دانلود کیبورد تبدیل فارسی به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

دانلود کیبورد تبدیل فارسی به انگلیسی
دانلود کیبورد تبدیل فارسی به انگلیسی

دوست عزیزی که میگی کیجن ویروسی هست ! شما باید با این همه ادعاتون بدونید که خیلی از کرک هارو انتی ویروس ها به عنوان تروجان میشناسند. بخطر اینکه اصلا عملکرد کیجن یا کرک مانند عمل کرد تروجان هست. در ضمن مگه میشه یه سایتی مثل سافت گذر که این همه اعتبار کثب کرده بیاد چنین کاری کنه و اعتبار خودشو خراب کنه؟ چون حداقل میدونه که میان کاربرانش کلی آدم با سواد داره و چنین کار اشتباهی باعث خراب شدن اسمش میشه پس چنین کاری نمیکنه.
کاش قبل از نوشتن نظرتون یه مقدار ادبیاتش رو هم درست میکردید چون واقعا ……
موفق باشید

فایلهای خروجی این برنامه با تنظیمات پیش فرض به دلیل Bitrate خاص در دستگاه های پخش فیلم خانگی قابل مشاهده نیست و باید برای رسیدن به فرمت مناسب تنظیمات فایلهای خروجی را عوض کرد.کسی میدونه چطوری باید این کار رو کرد؟
ممنون میشم کمکم کنین

یکی از نقصهای سایت عالی سافت گذر همین است که تاریخ آخرین آپدیت را مینویسد اما نمی نویسد که نقشه موجود مال چه تاریخی است.
لذا برای کاربر این توهم ایجاد میشود که نقشه تا تاریخ آخرین آپدیت است. حال آنکه مربوط به چند سال قبل است.

مرسي عالي بود بازم بزاريد

دوست عزیز … من از بیت دفندر هم نام بردم که جایگاه خوبی دارد ! اما گفتم و باز هم تاکید می کنم … بیت دفندر – اویرا و خیلی های دیگه برای مشتریهایشان خوب هستند ! نه کاربران عادی و خانگی که برای آنتی ویروس پولی خرج نمی کنن
در ضمن بیت دفندر در شبکه های بزرگ ضعیف عمل می کنه . من کاری به تست نرم افزار و آنتی ویروس ندارم . چون این تست ها به صورت فرسایشی نیستند . با فرسایش و تحلیل رفتن ویندوز بعد از نصب و حذف برنامه های زیاد بهترین بازدهی را در NOD32 دیدم .. البته به شخصه هنوز با اویرا زیاد کار نکردم اما پشتیبانیش در ایران (برای غیر مشتری ها ) به اندازه NOD32 فعلی کارا نیست و کسی نمی تواند تضمینی جهت دریافت آپدیت روزانه دهد ….
در موارد دیگه هم که ذکر کردم با رعایت استفاده از شرایط نام برده در زیر هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد.
البته ذکر این نکته هم واجب هست که من نسخه ESET Smart Security را فقط تایید می کنم

دانلود کیبورد تبدیل فارسی به انگلیسی

بهترین نرم افزار کانورت در یک کلام که در ورژن 6 دیگه کولاک کرده. Multithred عالی و کامل که تقریبا در هیچ برنامه ای به این کاملی وجود نداره. در این نسخه هم که حتی پشتیبانی ATI Stream و Nvidia CUDA هم اضافه شده. شما فقط کافیه با یک کارت گرافیک Geforce gtx400x-500x یا ATI HD 5000-6000 و یک Cpu intel corei7-Corei5 ازین برنامه استفاده کنین. اونوقت میبینین که معنای استفاده از Multithred و GPU Acceleration یعنی چی.مثلا اگه CPU شما از این سری که گفتم باشه میتونین به برنامه بگین که با هر هسته بطور همزان 2 کانورت یا بیشتر انجام بده که درایتصورت میزان لئد CPU به 100% میرسه که این یعنی نهایت استفاده از منابع سیستمی ودر نتیجه حداکثر سرعت ممکن. البته اینم بگم که زیاد سر کیفیت بهم نپرید. کیفیت تبدیل همه کانورترا شبیه همه. فقط نکات مهم User Interface-Speed-Supported Formats و ازینجور چیزاست که کانورترا رو خاص میکنه.
کیفیت بستگی به پروفایل انتخابی و کاستومایز کردن بهینه اون توسط یوزر داره نه به برنامه. بعضیا در رابطه با برنامه AVS Converter صحبت کردن. این برنامه یوزر اینترفیس خوبی داره. ولی مالتی ثرد فوقالعاده ضعیف و همچنین در کانورت های همزمان دچار مشکل میشه بهمین خاطر مجبورین تک تک همه کانورتاتونو انجام بدین. فرمتهای ساپورت شده هم خوبن. ولی بازم میگم که امروزه بهترین کانورتر اونیه که بتونه نهایت استفاده از CPU و GPU رو ببره. امیدوارم توضیحاتم بدرد دوستان بخوره.

سلام…
ببخشید میخواستم بدونم وقتی از قایق پیاده میشیم و بعد به یه سخره ی بلند میرسیم باید چیکار کنیم؟
آخه اونجا هیچ کاری نمیشه کرد…
لطفا منو راهنمایی کنید…
با تشکر از سایت خوبتون.

این آموزش ها حاصل زحمات استاد بردیا علمی هست که مطمئنا شمارو با آموزششاشون متحول میکنن … البته درست ترش این بود که این آموزش ها به صورت رایگان در دسترس همه قرار بگیره نه فقط اعضای ویژه سایت سافت گذر … موفق باشید

کارتون عاليه ولي بيشتر به بخش موبايل رسيدگي بکنيد

سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز سافت‌گذر
همونطور که بقیه هم گفتن، از چند روز پیش کسپر حسابی داره به بلک‌لیست‌ها میرسه و الان تمام کلیدهایی که گذاشتین بلک‌لیست شدن. فکر می‌کنم بهتر باشه دوباره کلیدها رو مخصوص اعضای ویژه بکنید، چون مدتی که این کار رو کردید کلیدهایی که گذاشته بودید هم ماه‌ها کار می‌کردن ولی الان در عرض یکی دو روز فوراً بلک‌لیست میشن. هیچ سایت دیگه‌ای هم کلیدی که کار کنه نداره.
بازم ممنون از زحمات شما

این بهترینه!!!
فایل word پایان نامه خانومم پرید با هر برنامه ای (R Studio و active و ….) فایل برنگشت ولی این تونست و به دو هفته اعصاب خوردیه ما رو تموم کرد

دوست عزیز برای گوش دادن آهنگ و هر نوع فایل صوتی در این بازی باید با نرم افزار فرمت فایل صوتی رو به “.Ogg” این فرمت تبدیل کنید …
من این کار را با نرم افزار “AoA_Audio_Extractor” انجام دادم (هم کم حجم هست هم قوی) …
لطفاً اگه کسی این آپدیت رو دانلود کرده توضیح بده که چه تغییراتی در بازی ایجاد میکنه …
ممنون .

بعد از اتمام تاریخ سرور به روز نمیشود اما کلاینتها میتوتنند از طریق اینترنت به روز شوند

با سلام وخسته نباشید
سایت بسیار بسیار خوب وعالئی دارید نرم ا فزارهاتون واقعا” به روزه
لطفا” کرکهای جدید نرافزارها را بگذارید.
با تشکر فراوان

مرسي.

قدر گل را بلبل داندو بس آفرین برشما تشکر ویژه برای زحمت کشان ومدیر این سایت که بهترین نرم افزارها را در اختیار ما قراردادند

با سلام دوباره.آخه کامنت تاریخ 1389/01/17 رو من گذاشتم ولی حواسم نبود با آی دی خودم نیومده بودم.بازم خسته نباشید و موفق باشید به دست اندرکاران سافت گذر.
آقا اگر یک لطفی کنی و فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی مهندسی برق رو قرار بدی واقعآ ممنون میشم.به شدت لازم دارم.

سلام نسخه لینوکسی این نرم افزار را هم در سایت قرار دهید
مخصوصا برای Ubuntu i386 | AMD64
ممنون

به نظر من مرور گر فایر فکس آن هم به صورت پرتابل بسیار جالب است و کسی که کار با آن را بلد باشد این نرم افزار برایش راحت خواهد شد زیرا قابل حمل است ولی اگه می شه پرتابل Internet Explorer را هم بگذارید . مشکرم

این سایت نیست که؟! هیولاست ،محشر ، معرکست،سرزمین عجایب.واقعا خسته نباشید ، دست مریزاد.

دانلود Google Translate

دانلود آی ترنسلیت iTranslate

مترجم متن صوتی اندروید

با پشتیبانی از 90 زبان از جمله زبان شیرین فارسی

نسخه فول و انلاک شده

دانلود کیبورد تبدیل فارسی به انگلیسی

 

iTranslate از معروف ترین دیکشنری های مخصوص اندروید می باشد که از بیش از 70 زبان مختلف پشتیبانی می کند. شما می توانید جمله ها یا کلمات مختلف را با سرعت هرچه بیشتر توسط این برنامه ترجمه کنید. حتی این برنامه دارای دیکشنری آفلاین نیز می باشد، بنابرین برای استفاده از آن همیشه نیاز به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. برخی زبان ها دارای امکان صوتی هستند، یعنی شما می توانید کلمات آن زبان ها را با صدای مردانه یا زنانه گوش دهید و نوع تلفظ کردن آن ها را بیاموزید. امکان صحبت کردن به زبانی و تبدیل کردن آن به زبان دیگر و ایجاد صوت با آن زبان وجود دارد. بیش از 50 میلیون بار این نرم افزار دانلود شده است و دارای امتیاز بالای 4.4 در مارکت گوگل پلی می باشد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

دانلود مترجم مایکروسافت Microsoft Translator اندروید

 

Microsoft Translator نام ابزار رسمی مایکروسافت برای ترجمه لغات به بیش از 50 زبان مختلف می باشد ، توسط این نرم افزار در سفرهای خارجی بهترین کمک برای شما خواهد بود و در هر کشوری قابلیت شکستن حصارهای زبانی را خواهد داشت ، علاوه بر این شما یک متجرم قدرتمند را در اختیار دارید که در هر لحظه قابلیت استفاده از آن را دارا می باشید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.3 به بالاتر را دارا می باشد. نرم افزار از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند.

All Translator ترکیبی از سه مترجم می باشد، مترجم دوربین، مترجم صوتی و مترجم متنی در تمامی زبان ها! شما می توانید با این برنامه به شکل آنی هر متنی را در 150 زبان زنده دنیا ترجمه کنید. این نرم افزار ترجمه انجام شده را برای شما تلفظ می کند. متون پرینت شده، از کتاب ها، علائم مختلف و … توسط این برنامه شناسایی می شود و شما امکان ویرایش آن ها را خواهید یافت. شما می توانید به سادگی ترجمه ها را در فیس بوک، دراپ باکس و … به اشتراک بگذارید. کار کردن با All Translator بسیار آسان می باشد. تمامی زبان های دنیا، حتی برای قابلیت دوربین پشتیبانی می شود.

رابط کاربری برنامه متریال بوده و کار کردن با آن آسان خواهد بود. شما می توانید صدای خود را به زبان های دیگر ترجمه کنید. امکان اشتراک گذاری متون ترجمه شده در هر مکان دلخواهی وجود دارد. این برنامه تاریخچه ای از ترجمه هایی که قبلا انجام داده اید نگه می دارد و در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید کلمات مهم را راحت تر بیابید. All Translator امکان مکالمه در هر زبان دیگری را برای شما فراهم می سازد. این برنامه بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.

iTranslator نرم افزاری جدید می باشد که بر روی ترجمه صوتی تمرکز کرده است و زبان های مورد پشتیبانی آن با بروزرسانی های آتی بیشتر خواهد شد. در حال حاضر این برنامه از زبان هایی نظیر آفریقایی، عربی، چک، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، عبری، ژاپنی، کره ای، لاتین، مالایی، هلندی، لهستانی، پرتغالی، روسی، ترکی، چینی (ساده شده)، چینی (سنتی) پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که برای کار با این برنامه نیاز به ارتباط اینترنتی خواهید داشت. ترجمه ها را همیشه می توانید مشاهده کنید. سرعت ترجمه این برنامه بسیار بالا می باشد و به سادگی می توانید هر زبانی را به زبان دیگر تبدیل نمایید. iTranslator بر اساس فضای ابری کار می کند و حجم کمی از سیستم شما را اشغال خواهد کرد. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا نمایید.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » ۴ روش آسان تبدیل متن فارسی به انگلیسی با بیشترین کارایی

ترجمه متون فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی سالهاست که نیاز خیلی از پژوهشگران ، دانشجویان ، استادان و یا حتی افراد معمولی جامعه است و آنچه ما در این پست برای شما ارائه می دهیم ، معرفی چهار روش آسان برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

گوگل ترنسلیت در حال حاضر بهترین برنامه ترجمه در همه زبان هاست زیرا سال ها بر روی آن و بیشتر از هر برنامه دیگری وقت گذاشته شده است. برنامه ای برای ترجمه بدون اینترنت می باشد قابلیت ترجمه انلاین و ترجمه آفلاین می باشد که بدون نیاز به اینترنت می توان از آن استفاده نمود. همچنین قابلیت ترجمه تصاویری که با دوربین گوشی خود گرفته اید به ۲۹ زبان دنیا را دارد و شما می توانید با استفاده از فناوری واقعیت افزوده از متون اطراف خود عکس بگیرید تا گوگل ترنسلیت آنرا ترجمه کند.این برنامه میتواند متن شما را به بیش از ۱۰۳ زبان زنده دنیا ترجمه کند و ویژگی دیگر این برنامه ترجمه گفتاری دو طرفه به ۳۲ زبان دنیا می باشد:

دانلود کیبورد تبدیل فارسی به انگلیسی

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت کامپیوتر

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت اندروید

این برنامه کاربردی که برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی استفاده می شود نیز همانند اپلیکیشن قبلی پرکاربرد است . اپلیکیشن ترجمانلو ، با بهره‌گیری از مترجمان متخصص و ارزیابان حرفه‌ای، همراه مناسبی برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور بوده و از طریق انجام ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و کتب علمی در هر یک از شاخه‌های تخصصی، در خدمت‌رسانی و رفع نیازمندی‌های دانشجویان و پژوهشگران تلاش می کند.

یکی از برنامه هایی”QTranslate” یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار QTranslate:

≡   دانلود این اپلیکیشن

این سایت ترجمه آنلاین برای افرادی مناسب تر است که هنگام نیاز به ترجمه به اینترنت دسترسی دارند. وب سایت BestDic.ir بهترین و پرمخاطب ترین ارائه دهنده خدمات نوین ترجمه در ایران است که خدمات ترجمه تخصصی را به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین انجام می دهند. ترجمه متن و مقاله فارسی به انگلیسی و بالعکس و همچنین به چند زبان دیگر ( انگلیسی عربی فرانسوی روسی آلمان ایتالیا چین استانبول و اسپانیا )خدمتی است که این سایت برای مخاطبان خود انجام می دهد . از مزیت هایی که این سایت دارد می توان به کاهش قیمت ترجمه برای مشتریان به دلیل امکان انتخاب کیفیت ترجمه، اعمال تخفیف های متناسب با حجم سفارش تا ۳۵ درصد و عدم نیاز به مراجعه حضوری اشاره کرد.

از دست ندهید: ۱۵۰ تا از اصطلاحات و ضرب المثل های روزمره انگلیسی با ترجمه فارسی

هر گونه سوالی در زمینه ترجمه متون مختلف دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

سلام من میخام متن خبر بیست وسی را ترجمه کنم .لطفن راهنماییم کنید .باتشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

شماره نسخه: 4.21.0

تاریخ بروزرسانی: ۱۵ مهر ۱۳۹۷

نسخه اندروید مورد نیاز: 2.2 و بالاتر

سازنده: Dexilog, LLC

دسته بندی: ابزارها | tools

دانلود کیبورد تبدیل فارسی به انگلیسی

نیاز به اینترنت: خیر

نیاز به روت: خیر

نیاز به دیتا: خیر

نسخه مود: خیر

رده سنی: 3 سال به بالا

 Smart Keyboard PRO نام یکی از عالی ترین و کاربردی ترین کیبوردهای اندرویدی است که با امکانات فراوان و همچنین رابط کاربری ساده و جذاب حس خوبی را هنگام کار با این صفحه کلید اندرویدی به شما می دهد.اگر به دنبال یک برنامه کیبورد خوب برای گوشی و تبلت اندرویدی خود می گردید پس تا پایان این پست حتما همراه ما باشید.اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که از کیبورد تکراری و پیشفرض خود سیستم عامل اندروید خسته شده اید یا با تایپ فارسی کلمات دچار مشکل شده اید ما اپلیکیشن Smart Keyboard را به شما پیشنهاد می کنیم.پشتیبانی از چندین زبان معروف از جمله انگلیسی،عربی، چینی، ایتالیایی، و از همه مهم تر زبان شیرین فارسی و همچنین برخورداری از امکاناتی نظیر دیکشنری هوشمند ، ورودی صوتی ، تم های بسیار زیبا و متنوع و… این برنامه را به یکی از بهترین کیبوردهای اندرویدی تبدیل کرده است.

این برنامه با قیمت ۲.۷ دلار در مارکت اندروید منتشر شده و دارا امتیاز ۴.۵ از ۵ در گوگل پلی است و ما امروز آخرین ورژن آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما عزیزان قرار داده ایم. دوستان گرامی توجه نمایید از آنجا که تعداد حروف زبان فارسی از تعداد کلیدهای کیبورد در این برنامه بیشتر است برای تایپ حروف کم کاربرد مانند ‘ ذ ‘ باید انگشت خود را بر روی ‘ د ‘ گذاشته و نگه دارید.همچنین برای حروفی مثل گ و چ و پ و ژ با نگه داشتن انگشت خود به ترتیب روی کلیدهای ک و ج و ب و ر امکان تایپ میسر می شود.

ویژگی ها ی برنامه ی Smart Keyboard PRO اندروید :

– برخورداری از امکانات متفاوت و امکان سفارشی سازی آنها

– امکان تایپ سریع کلمات و حروف

– پیشنهاد هوشمند کلمات در صورت نصب دیکشنری

– قابلیت تنظیم ارتفاع کلیدها

– قابلیت تنظیم مدت ویبره و صدا پس از لمس کلیدها

– برخورداری از پوسته ها و تم های زیبا و متنوع

– پشتیبانی از کیبورد سخت افزاری و کیبورد تی ۹ (T9)

– امکان تغییر مکان نشانگر با کلید سخت افزاری صدا

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 از 5


قیمت در گوگل پلی: 2.7 دلار

بازدید در سایت: 27,936 بازدید

کمپانی یا گروه: Dexilog, LLC

وبسایت سازنده: مشاهده وبسایت

ایمیل سازنده: smartkeyboard@dexilog.com

سلام
من فونت چینی رو برای این کیبورد لازم دارم. اگه پیدا کردین خوشحال میشم به اشتراک بذارین یا برام بفرستین…!
با تشکر

تمامی حقوق برای اندروید سیتی محفوظ است | المان های گرافیکی اندروید سیتی

دانلود کیبورد تبدیل فارسی به انگلیسی
دانلود کیبورد تبدیل فارسی به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *