دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید

خواص دارویی و گیاهی

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید
دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید

⛱ دیکشنری پزشکی سلامت شامل مجموعه ای از واژگان تخصصی رشته پزشکی ، مخفّها و اصطلاحات پزشکی ، توضیحاتی در خصوص برخی بیماریها و داروهای مختلف (تقریبا 1200 دارو) و راهنمای علائم آزمایشات پزشکی می باشد. همچنین اصطلاحاتی از رشته های روانشناسی و زیست شناسی نیز در این مجموعه وجود دارد.

💎 این برنامه تجاری و درون پرداخت است. قبل از خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می توانید برنامه را به طور کامل و نامحدود بررسی و استفاده نمایید، سپس در صورت تمایل برای استفاده آفلاین و حذف تبلیغات لایسنس را خریداری نمایید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.🚫 لطفا در نظر داشته باشید که برای درمان، تهیه و مصرف دارو باید به پزشکان متخصص مراجعه نمایید و اطلاعات ارائه شده در این برنامه نباید برای پیشگیری، تشخیص، درمان و یا هر وضعیت پزشکی دیگری استفاده شود و ما هیچ گونه مسئولیتی را در قبال استفاده از توضیحات این برنامه، مصرف خودسرانه داروها و خوددرمانی نداریم.

💎 تلفظ‌های انسانی با کیفیت بالا پخش و ذخیره می‌گردند(در دفعات بعدی دانلود مجدد لازم نیست). برای هر تلفظ کلید جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانید تلفظ دقیق هر واژه را به سرعت گوش نمایید. در صورت در دسترس نبودن تلفظ انسانی تلفظ آفلاین با استفاده از TTS انجام می‌گیرد.

💎دامنه لغت بی نظیر

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید

۱.  امکان تلفظ متون به دو گویش آمریکایی و بریتانیایی ( روی متن دو بار کلیک نمایید)۲.  بهره مندی از مترجم عکس و سرویس استخراج متن از تصویر برای ترجمه متون۳.  قابلیت جستجوی کلمه‌هایی که املای کامل آنها را نمی‌دانید (به جای بخش‌هایی که نمی‌دانید از علامت * و یا ٪ استفاده نمایید)۴.  پشتیبانی از نسخه‌های مختلف اندروید ، انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی۵.  امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها۶.  امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای تلفظ ، ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )۷.  امکان جستجوی صوتی انگلیسی ، جستجوی فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی۸.  بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )۹.  امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز۱۰. ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین و امکان بهره مندی از تارنماهای دیکشنریهای آنلاین medilexicon.com ، medical-dictionary.com ، drugs.com۱۱. استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس۱۲. بهره‌مندی از ۹ فونت مناسب + امکان تغییر اندازه۱۳. بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن۱۴. رابط کاربری بسیار زیبا و روان۱۵. امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها۱۶. فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام۱۷. امکان انتقال به حافظه۱۸. امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان۱۹. بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)۲۰. امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)۲۱. امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف۲۲. امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت۲۳. امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها ، ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت

منابع:

دیکشنریهای تخصصی پزشکی روان شناسی و زیست شناسیدیکشنری اصطلاحات و کوته نوشتهای پزشکیwikipedia.orgmedical-dictionary.thefreedictionary.commedilexicon.com

📧 ایمیل ما:phoenix.a.app@gmail.com

کلمات کلیدی:دیکشنری تخصصی پزشکی ، مرجع دارو و درمان ، مرجع آزمایشات پزشکی ، اصطلاحات پزشکی ، علائم آزمایشات و مخفف ها ، دیکشنری زیست شناسی ، دیکشنری روان شناسی ، دیکشنری فوق تخصصی ، اصطلاحات پرستاری ، دیکشنری دندانپزشکی ، مهندسی پزشکی ، مشاوره پزشکی ، لغت نامه پزشکی ، واژه نامه پزشکی ، قاموس پزشکی ، آموزش پزشکی ، فرهنگ لغت پزشکی ، مفاهیم پزشکی

شبکه اجتماعی پاتوق

با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش به اشتراک بذار و سرگرم شو رقابت کن و مشهور شو

فالوور بگیر(لایک،ویو،بازدید)

صفحه اصلی / برنامه‌ها / برنامه های اندروید / فرهنگ لغت / Oxford Medical Dictionary v11.1.544 دانلود دیکشنری پزشکی آکسفورد برای اندروید

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید

نسخه آنلاک شده با قابلیت استفاده به صورت آفلاین

در مطالب قبلی سایت APKTOPS اقدام به معرفی چندین دیکشنری مختلف اندروید که با موضوعات تخصصی عرضه شده بودند، کردیم. این بار نیز یکی دیگر از دیکشنری های آکسفورد با موضوع پزشکی را برایتان آماده کرده ایم که Oxford Medical Dictionary نام دارد.

این دیکشنری شامل یک سری ابزارهای کاربردی می باشد که با استفاده از  آن می توانید یادگیری های خودتان را گسترش دهید:

• Dark Theme• New Help Center• Faster start up• Bug fixes and performance improvements

دسته‌بندی:

پزشکی

توسعه دهنده:

MobiSystems

آخرین نسخه:

11.1.544

زمان انتشار:

2014-11-26

زمان بروزرسانی:

2019-12-03

رتبه‌بندی محتوا:

Everyone 10+

این برنامه در:

الزامات:

4.1

عنوان:

لینک مطلب:

نام لینک خراب

ایمیل شما:

توضیحات:

کدام عدد بزرگتر است:14 و 85

عنوان:

لینک مطلب:

شماره نسخه جدید:

لینک دانلود:

ایمیل شما:

توضیحات:

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید

کدام عدد بزرگتر است:4 و 9

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید

سلام میتونیم افلاینشو دانلود کنیم

با عرض سلام و خسته نباشید آقا این رو ک دان کنی بخاطر آفلاین بود باید پول بپردازی نمیشه نسخه کرک این رو پیدا کنید؟ ممنون میشم

سلام نسخه جدید منتشر شد قابلیت دانلود هم داره

سلام، اگه امکان داره نسخه جدید رو بزارید.

سلام منتشر شد

جهت دریافت آخرین مطالب منتشر شده ایمیل خود را وارد نمایید تا در خبرنامه سایت عضو شوید:

خانه » بلاگ » آموزش تصویری سایر زبان ها » دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های پزشکی با تلفظ

در این مقاله کامل، با کمک تجربیات اساتید مختلف در دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات پزشکی معتبر ایران و جهان، ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های پزشکی (اصطلاحات، واژگان کاربردی، متن و…) برای موبایل و کامپیوتر را جهت دانلود شما قرار می دهیم. دقت کنید که همه این دیکشنری ها دارای تلفظ می باشند و دایره واژگان و اصطلاحات آن ها کاملا بروز می باشد. این دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) هستند. اگر اینترنت دارید توصیه ما استفاده از این سرویس و همچنین این سرویس می باشد.

زمانی دیکشنری های پزشکی بصورت جداگانه عرضه می شدند و عمدتا دیکشنری های آکسفورد، لانگمن و … برای این منظور، به تنهایی کافی نبودند. در این مطلب ۳ دیکشنری موبایل به شما معرفی می کنیم که تقریبا تمامی اصطلاحات پزشکی را در خود دارند و دیکشنری های پزشکی کاملی می باشند که بر روی گوشی شما به راحتی نصب می شوند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید و آیفون بهترین هستند و تقریبا قابل مقایسه با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

گوگل ترنسلیت نه تنها در زمینه دیکشنری پزشکی، که بطور کلی در حیطه دیکشنری های هر رشته و زبانی بدون شک بهترین است. گوگل نه تنها دقت زیادی در ترجمه واژگان، بلکه به لطف هوش مصنوعی قوی و کار زیاد بر روی آن، حالا می تواند تا حد قابل قبولی جملات پزشکی را هم ترجمه کند. تنها کاری که باید بکنید این است که این دیکشنری را نصب کنید و سپس دیکشنری مد نظرتان (medical) را از داخل خود برنامه دانلود کنید:

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید

≡    لینک دانلود برای اندروید

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون پزشکی را برای شما به خوبی ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

دیکشنری پزشکی سلامت شامل مجموعه ای از واژگان تخصصی رشته پزشکی ، مخفف ها و اصطلاحات پزشکی ، توضیحاتی در خصوص برخی بیماریها و داروهای مختلف (تقریبا ۱۲۰۰ دارو) و راهنمای علائم آزمایشات پزشکی می باشد. همچنین اصطلاحاتی از رشته های روانشناسی و زیست شناسی نیز در این مجموعه وجود دارد.این برنامه تجاری و درون پرداخت است. قبل از خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می توانید برنامه را به طور کامل و نامحدود بررسی و استفاده نمایید، سپس در صورت تمایل برای استفاده آفلاین و حذف تبلیغات لایسنس را خریداری نمایید.

≡    لینک دانلود از کافه بازار

 

از دست ندهید: لیست ۵۰۰ کلمه مهم و پرکاربرد زبان انگلیسی با معنی فارسی

دیکشنری های پزشکی در مورد کامپیوتر خیلی کار شده نیستند. اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت ما فقط مترجم بابیلون را پیشنهاد می کنیم:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه اصطلاحات پزشکی می باشد که به راحتی می توانید دیکشنری های مخصوص رشته خود را بعد از نصب بر روی آن نصب کنید تا به یک دیکشنری تمام عیار بدل شود. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. در زمینه دیکشنری های مختلف خصوصا پزشکی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های پزشکی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی مختص پزشکان و پرستاران را اینجا دریافت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی

اشاره:

دیکشنری های تخصصی همواره یکی از ملزومات تحصیلی هر دانشجوی رشته های پزشکی می باشد. با پیشرفت علمو تکنولوژی این دیکشنری ها هم مانند سایر کتب، از حالت کلاسیک و کاغذی خود خارج شده و به شیوه مدرن و امروزیشان یعنی ارائه بر روی کامپیوتر و موبایل در آمده اند. در مطلب حاضر دیکشنری تخصصی پزشکی را برایپلتفورم آندروید آماده دریافت کرده ایم. در این دیکشنری تخصصی بالغ بر 100 هزار لغت و واژه تخصصی پزشکی همراه با معانی آنها گنجانده شده است. نکته قابل توجه اینکه، این دیکشنری با وجود رایگان بودنش بر خلاف سایر واژه نامه ها که یا دارای نوعی محدودیت در ساختار خود و یا دارای تبلیغات هستند، کاملا بدون تبلیغات و به صورت جامع ارایه شده است. مفتخریم این دیکشنری ارزشمند (دانلود دیکشنری پزشکی برای آندروید ) را از طریق سرزمین زبان در اختیار شما قرار دهیم.

لینک دانلود دیکشنری پزشکی برای آندروید Medical Dictionary for Android

Download: Medical Dictionary 1.5.ir.rar

 

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید

پکیج شش ماهه ی آموزش زبان انگلیسی توسط سرکار خانم اسکات از کشور انگلستان :

برای اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید تا به صفحه ی اختصاصی این محصول وارد شوید.

از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر مشاوران سرزمین زبان آماده ی پاسخگویی به شما زبان آموزان می باشند.

شماره های تماس با تیم مشاوره ای سرزمین زبان :

09121035797

02144008685

برای گوش دادن به آموزش های صوتی سرزمین زبان به صورت رایگان به بخش رادیو اینترنتی سرزمین زبان مراجعه کنید.

اگر در  یادگیری زبان انگلیسی تنبلی می کنید و یا هرچه تلاش می کنید نتیجه ای حاصل نمی شود و حتی اگر برای یادگیری زبان انگلیسی با دیگران مشورت می کنید و جواب آن ها به شما جوابی گنگ است پیشنهاد ما خواندن مقالات مشاوره ای و برنامه ریزی سرزمین زبان می باشد.

سرزمین زبان ، سرزمینی به وسعت ایران

ما در سرزمین زبان به یادگیری شما جهت می دهیم

موسسه سرزمین زبان مهرنو تحت شماره 22465و شناسه ملی 10320891155 در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

سرزمین زبان برگزار کننده بیش از ٢٠٠ برنامه موفق در شبکه های سه سیما ، رادیو جوان ، رادیو اقتصاد ، رادیو فرهنگ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با موضوع آموزش زبان انگلیسی

جهت مشاوره رایگان از طرف سرزمین زبان فرم زیر را پر کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Only fill in if you are not human



دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید


دانلود جزوه گرامر انگلیسی




تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه سرزمین زبان است

Stedman’s Medical Dictionary v8.0.250 [Premium] – اپلیکیشن دیکشنری تخصصی پزشکی استدمنز اندروید نسخه پریمیوم به ارزش 54.99 دلار تقدیم شما عزیزان معرفی برای اولین بار در ایران

پزشکی نیز همانند دیگر رشته های تحصیلی دارای اصطلاحات و تعاریف خاص خود می باشد که به خاطر سپردن آن ها بسیار دشوار بوده و بدون داشتن یک مرجع و منبع مطمئن نمی توان به اصطلاحات شنیده شده تکیه نمود. یکی از بهترین راه های فراگیری اصطلاحات مربوط به هر شغلی استفاده از دیکشنری تخصصی آن می باشد که می تواند تاثیر بسزایی در فراگیری علم و دانش تخصصی داشته باشد. Stedman’s Medical Dictionary Full Unlocked عنوان یک دیکشنری تخصصی پزشکی می باشد که توسط MobiSystems برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. بیش از 105 سال از چاپ دیکشنری پزشکی استدمنز می گذرد اما همچنان برترین مرجع پزشکی به شمار می رود و هر چند سال، ویرایش های جدیدی با تعاریف به روز شده از آن منتشر می شود. اخرین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از ان چاپ 28 ام می باشد که به وسیله ی آن می توانید به بیش از 107 هزار اصطلاح و تعریف دسترسی داشته باشید و اطمینان داشته باشید که تمامی اطلاعات موجود در این اپ به وسیله ی مشاورانی حرفه ای بررسی و به روز شده است. به راحتی کلمه ی مورد نظر خود را جست و جو کرده تا در کمتر از چند ثانیه به تعریفی کامل از آن دست پیدا کنید! متخصصان غدد درون ریز، گوش و حلق و بینی، پیراپزشکی و روماتولوژی تنها بخشی از توسعه دهندگان برنامه بوده که خود نوید یک دیکشنری قدرتمند را می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Stedman’s Medical Dictionary اندروید :

اپلیکیشن Stedman’s Medical Dictionary با تکیه بر مجموعه قابلیت های خود و هم چنین دیتابیس عظیمش در زمینه ی گسترش اطلاعات پزشکی توانسته است با پرداخت درون شبکه ی 54.99 دلاری امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی پریمیوم آن را بدون نیاز به هیچ گونه پرداختی از سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v8.0.250 :

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید

* طراحی مجدد صفحه ی اصلی برای دسترسی سریع به توابع* سوایپ برای حذف اصطلاحات از لیست مورد علاقه ها* امکان بازیابی گزینه های حذف شده از منو علاقه مندی ها* گزینه های مرتب سازی لیست علاقه مندی ها* برطرف سازی مشکلات برنامه .

 

فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود  مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید – ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid!

Are you sure?


Send
Cancel

گزارش شما با موفقیت ارسال شد

در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید …
نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.

کاملا کاربری هست

سپاس از همراهیتون
خوشحالیم که برنامه مفید واقع شده
موفق باشید


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

25 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 13.000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

26 بازی جدید امروز قرار گرفت

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید
دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی برای اندروید
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *