کپسول فیتوفانر 4mus تاریخ انقضا 2025

قرص فیتو فانر تقویت کننده مو

کپسول فیتوفانر

کاستمیک اون : خرید اخرین پک و بهترین مدل کپسول فیتوفانر را به شما عزیزان ارائه میدهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با شما عزیزان درباره قیمت و اطلاعات این کپسول پر مخاطب صحبت کنیم.

قرص فیتو چیست؟

قرص فیتو فانر PHYTO PHANERE یک مکمل کاملا طبیعی است که برای افزایش رشد مو و همچنین تقویت و رشد ناخن استفاده می شود. قرص فیتو مملو از اسیدهای چرب، ویتامین ها، املاح معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن بوده که باعث افزایش کراتین و در نتیجه استحکام مو می شود.

این محصول پرفروش ترین محصول برند فیتو فرانسه در جهان است که برای حمایت از موهای سالم تر و ناخن های قوی تر تولید شده است.

با انتخاب کپسول فیتو فانر موهای پرتر، ضخیم تر و درخشان تر و البته ناخن های قوی تر و بلند تر را تجربه کنید. جالب است بدانید طبق تحقیقات صورت گرفته بر روی مصرف کنندگان مشخص شده است که این محصول تا 95% بهبود کیفیت مو را شامل شده است. علاوه بر این عناصر طبیعی و بی خطر آن بر روی رشد مژه و افزایش کیفیت پوست نیز تاثیر بسزایی دارد. قرص فیتو فانر یک مکمل 100% طبیعی بوده و فاقد هر گونه مواد مضر مانند سیلسکون، پارابن، سولفات و گلوتن می باشد.

ویژگی های قرص فیتو فانر اصل

  • افزایش رشد مو، ناخن و مژه
  • تقویت مو
  • تقویت ناخن و جلوگیری از لایه لایه شدن آن
  • افزایش ضخامت تار مو
  • کاملا طبیعی
  • فاقد سیلیکون، سولفات، پارابن و گلوتن
  • حاوی ویتامین، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان

 

قرص فیتو فانر اصل
قرص فیتو فانر اصل

روش مصرف قرص فیتو فانر

بر اساس ادعای شرکت سازنده توصیه می شود روزی 2 عدد از قرص فیتو مدل PHYTO PHANERE را (ترجیحا صبح) به همراه یک لیوان آب کامل میل نمایید. هر شیشه از این محصول محتوی 120 عدد قرص مکمل بوده که برای 2 ماه کافی می باشد. دوره درمان این محصول 4 ماه یعنی 2 قوطی شیشه ای (پک کامل) است.

ضمنا در نظر داشته باشید که در فصل های بهار و پاییز به دلیل تغییرات فصلی و کاهش سرعت رشد مو بهتر است حتما از مکمل فیتو فانر برای جبران سرعت رشد مو استفاده کنید.

مادران باردار و شیرده و همچنین افرادی که به ماهی و فرآورده های آن حساسیت دارند حتما قبل از مصرف با پزشک معالج مشورت کنند.

عوارض قرص فیتو فانر

به صورت کلی به دلیل طبیعی بودن مکمل فیتو فانر عارضه جانبی ویژه ای از آن گزارش نشده است و شما عزیزان با خیال آسوده می توانید به مصرف روزانه آن بپردازید. اما وجود دو ماده زیر در این مکمل ممکن است شما را با دو عارضه سطحی زیر مواجه کند.

  1. بیوتین : که ممکن است باعث به وجود آمدن جوش بر روی پوست صورتتان شود.
  2. روغن سویای هیدروژنه : که به عنوان منبع اسید چرب می تواند موجب افزایش سطح کلسترول خون شود.

البته ذکر این نکته لازم است که بدانید موارد بالا به ندرت اتفاق می افتد. اما به هر صورت در نظر داشته باشید که در صورتی که قصد انجام آزمایش خون را دارید، از شب قبل آزمایش از مکمل فیتو فانر استفاده نکنید تا نتیجه آزمایش شما درست باشد.

قرص فیتو یا هیرتامین ؟

هر یک از این دو محصول به عنوان مکملی برای افزایش رشد، پرپشتی و تقویت مو و همچنین افزایش استحکام و رشد ناخن می باشند. قرص هیرتامین مدل Advanced Formula یک مکمل آمریکایی و کاملا گیاهی و وگان است. در صورتی که قرص فیتو مدل Phanere یک مکمل فرانسوی (ساخت ایتالیا) کاملا طبیعی است اما وگان نمی باشد، چرا که در ترکیبات آن از ژلاتین و روغن ماهی نیز استفاده شده است.

خرید قرص فیتو اصل برای ریزش مو

دریافت مواد مغذی به عنوان اولین راه حفظ سلامتی مو و مراقبت از آن می باشد. چرا که با تغذیه کامل فولیکول های مو می توان از نازک شدن و ریزش مو جلوگیری کرد. با خرید قرص فیتو فانر می توانید به راحتی از میزان دوز لازم برای رشد طبیعی مو اطمینان حاصل نمایید و در نتیجه موهایی پرپشت تر، براق تر و سالم تر را تجربه کنید.

برند فیتو متعلق به کشور فرانسه می باشد، اما همانطور که می دانید برخی از محصولات آن مانند مکمل فیتو فانر در ایتالیا تولید می شود. با این وجود برای اطمینان خاطر بیشتر شما عزیزان از اصالت کالا، این مکمل در فروشگاه شانلی شاپ از کشور فرانسه خریداری شده و به صورت دائمی موجود می باشد. از همین رو قیمت قرص فیتو فانر برای مو  در فروشگاه به روز بوده و همچنین به دلیل خرید متوالی و پی در پی تمامی محصولات تازه و با تاریخ انقضا بالا می باشند.

قرص فیتو اصل را چگونه تشخیص دهیم ؟

متاسفانه برخی از نمونه های کپسول فیتو موجود در بازار تقلبی بوده و در کشورهای همسایه تولید می شود. قرص فیتو اصل پررنگ، کاملا بیضی و در اندازه های یکسان می باشد. نمونه های قرص فیتو فیک و تقلبی کمرنگ تر، گاها بزرگتر و کوچکتر و کاملا بیضی نمی باشند. فروشگاه شانلی شاپ با خرید مستقیم محصولات فیتو از فرانسه خیال شما عزیزان را از بابت اصالت محصولات راحت می کند.

ترکیبات قرص فیتو فانر

در هر دوز روزانه ( 2 عدد قرص ) مقادیر زیر را دریافت می کنید.

  • ویتامین های B2 و B5: به تولید انرژی توسط سلول کمک می کنند.
  • ویتامین B6: به سنتز طبیعی سیستئین، اسید آمینه سازنده کراتین کمک می کند.
  • ویتامین B8 (بیوتین): در متابولیسم اسیدهای آمینه نقش دارد و به حفظ موهای طبیعی کمک می کند.
  • ویتامین C و E: خواص آنتی اکسیدانی، محافظت از پیاز مو.
  • روی (زینک): به حفظ طبیعی مو و ناخن کمک می کند.
  • روغن گل گاوزبان و روغن جوانه گندم: تامین متعادلی از اسیدهای چرب ضروری را فراهم می کند.

سایر ترکیبات کپسول فیتو فانر شامل روغن ماهی، روغن هویج، ژلاتین، روغن دانه آفتابگردان، عصاره رزماری، عصاره گیاه آسرولا، ریبوفلاوین، روغن سبوس برنج، مخمر و گلیسیرین می باشد.

خیر، آقایان نیز می توانند از مکمل فیتوفانر استفاده کنند. اما درمان ریزش موی هورمونی نمی باشد.

___________________________________________________________________

جهت سفارش کپسول فیتوفانر با ما در تماس باشید.

09164541374

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *