می شود، آن به طور دائم از سایت حذف خواهد شد و اطلاعات آن برگشت پذیر نخواهند بود.

هنگامی که فایل ها را قفل می کنید، فریلنسر نمی تواند یک فایل جدید اضافه کند یا فایل های آپلود شده را حذف کند. با این وجود، می توانید این بخش را هر وقت که بخواهید باز کنید.

هنگامی که این بخش را باز کنید، فریلنسر می تواند یک فایل جدید اضافه کند یا فایل آپلودی را حذف کند. شما همچنین می توانید این فایل ها را هر زمان که خواستید قفل کنید.

وضعیت این پروژه به عنوان مورد اختلاف مشخص می شود و پرونده شما به زودی توسط مدیر بررسی خواهد شد. لطفا مدارک و بیانیه ای را برای توضیح اینکه چرا شما پروژه را ترک کردید، ارائه دهید.

میز کار هنوز برای شما در دسترس خواهد بود تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید

ما گزارش های هر دو طرف کارگذار و کارفرما را جهت اتخاذ تصمیم نهایی بررسی خواهیم کرد. این پروسه ممکن است 3 الی 5 روز کاری پس از دریافت گزارش های دو طرف به طول بینجامد.

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) | جملات و لغات مهم انگلیسی | ترجمه آنلاین متن با 5 روش (انگلیسی به فارسی و بر عکس)

ابزار های ترجمه آنلاین زیادی وجود دارد که می توانیم از آن ها استفاده کنیم، اما وقتی واقعا به آنها نیاز پیدا می کنیم، نمی دانیم از کدام استفاده کنیم. بزرگ ترین مشکلی که معمولا هنگام ترجمه زبان ها با آن روبرو هستیم، دقت و دستور زبان است. به همین دلیل به نفع شماست که مترجمان بسیار دقیقی را شناسایی کنید، زیرا این ابزارها تضمین می کنند هدفتان هر چه که باشد، بتوانید بهتر ارتباط برقرار کرده و زبان یاد بگیرید.

این ابزار؛ مناسب افرادی است که به خاطر شغل شان باید با افراد خارجی که زبان شان را نمی دانند، صحبت کنند یا کسانی که در حال یادگیری یک زبان جدید هستند و به منبعی به عنوان نیروی کمکی نیاز دارند.

ما لیستی از این ابزار ها را آماده کرده ایم که برخی رایگان هستند و برخی پولی. با این ابزار ها می ‌توانید کلمات، عبارات، جملات، اسناد و حتی کل وب‌سایت‌ها را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کنید!

قبل از هر چیز این نکته را به شما خاطرنشان کنیم که هییییییچ ابزار دقیقی برای ترجمه متن فارسی به انگلیسی یا برعکس وجود ندارد! از این بابت مطمئن باشید. اما 5 ابزار زیر بهترین های موجود هستند از این بابت شک نکنید. حتما بعد از اینکه جمله مدنظرتان را ترجمه کردید یک بار باید خودتان آن را ویرایش کنید.ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

مترجم بینگ (Bing Translator) محصول مایکروسافت است. این شرکت هم چنان تولید کننده محصولات کارآمد و مفید برای کاربران است. در وب سایت این مترجم آنلاین دو ستون پیدا خواهید کرد. اولی جایی است که عبارتی که می خواهید ترجمه کنید را وارد می کنید و دومی محلی برای نمایش ترجمه است . این پلتفرم می تواند کلمات را تا 5000 کاراکتر و به بیش از 60 زبان ترجمه کند. با این که می توانید زبان کلمه ای که می خواهید ترجمه کنید را انتخاب کنید، این ابزار توانایی تشخیص زبان به صورت خودکار را دارد. مترجم بینگ برای افرادی مفید است که نمی دانند یک کلمه به چه زبانی است و می خواهند آن را ترجمه کنند.

دیکشنری انگلیسی چیست؟ چطور استفاده کنیم؟

علاوه بر این ها؛ این مترجم آنلاین از صدا هم پشتیبانی می کند. به جای تایپ یک کلمه، عبارت یا جمله، می توانید به سادگی آن را با میکروفون تان وارد کنید. در عوض، بینگ ترجمه را برای تان تلفظ می کند. اگر مرورگر پیش ‌فرض شما Edge باشد، مترجم بینگ به‌ طور خودکار وقتی تشخیص دهد شما به یک زبان خارجی صحبت می کنید، فعال می ‌شود. اگر آن را فعال کنید ، کارهای تان در زمینه ترجمه راحت تر پیش می رود.

بهترین چیز در مورد این ابزار ترجمه رایگان بودن آن است و نیازی به دانلود یا نصب ندارد.

ترگمان تا جایی که تست کردیم در بین مترجم های آنلاین متن فارسی بالاترین دقت را داشت. کاملا رایگان است و از دو زبان فارسی و از بیش از 6 زبان زنده دنیا و فارسی پشتیبانی می کند.

در حال حاضر سامانه ترگمان سرویس ترجمه‌ی انگلیسی-فارسی را با استفاده از موتور ترجمه نورونی مشترک توسعه داده‌شده توسط دو شرکت پردازش هوشمند ترگمان و ویرا افزار آدان ارایه می‌کند و با استفاده از این موتور ترجمه که به صورت متن‌باز منتشر می‌شود کیفیت ترجمه‌ای بالاتر از تمامی موتورهای ترجمه موجود ارایه می‌نماید. همچنین با همکاری یک شرکت اروپایی امکان ترجمه میان ۹ زبان زنده دنیا را فراهم آورده است. ترجمه‌های میان زبان‌های زیر به صورت دوطرفه مورد پشتیبانی هستند:

در بسیاری عبارات و جملات بهتر از سایر مترجم ها عمل می کند. کافی ست متن را وارد کنید و روی علامت ذره بین کلیک کنید تا یک ترجمه نسبتا دقیق در اختیارتان قرار دهد.

در کنار ترجمه متن، ابزارهای جالبی مثل دیکشنری دقیق که توسط کاربران ایرانی نیز به روز می شود و برنامه اندروید نیز دارد.

15 تا از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان

نکته جالب درباره این دیکشنری این است که دیکشنری های تخصصی ویژه رشته های عمران، الکترونیک و … را نیز ارائه می کند که می تواند واژه های تخصصی را برای تان به خوبی ترجمه نماید.

Yandex Translateیکی از بزرگ ترین سرویس های ترجمه آنلاین در جهان امروز است. این ابزار رایگان کلمات را تا 10000 کاراکتر و به 100 زبان مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی ، اسپانیایی ، روسی، چینی، آلمانی، ایتالیایی، کره ای و عربی و فارسی ترجمه می کند.

یاندکس ترنسلیت از قابلیت خاصی برخوردار است که آن را از بسیاری از مترجمان آنلاین دیگر متمایز می کند. این ویژگی منحصر به فرد توانایی ترجمه تصاویر، سایت ها و اسناد علاوه بر کلمات است . این سرویس ساده و واضح رابط کاربری آسانی دارد. علاوه بر اینها می توانید از آن برای یادگیری زبان های جدید استفاده کنید.

اگر به دنبال ترجمه یک کلمه یا جمله هستید، می توانید آن را به دو روش نوشتاری یا فرمت صوتی وارد کنید.

۳ تا از بهترین دیکشنری های آنلاین فارسی به انگلیسی و برعکس

Yandex Translate چند ویژگی دیگر هم دارد که به مزیت های آن می افزاید. مثلا یک فرهنگ لغت به منظور کار های مربوط به رونویسی دارد. علاوه بر این، یک فرهنگ لغت با تلفظ و مثال های دقیق برای کاربران دارد تا بتوانند کلمه ترجمه شده را بهتر درک کنند. این ابزار در نهایت قابلیت پیش بینی کلمات تایپ شده برای تکمیل خودکار و سریع جملات را دارد.

اگر می خواهید از آن برای کسب و کارتان استفاده کنید، می توانید هزینه نسخه پریمیوم را بپردازید. این نسخه از قابلیت های بیشتری برخوردار است.

کافی ست به جمله مثال بالا که ما در همه سرویس ها درج کردیم دقت کنید، خواهید دید که نه تنها این جمله بلکه هر جمله ای را خیلی بهتر از بقیه مترجم ها ترجمه می کند.

ترنسلیت یکی دیگر از مترجم های آنلاین پیشرو در جهان و آخرین ابزار لیست ما است. از این ابزار چند منظوره می توانید برای ترجمه اسناد فنی و پزشکی چه برای استفاده شخصی و چه تجاری استفاده کنید.

Translate از بیش از 90 زبان پشتیبانی می کند و همین هم آن را به یکی از بزرگ ترین سرویس های ترجمه در جهان تبدیل می کند. ترنسلیت دو نوع ترجمه دارد که می توانید استفاده کنید؛ یکی ترجمه ماشینی و دیگری حرفه ای. ترجمه ماشینی رایگان است، اما ترجمه حرفه ای هزینه دارد و توسط مترجم های انسانی انجام می شود.

حتما دانلود کنید: 100 درس رایگان آموزش مکالمات ضروری زبان انگلیسی

اگر می‌ خواهید ترجمه‌ تان دقیق‌ تر و طبیعی ‌تر و کاملا روان باشد ، ترجمه حرفه ‌ای بهترین گزینه است. البته مهم تر از همه این که، مقرون به صرفه هم هست.

ترنسلیت یک API یا رابط برنامه نویسی اپلیکیشنی دارد که می توانید از آن برای ترجمه خودکار توضیحات محصول، مشتری ، پست های وبلاگ و موارد دیگر استفاده کنید.

این چند ابزار؛ بهترین ابزار های ترجمه آنلاین در جهانند که در حال حاضر رایگان هستند. شاید همه ما استفاده از گوگل ترنسلیت را ساده ترین راه بدانیم اما احساس می کنم موارد ذکر شده در این فهرست قابل اعتمادتر از آن هستند.

یک مطلب مفید: 200 تا از اصطلاحات توریستی زبان انگلیسی گردشگران

علاوه بر این، ترجیح هر فردی بر اساس عوامل مختلفی مثل رابط کاربری ، سرعت، زبان های ارائه شده و غیره می تواند متفاوت باشد. پس خوب تحقیق کنید تا ببینید کدام یک از این ابزار های ترجمه نیاز های شما را برآورده می کند و سپس از آن استفاده کنید. در صورت کار با این ابزار ها می توانید ارتباطات تان به زبان های خارجی را تقویت کنید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

برای فعال‌سازی جاوااسکریپت در مرورگر کروم، می‌توانید آدرس
`chrome://settings`
را در میله‌ی آدرس وارد کرده و تنظیمات مربوطه را در بخش
“content settings”
انجام دهید.

aloha, bonjour, good afternoon, good morning, hail, hello, respects, salute, greeting, salutation, regards, [o.s.] peace, salaam

سفارشات ترجمه تخصصی خود را به ترجمانو بسپارید، تخفیف بگیرید و به بهبود ترگمان کمک کنید. کد تخفیف ویژه کاربران ترگمان: targoman

ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

موتور محاوره ترجمه ترگمان یک موتور ترجمه‌ماشینی نورونی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ژرف است که با استفاده از پیکره متنی با بیش از ۳۰ میلیون کلمه متن انگلیسی ترجمه‌شده به فارسی آموزش دیده است. بخش عمده این پیکره شامل زیرنویس فیلم‌ها است و مجموعه‌ای از رمان‌ها، و داستان‌های ترجمه‌شده نیز در این پیکره گردآوری‌شده‌اند. تا کنون علاوه بر موتور ترجمه، بیش از ۱۲ میلیون کلمه متن این پیکره نیز به صورت متن‌باز منتشر شده و از طریق سایت پارسیگان در اختیار محققین قرار گرفته است.

از آنجایی که زبان محاوره فارسی بسیار متفاوت از زبان رسمی است موتور ترجمه محاوره به صورت کاملا مستقل از موتور رسمی آموزش داده شده در ابتدای درخواست شما رسمی یا محاوره بودن متن به صورت خودکار توسط سیستم شناسایی شده و مناسب‌ترین موتور برای آن انتخاب می‌شود.

از آن‌جایی که در موتور‌های ترجمه نورونی حجم پیکره آموزش‌داده‌شده به ماشین یکی از مهمترین شاخصه‌های افزایش کیفیت استاز همه علاقمندان و مترجمین درخواست‌ می‌کنیم تا ما را در افزایش کیفیت این موتور یاری کنند.

موتور رسمی ترجمه ترگمان یک موتور ترجمه‌ماشینی نورونی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ژرف است که با استفاده از پیکره متنی با بیش از ۶۵ میلیون کلمه متن انگلیسی ترجمه‌شده به فارسی آموزش دیده است. بخش عمده این پیکره شامل اخبار گردآوری و ترجمه‌شده از خبرگزاری‌های معتبر نظیر cnn، bbc، reuters و مجلات خارجی در طول سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ گردآوری شده است. بخش دیگری از این پیکره با انتخاب جملات ترجمه‌شده از سایت ویکی‌پدیا آماده شده و بخشی دیگر از آن به مقالات علمی و تخصصی اختصاص داده‌شده است.

تا کنون علاوه بر موتور ترجمه، بیش از ۲۵ میلیون کلمه متن این پیکره نیز به صورت متن‌باز منتشر شده و از طریق سایت پارسیگان در اختیار محققین قرار گرفته است.

از آن‌جایی که در موتور‌های ترجمه نورونی حجم پیکره آموزش‌داده‌شده به ماشین یکی از مهمترین شاخصه‌های افزایش کیفیت است از همه علاقمندان و مترجمین درخواست‌ می‌کنیم تا ما را در افزایش کیفیت این موتور یاری کنند.

ترجمه‌ی متنی که وارد کردید ثانیه طول کشیده است. این یعنی بطور متوسط ثانیه برای هر کلمه زمان سپری شده است.

با این حساب، ترجمه‌ی یک پست از یک وبلاگ خارجی (که حدوداً ۵۰۰ کلمه دارد) مجموعاً ثانیه طول می‌کشد. این را با یک مترجم انسان مقایسه کنید!

با کمک ماشین شما هم می‌توانید با سرعتی بیش از سرعت یک مترجم حرفه‌ای ترجمه‌های باکیفیت قابل‌قبول داشته باشید. کافیست از سرویس کمک مترجم «ترجمیار» استفاده کنید و خودتان ترجمه کنید

برای سهولت بیشتر در استفاده از ترگمان، می‌توانید از برنامک آن استفاده کنید.

وقتی سخن از ترجمه خودکار بخصوص ماشینی به میان می‌آید. ترجمه گوگل یا به قول کاربران اینترنتی گوگل ترنزلیت یا گوگل ترانسلیت حرف اول را می‌زند. بسیاری اوقات به دنبال برگردان آهنگ خاصی هستیم یا می‌خواهیم نرم‌افزار ترجمه‌ای پیدا کنیم که به صورت آنلاین متن انگلیسی را به فارسی تبدیل کند. وبگاه ما پاسخگوی این نیاز کاربران است. در این وب‌گاه می‌توانید کلمه یا جمله خود را وارد کنید، زبان مورد نظر را مشخص کنید و به راحتی جملات خود را ترجمه گوگل کنید. کیفیت سرویس google البته عمومی است و برای ترجمه مقاله لازم است به سایت ترجمه تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کرده و سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است. گوگل ترنسلیت 100 زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می‌کند و روزانه بیش از 200 میلیون نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

در سال 2006، گوگل ترنسلیت بر مبنای آمار بود و از متون سازمان ملل و پارلمان اروپا استفاده میکرد تا پایگاه داده خود را ایجاد کند. این سرویس به جای اینکه مستقیما متن را به زبان مقصد ترجمه گوگل کند، اول به انگلیسی و بعد به زبان مقصد ترجمه گوگل می‌کرد. برای ترجمه گوگل، در بین میلیون‌ها متن جستجو می‌کرد تا مناسب‌ترین الگو را انتخاب کند. در مدل آماری ترجمه گوگل دقت بسیار پایین بود.

در سال 2016، گوگل اعلام کرد که از این به بعد برای ترجمه گوگل از مدل شبکه عصبی استفاده می‌کند. این بدین معناست که گوگل از این پس کل جمله را باهم ترجمه گوگل می کند به جای اینکه قطعه قطعه ترجمه گوگل کند. این مدل باعث شد تا مترجم گوگل بتواند با توجه به متن ترجمه گوگل دقیق تری تولید کند و ترجمه ماشینی آنلاین حاصل به زبان انسان نزدیک تر باشد.

Google translate می‌تواند فرم‌های مختلف از متن و مدیا مانند صوت، عکس، سایت و ویدیو را از زبانی به زبان دیگر (مانند زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) ترجمه گوگل کند. همچنین، مترجم گوگل برای بعضی زبان‌ها امکان تلفظ نیز فراهم کرده است. ترجمه گوگل برای اینکه مانند یک لغت‌نامه واقعی عمل کند، اگر قسمتی از متن مبدا هایلایت شده باشد، عبارت معادل در زبان مقصد را هایلایت می‌کند. همچنین، قادر است تا به طور خودکار زبان متن را شناسایی کند. اگر کاربر از URL در متن اصلی استفاده کرده باشد، Google translate آن قسمت را به صورت hyperlink نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند ترجمه گوگل را در بخش “phrasebook” برای استفاده در آینده ذخیره کند. برای بعضی زبان‌ها، گوگل ترنسلیت قابلیت ترجمه ماشینی آنلاین از روی دست خط انسان را نیز دارد.

با توسعه سرویس‌های ترجمه گوگل امکان ترجمه گوگل از روی عکس و ترجمه با دوربین ترجمه گوگل هم اضافه شده است. همچنین دانلود مترجم اندروید گوگل هم فراهم شده است.

برچسب ها: ترجمه گوگل متن ، گوگل ترنسلیت چیست ، ترجمه گوگل عربی به فارسی ، نرم افزار ترجمه ، jv[li ، مترجم آنلاین ، مترجم رایگان گوگل، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه عربی به فارسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه عربی به انگلیسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه رایگان، ترجمه آنلاین، ترجمه گوگل، ترجمه متن انگلیسی

تهران، خیابان فلسطین، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، پلاک 130، واحد 8

تلفن : ۸۸۸۰۸۳۱۴ – ۸۸۸۰۸۷۳۸ – ۸۸۸۵۲۹۶۳

تمامی حقوق نزد دارالترجمه رسمی شبکه محفوظ است.

” چرا از سایت ترجمه تخصصی آنلاین استفاده نماییم؟”

Link: https://amardtarjome.com/page/ترجمه-آنلاین—ترجمه-رایگان-16.html

شماره تماسهای پشتیبانی سایت ترجمه آمارد ترجمه

09900890032

09900890042

پشتیبانی از طریق تلگرام سایت تخصصی ترجمه آمارد

ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

پشتیبانی خدمات ترجمه تخصصی از طریق پست الکترونیک

مرکز خدمات تخصصی ترجمه آمارد، جامعترین دارالترجمه آنلاین ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی متون و مقالات

سایت ترجمه تخصصی آمارد، دارای پروانه فعالیت صنفی از اتحادیه صنف کسب و کارهای مجازی و با کسب مجوزهای لازم و نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و ستاد ساماندهي پايگاههاي اينترنتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، همواره با تكيه بر  4 شعار محوري مركز يعني گسترش خدمات ترجمه تخصصي، بهبود كيفيت خدمات، ارائه خدمات تخصصي ترجمه متون با گارانتيهاي مختلف و ارائه خدمات توسط مترجم متخصص در زمينه مورد نظر، ارائه دهنده خدمات ترجمه مقالات و متون در زمينه هاي مختلف، شامل ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی، ترجمه تخصصی مقالات ISI و ویرایش تخصصی مقالات  ISI در رشته ها و زمینه های مختلف می باشد. خدمات آنلاین ترجمه مقالات و متون تخصصی در این سایت ترجمه برای جوامع هدف مختلف از جمله دانشجویان، شرکتها و نهادهای علمی قابل ارائه می باشد. همچنین، خدمات ویژه مانند نگارش و ویرایش SOP و CV و ساير خدمات ویژه پذيرش تحصيلي، ترجمه و ویراستاری تخصصی کتاب به صورت
کاملا تخصصی و توسط مترجمین کاملا متخصص در هر زمينه در اين وبسايت ترجمه ارائه می گردد.

در سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه علاوه بر ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی، ترجمه متون و مقالات تخصصی از زبانهای عربی، اسپانیایی، آلمانی، هلندی، روسی، سوئدی، ترکی استانبولی، کردی، ایتالیایی و فرانسوی به فارسی، ترجمه تخصصی متون، مقالات و اسناد ژاپنی، کره ای و چینی به فارسی و بالعکس توسط مترجمین در سطح نیتیو به صورت کاملا تخصصی ترجمه می گردد.

خدمات ترجمه تخصصی | ترجمه تخصصی مقاله | ترجمه کتاب | ترجمه متون تخصصی مدیریت | ترجمه فوری | ترجمه تخصصی مقالات برق | نگارش کاور لتر | ترجمه تخصصی مقاله پزشکی | ترجمه متون تخصصی مکانیک | ترجمه تخصصی مقالات ISI | ترجمه با تایپ رایگان | ترجمه محتوا | ترجمه متون تخصصی عمران | نگارش رزومه | نگارش SOP | ترجمه انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی | قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی | قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی | ویرایش مقاله | پارافریز مقاله | انتخاب عنوان مقاله | نگارش مقاله ISI

کليه حقوق اين سايت متعلق به سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه می باشد و کلیه فعالیتهای این سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد Copyright © 2014 – 2018 AmardTarjome.com

همیشه برای انجام کارهای تحقیقاتی نیاز به مترجم پیدا می­ کنید این در حالیست که بسیاری از متونی که به زبان­ های دیگر نوشته شده است را خودتان می­ توانید با کمک گرفتن از نرم افزار ترجمه متن ترجمه کنید. ما در اینجا تصمیم گرفتیم تا چند نرم افزار مترجم متن را به شما معرفی کنیم که زبان فارسی را نیز پشتیبانی کند.

پیش از هر چیز شما همیشه می­ توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از مترجم گوگل یا همان گوگل ترنسلیت به روی کامپیوتر و یا تلفن همراهتان استفاده کنید. گوگل ترنسلیت از آنجایی که زبان ­های بسیاری را پشتیبانی می­ کند می­ تواند در بسیاری موارد پرکاربرد باشد اما گاهی ممکن است در ترجمه متون فارسی به مشکل برخورد کنید بنابراین بد نیست با سایر نرم ­افزارهای پرکاربرد ترجمه متن نیز آشنا شوید تا در صورت لزوم بتوانید از این نرم افزارهای مترجم رایگان نیز کمک بگیرید.

Qtranslate یک نرم افزار ترجمه متن کم حجم است که اکثر زبان­ ها از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می ­کند. شما می­ توانید متن خود را از فارسی به زبان­ های دیگر و یا برعکس ترجمه کنید. این نرم افزار برای ترجمه از مترجم ­های آنلاین همانند MicrosoftTranslator ، گوگل ترنسلیت و Babelfish.yahoo کمک می­ گیرد به همین دلیل برای اینکه بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید حتما باید به اینترنت متصل باشید.

یکی دیگر از نرم ­افزارهای مترجم که می ­تواند جملات یا کلمات را به شکل مستقل ترجمه کند نرم افزار ترجمه متن Magic Translator است. این نرم افزار مترجم به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و به دلیل اینکه درون خود مرورگر وب دارد به راحتی می ­تواند وب­سایت­ هایی که به زبان دیگری هستند را برایتان به زبان فارسی ترجمه کند. مجیک ترنسلیتور ۱۰۰% با یونی کدها سازگار است و می­تواند فایل­ هایی با فرمت­های RTF ، Doc و txt را باز کند. رابط کاربری ساده ­ی این نرم افزار مترجم نیز کار با آن را برای همه راحت کرده است.

این نرم افزار ترجمه متن نیز بسیار کم حجم و قدرتمند است و زبان فارسی را نیز پشتیبانی می­ کند. با استفاده از این نرم افزار می­ توانید فایل­های PDF، پاورپوینت، Word ، صفحات وب، ایمیل­ها و صفحات چت را ترجمه کنید. اما برای ترجمه نیاز است که همواره به اینترنت متصل باشید چرا که برای خواندن و ترجمه متن از دیکشنری آنلاین استفاده می­ شود. این نرم افزار مترجم متن ۵۳ زبان را پشتیبانی می­ کند.

نرم افزار مترجم ترادوس نیز یکی دیگر از نرم­ افزارهای ترجمه متن پرکاربرد است که می­ تواند به شما کمک کند مطالب مورد نظرتان را دقیق ­تر و سریع ­تر ترجمه کنید. ترادوس به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و سرعت و دقت بالایی در ترجمه متن دارد. همچنین اصطلاحات شرکت­ های بزرگ نیز در نرم افزار به صورت پیش فرض قرار گرفته است. نرم افزار مترجم ترادوس توسط بیش از ۲۵۰ هزار مترجم در سراسر جهان استفاده می­ شود. ترادوس در نسخه­ های مختلف ویندوز قابل نصب است.

همانند سایر نرم ­افزارهای مترجم متن معرفی شده ، Ace Translator نیز برای اینکه بهترین نتیجه را به شما بدهد باید متصل به اینترنت باشد. این نرم افزار می ­تواند لغات و متون را به ۵۹ زبان مختلف از جمله زبان فارسی ترجمه کند. Ace Translator می­ تواند متن ترجمه شده را از درون برنامه به فایل متنی تبدیل کند و دیگر نیازی به کپی پیست کردن وجود ندارد. حجم برنامه کم است و همچنین با نسخه­ های مختلف ویندوز سازگار است.

این اپلیکیشن یک دیکشنری یا فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و برعکس است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت را در خود نگهداری می­ کند. استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین است.

این اپلیکیشن مخصوص زبان فارسی طراحی شده است و دیکشنری­ های تخصصی برای رشته­ های مختلف دارد که می­ تواند برای دانشجویان بسیار کاربردی باشد.

بدون شک دیکشنری آکسفورد یکی از مشهورترین و قابل اعتمادترین دیکشنری­ هاست که حالا با نسخه موبایل خود به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است. لغت­نامه آکسفورد به طور مستمر به روز رسانی می­ شود و دایره لغات آن هر روز در حال گسترش است.

این اپلیکیشن یکی از بهترین لغت­ نامه ­های فارسی برای موبایل است که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این دیکشنری لغات را به صورت موضوعی و تخصصی در رشته­ های مختلف در نظر گرفته و معانی متفاوتی بر اساس کاربرد آن­ها ارائه می­دهد. همچنین از ویژگی ­های آن می­توان به دسترسی به واژگان فرهنگ لغات دهخدا و دکتر معین اشاره کرد.

پارس دیک نیز یکی دیگر از اپلیکیشن­ های دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس است که به صورت آفلاین کار می­کند. این دیکشنری بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را دارد و می ­تواند لغات را با دو لهجه بریتیش و آمریکایی تلفظ کند. همچنین متضادها و مترادف­ های کلمات را نیز نمایش می­ دهد.

نکته ­ای که باید درباره نرم ­افزارهای مترجم متن بدانید این است که نتیجه نهایی همیشه ۱۰۰% آن چیزی نیست که شما می­ خواهید چرا که در نهایت متن توسط ربات ترجمه می­ شود و برای بهبود آن نیاز است بازخوانی و ویرایش شود. اما در هر حال استفاده از این نرم ­افزارها برای ترجمه متن می­تواند حداقل تا ۲۰% سرعت کار ترجمه را برای شما بالاتر ببرد.

خواهش می کنم، خوشحالیم که معرفی این نرم افزار ها برای شما مفید واقع شده است.

خواهش می کنم، نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

با عضویت در خبرنامه ایمیلی رایت می، جدیدترین و مفیدترین مطالب سایت را به همراه تخفیف های ویژه و مناسبتی در ایمیل خود دریافت نمایید:

ما هم مثل شما از اسپم متنفریم و ایمیل های اسپم و تبلیغاتی ارسال نخواهیم کرد

آدرساصفهان، سپاهان شهر، بلوار غدیر، مجتمع عقیق 1، واحد 16

ترجمه تخصصی رایگان متن و مقاله مورد نظر شما بصورت تخصصی و به عنوان نمونه توسط مترجم متخصص در زمینه مربوطه انجام می شود. ترجمه رایگان انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی معمولا در حد 50 تا 100 کلمه بدون دریافت هزینه در کمترین زمان انجام می گیرد.

در صورت نیاز به ترجمه تعداد کلمات بیشتر می توانید سفارش ترجمه خود را ثبت کنید تا با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن متن ترجمه رایگان را دریافت کنید. معمولا قسمت چکیده یا خلاصه ی مقاله و پایان نامه مناسب ترین بخش جهت آشنایی با کیفیت کار مترجمین است.

ابتدا به قسمت ثبت سفارش ترجمه واقع در پنل کاربری خود بروید. سپس در منوی آبشاری موضوع سفارش را “درخواست نمونه ترجمه” انتخاب کنید. معمولا قسمت چکیده مقاله یا پایان نامه مناسب ترین بخش جهت آشنایی با کیفیت ترجمه است. سفارش ترجمه پس از بررسی به مترجم مربوطه ارجاع و نمونه ترجمه تخصصی درخواستی به ایمیل شما ارسال می شود. با توجه به تعدد درخواست های نمونه ترجمه ممکن است زمان تحویل ترجمه از یک تا سه روز به طول بیانجامد. در صورت نیاز فوری بهتر است یک صفحه یا کمتر از متن مورد نظر را در قسمت ثبت سفارش ترجمه ثبت کنید تا در عرض چند ساعت ترجمه تخصصی را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

نمونه ترجمه های درخواستی شامل انواع متون و مقالات، همگی توسط مترجمین عضو ترجمه گستر با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می شوند. در صورت رضایت از نمونه ترجمه تخصصی و سفارش کل متن، ترجمه توسط همان مترجمی که نمونه کار ارائه داده انجام خواهد شد.

اگر ترجمه تخصصی مورد رضایت بود حتماً شماره سفارش را به یاد داشته باشید تا هنگام سفارش ترجمه کل متن مورد نظر در قسمت توضیحات شماره سفارش نمونه ترجمه تخصصی را قید کنید. به این ترتیب سفارش جدید توسط مترجم مورد تایید شما انجام خواهد شد. امکان سفارش ترجمه مقاله، پایان نامه، کتاب و تمامی متون دیگر وجود دارد.

باتوجه به حجم درخواست ها نمونه ترجمه توسط مترجمین مختلف انجام شود، بنابراین اگر احیاناً ترجمه رایگان مورد رضایت نبود می توانید در قسمت پشتیبانی سایت درخواست ترجمه تخصصی مجدد ثبت کنید تا متن توسط مترجم دیگری ترجمه و برای شما ارسال شود.

جهت آشنایی با کیفیت ترجمه تخصصی مترجمین می توانید به فروشگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی مراجعه کنید. در این قسمت چکیده مقالات ترجمه شده به عنوان نمونه قرار داده شده است و فایل اصلی مقاله انگلیسی نیز قابل دانلود است. از منوی سمت راست موضوع و زمینه مورد نظر جهت نمونه ترجمه رایگان را انتخاب کنید تا تمامی مقالات ترجمه شده در آن رابطه برای شما نمایش داده شود.

ترجمه گستر با هدف ارائه خدمات بهتر همواره درحال ارتقاء سطح خدمات ترجمه تخصصی مقالات و متون مورد نظر شما بوده و در این راستا از پیشنهادات و انتقادات سازنده شما عزیزان استقبال می کند. بدین منظور بخش ارائه نمونه ترجمه رایگان نیز باتوجه به درخواست شما اضافه شد تا امکان آشنایی با کیفیت ترجمه تخصصی بصورت رایگان فراهم گردد.

Link: http://tarjomegostar.com/page/ترجمه-رایگان-متن-و-مقاله-تخصصی-54.html

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


آنچه که غالب مخاطبان خدمات ترجمه به دنبال آن هستند، ترجمه تخصصی می باشد. چراکه بیشتر مخاطبان خدمات ترجمه را دانشجویان و یا شرکت ها تشکیل می دهند که در رشته و یا حوزه خاصی مشغول به تحصیل و یا فعالیت کاری هستند. این افراد با ترجمه متون تخصصی رشته و یا حوزه کاری خود سروکار داشته و به دنبال مترجمی هستند تا ترجمه متن تخصصی آن ها را به صورت علمی و مفهومی به انجام رساند. بدین ترتیب انجام ترجمه تخصصی با کیفیت، دغدغه اصلی مخاطبان خدمات ترجمه می باشد. ترجمه تخصصی با کیفیت یعنی ترجمه ای که مترجم بر مفاهیم علمی متن اشراف کامل داشته باشد، اصطلاحات رایج را به خوبی بشناسد و نهایتا از قلم مناسبی جهت نگارش مطلوب و روان متن برخوردار باشد. یافتن چنین مترجمی ساده نیست؛ اما موسسه ترجمه تخصصی البرز با ایجاد گروه های تخصصی مترجمان برای هر رشته، امکان انجام ترجمه های تخصصی و مفهومی را فراهم نموده است. در موسسه البرز، ترجمه متون تخصصی هر رشته توسط مترجمان همان رشته به انجام می رسد.
راهنمای ثبت سفارش ترجمه

اطلاعات بیشتر در زمینه ترجمه تخصصی


ترجمه مقاله یکی از خدماتی است که در موسسه ترجمه البرز به صورت تخصصی ارائه می گردد. آخرین یافته های علمی در قالب مقالات بین المللی گزارش می گردند. لذا برای آشنایی با آخرین یافته های علمی مطالعه مقالات انگلیسی لازم می باشد. به همین جهت ترجمه مقالات انگلیسی دارای اهمیت بسزائی می باشد. همچنین برای گزارش آخرین یافته های علمی نیازمند چاپ مقاله خود در مجلات بین المللی هستیم. از این رو ترجمه مقالات فارسی نیز اهمیت بسیاری دارد. بنابراین ترجمه مقاله چه از انگلیسی به فارسی و چه از فارسی به انگلیسی دارای مخاطبان زیادی میباشد. انجام ترجمه صحیح از یک مقاله به صورتی که مطالب علمی مد نظر نویسنده به درستی منتقل شوند و همچنین اصطلاحات تخصصی به صورت صحیح ترجمه شوند و نهایتا کلیه مطالب نگارشی رعایت گردد، کار دشواری می باشد. این موضوع در ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله اهمیت بیشتری دارد. بدین منظور موسسه ترجمه البرز جهت ترجمه مقاله از مترجمان مجرب که تجربه لازم در زمینه نگارش، ویرایش و ترجمه مقالات را دارا می باشند، بهره می جوید تا ترجمه ای علمی، مفهومی و تخصصی به انجام رسد.
راهنمای ثبت سفارش ترجمه

اطلاعات بیشتر در زمینه ترجمه مقاله


ویرایش مقالات انگلیسی یکی دیگر از خدمات موسسه البرز می باشد. اگر برای شما این اتفاق افتاده است که مقاله شما به سبب سطح پایین زبان انگلیسی توسط مجله ریجکت شده است، و یا در مرحله ریوایز مقاله، ادیتور و یا داوران درخواست ویرایش مقاله و بهبود زبان انگلیسی را نموده اند، می توانید از خدمات ویرایش مقالات انگلیسی موسسه البرز بهره جویید. همچنین ممکن است مقاله را خود به انگلیسی نگارش کرده باشید و تمایل داشته باشید مقاله توسط یک مترجم هم رشته شما مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته و سپس مقاله را برای مجله ارسال نمایید. در این صورت نیز خدمات ویرایش مقالات انگلیسی ما مناسب شما خواهد بود. ادیت مقاله انگلیسی چه مقالاتی که قرار است برای مجلات ISI ارسال گردند و چه مقالاتی که برای کنفرانس های بین المللی آماده می گردند، توسط مترجمان موسسه البرز به انجام می رسد. علاوه بر خدمات ویرایش مقاله، خدمات پارافریز مقاله نیز ارائه می گردد. در صورتی که مقاله شما به دلیل مشابهت زیاد با سایر مقالات برگشت خورده است، می توانید با استفاد از خدمات پارافریز مقاله، این درصد تشابه را کاهش دهید. پارافریز مقاله

راهنمای ثبت سفارش ویرایش مقاله

اطلاعات بیشتر در زمینه ویرایش مقاله

یکی از خدمات موسسه ترجمه تخصصی البرز، ترجمه کتب تخصصی کلیه رشته های دانشگاهی می باشد.
در موسسه البرز ترجمه کتاب های فارسی و کتاب های
انگلیسی به دست مترجم هم رشته و با سابقه به انجام می رسد. هزینه ترجمه کتاب را می توانید
به صورت قسطی پرداخت کنید. ترجمه را نیز می توانید به صورت بخش بخش، دریافت نمایید.
ترجمه کتاب یکی از دشوارترین نوع ترجمه در میان ترجمه های متن بوده که این موضوع به دلیل تعداد صفحات زیاد آن و نیز حساسیت ویژه در ترجمه آن می باشد. مترجم باید علاوه بر تسط کامل بر زبان انگلیسی و موضوع کتاب، تجربه لازم را در ترجمه کتاب داشته باشد. چرا که ترجمه یک کتاب فرایند بسیار طولانی و زمان بری می باشد و ترجمه آن از حوصله بسیاری از مترجمان خارج است و ترجمه کتاب، مترجم مخصوص به خود را می طلبد.
موسسه ترجمه تخصصی البرز جهت ترجمه کتب از مترجمان باسابقه خود که در زمینه ترجمه کتاب های تخصصی رشته خود دارای سابقه کافی می باشند، استفاده می نماید. به دلیل یکسان بودن رشته مترجم با موضوع کتاب، مهارت کامل در زبان انگلیسی، و تسلط بر نگارش صحیح زبان فارسی و تجربه قبلی در زمینه ترجمه کتاب، حاصل کار ترجمه ای تخصصی، دقیق و روان خواهد بود.
اطلاعات بیشتر در زمینه ترجمه کتاب

ترجمه رسمی یکی دیگر از خدماتی است که با همکاری دفاتر ترجمه رسمی معتبر و مجاز ارائه می شود.
ما ترجمه رسمی را برای شما ساده و لذت بخش کرده ایم. کافیست اسکن مدارک خود رابرای ما ارسال نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت جهت هماهنگی با شما تماس می گیرند
ترجمه رسمی انواع اسناد و مدارک مانند ترجمه رسمی کارت ملی،
ترجمه رسمی شناسنامه، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی، ترجمه رسمی ریز نمرات، ترجمه رسمی اسناد ملکی و
با اخذ تائیدات لازم از وزارت امور خارجه و دادگستری انجام می شود
.
هزینه ترجمه رسمی مطابق با نرخنامه مصوب بوده و هیچگونه هزینه اضافی ندارد.
قوانین و مقررات ترجمه رسمی

تولید محتوی می تواند به صورت خلاصه سازی متون و مقالات تخصصی باشد. شما در مسیر تحقیقات خود نیاز به استفاده از منابع دیگر دارید.
این منابع می تواند مقاله تخصصی یا متن تخصصی باشد. ممکن است
تنها به خلاصه ای از نکات مهم کتاب یا پایانامه برای استفاده در تحقیقات خود نیاز داشته باشید.

کاربرد دیگر تولید محتوی برای سایت ها و
صفحات شبکه
های مجازی
است.
محتوی مناسب، به روز، جذاب و مفید می تواند موجب جذب مخاطبان شده و بازدید از سایت یا صفحات شما را به شدت افزایش دهد.
.
ممکن است علاقمند به تحقیق و پژوهش در یک زمینه تخصصی خاص باشید اما نمی دانید
از کجا شروع کنید و چه مقالاتی را مطالعه کنید. ما می توانیم با جستجوی مقالات معتبر و جدید مسیر پژوهش را برای شما هموار نماییم.
.

همچنین ممکن است علاقه مند باشید تا با جدیدترین نظریات و یافته های
علمی
در خصوص یک یا چند کلید واژه یا موضوع آشنا شوید. ما می توانیم با جستجوی مقالات مرتبط با یک موضوع و یا کلید واژه خاص در بین جدیدترین مقالات به شما در این زمینه کمک کنیم.
راهنمای سفارش تولید محتوی


گروه ترجمه تخصصی البرز به عنوان یک نهاد علمی معتبر و متعهد، احترام به حق مالکیت معنوی متونی که برای ترجمه یا ویرایش ارسال می شوند را وظیفه حرفه ای خود می داند.

دقت در انتخاب مترجمین و سپردن ترجمه متن به دست مترجم هم رشته، سبب می شود که حاصل ترجمه یا ویرایش متون تخصصی دقییق و با کیفیت مطلوب باشد.


كلیه سفارشات ویرایش مقاله و سفارشات ترجمه (با توجه به سطح ترجمه انتخاب شده توسط کاربر)، مشمول گارانتی رفع نقص و اصلاح هستند.

گروه ترجمه تخصصی البرز زیر نظر موسسه پویا پژوهان برساد البرز با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند.


در هر ساعت از شبانه روز می توانید درخواست پشتیبانی خود را ارسال و پیگیری نمایید.

گروه ترجمه البرز ترجمه متون تخصصی و مقالات هر رشته را به مترجمان زبده همان رشته که آزمون های مترجمی گروه ترجمه البرز را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، می سپارد.

بهره گیری از پروتکل های امنیتی نظیر SSL و رمزنگاری های پیچیده امنیت اطلاعات و پرداخت های شما کاربران گرامی را تضمین می کند.


تعداد مشتریان:
28,495

تعداد سفارشات:
45,974

تعداد مترجمین:
4,859

تعداد لغات ترجمه شده:
231,019,454


تعداد مشتریان:
28,495

تعداد سفارشات:
45,974

تعداد مترجمین:
4,859

تعداد لغات ترجمه شده:

231,019,454
ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگان0خرید کرم گلدن کویین
خرید صابون صندل
صابون صندل
خرید ژل شاخکی آلوئه ورا
خرید گین اپ
خرید شامپو تریاک

خرید شامپو تریاک دکتر اسکین
خرید صابون تریاک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2022 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

Google Translate ، ترجمه متن تخصصی آنلاین انگلیسی به فارسی و.. تقریبا اکثر کاربران فضای مجازی Google Translate را می شناسند. یک سرویس محبوب از گوگل به عنوان بهترین مترجم آنلاین رایگان. به راحتی می توانید با … 10 مورد از بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی و.. – انزل وب Pars Translator – Online – Translation . وب سایت جدید مترجم پارس (آزمایشی) کاربر گرامی، هم اکنون می‌توانید با کلیک روی لینک فوق از نسخه جدید وب سایت مترجم پارس دیدن فرمایید. مترجم پارس – ترجمه آنلاین انگلیسی به فارسی سرویس رایگان Google کلمات، عبارات و صفحه‌های وب را فوراً به زبان انگلیسی و بیش از ۱۰۰ زبان دیگر ترجمه می‌کند. مترجم Google سایت ترجمه تخصصی آنلاین با 200 هزار کاربر و 20 هزار مترجم، مرکز ترجمه تخصصی با بهترین كيفيت و مدل تخفیفی منحصر به فرد در ترجمه متون تخصصی انگلیسی و فارسی شبکه مترجمین ایران | بزرگترین سایت ترجمه تخصصی آنلاین کشور‎ مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مخاطبین خود برای ترجمه متون روزمره از جمله متون سایت های غیرفارسی و متن ایمیل های دریافتی، و به طور کلی متونی که نیازمند … ترجمه رایگان – ترجمه مقاله و ویرایش مقاله ترنس24 ترجمه رایگان ، سایت ترجمه آنلاین ، ترجمه انگلیسی به فارسی ، عربی و فرانسه و برعکس ، ترجمه متن ربات تلگرام مترجم متن و دیکشنری تخصصی ترجمه گوگل مترجم آنلاین ترجمه رایگان Translate از نظر وبسایت آمارد ترجمه در صورتی که تسلط نسبی بر زبان انگلیسی دارید می توانید در ترجمه برخی لغات، اصطلاحات و متن ها از مترجم رایگان گوگل استفاده کنید ولی معمولا در ترجمه متون انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی متن های … ترجمه آنلاین ترجمه رایگان – مرکز ترجمه تخصصی آمارد انجام ترجمه متون تخصصی با کیفیت مناسب، یک مهارت ویژه است. مترجم علاوه بر تلسط بر زبان انگلیسی، بایستی بر موضوع متن تخصصی نیز اشراف کامل داشته باشد. موسسه ترجمه البرز با علم به این موضوع، گروه های تخصصی از مترجمان کلیه … ترجمه متون تخصصی | خدمات آنلاین ترجمه متن تخصصی | ترجمه البرز ترجمه,مترجم آنلاین,مترجم انلاین,دیکشنری,فرهنگ لغت,پارسي جو موتور جستجوي فارسي ترجمه پارسی جو – Parsijoo ترجمه متن، تخصصی مجزا از ترجمه هم زمان. ترجمه متن (translation) فرآیندی است که در آن کلمات یا متون از زبانی به زبان دیگر برگردانده می شود. درواقع ترجمه متن روندی است که انتقال مفهوم را به عهده دارد … ترجمه متن – مترجم آنلاین آبادیس – Abadis Translator ترجمه فایل، صفحات وب و تصاویر نیز با هزینه اندک و به سرعت انجام می شود.’}} ترجمه انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی – مترجم هوشمند فرازین ترجمه انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی – مترجم … مترجم متن – انگلیسی به فارسی – مترجم پارس. لطفا متن ارسالی بیشتر از 150 کلمه نباشد. مترجم پارس – مترجم متن آنلاین انگلیسی به فارسی برای مشاهده بهترین نرم افزار و اپلیکیشن های رایگان ترجمه متن انگلیسی و فارسی کلیک کنید. معرفی دیکشنری و مترجم متن برای کامپیوتر، تبلت و موبایل. بهترین نرم افزار های ترجمه متن رایگان برای کامپیوتر و موبایل ترجمه آنلاین متون تخصصی تمامی رشته ها در یک دو سه پروژه توسط بهترین مترجمان و با بهترین قیمت صورت میپذیرد. سفارش ترجمه تخصصی آنلاین با بهترین کیفیت و قیمت ترجمه آنلاین متون تخصصی – 123project.ir ترجمه تخصصی شما با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود. در ترنسیس بابت ترجمه تخصصی فوری هزینه ای دریافت نمی شود. کافیست سفارش ترجمه تخصصی خود را آنلاین ثبت کنید. یک پاراگراف رایگان ترجمه می شود. ترجمه تخصصی – سفارش ترجمه تخصصی فوری – ترنسیس ترگمان سرویس ترجمه متن آنلاین و رایگان است. در ترگمان می‌توانید هر متنی را با کیفیتی بهتر از گوگل و دیگر مترجم‌ها ترجمه کنید. ترگمان مترجم متن آنلاین و رایگان دیکشنری آبادیس شامل بخش هایی نظیر دیکشنری به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فارسی، عربی و همچنین بیست دیکشنری تخصصی با تلفظ انگلیسی و آمریکایی، ترجمه مخفف و کلمات اختصاری، مترجم آنلاین متن … دیکشنری تخصصی روانپزشکی – آبادیس Translation by Babylon is a free online version of Babylon’s translation software. Translate English, Spanish, French, German, Chinese, Japanese and more than 75 languages using our online translator Free Online Translation – ترجمه آنلاین ترجمیار یک سرویس برخط کمک‌مترجم است که در آن می‌توان اسناد pdf را در محیطی شبیه به وورد ترجمه کرد. ترجمیار متن pdf را از آن استخراج نموده و همزمان با ترجمه جمله به جمله مترجم را همراهی‌م می‌کند. ترجمیار – خودت ترجمه کن! ترجمه رایگان متن و مقاله تخصصی. ترجمه تخصصی رایگان متن و مقاله مورد نظر شما بصورت تخصصی و به عنوان نمونه توسط مترجم متخصص در زمینه مربوطه انجام می شود.ترجمه رایگان انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی معمولا در حد 50 تا 100 … ترجمه رایگان متن و مقاله تخصصی – ترجمه گستر

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ترجمه مقاله

سخت میشه یه مترجم خوب پیدا کرد

تنها چند کلیک با شبکه‌ای آنلاین از مترجمین و ارزیابان حرفه ای فاصله دارید

سخت میشه یه مترجم آنلاین خوب پیدا کرد

تنها چند کلیک با شبکه‌ای آنلاین از مترجمین و ارزیابان حرفه ای فاصله دارید

پرافتخارترین

ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

پرافتخارترین و مورد اعتمادترین مرکز ارائه‌ی خدمات ترجمه تخصصی آنلاین

کنترل کیفیت چندلایه و تضمین بازگشت پول در صورت عدم رضایت

بکارگیری مترجمین حرفه‌ای برای انجام ترجمه تخصصی در زمینه های مختلف

پشتیبانی کاملاً آنلاین با تعهد بالا در تمام مراحل سفارش ترجمه از ثبت سفارش تا پس از دریافت

برای مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیر

09129464785

برای مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیر

09129464785

سایت ترجمه تخصصی آنلاین ترجمانو را می‌توان پرافتخارترین و مورد اعتمادترین مرکز خدمات ترجمه تخصصی آنلاین دانست. این شبکه در در هشتمین جشنواره وب ایران، عنوان برترین وب‌سایت خدمات ترجمه و تایپ را از نگاه داوران از آن خود کرد. علاوه‌براین، کسب عنوان بهترین کسب‌وکار دانشجویی دانشگاه تهران، و استقرار در مرکز کسب‌وکارهای نوپای (استارت‌آپ) دانشگاه تهران، همکاری با مراکز چاپ و نشر دانشگاهی و ترجمه‌ی ده‌ها عنوان کتاب، صدها مقاله و تعداد بسیار زیادی پایان‌نامه‌ی تخصصی برای اساتید، پژوهشگران و دانشگاهیان را می‌توان در کارنامه‌ی درخشان این مرکز دانست. همکاری با ناشرین مختلف، شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و سازمان‌های بزرگ دولتی، همگی گواهی بر اعتبار ترجمانو به‌عنوان تخصصی‌ ترین و بهترین وب‌سایت ترجمه تخصصی آنلاین می‌باشد.

تنها چند کلیک با خدمات متفاوت ترجمانو فاصله دارید!

سفارش شما به‌صورت رایگان قیمت‌گذاری می‌شود و با تایید شما به مترجم یا ویراستار هم‌رشته ارسال می‌گردد، سپس در زمان مقرر فایل تایپ‌شده‌ی پروژه خود را تحویل می‌گیرید.

جستجو برای یافتن مترجمین باتجربه، متخصص، متعهد و حرفه‌ای برای انجام خدمات سفارش ترجمه تخصصی، هیچ‌گاه پایانی نداشته و ندارد.

به‌طوری که می‌توان اذعان داشت که بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین دغدغه‌ی سازمان‌ها و افراد، هنگام برون‌سپاری سفارشات ترجمه‌ تخصصی خود به مترجمین مختلف، یافتن مترجمی است که علاوه‌بر توانایی انجام ترجمه متون، از تخصص، تجربه و تعهد کافی برخوردار باشد.

مرکز سفارش ترجمه تخصصی ترجمانو، با اشراف کامل به دغدغه‌های ذکر شده، به‌عنوان شبکه‌ای آنلاین از مترجمین تخصصی رشته‌ها و گرایش‌های مختلف عمل می‌کند، تا بتواند فرایند طاقت‌فرسای جستجوی مترجم تخصصی مناسب را به‌طور کامل از فرایند سفارش ترجمه حذف کند.

سایت انجام ترجمه تخصصی ترجمانو به متقاضیانِ خدمات ترجمه، آسودگی خاطر را هدیه دهد.

در سایت سفارش ترجمه تخصصی ترجمانو، نه‌تنها بیش از ۱۰۰۰ مترجم با رشته‌ها و زمینه‌های تخصصی مختلف فعالیت می‌کنند، بلکه به‌طور شبانه‌روزی افراد بسیار باتجربه‌ای در امر ترجمه‌ی تخصصی، تحت عنوان «ارزیابان ترجمه» در تلاشند تا با اراده‌ی آن‌ها، کیفیت ترجمه‌ها در سطح مطلوبی حفظ شود.

در میان تمامی نیازهایی که در زبان‌های مختلف برای دریافت خدمات ترجمه تخصصی وجود دارد، زبان انگلیسی به‌دلیل گستردگی و اعتبار بین‌المللی بسیار زیاد، بیشترین تقاضا را در میان جامعه‌ی مخاطبین دارا است.

سایت ترجمه تخصصی ترجمانو، تمرکز خود را بر ارائه‌ی خدمات ترجمه‌ تخصصی آنلاین این زبان قرار داده است.

خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی این گروه، در زمانی بسیار کوتاه زبان‌زد خاص و عام شده و توانسته است نظر بسیاری از دانشگاهیان و صاحبان کسب‌وکار را به خود جلب کند.

این خدمات شامل ترجمه تخصصی آنلاین متون، مقالات، کتب، پایان‌نامه‌های دانشگاهی، و ترجمه‌ آنلاین تخصصی بسیاری از اسناد و مدارک مربوط به کسب‌وکارهای مختلف را در قالب‌های بیار متنوع در بر می‌گیرد.

علاوه‌براین، سفارش ترجمه تخصصی فارسی به‌انگلیسی نیز در سایت ترجمه تخصصی ترجمانو دامنه‌ ی وسیعی از خدمات را دربرمی‌گیرد.

سفارش ترجمه تخصصی چکیده مقالات، سفارش ترجمه تخصصی چکیده‌ی پایان‌نامه، ترجمه تخصصی مقالات بین‌المللی، هم‌چنین سفارش ترجمه تخصص نامه‌ها و اسناد تجاری و سفارش ترجمه تخصصی وب‌سایت‌ ها، تنها بخشی از خدمات سایت ترجمه تخصصی ترجمانو را تشکیل می‌دهد.

گستره‌ی نیازهای اقشار مختلف جامعه به استفاده از خدمات ترجمه بسیار متنوع است.

هر یک از افراد یا سازمان‌ها ممکن است به فراخور موقعیت و کاربرد مورد نیاز خود، به دریافت خدمات ترجمه تخصصی و به‌ کارگیری مترجمین متخصص نیاز پیدا کند.

بازرگانان و صاحبان کسب‌وکار، خواهان مترجمینی برای انجام خدمات ترجمه مناسب متون بازرگانی و تجاری، دانشجویان، اساتید و پژوهش‌گران، نیازمند استفاده از خدمات ترجمه ارزان، ترجمه فوری مقاله ، ترجمه تخصصی مقاله ، ترجمه کتاب ، ترجمه‌ متون، ترجمه مقاله آنلاین و سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی، جویای افراد مناسبی برای ترجمه‌ ی وب‌ سایت‌ های خود، انجام خدمات ترجمه هم‌زمان و ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت و … هستند.

تماس با ما

آخرین مطالب وبلاگ

معرفی کتاب در رشته تاریخ ۲۰۲۱

معرفی کتاب در رشته مدیریت ۲۰۲۱

معرفی کتاب در رشته پزشکی ۲۰۲۱

معرفی کتاب در رشته برق و الکترونیک ۲۰۲۱

معرفی کتاب در رشته اقتصاد ۲۰۲۱

معرفی کتاب در رشته ادبیات و زبان شناسی ۲۰۲۱

پیوند های مفید

خانواده ما

ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

ترجمانو

ایران پیپر

ایبوک رالی

همواره پاسخگوی شما هستیم:

© کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت پیشگامان پردازش صفر و یک به شماره ثبت 2020 می باشد.

اگر تاکنون از مترجم‌های ماشینی مثل گوگل، بینگ و یا حتی ترگمان استفاده کرده باشید حتما مشکلات زیر را دیده‌اید:

ابزار‌های موجود، ترجمه درستی از لحاظ دستور زبان به شما می‌دهند اما این ترجمه‌ها در حوزه تخصصی شما نیستند.

استخراج متن از پی‌دی‌اف استثناهای زیادی دارد. در مواقعی بخشی از متن پی‌دی‌اف از بین می‌رود یا خراب استخراج می‌شود.

جمله تولید شده توسط مترجم‌های ماشینی نیازمند ویرایش است و این ویرایش نسبت به ترجمه‌ی جمله وقت‌گیرتر است.

ترجمیار یک دستیار هوشمند است که

ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا

با ترکیب سرعت ماشین و ظرافت انسان

فرایند ترجمه را سریع و لذت‌بخش می‌کند.

در ترجمیار هرلحظه مشغول ترجمه‌ی هر جمله باشید، جمله و پاراگراف آن برایتان هایلایت می‌شود. امکان ندارد فراموش کنید مشغول ترجمه‌ی چه بخشی هستید. ترتیب انتخاب جملات هم محدود نیست و می توانید از هرجای متن که بخواهید ترجمه را آغاز کنید.

ترجمیار به ازای هر جمله‌ای که می‌خواهید ترجمه کنید، یک پیشنهاد ترجمه به شما می‌دهد. طبق آمار این پیشنهاد در بیش از ۷۰٪ مواقع کامل درست بنابراین کافی‌است در صورت تایید بودن آن را کلیک کنید و یا برای تصحیح بیشتر ویرایش‌های سطحی انجام دهید.

پیشنهادات ترجمه کافی نیست؟ ترجمیار یک دیکشنری تخصصی هم دارد. در هر قسمت از متن مورد ترجمه که به معنای کلمه یا عبارت نیاز داشته باشید می‌توانید با دبل کلیک روی کلمه توضیحات دیکشنری و تلفظ آن را در اختیار داشته باشید.

ترجمیار دیکشنری یا یک مترجم متن مثل گوگل نیست؛ یک دستیار ترجمه باهوش است که با یادگیری سلیقه شما در ترجمه، با وسواس بیشتری کلمات زبان فارسی را کنار هم می‌گذارد و به مرور از خود شما یاد می‌گیرد تا راحت‌تر ترجمه کنید.

یک تیم پشتیبانی حساس به احساسات شما هنگام استفاده از ترجمیار. برای امتحان کافی‌است اگر زمان کمک گرفتن از ترجمیار با مشکلی مواجه شدید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

شما در شروع استفاده از ترجمیار می‌توانید از راهنمای ترجمیار استفاده کنید. راهنما برای شما عمل‌های اصلی را توضیح می‌دهد و به شما مراحل را نشان می‌دهد. در غیر اینصورت ما راهنمای متنی هم داریم که از منوی فایل داخل ترجمیار می‌توانید آنرا مطالعه کنید که بخش زیادی از سوالات شما از طریق آن برطرف خواهد شد.

ما برای این تصمیم شما هم راه حل داریم. ترجمیار به شما این توانایی رو میده که قبل از خرید وارد محیط ترجمیار بشید و از تمام قابلیت‌ها و امکانات ما استفاده کنید. در نسخه آزمایشی شما میتونین با مقاله‌های خودتون سیستم ما رو آزمایش کنید. برای نسخه‌ی آزمایشی ما محدودیت داریم و شما بطور رایگان میتونید ۲٬۰۰۰ لغت یعنی حدود ۸ صفحه رو ترجمه کنید و بین پاراگراف ها جابجا بشید و از ترجمه لذت ببرید.

در حال حاضر دسترسی به ترجمیار از طریق یک کد ورود اولیه است، بعد از ورود اول با کد شما ایمیل و رمزعبوری تعیین می‌کنید و پس از آن با ایمیل و رمز خود وارد ترجمیار می‌شوید برای خرید حساب به صفحه خرید یا قیمت‌ها بروید و طرح‌های مختفل ترجمیار رو مشاهده کنید. برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانان سایت هم میتونین صحبت کنید.

ترجمیار برای راحتی کار شما یه سری میانبر و کارایی‌های خاص اضافه کرده که شاید دوس داشته باشین بدونین . مثلا شما با زدن کلیدهای (جهت‌ بالا + alt) یا (جهت‌ پایین + alt) هایلایتتون رو به جمله قبل و بعد میبرین یا با راست کلیک بروی PDF امکانات جدیدی دارین . با Enter ترجمه پیشنهادی شما درج میشه. با Esc پنجره ترجمه پیشنهادی بسته و با (Ctrl + Space) پنجره ترجمه مجددا باز می‌شود.


پردازش هوشمند ترگمان

به شماره ثبت : ۴۷۶۴۵۴

و نشانی : tip.co.ir

می‌باشد.

همه دانشجو‌ها و محققین به ترجمه و مطالعه منابع دست اول انگلیسی نیاز دارند. اما معمولا مقالات علمی اینقدر تخصصی هستند که مطالعشون خیلی سخته.
تو ترجمیار از توان هوش مصنوعی کمک گرفتیم تا این مشکل رو یک بار برای همیشه حل کنیم و همه رو از صرف هزینه و زمان زیاد برای ترجمه خلاص کنیم.

با ترجمیار خودت می‌تونی هر مقاله علمی و تخصصی رو در کمترین زمان و با کمترین هزینه (تقریبا مجانی) ترجمه کنی. هدف ما در ترجمیار این است که هر کسی مستقل از اینکه
چه میزان به زبان انگلیسی تسلط دارد بتواند ترجمه متن انگلیسی به فارسی را برای همه مقالات تخصصی انجام دهد.
وقتی خودت متن رو ترجمه می‌کنی دو اتفاق میفته:

ترجمیار در سال ۹۸ به عنوان برترین استارتاپ هوش‌مصنوعی معرفی شده و سعی داره هر روز هم کیفیت ترجمه انگلیسی به فارسی تخصصی رو افزایش بده هم امکانات بیشتری برای ترجمه فراهم کنه.

سیدخندان، سهروردی شمالی،کوچه اشراقیپلاک ۳۰، واحد ۵

۰۲۱-۸۸۵۱۷۲۲۷شنبه تا چهار‌شنبه ساعت ۹ الی ۱۸ پنج‌شنبه ساعت ۹ الی ۱۵

ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا
ترجمه آنلاین متن تخصصی انگلیسی به فارسی رایگا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *