ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی
ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی


• به بات تلگرام دیکشنری و مترجم آبادیس خوش آمدید.
• با استفاده از این بات، از امکانات زیر برخوردار شوید، کافیست واژه یا عبارت مورد نظر خود را، در بخش پیام ارسال کنید .
• دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و برعکس
• لغت نامه دهخدا
• فرهنگ معین
• فرهنگ فارسی عمید
• نام پسرانه و دخترانه
• دانشنامه عمومی
• دانشنامه اسلامی
• فارسی به عربی
• عربی به فارسی
• انگلیسی به انگلیسی
• کلمات اختصاری
• به صورت پیشفرض دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی فعال می باشد. با نوشتن و یا کلیک بر روی علامت [ / ] لیست فرهنگنامه ها را مشاهده و انتخاب کنید.
• بعد از انتخاب، کلمه مورد نظر خود را ارسال تا معنی آن را دریافت کنید.

به اطلاع کلیه کاربران شبکه مترجمین ایران می رسانیم، امکان اتصال حساب کاربری با ربات تلگرامی شبکه مترجمین ایران فراهم شده است. بر این اساس کاربران گرامی می توانند ضمن استفاده از امکانات عمومی این ربات از جمله دیکشنری رایگان و ترجمه ماشینی رایگان، از خدمات اختصاصی زیر نیز استفاده نمایند:

دیکشنری تخصصی فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی

ترجمه رایگان بر مبنای ترجمه گوگل

دانلود رایگان مقالات انگلیسی از ژورنال های معتبر

ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی

برای کسب اطلاعات بیشتر به این بخش ها مراجعه کنید:

عضو اتحادیه صنعت زبان اروپا

دارنده استاندارد ISO 17100

نماینده رسمی SDL Trados

عضو اتحادیه GALA

سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران فعالیت خود را از سال 1385 با رویکرد ترجمه انگلیسی، فارسی و سایر زبان‌ها آغاز کرده‌است. سفارش ترجمه در این سایت ترجمه به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. ترجمه تخصصی مهارتی است که یک مترجم با سالها تجربه کار ترجمه به صورت حرفه‌ای به دست می‌آورد. ما در این مجموعه با بهترین مترجمان خبره و متخصص همکاری می‌کنیم و به همین دلیل امکان ترجمه با سرعت‌های فوری و نیمه فوری و ایجاد کیفیت‌های ترجمه طلایی و نقره‌ای و برنز برای اولین بار در این سایت فراهم شده است. تحویل زودهنگام ترجمه، استفاده از جدیدترین ابزارهای ترجمه تخصصی، کنترل کیفی تمامی ترجمه‌ها، سطح‌بندی مترجمان و ارائه سطوح کیفی و قیمتی ترجمه مطابق با نیاز کاربران ترجمه از خصوصیات سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران است. همچنین برای بسیاری از پروژه‌ها واژگان تخصصی برای ترجمه استخراج می‌شود و حافظه ترجمه به رایگان برای مشتریان تشکیل می‌شود. در این مجموعه برای ترجمه طلایی بازخوانی ترجمه‌ها به رایگان انجام می‌شود.

1398 © transnet.ir تمامی حقوق نزد موسسه فرهنگی و هنری (ترجمه) شبکه مترجمین ایرانیان محفوظ است.

اگر از کاربران سیستم عامل iOS باشید، احتمالاً نام inTranslation به گوشتان خورده است. یک اپلیکیشن مترجم قوی و سریع که با قیمت ناچیز 99 سنت می توانید آن را از فروشگاه اپ استور تهیه کنید. حال تیم توسعه دهنده ی این مترجم اقدام به ساخت و عرضه ی ربات تلگرامی اپلیکیشن خود نموده است.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات Translate_bot@ را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که به وسیله ی آن می توانید به سادگی هرچه تمام تر کلمات و متن های کوتاه خود را به چندین و چند زبان زنده ی دنیا ترجمه کنید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی Translate_bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. پس از انجام این کار ربات بازی های تلگرامی توضیحات لازم را به شما می دهد. پیش از هرچیزی می توانید با وارد کردن دستور languages/ به لیست زبان های موجود و کد آن ها در این ربات دسترسی داشته باشید.

ربات ترنسلیت بات پس از شروع به کار به صورت پیش فرض کلمات شما را به زبان انگلیسی ترجمه می کند. تنها کافیست کلمه و یا متن مور نظر خود را برای ربات ارسال کنید تا او بلافاصله نتیجه را به شما نشان دهد. برای تغییر زبان پیش فرض نیز کافیست دستور translate_to/ را وارد و در پی آن زبان مورد علاقه ی خود را بنویسید.

ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی

دستور دیگری نیز برای انجام این کار وجود دارد. به راحتی می توانید از دستور translate this/ استفاده کرده، در مقابل آن کد زبان مورد نیاز خود را ذکر کنید و پس از آن کلمه و یا متن دلخواهتان را بنویسید. ربات ترنسلیت بات بلافاصه به در خواست شما واکنش نشان می دهد و ترجمه صحیح را برایتان ارسال می نماید.

با استفاده از دستوری چون current_lang/ نیز می توانید بفهمید که در حال حاضر این ربات، کلمات و متن های شما را به چه زبانی ترجمه می کند. در صورتی که پیشنهاد و یا انتقادی از ربات مذکور دارید نیز قادر خواهید بود از دستور feedback/ برای ارسال پیام های خود به توسعه دهنده ی این ربات بهره ببرید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

زبان انگلیسی یکی از زبان های هندواروپایی از شاخه ی ژرمنی است. امروزه بیش از 380 میلیون نفر در جهان زبان مادریشان انگلیسی بوده و به این گویش سخن می گویند. به سبب گسترش زبان انگلیسی در سطح جهان و کاربردهای آن در ایجاد ارتباط میان ملت های مختلف، احتمالاً شما نیز فهمیده اید که نیاز… ادامه مطلب

بر اساس تخمین های به عمل آمده توسط یومی واکائو از موسسه تحقیقاتی NRI ژاپن، تا 20 سال آینده در این کشور نیمی از شغل ها در اختیار ربات ها خواهد بود. پروفسور مایکل آزبورن از دانشگاه آکسفورد هم به نتیجه ای مشابه در کشورهای آمریکا و انگلستان دست پیدا کرده است.آنها تخمین زده اند که… ادامه مطلب

دیروز عصر بود که «جعفری دولت آبادی»، دادستان تهران خبر از اعلام جرم علیه تلگرام داد و عنوان کرد که پرونده این شبکه پیام‌رسان جهت بررسی به ناحیه امور بین الملل دادسرای تهران ارجاع شده است.دولت آبادی در همین رابطه گفته بود: «به موجب این اعلام جرم، شبکه تلگرام علاوه بر ارائه خدمات به گروه‌های تروریستی… ادامه مطلب

سال ها پیش هجوم روستاییان به شهر های بزرگ چین، نیروی کار عجیبی را در این کشور به وجود آورد. چینی ها بر همین اساس دست به ساخت کارخانه های متعدد زدند و پس از چندی توانستند نام خود را به عنوان بزرگترین کشور تولیدی در دنیا، مطرح نمایند.اما اکنون شرایط تا حد بسیاری تغییر… ادامه مطلب

امروزه سیستم های زیادی نیازمند قابلیت تبدیل متن به صوت هستند. در همین راستا شرکت «عصر گویش پرداز» اقدام به توسعه ی ابزاری به نام آریانا کرده تا توسعه دهندگان و برنامه نویسان بتوانند به وسیله ی آن قابلیت تبدیل متن به صوت طبیعی را به سامانه های خود بیافزایند.در پی همین اقدام این شرکت ربات تلگرام… ادامه مطلب

هنوز مدت زیادی از پیش فروش ارز مجازی تلگرام نگذشته که افرادی با هدف سودجویی از این ماجرا شروع به کلاهبرداری از کاربران کرده اند و در نخستین موارد از این دست فردی ناشناس در بریتانیا شرکتی جعلی به نام Telegram Open Network Limited را تاسیس کرده که به ظاهر با پروژه ارز مجازی تلگرام ارتباط… ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

© ۱۳۹۸

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.

دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند افرانت پشتیبانی می شود

ربات مترجم: یکی از بهترین ربات‌های تلگرامی مترجم است که قادر به ترجمه 104 زبان مختلف است. تنها کافی است متن را در اختیار ربات قرار دهید. برای تنظیم و دیدن زبان‌های مقصد، می‌توانید از دستورات /tolang و /mylang استفاده کنید.

 آدرس تلگرام: insttranslatebot@ 

نسخه آزمایشی اندروید ایران

ازمیان ۱۴۶۸ موارد موجود در سایت ، بازی و یا اپلیکیشن مورد نظر خود را حرفه ای جستجو کنید

irtranslatebot@ ربات مترجم Google Translate برای فارسی زبانان

شما توسط ربات Google Translate می توانید هر زبانی را به فارسی و انگلیسی ترجمه کنید.

Google Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان مورد نظر مشاهده کنید. به دلیل محیط کاربری ساده و حرفه ای این سرویس و خدماتش آن را به عنوان یک ترجمه گر قدرتمند می شناسند و از طرفی چون توسط شرکت گوگل طراحی شده است، اعتبار آن نزد کاربران بالاست. در این سرویس می توانید با کپی کردن و یا تایپ متن های خود آن را به ۷۰ زبان زنده ی دنیا مشاهده کنید و قادر است به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص بدهد. حال یکی از توسعه دهندگان ایرانی رباتی برای برنامه تلگرام در این خصوص طراحی کردند.

ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی

دستورات ربات irtranslatebot@:

[stextbox id=”grey” shadow=”false”]

/fa your_sentence -ترجمه جمله مورد نظر از هر زبانی به فارسی

/en your_sentence -ترجمه از هر زبانی به انگلیسی

[/stextbox]

مثال:

[stextbox id=”grey” shadow=”false”]

/fa how are you today?
/en چه خبرا؟

[/stextbox]

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید




Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

سلام و درود ، چرا برای من ترجمه نمیکنه …
من اینطوری میزنم : سلام en/

باسلام و تشکر ربات مترجم گوگل برای هر بار نوشتن نیاز به دستور دارد ای کاش دستور اتومات را میدادید مثلا به هر زبانی نوشته میشودبه انگلیسی ترجمه کنید

درود.گرامی برنامه نویس این ربات ما نیستیم.

دانلود رایگان سریال رقص روی شیشه در ناب دانلود

دانلود رایگان سریال دل منوچهر هادی

دانلود رایگان سریال هیولا مهران مدیری

دانلود فیلم های ایرانی جدید در رسانه ناب دانلود

دانلود رایگان سریال رقص روی شیشه

دانلود رایگان سریال سالهای دور از خانه

اندروید ایران یک وب سایت ارائه دهنده خدمات دانلود رایگان در عرصه بازی و برنامه اندرویدی است ، ما معتقدیم شما سزاوار راهی آسان برای لذت بردن از زندگی در کنار تکنولوژی اندروید هستید و به همین علت امکانات فوق العاده کاربردی به همراهی جلوه بصری زیبایی در اختیار شما قرار داده ایم تا با اطلاع از آخرین، برترین و اساسی ترین اپلیکیشن های مطرح دنیا اندرویدی ، بروز باشید .

یه بازی عالی که حرف نداره. گرافیک مناسب داره و بازی از تاکتیک و استراتژی خاص خودش بهره میبره که…

کانال آموزش زبان انگلیسی همراه با مطالب جذاب و مسابقات در صورتی که تمایل با مطالب انگلیسی دارید به…

چطور فیلم اپلود کنیم؟

لطفا از کانال پیک نیک در تام تام بازدید کنید tt.me/picnic

این وب سایت متعلق به (اندروید ایران) می باشد و تمامی حقوق آن محفوظ است .

© 1398
تمامی حقوقی مادی و معنوی SocialBook محفوظ است

برای تسهیل استفاده از ترگمان در ابزارهای همراه ربات تلگرام ترگمان راه اندازی شد. از طریق این ربات می توانید به صورت مستقیم یا در گروه‌ها متن‌های خود را ارسال و ترجمه انها را در کمترین زمان ممکن دریافت دارید.

استفاده از این ربات به دو طریق میسر می باشد. در روش اول ربات مستقیما پاسخگوی درخواستهای شما خواهد بود. برای استفاده از ربات در این حالت کافیست با مراجعه به آدرس https://telegram.me/TargomanBot  و آغاز ربات (با فشردن کلید Start در پایین صفحه) آن را به لیست گروه‌های خود اضافه نمایید. پس از آغاز ربات با ورود هر کلمه یا متن می توانید ترجمه آن را دریافت دارید. در عین حال اگر آدرس سایت اینترنتی وارد کنید لینکی به شما ارایه می شود که با کلیک بر روی آن می توانید همان سایت را به صورت ترجمه شده مشاهده کنید.

برای استفاده از ربات در گروه‌ها و مکالمات خود با دیگران می توانید ربات ترگمان را به گروه اضافه نمایید. برای اینکار کافیست  TargomanBot@  را در پنجره چت تایپ نموه و پس از ظاهر شدن لینک روی آن کلیک کنید. در پنجره ظاهر شده دکمه Add to Group را فشار دهید تا ربات به گروه اضافه شود. حال هر زمان خواستید متنی ترجمه شود کافیست آن را با / آغاز کنید.

  ===>  

ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی

دقت کنید که اگر متن ورودی با / شروع نشود ربات آن را نخواهد دید و در نتیجه ترجمه نخواهد شد.

 

 

نسخه تلگرام ترگمان عالی و کاربردی، خدا قوت.

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.



به منظور سهولت در ارسال سفارش ترجمه متن، پیگیری و دریافت فایل ترجمه شده برای کاربران گرامی راه اندازی گردیده است. امروزه استفاده از اینترنت و تلگرام و خدمات ارائه شده در آنها، به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت مورد توجه روزافزون کاربران قرار گرفته است. خدمات ترجمه آنلاین نیز از جمله مواردی است که بدلیل تقاضای محققین و دانشجویان در فضای اینترنت گسترش یافته است. ترجمه متن و خصوصا ترجمه مقالات ISI از بین خدمات ترجمه، بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است. ربات ترجمه تلگرام مترجمین ایران زمین خدمات ترجمه متن و مقاله ISI، را در سریع ترین زمان ممکن به شما محققین عزیز ارائه می دهد.

کاربران گرامی می توانند با انجام مراحل زیر به ربات ترجمه متن و مقاله ISI تلگرام گروه مترجمین ایران زمین دسترسی پیدا کنند و نسبت به ثبت سفارش ترجمه متن و مقالات خود و یا پیگیری و دریافت فایل ترجمه شده اقدام نمایند.

کار با ربات ترجمه تلگرام گروه مترجمین ایران زمین بسیار ساده در نظر گرفته شده است. ابتدا در نرم افزار تلگرام بر روی موبایل، تبلت و یا کامپیوتر خود اسم ربات ترجمه را نوشته و ربات گروه مترجمین ایران زمین را با تایپ نام “Etransteambot” فراخوانی کنید و یا با استفاده از تایپ یوزرنیم ربات ترجمه “iranzamintranslation_bot@” به ربات دسترسی پیدا کنید. سپس با ضربه زدن بر روی دکمه “عضو شوید” عضو ربات تلگرام گروه مترجمین ایران زمین شوید.

با استفاده از دکمه ” تعرفه ترجمه ” در ربات ترجمه متن و مقاله ISI تلگرامی گروه مترجمین ایران زمین، لیست کاملی از هزینه و زمان تحویل ترجمه با اتصال به وبسایت گروه مترجمین ایران زمین www.etransteam.com نمایش داده می شود.

ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی

برای ارسال سفارش ترجمه از طریق ربات ترجمه تلگرام گروه مترجمین ایران زمین کافی است بر روی دکمه ” سفارش ترجمه” ضربه بزنید و فایل ترجمه خود را برای بررسی و اعلام هزینه ترجمه و زمان تحویل دهی ترجمه برای گروه مترجمین ایران زمین ارسال نمایید.

پس از گذشت زمانی کوتاه اطلاعات سفارش ترجمه ارسالی از طریق ربات تلگرامی ترجمه گروه مترجمین ایران زمین برای شما ارسال می گردد. در صورت موافقت و تمایل شما، پس از پرداخت هزینه ترجمه، اطلاعات پرداخت را با ذکر نام کاربری تلگرامی خود برای گروه از طریق ارسال پیام به بخش “ارسال اطلاعات پرداخت هزینه ترجمه” برای ربات ترجمه تلگرامی گروه مترجمین ایران زمین ارسال نمایید و منتظر دریافت تایید پرداخت هزینه ترجمه باشید.

بعد از تایید، سفارش ترجمه شما به جریان افتاده و در زمان مقرر فایل ترجمه شده از طریق ربات تلگرام ترجمه گروه مترجمین ایران زمین” Etransteambot” برای شما ارسال می گردد.

ربات ترجمه تلگرامی گروه مترجمین ایران زمین ارائه دهنده خدمات ترجمه متن و مقالات isi، ترجمه کتاب، ترجمه نشریه و مدارک اخذ بورسیه تحصیلی شامل رزومه، CV،CDRو غیره.

سفارش ترجمه از طریق ربات تلگرام

با ما
ترجمه
تخصصی و
با کیفیت مقالات، متون، کتاب و اسناد خود را تجربه کنید.

ربات‌های تلگرامی را می‌توان به‌جراََت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های تلگرام دانست که از زمان ارائه تاکنون، با استقبال زیاد کاربران مواجه شده‌اند. در حال حاضر تلگرام تعداد بسیار زیادی ربات دارد که در میان آن‌ها موارد بسیار کاربردی و جالبی می‌توان پیدا کرد.

در این مطلب از سایت لیبانو رباتی بسیار کاربردی و جذاب را به شما دوستان معرفی خواهیم کرد.

احتمالا شما نیز تاکنون با جملات و اصطلاحات انگلیسی روبرو شده اید که با آنها نا آشنا هستید.اکثر افراد برای رفع مشکل خود به نرم افزارهای مترجم و دیکشنری پناه می برند , اما با استفاده از ربات تلگرام دیکشنری من شما قادر خواهید بود در سریعترین زمان ممکن به نتیجه دلخواهتان برسید.

قابل توجه است که این ربات توانایی ترجمه کلمات و متون به 20 زبان مختلف از جمله زبان شیرین پارسی را در کمترین زمان ممکن دارا می باشد.

برای شروع کار ربات را از لینک زیر به تلگرام خود اضافه کنید.

ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی

“موفق و پیروز باشید”

مطالب پیشنهادی :

آموزش تغییر اندازه فونت در اندروید با رشد چشمگیر و روزافزون استفاده از گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان سازندگان این گوشی‌ها به دنبال کسب رتبه…

آموزش کپی کردن اسم پروفایل کاربران ، کانال و گروه در تلگرام یکی از قسمت های مهم پروفایل کاربران در شبکه های اجتماعی بخش نام…

آموزش تغییر تنظیمات آخرین بازدید در تلگرام آموزش و ترفندهای فراوانی در تلگرام که به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در سطح دنیا مورد استفاده…

آموزش تغییر اندازه فونت در تلگرام در تلگرام این امکان گنجانده شده تا در صورت نیاز کاربران اندازه فونت پیامهای رد و بدل شده را…

آموزش جلوگیری از پخش خودکار گیف در تلگرام تلگرام یک پیام رسان محبوب و بسیار پرکاربرد در گوشه گوشه‌ی دنیاست. در تلگرام ترفندهای فراوانی وجود…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

© 1397 تمامی حقوق برای وبسایت لیبانو محفوظ است

باز نشر مطالب با ذکر نام و لینک منبع مانعی ندارد | Copyright ۲۰۱۸ Libano.ir , All Rights Reserved

ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی
ربات تبدیل متن فارسی به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *