ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین

خواص دارویی و گیاهی

ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین
ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین

مترجم گوگل در بروزرسانی های جدید خود قابلیت های تازه ای را ایجاد نموده که کارکرد این نرم افزار را بسیار بالاتر می برد. برنامه گوگل ترنسلیت یک ویژگی جدید به نام دوربین ترجمه گوگل به نسخه های آیفون (ios) و اندروید خود افزوده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا علاوه بر جاگذاری کردن متون و دریافت ترجمه و معادل‌های آن به زبان‌های موردنظر، با استفاده از دوربین موبایل خود از متن هایی با زبان های مختلف عکس گرفته و با استفاده از قابلیت ترجمه این برنامه در کمترین زمان و بدون نیاز به تایپ آن ها را ترجمه کنید.

در واقع، اپلیکیشن ترجمه گوگل با بهره‌مندی از هوش مصنوعی فوق پیشرفته، متون و نوشته‌های عکس‌های موردنظر کاربران را تشخیص داده و آن‌ها را به زبان مدنظر آن‌ها تبدیل می کند. همچنین با فناوری واقعیت مجازی این شرکت می توانید به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته های مختلف اطرافتان برای مثال تابلو ها را ترجمه شده ببینید.

 

برای این کار کاربران ابتدا باید وارد اپلیکیشن گوگل ترنسیلت شوند و زبان های مورد نظر خود را انتخاب نمایند ( به عنوان مثال ترجمه انگلیسی به فارسی). در این هنگام، برروی علامت دوربین کلیک کرده تا از متن مورد نظر یک عکس تهیه کنند، پس از آن برنامه با بررسی عکس گرفته شده، کلمات متن را تفکیک کرده و دور هر کلمه به صورت جداگانه یک کادر می کشد.

 

ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین

سپس می توانند برای پیدا کردن معنی کلمات به صورت تکی بر روی هر کلمه ای که مایل هستند ضربه بزنند و یا با لمس آیکون مربع شکل پایین صفحه که به صورت خودکار تمام کلمات را انتخاب می کند معنی کل متن عکاس گرفته شده را دریافت نمایند.

 

اکنون لرزش دست، تاثیر کمتری در کاهش دقت ترجمه دارد. سه گزینه برای قابلیت ترجمه متن با دوربین در پایین صفحه پیدا خواهید کرد. حالت Instant در زمان قرارگیری دوربین رو به روی یک متن، آن را به زبان مورد نظر ترجمه می‌کند. در حالت Scan ابتدا تصویری از چارچوب دوربین گرفته شده و سپس بخش هایلایت شده از عکس به دست کاربر، به زبان مقصد ترجمه خواهد شد. حالت Import به کار اجازه می‌دهد متنی را از داخل عکسی که قبلاً به ثبت رسیده است ترجمه کند.

 

سرویس دوربین ترجمه گوگل به دلیل جدید بودن این سرویس هنوز از ترجمه فارسی به زبان های دیگر مانند ترجمه فارسی به انگلیسی پشتیبانی کند.

لینک های مرتبط :

ترجمه مقاله انگلیسی | ترجمه کتاب | ترجمه صفحه سایت 

در صورتی که بخواهید در حالت آفلاین یعنی عکس های موجود در گالری خود از برنامه گوگل ترنسلیت استفاده کنید، می توانید پس از باز کردن برنامه، بر روی آیکون دوربین کلیک کرده و بر روی آیکون گالری کلیک نمائید. پس از آن تنها کافیست تصویر مورد نظر خود را از دسته بندی گالری پیدا کرده تا کار ترجمه تصویر آغاز شود.

به دلیل استفاده از تکنولوژی ترجمه مبتنی ماشین عصبی (NMT) دقت در ترجمه‌ها بالا رفته و میزان خطا به میزان ۵۵ الی ۸۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

 

یکی از ویژگی‌های قابلیت ترجمه متن با دوربین مترجمه گوگل، امکان تشخیص زبان مبدا است. به همین دلیل در بیشتر مواقع، اجباری برای مشخص کردن زبان مبدا وجود ندارد.

 

قابلیت ترجمه متن با دوربین اپلکیشن گوگل ترنسلیت، اکنون از ۶۰ زبان زنده دیگر دنیا همچون عربی، هندی، مالایی، تایلندی و ویتنامی پشتیبانی می‌کند.

 

قابلیت دوربین مترجم گوگل (instant)، هم‌اکنون می‌تواند تابلوهای موجود در خیابان که به زبان‌های خارجی هستند را حتی زمانی‌ که زبان مادری شما انگلیسی نباشد ترجمه کند.

 

از قابلیت های جالب برنامه گوگل ترنسلیت ذخیره کردن ترجمه های گذشته است. این برنامه می تواند تمامی متن های انگلیسی و ترجمه های آن ها را در حافظه خود نگهداری کند تا شما در زمان نیاز دوباره از آن ها استفاده کنید.

دانلود دوربین مترجم گوگل برای اندروید

دانلود دوربین مترجم گوگل برای ios

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

ویژه ها

ما در ترجمتن بر آنیم تا با ساده تر کردن روال ترجمه ی متن و تولید محتوا برای مترجمین و تولید کنندگان محتوا از طریق در اختیار گذاری زیرساخت مناسب، پلتفرم بسیار قوی که با همین هدف طراحی و پیاده سازی شده است و پشتیبانی انسانی مطمئن و دردسترس، سرعت انجام پروژه ها را تا حد ممکن بالا برده و امکان خطاهای سهوی انسانی در محصول نهایی را کاهش دهیم. بدین ترتیب با بر عهده گرفتن بخش های غیر تخصصی ولی وقتگیر این حرفه همچون بازاریابی، کنترل پروژه، حسابداری و غیره، ترجمتن برای مترجمان و تولیدکنندگان محتوای خود، محیط مناسبی را برای لذت بردن از تمرکز بر ترجمه و تولید محتوا، به وجود آورده است.

مترجم هوشمند (انگلیسی به فارسی)هوشمندترين ديكشنری بازار با استفاده از این برنامه می توانید متون انگلیسی چاپ شده را با کمک دوربین گوشی اسکن کنید و ترجمه لغات اسکن شده را ببینید.تلفظ لغات اسکن شده و همچنین امکان به اشتراک گذاشتن ترجمه لغات از دیگر امکانات مهم برنامه می باشد

نکات مهم:- این برنامه را هم بصورت رایگان و هم بصورت پولی می توانید استفاده کنید. در حالت رایگان باید در طول استفاده از برنامه به اینترنت متصل باشیدکاربرانی که قبلا برنامه را خریداری کرده اند نیازی به پرداخت مجدد نیست و فقط کافی است با همان نام کاربری قبلی بازار نسبت به ارتقا برنامه اقدام کنند- برنامه جهت کارایی بدون مشکل نیاز به دستگاه با پردازشگر قوی و دوربین با قابلیت اتو فوکوس دارد.

با نصب مترجم هوشمند علاوه بر ترجمه حرفه‌ای متون، به دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و تلفظ لغات اسکن شده نیز دسترسی خواهید داشت. با در نظر داشتن این نکته که در حال حاضر بیش از پنجاه هزار کاربر فعال در حال استفاده از مترجم هوشمند هستند، اثباتی بر مفید و کاربردی بودن این برنامه است.

نرم افزار مترجم تصویر

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید متن انگلیسی داخل تصاویر را ترجمه کنید .

از متن کتاب زبان انگلیسی عکس بگیرید و در چند ثانیه ترجمه ی متن کتاب در اختیار شما قرار میگیرد !!!

همچنین امکان ترجمه ی صوت و متن هم برای شما وجود دارد .ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین

امکانات نرم افزار :

-ترجمه ی تصویر

-ترجمه ی صوتی انگلیسی و فارسی

-ترجمه ی متون انگلیسی و فارسی

-تلفظ متون انگلیسی

-امکان اشتراک گزاری و کپی

امیدوارم این نرم افزار برای شما مفید باشد



خانهموبایل

نرم افزار مترجم انگلیسی به فارسی

 

ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین

فرض کنید به یک کشور خارجی سفر کرده‌اید و با زبان آن کشور نیز آشنایی ندارید. به لطف آیفونی که در اختیار دارید و ارتباط همیشه فعال اینترنتی خود تصمیم می‌گیرید به کمک فناوری از آیفون به‌جای مترجم کمک گرفته و متن‌های موردنظرتان را از زبان مبدا به مقصد یا برعکس ترجمه کنید. در این میان ممکن است تابلوی یک فروشگاه نظرتان را جلب کند و بخواهید متن نوشته شده روی تابلو را نیز ترجمه کنید.

 

در صورتی‌که متن به زبان انگلیسی باشد ‌براحتی می‌توانید آن را در نرم‌افزار ترجمه تایپ و معادل آن را مشاهده کنید. اما فرض کنید به چین یا روسیه سفر کرده‌اید و متن نوشته شده نیز به زبان چینی یا روسی است. به نظر شما در این شرایط نیز می‌توان براحتی عبارت مشاهده شده را تایپ و معنای آن را مشاهده کرد؟

 

در این شرایط بهترین روش ترجمه استفاده از دوربین تلفن همراه و ترجمه متن از روی عکسی است که با دوربین ثبت می‌شود. برای انجام این کار باید به روش زیر عمل کنید:

 

1 ـ ابتدا باید نرم‌افزار ترجمه گوگل را از اپ‌استور دانلود کنید. برای انجام این کار روی کلید صفحه‌اصلی دستگاه خود فشار داده و از فهرست برنامه‌ها App Store را فشار دهید.

 

2 ـ از پایین صفحه به‌نمایش درآمده روی آیکون جستجو فشار داده و عبارت Google Translate را در کادر جستجو وارد کنید.

 

3 ـ از فهرست نتایج جستجو روی نرم‌افزار موردنظر (Google Translate) فشار داده و در پایان پس از فشار روی GET گزینه INSTALL را برای نصب برنامه فشار دهید.اکنون نرم‌افزار مترجم گوگل روی دستگاه شما نصب شده و با استفاده از دوربین دستگاه هوشمند خود می‌توانید متون موردنظر را ترجمه کنید.4 ـ به صفحه‌اصلی دستگاه رفته و از فهرست برنامه‌های نصب شده روی Google Translate فشار دهید.5ـ زبان مبدا و مقصد را در برنامه مشخص کنید. (به‌عنوان مثال زبان مبدا را چینی و زبان مقصد را فارسی درنظر بگیرید)

 

6ـ روی آیکون دوربین در زیر کادر متنی فشار دهید.

 

7 ـ دوربین را روبه‌روی تابلو یا هر متن دیگری که قصد ترجمه آن را دارید قرار دهید تا ترجمه آنی متن موردنظر برای شما نمایش داده شود.

 

ترجمه متون با استفاده از دوربین گوشی آیفون

 

نکته جالب این است که مترجم گوگل به‌طور هوشمندانه متن موردنظر روی عکس را حذف، زمینه تصویر را بازسازی و متن ترجمه شده را در مکان و موقعیت متن قبلی جایگزین کرده و برای شما به‌نمایش در می‌آورد.منبع:jamejamonline.ir

فناوری و تکنولوژی روز

زمان راه اندازی کسب وکاراینترنتی‌تان رسیده

آخرین قیمت هاو زمان تخفیف محصولات دیجیتال

جدیدترین و بهترین پاوربانک ها با قیمت عالی

عضویت رایگان در شبکه اجتماعی دوستاگرام

سه سوته اپلیکیشنت رو بساز

صفحات اپلیکیشن خود را در کمترین زمان بساز

انتخابی سریع وارزان برای خرید بلیط

اخذ ویزای کلیه کشورها در کوتاهترین زمان

بهبود سطح زندگی و میزان رضایتمندی

هارد اکسترنال در حجم‌ها و مدل‌ها‌ی مختلف

اپلیکشن ساز آنلاین

پکیج کتاب ویدیویی اثر مرکب/ارسال رایگان

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

صفحه اصلی ترجمه متن و جمله با دوربین و عکس اندروید – CamDictionary Android

CamDictionary یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی در زمینه ی دیکشنری و ترجمه ی متون برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود بدون تایپ و تنها با چشمان خود ترجمه کنید! شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک محیط به زبان کاملا نا آشنا گیر کرده باشید و بخواهید با ان مکان تعامل برقرار کرده و آن جا را بفهمید در این گونه مواقع است که دیکشنری و مترجم کم دیکشنری الکترونیکی به کمک شما خواهد آمد! برنامه کاربردی فوق به شما این امکان را می دهد که با استفاده از دوربین گوشی اندرویدی خود از جملات یا کلمه مورد نظر عکس گرفته و ان را به بیش از 36 زبان زنده دنیا ترجمه کنید! با…


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki

ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

64 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 13.000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

53 بازی جدید امروز قرار گرفت

برنامه


com.penpower.worldictionary

دانلود / برنامه اندروید / برنامه های آموزشی / لغت نامه و ترجمه

1398.05.24

3.3.1

ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین


51.69 مگابایت


گوگل پلی

Android بستگی به مدل دستگاه شما دارد+


گزارش نسخه جدید:

سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید.

ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین
ترجمه متن انگلیسی به فارسی با دوربین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *