معنی کلمه safe mode به فارسی

خواص دارویی و گیاهی

معنی کلمه safe mode به فارسی
معنی کلمه safe mode به فارسی

دیکشنری آموزشی بیاموز، یک دیکشنری آنلاین و رایگان است که با هدف استفاده زبان
آموزان زبان های
انگلیسی، آلمانی و فرانسه طراحی شده. در طراحی این دیکشنری گذشته از استاندارد بودن محتوا، توجه
ویژه ای
به المان های آموزشی شده است.

دیکشنری
انگلیسی

دیکشنری
آلمانی

دیکشنری
فرانسه

دیکشنری
ترکی استانبولی
معنی کلمه safe mode به فارسی

خانه

وبسایت آموزشی

درباره ما

تماس با ما

آموزش
زبان ترکی

آموزش
زبان انگلیسی

آموزش
زبان فرانسه

آموزش
زبان آلمانی

دیکشنری
انگلیسی

دیکشنری
آلمانی

دیکشنری
فرانسه

دیکشنری
ترکی استانبولی

خانه

وبسایت آموزشی

درباره ما

تماس با ما

آموزش
زبان ترکی

آموزش
زبان انگلیسی

آموزش
زبان فرانسه

آموزش
زبان آلمانی

حالت امن روشی برای اجرای ویندوز که با غیر فعال کردن بسیاری از راه اندازهای سخت افزار خاصی انجام می شود. این عمل برای یافتن مشکلات نصب نا صحیح سخت افزار یا نرم افزار به کار می رود. حالت امن فقط برای آزمایش مورد استفاده قرار می گیرد.

جدولیاب سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ + فال راجت نیر هندی امروز

تقویم نجومی امروز سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ | ۸ ذی القعده ۱۴۴۱

حل کردن جدول از بروز آسیب های مغزی پیشگیری می کند

تاریخچه جدول واژه یابی یا جستجوی کلمات یا جدول خط زدنیمعنی کلمه safe mode به فارسی

چرا جدول ها همچنان توسط انسان ها طراحی می شوند؟

راهنمای جامع حل سودوکوی نامتوالی

معمای تیر و کمان چگونه حل می شود؟

نام خیابان ها، میادین، بزرگراه ها و پارک ها قبل و بعد از انقلاب در حل جدول

۱۲۰ رمان برتر ۱۵ سال اخیر ایران در حل جدول

نام آثار ابوالقاسم حالت در حل جدول

حل جدول کیدوکو چگونه است؟

کلمات جدولی که با حرف (ز) آغاز می شوند با معنی آنها

حتمالا تاکنون اگر خودتان تجربه استفاده از سیستم عامل ویندوز در حالت موسوم به 

Safe Mode را نداشتهاید بارها و بارها این اصطالح را شنیدهاید. از این حالت در ویندوز 

برای عیبیابی یا انجام تغییراتی در سیستم عامل یا برنامههایی که در حالت عادی قادر به 

انجام آنها نیستیم استفاده میشود.اما اگر تا امروز فکر میکردید از این حالت تنها معنی کلمه safe mode به فارسی

در سیستم عامل ویندوز میتوان استفاده کرد باید بگویم در اشتباه بوده اید. 

اگر در سیستم عامل ویندوز، بهراحتی میتوانید سیستمعامل را در حالی که برنامههای اضافی اجرا نمیشوند در حالت Safe modeراهاندازی کنید، همین کار را برای دستگاه اندرویدیتان هم میتوانید انجام دهید. Safe Mode اصا به چه درد میخورد؟استفاده از حالت Safe Mode این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا در مواقعی که حافظه موقت گوشی پرشده و کامال درگیر است و به قول معروف گوشی هنگ میکند یا مشکلی مانند کوتاهشدن زمان نگهداشتن شارژ باتری اتفاق میافتد به راحتی به عیبیابی دستگاهتان بپردازید.

 میتوانید گوشی را در حالت Safe Modeراهاندازی کنید و ببینید آیاهنوز مشکل پابرجاست. یا حتی برنامهای که بعد از نصب آن، گوشی دچار مشکل شده و قادربهحذف آن نیستید را پاک کنید.حاال چطور به حالت Safe Modeبرویم؟در نسخه اندروید 4.1 بهباال، برای راهاندازی در حالت Safe Mode کلید روشن و خاموش گوشی را فشار داده و نگهداریدتا منوی تنظیمات خاموش، روشن ظاهر شود. حاال دست خودرا روی گزینه خاموش کردن گوشی نگه دارید، از شما سوال میشود آیا میخواهید گوشی خود را در حالت SafeModeراهاندازی کنید؟ 

طبیعتا باید گزینه OK را انتخاب کنید.در نسخههای قدیمیتراندرویدباید ابتدا گوشی را خاموش کنید سپس با نگهداشتن کلید روشن، خاموش مجدداگوشی را روشن کنید. 

کلید روشن، خاموش را رها کنید و وقتی لوگویی را حین راهاندازیمشاهده کردید، هردو کلید کم و زیاد کردن صدا را با هم فشار دهید. این دو کلید را تاوقتیکه عالمتی به معنی راهاندازی گوشی در حالت Safe Mode در پایین و سمت چپ صفحه نمایش دیده نشده، رها نکنید.چطور عیب و ایراد گوشی را پیدا کنیم؟وقتی دستگاه خود رادر حالت SafeMode)عبارت Safe Mode در پایین و سمت چپ صفحه نمایش نوشته شود(راهاندازی کردید، تنها برنامههایی که هنگام خرید گوشی به طور پیشفرض روی گوشی نصببودهاند را مشاهده خواهیدکرد. برنامههایی که خودتان نصب کردهاید غیرفعال شده و حتی ویجتهایی که روی صفحه قرارداده بودید را مشاهده نخواهید کرد.

 از دستگاهتان در حالتSafe Mode استفاده کنید و ببینید آیا مشکالتی که داشتید اعم از هنگ کردن، ریبوتشدنخود به خود، مشکالت باتری یا کند بودن دستگاه در این حالت رفع شده یا نه؟ اگرعیبی مشاهده نمیکنید بنابراین مشکل از یکی از آن برنامهها یا بازیهایی است که رویدستگاهتان نصب کردهاید.

اگر به نام آن برنامه پی بردهاید میتوانید درحالی که برنامههای نصبیدر این حالت غیرفعال شدهاند آنها را حذف )Uninstall( کنید. با رفتن به قسمت تنظیماتسپس قسمت برنامهها و انتخاب برنامه مورد نظر آن را حذف کنید. اگر بهتازگی برنامهای نصب کردهاید ابتدا همان برنامه را پاک کنید.بعد از پاک کردن برنامهها میتوانید در حالتعادی و نه Safe Mode مجددا آنها را یکییکی نصب کنید تا متوجه شوید مشکل از کدامیک ازبرنامهها بوده است.برای خروج از حالت Safe Mode کافیست دستگاه خود را یکبار خاموش ومجددا روشن کنید. دستگاه شما با بارگذاری همهبرنامههای نصب شده راهاندازی خواهد شد.راهحل دیگری وجود دارد؟

اگر مشکالت زیادی با دستگاهتان دارید و نمیخواهید به عیبیابی آنبپردازید و تنها میخواهید گوشی را به اصطالح بهتنظیمات کارخانهای بازگردانید باید درنظر بگیریدکه اینکار باعث از دست رفتن همه اطالعات شما خواهد شد، بنابراین اول نسخه پشتیبانی تهیه کنید. 

خیلی خیلی ممنون واقعا مطالب کمکم کرد .بازم تشکر

سلام خدا رو شکر – خواهش میکنم 🙂

سلام من گوشیم روی safe modeبود که اشتباه دستم خورد روی یک فولدر حالا هر کاری میکنم نمیتونم پوشمو بیارم لطفا راهنماییم کنید؟

سلام من تبلتم FBI lock شدهخووواااهش میکنم کمکم کنید هر کاری میکنم نمیره رو سیف مودخواهش میکنم کمکم کنید تبلتمم گلکسی نوت ٨ هست

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است.
استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

barsadictionary@gmail.com

Telegram:

@Barsadic

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

حتما در رابطه با “سیف مود” یا همان “Safe Mode” سیستم عامل اندروید شنیده‌اید، اما شاید بنا به دلایل خاصی در رابطه با این مورد اطلاعات دقیق نداشته باشید. سیستم عامل اندروید می‌تواند در شرایط بروز مشکل در عملکرد نرم افزاری و سیستم عامل دستگاه وارد وضعیت سیف مود شود. در این شرایط سیستم عامل اندروید دستگاه به شیوه‌ای راه‌اندازی و اجرا می‌شود که گویا هیچ اپلیکیشن جانبی بر روی آن نصب و راه‌اندازی نشده است. اما چگونه می‌توان در دستگاه‌های اندروید از وضعیت سیف مود خارج شد و مشکل به وجود آمده را رفع کرد؟
ما در این مقاله قصد داریم که روش خارج شدن از وضعیت سیف مود در دستگاه‌های هوشمند اندرویدی و همچنین روش‌های حل مشکل ایجاد شده را به شما عزیزان آموزش دهیم. توصیه می‌کنیم که چنانچه در طول مراحل انجام این فرآیند با مشکلی برخورد داشتید با متخصصی و کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل نموده و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

سیف مود عموما در شرایطی اجرا می‌شود که اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما با مشکلات عملکردی محسوسی مواجه شده باشند. در برخی از شرایط مشاهده شده که ورود به دستگاه به وضعیت سیف مود تنها به دلیل بروز یک مشکل آنی در عملکرد اپلیکیشن خاصی اعمال شده است. در این شرایط با ریستارت کردن دستگاه اندرویدی خود احتمالا مشکل ایجاد شده برطرف می‌شود. بنابراین اگر دستگاه شما وارد وضعیت سیف مود شده در مرحله اول تنها یک‌بار آن را ریستارت کنید. اما چگونه گوشی هوشمند خود را در وضعیت سیف مود ریستارت کنیم؟

دقت داشته باشید که اگر دکمه افزایش و کاهش صدا یا همان Volume گوشی اندرویدیتان خراب شده باشد، احتمالا دستگاه به طور اتوماتیک وارد وضعیت سیف مود می‌شود. به منظور رفع این مشکل حتما به مراکز تعمیر قابل اعتماد مراجعه کرده و دکمه افزایش و کاهش صدای دستگاه خود را تعمیر کنید.

معنی کلمه safe mode به فارسی

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

همانگونه که پیش از این هم اشاره کردیم، بروز مشکل در عملکرد اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی دستگاه‌های اندروید اصلی‌ترین دلیل اجرا شدن اتوماتیک وضعیت سیف مود محسوب می‌شود. بنابراین سعی کنید که اپلیکیشن مخرب مورد نظر را شناسایی کرده و نسبت به حذف آن وارد عمل شوید. دقت داشته باشید که شانس مخرب بودن اپلیکیشن‌هایی که به تازگی در دستگاه خود نصب کرده‌اید نسبت به سایر اپلیکیشن‌های قدیمی‌تر بیشتر است. اما چگونه این اقدام را انجام دهیم؟

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

اگر با حذف اپلیکیشن‌ها و ریستارت کردن دستگاه به جایی نرسیدید و مشکل ایجاد شده همچنان پابرجا بود باید به شیوه دیگری وارد عمل شوید. در این شرایط اگر به طور مداوم از اطلاعات دستگاه خود نسخه پشتیبانی یا بک‌آپ (Backup) تهیه می‌کردید، نسبت به بازیابی (Restore) آخرین نسخه از بک‌آپ خود وارد عمل شوید. اگر از اطلاعات دستگاه خود فایل پشتیبان یا بک‌آپ ندارید مجبور به اعمال فرآیند ریست فکتوری یا وایپ خواهید بود. با فکتوری ریست (Factory Reset) کردن دستگاه تمامی اطلاعات و اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی آن حذف می‌شوند و دستگاه به وضعیت کارخانه باز می‌گردد اما خوشبختانه مشکل اجرای وضعیت سیف مود هم برطرف خواهد شد.

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

اگر بنا به هر دلیلی نمی‌توانید وارد محیط کاربری دستگاه اندرویدی خود شده و گزینه‌های مد نظر را به منظور فکتوری ریست کردن انتخاب کنید باید از بخش ریکاوری مود نسبت به انجام این فرآیند اقدام کنید. بدین منظور مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

پس از انجام مراحل فوق دستگاه هوشمند شما وایپ شده و اطلاعات پیشین نصب شده بر روی آن از بین خواهند رفت. این روش مطمئنا آخرین گزینه‌ای خواهد بود که آن را انتخاب می‌کنید. دقت داشته باشید که اگر در گوشی هوشمندتان حساب کاربری گوگل خود را وارد کرده باشید، اطلاعاتی همچون لیست مخاطبین، جیمیل‌، خریدهایتان از گوگل پلی و… در آن حساب کاربری ذخیره می‌شوند و با ورود مجدد به حساب کاربری‌تان، اطلاعات پیشین مورد نیاز وارد دستگاه خواهند شد.


با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

گوشیتون رو خاموش کنین بعد از چند ثانیه روشن کنین به محض اینکه لگوی سامسونگ رو دیدین دکمه ی ولوم بالا یا پایین (یک بار با دکمه ی ولوم پایین یک بار با دکمه ی ولوم بالا امتحان کنین مثل اینکه برای گوشی های مختلف متفاوته ) رو تا روشن شدن کامل گوشی نگه دارین.

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد 2

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

قیمت : 49000 تومان


قبلا در مطلبی به صورت کامل درباره‌ی حالت امن یا همان Safe Mode در گوشی‌های اندروید توضیحاتی ارائه کردیم و شرح دادیم که چگونه میتوانید گوشیِ اندرویدی خود را روی این حالت قرار دهید (برای مشاهده‌ی این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید). اما امروز قصد داریم شرح دهیم که چگونه میتوانید از حالت Safe Mode برای عیب‌یابی و حال مشکلاتِ پیش‌امده برای گوشی خود استفاده کنید.

چگونه گوشی اندروید را در حالت Safe Mode قرار دهیم

اگر به صورت ناگهانی گوشی اندرویدی شما با مشکلاتی مثل کند شدن، سریع خالی شدن شارژ باتری، هنگ کردن و… مواجه شده است، احتمالا یک بد‌افزار، یا یک برنامه‌ی ویروسی یا یک برنامه‌ی نامناسب را روی گوشی خود نصب کرده‌اید. در چنین مواردی، اگر برنامه‌هایی که به تازگی روی گوشی نصب کرده‌اید را پاک کنید، مشکل شما برطرف خواهد شد زیرا به عبارتی، شما مسبب مشکلاتی که ناگهان برای گوشی شما پیش آمده را از گوشی خود حذف کرده‌اید.معنی کلمه safe mode به فارسی

ولی مشکل وقتی است که گوشی شما دچار مشکلات حاد‌تری شده و به عنوان مثال، آنقدر گوشی شما کند شده که حتی نمیتوانید وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید و برنامه‌هایی که اخیرا نصب کرده‌اید را پاک کنید! در چنین مواقعی لازم است که با استفاده از آموزش بالا، وارد بخش Safe Mode گوشی خود شوید. در این بخش تمام برنامه‌ها و بازی‌هایی که روی گوشی خود نصب کرده‌اید غیر‌فعال هستند و فقط برنامه‌های ضروری هستند که روی گوشی حضور دارند، مثلا همان برنامه‌هایی که موقع خریدن گوشی همراه آن بود. این به این معنی است که برنامه‌ی مخرب یا ویرسی که گوشی شما را آلوده کرده است، اکنون قدرت فعالیت ندارید و میتوانید به راحتی وارد قسمت Settings و سپس apps در گوشی خود شوید و برنامه‌ای که احساس میکنید باعث بروز مشکلات گوشی شما شده را حذف (Uninstall) کنید.

پس از اینکه یک برنامه‌ی مشکوک را حذف کردید، از حالت Safe Mode خارج شوید و گوشی را در حالت معمولی روشن کنید و آن را کنترل کنید. ببینید که آیا مشکل آن برطرف شده یا خیر. اگر مشکل برطرف شده باشد که هیچ، ولی اگر برطرف نشده بود باید دوباره وارد حالت Safe Mode شوید و برنامه‌های دیگری که به آن‌ها مشکوک هستید را پاک کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که مشکل برطرف شود.

توجه کنید که اگر مشکل گوشی شما با این روش حل نشد، احتمالا چاره‌ای جز اجرای یک ریست فکتوری (Factory Reset) و برگرداندن گوشی به حالت تنظیمات اولیه و همچنین پاک شدن اطلاعات گوشی خود ندارید. اگر مجبور به انجام این کار شدید، ابتدا سعی کنید از تمام اطلاعات روی گوشی خود مثل فایل‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، لیست شماره‌ها و مخاطبین و… یک کپی بگیرید و در جایی نگه دارید، سپس اقدام به ریست فکتوری کنید.

برای خارج شدن از حالت Safe Mode کافیست کلید پاور گوشی خود را فشار دهید و نگه دارید و گزینه‌ی Power Off را انتخاب کنید تا گوشی خاموش شود. حالا به صورت معمولی گوشی خود را روشن کنید. با این کار از حالت سیف مُد خارج خواهید شد.

قیمت : 49000 تومان


نظر شما

رایانامه (ایمیل) *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

سیف مود (Safe Mode) یا سیف مد ویندوز حالتی از سیستم عامل است که در آن فقط فایل‌ها و درایورهای ضروری ویندوز اجرا می‌شوند بنابراین تعمیر عیب‌های ویندوز مناسب است

 

پست مربوط به آموزش ورود به سیف مود ویندوز را در این لینک بخوانید.

سیف مود (Safe Mode)، سیف مد یا سیف مد (که “مود” بهترین تلفظ است!) حالتی از ویندوز و سایر سیستم عامل ها نظیر لینوکس (توزیع‌های گوناگون آن از جمله اندروید) و OS X است که در آن فقط فایل‌ها و درایورهای ضروری ویندوز برای بالا آمدن آن اجرا می‌شوند. البته در سیستم عامل OSX نام آن Safe Boot است.معنی کلمه safe mode به فارسی

از آنجایی که فایل‌های غیر ضروری در این حالت از بوت اجرا نمی‌شوند و به عبارتی در این حالت سیستم عامل محدود خواهد شد، بعضی از امکانات ویندوز یا سیستم عامل های دیگر نیز در اختیار کاربر نخواهد بود ولی این عیب سیف مود نیست بلکه مضیت آن است چون در این حالت بسیاری از برنامه‌های استارت آپ یا برنامه‌های مخربی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا می‌شوند، اجرا نخواهند شد و به این ترتیب دست کاربر برای انجام تغییرات اساسی باز خواهد ماند.

درواقع حالت Safemode برای اشکال یابی و اشکال زدایی عناوین گوناگون از جمله عیب‌های نرم افزاری، حذف ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب، بازگرداندن تنظیمات سیستم عامل و … طراحی شده است. البته این حالت امن فقط مختص سیستم عامل ها و نرم افزارها نیست؛ می‌توان این قابلیت را از گوشی گرفته تا شاتل فضایی پیدا کرد!

برای این که کارایی حالت امن یا سیف مود را درک کنیم بهتر است فرض کنیم که یک برنامه مخرب در سیستم عامل ویندوز ما نصب شده است. این برنامه مخرب با هر بار بالا آمدن ویندوز، اجرا شده و به گونه‌ای طراحی شده است که برنامه‌های آنتی ویروس را غیرفعال یا حذف کرده و جلوی بازشدن آن‌ها را بگیرد. در این صورت چگونه باید از شر این ویروس خلاص شد درحالی که قادر به بازکردن آنتی ویروس و اعمال تنظیمات استارت آپی در ویندوز نیستیم؟ جواب ساده است، کافیست ویندوز را در حالت Safe mode بوت کنیم. به این ترتیب فقط فایل‌های اصلی که برای بالا آمدن ویندوز نیاز است اجرا خواهد شد؛ یعنی فایل‌ها و برنامه‌های جانبی از جمله همین ویروس ما دیگر در این حالت اجرا نخواهد شد.

بدین ترتیب می‌توانیم برنامه ویروس کش خود را اجرا کرده و اقدام به اسکن کردن کامپیوتر کنیم. چون ویروسی قبلا اجرا نشده است، برای این آنتی ویروس هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و به صورت عادی می‌تواند ویروس را شناسایی و اقدامات لازم برای حذف کردن یا قرنطینه کردن آن را انجام دهد. پس از این کار می‌توانیم ویندوز را در حالت عادی بوت کنیم و ببینیم که خبری از این ویروس نیست.

 

در سیستم عامل ویندوز محصول مایکروسافت سیف مود در سه حالت قابل اجراست (برای ورود به حالت سیف مود در ویندوز این پست را بخوانید):

۱- حالت عادی: ویندوز به صورت گرافیکی و فقط با فایل‌های ضروری بوت خواهد شد.

۲- حالت عادی + شبکه و اینترنت: در این حالت ویندوز علاوه بر این که به صورت گرافیکی با فایل‌های ضروری بوت می‌شوند، فایل‌ها و درایورهای مربوط به شبکه نیز اجرا می‌شوند.

۳- حالت خط فرمان: فایل‌های مربوط به رابط گرافیکی لود نمی‌شوند و همه کارها باید توسط دستورات خط فرمان (CMD) اجرا شوند.

 

در توزیع اوبونتوی سیستم عامل لینوکس، سیف مود با عنوان Recovery mode (ریکاوری مود) شناخته می‌شود که دارای حالت زیر است:

۱- clean: پاکسازی فایل‌های موقت و بهینه سازی فضای دیسک

۲- dpkg: تعمیر فایل‌های پیکیج‌ها و بسته‌های نصب شده

۳- fsck: چک کردن فایل‌های سیستمی

۴- grub: آپدیت و تعمیر بوت لودر

۵- network: فعال کردن قابلیت استفاده از شبکه و اینترنت در سیف مود

۵- root: اجرای خط فرمان (Shell prompt) مناسب برای کاربران حرفه‌ای تر

۶- system-summary: بوت کردن سیستم عامل به صورت محدود

امیررضا هستم متولد 75 در تبریز، دانشجوی سال آخر فناوری اطلاعات و مدیر بایت گیت، بُبت و دلیکس.
عاشق کامپیوتر و هر چی که بهش ربط داره! دوست دارم همه چیزو یاد بگیرم
و اونارو یاد بدم. امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید. » بیشتر آشنا شوید!

پست‌های بیشتر

مرا دنبال کنید:

سلام و دست مریضاد به سایتت

من مشکلم اینه که ویندوزمو تازه نصب کردم و می دونم از بابت ویندوز مشکلی ندارم، برنامه خاصی هم نصب نکردن، ولی ویندوزم که 7 هست خاموش نمیشه موقعهی شات دان همین طوری میمونه و علامتbuzy بودن ماوس میاد و همین طوری تا 1 ساعت میمونه، یک ساعتو تست کردم که میگما
مشکل میتونه از قطعات سخت افزاریم باشه آیا؟
حالا من چه کنم؟

سلام. میتونه مشکل از سخت افزار باشه (هارد و …)، از ویندوز باشه و نرم افزار ها و پروسه هاش 😀
ولی نظر منو بپرسی میگم مشکل از پروسه هاست که هنگام خاموش کردن به اصطلاح هنگ میکنن و عملیات خاموش کردن ادامه پیدا نمیکنه. برای این که ببینید مشکل از کدوم پروسه هست برید رجیستری مسیر:
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesSystem
و مقدار VerboseStatus (که یه کلید DWORD ـه) رو 1 بزارید. اگه نبود کلید رو بسازید. حالا قبل از شات داون کردن برید Task Manager و اون پروسه رو ببندید.
مشکل میتونه از عملیات حذف کردن Page file باشه در این صورت برید مسیر:
HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlSession ManagerMemory Management
و مقدار ClearPageFileAtShutdown رو به تغییر بدید.
مشکل میتونه از تایم اوت شدن پروسه ها هنگام خاموش کردن باشه. برید مسیر:
HKEY_LOCAL_MACHINESystemCurrentControlSetControl
و مقدار WaitToKillServiceTimeout رو روی یه چیزی مثل 2000 بزارید.
در نهایت اگه درست نشد بجای شات داون کردن هایبرنت کنید سیستمو 🙂

خیلی ممنون
الان میرم تست کنم ببینم چی میشه نتیجه رو هم میگم اینجا
خدا خیرتون بده
سایت خیلی آموزنده ایی دارین
thanks a lot

این کلید (VerboseStatus) که می گید اونجا نیست!
چطوری بسازمش؟
میره تو یه فولدر دیگه و اسمش میشه default
یعنی کنار بقیه کلید ههایی که تو اون مسیر هست نمیره، بلکه میره به یه زیر شاخه لز سیستم!
منظورتون همین بود؟

سلام. وقتی که رفتید به مسیر اون کلید، روی کادر سمت راست جایی که مقدار default هم هست کلیک راست کرده و NEW و با توجه به نوع مقدار value رو بزنید. بعد مقدار دهی کنید و حله!

سلام من کامپیوترمو ری اتارت کردم وقتی روشن شد این نوشته اومد bootmgr is pressed
تو ی سایت نوشته بود مربوطب سیف مودشه ولی هر کار میکنم درس نمیشهههه چیکار کنم

سلام. تو این صفحه آموزش کاملش به زبان انگلیسی نوشته شده:https://neosmart.net/wiki/bootmgr-is-compressed/#Fix_BOOTMGR_is_compressed_in_Windows_Vista_7_8_81

سلام
لب تابی بالا نمیاد و تو صفحه اول تاریخ و زمان میخواد صفحه ستاپ هم نمیره یعنی کلید fها هیچ کدوم کار نمیکنه
چطور میتونم ویندوزشو عوض کنم؟

سلام. برید به بایوس لپتاپتون (معمولا دکمه Delete هنگام روشن کردنش) و ترتیب بوت شدن (Boot Order) رو با توجه به این که ویندوزتونو میخواین از dvd نصب کنید یا usb، تنظیم کنید که اولویت اول باشه. حالا اگه ریستارت کنید کامپیوتر رو با اون دی وی دی یا usb بوت خواهد شد و میتونید ویندوزتونو عوض کنید.

سلام.گوشیم نزدیک سه روز ست تو حالت سیف موده.یه ریست هم کردم ولی دوباره وقتی خاموش کردم بعدش روشنش کردم سیف مود کرده.

سلام. متاسفانه من درباره گوشی ها تخصصی ندارم لطفا پیش یه نمایندگی ببریدش یا از توضیحاتی که تو اینترنت حتما میشه پیداش کرد استفاده کنید.

سلام گوشی اندرویید ام یهو رفت تو حالت safe mode دکمه power امم خرابه چیکار کنم از حالت safe mode خارج شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/معنی کلمه safe mode به فارسی

سلام. دوست عزیز چطور دکمه پاورتون خرابه و گوشی رو روشن میکنید؟ بری خارج شدن باید پاور رو نگه دارید و دکمه کم کردن صدا رو فشا بدید.

سلام خیلی ممنون از شما
من لب تابم رو به حالت سیف مود در اوردم حالا هر کغری میکنم نمیتونم از حالت سیف مود درش بیادم موقع بالا امدن ویندوز هم هر چقدر کلید اف۸ یا شیفت اف۸ رو میزنم انگار نه انگار میره تو ویندوز

سلام.
برای خارج کردن از حالت سیف مود برید msconfig و تیک safe boot رو از تب boot بردارید! همین.

با سلام , آیا میشه از طریق سیف مود , permission هارو هم تغییر داد , منظورم تغییر دادن میزان دسترسی کاربر هستش , ؟؟ من لپ تاپم و برای تعمیر داده بودم (سخت افزاری) و پسوردم قوی هستش الان که گرفتمش مشکلات نرم افزاری تا حدودی پیدا کرده و اجازه نمیده از روی دسکتاپ چیزی کپی یا پیست کنم میگه پرمیشن نداری و کروم بااینکه میخام پسورد ایمیلمو سیو کنه , دوباره دفعه ی بعد که وارد کروم و ایمیلم میشم پسورد میپرسه !! یا همش هنگ میکنه , میخام ویندوز عوض کنم اما خیلی از چیزایی که لازم دارم روی دسکتاپم هستش , با شرکتی که لپ تاپم رو تعمیر کردن صحبت کردم گفتن ما هیچ کاری انجام ندادیم فقط فن رو تمیز کردیم , میخام بدونم ممکنه از طریق سیف مود کار اضافی ای انجام شده باشه ؟, چون این اتفاقات دقیقا بعد از ماجرای تعمیر رخ داد , ممنونم ازتون

سلام. برای ورود به حالت سیف مود هم نیاز به همون پسوردیه که ست کردید. شما میتونید از سیستم عامل های Live لینوکس استفاده کنید و باهاش فایل هاتونو یه جای دیگه ببرید بعد ویندوزو دوباره نصب کنید.

سلام. برای ورود به حالت سیف مود هم نیاز به همون پسوردیه که ست کردید. شما میتونید از سیستم عامل های Live لینوکس استفاده کنید و باهاش فایل هاتونو یه جای دیگه ببرید بعد ویندوزو دوباره نصب کنید.

سلام بیستر برنامه های گوشیم حذف شده وقتی میخوام اونارو دوباره نصب کنم نشد ،و روی گوشه صفحه اصلی هم نوسته شده. حالت ایمن ، چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون .هدیه.

سلام. من سمت گوشی ها تخصصی ندارم. بهتره تو انجمن های مربوط بهش بپرسید.

سلام من گوشیم نوکیا xlهست ..
نمیدونم چجوری باید برم رو safe mode..
توروخدا هرچی زودتر جواب بدید

سلام. من با این گوشی ها کار نکردم و نمیدونم که اصلا سیف مود دارن یا نه. بهتره تو انجمن های مربوط بهش بپرسید.

با سلام . عرض ادب
سوالم در مورد اسکن کردن ویندوز در حالت مود ، من کاپیوتر را در حات مود قرار دادم و حالا می خوام با آنتی ویروس ویندوزم را اسکن کنم اما نمی تونم ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام. اسکن کردن در حالت سیف مود هیچ موردی نداره. خطایی چیزی دریافت میکنید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت نزد بایت گیت محفوظ است. –
شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت.

معنی کلمه safe mode به فارسی
معنی کلمه safe mode به فارسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *