دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

خواص دارویی و گیاهی

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا
دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

خانه » بلاگ » آموزش تصویری سایر زبان ها » دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های پزشکی با تلفظ

در این مقاله کامل، با کمک تجربیات اساتید مختلف در دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات پزشکی معتبر ایران و جهان، ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های پزشکی (اصطلاحات، واژگان کاربردی، متن و…) برای موبایل و کامپیوتر را جهت دانلود شما قرار می دهیم. دقت کنید که همه این دیکشنری ها دارای تلفظ می باشند و دایره واژگان و اصطلاحات آن ها کاملا بروز می باشد. این دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) هستند. اگر اینترنت دارید توصیه ما استفاده از این سرویس و همچنین این سرویس می باشد.

زمانی دیکشنری های پزشکی بصورت جداگانه عرضه می شدند و عمدتا دیکشنری های آکسفورد، لانگمن و … برای این منظور، به تنهایی کافی نبودند. در این مطلب ۳ دیکشنری موبایل به شما معرفی می کنیم که تقریبا تمامی اصطلاحات پزشکی را در خود دارند و دیکشنری های پزشکی کاملی می باشند که بر روی گوشی شما به راحتی نصب می شوند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید و آیفون بهترین هستند و تقریبا قابل مقایسه با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

گوگل ترنسلیت نه تنها در زمینه دیکشنری پزشکی، که بطور کلی در حیطه دیکشنری های هر رشته و زبانی بدون شک بهترین است. گوگل نه تنها دقت زیادی در ترجمه واژگان، بلکه به لطف هوش مصنوعی قوی و کار زیاد بر روی آن، حالا می تواند تا حد قابل قبولی جملات پزشکی را هم ترجمه کند. تنها کاری که باید بکنید این است که این دیکشنری را نصب کنید و سپس دیکشنری مد نظرتان (medical) را از داخل خود برنامه دانلود کنید:دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

≡    لینک دانلود برای اندروید

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون پزشکی را برای شما به خوبی ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

دیکشنری پزشکی سلامت شامل مجموعه ای از واژگان تخصصی رشته پزشکی ، مخفف ها و اصطلاحات پزشکی ، توضیحاتی در خصوص برخی بیماریها و داروهای مختلف (تقریبا ۱۲۰۰ دارو) و راهنمای علائم آزمایشات پزشکی می باشد. همچنین اصطلاحاتی از رشته های روانشناسی و زیست شناسی نیز در این مجموعه وجود دارد.این برنامه تجاری و درون پرداخت است. قبل از خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می توانید برنامه را به طور کامل و نامحدود بررسی و استفاده نمایید، سپس در صورت تمایل برای استفاده آفلاین و حذف تبلیغات لایسنس را خریداری نمایید.

≡    لینک دانلود از کافه بازار

 

از دست ندهید: لیست ۵۰۰ کلمه مهم و پرکاربرد زبان انگلیسی با معنی فارسی

دیکشنری های پزشکی در مورد کامپیوتر خیلی کار شده نیستند. اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت ما فقط مترجم بابیلون را پیشنهاد می کنیم:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه اصطلاحات پزشکی می باشد که به راحتی می توانید دیکشنری های مخصوص رشته خود را بعد از نصب بر روی آن نصب کنید تا به یک دیکشنری تمام عیار بدل شود. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. در زمینه دیکشنری های مختلف خصوصا پزشکی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های پزشکی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی مختص پزشکان و پرستاران را اینجا دریافت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی

Link: https://manatarjome.com/news/دانلود-دیکشنری-تخصصی-انگلیسی-به-فارسی-رشته-پزشکی-5.html

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

سوال خود را با ما در میان بگذارید

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

تمامی خدمات این سامانه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. حقوق مادی و معنوی برای مرکز مانا ترجمه محفوظ می باشد.

ترجمه، ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی، ترجمه متون تخصصی، ترجمه آنلاین، سایت ترجمه مقاله، سایت ترجمه تخصصی، ترجمه کتاب، ترجمه چکیده پایان نامه، ترجمه  انگلیسی به فارسی مقاله، ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله، ترجمه فوری مقاله و متون، ترجمه ارزان، ترجمه مقاله ISI، ترجمه تخصصی مقاله برق، ترجمه تخصصی مقاله شیمی، ترجمه تخصصی مقاله کامپیوتر، ترجمه تخصصی مقاله مدیریت، ترجمه تخصصی مقاله مکانیک، ترجمه تخصصی مقاله عمران، ترجمه تخصصی مقاله روانشناسی، ترجمه تخصصی مقاله شیمی، ترجمه تخصصی مقاله مهندسی مواد، ترجمه تخصصی مقاله صنایع، ترجمه تخصصی مقاله کشاورزی، ترجمه تخصصی مقاله ریاضی، ترجمه تخصصی مقاله فیزیک، ترجمه تخصصی مقاله پزشکی،  ترجمه تخصصی مقاله اقتصاد، ترجمه تخصصی مقاله آمار، ترجمه تخصصی مقاله هنر، ترجمه تخصصی مقاله زیست، ترجمه اسناد تجاری، ترجمه مقاله تخصصی، ترجمه متون عمومی





دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

 

XTerm Medical Dictionary یکی از اصطلاحات مهم و تخصصی که برای دکترها و پزشکان مهم است واژگان پزشکی می باشد که امروز در این مطلب از سایت دانلود سافت ور نرم افزار دیکشنری پزشکی را اماده کرده ایم که به صورت دیکشنری کوچک ولی با قابلیت های زیادی است که قابلیت تعاریف تخصصی اصطلاحات ، اصطلاحات مخفف شده و … را دارد. نرم افزار دیکشنری پزشکی XTerm Medical Dictionary که یک بانک اطلاعات مهم و بزرگ که قابلیت آپدیت این بانک اطلاعات به صورت رایگان را دارید و می توانید فرهنگ لغت پیشرفته پزشکی که قابلیت جستجو را دارد استفاده کنید و دیگر نیازی به یک کتاب و یا فرهنگ لغت نیست زیرا نرم افزار بر روی کامپیوتر شما نصب می شود و همیشه می توانید از آن بهره ببرید قابلیت ترجمه کلمه ها و عبارات به زبان انگلیسی را دارید.

با عضویت در خبرنامه سایت جدیدترین مطالب را هر روز در ایمیل خود مشاهده فرمایید

فایرفاکس

ورژن 76

گوگل کروم

ورژن 81

اینترنت دانلود منیجر

ورژن 6

فلش پلیر

ورژن 32

کا ام پلیر

ورژن 4

نرو

تلگرام

وین رار

ورژن 5

ویندوز

اسکایپ

ورژن 7 , 8

مرورگر اپرا

ورژن 68

آنی دیسک

ورژن 5

فتوشاپ

ورژن 19

دریم ویور

ورژن 20

تیم ویور

ورژن 13

مشترک دانلود سافت ور شوید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید. با اشتراک در سایت ، جدیدترین مطالب روزانه به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

تمام حقوق قالب و محتوا برای سایت محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت

بسیاری از اوقات دسترسی به اینترنت وجود ندارد یا مشکل است و از طرفی برای زبان‌آموزان و مترجمان دسترسی به دیکشنری معتبر و آفلاین انگلیسی لازم است که اگر در درک معنای واژه‌ای دچار مشکل شدند، از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه، بهترین دیکشنری های آفلاین رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS و آیفون را معرفی کرده‌ایم و همچنین، مروری بر بهترین نرم‌افزارهای دیکشنری کاملا رایگان برای ویندوز داشته‌ایم.

در این بخش، روی بهترین دیکشنری های آفلاین رایگان برای اندروید و iOS و آیفون تمرکز خواهیم کرد که در هر موقعیتی به‌کارتان خواهند آمد.

این دیکشنری برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS و آیفون موجود است. اپلیکیشن مریام وبستر معانی و واژگان مترادف و متضاد یک واژه را ارائه می‌دهد و تلفظ واژۀ موردنظر را نیز به کاربران می‌آموزد. اگر احیاناً کسی به دنبال این بود که جستجوی صوتی انجام دهد، می‌تواند در این نرم‌افزار که کاربری و ناوبری راحتی دارد از چنین قابلیتی هم استفاده کند.

نقد و بررسی بهترین مترجم‌های ماشینی در دنیا

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

بهترین مترجم آنلاین متن در سال ۲۰۱۹ از ۶ دیدگاه

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که، وقتی این نرم‌افزار را دانلود کنید، می‌بینید که در مقایسه با سایر دیکشنری ها به‌نسبت سنگین است؛ علت آن است که این نرم‌افزار فایل‌ها را به‌منظور عملیات آفلاین دانلود می‌کند که همین امر هم آن را به بهترین واژه‌نامۀ آفلاین برای اندروید و iOS و آیفون بدل می‌سازد. با مریام وبستر، به پکیج کاملی از دیکشنری های آفلاین دست می‌یابیم که می‌توانند در مواقع لزوم به کمک کاربران بیایند.

دیکشنری مریام وبستر آفلاین تنها یک بار حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند و بعد از به راحتی و رایگان از آن استفاده می‌کنید و همیشه در گوشی یا تبلت شما آماده به کار است. به گفته خیلی‌ها بهترین اپلیکیشنی که می‌توانید به رایگان پیدا کنید همین خواهد بود!

امکانات جدیدترین نسخه دیکشنری Merriam-Webster

امکانات اضافی دیکشنری Merriam-Webster برای کاربران iOS

این دیکشنری که مورد اعتماد دانشجویان و حرفه‌ای‌های سراسر دنیاست نه فقط فرهنگ لغتی ساده، بلکه اصطلاح‌نامه را در اختیارتان قرار می‌دهد. با اینکه این دیکشنری اساساً برای ارائۀ اطلاعات دربارۀ معنی، واژگان مترادف و متضاد و تلفظ یک واژه به اینترنت نیاز دارد، قابلیت‌هایی را نیز در اختیارتان می‌گذارد که به‌واسطۀ آن‌ها می‌توانید به‌صورت آفلاین هم به دیکشنری دسترسی داشته باشید، بدون آنکه در هیچ یک از مؤلفه‌های آن نقصی احساس کنید. این برنامۀ کاربردی، که از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS و آیفون پشتیبانی می‌کند، در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یافت!

امکانات دیکشنری آفلاین dictionary.com

امکانات نسخه پولی

امکانات اختصاصی iOS در اپلیکیشن dictionary.com

اگر احیاناً کسی پیدا شود که طرفدار پروپاقرص رابط کاربری آنچنانی نباشد و دنبال نرم‌افزاری آسان‌کاربرد و فاقد تبلیغات باشد، در آن صورت، با وُردوِب زده است توی خال. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای تازه‌واردهای فناوری و کسانی است که مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستند.

این نرم‌افزار توانسته است در قلب مردم کل دنیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. با دربرداشتن بیش از ۲۸۵۰۰۰ واژه و عبارت و حدود ۸۵۰۰۰ تلفظ متنی، مترادف و سایر جزئیات ضروری، این دیکشنری برای هرکسی چیزی در چنته دارد که ارائه بدهد. این برنامۀ کاربردی، که بر بستر اندروید و iOS و آیفون عرضه می‌شود، نسخۀ صوتی آفلاین هم دارد. این نسخه را به‌صورت جداگانه نیز می‌توان برای هر دستگاه دانلود کرد.

امکانات دیکشنری وردوب

ورد وب ادعا می‌کند که از dictionary.com بهتر است شما هم امتحانش کنید. توجه کنید که اپلیکیشن صوتی آن جداگانه باید دانلود شود

 

در ادامه بحث بهترین دیکشنری های آفلاین به دیکشنری خاصی می‌رسیم که اسمش همان کاربردش است!کاربران iOS و آیفون، متأسفانه این برنامۀ کاربردی فقط از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. با این حال، کاربردش فوق‌العاده سریع و آسان است. از این نرم‌افزار می‌توان برای انجام کارهایی بسیار فراتر از یافتن معنی، مترادف و متضاد استفاده کرد.

این دیکشنری به کاربرانش اجازه می‌دهد به‌راحتی بوکمارک بسازند و بوکمارکهای ساخته‌شده را مدیریت کنند، یادداشت‌های شخصی ایجاد کنند و سابقۀ واژه‌هایی را که پیش‌تر جستجو کرده‌اند ببینند. این برنامۀ کاربردی تم‌ها و دکمه‌های شناور مختلف، گزینۀ تبدیل متن به گفتار و چندین قابلیت دیگر برای دیکشنری‌بازها دارد. بهترین بخش ماجرا این است که نرم‌افزار می‌تواند به‌صورت آفلاین به کار برده شود و کاملاً هم رایگان است!

برخی از امکانات آفلاین اینگلیش دیکشنری

می‌توان از این برنامۀ کاربردی، که هم نسخۀ آنلاین دارد و هم آفلاین، برای یافتن معانی واژه‌ها، آن هم از معتبرترین منابع، استفاده کرد. همچنین، کاربر در این برنامه به‌صورت رایگان به واژه‌نامۀ پزشکی‌ و ترجمۀ متون انگلیسی به چندین زبان دیگر برای فهم آسان دسترسی خواهد داشت.

 

کسانی که اهل کشورهایی هستند که انگلیسی زبان بومی‌شان نیست می‌توانند به‌راحتی از این خدمت استفاده کنند. کاربران همچنین می‌توانند در این برنامۀ کاربردی بازی کنند و هر روز روی گوشی‌های هوشمندشان یک واژۀ جدید یاد بگیرند.

برخی امکانات دیکشنری فارلکس

مواردی که در بالا نام بردیم برنامه‌های کاربردی یا ابزارهای بسیار خوبی برای کسانی هستند که می‌خواهند زبان انگلیسی را درک و هضم کنند و بر آن مسلط شوند. این بهترین دیکشنری های آفلاین رایگان اندروید و iOS و آیفون برای چنین افرادی نعمت بزرگی محسوب می‌شوند. امیدواریم شما هم بتوانید از امکانات حیرت‌انگیز برنامه‌های کاربردی مذکور استفاده کنید تا وضعیت زبان و مهارت‌های ارتباطی‌تان را بهبود بخشید. دیدگاه‌تان دربارۀ برنامه‌های کاربردی توصیف شده را در بخش نظرات برای‌مان بنویسید.

اینترنت میتواند پاسخ تمامی سؤالات‌تان را بدهد؛ آخر تقریباً دربارۀ هر موضوعی که در دنیا وجود دارد دریایی از اطلاعات را در خود جای داده است. اما این حقیقت را نیز نمی‌توانید کتمان کنید که گاهی اوقات اینترنت در دسترس نیست. اگر در شرایطی قرار بگیرید که به اینترنت دسترسی نداشته باشید و مجبور باشید با متنی سروکله بزنید که لغات چندان آسانی ندارد، چه می‌کنید؟ همواره می‌توانید منابع را برای استفادۀ آفلاین دانلود کنید، و تا آنجا که به لغات مربوط می‌شود، این جایی است که نرم‌افزارهای واژه‌نامۀ آفلاین می‌توانند زندگی‌تان را تسهیل کنند. با دیکشنری های آفلاین زیر برای ویندوز، معنای واژه‌ها در دسترس‌تان خواهد بود و مجبور نخواهید بود با واژه‌های دشوار کلنجار بروید.

«فری دیکشنری شرکت فارلِکس (Farlex)» که مورد تحسین همگان است شاید جامع‌ترین واژه‌نامۀ موجود در اینترنت باشد. بهتر از آن اینکه این شرکت اکنون نسخۀ رایگان آفلاینی از این دیکشنری را عرضه کرده است که به شما اجازه می‌دهد حتی وقتی به اینترنت وصل نیستید به معانی کلمات دسترسی داشته باشید.

برخی امکانات فری دیکشنری یکی از بهترین دیکشنری‌های دنیا

نرم‌افزار وُردوِب یکی از بهترین دیکشنری های موجود است. این دیکشنری معنای بیش از ۸۵۰۰۰ واژه و عبارت را در خود جای داده است، که می‌توانید تنها با یک کلیک به تمامی‌شان دسترسی داشته باشید. اما فقط این نیست: وُردوِب برای هر واژه یا عبارت، اطلاعات جامعی در چندین حوزۀ دیگر مرتبط با آن واژه یا عبارت مانند واژگان مترادف یا نقش دستوری آن را در اختیارتان می‌گذارد. از جمله بهترین دیکشنری های آفلاین بدون ادعا ولی پرکاربرد!

برخی امکانات نرم افزار دیکشنری ویندوز وردوب

دیکشنری وُردوِب نرم‌افزاری رایگان است اما می‌توانید نسخۀ پولی آن را نیز انتخاب کنید. نسخۀ حرفه‌ای یا پولی این نرم‌افزار حاوی بیش از ۷۰۰۰۰ تلفظ صوتی است. این نسخه حتی امکان افزودن واژه‌های جدید را به شما می‌دهد. به‌علاوه، به کمک نسخۀ پولی این دیکشنری آفلاین می‌توانید منابع دلخواه‌تان را هم در اینترنت جستجو کنید.

اِی‌ای‌دی (AED)، مخفف اَدوَنسد اینگلیش دیکشنری، واژه‌نامۀ آفلاین رایگانی برای ویندوز است که هر آنچه که می‌توانید از یک واژه‌نامۀ آفلاین درخشان انتظار داشته باشید را دارد. این نرم‌افزار مجهز به پایگاه داده‌ای است که معنای بیش از ۴۰۰۰۰۰ واژه را در خود جای می‌دهد. به‌علاوه، اِی‌ای‌دی رابط کاربری مطلوب، شسته رفته و بسیار مدرنی دارد که تجربۀ استفاده از آن را حتی بهتر هم می‌کند.

برخی نرم افزار آفلاین ادونسد اینگلیش

این نرم‌افزار واژه‌نامۀ انگلیسی فوق‌العاده‌ای با پیکره‌ای حاوی بیش از ۱۲ میلیون واژه است که به هیچ وجه امکان اشتباه ندارد. بیایید اعداد را بیشتر بررسی کنیم: این دیکشنری اطلاعات ریشه‌شناسی بیش از ۸۲۰۰۰ واژه و بیش از ۹/۱ رابطه را ارائه می‌دهد که شامل واژگان مترادف، زیرشمول، متضاد، فراشمول و غیره هستند. هم نسخۀ رایگان (استاندارد) و هم نسخۀ پولی دارای ویژگی‌هایی هستند که این دیکشنری را در میان بهترین نرم‌افزارهای واژه‌نامۀ موجود قرار می‌دهند.دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

برخی امکانات دیکشنری سیج که جزء بهترین‌ها و قدیمی‌های این حوزه است.

در این مطلب سعی کردیم پوشش جامعی از بهترین دیکشنری های آفلاین داشته باشیم. با ما در بخش نظرات همراه باشید.

چه بهتر که نرم افزارهای ایرانی هم در این لیست آورده می‌شد. مثلا fastDic و . . .

رمز فایل هاتون چیه؟

با سلام مخاطب گرامی لینک‌های دانلود از سایت‌های اصلی گوگل پلی و … هستند که باید در گوشی همراه دانلود کنید و رمز خاصی ندارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

برای دریافت این برنامه لطفا ابتدا ایران اپس را روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید.

سازنده : افق سافت

دسته : کتابها و مرجع

قیمت :
12000 تومان
دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

نسخه : 1.0.4

حجم : 17.34 MB

دانلود : 0+

اندروید مورد نیاز : 4.0.3, 4.0.4

شامد :

1-2-689495-63-5-40049

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دسترسی به دیکشنری‌های تخصصی رشته‌های پزشکی برای دانشجویان، اساتید، دکتران، پرستاران، کارکنان و علاقمندان آن بسیار حیاتی میباشد. بدین منظور این مجموعه پزشکی را همراه با دیکشنری‌های کاملا تخصصی و معتبر جهانی برای شما دوستان فراهم کردیم. امیدواریم مفید واقع شود. این مجموعه شامل دیکشنری‌های زیر میباشد:
Taber’s Cyclopedic Medical Dictionary
Stedman’s Medical Dictionary
Stedman’s Medical Abbreviations
Dorland’s Pocket Medical Dictionary
Merriam Webster’s Medical Desk Dictionary
Black’s Medical Dictionary 41st Edition
Babylon Medical Dictionary and Encyclopedia
ایران دارو
دیکشنری انگلیسی-فارسی پیشرفته
دیکشنری فارسی-انگلیسی
* شما میتوانید به صورت همزمان در تمام دیکشنریها جستجو کنید.
درباره سری دیکشنری های رومیزی افق بیشتر بدانید:
با توجه به احساس نیاز کاربران به دیکشنری های مدرن با طراحی جدید و ویژگی هایی نظیر راحتی و سرعت جستجو، اندازه کم و در عین حال جامع و کامل بودن، دسترسی سریع و … گروه برنامه نویسی افق اقدام به ساخت سری برنامه های دیکشنری رومیزی کرد. دیکشنری های رومیزی افق دارای ویژگیهایی از جمله موارد زیر میباشند:
    دکمه شناور: این دکمه بر روی دسکتاپ یا لانچر شما قرار میگیرد و شما میتوانید با فشار دادن آن به پنجره جستجوی دیکشنری دسترسی سریع داشته باشید.
    تکمیل خودکار:به هنگام جستجوی لغات ، دیکشنری با این امکان کلمات مورد جستجوی شما را قبل از اینکه آنها را کامل تایپ کنید برایتان پیدا میکند.
    جستجوی فوق سریع:این دیکشنری قادر به جستجوی کلمات با سرعت بالا است و به محض اینکه حرفی را تایپ کنید میتواند لغات مورد جستجو را به شما نمایش دهد.
    پنجره شناور: این پنجره که به کمک دکمه شناور باز میشود این امکان را به شما میدهد که بدون خارج شدن از برنامه ای که در حال استفاده آن هستید، لغت مورد نظرتان را جستجو کنید و دوباره به مطالعه خود ادامه دهید.
    پشتیبانی از صدا و تصویر: ویژگی منحصر به فرد نمایش تصاویر و پخش فایلهای صوتی به صورت آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) + حجم پايين فایلها به همراه کیفیت بالا
    تاریخچه و لیست علاقه مندی ها: نگه داری آخرین جستجوها و امکان علامت گذاری کلمات مورد علاقه
    سرویس مجتمع دیکشنری های رومیزی افق: کلیه دیکشنری های نصب شده بر روی دستگاه شما، از طریق واسط کاربری تعبیه شده در دسکتاپ یا لانچر قابل دسترسی خواهند بود. بدین ترتیب به صورت همزمان به محتوای کلیه دیکشنری ها دسترسی داشته و قادر به جستجو خواهید بود.
    اتصال از راه دور: امکان اتصال از دستگاه های دیگر به دستگاهی که دیکشنری را در آن نصب کرده اید. مثلا با دادن آدرسی IP میتوانید از طریق کامپیوتر خود روی گوشی یا تبلتتان جستجو کنید.
    سایز فوق العاده کوچک: حجم پایین دیکشنری ها بدون دستکاری و حذف محتوای واقعی. کاهش بین ۳ تا ۶ برابری اندازه دیکشنری ها نسبت به برنامه های مشابه
    نمایش صحیح محتوا با رنگ و فرمت بندی مناسب: امکان دسترسی به مراجع تنها با لمس کلماتی که به صورت لینک نمایش داده میشوند.

5000 تومان

5000 تومان

5000 تومان

5000 تومان

5000 تومان

5000 تومان

5000 تومان

5000 تومان

5000 تومان

5000 تومان

اگر میخواهید به هزاران برنامه اندرویدی دسترسی داشته باشید و نهایت لذت استفاده از تلفن هوشمند اندرویدی را تجربه نمایید، ایران اپس بهترین انتخاب برای شماست. از طریق محیط قابل اعتماد ایران اپس در دنیای اپلیکیشن های اندرویدی به گشت و گذار بپردازید و از تجربه استفاده از یک برنامه پرسرعت و کاملا به روز بهره مند شوید.

با تشکر از دانلود شما

بعد از نصب خودکار اپلیکیشن ورزشی مدال و ساخت حساب کاربری در ایران اپس، 10 هزار تومان اعتبار رایگان
دریافت می کنید

آیا مایل به دریافت اعلان‌های ویژه ایران‌اپس هستید؟

جهت رضایت و خرسندی شما ، پشتیبانی فنی ، هفت روز هفته آماده پاسخگویی میباشد.

جهت طراحی نرم افزار اندروید و نمایش تبلیغات خود در وب سایت و تلفن همراه با ما تماس بگیرید

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

ترجمه و آموزش زبان انگلیسی دیکشنری تخصصی تمام رشته ها نرم افزارهای اندروید

ارسال شده توسط سرپرست گروه نرم افزاری موفق

بروز رسانی شده در تاریخ : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دانش برای اندروید ، مجموعه کاملی از (ترجمه و تلفظ لغات و اصطلاحات رشته پزشکی – داروسازی – روانشناسی – زنان و زایمان – دندانپزشکی و شناخت بیماری ها) را به صورت نرم افزاری در اختیار شما قرار میدهد که مناسب برای تمامی افراد مخصوصا دانشجویان است.

دیکشنری تخصصی پزشکی دانش برای اندروید ، جهت استفاده کاربران اندروید برای ترجمه واژه ها و اصطلاحات رشته پزشکی طراحی شده است . این نرم افزار ، با استفاده از بانک لغات غنی (۱۰۰ هزار اصطلاح تخصصی) توانسته نظر بسیاری از استفاده کنندگان دیکشنری را به خود جلب نماید. دامنه لغات تخصصی گردآوری شده در این نرم افزار کاربر را قادر می سازد که بتواند تخصصی ترین موضوعات را با کمک این دیکشنری سریعتر و با دقت بیشتری مطالعه نماید.

ترجمه اصطلاحات تخصصی رشته پزشکی

امکان ترجمه اصطلاحات فنی در همه بخشهای محیط اندروید (اینترنت – PDF – تکست و ….) ، کافیست لغت را در هر قسمت نرم افزارهای اندرویدی مانند پی دی اف خوان ها یا مرورگرهای اینترنت و .. انتخاب کرده و از قسمت اشتراک گذاری ، دیکشنری پزشکی دانش را انتخاب نمایید ، بلافاصله دیکشنری اجرا شده و لغت مورد نظر را برای شما ترجمه خواهد کرد.

ترجه لغات و اصطلاحات به صورت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی.

جستجوی لغات در دو حالت ( جستجوی هوشمند – جستجوی پیشرفته )

امکان جستجو لغات با سرعت بالا !

امکان تغییر اندازه فونت ترجمه.

جستجوی صوتی اصطلاحات فارسی و انگلیسی (آفلاین یا آنلاین)

تلفظ صوتی (بدون نیاز به اینترنت)

دیکشنری تخصصی پزشکی دانش برای اندروید ، هوشمند بوده و اگر شما در زمان استفاده از قابلیت جستجوی صوتی و یا وارد کردن لغت از محیط اندروید ، اصطلاح مورد نظر را اشتباه تلفظ و یا وارد نمایید ، نرم افزار به صورت خودکار آن را تصحیح کرده و همچنین در صورت نیاز ، لغات مشابه آن را برای شما به نمایش در می آورد .

شما میتوانید لغات مورد علاقه خود را در لیست علاقه مندی ها قرار دهید.

همچنین لغات اختصاصی خود را به صورت شخصی در نرم افزار وارد کرده و از آن استفاده کنید.

قابل نصب بر روی اندروید ۴ و بالاتر

*** توصیه می شود قبل از نصب نسخه جدید نرم افزار ، ابتدا نسخه قدیمی را پاک کرده و بعد اقدام به نصب ورژن جدید نمایید***

*** نظرات و پیشنهادات خود را درباره این نرم افزار در بخش (نظرات و پیشنهادات داخل نرم افزار) و یا (دیدگاه ها در پایین همین صفحه) ثبت نمایید ***

*** دریافت بروز رسانی این نرم افزار به صورت رایگان فقط در وب سایت ما ***

طراحی نرم افزار : مهندس پژمان پناهی موفق

دانلود دیکشنری تخصصی رشته پزشکی دانش

نسخه ۱ ، نسخه ۲ ، نسخه ۳ ، نسخه ۴ ، نسخه ۵

       نسخه ۷

دانلود

برچسب اصطلاحات برگه آزمایش, اصطلاحات برگه آزمایشگاه, اصطلاحات پرستاری, اصطلاحات پزشکی, اصطلاحات داروسازی, اصطلاحات دارویی, اصطلاحات دندانپزشکی, اصطلاحات روانشناسی, اصطلاحات زنان و زایمان, اصطلاحات مامایی, دانلود دیکشنری پزشکی, دیکشنری پرستاری, دیکشنری پزشکی, دیکشنری پزشکی اندروید, دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی, دیکشنری پزشکی دانش, دیکشنری پزشکی فارسی, دیکشنری تخصصی, دیکشنری تخصصی پزشکی, دیکشنری تخصصی پزشکی دانش, دیکشنری تخصصی تمام رشته ها, دیکشنری دندانپزشکی, دیکشنری رشته پزشکی, دیکشنری روانشناسی, شناخت بیماری ها, ورزش و سلامت و پزشکی

پژمان پناهی موفق ( کارشناس نرم افزار ، توسعه دهنده و برنامه نویس اپلیکیشن های موبایل ، SEO)

https://www.apkm.ir

بسیار خوب

کامل و خوب . ممنون

با تشکر از برنامه های خوبتون

عالی تشکر

ممنون ، خوب بود

خیلی خوب ، مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا

دیدگاه

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

این وبسایت ارایه دهنده نرم افزارهای طراحی شده توسط گروه نرم افزاری موفق میباشد و کلیه حقوق آن نیز متعلق به این تیم نرم افزاری است .

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا
دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی پزشکی برای کا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *