ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا

خواص دارویی و گیاهی

ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا
ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا

برای فعال‌سازی جاوااسکریپت در مرورگر کروم، می‌توانید آدرس
`chrome://settings`
را در میله‌ی آدرس وارد کرده و تنظیمات مربوطه را در بخش
“content settings”
انجام دهید.

aloha, bonjour, good afternoon, good morning, hail, hello, respects, salute, greeting, salutation, regards, [o.s.] peace, salaam

سفارشات ترجمه تخصصی خود را به ترجمانو بسپارید، تخفیف بگیرید و به بهبود ترگمان کمک کنید. کد تخفیف ویژه کاربران ترگمان: targoman

http://www.tarjomano.com

ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا

موتور محاوره ترجمه ترگمان یک موتور ترجمه‌ماشینی نورونی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ژرف است که با استفاده از پیکره متنی با بیش از ۳۰ میلیون کلمه متن انگلیسی ترجمه‌شده به فارسی آموزش دیده است. بخش عمده این پیکره شامل زیرنویس فیلم‌ها است و مجموعه‌ای از رمان‌ها، و داستان‌های ترجمه‌شده نیز در این پیکره گردآوری‌شده‌اند. تا کنون علاوه بر موتور ترجمه، بیش از ۱۲ میلیون کلمه متن این پیکره نیز به صورت متن‌باز منتشر شده و از طریق سایت پارسیگان در اختیار محققین قرار گرفته است.

از آنجایی که زبان محاوره فارسی بسیار متفاوت از زبان رسمی است موتور ترجمه محاوره به صورت کاملا مستقل از موتور رسمی آموزش داده شده در ابتدای درخواست شما رسمی یا محاوره بودن متن به صورت خودکار توسط سیستم شناسایی شده و مناسب‌ترین موتور برای آن انتخاب می‌شود.

از آن‌جایی که در موتور‌های ترجمه نورونی حجم پیکره آموزش‌داده‌شده به ماشین یکی از مهمترین شاخصه‌های افزایش کیفیت استاز همه علاقمندان و مترجمین درخواست‌ می‌کنیم تا ما را در افزایش کیفیت این موتور یاری کنند.

موتور رسمی ترجمه ترگمان یک موتور ترجمه‌ماشینی نورونی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ژرف است که با استفاده از پیکره متنی با بیش از ۶۵ میلیون کلمه متن انگلیسی ترجمه‌شده به فارسی آموزش دیده است. بخش عمده این پیکره شامل اخبار گردآوری و ترجمه‌شده از خبرگزاری‌های معتبر نظیر cnn، bbc، reuters و مجلات خارجی در طول سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ گردآوری شده است. بخش دیگری از این پیکره با انتخاب جملات ترجمه‌شده از سایت ویکی‌پدیا آماده شده و بخشی دیگر از آن به مقالات علمی و تخصصی اختصاص داده‌شده است.

تا کنون علاوه بر موتور ترجمه، بیش از ۲۵ میلیون کلمه متن این پیکره نیز به صورت متن‌باز منتشر شده و از طریق سایت پارسیگان در اختیار محققین قرار گرفته است.

از آن‌جایی که در موتور‌های ترجمه نورونی حجم پیکره آموزش‌داده‌شده به ماشین یکی از مهمترین شاخصه‌های افزایش کیفیت است از همه علاقمندان و مترجمین درخواست‌ می‌کنیم تا ما را در افزایش کیفیت این موتور یاری کنند.

ترجمه‌ی متنی که وارد کردید ثانیه طول کشیده است. این یعنی بطور متوسط ثانیه برای هر کلمه زمان سپری شده است.

با این حساب، ترجمه‌ی یک پست از یک وبلاگ خارجی (که حدوداً ۵۰۰ کلمه دارد) مجموعاً ثانیه طول می‌کشد. این را با یک مترجم انسان مقایسه کنید!

با کمک ماشین شما هم می‌توانید با سرعتی بیش از سرعت یک مترجم حرفه‌ای ترجمه‌های باکیفیت قابل‌قبول داشته باشید. کافیست از سرویس کمک مترجم «ترجمیار» استفاده کنید و خودتان ترجمه کنید

برای سهولت بیشتر در استفاده از ترگمان، می‌توانید از برنامک آن استفاده کنید.

وقتی سخن از ترجمه خودکار بخصوص ماشینی به میان می‌آید. ترجمه گوگل یا به قول کاربران اینترنتی گوگل ترنزلیت یا گوگل ترانسلیت حرف اول را می‌زند. بسیاری اوقات به دنبال برگردان آهنگ خاصی هستیم یا می‌خواهیم نرم‌افزار ترجمه‌ای پیدا کنیم که به صورت آنلاین متن انگلیسی را به فارسی تبدیل کند. وبگاه ما پاسخگوی این نیاز کاربران است. در این وب‌گاه می‌توانید کلمه یا جمله خود را وارد کنید، زبان مورد نظر را مشخص کنید و به راحتی جملات خود را ترجمه گوگل کنید. کیفیت سرویس google البته عمومی است و برای ترجمه مقاله لازم است به سایت ترجمه تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کرده و سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است. گوگل ترنسلیت 100 زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می‌کند و روزانه بیش از 200 میلیون نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

در سال 2006، گوگل ترنسلیت بر مبنای آمار بود و از متون سازمان ملل و پارلمان اروپا استفاده میکرد تا پایگاه داده خود را ایجاد کند. این سرویس به جای اینکه مستقیما متن را به زبان مقصد ترجمه گوگل کند، اول به انگلیسی و بعد به زبان مقصد ترجمه گوگل می‌کرد. برای ترجمه گوگل، در بین میلیون‌ها متن جستجو می‌کرد تا مناسب‌ترین الگو را انتخاب کند. در مدل آماری ترجمه گوگل دقت بسیار پایین بود.

در سال 2016، گوگل اعلام کرد که از این به بعد برای ترجمه گوگل از مدل شبکه عصبی استفاده می‌کند. این بدین معناست که گوگل از این پس کل جمله را باهم ترجمه گوگل می کند به جای اینکه قطعه قطعه ترجمه گوگل کند. این مدل باعث شد تا مترجم گوگل بتواند با توجه به متن ترجمه گوگل دقیق تری تولید کند و ترجمه ماشینی آنلاین حاصل به زبان انسان نزدیک تر باشد.

Google translate می‌تواند فرم‌های مختلف از متن و مدیا مانند صوت، عکس، سایت و ویدیو را از زبانی به زبان دیگر (مانند زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) ترجمه گوگل کند. همچنین، مترجم گوگل برای بعضی زبان‌ها امکان تلفظ نیز فراهم کرده است. ترجمه گوگل برای اینکه مانند یک لغت‌نامه واقعی عمل کند، اگر قسمتی از متن مبدا هایلایت شده باشد، عبارت معادل در زبان مقصد را هایلایت می‌کند. همچنین، قادر است تا به طور خودکار زبان متن را شناسایی کند. اگر کاربر از URL در متن اصلی استفاده کرده باشد، Google translate آن قسمت را به صورت hyperlink نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند ترجمه گوگل را در بخش “phrasebook” برای استفاده در آینده ذخیره کند. برای بعضی زبان‌ها، گوگل ترنسلیت قابلیت ترجمه ماشینی آنلاین از روی دست خط انسان را نیز دارد.ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا

با توسعه سرویس‌های ترجمه گوگل امکان ترجمه گوگل از روی عکس و ترجمه با دوربین ترجمه گوگل هم اضافه شده است. همچنین دانلود مترجم اندروید گوگل هم فراهم شده است.

برچسب ها: ترجمه گوگل متن ، گوگل ترنسلیت چیست ، ترجمه گوگل عربی به فارسی ، نرم افزار ترجمه ، jv[li ، مترجم آنلاین ، مترجم رایگان گوگل، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه عربی به فارسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه عربی به انگلیسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه رایگان، ترجمه آنلاین، ترجمه گوگل، ترجمه متن انگلیسی

تهران، خیابان فلسطین، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، پلاک 130، واحد 8

تلفن : ۸۸۸۰۸۳۱۴ – ۸۸۸۰۸۷۳۸ – ۸۸۸۵۲۹۶۳

تمامی حقوق نزد دارالترجمه رسمی شبکه محفوظ است.

صفحه اصلي › مترجم آنلاين رايگان.

© حق چاپ براي ترجمه 2014 WorldLingo محفوظ است. تمام حقوق محفوظ است.

Version : WLS_5.1.0_Master

اهمیت ترجمه را در توســعۀ بازار |پذیرش مقاله| جهانـی شدن | فروش کتـاب | متون تخصصی | جایـگاه بـرند | انتـقـال پـیام شما درک می‌کنیم

برآورد هزینه و زمان تحویل ترجمه، سریع و رایگان

برای اولین بار در میانه دهه هشتاد کسب‌وکار ترجمه تخصصی آنلاین را در ایران پیاده‌سازی کردیم و تاکنون در این حوزه پیشرو بوده‌ایم. شما با ثبت پروژه ترجمه خود به جمع بیش از 200,000 نفری مشتریان ما می‌پیوندید و با مترجمانی با بیش از 10 سال سابقه ترجمه حرفه‌ای متون با کنترل کیفی و آموزش مستمر در ارتباط خواهید بود. ما با عضویت در مجامع جهانی ترجمه elia و GALA و همچنین دریافت استاندارد ترجمه ISO17100 خدماتی به روز و با محوریت مترجمان زبده و فن‌آوری در انجام ترجمه تخصصی به شما ارائه خواهیم کرد.‎

20 هزار مترجم فریلنسر، 200 هزار کاربر و بزرگترین تیم ترجمه، کنترل کیفی و پشتیبانی مستقر

پذیرش ترجمه مقالۀ شما را تضمین می‌کنیم و تا زمان پذیرش همراه شما هستیم.ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا

شرکت‌های بزرگی نظیر هواپیمایی ماهان و نستله، ترجمه و چند زبانه کردن سایت خود را به ما سپرده‌اند و صادرات خود را افزایش داده‌اند.

ویرایش فارسی و ویرایش انگلیسی برای متون نوشته شده و یا ترجمه شده توسط شما

ترجمه زیرنویس، 30% ارزان‌تر از قیمت‌های عمومی ترجمه

مترجم حرفه‌ای همزمان برای حضور در همایش‌ها و جلسات، ارسال تجهیزات ترجمه همزمان

تولید محتوای سفارشی بر مبنای کلیدواژه‌ها، منابع و موضوعات پیشنهادی شما

کلید ارتباط موثر با جهان سخن گفتن به زبان جهانیان است. خدمات ترجمه تخصصی ما که در کلاس جهانی ارائه می‌شود به شما کمک می‌کند بازارهای جدیدی پیدا کنید و خود را به خوبی به شرکای بین المللی معرفی نمایید. همچنین، طیف گسترده مترجم‌های ما، شما را قادر می‌سازد تخصصی‌ترین متون آکادمیک را بر اساس استانداردهای پذیرش معتبرترین ژورنال‌ها ترجمه کنید.

تخفیف بیشتر، سرعت و دقت بالاتر با تحلیل ترادوس استودیو، واژه‌نامه اختصاصی و حافظه ترجمه در نسخه جدید سایت ترجمه تخصصی آنلاین شبکه مترجمین ایران

سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران برای حمایت از مشتریان خود امکان ترجمه حرفه‌ای با 3 کیفیت را فراهم کرده است.

ترجمه 100% تخصصی، مناسب برای چاپ در ژورنال ISI، ارائه به کنفرانس، به همراه بازخوانی رایگان، ترجمه تضمینی با کیفیت عالی

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی تا 70% تخصصی. مناسب برای پروژه و پایان نامه، ترجمه با کیفیت خیلی خوب

ترجمه انگلیسی به فارسی دانشجویی، ترجمه ارزان با مترجم های تازه کار، مناسب برای مطالب عمومی، ترجمه خوب

تضمین کیفیت ترجمه متون تخصصی، تحویل به موقع و تایید کیفیت ترجمه از طرف ژورنال‌های ISI

با استفاده از سیستم پیام رسانی داخلی سایت (تیکت). از مزایای ترجمه انسانی

برای پروژه‌های بالای 400 هزار تومان

استخراج رایگان واژگان تخصصی پروژه و هماهنگی برای ترجمه تخصصی واژگان و تاییدگیری قبل از شروع کار ترجمه گر

ایجاد پیکره حافظه ترجمه برای مشتریان که مساویست با یکپارچگی ترجمه متون تخصصی

تجزیه و تحلیل متون ارسالی و ارائه تخفیف تا 70% برای ترجمه جملات تکراری و وزن دار

سفارش ترجمه در سایت به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام می‌گیرد.

دریافت 3 تا 5 نمونه ترجمه با هزینه کم و انتخاب مترجم برای پروژه اصلی

تحویل بخش به بخش ترجمه‌های بالای 10,000 کلمه، به همراه کنترل کیفی در هر بخش و امکان اعمال تغییرات مورد نظر کاربر

آزمایشگاه پردازش زبان طبیعی از وظیفه شناسی و احساس مسئولیت این سایت ترجمه تخصصی در انجام 10 میلیون کلمه ترجمه جهت پروژۀ ملی ترجمۀ ماشینی انگلیسی به فارسی کمال قدردانی را دارد.

مجله تحقیقات علوم پزشکی زاهدان از حسن انجام کار ترجمه و تعامل این سایت ترجمه مقاله، کمال تشکر را دارد و امیدوار است در آینده زمینه همکاری بیشتری با آن مرکز مهیا گردد.

معاونت توسعۀ سازمان و سرمایۀ انسانی شرکت ارتباطات سیار ایران از حسن انجام کار این مرکز ترجمه تخصصی و همچنین احساس مسئولیت و حسن همکاری و تعامل آن مؤسسه محترم قدردانی می‌کند.

همکاری و سرعت مطلوب در ارائه خدمات درخواست شده از طرف همکاران و مترجمین بزرگوار این سایت ترجمه ایران قابل تقدیر است.

بدینوسیله هفته نامه پزشکی امروز مراتب قدردانی و رضایت خود را از نحوه و کیفیت خدمات آن سایت ترجمه تخصصی اعلام می‌دارد.

در بین افراد کثیری از مترجمین کشور که در حوزه ترجمه حضور فعال دارند، این روزنامه این مرکز ترجمه آنلاین را به عنوان همکار و امین خود در ترجمه برگزیده است.

روزانه پروژه‌های ترجمه بسیاری به سایت ترجمه تخصصی ترنسنت ارسال می‌شود. از ترجمه تخصصی یک خبر کوتاه تا ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب‌های تخصصی چندین جلدی، ما راه‌کارهای متنوعی جهت انجام ترجمه آن‌ها ارائه می‌کنیم. شما نیز برای اولین بار در سایت سفارش ترجمه آنلاین دهید تا برتری در تضمین کیفیت ترجمه تخصصی در سایت ما را احساس کنید.


نحوه ترجمه فایل pdf

بهترین مترجم آنلاین متن در سال ۲۰۱۹ از ۶ دیدگاه


ترجمه رسمی چیست؟

شیوه‌نامه نوشتن مقاله IEEE | چگونه مقاله IEEE بنویسیم؟

عضو اتحادیه صنعت زبان اروپا

دارنده استاندارد ISO 17100

ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا

نماینده رسمی SDL Trados

عضو اتحادیه GALA

سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران فعالیت خود را از سال 1385 با رویکرد ترجمه انگلیسی، فارسی و سایر زبان‌ها آغاز کرده‌است. سفارش ترجمه در این سایت ترجمه به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. ترجمه تخصصی مهارتی است که یک مترجم با سالها تجربه کار ترجمه به صورت حرفه‌ای به دست می‌آورد. ما در این مجموعه با بهترین مترجمان خبره و متخصص همکاری می‌کنیم و به همین دلیل امکان ترجمه با سرعت‌های فوری و نیمه فوری و ایجاد کیفیت‌های ترجمه طلایی و نقره‌ای و برنز برای اولین بار در این سایت فراهم شده است. تحویل زودهنگام ترجمه، استفاده از جدیدترین ابزارهای ترجمه تخصصی، کنترل کیفی تمامی ترجمه‌ها، سطح‌بندی مترجمان و ارائه سطوح کیفی و قیمتی ترجمه مطابق با نیاز کاربران ترجمه از خصوصیات سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران است. همچنین برای بسیاری از پروژه‌ها واژگان تخصصی برای ترجمه استخراج می‌شود و حافظه ترجمه به رایگان برای مشتریان تشکیل می‌شود. در این مجموعه برای ترجمه طلایی بازخوانی ترجمه‌ها به رایگان انجام می‌شود.

1398 © transnet.ir تمامی حقوق نزد موسسه فرهنگی و هنری (ترجمه) شبکه مترجمین ایرانیان محفوظ است.

ارائه کننده صدها واژه نامه ترجمه و ترجمه به بیش از 800 زوج زبان.

Babylon NG

ترجمه هرگز به این سادگی نبوده است

با 90 میلیون مورد دانلود و کماکان در حال افزایش…

To:

ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا

وب سایتی است که تمامی نیازهای ترجمه شما را برآورده می کند. مترجم آنلاین ما به شما کمک می کند تا به بهترین ابزار ترجمه زبان موجود در شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید؛ بنابراین سفر خود به سرزمین زبان ها را از همین جا آغاز کنید!

گروه تخصصی خدمات ترجمه آنلاین تک بر آن است که ترجمه هایی باکیفیت و تخصصی را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برساند. هدف این مجموعه رضایت مشتری و کیفیت برتر است. خدمات ترجمه تک از مترجم هایی متخصص و با مهارت در صنعت ترجمه بهره گرفته تا ترجمه هایی کاملا تخصصی را برای مشتریان خود فراهم نماید. ترجمه به ۲۰ زبان زنده دنیا با کیفیت برتر و عالی ، همچنین ویرایش و ویراستیاری متون و مقالات علمی و کلیه کتب به دست متخصصان در این عرصه از خدمات این مجموعه می باشد. کیفیت ما تضمین کار شماست.

گروه ترجمه آنلاین تک ، ارائه دهنده انواع خدمات ترجمه تخصصی از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی  می باشد . افتخار می کنیم که خدمات خود را بصورت فوری، تخصصی و ارزان ارائه می دهیم .

ترجمه تک انتخابی برتر در دنیای ترجمه

ترجمه آنلاین تک

ترجمه و ویراستیاری مقاله و کتاب

ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا

ترجمه آنلاین تک

کیفیت ما تضمین کار شماست

ترجمه آنلاین تک

ویرایش تخصصی کتب و مقالات با بهترین کیفیت

ترجمه آنلاین تک

 ترجمه آنلاین تک، ارائه دهنده ی انواع خدمات مربوط به ترجمه تخصصی از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی می باشد . افتخار می کنیم  که خدمات خود را بصورت فوری، تخصصی و ارزان ارائه می دهیم.

تعداد مترجمین فعال

تعداد کاربران

تعداد کلمات ثبت شده

تعداد سفارشات ثبت شده

لیست تعرفه های ترجمه آنلاین تک
ردیفترجمهکیفیتتایپترجمه روزانههر 250کلمه 116
انگلیسی به فارسی
طلایی
رایگان
1000 کلمه
توافقی
115
انگلیسی به فارسی
نقره ای
رایگان
1000 کلمه
8500 تومان
117
فارسی به انگلیسی
برنزی
رایگان
1000 کلمه
13500 تومان
114
انگلیسی به فارسی
برنزی
رایگان
1000 کلمه
5500 تومان
120

119
فارسی به انگلیسی
طلایی
رایگان
1000 کلمه
توافقی
118
فارسی به انگلیسی
نقره ای
رایگان
1000 کلمه
18500 تومان

table.wpDataTable td.numdata { text-align: right !important; }

   

اصفهان،خانه اصفهان، خیابان گلخانه، کوی استادان، کوچه شقایق، مجتمع پرنیا ، واحد ۴

 

۰۳۱-۴۳۴۲۳۴۵

09134026301

 

info@tarjometak.com

shadi.forutanian@gmail.com

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به  ترجمه آنلاین تک  می باشد.

Powered By Avin Rasam Sivan –C1 Group

ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا
ترجمه متن تخصصی انگلیسی به فارسی آنلاین رایگا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *