برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی

خواص دارویی و گیاهی

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی
برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی

Copy Right By 2016 – 1395

مترجم صوتی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهایی هستند که طی فرایندی، عبارات گفتاری را در لحظه و فوری ترجمه و در قالب عبارات گفتاری به زبان مورد نظر با صدای بلند پخش می‌کنند.

اگر در مورد نحوه کار مترجم صوتی گوگل یا مترجم سخنگو اندروید و سایر نرم‌افزارهای مترجم کنجکاو هستید و دوست دارید در سفر بعدی از امکانات این نرم‌افزارها استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید با شخصی که زبان فارسی نمی‌داند صحبت کنید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

ابتدا کمی درباره تکنولوژی مترجم صوتی صحبت می‌کنیم، خیلی ساده بگوییم که سیستم‌های مترجم صوتی معمولاً دارای این سه فناوری نرم‌افزاری هستند:

یعنی، برای اینکه یک مترجم صوتی کار کند، باید سه فن‌آوری بالا را فراهم کرده باشد. حالا ترجمه صوتی به این ترتیب انجام می‌شود:

ویدیوی کوتاه زیر این مراحل را در مترجم صوتی مایکروسافت توضیح می‌دهد:برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی

 

با مترجم صوتی گوگل می‌توانید کلمات و عبارات گفتاری خود را با کمک دیوایس‌هایی که میکروفون دارند به زبان مورد نظرتان ترجمه کنید. در برخی زبان‌ها، عبارت ترجمه شده را با صدای بلند می‌شنوید. در حال حاضر ترجمه ماشینی گوگل پیشرفته‌ترین ترجمه ماشینی جهان است که روز به روز بر امکانات آن اضافه می‌شود.

برای استفاده از مترجم گوگل صوتی در کامپیوتر کافیست مراحل زیر را طی کنید. البته استفاده از میکروفن تنها در مرورگر کروم فعال است و اگر از مرورگر فایرفاکس یا Edge استفاده کنید. قسمت میکروفن نمایش داده نمی‌شود. البته ما نتوانستیم برای مرورگر سافاری که مخصوص سیستم‌عامل مک است، این مسئله را تست کنیم، اگر توانستید میکروفن ترجمه صوتی گوگل را در مروگر سافاری ببینید در کامنت‌ها به ما بگویید.

چند نکته جالب درباره مترجم سخنگوی گوگل

نکته: همه زبان‌ها دارای پشتیبانی گویش نیستند.

در قسمت بالا اشاره کردیم که با مترجم صوتی گوگل می‌توانید یک مکالمه دوزبانه را ترجمه کنید. در ادامه مراحل اجرای آن را در کامپیوتر، دیوایس‌های اندروید و IOS توضیح می‌دهیم:

در نسخه وب گوگل ترنسلیت نمی‌توانید هم زمان هم صحبت کنید و هم ترجمه کنید. ولی با گوشی و تبلت می‌توانید این کار را انجام دهید.

در برخی زبان‌ها، می‌توانید هر دو زبان دو طرف مکالمه را که بین دو زبان مختلف شکل گرفته است با اپلیکیشن گوگل ترنسلیت ترجمه کنید.

برای متوقف کردن ترجمه، در بالا سمت چپ، گزینه Back یا بازگشت را بزنید.

در بعضی زبان‌ها، می‌توانید هر دو طرف مکالمه بین دو زبان مختلف را ترجمه کنید.

فناوری‌های تشخیص صدا در سال‌های آینده در کانون توجه قرار خواهند داشت. این فناوری باعث توسعه اپلیکیشن‌های مترجم سخنگو شده است.

غیر از گوگل ترنسلیت چندین مترجم‌ صوتی فوری برای دیوایس‌های مختلف ارائه شده است. در مجموعه‌ای از بهترین مترجم صوتی را معرفی می‌کنیم.

مترجم صوتی مایکروسافت، پاسخ شرکت مایکروسافت به گوگل ترنسلیت است. این مترجم صوتی، اپلیکیشن‌های رایگان برای ویندوز، iOs و اندروید دارد. این اپلیکیشن می‌تواند عبارات گفتاری، متن و تصاویر را ترجمه کند و قابلیت ترجمه ویدیو ندارد. مایکروسافت فقط از ۶۰ زبان پشتیبانی می‌کند و همه ویژگی‌ها و امکانات آن برای همه زبان‌ها قابل استفاده نیست. علاوه بر این، در ترجمه مکالمات فوری، توانسته گوگل را پشت سر بگذارد و عملکرد بهتری داشته باشد. با کمک این اپ می‌توانید مکالماتی طبیعی‌تر و واقعی‌تر با افرادی از زبان‌های دیگر داشته باشید.

اپلیکیشن آی ترانسلیت برای دیوایس‌های اندروید و iOs ارائه شده است و امکان ترجمه صدا به صدا و تبدیل متن به صوت را فراهم کرده است. این اپلیکیشن از ۴۴ زبان و گویش پشتیبانی می‌کند البته همه آنها در یک سطح قرار ندارند. طبق برخی نقدها و نظرات، از نظر ورودی‌ها و خروجی‌های صوتی، عملکرد بهتری از مترجم صوتی گوگل دارد.

یکی از ویژگی‌های خاص این مترجم سخنگو ویژگی AirTranslate نام دارد. با کمک آن می‌توانید مکالمه بین دو نفر را با استفاده از دیوایس‌های iOS، همزمان ترجمه کنید.

تریپ‌لینگو اپلیکیشنی است که برای کمک به مسافران طراحی شده است و یک کتاب عبارات تعاملی را با یک مترجم صوتی فوری ادغام کرده است. البته ابزارهای مفید دیگری در زمینه زبان و سفر دارد. با این اپلیکیشن می‌توانید ترجمه صوتی فوری در ۴۲ زبان مختلف داشته باشید که شامل انواع مختلف عبارت‌های روزمره، رسمی، غیررسمی و… است.

سی‌های اپلیکیشنی است که امکان ترجمه صوتی فوری بین ۹۰ زبان و گویش مختلف را فراهم کرده است؛ از جمله ترجمه گویش‌های مختلف زبان عربی. این اپلیکیشن برای آیفون و کیندل ارائه شده است. این اپلیکیشن ادعا می‌کند که در زمینه تشخیص صدا، دارای دقت ۹۵ درصدی است. علاوه بر این قابلیت‌های دیگری هم دارد. مثلا انتخاب صدای مذکر یا مونث یا تغییر سرعت مکالمه.

بسیاری از مردم در آسیا به مترجم‌های صوتی و سیستم تشخیص صدای آنها اطمینان دارند و از این اپلیکیشن‌ها استفاده می کنند، این بازار چندین مترجم صوتی اختصاصی برای خود دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

بایدو ترنسلیت مترجم صوتی رایگان و سرویس ترجمه برای ۱۶ زبان پرطرفدار را فراهم کرده است. این اپلیکیشن با کمک ۵ میلیون فرهنگ لغت معتبر، امکان ترجمه صوت به صوت را در آن واحد فراهم می‌کند. امکان ترجمه تصویری از چندین زبان از جمه انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره‌ای هم در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

برای ترجمه آفلاین هم این اپلیکیشن از فرهنگ لغت‌های معتبر و بسته‌های صوتی ژاپنی، کره‌ای و انگلیسی آمریکایی استفاده می‌کند. این اپلیکیشن امکانات جانبی دیگری دارد که مخصوص سفر به کشورهای آسیایی است مثلا دارای اصطلاحات کاربردی برای مکالمات روزمره است.

یاندکس در واقع جایگزین موتور جست‌وجوی گوگل در روسیه است. این موتور جست‌وجو جایگزینی هم برای گوگل ترنسلیت دارد. این مترجم صوتی رایگان امکان ترجمه بین ۹۰ زبان مختلف را در حالت آنلاین فراهم می‌کند. در حالت آفلاین هم امکان ترجمه زبان‌های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی، ترکی و انگلیسی را دارد.

البته این اپلیکیشن فاصله زیادی تا مترجم صوتی گوگل دارد ولی در حال گسترش امکانات است.

این اپلیکیشن مثل سایر اپلیکیشن‌های مترجم صوتی فوری، هم دارای فناروی تشخیص صدا است و هم امکان ترجمه تصاویر دریافت شده از دوربین را دارد. البته مورد دوم، فقط به چند زبان محدود می‌شود. این اپلیکیشن داری تاریخچه است که در آن می‌توانید ترجمه‌ها را ذخیره کنید.

یاندکس ترنسلیت علاوه بر مترجم سخنگو، یک اپلیکیشن دیکشنری هم هست و از طریق آن می‌توانید معنا، کلمات مترادف و مثال‌های استفاده از کلمات مختلف را پیدا کنید. همه این امکانات رایگان است. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده‌ای است که کار کردن با آن را آسان و لذت‌بخش می‌کند. یاندکس ترنسلیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارائه شده است.

سلام آیا نرم افزاری هست که بتونه فایل صوتی زبان انگلیسی رو به فارسی ترجمه کنه؟ این نام افزارها ترجمه فوری و همزمان هست ولی اگر یک فایل صوتی انگلیسی داشته باشیم و بخواهیم به فارسی ترجمه بشه چی آیا گرم افزاری هست؟

سوال من هم همینه پاسخی یافتی

سلام آیا نرم افزاری هست که بتونه فایل صوتی زبان انگلیسی رو به فارسی ترجمه کنه؟ این نام افزارها ترجمه فوری و همزمان هست ولی اگر یک فایل صوتی انگلیسی داشته باشیم و بخواهیم به فارسی ترجمه بشه چی آیا نرم افزاری هست؟

سلام سوال بنده ام همین هست، نرم افزاری پیدا کردید؟

بله هست اپلیکیشن گوگل لنز

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی

سلام ممنون بسیار مفید بود

سئوال من نیز در همین مورد است،آیا نرم افزاری یا سیستمی وجود داره که با نصبش بشه با کمی تاخیر در یک گفتگوی تلفنی یا تصویری حضور مفید داشت و اًضهار نظر گرد

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام برای من این قابلیت گوگل خیلی خوب بود و از شما بسیار متشکرم.

سلام، آیا امکانش هست که صدای فیلمی که داره به زبان لاتین توسط پلیر پخش میشه رو هم ترجمه کرد؟

سلام یه سوال داشتم من میخوام با یکی تصویری صحبت کنم ولی انگلیسی بلد نیستم آیا برنامه ای هست که بشه صحبت های هر دو طرف را ترجمه کنه مثلاً وقتی من با اون فارسی حرف میزنم برایش به انگلیسی ترجمه کنه؟ اگه چنین چیزی هست میشه لینکشو برام بفرستید ممنون میشم

سلام این نزم افزاری که الان گفتن واسه ترجمه فارسی هم داره؟چون چند تایی نصب کردم فارسی نداشت

سلام وقت بخیر ببخشید نرم افزاری هست که من وقتی درشبکه اجتماعی با شخصی صوتی یا تصویری صحبت میکنم بتونه زبان من و طرف مقابل همزمان برای همدیگر ترجمه کنه تا بتونیم باهم صحبت کنیم؟ لطفا اگه هست معرفی کنید ننیاز دارم باتشکر

نرم افزاری که بتونه سوال صوتی انگلیسی رو به نوشتاری جواب بده مثلا تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟(سوال به صورت صوتی) جواب(بصورت نوشتاری) توجه داشته باشین که ترجمه نکنه سوال و جواب انگلیسی بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

فهرست مطالب

وقتی برای مسافرت به یک کشور جدید حرکت می‌کنید، برای هر سفر کاری یا تعطیلات، زبان یک مانع اساسی محسوب می‌شود. پیدا کردن بهترین اپلیکیشن ترجمه صوتی برای دستگاه اندروید یا آی‌اواس می‌تواند در این زمینه کمک خوبی باشد. این برنامه‌ها به صحبت، خواندن و فهم یک زبان ناشناخته کمک می‌کنند. در اینجا قصد داریم در مورد ۱۳ تا از بهترین اپلیکیشن‌های ترجمه صوتی برای اندروید و آی‌اواس، با ویژگی‌های مختلف اعم از فرهنگ لغت، سیستم تشخیص گفتار، تلفظ و امکانات آفلاین بحث کنیم؛ با ذهن همراه باشید.

می‌توانید از هر یک اپلیکیشن‌های زیر به تنهایی استفاده کنید:

اگر به دنبال یکی از محبوب ترین برنامه‌های ترجمه برای اندروید و آی‌اواس در بازار هستید، iTranslate بهترین انتخاب خواهد بود. این برنامه قابلیت این را دارد که صدها زبان را فوراً ترجمه کند. می‌توانید از این برنامه هم به عنوان برنامه ای جهت ترجمه و هم برای فرهنگ لغت استفاده کنید، که بسیار همه پسند است.

ویژگی‌های مهم این برنامه شامل موارد زیر هستند:برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی

گوگل ترنسلیت، یک از چندین اپلیکیشن ترجمه صوتی خوب برای اندروید و آی‌اواس است. این برنامه به صورت آفلاین نیز کار می‌کند و بیش از صد زبان را برای شما ترجمه می‌کند. جالب ترین نکته در مورد این برنامه این است که می‌توانید ترجمه را از طریق نوشتار یا هر نوع ترسیم متن دریافت کنید. از دوربین خود استفاده کرده و برای ترجمه فوری، عکسی فوری بگیرید.

ویژگی‌های مهم:

تریپلینگو یکی از بهترین برنامه‌های مترجم زبان است. از این اپلیکیشن مترجم آنلاین، خدمات یکپارچه ای را دریافت کنید. یک مترجم صوتی دریافت خواهید کرد که متن مورد نظرتان را به زبان دلخواه شما ترجمه می‌کند. این برنامه برای افرادی که دائم در سفرهای بین المللی هستند، بهترین گزینه است.

ویژگی‌های مهم:

پاپاگو یک اپلیکیشن ترجمه صوتی قابل اعتماد برای اندروید و آی‌اواس است که تخصصش در زبان آسیایی است. اما همچنین زبان‌های دیگری مانند انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، کره ای و بسیاری دیگر را نیز ترجمه می‌کند. علاوه بر این می‌توانید امتیاز ترجمه مکتوب و صوتی را نیز داشته باشید واین امکان را به فرد می‌دهد تا با استفاده از این برنامه امکان مکالمه چند زبانه برایش فراهم شود. در اینجا فرهنگ لغت و کتاب عبارات فوق العاده ای را برای پیدا کردن معانی بیشتر دریافت خواهید کرد.

ویژگی‌های مهم:

اگر به دنبال اپلیکیشن ترجمه صوتی برای اندروید و آی‌اواس خود هستید، احتمالاً این برنامه ترجمه برای شما مناسب خواهد بود. استفاده از این برنامه بسیار ساده است. این اپلیکیشن می‌تواند بیش از صد زبان دنیا را ترجمه کند، از جمله ترجمه متنی و صوتی. این برنامه می‌تواند درهر دو حالت، گفتار را به متن و متن را به گفتار تبدیل کند.

ویژگی‌های مهم:

مترجم مایکروسافت، یک برنامه مترجم شگفت انگیز و رایگان برای اندروید و آی‌اواس در بازار است. این برنامه پیشنهاد می‌دهد متن، صدا یا تصاویر مورد نظر خود را ترجمه کنید. این برنامه یک ترجمه ویدئویی جذاب در زمان واقعی برای فرد فراهم می‌کند. طراحی فوق العاده آن، شما را مجذوب خود خواهد کرد. این برنامه ترجمه به افراد کمک می‌کند تا با افراد خارجی که در سفر ملاقات می‌کنند، بتوانند ارتباط برقرار کنند.

ویژگی‌های مهم:

اگر می‌خواهید ترجمه گفتار به گفتار را فراهم کنید، Sayhi یک برنامه اپلیکیشن ترجمه صوتی آنلاین برای دستگاه‌های  اندروید و آی‌اواس خواهد بود. این برنامه بیش از نود گویش را ترجمه می‌کند و قابلیت تشخیص صدای آن بسیار عالی است. رابط کاربری آن، شما را جذب می‌کند. می‌توانید گویش و زبان را تنها با یک ضربه تغییر دهید.

ویژگی‌های مهم:

Textgrabber یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ترجمه صوتی چند منظوره، در زمان حال است. این برنامه نه تنها ترجمه می‌کند، بلکه کارهای دیگری مانند ایجاد لین، شماره تلفن، آدرس، رویدادها و موارد دیگری را نیز انجام می‌دهد. این برنامه می‌تواند کاغذ چاپ شده، متن عکس و صدا را ترجمه کند. این برنامه فوق العاده می‌تواند زبان را در اینترنت یا نقشه‌ها جستجو کند.

ویژگی‌های مهم:

مترجم آفلاین ۸ زبان، ترجمه مورد استفاده برای دستگاه‌های اندروید و آی‌اواس است، که هنگام بازدید از یک کشور به فرد کمک زیادی خواهد کرد. این برنامه می‌تواند زبان‌های بی شماری را در حالت آفلاین نیز ترجمه کند. بنابراین لازم نیست در مورد متصل شدنتان به اینترنت و هزینه آن فکر کنید. این یک برنامه مترجم منحصر به فرد است که هم از google translator و هم از Microsoft Translator برتری دارد. همچنین از میزان بسیار کمی ‌از فضای ذخیره سازی را نیز استفاده می‌کند.

ویژگی‌های مهم:

اگر یک اپلیکیشن ترجمه صوتی چند زبانه را در اختیار داشته باشید، ممکن است Dict Box را دوست داشته باشید. این برنامه ترجمه به فرد این امکان را می‌دهد که ترجمه زبان‌های مختلف را فراهم کند. قابلیت ترجمه آفلاین و همگام سازی دستگاه‌های متقابل را ایجاد می‌کند. این برنامه از طراحی مدرن و مناسبی برخوردار است و بسیار کاربرپسند است.

ویژگی‌های مهم:

همچنین می‌توانید تمامی برنامه‌های ترجمه رایگان زبان را برای بهترین و سریع ترین سرویس ترجمه خود امتحان کنید. فرقی نمی‌کند که چه زبانی را بخواهید ترجمه کنید. این برنامه با تمام ویژگی‌های عالی که دارد، به شما کمک می‌کند. کافی است آن را در دستگاه اندروید یا آی‌اواس خود نصب کرده و زبان‌هایی را که می‌خواهید ترجمه شوند را انتخاب کنید. منبع را با استفاده از صفحه کلید قابل تبدیل وارد کنید. همچنین می‌توانید از ورودی صوتی نیز استفاده کنید.

ویژگی‌های مهم:

اگر می‌خواهید از خدمات اپلیکیشن ترجمه صوتی Translate All  لذت ببرید، سعی کنید از تمامی ‌ویژگی‌های آن در ترجمه بهره مند شوید. می‌توانید از متن، گفتار و دوربین جهت ترجمه استفاده کنید. بنابراین، اگر بدون کتابچه راهنما به خارج از کشور سفر می‌کنید، اوضاع برای شما آسان تر خواهد شد. پس از نصب برنامه، روشی را که می‌خواهید استفاده کنید را پیدا کنید، سپس طی چند ثانیه پاسخ‌های خود را دریافت خواهید کرد.

ویژگی‌های مهم:

پیشنهاد بعدی برنامه Translate است. فقط این برنامه را نصب کنید و هر چیزی را که مدنظر دارید، به هر زبانی ترجمه کنید. استفاده از این برنامه به دلیل رابط کاربرپسند و ابزارهای حمایتی که دارد، بسیار آسان است. بنابراین می‌توانید هنگام ترجمه متن به زبان‌های دیگر، کار خود را آسان تر کنید. ویژگی‌های این برنامه منحصر به فرد است و برای یادگیری بیشتر زبان‌های دیگر، همیشه احساس عالی خواهید داشت. حتی، یادگیری یک زبان جدید نیز با استفاده از چنین برنامه ترجمه عالی، امکان پذیر است.

ویژگی‌های مهم:

نتیجه گیری

بهترین اپلیکیشن ترجمه صوتی این امکان را به افراد می‌دهد تا بدون اتلاف وقت و هزینه متن، گفتار، تصاویر مورد نظر خود را ترجمه نند. با استفاده از این برنامه‌ها، می‌توانید به راحتی به مکان‌های مختلف دنیا سفر کنید و زبان آن کشور را به آسانی ترجمه کنید، همچنین با استفاده از آن‌ها می‌توانید به تقویت زبان خود و یادگیری زبان جدیدی نیز بپردازید.

اشتراک گذاری

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای در زمانی دیگر.

نمیدونی چه کتابی بخونی؟

ما در اینستاگرام
ذهن
بهترین کتاب های

توسعه فردی
و
کسب و کار
رو بهتون معرفی می کنیم

دیگران نصب کرده‌اند

مترجم همه کاره

ابزارهای کاربردی

دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و برعکس

دیکشنری و مترجم هوشمند

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی

های دیکشنری ، ترجمه انگلیسی و فارسی

ابزارهای کاربردی

English Persian Dictionary Fr

دیکشنری انگلیسی – فارسی

مترجم طوطی : مترجم زبان انگلیسی ، مترجم آنلاین

طوطی : مترجم آنلاین

دیکشنری انگلیسی به فارسی

کتاب

دیکشنری انگلیسی به فارسی + 60 زبان

ابزارهای کاربردی

برنامه‌های پیشنهادی

مترجم متن همراه

ابزارهای کاربردی

مترجم وبرا

ابزارهای کاربردی

مترجم قوی آرین

آموزشی

مترجم صوتی جملات به 50 کشور

ابزارهای کاربردی

متـــرجم آنلاین

آموزشی

لغت نامه شخصی

ابزارهای کاربردی

مترجمی سریع

ابزارهای کاربردی

بقیهٔ برنامه‌های این سازنده

جم رایگان کلش + آموزش بازی

آموزشی

دعاهای افزایش ثروت و رزق

مذهبی

دعاهای مستجاب و گشایشگر

مذهبی

دعاهای جلب محبت معشوق

مذهبی

اسرار سحر و جادو

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی

سرگرمی

دمای بدن با اثرانگشت

خرید

استخاره ازدواج

مذهبی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

آیدی تلگرام پشتیبان سایت : P30AfzarSupport

پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

دانلود رایگان برنامه و و کامپیوتر

پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

دانلود رایگان برنامه و و کامپیوتر

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی

آیدی تلگرام پشتیبان سایت : P30AfzarSupport

معرفی برنامه Translate Voice – Translator :
مترجمی برای تمام افراد در تمام اوقات!
اپلیکیشن Translate Voice – Translator بهترین مترجم صوتی برای اندروید است که توانسته در مدت بسیار کوتاهی در گوگل پلی کاربران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کند. این مترجم صوتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

با دانلود رایگان آخرین ورژن این نرم افزار مترجم صوتی برای اندروید می توانید همچون یک انگلیسی و یا کانادایی انگلیسی صحبت کنید. از این مترجم صوتی می توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین استفاده کنید.
مترجمی شگفت انگیز، که قادر است تمامی زبان های جهان را به همدیگر ترجمه کند.
حرف بزنید و هر زبانی را که در دنیا می خواهید ترجمه کنید. این مترجم پیشرفته اندروید می تواند نطق شما را از فارسی به انگلیسی ترجمه کند و یا بلعکس از انگلیسی به فارسی. با کمک گرفتن از نرم افزار زبان Voice Translator می توانید یک فایل صوتی انگلیسی (و یا هر زبان دیگری) را با استفاده از میکروفن برنامه وارد برنامه کنید تا نرم افزار آن را به صورت نوشتاری ترجمه کند.
زبان های مختلف جهان را به راحتی و سریع یاد بگیرید، مترجم صوتی و گفتاری Voice Translator تنها یک مترجم صوتی نیست بلکه می توانید کلمه و یا جمله مورد نظر خود را در پایین صفحه تایپ کنید تا برنامه به صورت حرفه ای آن را برای شما ترجمه کند. بیش از 80 زبان زنده جهان برای ترجمه، مانند اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، چینی، کره ای، ژاپنی، ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، عربی، دانمارکی، فنلاندی و…
همچنین اصلاح املایی، پیشنهادات کلمه، حفظ تاریخچه بر اساس آخرین ترجمه ها، به اشتراک گذاری متون به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جستجو، یادداشت ها و برنامه های کاربردی دیگر که شما نصب کرده اید.

– ترجمه بیش از 80 زبان.
– ورودی صوتی در تمام زبان ها.
– تاریخچه ترجمه
– صدای خروجی در 44 زبان.
– اصلاح املایی
– کلمات پیشنهادی
– اشتراک گذاری متن به طور مستقیم به برنامه های دیگر.
– نرم افزار مترجم رایگان

 

فرمت فایل : apk
حجم فایل : 55.54 مگابایت

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

لینک مطلب در گوگل پلی

افتضاح

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

حق انحصاری © ۱۴۰۰ پی سی افزار | دانلود بروزترین بازی ها و نرم افزار موبایل و کامپیوتر

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی
برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی صوتی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *