معنی کلمه rhode island

خواص دارویی و گیاهی

معنی کلمه rhode island
معنی کلمه rhode island

Copy Right By 2016 – 1395

شما واژه‌ای در دفتر واژه ثبت نکرده‌اید.

ترتیب بر اساس:

برای رفع محدودیت کاربر ویژه شویدبا حذف کوکی‌، لیست لغات از بین خواهد رفت.

واژه: Rhode Island

تندرو را بخوانید.تندرویی را بخوانید.تندزبان را بخوانید.معنی کلمه rhode island

این ویژگی تنها برای کاربران ویژه فعال است.

متأسفانه سرور با خطا مواجه شد. مشکل را بررسی می‌کنیم و به زودی حل خواهیم کرد.


رود آیلند

1
عمومی::
رودآیلند

شبکه مترجمین ایران

این وبسایت جهت ارائه تجربه بهتر و بارگذاری سریعتر از کوکی استفاده می‌کند. (بیشتر بخوانید)

در حال حاضر برای این واژه هیچ معنی ثبت نشده است. در صورت داشتن معنی پیشنهادی برای این واژه، لطفا آن را از طریق فرم تماس با ما به اشتراک بگذارید.

معنی کلمه rhode island

در حال حاضر برای این واژه هیچ معنی ثبت نشده است. در صورت داشتن معنی پیشنهادی برای این واژه، لطفا آن را از طریق فرم تماس با ما به اشتراک بگذارید.

معنی کلمه rhode island

در این قسمت می توانید ریشه کلمه Rhode Island bent، معنی کلمه Rhode Island bent به انگلیسی، تعریف کلمه Rhode Island bent به انگلیسی، مترادف Rhode Island bent و متضاد Rhode Island bent، و همچنین مشابه انگلیسی کلمه Rhode Island bent و معنی نزدیک و معنی دور Rhode Island bent را در دیکشنری آنلاین و رایگان EnglishVocabulary.ir مشاهده نمائید.

معنی کلمه rhode island

حفظ لغت Rhode Island bent به تنهایی، تأثیر مثبتی کمی در مهارت مکالمه و یادگیری زبان انگلیسی دارد. همانطور که می‌دانید هر لغت در زبان انگلیسی، معانی مختلف و گاهی هم، متناقض دارد. حتی حفظ معانی مختلف یک لغت نمی‌تواند در زبان‌آموز مهارت ترجمه و مکالمه را پرورش دهد. بعنوان مثال معنی و ترجمه Rhode Island bent به فارسی .

همچنین افراد اقدام به ساخت لیست واژگان زبان انگلیسی می کنند، بعنوان مثال لیست واژگان آزمون تافل، لیست واژگان آزمون جی آر ای، لیست واژگان آزمون SAT و یا لیست واژگان عمومی زبان انگلیسی. در قدمهای ابتدایی یادگیری زبان انگلیسی ممکن است مفید باشد ولی همواره برای کسی که کسب نمره بالای آزمونی هدفش است و یا بطور تخصصی خواستار یادگیری زبان انگلیسی می باشد، توصیه شده است که کلمات را به تنهایی حفظ نکنند و بیشتر در کاربرد کلمات در جملات تمرکز کنند.

برای آنکه زبان‌آموز بتواند از لغاتی که یاد گرفته‌است، به نحو احسن استفاده کند، باید لغت Rhode Island bent را در جملات مختلف یاد بگیرد و از این طریق، معانی مختلف لغت Rhode Island bent با توجه به کاربردهایش به خاطر سپرده می‌شود. لذا شما می توانید بیش از ده ها جمله انگلیسی با Rhode Island bent را مشاهده نمائید.

دراین قسمت می توانید براحتی اقدام به چک کردن معنی انگلیسی به انگلیسی کلمه Rhode Island bent، مشاهده جمله با Rhode Island bent، انواع اصطلاح با Rhode Island bent، ضرب المثل با Rhode Island bent، ریشه کلمه Rhode Island bent و تاریخچه پیدایش کلمه Rhode Island bent را در دیکشنری های آنلاین انگلیسی به انگلیسی معتبر برای کلمه Rhode Island bent مشاهده نمائید:

ترجمه انگلیسی به فارسی کلمه Rhode lsland

ترجمه و معنی فارسی کلمه و یا عبارت یا اصطلاح انگلیسی “Rhode lsland” عبارت است از:

ایالت ردآیلند (در شمال خاوری ایالات متحده – پایتخت : Providence – مخفف : RI یا .R.I – 4413 کیلومتر مربع)

توجه داشته باشید که کلمه/عبارت انگلیسی Rhode lsland ممکن است در زبان فارسی بیشتر از یک ترجمه داشته باشد. لذا حتماً توصیه میکنیم بمنظور درک دقیق معنی کلمه Rhode lsland، به معنی انگلیسی به انگلیسی Rhode lsland و همچنین نمونه جمله های انگلیسی که کلمه Rhode lsland در آن استفاده شده است در لینک های ذیل مراجعه نمائید:معنی کلمه rhode island

ترجمه و معنی انگلیسی به انگلیسی Rhode lsland

جمله، مثال و اصطلاحات کاربردی با کلمه Rhode lsland

 

پانویس

معنی و مفهوم لغت Rhode lsland در دیکشنری آنلاین و رایگان انگلیسی به فارسی | ترجمه تخصصی Rhode lsland به فارسی | کاربرد واژه Rhode lsland | اصطلاحات تخصصی و روزمره انگلیسی با کلمه Rhode lsland | هم خانواده های کلمه انگلیسی Rhode lsland | مترادف کلمه Rhode lsland | متضاد کلمه | ترجمه تخصصی عبارت Rhode lsland | دیکشنری آنلاین Rhode lsland | دیکشنری، فرهنگ لغت، فرهنگ لغات، انگلیسی به فارسی، دیکشنري، دیکشنری آنلاین، فرهنگ لغت آنلاین، واژه نامه | واژه نامه آموزشی | معنی و ترجمه واژه Rhode lsland در واژه نامه انگلیسی به فارسی به همراه مثال و تلفظ انلاین | معانی دیگر Rhode lsland و مشابه کلمه.

معنی کلمه rhode island
معنی کلمه rhode island
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *