پیتزا سبزیجات به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

پیتزا سبزیجات به انگلیسی
پیتزا سبزیجات به انگلیسی


1.
a slice of pizza


1. یک برش پیتزا

2.
I like pasta and pizza.

2. من به پاستا و پیتزا علاقه دارم.

پیتزا سبزیجات به انگلیسی

آرایش

مدل مو

مدل لباس

 

طرز تهیه “پیتزا سبزیجات” رژیمی با مواد اولیه کم کالری از قبیل ذرت و پنیر پیتزای مخصوص را در لیست غذاهای رژیمی خود بگنجانید و لذت ببرید.

برای ۲ نفر

۱ عدد پیاز کوچک
۴عدد قارچ
۱ عدد فلفل سبزکوچک
۱ عدد گوجه فرنگی
سه چهارم لیوان پنیر پیتزای رنده شده
به میزان لازم خمیرنان سفید

یک دوم قاشق غذاخوری مرزن جوش و یا اورگانو
یک سوم قاشق چایخوری پودر سیر
یک دوم قاشق غذاخوری روغن زیتون
به مقدار کم پودر فلفل و نمک
یک دوم فنجان سس گوجه فرنگی

ابتدا کلیه مواد سس را مخلوط کنید و کنار بگذارید ( توجه داشته باشید چنانچه سس گوجه فرنگی شور بود، نمک را از مخلوط فوق حذف کنید). سپس پیاز، قارچ، فلفل سبز و گوجه فرنگی را داخل آسیاب سبزی خورد کن آکا بریزید و همه را با هم خوب خرد کنید ، کنار بگذارید. خمیر پیتزا را روی تخته باز کنید. برای جلوگیری از چسبندگی خمیر ، قدری آرد روی تخته بپاشید. سپس سس را روی خمیر بمالید و پنیر پیتزا را روی آن بریزید. سبزی های خرد شده( پیاز ، فلفل سبز و…) را روی آن بپاشید. در فر به مدت ۲۵-۲۰ در دمایF ْ۴۵۰ قرار دهید. مدت طبخ این غذا، ۴۰ دقیقه است.

 

 

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی

پیتزا غذایی است به شکل نان گِرد صافی که در فر پخته می‌شود و معمولاً روی آن را با سس گوجه‌فرنگی و پنیر می‌پوشانند؛ به علاوه دیگر مواد دلخواه را هم روی نان اضافه می‌کنند. پنیری که استفاده می‌شود معمولاً پنیر موزارلا یا پنیر پیتزا است. همچنین از مواد مختلفی برای تهیه پیتزا استفاده می‌شود. (ژامبون، قارچ، زیتون، پیاز، فلفل سبز، گوجه فرنگی و …)

پیتزا به صورت تازه یا یخ زده، به صورت تمام تکه یا بخش بخش به فروش می‌رسد و یکی از فست فودهای پر طرفدار در اروپا و آمریکای شمالی به‌شمار می‌رود.[۱] انواع مختلفی از فرها برای پخت پیتزاهای مختلف به کار می‌روند. همچنین انواع مختلفی از ظرف‌ها برای تولید پیتزاهای گوناگون مانند کالزونه و استرامبولی به کار می‌روند.

برخی بر این باورند که اولین پیتزاها زمانی پخته شد که سربازان ساسانی که در جنگ شرکت می‌کردند سپرشان را روی آتش گذاشته و بعد خمیری روی آن می‌گذاشتند و مواد غذایی مختلفی مانند خرما و پنیر را روی آن می‌ریختند و می‌خوردند.[۲]

در یونان باستان، نانها را با روغن، گیاهان و پنیر می‌پوشاندند.[۳]

پیتزا به شکل مدرن، در ابتدا در ظرف‌هایی در ناپولی در قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ میلادی طبخ می‌شد.[۴] در آن مقطع زمانی اغلب، نان با مواد تشکیل دهنده مانند سیر، نمک، گوشت، پنیر، ریحان پوشانده می‌شدند. معلوم نیست که گوجه فرنگی برای اولین بار در چه زمانی به پیتزا اضافه شد و در این مورد بسیاری از ادعاهای متناقض وجود دارد.[۴] تا حدود سال ۱۸۳۰ میلادی، پیتزا در غرفه‌هایی در هوای آزاد و در خارج از پیتزا فروشی‌ها فروخته می‌شد و برخی از پیتزا فروشی‌ها امروزه این سنت قدیمی را زنده نگه می‌دارند.
پیتزا سبزیجات به انگلیسی

بر طبق یکی از افسانه‌های معاصر، نمونه اولیه پیتزا یعنی پیتزا مارگاریتا، در سال ۱۸۸۹ اختراع شد، زمانی که کاخ سلطنتی کاپودیمونته از آشپز خود رافائل اسپوسیتو خواست تا به افتخار بازدید از ملکه مارگاریتا پیتزایی درست کند. از میان سه نوع پیتزای تهیه شده توسط او، ملکه پیتزایی که از سه رنگ پرچم ایتالیا: قرمز (گوجه)، سبز (ریحان)، سفید (موتزارلا) تهیه شده بود را شدیداً ترجیح داد. ظاهراً این نوع پیتزا پس از ملکه تحت عنوان «پیتزا مارگاریتا» نام گذاری شد.[۵]

پیتزا توسط مهاجران ایتالیایی در اواخر قرن ۱۹ میلادی به آمریکا آورده شد؛[۶] و در ابتدا در مناطقی که مهاجران ایتالیایی در آمریکا در آن سکونت داشتند، پدیدار شد. پیتزا لومباردی، اولین پیتزا فروشی آمریکا بود که در سال ۱۹۰۵ میلادی در نیویورک افتتاح شد.[۷]

خمیر مصرف شده در ایتالیا دقیقاً همان کیفیت و مزه نان تافتون را دارد.[نیازمند منبع]
در ایتالیا به‌طور سنتی پیتزا را لوله کرده و با دست می‌خورند.[نیازمند منبع]
پیتزای با نان ضخیم، به طوری که خوراکیهای (سوسیس و …) زیادی روی آن باشد، پس از مهاجرت ایتالیایی‌ها به آمریکا در قرن ۱۹ مطابق سلیقه آمریکایی‌ها تهیه شد، وگرنه پیتزای ایتالیایی با خمیر نان تافتون و کمی خوراکی روی آن می‌باشد.[نیازمند منبع]

در اینجا عبارت های انگلیسی برای غذاهای مختلف آمده است.

صدا برای تمام واژگان انگلیسی این صفحه در دسترس است. برای شنیدن هر واژه به سادگی روی آن کلیک کنید.

اپ برگزیده ما برای راهنمای عبارتهای انگلیسی برای دستگاههای اندروید حاوی بیش از شش هزار عبارت و واژه با فایل صوتی هست.

پیتزا سبزیجات به انگلیسی

© 2018 Speak Languages OÜ  ·  بازتولید بدون مجوز ممنوع است.

تماس با ما



آگوست 29, 2016

لیستی از اسامی غذا ها و دسرها به انگلیسی با تلفظ:

Bread 

نان

پیتزا سبزیجات به انگلیسی

Butter 

کره

Cake 

کیک

Cheese 

پنیر

Chicken 

مرغ

Cookie 

بیسکویت

Corn 

ذرت

Dessert 

دسر

Egg 

تخم مرغ

Fish 

ماهی

Honey 

عسل

Jam 

مربا

Jelly 

ژله

Juice 

آب میوه

Lettuce 

کاهو

Mushroom 

قارچ

Omelet 

املت

Pea 

نخود

Pepper 

پیتزا سبزیجات به انگلیسی

فلفل

Pickle 

خیارشور، ترشی

Pizza 

پیتزا

Rice 

برنج

Salad 

سالاد

Salt 

نمک

Salmon 

ماهی آزاد

Sandwich 

ساندویچ

Soup 

سوپ

Spaghetti 

ماکارونی

Sausage 

سوسیس

Shrimp 

میگو

Tuna 

(ماهی) تن

Yogurt 

ماست

آجیل ها به انگلیسی

میوه ها به انگلیسی

نام سبزیجات به زبان انگلیسی

با روزی کمتر از ۲۰ دقیقه زبان یاد بگیرید

با فیلم‌ها و داستان‌های جذاب، انگلیسی را اصولی و حرفه‌ای یاد بگیرید.

عالیه فقط یک چیز های دیگری هم بنویسید

عالی بودددددددددددد.

ممنون
بسيار عالي بود🙏🏻🙏🏻🙏🏻

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

پیتزا سبزیجات یکی از سالم ترین و پرطرفدار ترین انواع پیتزا هاست که با استفاده از نان پیتزا، انواع سبزیجات تازه و پنیر موزارلا تهیه می شود و به عنوان یک وعده ی غذایی خوشمزه و ایده آل برای گیاهخواران و کودکان محسوب می شود.

ما در این مقاله سایت کوکا آموزش درست کردن خمیر پیتزا فوری خانگی و پیتزا سبزیجات رژیمی خوشمزه با کدو و بادمجان در فر را ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید!

در یک کاسه بزرگ شکر، پودر خمیر مایه و آب را با هم ترکیب کنید و 10 دقیقه بگذارید بماند. حالا آرد گندم، روغن زیتون و نمک را به آن ها اضافه کنید و خوب ترکیب کنید تا خمیری یکدست حاصل شود.

خوب ورز دهید و سپس به مدت 30 دقیقه در یک جای گرم بگذارید تا ور بیاید.

ظرف پیتزا برای فر را آماده کنید، خمیر پیتزا ور آمده را در آن خوب پهن کنید و بر روی آن مقداری سس بریزید. سبزیجات خرد شده و پنیر موزارلا را بر روی آن بریزید و به مدت 20 دقیقه در فر با دمای 450 درجه فارنهایت (230 درجه سانتیگراد) بپزید تا پخته و برشته شود.پیتزا سبزیجات به انگلیسی

پیتزا سبزیجات مخصوص آماده است، آن را در ظرفی بگذارید، بر روی آن سس بریزید و سرو کنید.

فال حافظ

سلامت و پزشکیسبک زندگیگیاهخواریاطلاعات داروییخواص هامد و فشن

سرگرمیچهره هاعکس های جالب و دیدنیاشعار زیباآهنگویدیو کلیپآهنگ تولدت مبارک

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

امتیاز دهید


3.1
از

127

پیتزا سبزیجات یکی از انواع پیتزاها می باشد. که با سبزیجات تازه و گوناگون تهیه می شود. این پیتزا به دلیل داشتن انواع سبزیجات از سایر پیتزاها سالم تر بوده و می تواند انتخاب مناسبی برای گیاهخواران باشد. برای طبخ پیتزای سبزیجات رژیمی ، می توان پنیر را از مواد لازم حذف کرد. در این صورت پیتزا سبزیجات کالری کمتری خواهد داشت. و یک پیتزا سبزیجات بدون پنیر لذیذ خواهید داشت. پیتزا سبزیجات مخصوص با داشتن سبزیجات رنگارنگ و متنوع ، ظاهری چشم نواز و هوس برانگیز دارد. و بسیار لذیذ و خوش طعم می باشد. پیتزا سبزیجات مواد لازم ساده و در دسترسی دارد که شما می توانید از هر نوع سبزیجاتی مطابق ذائقه خود استفاده کنید. در این دستور قصد داریم طرز تهیه پیتزا سبزیجات ایتالیایی را آموزش دهیم. اگر می خواهید یک پیتزا خانگی سالم و خوشمزه تهیه کنید، این رسپی را از دست ندهید.

   

 

پیتزا سبزیجات به انگلیسی

برای تهیه پیتزا سبزیجات، ابتدا خمیر پیتزا مخصوص و ایتالیایی را آماده کنید. همچنین می توانید خمیر آماده یا نیمه آماده را از فروشگاه ها خریداری کرده و استفاده کنید.

 

دستور بخت هایی از بهترین آشپزهای دنیا رو جمع آوری کردیم و رایگان براتون ایمیل می کنیم! کافی فرم زیر رو پر کنی!


روی سطح صافی را آردپاشی کرده و خمیر را روی آن پهن کنید. با وردنه و به کمک دست شکل دلخواه و یا رایج پیتزا(گرد) را روی خمیر ایجاد کنید. کف قالب مورد نظر کاغذ روغنی قرار دهید، آن را با کره کمی چرب کرده و خمیر را به قالب یا ظرف مورد نظر انتقال دهید.  

سس مخصوص پیتزا ایتالیایی(سس مارینارا) را آماده کنید. همچنین می توانید به مقدار لازم رب گوجه فرنگی و سس کچاپ را مخلوط کرده، در کره و یا روغن زیتون کمی تفت دهید. و ادویه های دلخواه مانند فلفل، آویشن و… را به آن اضافه کنید.  

روی سطح خمیر را کاملا آغشته به سس مخصوصی که آماده کرده اید کنید. سپس روی آن را با پنیر پیتزا رنده شده پر کنید.

   

در این مرحله باید سبزیجاتی که انتخاب کردید(و یا مطابق مواد لازم این دستور) روی سطح خمیر بچینید. چیدن سبزیجات رنگارنگ در کنار هم، کمی به سلیقه و ذوق شما بازمی گردد. گوجه گیلاسی ها و زیتون را از وسط به دو نیم کنید. باقی مواد را به اندازه دلخواه خرد کنید. برگ ریحان را ترجیحا کامل و در انتها روی سبزیجات دیگر قرار دهید. همچنین بروکلی ها را کوچک و کمی خرد کنید.  

حالا مجددا باید پنیر پیتزا اضافه کنید. این بار روی سبزیجات را با پنیر پیتزا رنده شده خوب و کامل بپوشانید. سپس قالب را درون فر که آن را از قبل گرم کرده اید قرار داده، و با حداکثر حرارت و دمایی که فر شما دارد برای 30 الی 40 دقیقه قرار دهید تا خوب و کامل پخته شود. می توانید در انتهای پخت روی سطح پیتزا را کمی کره آب شده بریزید و برای چند دقیقه درون فر و در حالت گریل قرار دهید. تا روی پیتزا طلایی و خوش رنگ شود. پیتزا سبزیجات خوشمزه و رنگین کمانی شما آماده می باشد. می توانید آن را با انواع سس ها مانند کچاپ، فلفل و… در کنار نوشیدنی دلخواهتان نوش جان کنید.

   

– انواع پیتزا و همچنین پیتزا سبزیجات را می توانید با نان تست و یا باگت تهیه کنید. پیتزا سبزیجات با نان تست بسیار ساده و آسان می باشد. شما در اینجا باید به جای خمیر پیتزا، از اسلایس های نان تست و یا برش های باگت استفاده کنید. – شما می توانید از بادمجان و کدو سبز نیز در تهیه این پیتزا و در کنار سبزیجات دیگر استفاده کنید. پیتزا سبزیجات بادمجان ، با برش های بزرگ و یا کوچک بادمجان می باشد. پیتزا سبزیجات با کدو نیز به همین صورت، و با برش هایی از کدو سبز در کنار سایر سبزیجات تهیه می شود.     – می توانید به جای ریحان ، از جعفری تازه، اسفناج، تره فرنگی و… نیز استفاده کنید. – قارچ ها را می توانید قبل از چیدن روی پیتزا، در روغن و یا کره کمی تفت دهید. (در حین تفت دادن کمی آبلیموی تازه به قارچ ها اضاه کنید تا سیاه نشوند) – به جای ذرت پخته و یا کنسرو شده، از بچه بلال پخته و یا کنسرو شده نیز می توانید استفاده کنید. – پیتزا سبزیجات بدون فر نیز روش دیگری برای پخت این پیتزا خوشمزه می باشد.   خوشحال می شویم پیتزا سبزیجات مخصوص و خوشمزه را طبق دستور ایران کوک تهیه کرده. عکس آن را در صفحه اجتماعی اینستاگرام و با هشتگ پیتزا_سبزیجات_ایران_کوک به اشتراک بگذارید. تا ما عکس شما را با اسم خودتان در صفحه ایران کوک قرار دهیم.  

سلام ،آیا پیتزا را درون ماکروفر هم میشه پخت؟؟
به چه صورت وراهنمایی بفرمایید از چه درجه هایی باید استفاده کرد؛بسیار سپاسگزارم

سلام عزیزم این بستگی به مایکروفرتون داره. توی دفترچه راهنما پیدا میکنید جوابتون رو.

این مقدار مواد برا چه مقدار خمیر پیتزایت?

ببخشید این مقدار مواد برا چه مقدار خمیر پیتزاست ?برای یک پیتزا?چه قدر?

سلام عزیزم
این مقادیر برای دو عدد پیتزای متوسط کافی هست. برای یک پیتزا میتونید مقادیر رو نصف کنید

سلام. شما میگید با حداکثر دما, ولی خوب حداکثر فرهای مختلف با هم فرق میکنه
دقیقا چه دمایی؟

سلام به شما دوست عزیز.
منظور دمای حدود 220-230 درجه هست.

ممنون از روش تهیه تون.میشه تو پیتزا از آویشن کوهی استفاده کرد؟

بله میتونید از هر نوع سبزی معطری که تمایل دارید استفاده کنید 🙂

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

پیتزا سبزیجات به انگلیسی

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

امتیاز دهید


3.1
از

127

پیتزا سبزیجات یکی از انواع پیتزاها می باشد. که با سبزیجات تازه و گوناگون تهیه می شود. این پیتزا به دلیل داشتن انواع سبزیجات از سایر پیتزاها سالم تر بوده و می تواند انتخاب مناسبی برای گیاهخواران باشد. برای طبخ پیتزای سبزیجات رژیمی ، می توان پنیر را از مواد لازم حذف کرد. در این صورت پیتزا سبزیجات کالری کمتری خواهد داشت. و یک پیتزا سبزیجات بدون پنیر لذیذ خواهید داشت. پیتزا سبزیجات مخصوص با داشتن سبزیجات رنگارنگ و متنوع ، ظاهری چشم نواز و هوس برانگیز دارد. و بسیار لذیذ و خوش طعم می باشد. پیتزا سبزیجات مواد لازم ساده و در دسترسی دارد که شما می توانید از هر نوع سبزیجاتی مطابق ذائقه خود استفاده کنید. در این دستور قصد داریم طرز تهیه پیتزا سبزیجات ایتالیایی را آموزش دهیم. اگر می خواهید یک پیتزا خانگی سالم و خوشمزه تهیه کنید، این رسپی را از دست ندهید.

   

 

پیتزا سبزیجات به انگلیسی

برای تهیه پیتزا سبزیجات، ابتدا خمیر پیتزا مخصوص و ایتالیایی را آماده کنید. همچنین می توانید خمیر آماده یا نیمه آماده را از فروشگاه ها خریداری کرده و استفاده کنید.

 

دستور بخت هایی از بهترین آشپزهای دنیا رو جمع آوری کردیم و رایگان براتون ایمیل می کنیم! کافی فرم زیر رو پر کنی!


روی سطح صافی را آردپاشی کرده و خمیر را روی آن پهن کنید. با وردنه و به کمک دست شکل دلخواه و یا رایج پیتزا(گرد) را روی خمیر ایجاد کنید. کف قالب مورد نظر کاغذ روغنی قرار دهید، آن را با کره کمی چرب کرده و خمیر را به قالب یا ظرف مورد نظر انتقال دهید.  

سس مخصوص پیتزا ایتالیایی(سس مارینارا) را آماده کنید. همچنین می توانید به مقدار لازم رب گوجه فرنگی و سس کچاپ را مخلوط کرده، در کره و یا روغن زیتون کمی تفت دهید. و ادویه های دلخواه مانند فلفل، آویشن و… را به آن اضافه کنید.  

روی سطح خمیر را کاملا آغشته به سس مخصوصی که آماده کرده اید کنید. سپس روی آن را با پنیر پیتزا رنده شده پر کنید.

   

در این مرحله باید سبزیجاتی که انتخاب کردید(و یا مطابق مواد لازم این دستور) روی سطح خمیر بچینید. چیدن سبزیجات رنگارنگ در کنار هم، کمی به سلیقه و ذوق شما بازمی گردد. گوجه گیلاسی ها و زیتون را از وسط به دو نیم کنید. باقی مواد را به اندازه دلخواه خرد کنید. برگ ریحان را ترجیحا کامل و در انتها روی سبزیجات دیگر قرار دهید. همچنین بروکلی ها را کوچک و کمی خرد کنید.  

حالا مجددا باید پنیر پیتزا اضافه کنید. این بار روی سبزیجات را با پنیر پیتزا رنده شده خوب و کامل بپوشانید. سپس قالب را درون فر که آن را از قبل گرم کرده اید قرار داده، و با حداکثر حرارت و دمایی که فر شما دارد برای 30 الی 40 دقیقه قرار دهید تا خوب و کامل پخته شود. می توانید در انتهای پخت روی سطح پیتزا را کمی کره آب شده بریزید و برای چند دقیقه درون فر و در حالت گریل قرار دهید. تا روی پیتزا طلایی و خوش رنگ شود. پیتزا سبزیجات خوشمزه و رنگین کمانی شما آماده می باشد. می توانید آن را با انواع سس ها مانند کچاپ، فلفل و… در کنار نوشیدنی دلخواهتان نوش جان کنید.

   

– انواع پیتزا و همچنین پیتزا سبزیجات را می توانید با نان تست و یا باگت تهیه کنید. پیتزا سبزیجات با نان تست بسیار ساده و آسان می باشد. شما در اینجا باید به جای خمیر پیتزا، از اسلایس های نان تست و یا برش های باگت استفاده کنید. – شما می توانید از بادمجان و کدو سبز نیز در تهیه این پیتزا و در کنار سبزیجات دیگر استفاده کنید. پیتزا سبزیجات بادمجان ، با برش های بزرگ و یا کوچک بادمجان می باشد. پیتزا سبزیجات با کدو نیز به همین صورت، و با برش هایی از کدو سبز در کنار سایر سبزیجات تهیه می شود.     – می توانید به جای ریحان ، از جعفری تازه، اسفناج، تره فرنگی و… نیز استفاده کنید. – قارچ ها را می توانید قبل از چیدن روی پیتزا، در روغن و یا کره کمی تفت دهید. (در حین تفت دادن کمی آبلیموی تازه به قارچ ها اضاه کنید تا سیاه نشوند) – به جای ذرت پخته و یا کنسرو شده، از بچه بلال پخته و یا کنسرو شده نیز می توانید استفاده کنید. – پیتزا سبزیجات بدون فر نیز روش دیگری برای پخت این پیتزا خوشمزه می باشد.   خوشحال می شویم پیتزا سبزیجات مخصوص و خوشمزه را طبق دستور ایران کوک تهیه کرده. عکس آن را در صفحه اجتماعی اینستاگرام و با هشتگ پیتزا_سبزیجات_ایران_کوک به اشتراک بگذارید. تا ما عکس شما را با اسم خودتان در صفحه ایران کوک قرار دهیم.  

سلام ،آیا پیتزا را درون ماکروفر هم میشه پخت؟؟
به چه صورت وراهنمایی بفرمایید از چه درجه هایی باید استفاده کرد؛بسیار سپاسگزارم

سلام عزیزم این بستگی به مایکروفرتون داره. توی دفترچه راهنما پیدا میکنید جوابتون رو.

این مقدار مواد برا چه مقدار خمیر پیتزایت?

ببخشید این مقدار مواد برا چه مقدار خمیر پیتزاست ?برای یک پیتزا?چه قدر?

سلام عزیزم
این مقادیر برای دو عدد پیتزای متوسط کافی هست. برای یک پیتزا میتونید مقادیر رو نصف کنید

سلام. شما میگید با حداکثر دما, ولی خوب حداکثر فرهای مختلف با هم فرق میکنه
دقیقا چه دمایی؟

سلام به شما دوست عزیز.
منظور دمای حدود 220-230 درجه هست.

ممنون از روش تهیه تون.میشه تو پیتزا از آویشن کوهی استفاده کرد؟

بله میتونید از هر نوع سبزی معطری که تمایل دارید استفاده کنید 🙂

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

پیتزا سبزیجات به انگلیسی

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

پیتزا سبزیجات به انگلیسی
پیتزا سبزیجات به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *