ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس

خواص دارویی و گیاهی

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس
ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس

وقتی سخن از ترجمه خودکار بخصوص ماشینی به میان می‌آید. ترجمه گوگل یا به قول کاربران اینترنتی گوگل ترنزلیت یا گوگل ترانسلیت حرف اول را می‌زند. بسیاری اوقات به دنبال برگردان آهنگ خاصی هستیم یا می‌خواهیم نرم‌افزار ترجمه‌ای پیدا کنیم که به صورت آنلاین متن انگلیسی را به فارسی تبدیل کند. وبگاه ما پاسخگوی این نیاز کاربران است. در این وب‌گاه می‌توانید کلمه یا جمله خود را وارد کنید، زبان مورد نظر را مشخص کنید و به راحتی جملات خود را ترجمه گوگل کنید. کیفیت سرویس google البته عمومی است و برای ترجمه مقاله لازم است به سایت ترجمه تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کرده و سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است. گوگل ترنسلیت 100 زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می‌کند و روزانه بیش از 200 میلیون نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

در سال 2006، گوگل ترنسلیت بر مبنای آمار بود و از متون سازمان ملل و پارلمان اروپا استفاده میکرد تا پایگاه داده خود را ایجاد کند. این سرویس به جای اینکه مستقیما متن را به زبان مقصد ترجمه گوگل کند، اول به انگلیسی و بعد به زبان مقصد ترجمه گوگل می‌کرد. برای ترجمه گوگل، در بین میلیون‌ها متن جستجو می‌کرد تا مناسب‌ترین الگو را انتخاب کند. در مدل آماری ترجمه گوگل دقت بسیار پایین بود.

در سال 2016، گوگل اعلام کرد که از این به بعد برای ترجمه گوگل از مدل شبکه عصبی استفاده می‌کند. این بدین معناست که گوگل از این پس کل جمله را باهم ترجمه گوگل می کند به جای اینکه قطعه قطعه ترجمه گوگل کند. این مدل باعث شد تا مترجم گوگل بتواند با توجه به متن ترجمه گوگل دقیق تری تولید کند و ترجمه ماشینی آنلاین حاصل به زبان انسان نزدیک تر باشد.

Google translate می‌تواند فرم‌های مختلف از متن و مدیا مانند صوت، عکس، سایت و ویدیو را از زبانی به زبان دیگر (مانند زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) ترجمه گوگل کند. همچنین، مترجم گوگل برای بعضی زبان‌ها امکان تلفظ نیز فراهم کرده است. ترجمه گوگل برای اینکه مانند یک لغت‌نامه واقعی عمل کند، اگر قسمتی از متن مبدا هایلایت شده باشد، عبارت معادل در زبان مقصد را هایلایت می‌کند. همچنین، قادر است تا به طور خودکار زبان متن را شناسایی کند. اگر کاربر از URL در متن اصلی استفاده کرده باشد، Google translate آن قسمت را به صورت hyperlink نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند ترجمه گوگل را در بخش “phrasebook” برای استفاده در آینده ذخیره کند. برای بعضی زبان‌ها، گوگل ترنسلیت قابلیت ترجمه ماشینی آنلاین از روی دست خط انسان را نیز دارد.

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس

با توسعه سرویس‌های ترجمه گوگل امکان ترجمه گوگل از روی عکس و ترجمه با دوربین ترجمه گوگل هم اضافه شده است. همچنین دانلود مترجم اندروید گوگل هم فراهم شده است.

برچسب ها: ترجمه گوگل متن ، گوگل ترنسلیت چیست ، ترجمه گوگل عربی به فارسی ، نرم افزار ترجمه ، jv[li ، مترجم آنلاین ، مترجم رایگان گوگل، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه عربی به فارسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه عربی به انگلیسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه رایگان، ترجمه آنلاین، ترجمه گوگل، ترجمه متن انگلیسی

تهران، خیابان فلسطین، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، پلاک 130، واحد 8

تلفن : ۸۸۸۰۸۳۱۴ – ۸۸۸۰۸۷۳۸ – ۸۸۸۵۲۹۶۳

تمامی حقوق نزد دارالترجمه رسمی شبکه محفوظ است.

سلام دوست گرامی
درمورد بابیلون ممکنه شما چیزی نشنیده باشید. اما خودم در ویندوز ایکس پی حدود 3-4 سال پیش با مراجعه به پوشه بابیلون توی اپلیکیشین های توی یوزر ها دیدم یه فایل با فرمت تکست داشت به حجم 50 مگا بایت! کنجکاو شدم که چیه بازش کردم. بعد از مدتی که طول کشید تا باز بشه دیدم کاملا مشخصه با زبون خاصی(منظورم برنامه نویسی) داره با یه سروری در جایی مدام ارتباط برقرار میکنه. تمام روشن و خاموش کردنای سیستم، کپی و پاک کردن فایلها و خیلی اطلاعات دیگه که بصورت مشخص داشت فرستاده میشد. اینو خودم با چشم خودم دیدم و از کس دیگه ای هم نشنیدم. کار به اسرائیلی بودنش ندارم. مهمه که این نرم افزار بصورت خیلی واضح ناقض حقوق فردی توی اینترنته.

سایت شما اینقدر عالیه که دیگه این روال معمولیش مارو ارضاء نمیکنه
دوست دارم هرروز که به سایت شما سر میزنم چندتا تغییر و تحول اساسی ببینم که حال کنم یا چندتا کار خلاقانه چون واقعا سایتی که خلاق باشه ودر عین حال استاندارد جهانی حرف نداره
یه چیزی یادم اومد این برنامه مرجع اطلاعات پزشکی هست Upto date اگه بشه آزادش کنید خوب میشه اگه هم به توضیحاتش اضافه کنید که فارسی هست یا نه خوبه
خداوکیلی من تو هیچ سایتی پیداش نکردم هرجاهم پیداش کردم دیدم لینک شما رو دادن یعنی مال خودشونه واقعا با این حجم فقط شما میتونید آپلودش کنید رو سایت قدرتمندتون

من شخصا kmplayer رو به خاطر تنظیمات پیشرفته اش بیشتر قبول دارم
ولی همیشه در کنارش این برنامه رو هم نصب میکنم

درود بر شما و با سپاس زیاد از تلاشتون. به نظرم، این سایت، کاملترین، بهترین، و مطمئن ترین سایت در قسمت ارائه ی نرم افزارهای سالم و به روز تو ایران هست.
اما با توجه به شرائطی که داریم ( تحریم و ….‌ )‌ نرم افزارهایی هستند که یا از اول مشکل دارن، و یا در ادامه ی کار دچار مشکل میشن.
Avast هم در ادامه یا اواسط کار دچار مشکل شده و آپدیت نمیشه. حتی با تلاشهای زیاد شما، و با قرار دادن لینکهای جدید، باز هم دچار مشکله.
اگر ایراد کار از ما کاربران هست، که یه آموزش جامع راجع به نصب و راه اندازی و آپدیتش تو سایت قرار بدین.
اگر نه هم که یه کمکی بکنید تا این مشکل هم مثل بقیه مشکلاتی که رفع کردید، برطرف بشه.
باز هم خیلی ممنونم ازتون.
پیروز و تندرست و شاد باشید…
بدرود

سلام
چرا فایر فاکس را هروقت باز میکنم شطرنجی نشون میده اما همه برازهای دیگه سالم هستند

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس

با سلام
نرم افزار حسابداری باتیز نصب نمیشود لطفا راهنمایی فرمایید.
با تشکر فریدونیان

رسیکت نَمَه خَرْت دیَخْ نَمَی سایتی گَقه مِ کی مُویزُنِه (اینم یه تشکر به زبان گرجی)
ادوارد ل

سلام.از زماني که با سايت پرمحتواي شما آشنا شدم هيچ نرم افزار يا سي دي ويندوزي نخريدم. سپاس فراوان و تشکر بي حد مرا پذيرا باشيد.

با سلام خدمت عوامل زحمتکش سایت
در جواب دوستی که گفته برای یک سیمکارت طراحی شده بگم که نه خیر روی گوشیهای سامسونگ اس ۷۲۶۲ و هواویY330 قبل غز تمس سوال میکنه که با چه سیمکارتی زنگ بزنه. دوست عزیز تنظیمات گوشیت رو درست کن

سلام شک نکنید مرورگر تیز بال فوق العاده است. میخوام براتون امکاناتشو بگم اما متاسفانه سافت گذر نگذاشتتش برا دانلود:
1- زبانش فارسیه
2- حجمش حدود 4 مگه و خیلی کم حجمه
3- سرعت لود ش بالاست
4- سرعت باز کردن پیج های اینترنت هم بالاست و برای وب گردی عالیه
5- رو اینترنت دانلود منیجر به خوبی کار میکنه
6- موقع استفاده از سی پیو خیلی کم استفاده می کنه
7- رو ویندوز 7 به خوبی کار میکنه
8- از همه مهمتر مال کشور خودمونه
امیدوارم سافت گذر این مرورگر رو برا دانلود بزاره (ضمنا انتخاب مرورگر یه چیز علاقه ایه)

من هم مشکل OPEN GL داشتم ولی وقتی windows رو update کردم درست شد…

دوستان موضوع تنها تغییر نام یک نقطه جغرافیایی نیست مثلا همین دریای مازندران خودمون شما میدونید که هر کدوم از کشورهایی که با این دریا هم مرز هستند اون رو به یک نام میشناسند مثلا به نام کاسپین اما تغییر نام خلیج فارس و قباله اون رو به نام کشورهای عربی زدن اون هم در زمانی که سران و امیران فاسد و دست نشانده بر اونها حکومت میکنند تنها میتونه یک هدف داشته باشه و اون هم مبارزه با تمدن چند هزار ساله تو ایرانیه!!!! هر کس خودشو یه ایرانی میدونه توجه کنید!یه ایرانی نه حتی یه مسلمون یا یه بچه بسیجی باید با این حرکت مخالفت کنه-حتی با تحریم محصولات کشورهایی که به این حرکت کمک میکنند

سلام من یه مدت با این پیغام روبرو می‌شم: برخی از سایت‌ها اجازه درخواست دانلود دوباره یک فایل را نمی‌دهند
مرورگر شما اولین درخواست را برای ××× فرستاد و هنگامی که آی ام برای دانلود سعی کرد سرور صفحه وبی را به جای فایل برای آی دی ام فرستاد.
برای انجام این دانلود توسط آی دی ام به تنظیمات > عمومی > کلیدها بروید سپس هنگامی که روی لینک موردنظر کلیک می‌کنید کلید موردنظر را نگه دارید تا ای دی ام قادر باشد قبل از مرورگر شما درخواست دانلود را ارسال کند برای اکثر مرورها کلید Ins کار می‌کند
جزئیات : Http/1.1 403 forbidden
ورژن کروم یا آی‌دی‌ام فرقی نمی‌کنی همه رو امتحان کردم. پیام بالا رو انجام دادم باز بی‌فایده بود
ممنون می‌شم کمک کنید با تشکر.

سلام و خسته نباشید خدمت سافت گذر.بالاخره بعد از 3 روز که این مطلب توی اکثر سایت ها گذاشته شد سافت گذر که همه توقع بیشتری ازش دارن با 3روز تاخیر این کار رو کرد.امیدوارم به روال قبل برگردین.خدمت دوستان بگم که روی این ورژن آپدیت آفلاین فعلا به روش قبل امکان پذیر نیست و باید حتما آنلاین آپدیت بشه.نکته بعدی اینکه نرم افزار nod login 10.05 روی این ورژن هم به خوبی کار میکنه(این نرم افزار اتوماتیک یوزر و پسورد میگیره و خودش داخل برنامه میذاره)فقط چون این نرم افزار بعنوان ویروس به آنتی ویروس معرفی شده موقع کار 2 تا تنظیم باید توی آنتی ویروس اعمال بشه.
1:آنتی ویروس رو باز کنین گوشه سمت راست بالا یه تیک سبز هست روش کلیک کنین و از منو باز شده advanced setup رو انتخاب کنین و از پنجره بعد روی گزینه Computer کلیک کنید تا زیر مجموعه هاش باز بشه و از اونجا گزینه Exclusions رو انتخاب کنید,وقتی وارد پنجره شدین یه گزینه پایین صفحه هستش َِ ََAdd که در اینجا باید آدرس نرم افزار رو بدین که اگه درایو ویندوز شما هم c باشه این آدرس به این صورت هست : C: program file UlisesSoft nodlogin.exe (با این کار شما نرم افزار رو برای آنتی ویروس اعتماد سازی کردین)
2: دوباره وارد advanced setup بشین روی گزینه web and email کلیک کنید.از زیر مجموعه ی باز شده بر روی protocol filtering کلیک کنید و از پنجره روبرو تیک گزینه ی Enable aplication protocol content filterin رو بردارین.
خب دیگه با نرم افزار میتونید کار کنید.بعد از گرفتن یوزر و پسورد دوبار تیک گزینه بالا رو بذارین.در اصل هربار که بخواین یوزر و پسورد بگیرین باید مرحله 2 رو تکرار کنین.(وقتی تیک رو بر میدارین آنتی ویروس نانجی میشه که طبیعی هستش و بعد از گرفتن یوزر و پسورد که تیک رو میذارین درست میشه)
حالا بریم سراغ آپدیت آفلاین:چون با روش های قبلی نمیشه آپدیت کرد فعلا دوستانی که سرعت اینترنت شون پایینه از این روش استفاده کنن: این آنتی ویروس فایل های آپدیت رو در مسیری مخفی کپی میکنه که آدرسش اینه:
فایل های به روز رسان این نرم افزار در پوشه Updfiles در مسیر پنهان زیر قرار دارند.
در ویندوز xp
C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataESETESET Smart Security
در ویندوز 7 و ویستا:
C:ProgramDataESETESET Smart Security
خب حالا پوشه Updfile (البته آنتی ویروسی که کاملا آپدیت باشه) رو کپی میکنین بعد از ایکه ورژن قبلی رو پاک کردین و جدید رو نصب کردین در همون مسیر جایگزین میکنید.حالا به یه یوزر و پسورد که روش کرفتنش رو گفتم آپدیت میکنید که با یه حجم کم و به سرعت تموم میشه(تا با یوزر و پسور آپدیت نکنید فایل هایی که کپی کردین به آپدیت آنتی ویروس اضافه نمیشه)
یه نکته دیگه :یک سری از عزیزان با این موضوع که بهد از آپدیت آنتی ویروسشون نارنجی میشه مشکل دارن, این مشکل 2تا علت داره. اول اینکه یوزر و پسورد چند روز دیگه از کار میوفته که ارور یوزر و پسورد میده که با همون روش یوزر و پسورد جدید بگیرین درست میشه.اما با گرفتن یوزر و پسورد بعد از آپدیت بازم نارنجی میشه.این بخاط اینه که این آنتی ویروس از آپدیت ویندوز ایراد میگیره و از شما میخواد که آپدیت کنید و چون اکثر ما با آپدیت کردن ویندوز مشکل داریم مجبوریم این گزینه رو غیر فعال کنیم تا از شر نارنجی شدن راحت بشیم. وارد Advanced setup بشین روی گزینه tools کلیک کنید و از زیر مجموعه باز شده system update رو انتخاب کنید از پنجره کشویی روبرو گزینه No updates رو انتخاب کنین حالا اینم حل شد.

سلام
این نرم افزار درایو c رو بعد از یه مدت پر میکنه طوری که با defragment هم نمیشه اون فضا رو برگردوند، کسی راه حلی واسش سراغ نداره؟
تنها مشکلش همینه وگرنه کارش حرف نداره.
مرسی.

درود و صد درود بر تمامی مجموعهء سافتگذار که باعث افتخار ایران در عرصهء آی تی هست. با سپاس فراوان

سلام حال شما خوبه میبخشید من یه درخواست دارم میخواستم آموزش ساخت این دیسک رو بذارین
و دوم اینکه یه نظر میخواستم بدم اینکه بگم یه بخش بذارین تا کاربرها مشکلاتشون رو حالا در مورد نرم افزار یا ویندوز بگن شما هم مشکلاتشون رو فوری جواب بدین و یه جورایی برطرف کنین

سلام و خسته نباشید.
میخواستم بدونم تیم سافتگذر یه کرک خوب برای ادیوس 8 میشه لطف کنن و بسازن؟
ما کار میخوایم بکنیم با این نرم افزار ولی کرک نداره به کار نمیاد.

از خداوند متعال برایتان آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری مسألت می نمایم.

دانلود Google Translate

Mordad

Category:

Free Tools APP

Latest Version:

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس

3.0

Publish Date:

2019-03-02

Get it on:

Requirements:

Android 4.0.3+

Report:

Flag as inappropriate

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2019-03-03

Update on: 2019-03-03

Requires Android: Android 4.0.3+ (Ice Cream Sandwich MR1, API 15)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-480dpi

Architecture: universal

File SHA1: 49ef74add4ab4060cfc8ce463ece5632a9a1672c

File Size: 3.7 MB

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2019-02-07

Update on: 2019-02-07

Requires Android: Android 4.0.3+ (Ice Cream Sandwich MR1, API 15)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-480dpi

Architecture: universal

File SHA1: c0d7bab615363649f1b2672b10e025af8f500f6e

File Size: 3.7 MB

What’s new:

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2019-01-10

Update on: 2019-01-10

Requires Android: Android 4.0.3+ (Ice Cream Sandwich MR1, API 15)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس

Screen DPI: 160-480dpi

Architecture: universal

File SHA1: 8a0fe2daa9753bf7c722613b72b6cd7e1e3ab937

File Size: 3.7 MB

What’s new:

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2018-12-02

Update on: 2018-12-02

Requires Android: Android 4.0.3+ (Ice Cream Sandwich MR1, API 15)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-480dpi

Architecture: universal

File SHA1: 6652e9f26bc998e16cce54de066629f858c79e83

File Size: 3.7 MB

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2018-09-13

Update on: 2018-09-13

Requires Android: Android 3.0+ (Honeycomb, API 11)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-640dpi

Architecture: universal

File SHA1: d3d694590777976c489f6538012302e649cfb27f

File Size: 2.3 MB

What’s new:

Download

ترجمه متن انگلیسی به فارسی و برعکس

2018-08-20

Update on: 2018-08-20

Requires Android: Android 3.0+ (Honeycomb, API 11)

Signature: 91c0739c8b2e92e538c969d17aa6aecc3b34805b

Screen DPI: 160-640dpi

Architecture: universal

File SHA1: 4e71b3113dbab5930c21aa392ce4584a40bb79c5

File Size: 2.3 MB

Download


Facebook
Twitter
YouTube

HiNow Video Chat

3.7.6

HiNow Inc.

LuluBox

3.2.0

lulubox

JioSaavn

6.4

Saavn Media Pvt. Ltd.

Aladdin

1.0.0

IGG.COM

Mr Jeff

3.5.6

Mr Jeff Lavanderia

5.68.8

Zedge

Nox Security – Antivirus, Clean Virus, Booster

1.1.7

Nox Ltd.

4.12.8

Google LLC

Unicode Pad

2.5.0

Ryosuke839

Fandango Latinoamérica

5.6.91

Fandango Latinoamérica

SOLUTIONS

CUSTOMER SERVICE

FOLLOW US

TOP ANDROID APPS

TOP ANDROID GAMES


راهنمای استفاده از کد QR

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس

دیکشنری فارسی به انگلیسی 

دیکشنری انگلیسی به فارسی 

برخوردار از دو موتور ترجمه متن قدرتمند

لغت نامه کامل

استفاده سریع از فرهنگ لغت و با رابط کاربری متریال و مدرن

دیکشنری شناور برای ترجمه سریع کلمات که با فعال سازی این قابلیت در تنظیمات برنامه آیکون برنامه بصورت شناور در همه برنامه ها نمایش داده خواهد شد و با لمس آیکون دیکشنری به صورت یک پنجره کوچک نمایش داده خواهد شد(توجه داشته باشید این قابلیت در صورت محدود شدن پروسس های پس زمینه توسط دستگاه ممکن است بعد از بسته شدن برنامه دیکشنری شناور نیز غیرفعال شود)

دیکشنری سریع برای ترجمه سریع کلمات که با فعال سازی این قابلیت در تنظیمات برنامه با کپی کردن کلمات، برنامه معنی را به صورت یک اعلان Toast نمایش خواهد داد.

تلفظ صوتی آمریکایی بصورت آفلاین(برای استفاده از این قابلیت باید TTS روی دستگاه شما نصب باشد)

تبدیل گفتار به نوشتار. با استفاده از این قابلیت کافیست کلمه را به نرم افزار بگویید تا کلمه را تایپ و جست و جو کند(برای استفاده از این قابلیت باید voice typing یا گفتار به نوشتار را در تنظیمات دستگاه خود فعال کنید)

تاریخچه جست وجو ها

قابلیت تغییر تم برنامه

قابلیت تغییر اندازه، رنگ و فونت متن

سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی

فرهنگ لغت  کاملا آفلاین

همیشه

کم حجم و سریع و حرفه ای

 

***با استفاده از مترجم آنلاین میتوانید چندین خط متن را به صورت یک جا به چند زبان ترجمه کنید(در حال حاضر این قابلیت آزمایشی است و ممکن است در معدودی از دستگاه ها به خوبی عمل نکند)***

***قابل توجه کاربرانی که از نسخه های قدیمی استفاده می کنند و دیکشنری هیچ نتیجه ای را در زمان جستوجو بر نمیگرداند این مشکل در نسخه فعلی حل شده لطفا برنامه را بروزرسانی کنید.


راهنمای استفاده از کد QR

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس

سان دیک با دارا بودن 171000 کلمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با محیطی کاربرپسند و با دیتابیس تقریبا کامل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » ۴ روش آسان تبدیل متن فارسی به انگلیسی با بیشترین کارایی

ترجمه متون فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی سالهاست که نیاز خیلی از پژوهشگران ، دانشجویان ، استادان و یا حتی افراد معمولی جامعه است و آنچه ما در این پست برای شما ارائه می دهیم ، معرفی چهار روش آسان برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

گوگل ترنسلیت در حال حاضر بهترین برنامه ترجمه در همه زبان هاست زیرا سال ها بر روی آن و بیشتر از هر برنامه دیگری وقت گذاشته شده است. برنامه ای برای ترجمه بدون اینترنت می باشد قابلیت ترجمه انلاین و ترجمه آفلاین می باشد که بدون نیاز به اینترنت می توان از آن استفاده نمود. همچنین قابلیت ترجمه تصاویری که با دوربین گوشی خود گرفته اید به ۲۹ زبان دنیا را دارد و شما می توانید با استفاده از فناوری واقعیت افزوده از متون اطراف خود عکس بگیرید تا گوگل ترنسلیت آنرا ترجمه کند.این برنامه میتواند متن شما را به بیش از ۱۰۳ زبان زنده دنیا ترجمه کند و ویژگی دیگر این برنامه ترجمه گفتاری دو طرفه به ۳۲ زبان دنیا می باشد:

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت کامپیوتر

≡   دانلود نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت اندروید

این برنامه کاربردی که برای ترجمه متون فارسی به انگلیسی استفاده می شود نیز همانند اپلیکیشن قبلی پرکاربرد است . اپلیکیشن ترجمانلو ، با بهره‌گیری از مترجمان متخصص و ارزیابان حرفه‌ای، همراه مناسبی برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور بوده و از طریق انجام ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و کتب علمی در هر یک از شاخه‌های تخصصی، در خدمت‌رسانی و رفع نیازمندی‌های دانشجویان و پژوهشگران تلاش می کند.

یکی از برنامه هایی”QTranslate” یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار QTranslate:

≡   دانلود این اپلیکیشن

این سایت ترجمه آنلاین برای افرادی مناسب تر است که هنگام نیاز به ترجمه به اینترنت دسترسی دارند. وب سایت BestDic.ir بهترین و پرمخاطب ترین ارائه دهنده خدمات نوین ترجمه در ایران است که خدمات ترجمه تخصصی را به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین انجام می دهند. ترجمه متن و مقاله فارسی به انگلیسی و بالعکس و همچنین به چند زبان دیگر ( انگلیسی عربی فرانسوی روسی آلمان ایتالیا چین استانبول و اسپانیا )خدمتی است که این سایت برای مخاطبان خود انجام می دهد . از مزیت هایی که این سایت دارد می توان به کاهش قیمت ترجمه برای مشتریان به دلیل امکان انتخاب کیفیت ترجمه، اعمال تخفیف های متناسب با حجم سفارش تا ۳۵ درصد و عدم نیاز به مراجعه حضوری اشاره کرد.

از دست ندهید: ۱۵۰ تا از اصطلاحات و ضرب المثل های روزمره انگلیسی با ترجمه فارسی

هر گونه سوالی در زمینه ترجمه متون مختلف دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

سلام من میخام متن خبر بیست وسی را ترجمه کنم .لطفن راهنماییم کنید .باتشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس
ترجمه متن فارسی به انگلیسی و بالعکس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *