دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری آنلاین

خواص دارویی و گیاهی

دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری آنلاین
دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری آنلاین

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است.
استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

barsadictionary@gmail.com

Telegram:

@Barsadic

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

” به نام خدا “

❤کامل ترین دیکشنری تخصصی حسابداری با 9,400 لغت(تا الان)!

❤کاملا آفلاین بدون فایل دیتا و با حجمی بسیار کم برای راحتی شما عزیزان!

❤قابل اجرا بر روی اندروید 4 به بالا ( قابلیت اجرا بر روی جدیدترین نسخه اندروید )دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری آنلاین

❤❤ویژگی های برنامه:

●1- دیکشنری تخصصی حسابداری با 9,400 لغت

●2- قابلیت اضافه کردن لغت جدید!

●3- قابلیت اضافه کردن لغت ها به لیست علاقه مندی ها

●4- قابلیت به اشتراک گذاری لغات همراه با معنی فارسی (Share)

●5- جست و جوی پیشرفته لغات با بهترین عملکرد

●6- ظاهری بسیار زیبا و روان بدون کوچکترین لگ یا کندی

●7- قابل اجرا بر روی جدیدترین نسخه اندروید

❤برنامه کاملا آفلاین میباشد و  هیچگونه فایل دیتایی ندارد!❤

پیشنهادات و انتقادات خود را به این ایمیل بفرستید حتما رسیدگی میکنیم :

Skyroid.info@gmail.com

( تمام حقوق این برنامه برای تیم برنامه نویسی اسکای روید محفوظ میباشد)

🙋❤نظر فراموش نشه!!❤🙋

●منابع:

❤ Dictionary of Accounting Terms ❤                            ❤ Oxford Dictionary of Accounting ❤❤ www.njak.uk.ac.ir ❤                           ❤ www.imaa.associations.iau.ir ❤

با تشکر.😘

این قسمت مخصوص اعضاء می باشد

در این بخش می خواهیم چند دیکشنری تخصصی برای رشته ی حسابداری به شما معرفی کنیم

هدف اول این فرهنگ لغت پیدا کردن معنی واژگان تخصصی برای رشته های حسابداری، مالی، سرمایه گذاری و هر آنچه در این زمینه می باشد، است اما برای راحتی کاربران و دانشجویان عزیز و محترم، معنی برخی از کلمات و لغات عمومی نیز گنجانده شده است. این فرهنگ لغت تخصصی و عمومی بیش از ۱۰٫۵۰۰ لغت و اصطلاحات مربوط به رشته حسابداری، مدیریت، سرمایه گذاری و بانکی و همچنین بیش از ۵۰٫۰۰۰ کلمه و اصطلاح عمومی را دارا می باشد، یکی از قابلیت های ویژه ی این فرهنگ لغت، امکان جستجوی کلمات و حتی بخشی از یک عبارت و کلمه است که کار کاربر را به شدت آسان می کند. شما می توانید با نوشتن سه حرف نخست هر یک از عبارت های مد نظر، کلمه و یا عبارت مورد نظر خود را از لیست پدید آمده انتخاب کرده و معنای انگلیسی و یا فارسی آن را جستجو کند.

در قسمت ارتباط با برنامه نویس شما می توانید انتقادها، نظرها و پیشنهادهای خودتان را مستقیما به برنامه نویس این نرم افزار بگویید و پاسخ داده شده را مشاهده نمایید.

۲ نکته: جهت نصب این نرم افزار باید نسخه سیستم عامل شما اندروید ۴ و یا نسخه های بالاتر باشد.دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری آنلاین

قبل از وارد شدن به بخش ارتباط با برنامه نویس، اینترنت گوشی را فعال کنید.

 

یکی از لغتنامه های جامع برای حسابداران و دانشجویان این رشته با بیش از ۶۰۰۰ اصطلاح ، لغت، عبارت و … می باشد. با این فرهنگ لغت شما می توانید در زمان بسیار کوتاهی معنی کلمه و اصطلاح مورد نظر خود را پیدا کنید و اطلاعات جامع و خوبی راجع به آن کلمه و یا عبارت به دست آورید.

 

این فرهنگ لغت تخصصی حسابداری دارای لغات، اصطلاحات وعبارت های تخصصی رشته حسابداری بوده و در مورد هر یک از این لغات توضیحاتی داده است. این لغت نامه تخصصی برای اغلب دانشجویان و مترجمان رشته های حسابداری یکی از ابزاری بسیار مفید و با اهمیت بوده، به طوری که بدون این دیکشنری ها مترجم توانایی ترجمه ی روان متن تخصصی مربوطه را ندارد. کتابی که الان می خواهیم معرفی کنیم لغتنامه تخصصی رشته ی حسابداری است. کلمه های تخصصی این رشته در این کتاب به تفکیک به صورت انگلیسی به انگلیسی آمده است. اکنون شما می توانید این کتاب ویژه را از ایران مترجم دانلود کنید.

 

فرهنگ انگلیسی تخصصی حسابداری- ۶۰۰۰ کلمه- ۲۵۰ صفحه- PDF.. دانلود دیکشنری حسابداری


برای سفارش ترجمه متون تخصصی خود در زمینه حسابداری اینجا را کلیک کنید. 

امروزه نرم افزار حسابداری در سازمان های مختلف یکی از بخش های اصلی و جدایی ناپذیر سیستم حسابداری محسوب می شود. به دلیل اهمیت این واحد ، پس از خرید برنامه حسابداری استخدام حسابدارانی که کاملا با دانش روز حسابداری آشنا هستند اهمیت بسیاری دارد. برای فراگیری این دانش استفاده از منابع و مقالات معتبر علمی کمک فراوانی خواهد کرد. با توجه به اینکه زبان اصلی این منابع ، انگلیسی است برای استفاده از آن ها ، نیاز به فراگیری لغات حسابداری انگلیسی است. برای این منظور استفاده از دیکشنری تخصصی حسابداری ، کمک بسیاری به مطالعه این منابع خواهد کرد. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم با ارائه لینک دانلود دیکشنری حسابداری تخصصی و هم چنین معرفی دیکشنری آنلاین حسابداری ، فراگیری لغات تخصصی حسابداری را تسهیل سازیم.

دانلود دیکشنری تخصصی حسابداری

همان طور که گفته شد ، استفاده از دیکشنری کمک بسیاری به درک متون حسابداری  و کار با سیستم حسابداری خواهد کرد ، به همین دلیل در این مقاله لینک دانلود دیکشنری تخصصی حسابداری انگلیسی به فارسی و دیکشنری فارسی به انگلیسی حسابداری را برای استفاده کاربران ارائه خواهیم داد.

دیکشنری تخصصی حسابداری | آرین سیستم

دیکشنری آنلاین تخصصی حسابداری

دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری آنلاین

یکی دیگر از انواع دیکشنری حسابداری ، دیکشنری تخصصی حسابداری آنلاین است. در این قسمت به معرفی تعدادی سایت که دیکشنری حسابداری آنلاین را برای کاربران ارائه می دهند ، می پردازیم. آدرس تعدادی از سایت هایی که وظیفه ترجمه تخصصی حسابداری آنلاین را انجام می دهند ، به صورت زیر است:

دانلود دیکشنری تخصصی حسابداری برای اندروید

یکی دیگر از انواع فرهنگ لغت حسابداری ، دیکشنری حسابداری اندروید است. از جمله مزایای دانلود نرم افزار دیکشنری تخصصی حسابداری ، قابلیت نصب آسان بر روی موبایل و سایر دستگاه های اندروید است. با دانلود این نرم افزار دیکشنری زبان تخصصی حسابداری اندروید و نصب آن بر روی گوشی های موبایل خود ، قادر خواهید بود در هر زمان و هر مکانی به راحتی معانی لغات خود را پیدا کنید.

دیکشنری تخصصی حسابداری برای اندروید | آرین سیستم

دانلود دیکشنری تخصصی حسابداری برای ویندوز

یکی دیگر از انواع دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری که امروزه کاربرد فراوانی دارد ، دیکشنری تخصصی حسابداری برای ویندوز و نرم افزار حسابداری ارزی است. این نوع از دیکشنری، قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل ویندوز را دارد و به دلیل کاربری آسان ، مورد توجه بسیاری از کاربران نرم افزار حسابداری مالی است.

 هدف ما در این مقاله بیان دلایل استفاده از انواع دیکشنری تخصصی حسابداری بود و به این منظور به معرفی تعدادی دیکشنری تخصصی حسابداری آنلاین پرداختیم و لینک دانلود دیکشنری حسابداری انگلیسی به فارسی را برای کاربران عزیز ارائه دادیم. امیدواریم استفاده از این مقاله مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

 رشته حسابداری امروزه جایگاه مهمی در تحقیقات روز دنیا به خود اختصاص داده است. بنابراین ترجمه متون تخصصی حسابداری و مطالعه مقالات تخصصی روز دنیا در این زمینه نیازمند دانش و مهارت بالا در این زمینه می باشد. در زمینه ترجمه تخصصی مقاله، دیکشنریهای تخصصی می توانند کمک موثری برای ترجمه متون تخصصی برای شما باشند. چرا که گاهی اوقات معنی واژه ای در زمینه ای تخصصی با معنی رایج آن متفاوت است.

دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری آنلاین

البته لازم به ذکر است که ترجمه تخصصی متون و مقالات حسابداری اعم از ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات و متون شیمی نیاز به دانش زبانی بالا و همچنین آشنایی با گرامر و ساختار انگلیسی جهت جمله بندی مناسب علاوه بر دانش علمی و فنی بالا دارد.

دانلود دیکشنریهای تخصصی حسابداری

دانلود دیکشنری تخصصی انگلیسی به فارسی حسابداری  

 دانلود دیکشنری تخصصی انگلیسی به انگلیسی حسابداری

دانلود گلاسریهای تخصصی حسابداری برای نرم افزار بابیلون ( دانلود نرم افزار بابیلون) 

دانلود اپلیکیشن دیکشنری حسابداری 

دانلود اپلیکیشن تخصصی دیکشنری حسابداری از کافه بازار 

“هزینه خدمات ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی” 

Link: https://amardtarjome.com/page/دیکشنری-تخصصی-حسابداری-27.html

شماره تماسهای پشتیبانی سایت ترجمه آمارد ترجمه

09900890032

09900890042

پشتیبانی از طریق تلگرام سایت تخصصی ترجمه آمارد


09900890032
atrans@

پشتیبانی خدمات ترجمه تخصصی از طریق پست الکترونیک


amardtarjome@gmail.com
info@amardtarjome.com


مرکز خدمات تخصصی ترجمه آمارد، جامعترین دارالترجمه آنلاین ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی متون و مقالات

سایت ترجمه تخصصی آمارد، دارای پروانه فعالیت صنفی از اتحادیه صنف کسب و کارهای مجازی و با کسب مجوزهای لازم و نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و ستاد ساماندهي پايگاههاي اينترنتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، همواره با تكيه بر  4 شعار محوري مركز يعني گسترش خدمات ترجمه تخصصي، بهبود كيفيت خدمات، ارائه خدمات تخصصي ترجمه متون با گارانتيهاي مختلف و ارائه خدمات توسط مترجم متخصص در زمينه مورد نظر، ارائه دهنده خدمات ترجمه مقالات و متون در زمينه هاي مختلف، شامل ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی، ترجمه تخصصی مقالات ISI و ویرایش تخصصی مقالات  ISI در رشته ها و زمینه های مختلف می باشد. خدمات آنلاین ترجمه مقالات و متون تخصصی در این سایت ترجمه برای جوامع هدف مختلف از جمله دانشجویان، شرکتها و نهادهای علمی قابل ارائه می باشد. همچنین، خدمات ویژه مانند نگارش و ویرایش SOP و CV و ساير خدمات ویژه پذيرش تحصيلي، ترجمه و ویراستاری تخصصی کتاب به صورت
کاملا تخصصی و توسط مترجمین کاملا متخصص در هر زمينه در اين وبسايت ترجمه ارائه می گردد.

در سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه علاوه بر ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی، ترجمه متون و مقالات تخصصی از زبانهای عربی، اسپانیایی، آلمانی، هلندی، روسی، سوئدی، ترکی استانبولی، کردی، ایتالیایی و فرانسوی به فارسی، ترجمه تخصصی متون، مقالات و اسناد ژاپنی، کره ای و چینی به فارسی و بالعکس توسط مترجمین در سطح نیتیو به صورت کاملا تخصصی ترجمه می گردد.

خدمات ترجمه تخصصی | ترجمه تخصصی مقاله | ترجمه کتاب | ترجمه متون تخصصی مدیریت | ترجمه فوری | ترجمه تخصصی مقالات برق | نگارش کاور لتر | ترجمه تخصصی مقاله پزشکی | ترجمه متون تخصصی مکانیک | ترجمه تخصصی مقالات ISI | ترجمه با تایپ رایگان | ترجمه محتوا | ترجمه متون تخصصی عمران | نگارش رزومه | نگارش SOP | ترجمه انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی | قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی | قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی | ویرایش مقاله | پارافریز مقاله | انتخاب عنوان مقاله | نگارش مقاله ISI

کليه حقوق اين سايت متعلق به سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه می باشد و کلیه فعالیتهای این سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد Copyright © 2014 – 2020 AmardTarjome.com

دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری آنلاین
دیکشنری انگلیسی به فارسی حسابداری آنلاین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *