ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

خواص دارویی و گیاهی

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید
ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

نرم افزار مترجم تصویر

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید متن انگلیسی داخل تصاویر را ترجمه کنید .

از متن کتاب زبان انگلیسی عکس بگیرید و در چند ثانیه ترجمه ی متن کتاب در اختیار شما قرار میگیرد !!!

همچنین امکان ترجمه ی صوت و متن هم برای شما وجود دارد .

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

امکانات نرم افزار :

-ترجمه ی تصویر

-ترجمه ی صوتی انگلیسی و فارسی

-ترجمه ی متون انگلیسی و فارسی

-تلفظ متون انگلیسی

-امکان اشتراک گزاری و کپی

امیدوارم این نرم افزار برای شما مفید باشد

صفحه اصلی برنامه ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

Translator TransZilla از قدرتمندترین، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های ترجمه ی متن و ترانسلیتور برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا با امروز بیش از 2 میلیون بار از پلی استوری دانلود شده است و با موتورهای قدرتمند گوگل ترانسلیت کار می کند! این برنامه که از 50 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که در محیطی ساده و کاربرپسند متن های خود را به بهترین نحو ممکن و با سرعتی بالا ترجمه کنید. این برنامه دارای دو کادر می باشد که شما می توانید متن ها خود را هر چه قدر که باشد در کادر بالایی کپی کنید و در کادر پایین ترجمه ی آن را به هر زبانی که مایل …


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

91 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 13.000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

78 بازی جدید امروز قرار گرفت

‏‏توجه: Fast Translate  اولین نرم افزار اندرویدی مترجم سخنگو انگلیسی زبان بصورت آفلاین می باشد.(سریعترین مترجم و دیکشنری)‏دیگر هزینه های چند ده هزار تومانی برای خرید یک مترجم نپردازید و Fast Translate  تمامی خواسته های شما را براورده می نماید.‏شما با نصب Fast Translate  بر روی تلفن همراه خود از امکانات زیر برخوردار می شوید:‏1-ترجمه متن انگلیسی به فارسی و بالعکس‏2-تلفظ صحیح و شمرده کلمات و جملات‏3-دیکشنری کاملا رایگان و حرفه ای‏…‏اپلیکشین Fast Translate جایگزینی برای نرم افزار های گران قیمت برای ترجمه‏بهترین ها در دستان شماست.‏دیگر نگران عدم دسترسی به اینترنت نباشید،زیرا Fast Translate را میتوانید داشته باشید.‏همین حالا اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید   

‏‏رفع مشکل پرداخت‏تغییرات گرافیکی‏رفع برخی مشکلات

استفاده از مطالب وب‌سایت مایکت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

وقتی سخن از ترجمه خودکار بخصوص ماشینی به میان می‌آید. ترجمه گوگل یا به قول کاربران اینترنتی گوگل ترنزلیت یا گوگل ترانسلیت حرف اول را می‌زند. بسیاری اوقات به دنبال برگردان آهنگ خاصی هستیم یا می‌خواهیم نرم‌افزار ترجمه‌ای پیدا کنیم که به صورت آنلاین متن انگلیسی را به فارسی تبدیل کند. وبگاه ما پاسخگوی این نیاز کاربران است. در این وب‌گاه می‌توانید کلمه یا جمله خود را وارد کنید، زبان مورد نظر را مشخص کنید و به راحتی جملات خود را ترجمه گوگل کنید. کیفیت سرویس google البته عمومی است و برای ترجمه مقاله لازم است به سایت ترجمه تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کرده و سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است. گوگل ترنسلیت 100 زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می‌کند و روزانه بیش از 200 میلیون نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

در سال 2006، گوگل ترنسلیت بر مبنای آمار بود و از متون سازمان ملل و پارلمان اروپا استفاده میکرد تا پایگاه داده خود را ایجاد کند. این سرویس به جای اینکه مستقیما متن را به زبان مقصد ترجمه گوگل کند، اول به انگلیسی و بعد به زبان مقصد ترجمه گوگل می‌کرد. برای ترجمه گوگل، در بین میلیون‌ها متن جستجو می‌کرد تا مناسب‌ترین الگو را انتخاب کند. در مدل آماری ترجمه گوگل دقت بسیار پایین بود.

در سال 2016، گوگل اعلام کرد که از این به بعد برای ترجمه گوگل از مدل شبکه عصبی استفاده می‌کند. این بدین معناست که گوگل از این پس کل جمله را باهم ترجمه گوگل می کند به جای اینکه قطعه قطعه ترجمه گوگل کند. این مدل باعث شد تا مترجم گوگل بتواند با توجه به متن ترجمه گوگل دقیق تری تولید کند و ترجمه ماشینی آنلاین حاصل به زبان انسان نزدیک تر باشد.

Google translate می‌تواند فرم‌های مختلف از متن و مدیا مانند صوت، عکس، سایت و ویدیو را از زبانی به زبان دیگر (مانند زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) ترجمه گوگل کند. همچنین، مترجم گوگل برای بعضی زبان‌ها امکان تلفظ نیز فراهم کرده است. ترجمه گوگل برای اینکه مانند یک لغت‌نامه واقعی عمل کند، اگر قسمتی از متن مبدا هایلایت شده باشد، عبارت معادل در زبان مقصد را هایلایت می‌کند. همچنین، قادر است تا به طور خودکار زبان متن را شناسایی کند. اگر کاربر از URL در متن اصلی استفاده کرده باشد، Google translate آن قسمت را به صورت hyperlink نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند ترجمه گوگل را در بخش “phrasebook” برای استفاده در آینده ذخیره کند. برای بعضی زبان‌ها، گوگل ترنسلیت قابلیت ترجمه ماشینی آنلاین از روی دست خط انسان را نیز دارد.

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

با توسعه سرویس‌های ترجمه گوگل امکان ترجمه گوگل از روی عکس و ترجمه با دوربین ترجمه گوگل هم اضافه شده است. همچنین دانلود مترجم اندروید گوگل هم فراهم شده است.

برچسب ها: ترجمه گوگل متن ، گوگل ترنسلیت چیست ، ترجمه گوگل عربی به فارسی ، نرم افزار ترجمه ، jv[li ، مترجم آنلاین ، مترجم رایگان گوگل، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه عربی به فارسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه عربی به انگلیسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه رایگان، ترجمه آنلاین، ترجمه گوگل، ترجمه متن انگلیسی

تهران، خیابان فلسطین، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، پلاک 130، واحد 8

تلفن : 45391000

تمامی حقوق نزد شبکه مترجمین ایران محفوظ است.

اگر به دنبال یک برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل کارآمد هستید که بتواند قابلیت هایی مثل ترجمه لغات از انگلیسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و برعکس را ارائه کند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) برای اندروید و iOS می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

استفاده از برنامه های مترجم یا اصطلاحا دیکشنری در اندروید و iOS این روزها کاملا جا افتاده است و تقریبا هر کاربری یک برنامه دیکشنری در گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کند. اما همانطور که می‌دانید تنوع برنامه های دیکشنری اندروید و iOS بسیار زیاد است و شاید برایتان دشوار باشد که از بین این برنامه ها بهترین گزینه های موجود را بیابید!

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل در موبایل کمک

برای حل این مشکل ما قصد داریم در این مقاله اختصاصی به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) پرداخته و لینک دانلود آن ها را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دیکشنری های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

شک و تردیدی نداشته باشید که مترجم گوگل ترنسلیت یا Google Translate یکی از قدرتمندترین و بهترین دیکشنری های اندروید و iOS محسوب می‌شود. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و علاوه بر ترجمه انگلیسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و برعکس از ترجمه تقریبا 100 زبان مختلف دیگر هم پشتیبانی می‌کند! پس با مترجم گوگل ترنسلیت شما قادر به ترجمه هر زبانی خواهید بود. ضمنا این برنامه قابلیت بسیار عالی برای ترجمه عبارات و جملات دارد. این برنامه در اصل ک ابزار آنلاین است اما امکان استفاده از آن در حالت آفلاین هم وجود دارد. برنامه مترجم گوگل ترنسلیت به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه مترجم یا دیکشنری کارآمد به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه مترجم گوگل Google Translate یا ترنسلیت” بپردازید.

برنامه فست دیکشنری (Fastdic) برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال یک برنامه مترجم فارسی با رابط کاربری بسیار ساده و روان هستند. این برنامه کاملا فارسی طراحی شده و قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را ارائه می‌کند. برنامه فست دیکشنری (Fastdic) بارها و بارها توانسته به دلیل کیفیت عملکرد مطلوبش برنده جوایز مختلفی شود و همواره از بهترین دیکشنری های اندروید و iOS به شمار آید. خوشبختانه این اپلیکیشن به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل مذکور منتشر شده اما شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شود. برای آشنایی بیشتر با برنامه مذکور به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه فست دیکشنری(Fast Dictionary)-دیکشنری” بپردازید.

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی Merriam-Webster Dictionary برای آن دسته از افرادی مناسب است که اصلا دنبال ترجمه کلمات از انگلیسی به زبان فارسی یا دیگر زبان ها نباشد و بخواهند معادل کلمات انگلیسی مورد نظرشان را به همان زبان پیدا کنند! اپلیکیشن مترجم Merriam-Webster Dictionary هم اکنون یکی از بهترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی موجود برای موبایل است که به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و قابل دانلود خواهد بود. البته این برنامه شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

 

اگر به دنبال دانلود یک دیکشنری انگلیسی به فارسی یا برعکس قدرتمند هستید که علاوه ترجمه ساده کلمات، این امکان را در اختیارتان قرار دهد که فایل های پی دی اف را در گوشی خود اجرا و به طور آنی کلمات مورد نظرتان را مشخص و با دیکشنری مورد نظر ترجمه کنید، همین حالا برنامه دیکشنری هوشمند + 142 دیکشنری آفلاین را دانلود کنید. متاسفانه این برنامه فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود. توسعه دهنده این برنامه هم یک توسعه دهنده ایرانی است. اپلیکیشن مذکور حجمی پایین (در حدود 20 مگابایت) دارد و هم اکنون بیش از 200،000 دانلود را در کافه بازار داشته است و جالب تر از همه اینکه رتبه دریافتی از کاربرانش 5 ستاره بوده است.

 

برنامه مترجم Dictionary.com هم یکی دیگر از دیکشنری های قدرتمند موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود که به صورت رایگان منتشر شده و کیفیت عملکرد عالی دارد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ترجمه انگلیسی به انگلیسی لغات مورد نظرتان را انجام دهید، بنابراین اگر به دنبال ترجمه انگلیسی به فارسی هستید، برنامه Dictionary.com چندان به درد شما نمی‌خورد.

 

دیکشنری آکسفورد یا همان Oxford Dictionary هم یکی دیگر از بهترین برنامه های مترجم موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود که طبیعتا از ترجمه انگلیسی به فارسی پشتیبانی نخواهد کرد و فقط قابلیت ترجمه انگلیسی به انگلیسی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر شده و فیدبک کاربرانش در گوگل پلی و اپ استور به وضوح نشان دهنده کیفیت آن خواهد بود. اگر به نبال یک برنامه مترجم یا دیکشنری انگلیسی به انگلیسی قدرتمند هستید، شک نکنید که Oxford Dictionary یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

متاسفانه دیکشنری PICoDIC از آن دسته اپلیکیشن های کارآمدی است که شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود و فقط یک نسخه اندرویدی دارد. این برنامه مترجم از ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس پشتیبانی می‌کند و در نسخه جدید آن شاهد اضافه شدن دیکشنری تصویری و امکان تلفظ واژه های مد نظر به زبان هایی همچون روسی، فرانسوی و غیره هستیم. دیکشنری PICoDIC به صورت رایگان منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل در موبایل کمک

اگر به دنبال یک برنامه دیکشنری هستید که رابط کاربری بسیار ساده ای داشته باشد و البته فقط امکان ترجمه انگلیسی به انگلیسی را ارائه کند، شک نکنید که برنامه Dictionary یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این اپلیکیشن مثل اغلب دیکشنری های دیگر از تلفظ کلمات جستجو شده هم پشتیبانی می‌کند. ویژگی جالب تر برنامه Dictionary آن است که از بخش های خاصی برای یادگیری کلمات و اصطلاحات انگلیسی بهره می‌برد. بنابراین با برنامه Dictionary علاوه بر داشتن یک دیکشنری همراه، می‌توانید به یادگیری زبان انگلیسی هم بپردازید.

برنامه Dictionary Linguee هم یک مترجم انگلیسی به انگلیسی است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. رتبه‌ای که این برنامه از کاربرانش دریافت کرده بسیار جالب توجه بوده و آن را به یکی از بهترین برنامه های دیکشنری موبایل تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد اما دایره لغات تحت پشتیبانی آن بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. ضمنا برنامه Dictionary Linguee علاوه بر زبان انگلیسی از چند زبان دیگر مثل فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. برنامه مذکور با دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

دیکشنری سپنتا برای کسانی مناسب است که به دنبال نصب یک برنامه مترجم بسیار ساده و آفلاین در گوشی اندرویدی خود هستند که از لغات متعددی پشتیبانی کند. برنامه مذکور حدود 100،000 کلمه را تحت پشتیبانی قرار داده و از ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی پشتیبانی به عمل می‌آورد. تغییر زبان انگلیسی در محیط برنامه به راحتی با تغییر زبان کیبورد انجام می‌شود. پس اگر به دنبال یک مترجم ساده و آفلاین انگلیسی به فارسی و برعکس هستید، برنامه دیکشنری سپنتا را از دست ندهید.

مترجم یا دیکشنری English Dictionary – Offline هم از ترجمه انگلیسی به انگلیسی پشتیبانی می‌کند. این برنامه یک رابط کاربری بسیار ساده و روان دارد اما کلماتی که توسط آن پشتیبانی می‌شوند بسیار گسترده خواهند بود. این دیکشنری به صورت آفلاین کار می‌کند، بنابراین در حین استفاده از آن نیازی به وصل بودن اینترنت نخواهید داشت. اپلیکیشن English Dictionary – Offline همچنین از بخش اختصاصی برای انجام بازی های کوتاه و خاصی به منظور یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در موبایل کمک

کار کردن با دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) بسیار ساده بوده و مجموعه لغات تحت پوشش آن گسترده است. این موضوعات سبب شده که ما دیکشنری مذکور را در لیست بهترین برنامه های مترجم موبایل خود جای دهیم. متاسفانه دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) شامل نسخه سازگار با سیستم عامل iOS نمی‌شود و فقط با اندروید سازگاری دارد. این دیکشنری از ترجمه انگلیسی به فارسی پشتیبانی می‌کند و توضیحات هر کلمه را به انگلیسی هم ارائه خواهد کرد. بنابراین اگر علاقمند ترجمه انگلیسی به انگلیسی باشید هم می‌توانید از برنامه دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) استفاده کنید.

استفاده از برنامه آرا دیکشنری بسیار ساده بوده و روان بودن رابط کاربری آن یکی از اصلی ترین نقاط قوت این برنامه مترجم اندرویدی محسوب می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید به ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی لغات مختلف مورد نظرتان دسترسی یابید. برای جستجوی هر لغت فقط کافیست که آن را به زبان انگلیسی یا فارسی در فیلد جستجوی برنامه وارد کرده و معادل آن را در حالت مخالف مشاهده کنید. برنامه آرا دیکشنری به صورت رایگان برای اندروید عرضه شده و به طور کاملا آفلاین قابل استفاده خواهد بود.

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

برنامه مترجم Offline Dictionary – Dict Box یکی دیگر از محبوب ترین دیکشنری هایی است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و از ترجمه انگلیسی به انگلیسی و بسیاری از زبان های دیگر پشتیبانی می‌کند. این برنامه حتی می‌تواند نقش یک دیکشنری عربی به انگلیسی و برعکس باکیفیت را هم ایفاء کند. با این وجود متاسفانه زبان فارسی در لیست زبان های قابل پشتیبانی اپلیکیشن Offline Dictionary – Dict Box جای ندارد.

این بار نوبت به یک برنامه مترجم انگلیسی به فارسی و بر عکسی می‌رسد که خوشبختانه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. این برنامه Persian Dictionary – Dict Box نام داشته و به صورت رایگان برای دو سیستم عامل مذکور منتشر شده است. کیفیت عملکرد اپلیکیشن Persian Dictionary – Dict Box بسیار بالا بوده و این موضوع از رتبه‌ای که برنامه از سوی کاربرانش دریافت کرده است مشخص خواهد بود. اگر به دنبال نصب یک مترجم یا دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس عالی در آیفون، آیپد یا گوشی اندرویدیتان هستید، شک نکنید که Persian Dictionary – Dict Box یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. جالب است بدانید که این اپلیکیشن از ترجمه برخی جملات هم پشتیبانی می‌کند.

برنامه English Persian (Farsi) Dictionary Free یکی دیگر از اپلیکیشن های مترجم یا دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکسی است که فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و شامل نسخه‌ سازگار با اندروید نمی‌شود. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و به صورت کاملا آفلاین قابل استفاده خواهد بود. ضمنا همانطور که از نام این برنامه مشخص است، اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود و نصب خواهد بود.

برنامه موبو دیکشنری شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود و فقط در دستگاه های اندرویدی قابل نصب و استفاده است. این برنامه از ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس پشتیبانی می‌کند و حجم پایین آن سبب شده که به یکی از محبوب ترین برنامه های مترجم موجود در کافه بازار تبدیل شود. برای استفاده از موبو دیکشنری نیازی به اینترنت ندارید. یکی از نقاط قوت این برنامه مربوط به نمایش متضاد کلماتی می‌شود که سرچ می‌نمایید. رابط کاربری ساده و سرویس ترجمه شناور هم از دیگر ویژگی های خاص برنامه موبو دیکشنری محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) برای اندروید و iOS پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دیکشنری های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد 2

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

خانه » بلاگ » آموزش تصویری سایر زبان ها » ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه که حتما باید دانلود کنید!

در این مقاله کاربردی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ترجمه (موبایل و کامپیوتر) که حتما باید بر روی گوشی و سیستم خود نصب کنید را جهت دانلود رایگان قرار می دهیم. این نرم افزارها دارای تلفظ آمریکایی و انگلیسی بوده، بصورت آفلاین کار می کنند و بدون شک بهترین های موجود در دنیا می باشند که تقریبا از همه زبان ها به زبان فارسی و بر عکس ترجمه می کنند.

در مورد نرم افزار ترجمه باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر نرم افزارهای مترجم دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه ترجمه از هر زبانی به زبان دیگر، بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

≡    لینک دانلود برای اندروید

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

این مترجم که بعنوان مترجم پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

از دست ندهید: دانلود رایگان ۵ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی pdf (مبتدی-پیشرفته)

نرم افزارهای ترجمه کامپیوتر محدود هستند و در حال حاضر تنها مترجم های بدردبخور که بدون اینترنت می توانید استفاده کنید، بابیلون و لینگو هستند که معرفی می کنیم، ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین نرم افزارهای ترجمه در زمینه ترجمه همه زبان های زنده دنیا به یکدیگر می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات را به زبان های مختلف تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

نرم افزار های ترجمه هر روز پیشرفته تر و هوشمندتر می شوند. حتما پیشنهاد می کنیم از نسخه های آنلاین آنها استفاده کنید. هر گونه نظری درباره نرم افزارهای ترجمه دارید در بخش نظرات با ما مطرح نمایید.

اقا ممنون. عالیه این

خوب جامع کامل…عالییی

سلام ، کدام نرم افزار عالیه ؟

متاسفانه هیچ کدوم برای متن خوب نیست.فقط سایت فرازین میتونه خوب باشه اونم باز واسه من کافی نیست.

من مترجم فرازین رو پیشنهاد میکنم از گوگل ترنسلیت هم بهتر کار میکند!واقعا عالی هست حتما امتحانش کنید خیلی خوب ترجمه میکنه!فق به صورت آنلاین باید باهاش کار کنید(برای کامپیوتر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

افزایش اعتماد به نفس

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی

ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید
ترجمه متن انگلیسی به فارسی اندروید
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *