ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي

خواص دارویی و گیاهی

ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي
ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي

Copy Right By 2016 – 1395

 

نکته خیلی خیلی مهم : توجه داشته باشید بانک لغات ابن برنامه آفلاین بوده وشامل بیش از 100 هزار لغت می‌باشد ، و بسیار جامع است . اما در عین حال شاید دامنه لغات کمتر از مترجم هایی باشد که از اینترنت ( و سرور گوگل) برای ترجمه استفاده می‌کنند . لطفا دامنه لغات را با دیکشنری های آفلاین مقایسه کنید ***** دیکشنری  صوتی (آفلاین)  –  موتور ترجمه آفلاین و بدون اینترنت  – یه دیکشنری متفاوت بدون نیاز به تایپ ..!!  مگه میشه…؟! لغت رو تلفظ کنید ، ترجمه تحویل بگیرید …!! انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی… *** تصاویر برنامه رو حتما ببینید *** ** دیکشنری کاملا  آفلاین  بوده و  بر خلاف برنامه های مشابه ، برای ترجمه احتیاج به اتصال به اینترنت نداره ، تلفظ لغات هم کاملا آفلاینه ، فقط و فقط برای استفاده از سیستم تشخیص صوت (تبدیل گفتار به نوشتار) ، لازمه دستگاه به اینترنت متصل باشه ( استفاده از این امکان ، اختیاریه) ** با قابلیت شنیدن تلفظ لغات.( بدون نیاز به اینترنت) یک کلمه رو جایی شنیدین و نمیدونید چطور نوشته میشه؟! معنیش رو میخواید؟! فقط کافیه اونو تلفظ کنین تا معنیشو ببینید! ** سیستم پیدا کردن تمامی کلمات مشابه ، برای دیکشنری فارسی به انگلیسی در برنامه … تمامی کلمات مشابه به کلمه فارسی که جستجو کردید رو میتونید ببینید ،  امکانات : * دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی (بدون نیاز به اینترنت) * امکان پیدا کردن معنی واژه با تلفظ کردن آن (تشخیص صوت فارسی و انگلیسی) *جستجوی کلمات مشابه ( در دیکشنری فارسی به انگلیسی) *قابلیت شنیدن تلفظ لغات *گرافیک زیبا و روان * و .. .. این نسخه ، نسخه کامل ، بدون محدودیت و بدون تبلیغات است. *** توجه *** امکان تلفظ لغات در اکثر گوشی های جدید فعال میباشد اما در صورت مشکل داشتن در شنیدن تلفظ لغات ، دو برنامه زیر را نصب نمایید : ( پلاگین های مورد نیاز ) http://cafebazaar.ir/app/com.google.android.tts/?l=fa http://cafebazaar.ir/app/com.google.android.gms/?l=fa

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

مترجم صوتی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهایی هستند که طی فرایندی، عبارات گفتاری را در لحظه و فوری ترجمه و در قالب عبارات گفتاری به زبان مورد نظر با صدای بلند پخش می‌کنند.

اگر در مورد نحوه کار مترجم صوتی گوگل یا مترجم سخنگو اندروید و سایر نرم‌افزارهای مترجم کنجکاو هستید و دوست دارید در سفر بعدی از امکانات این نرم‌افزارها استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید با شخصی که زبان فارسی نمی‌داند صحبت کنید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

ابتدا کمی درباره تکنولوژی مترجم صوتی صحبت می‌کنیم، خیلی ساده بگوییم که سیستم‌های مترجم صوتی معمولاً دارای این سه فناوری نرم‌افزاری هستند:

یعنی، برای اینکه یک مترجم صوتی کار کند، باید سه فن‌آوری بالا را فراهم کرده باشد. حالا ترجمه صوتی به این ترتیب انجام می‌شود:

ویدیوی کوتاه زیر این مراحل را در مترجم صوتی مایکروسافت توضیح می‌دهد:

ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي

 

با مترجم صوتی گوگل می‌توانید کلمات و عبارات گفتاری خود را با کمک دیوایس‌هایی که میکروفون دارند به زبان مورد نظرتان ترجمه کنید. در برخی زبان‌ها، عبارت ترجمه شده را با صدای بلند می‌شنوید. در حال حاضر ترجمه ماشینی گوگل پیشرفته‌ترین ترجمه ماشینی جهان است که روز به روز بر امکانات آن اضافه می‌شود.

برای استفاده از مترجم گوگل صوتی در کامپیوتر کافیست مراحل زیر را طی کنید. البته استفاده از میکروفن تنها در مرورگر کروم فعال است و اگر از مرورگر فایرفاکس یا Edge استفاده کنید. قسمت میکروفن نمایش داده نمی‌شود. البته ما نتوانستیم برای مرورگر سافاری که مخصوص سیستم‌عامل مک است، این مسئله را تست کنیم، اگر توانستید میکروفن ترجمه صوتی گوگل را در مروگر سافاری ببینید در کامنت‌ها به ما بگویید.

چند نکته جالب درباره مترجم سخنگوی گوگل

نکته: همه زبان‌ها دارای پشتیبانی گویش نیستند.

در قسمت بالا اشاره کردیم که با مترجم صوتی گوگل می‌توانید یک مکالمه دوزبانه را ترجمه کنید. در ادامه مراحل اجرای آن را در کامپیوتر، دیوایس‌های اندروید و IOS توضیح می‌دهیم:

در نسخه وب گوگل ترنسلیت نمی‌توانید هم زمان هم صحبت کنید و هم ترجمه کنید. ولی با گوشی و تبلت می‌توانید این کار را انجام دهید.

در برخی زبان‌ها، می‌توانید هر دو زبان دو طرف مکالمه را که بین دو زبان مختلف شکل گرفته است با اپلیکیشن گوگل ترنسلیت ترجمه کنید.

برای متوقف کردن ترجمه، در بالا سمت چپ، گزینه Back یا بازگشت را بزنید.

در بعضی زبان‌ها، می‌توانید هر دو طرف مکالمه بین دو زبان مختلف را ترجمه کنید.

فناوری‌های تشخیص صدا در سال‌های آینده در کانون توجه قرار خواهند داشت. این فناوری باعث توسعه اپلیکیشن‌های مترجم سخنگو شده است.

غیر از گوگل ترنسلیت چندین مترجم‌ صوتی فوری برای دیوایس‌های مختلف ارائه شده است. در مجموعه‌ای از بهترین مترجم صوتی را معرفی می‌کنیم.

مترجم صوتی مایکروسافت، پاسخ شرکت مایکروسافت به گوگل ترنسلیت است. این مترجم صوتی، اپلیکیشن‌های رایگان برای ویندوز، iOs و اندروید دارد. این اپلیکیشن می‌تواند عبارات گفتاری، متن و تصاویر را ترجمه کند و قابلیت ترجمه ویدیو ندارد. مایکروسافت فقط از ۶۰ زبان پشتیبانی می‌کند و همه ویژگی‌ها و امکانات آن برای همه زبان‌ها قابل استفاده نیست. علاوه بر این، در ترجمه مکالمات فوری، توانسته گوگل را پشت سر بگذارد و عملکرد بهتری داشته باشد. با کمک این اپ می‌توانید مکالماتی طبیعی‌تر و واقعی‌تر با افرادی از زبان‌های دیگر داشته باشید.

اپلیکیشن آی ترانسلیت برای دیوایس‌های اندروید و iOs ارائه شده است و امکان ترجمه صدا به صدا و تبدیل متن به صوت را فراهم کرده است. این اپلیکیشن از ۴۴ زبان و گویش پشتیبانی می‌کند البته همه آنها در یک سطح قرار ندارند. طبق برخی نقدها و نظرات، از نظر ورودی‌ها و خروجی‌های صوتی، عملکرد بهتری از مترجم صوتی گوگل دارد.

یکی از ویژگی‌های خاص این مترجم سخنگو ویژگی AirTranslate نام دارد. با کمک آن می‌توانید مکالمه بین دو نفر را با استفاده از دیوایس‌های iOS، همزمان ترجمه کنید.

تریپ‌لینگو اپلیکیشنی است که برای کمک به مسافران طراحی شده است و یک کتاب عبارات تعاملی را با یک مترجم صوتی فوری ادغام کرده است. البته ابزارهای مفید دیگری در زمینه زبان و سفر دارد. با این اپلیکیشن می‌توانید ترجمه صوتی فوری در ۴۲ زبان مختلف داشته باشید که شامل انواع مختلف عبارت‌های روزمره، رسمی، غیررسمی و… است.

سی‌های اپلیکیشنی است که امکان ترجمه صوتی فوری بین ۹۰ زبان و گویش مختلف را فراهم کرده است؛ از جمله ترجمه گویش‌های مختلف زبان عربی. این اپلیکیشن برای آیفون و کیندل ارائه شده است. این اپلیکیشن ادعا می‌کند که در زمینه تشخیص صدا، دارای دقت ۹۵ درصدی است. علاوه بر این قابلیت‌های دیگری هم دارد. مثلا انتخاب صدای مذکر یا مونث یا تغییر سرعت مکالمه.

بسیاری از مردم در آسیا به مترجم‌های صوتی و سیستم تشخیص صدای آنها اطمینان دارند و از این اپلیکیشن‌ها استفاده می کنند، این بازار چندین مترجم صوتی اختصاصی برای خود دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

بایدو ترنسلیت مترجم صوتی رایگان و سرویس ترجمه برای ۱۶ زبان پرطرفدار را فراهم کرده است. این اپلیکیشن با کمک ۵ میلیون فرهنگ لغت معتبر، امکان ترجمه صوت به صوت را در آن واحد فراهم می‌کند. امکان ترجمه تصویری از چندین زبان از جمه انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره‌ای هم در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

برای ترجمه آفلاین هم این اپلیکیشن از فرهنگ لغت‌های معتبر و بسته‌های صوتی ژاپنی، کره‌ای و انگلیسی آمریکایی استفاده می‌کند. این اپلیکیشن امکانات جانبی دیگری دارد که مخصوص سفر به کشورهای آسیایی است مثلا دارای اصطلاحات کاربردی برای مکالمات روزمره است.

یاندکس در واقع جایگزین موتور جست‌وجوی گوگل در روسیه است. این موتور جست‌وجو جایگزینی هم برای گوگل ترنسلیت دارد. این مترجم صوتی رایگان امکان ترجمه بین ۹۰ زبان مختلف را در حالت آنلاین فراهم می‌کند. در حالت آفلاین هم امکان ترجمه زبان‌های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی، ترکی و انگلیسی را دارد.

البته این اپلیکیشن فاصله زیادی تا مترجم صوتی گوگل دارد ولی در حال گسترش امکانات است.

این اپلیکیشن مثل سایر اپلیکیشن‌های مترجم صوتی فوری، هم دارای فناروی تشخیص صدا است و هم امکان ترجمه تصاویر دریافت شده از دوربین را دارد. البته مورد دوم، فقط به چند زبان محدود می‌شود. این اپلیکیشن داری تاریخچه است که در آن می‌توانید ترجمه‌ها را ذخیره کنید.

یاندکس ترنسلیت علاوه بر مترجم سخنگو، یک اپلیکیشن دیکشنری هم هست و از طریق آن می‌توانید معنا، کلمات مترادف و مثال‌های استفاده از کلمات مختلف را پیدا کنید. همه این امکانات رایگان است. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده‌ای است که کار کردن با آن را آسان و لذت‌بخش می‌کند. یاندکس ترنسلیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارائه شده است.

سلام آیا نرم افزاری هست که بتونه فایل صوتی زبان انگلیسی رو به فارسی ترجمه کنه؟ این نام افزارها ترجمه فوری و همزمان هست ولی اگر یک فایل صوتی انگلیسی داشته باشیم و بخواهیم به فارسی ترجمه بشه چی آیا گرم افزاری هست؟

سوال من هم همینه پاسخی یافتی

سلام آیا نرم افزاری هست که بتونه فایل صوتی زبان انگلیسی رو به فارسی ترجمه کنه؟ این نام افزارها ترجمه فوری و همزمان هست ولی اگر یک فایل صوتی انگلیسی داشته باشیم و بخواهیم به فارسی ترجمه بشه چی آیا نرم افزاری هست؟

سلام سوال بنده ام همین هست، نرم افزاری پیدا کردید؟

بله هست اپلیکیشن گوگل لنز

ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي

سلام ممنون بسیار مفید بود

سئوال من نیز در همین مورد است،آیا نرم افزاری یا سیستمی وجود داره که با نصبش بشه با کمی تاخیر در یک گفتگوی تلفنی یا تصویری حضور مفید داشت و اًضهار نظر گرد

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام برای من این قابلیت گوگل خیلی خوب بود و از شما بسیار متشکرم.

سلام، آیا امکانش هست که صدای فیلمی که داره به زبان لاتین توسط پلیر پخش میشه رو هم ترجمه کرد؟

سلام یه سوال داشتم من میخوام با یکی تصویری صحبت کنم ولی انگلیسی بلد نیستم آیا برنامه ای هست که بشه صحبت های هر دو طرف را ترجمه کنه مثلاً وقتی من با اون فارسی حرف میزنم برایش به انگلیسی ترجمه کنه؟ اگه چنین چیزی هست میشه لینکشو برام بفرستید ممنون میشم

سلام این نزم افزاری که الان گفتن واسه ترجمه فارسی هم داره؟چون چند تایی نصب کردم فارسی نداشت

سلام وقت بخیر ببخشید نرم افزاری هست که من وقتی درشبکه اجتماعی با شخصی صوتی یا تصویری صحبت میکنم بتونه زبان من و طرف مقابل همزمان برای همدیگر ترجمه کنه تا بتونیم باهم صحبت کنیم؟ لطفا اگه هست معرفی کنید ننیاز دارم باتشکر

نرم افزاری که بتونه سوال صوتی انگلیسی رو به نوشتاری جواب بده مثلا تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟(سوال به صورت صوتی) جواب(بصورت نوشتاری) توجه داشته باشین که ترجمه نکنه سوال و جواب انگلیسی بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود دیکشنری صوتی فارسی به انگلیسی برای اند

ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي

نکته خیلی خیلی مهم : توجه داشته باشید بانک لغات ابن برنامه آفلاین بوده وشامل بیش از 100 هزار لغت می‌باشد ، و بسیار جامع است . اما در عین حال شاید دامنه لغات کمتر از مترجم هایی باشد که از اینترنت ( و سرور گوگل) برای ترجمه استفاده می‌کنند . لطفا دامنه لغات را با دیکشنری های آفلاین مقایسه کنید *****دیکشنری صوتی(آفلاین)  – موتور ترجمه آفلاین و بدون اینترنت -یه دیکشنری متفاوتبدون نیاز به تایپ..!! مگه میشه…؟!لغت رو تلفظ کنید ، ترجمه تحویل بگیرید …!!انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی…*** تصاویر برنامه رو حتما ببینید ***** دیکشنری کاملا آفلاین بوده و  بر خلاف برنامه های مشابه ، برای ترجمه احتیاج به اتصال به اینترنت نداره ، تلفظ لغات هم کاملا آفلاینه ، فقط و فقط برای استفاده از سیستم تشخیص صوت (تبدیل گفتار به نوشتار) ، لازمه دستگاه به اینترنت متصل باشه ( استفاده از این امکان ، اختیاریه) **با قابلیت شنیدن تلفظ لغات.( بدون نیاز به اینترنت)یک کلمه رو جایی شنیدین و نمیدونید چطور نوشته میشه؟! معنیش رو میخواید؟! فقط کافیه اونو تلفظ کنین تا معنیشو ببینید!** سیستم پیدا کردن تمامی کلمات مشابه ، برای دیکشنری فارسی به انگلیسی در برنامه … تمامی کلمات مشابه به کلمه فارسی که جستجو کردید رو میتونید ببینید ، امکانات :* دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی (بدون نیاز به اینترنت)* امکان پیدا کردن معنی واژه با تلفظ کردن آن (تشخیص صوت فارسی و انگلیسی)*جستجوی کلمات مشابه ( در دیکشنری فارسی به انگلیسی)*قابلیت شنیدن تلفظ لغات*گرافیک زیبا و روان* و ….این نسخه ، نسخه کامل ، بدون محدودیت و بدون تبلیغات است.*** توجه ***امکان تلفظ لغات در اکثر گوشی های جدید فعال میباشد امادر صورت مشکل داشتن در شنیدن تلفظ لغات ، دو برنامه زیر را نصب نمایید : ( پلاگین های مورد نیاز )http://cafebazaar.ir/app/com.google.android.tts/?l=fahttp://cafebazaar.ir/app/com.google.android.gms/?l=fa


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود دیکشنری صوتی فارسی به انگلیسی برای اند

دیکشنری انگلیسی به فارسیدیکشنری فارسی به انگلیسیلغتنامه واژگان مترادف و متضاد انگلیسی به انگلیسیجستجوی کاملا آفلاین + بهره‌مندی از تلفظ انسانی کلمات توسط ۳ مرجع معتبر و تلفظ آفلاین جملات توسط ‌TTSقابلیت جستجوی کلمه‌هایی که املای کامل آنها را نمی‌دانید (به جای قسمتهایی که نمی‌دانید از علامت * و یا ٪ استفاده نمایید)

💎 این برنامه تجاری و درون پرداخت است. قبل از خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می توانید برنامه را به طور کامل و نامحدود بررسی و استفاده نمایید، سپس در صورت تمایل برای استفاده آفلاین و حذف تبلیغات لایسنس را خریداری نمایید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

💎 تلفظ‌های انسانی با کیفیت بالا پخش و ذخیره می‌گردند(در دفعات بعدی دانلود مجدد لازم نیست). برای هر تلفظ کلید جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانید تلفظ دقیق هر واژه را به سرعت گوش نمایید. در صورت در دسترس نبودن تلفظ انسانی تلفظ آفلاین با استفاده از TTS انجام می‌گیرد.

ویژگی های اصلی دیکشنری فارسی به انگلیسی وبلعکس:

≡ امکان تلفظ آفلاین متون به دو گویش آمریکایی و بریتانیایی≡ امکان ترجمه آفلاین واژه به واژه متون≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیاتمرکز این دیکشنری بر روی تعداد لغات است و برخلاف دیکشنری های آریان پور ، آکسفورد و لانگمن دارای توضیحات و مثال های نمونه نمی باشد.

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای تلفظ آفلاین UK,US، ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی انگلیسی🗣 تلفظ انسانی با کیفیت بالا🔎 امکان جستجوی انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی و انگلیسی به انگلیسی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 بهره‌مندی از مترجم عکس و سرویس استخراج متن از تصویر برای ترجمه متون🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین♪ بهره‌مندی از راهنمای علائم تلفظ، نحوه ادا کردن آنها با امکان نمایش فیلم‌♪ امکان انتخاب سرعت تلفظ🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف

منابع:☆ دیکشنری انگلیسی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به انگلیسی☆ دیکشنری واژگان مترادف و متضاد انگلیسی

نکته: اعتبار خرید برای یک دستگاه دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات انگلیسی ، آموزش انگلیسی ، بهترین ، صوتی

نکته:تمامی لایسنس‌های نامحدود خریداری شده قبلی معتبر می باشند و برای بازیابی کافیست کلید قبلا خرید کرده ام را بزنید و کلید بررسی خرید را بزنید تا برنامه فعال گردد برای اطلاعات بیشتر بخش بازیابی خرید و کد را در صفحه انتخاب لایسنس مطالعه نمایید.با تشکر و احترام

دیکشنری انگلیسی به فارسی +تلفظ زیر ذره بین

با پیشرفت دنیای اپلیکیشن های اندرویدی نیاز به دیکشنریِ همراه، موجب شد که توسعه دهندگان زیادی به فکر ساخت چنین مرجعی برای نصب روی تلفن همراه بیفتند. اما فقط تعدادی از این دیکشنری های موبایلی را می توان به عنوان یک مرجع کامل و جامع با امکانات و تجیهزات کاربردی دانست. در این پست به بررسی یکی از دیکشنری های انگلیسی به فارسی اندرویدی پرداخته ایم که امکانات جانبی مفیدی در آن انتظار شما را خواهد کشید. پس در بررسی این دیکشنری و امکانات آن با ذره بین همراه شوید

ممنون به خاطر گذاشتن نرم افزارهای خوب و حیاتی مثل آنتی ویروسها و آنتی تروجانها
موفق و سربلند باشید تا همیشه

سلام سایت کاملی دارین خیلی از کارای منو راه میندازه.

ba arze salamo khaste nabashid
ghabl az harchizi ja dare az saite khobeton tashakor konam
agar momkene autovad 2010 64bit ham ba direct link gharar bedin
MAMNON

سیستم عامل Windows Thin PC x86 هم که همین تازگی منتشر شده به نظرم ایده ی جالبیه که جاش در سافت گذر خالیه. سیستم عامل جدید مایکروسافت منتها برای سیستم های ضعیف تر.
دانلود دیکشنری صوتی فارسی به انگلیسی برای اند

سلام به همه عزیزان سافت گذر .از سایت عالی شما قدر دانی میکنم. من عضو جدید شما هستم. و به این موضوع افتخار میکنم. همه نرم افزلر های شما علی هستند. محصوصآ نرم افزار Auslogics BoostSpeed Premium 7.0 که کامپیوتر مرا دوباره جا ن تازاهای بخشید. ارزوی موفقیت روزافزون شما را دارم

با سلام و خسته نباشید
من هم مشکل دوستان رو یعنی همون پیغام آماده نبودن برنامه واسه ویندوز 32 بیتی رو داشتم که بدین ترتیب حلش کردکه :
موقع دانلود آنتی ویروس NOD 32 هیچ اروری رو مبنی بر ویروسی بودن نمیده اما موقع باز کردن فایل یعنی extract کردن اون
ارور ویروس میده که من موقع extract کردن اومدم و nod 32 رو موقتا DISABLE کردم و اکسترکت با موفقیت انجام شد و مشکل هم
حل شد
با تشکر و سپاس
س.م.س
سافت گذر = مایکروسافت ایران

ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي

سلام. خسته نباشید. من خیلی وقت پیش این بازی رو دانلود کردم ولی کرکش مشکل داره. بعدها یه کرک اومد که مشکل رو رفع می کرد اما یه مشکل دیگه تو بازی ایجاد میکرد(اسلحه تیری برای شلیک نداشت). اگه امکانش هست لطف کنید کرک سالم این بازی رو به صورت جداگانه و البته رایگان برای من و امثال من تو سایت قرار بدید. ممنون از لطفتون.

با سلام
و خسته نباشید مدت یک سالی هست که از update نود استفاده می کنم تا حال مشکلی نداشتم ولی یک ماهی هست برای سیستم من مشکلی پیش امده است و اپدیتها هم نتونسته ماری انجام لطفا راهنمایی کنین فلاپی درایو من هر 10 ثانیه خوبه خود کار می کنه حتی فلاپی سالم هم گذاشتم ولی درست نشد هر چی هه انتی ویروس به روز هم اسکن می کنم چیزی پیدا نمی کنه فلش که می زنم هی الارم یافتن ویروس میده و ویروس رو هم کلین می منه ماندم چکار کنم چون کامپیوتر من نرم افزار های خاصی داره نمی تونم ویندوز رو عوض کنم راهنمایی کنید اگه امکان داره

سلام دوست عزیز.
کی گفته بیت دفندر سال 2010 بهترین شده؟
مثل اینکه توهم زدی.بهترین انتی ویروس از طرف av-comparatives تو سال 2010 F-secure شده.
بیت دفندر فقط ظاهر زیبایی داره و دیگه هیچ چیز نداره.منم بیخود وقتم رو صرف دانلود این انتی ویروس کردم.
اصلا با وجود انتی ویروسهایی مثل نورتون و اویرا انتی ویروس بیت دفندر هیچ وقت نمیتونه جزء 3 انتی ویروس اول باشه.
از مدیران سافتگذر میخوام تا انتی ویروس F-secure رو تو سایتشون بذارن تا ما بیشتر با این انتی ویروس اشنا بشیم.
با تشکر

با سلام
لطفا نسخه لینوکس هم بزارید نه این برنامه بلکه نرم افزارهای دیگه رو هم که نسخه لینوکس دارند .
جلال فرخی
با تشکر

salam
mamnon
shoma ke zahamat keshidid baghieye officam bezarid riygan
merccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccci

با سلام
من که می گم اصلا این نرم افزار رو دانلود نکنید . می دوندید چرا ؟ فقط کافیه چند تا صفحه رو بازکنی بعد که صدای سیستم بلند شد از نصب این نرم افزار به شدت متاسف خواهی شد . خیلی از سخت افزار سیستم رو مشغول می کنه . حالا از ما گفتن بود . باتشکر

با تشکر فراوان از زحمات ارزنده شما. کار خیلی با ارزشی رو انجام می دهید و امیدوارم موفق و پیروز باشید.

آقایی که میگی این بازی نماد فراماسونری اگه میترسی دانلود نکن چیکار به بقیه داری بعد هم برای گفته هات دلیل عینی بیار نگو چون فلانی گفته پس نماد شیطان پرستیه
در مورد آقای رافعی هم بگم تا جایی که من از حرف های ایشون شنیدم همش استدلال های مسخرست که اگه بخوایم تو دولت و نظام خودمون هم دنبالش بگردیم میشه پیدا کرد فقط خارجیا نیستن

مهمان عزیز …………. واقعاً زشت است که کسی در ویندوز سرور 2003 کار کند .
امروزه برای همه اثبات شده است که تمامی نسخه های وندوز به راحتی هک می شوند . حتی Microsoft هم از ویندوز برای سرور استفاده نمی کند .
شخصی که سرور دارد ، باید یک سیستم عاملی همچون BSD داشته باشد که نیازی به آنتی ویروس ندارد . ( ویروسی ندارد که بخواهند برایش آنتی ویروس بسازند )

ممنون 🙂 همیشه با برنامه های مفیدی که واسه دانلود میذارین غافلگیر میکنید

اولین وبهترین سایت ایرانی سایت شماست
قسم می خورم تا الان تو هیچ سایتی نظر ندادم ولی خداییش چون از سایتتون تا الان خیلی استتفاده کردم می خواستم بهتون بگم خسته نباشید واقعا دستتون درد نکنه.
من خودم یه کدنویسم و تا حالا سایتای زیادی طراحی کردم . تو کار موبایلو برنامه نویسی موبایلم هستم . اگه برنامه یا کدی که فکر می کنید وقتتونو میگیره فقط کافیه که بهم ایمیل کنید خداییش براتون انجام میدم .فقط به خاطر سایت قشنگتون.

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم‌افزار دیکشنری جامع انگلیسی (برای اندروید)
Reverso Translation Dictionary 8.4.0 Android
 

دانلود دیکشنری صوتی فارسی به انگلیسی برای اند

Reverso Translation Dictionary یک نرم‌افزار دیکشنری جامع و قدرتمند انگلیسی به انگلیسی برای سیستم‌عامل اندروید می‌باشد.
این دیکشنری قادر است میلیون‌ها کلمه و اصطلاح را بدون هیچ مشکلی ترجمه کرده و متن ترجمه شده آن را در اختیار شما قرار دهد.
دیتابیس این برنامه بسیار غنی بوده و شما را از وجود هر دیکشنری انگلیسی به انگلیسی دیگری بی‌نیاز خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این دیکشنری می‌توان به سرعت بالا در ترجمه، ارائه توضیحاتی پیرامون کلمه، ترجمه دقیق و صریح و… اشاره نمود.
این نرم افزار همچنین یک دیکشنری صوتی برای اندروید است. زیرا قابلیت تلفظ لغات را دارد.
اگر به دنبال یک دیکشنری انگلیسی کامل برای گوشی خود هستید، “Reverso Translation Dictionary” می‌تواند گزینه خوبی باشد.
جهت مشاهده تصاویر این نرم‌افزار و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود نرم‌افزار دیکشنری جامع انگلیسی (برای اندروید)
Reverso Translation Dictionary 8.3.0 Android
 

Reverso Translation Dictionary یک نرم‌افزار دیکشنری جامع و قدرتمند انگلیسی به انگلیسی برای سیستم‌عامل اندروید می‌باشد.
این دیکشنری قادر است میلیون‌ها کلمه و اصطلاح را بدون هیچ مشکلی ترجمه کرده و متن ترجمه شده آن را در اختیار شما قرار دهد.
دیتابیس این برنامه بسیار غنی بوده و شما را از وجود هر دیکشنری انگلیسی به انگلیسی دیگری بی‌نیاز خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این دیکشنری می‌توان به سرعت بالا در ترجمه، ارائه توضیحاتی پیرامون کلمه، ترجمه دقیق و صریح و… اشاره نمود.
این نرم افزار همچنین یک دیکشنری صوتی برای اندروید است. زیرا قابلیت تلفظ لغات را دارد.
اگر به دنبال یک دیکشنری انگلیسی کامل برای گوشی خود هستید، “Reverso Translation Dictionary” می‌تواند گزینه خوبی باشد.
جهت مشاهده تصاویر این نرم‌افزار و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود نرم افزار مترجم تمامی زبان‌ها (برای اندروید)
Translate all language : text and voice PRO 1.2.4 Android


 Translate all language یکی از نرم‌افزار‌های قدرتمند مترجم زبان برای گوشی‌های اندرویدی می‌باشد.
این نرم‌افزار تقریباً از تمامی زبان‌های دنیا پشتیبانی کرده و قادر است معانی زبان‌های مختلف را به صورت بسیار دقیق ترجمه کرده و در اختیار کاربر قرار دهد.
همچنین ترجمه صوتی این نرم‌افزار نیز از دقت بالایی برخوردار بوده و افزون بر ارائه ترجمه صحیح عبارات، می‌تواند معانی و تعاریف دقیق هر کلمه را نیز به نمایش بگذارد.
همچنین شما می‌توانید به تاریخچه ترجمه‌های خود نیز دسترسی پیدا کرده و از سایر ویژگی‌هایی همچون نمایش ترجمه‌ها در پنجره پاپ آپ، کپی و پیست کردن متون ترجمه شده، ذخیره ترجمه‌ها و… استفاده کنید.
با مراجعه کردن به ادامه مطلب می‌توانید این نرم‌افزار را دانلود کنید. همچنین در ادامه مطلب به برخی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار اشاره شده و تصاویری از محیط داخلی آن قرار گرفته است که می‌توانید مشاهده کنید.


ارسال توسط : علی

در نرم افزار موبایل – اندروید

مرداد ۲۱, ۱۳۹۴
۳۵ نظرات
43,536 بازدید

برنامه های اندرویدی بدون دیتای سایت معمولا بدون پسورد و فشرده سازی هستند ،  به راحتی دانلود کنید و نصب نمایید !

برچسب گذاری شده با :102 داستان کوتاه Dictionary Dictionary اندرویدی Dictionary زبان translate translate با ترجمه translate با تلفظ اندروید اوا ایرانی باری کم حجم برنامه Dictionary برنامه مترجم ترحمه تلفظ دانلود دانلود برای گوشی دانلود تبلت دانلود دیکشنری اندروید دانلود دیکشنری برای اندروید دانلود کنید دیکپنری به همراه اوا دیکشنری انگلیسی به فارسی دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دیکشنری با تلفظ دیکشنری با فنوتیک دیکشنری فارسی به انگلیسی دیکشنری همه کاره زبان Dictionary زبان فارسی فارسی فارسی به انگلیسی فرهنگ فرهنگ لعت فست دیکشنری فونوتیک مترجم مترجم رایگان مترجم زبان مترجم همراه مرکز دانلود ایرانیان نرم افزار Dictionary نرم افزار تبلت نرم افزار ترجمه نرم افزار گوشی همه چیز همه چیز برای اندروید همه کاره

دانلود دیکشنری صوتی فارسی به انگلیسی برای اند

آفرین جان آفرین پاک را
آنکه جان بخشید و ایمان خاک را

سلام
دوست عزیز این برنامه تست شده و بعد قرار داده شده . اگر اروری دریافت میکنین بفرمایید . اگر نه دوباره نصب بفرمایید
موفق باشید.

میشه بگید از کجا میشه تلفظ رو گوش داد. دروغم حد و حسابی داره

سلام
دوست عزیز دروغی در کار نیست اگه پیغام خطایی در یافت میکنین بفرمایید راهنمایی کنیم . فقط این رو بگیم که یه فایل متنی دیکشنری هر چقدر هم زیاد باشه نهایت ۱۵ مگابایت میشه حجم بالای این اپ مشخصه که یا تصویر درون خودش داره یا صدا و …
موفق باشید .

سلام ببخشید تلفظ صوتی وبعضی از کلمات مانند کانتری رو نداره

سلام ببخشید تلفظ صوتی وبعضی از کلمات مانند کانتری رو نداره

سلام
تلفظ صوتی درون اپلیکیشن تست شده . بلندگوی بالا سمت چپ کادر را لمس بنمایید تا لفظ انجام شود ( صدای گوشی را زیاد نمایید)
موفق باشید .

سلام
انصافا عالی هس
فقط نمیتونم از تلفظ صوتیش استفاده کنم!
راهنمایی کنید،لطفا

سلام
تلفظ صوتی این برنامه نیازی به نت نداره . از نصب درست و بی خطای نرم افزار مطمئن بشین و ترجیحا اون رو روی خود گوشی نصب کنین.
موفق باشید.

سلام خسته نباشید تلفظ صوتی نداره ومعنی بعضی لغات مانند کانتری رو نداره

Jenab modi,in barname shoma talafoz soti nadarad..
Chera derogh migin..
Baraton motasefam vaghaan

سلام
دوست عزیز و گرامی ، ما این نرم افزار رو هم بر روی گوشی اندروید و هم بر روی شییه ساز اندروید از روی ویندوز ۷ تست و بررسی کردیم. در هر دو ازمایش تلفظ صوتی به درستی کار کرد .
موفق باشید

سلام، نرم افزار به طور صحیح نصب شده ولی تلفظ صوتی نداره

سلام
یک بار دیگه نصب بفرمایید . اگر اروری میده متن ارور رو ذکر کنید .

سلام
چه اروری میده ؟ ما که هر بار تست میکنیم حتی با شبیه ساز اندروید جواب میگیریم

آقا این همه نفر گفتن تلفظ نداره شما قبول ندارین و میگین مشکل از نصبشه،همه باهم نصب و اشتباه کردن ینی؟
منم الان نصبش کردم تلفظ نداره.دانلود دیکشنری صوتی فارسی به انگلیسی برای اند

سلام
سعی میکنیم به زودی یک فیلم اموزشی از این برنامه تهیه کنیم تا مشخص بشه روش کار و مشکلات حل بشه
سپاس از نظر شما
موفق باشید

با سرپرستی مهندس ابوالقاسمی(با نمره 8 آیلتس)، استاد خانم امیدی

دیکشنری رایگان DictBox با امکان تلفظ با دو لهجه امریکن و بریتیش یکی از بهترین دیکشنری های دو زبانه انگلیسی به فارسی به شما میرود. در بالا نمونه صفحه نمایش داده شده برای واژه Advice را مشاهده میفرمایید. در اینجا (1) تلفظ، (2) معنی فارسی، (3)نقش دستوری، (4)هم معنی ها، و (4) نمونه به کار رفته در جمله برای این واژه در دسترس می باشد. این نرم افزار اندرویدی بوده و بر روی این سیستم عامل قابل نصب می باشددانلود دیکشنری صوتی فارسی به انگلیسی برای اند

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا فایل Apk دیکشنری DictBox به حجم 72 مگابایت برای اندروید:

از برتری های دیکشنری فست دیک میتوان به دیتابیس 200 هزار واژه ای این نرم افزار اشاره کرد. امکان ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس، ویدجت شناور برای دسترسی سریع به دیکشنری، تلفظ امریکن و بریتیش، و عملکرد آفلاین بدون نیاز به اینترنت از برتری های این اپلیکیشن اندرویدی به شمار میرود.

#دانلود_مستقیم و رایگان دیکشنری FastDic برای اندروید به حجم 86 مگابایت:

دیکشنری بابیلون برای بسیاری از علاقمندان به زبان انگلیسی شناخته شده است. پشتیبانی از بسیاری از زبان ها و امکان کپی از تمامی محیط ها به دیکشنری و امکان ترجمه متن از بزرگترین برتری های این دیکشنری به شمار میروند.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا فایل Apk دیکشنری بابیلون به حجم 5.6 مگابایت برای اندروید:

در این بخش دیکشنری های قابل نصب بر روی نسخه های گوناگون ویندوز برای دانلود مستقیم در دسترس خواهد بود. این دیکشنری ها رایگان هستند و بجز مورد Lingvo به صورت رایگان عرضه شده اند. باید توجه داشت همانند تمامی دیکشنری های انگلیسی به فارسی، این نرم افزارها هم ممکن است بر روی برخی سیستم ها با اشکال نصب شوند و از این رو نصب دیکشنری دانشجو که بسیار سبک و بدون اشکال اجرا میشود را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا  دیکشنری دانشجو به حجم 1.8 مگابایت برای ویندوز:

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا  دیکشنری Diana به حجم 4.7 مگابایت برای ویندوز:

دانلود دیکشنری صوتی فارسی به انگلیسی برای اند

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا  دیکشنری Lingo به حجم 4.33 مگابایت برای ویندوز:

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا  دیکشنری Yalameh به حجم 9.5 مگابایت برای ویندوز:

این اپلیکیشن اندرویدی دیکشنری لانگمن دربرگیرنده 230,000 واژه، عبارت و برابر انگلیسی میباشد. همچنین 165,000 مثال از نمونه های واقعی به کار رفته در زبان انگلیسی در این مجموعه جای دارد.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا فایل Apk دیکشنری لانگمن نسخه 5 ام به حجم 24 مگابایت برای اندروید:

تمامی حقوق این سایت نزد ielts2.com محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و طرح قالب پیگرد قانونی به همراه دارد

همانگونه که می دانید آکسفورد یکی از بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی طراحی شده توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد می باشد که ما امروز در فارسروید قصد معرفی اپلیکیشن این دیکشنری معروف را برای سیستم عامل اندروید داریم. نسخه ی هشتم دیکشنری قدرتمند آکسفورد با نام Oxford Advanced Learner’s 8 در مارکت اندروید منتشر شده است که شما را از داشتن کامل ترین دیکشنری انگلیسی به انگلیسی بی نیاز می سازد! با این دیکشنری می توانید به آسانی و در محیطی ساده مهارت های زبان انگلیسی خودتان را به صورت حرفه ای بهبود ببخشید و معنای کلماتی را که بلدید، درک کنید و یاد بگیرید که چطور آنها را به زبان بیاورید، بیان کنید و از ان ها در صحبت های روزمره ی خود استفاده کنید! این اپلیکیشن قدرتمند امکان تلفظ صوتی به لهجه های بریتانیایی و آمریکایی را دارا می باشد که آن را به تمام کاربرانی که به دنبال بهترین دیکشنری هستند، پیشنهاد می دهیم. برنامه دارای یک دیتابیس بزرگ از اطلاعات است که به شما امکان ترجمه به صورت آفلاین را می دهد و از داخل خود برنامه قادرید ان را با سرعت بالا و بدون هیچ مشکلی دریاف…

با اپلیکیشن عاشقنامه ببینید بچه تون چه شکلی میشه و فال عشق با اثر انگشت، فال اسم، ، فال حافظ، فال ماه تولد و فال اسم بگیریددانلود دیکشنری صوتی فارسی به انگلیسی برای اند0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2021 (کامل متن)

با نیروی وردپرس


راهنمای استفاده از کد QR

دیکشنری فارسی به انگلیسی با تلفظ صوتی

ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي

دیکشنری انگلیسی به فارسیدیکشنری فارسی به انگلیسیلغتنامه واژگان مترادف و متضاد انگلیسی به انگلیسیجستجوی کاملا آفلاین + بهره‌مندی از تلفظ انسانی کلمات توسط ۳ مرجع معتبر و تلفظ آفلاین جملات توسط ‌TTSقابلیت جستجوی کلمه‌هایی که املای کامل آنها را نمی‌دانید (به جای قسمتهایی که نمی‌دانید از علامت * و یا ٪ استفاده نمایید)

💎 این برنامه تجاری و درون پرداخت است. قبل از خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می توانید برنامه را به طور کامل و نامحدود بررسی و استفاده نمایید، سپس در صورت تمایل برای استفاده آفلاین و حذف تبلیغات لایسنس را خریداری نمایید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

💎 تلفظ‌های انسانی با کیفیت بالا پخش و ذخیره می‌گردند(در دفعات بعدی دانلود مجدد لازم نیست). برای هر تلفظ کلید جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانید تلفظ دقیق هر واژه را به سرعت گوش نمایید. در صورت در دسترس نبودن تلفظ انسانی تلفظ آفلاین با استفاده از TTS انجام می‌گیرد.

ویژگی های اصلی دیکشنری فارسی به انگلیسی وبلعکس:

≡ امکان تلفظ آفلاین متون به دو گویش آمریکایی و بریتانیایی≡ امکان ترجمه آفلاین واژه به واژه متون≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیاتمرکز این دیکشنری بر روی تعداد لغات است و برخلاف دیکشنری های آریان پور ، آکسفورد و لانگمن دارای توضیحات و مثال های نمونه نمی باشد.

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای تلفظ آفلاین UK,US، ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی انگلیسی🗣 تلفظ انسانی با کیفیت بالا🔎 امکان جستجوی انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی و انگلیسی به انگلیسی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 بهره‌مندی از مترجم عکس و سرویس استخراج متن از تصویر برای ترجمه متون🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین♪ بهره‌مندی از راهنمای علائم تلفظ، نحوه ادا کردن آنها با امکان نمایش فیلم‌♪ امکان انتخاب سرعت تلفظ🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف

منابع:☆ دیکشنری انگلیسی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به انگلیسی☆ دیکشنری واژگان مترادف و متضاد انگلیسی

نکته: اعتبار خرید برای یک دستگاه دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات انگلیسی ، آموزش انگلیسی ، بهترین ، صوتی

نکته:تمامی لایسنس‌های نامحدود خریداری شده قبلی معتبر می باشند و برای بازیابی کافیست کلید قبلا خرید کرده ام را بزنید و کلید بررسی خرید را بزنید تا برنامه فعال گردد برای اطلاعات بیشتر بخش بازیابی خرید و کد را در صفحه انتخاب لایسنس مطالعه نمایید.با تشکر و احترام

دیکشنری انگلیسی به فارسی +تلفظ زیر ذره بین

با پیشرفت دنیای اپلیکیشن های اندرویدی نیاز به دیکشنریِ همراه، موجب شد که توسعه دهندگان زیادی به فکر ساخت چنین مرجعی برای نصب روی تلفن همراه بیفتند. اما فقط تعدادی از این دیکشنری های موبایلی را می توان به عنوان یک مرجع کامل و جامع با امکانات و تجیهزات کاربردی دانست. در این پست به بررسی یکی از دیکشنری های انگلیسی به فارسی اندرویدی پرداخته ایم که امکانات جانبی مفیدی در آن انتظار شما را خواهد کشید. پس در بررسی این دیکشنری و امکانات آن با ذره بین همراه شوید


راهنمای استفاده از کد QR

دیکشنری فارسی به انگلیسی با تلفظ صوتی

نکته خیلی خیلی مهم : توجه داشته باشید بانک لغات ابن برنامه آفلاین بوده وشامل بیش از 100 هزار لغت می‌باشد ، و بسیار جامع است . اما در عین حال شاید دامنه لغات کمتر از مترجم هایی باشد که از اینترنت ( و سرور گوگل) برای ترجمه استفاده می‌کنند . لطفا دامنه لغات را با دیکشنری های آفلاین مقایسه کنید *****دیکشنری صوتی(آفلاین)  – موتور ترجمه آفلاین و بدون اینترنت -یه دیکشنری متفاوتبدون نیاز به تایپ..!! مگه میشه…؟!لغت رو تلفظ کنید ، ترجمه تحویل بگیرید …!!انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی…*** تصاویر برنامه رو حتما ببینید ***** دیکشنری کاملا آفلاین بوده و  بر خلاف برنامه های مشابه ، برای ترجمه احتیاج به اتصال به اینترنت نداره ، تلفظ لغات هم کاملا آفلاینه ، فقط و فقط برای استفاده از سیستم تشخیص صوت (تبدیل گفتار به نوشتار) ، لازمه دستگاه به اینترنت متصل باشه ( استفاده از این امکان ، اختیاریه) **با قابلیت شنیدن تلفظ لغات.( بدون نیاز به اینترنت)یک کلمه رو جایی شنیدین و نمیدونید چطور نوشته میشه؟! معنیش رو میخواید؟! فقط کافیه اونو تلفظ کنین تا معنیشو ببینید!** سیستم پیدا کردن تمامی کلمات مشابه ، برای دیکشنری فارسی به انگلیسی در برنامه … تمامی کلمات مشابه به کلمه فارسی که جستجو کردید رو میتونید ببینید ، امکانات :* دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی (بدون نیاز به اینترنت)* امکان پیدا کردن معنی واژه با تلفظ کردن آن (تشخیص صوت فارسی و انگلیسی)*جستجوی کلمات مشابه ( در دیکشنری فارسی به انگلیسی)*قابلیت شنیدن تلفظ لغات*گرافیک زیبا و روان* و ….این نسخه ، نسخه کامل ، بدون محدودیت و بدون تبلیغات است.*** توجه ***امکان تلفظ لغات در اکثر گوشی های جدید فعال میباشد امادر صورت مشکل داشتن در شنیدن تلفظ لغات ، دو برنامه زیر را نصب نمایید : ( پلاگین های مورد نیاز )http://cafebazaar.ir/app/com.google.android.tts/?l=fahttp://cafebazaar.ir/app/com.google.android.gms/?l=fa

فارسی یا پارسی یکی از زبان های هندواروپایی در شاخهٔ زبان های ایرانی جنوب غربی است که در کشورهای ایران، افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان به آن سخن می گویند. فارسی زبان رسمی کشورهای ایران و تاجیکستان و یکی از دو زبان رسمی افغانستان (در کنار پشتو) است. زبان رسمی کشور هندوستان نیز تا پیش از ورود استعمار انگلیس، فارسی بود. فا، fa: نماد زبان فارسی. زبان فارسی را پارسی نیز می گویند. زبان فارسی در افغانستان به طور رسمی دری و در تاجیکستان تاجیکی خوانده شده است. در سال ۱۸۷۲ در نشست ادیبان و زبان شناسان اروپایی در برلین، زبان های یونانی، فارسی، لاتین و سانسکریت به عنوان زبان های کلاسیک جهان برگزیده شدند. بر پایهٔ تعریف، زبانی کلاسیک به شمار می آید که یکم، باستانی باشد، دوم، ادبیات غنی داشته باشد و سوم در آخرین هزاره عمر خود تغییرات اندکی کرده باشد.

زبان انگلیسی یکی از زبان های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته است. از دیگر زبان های شاخه ژرمنی می توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وام واژه ها تشکیل می دهد. بیشتر این وام واژه ها از زبان های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان ها وارد انگلیسی شده اند. زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته است چون انگلیسی زبان ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می توان مادر زبان انگلیسی دانست.
انگلیسی، زبان مادری نزدیک به ۳۷۵ میلیون نفر در دنیا است. پس از زبان چینی ماندارین و اسپانیایی، انگلیسی سومین زبان دنیا از نظر تعداد سخنوران است. اما اگر تعداد کسانی که زبان مادری آن ها انگلیسی است و کسانی که تنها به این زبان سخن می گویند را با هم بشماریم، آنگاه می توان گفت که انگلیسی پرکاربردترین زبان در سطح جهان است. البته اگر با مجموعهٔ زبان های چینی مقایسه شود ممکن است که در جایگاه دوم قرار گیرد.

دیکشنری (Dictionary) که گاهی اوقات به عنوان یک واژه نامه، فرهنگ لغت، لغت نامه یا فرهنگنامه شناخته می شود، مجموعه ای از کلمات در یک یا چند زبان خاص است، که اغلب بر اساس حروف الفبا مرتب سازی می شود، و ممکن است شامل اطلاعاتی در مورد تعاریف، کاربردها، ریشه شناسی، تلفظ، ترجمه، و غیره باشد. واژه نامه کتابی است که معانی لغات یک زبان در آن توضیح داده شده باشد. واژه ها به صورت الفبایی مرتب شده اند و معمولاً املا و تلفظ و معنای هر کلمه یاد شده است. فرهنگ لغات در یک رشته خاص، معمولاً حاوی معانی هر واژه است. اگرچه تصور می شود که دیکشنری فقط با واژه ها سر و کار دارد ولی دامنه پوشش آن اغلب می تواند از این هم فراتر برود.

دیکشنری آنلاین (Online Dictionary) وب سایت و یا اپلیکیشنی است که به صورت اینترنتی خدماتی مربوط به دیکشنری ها و فرهنگنامه ها را ارائه می دهد. مانند سایت دیکشنری آبادیس. در دیکشنری آنلاین شما با وارد کردن هر واژه ای در بخش مشخص شده و زدن دکمه جستجو، به سرعت معنی و توضیحات مربوطه را می توانید مشاهده کنید.
دیکشنری فارسی به انگلیسی با تلفظ صوتی

تلفظ (Pronunciation) از مباحث ویژه دانش زبان شناسی است که در آن به روند و نحوه ادای هجاها و واج ها میان اهل زبان پرداخته می شود. یک واژه به گونه های متفاوتی تلفظ می گردد. چگونگی تلفظ یک واژه که از واج ها و هجا تشکیل شده ممکن است تحت تاثیر عواملی مانند سن و سال، طبقه اجتماعی، قومیت، سواد، جنسیت و مخاطب متفاوت باشد.

ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي

ضمنا برای استفاده از دیکشنری آنلاین دیک یو به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید

دیکشنری فارسی به انگلیسی با تلفظ صوتی

Sign up for free and get unlimited access to rankings, reviews, ratings, keywords and more.


Sign Up For Free

دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

بیش از پانصد هزار کلمه و اصطلاحبدون نیاز به اینترنتتلفظ صوتی حتی بدون نیاز به اینترنتویدجت برای
ترجمه سریع ترتوانایی ترجمه در برنامه های دیگر مثل سفاری و ای بوکشامل تعریف انگلیسی لغات همراه با مثال و
مترادفشامل بیش از پنجاه هزار مثال همراه با ترجمه فارسی شامل عبارت های مرتبط با کلماتقابلیت لمس لغات و
مشاهده معانیترجمه متن -این ویژگی نیاز به اینترنت داردقابلیت انتخاب متن و ترجمه آنیقابلیت کپی کردن
ترجمه هاقابلیت ستاره دار کردن لغاتقابلیت اصلاح و پیشنهاد لغاتانتخاب لهجه انگلیسی از بین لهجه های
آمریکایی-بریتانیایی- استرالیایی-ایرلندیدیکشنری فارسی به انگلیسی با تلفظ صوتی

امکانات دیگر:عبارت های کاربردیلغت های مفیدلغت همراه با عکسترجمه آنلاین برای زبان های دیگرلغت روزمترجم وبسایت

Includes more than 500,000 words and expressionsNo internet connection requiredText pronunciation (Even
without internet) Widget for faster translationIncludes English definitions of words and examplesIncludes example with Persian translationsIncludes Related phrases of wordsTouch words and see the
meaningsTranslate any text( this feature requires internet connection)Select part of the text and translate
immediately.Copy translationsFavorites wordsSearch History

Other features: Useful phrases Useful words Words With Pictures Online translator for
other languages Word of the day Website translator

دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

بیش از پانصد هزار کلمه و اصطلاحبدون نیاز به اینترنتتلفظ صوتی حتی بدون نیاز به اینترنتویدجت برای
ترجمه سریع ترتوانایی ترجمه در برنامه های دیگر مثل سفاری و ای بوکشامل تعریف انگلیسی لغات همراه با مثال و
مترادفشامل بیش از پنجاه هزار مثال همراه با ترجمه فارسی شامل عبارت های مرتبط با کلماتقابلیت لمس لغات و
مشاهده معانیترجمه متن -این ویژگی نیاز به اینترنت داردقابلیت انتخاب متن و ترجمه آنیقابلیت کپی کردن
ترجمه هاقابلیت ستاره دار کردن لغاتقابلیت اصلاح و پیشنهاد لغاتانتخاب لهجه انگلیسی از بین لهجه های
آمریکایی-بریتانیایی- استرالیایی-ایرلندی

امکانات دیگر:عبارت های کاربردیلغت های مفیدلغت همراه با عکسترجمه آنلاین برای زبان های دیگرلغت روزمترجم وبسایت

Includes more than 500,000 words and expressionsNo internet connection requiredText pronunciation (Even
without internet) Widget for faster translationIncludes English definitions of words and examplesIncludes example with Persian translationsIncludes Related phrases of wordsTouch words and see the
meaningsTranslate any text( this feature requires internet connection)Select part of the text and translate
immediately.Copy translationsFavorites wordsSearch History

Other features: Useful phrases Useful words Words With Pictures Online translator for
other languages Word of the day Website translator

باسلام
واقعا دستتون درد نکته در بین همه سایتها سایتتون یکه یکه
یه انتقاد کوچلو تعداد نرم افزارتون کمه
از نرم افزارهای کم حجم گرافیگی. (پلاگین فتوشاب و ویرایش عکس )کاربردی وصوتی تصویری وکتابهای الکترونیکی آموزش نرم افزارها توی سایت بذارین
در هیچ سایتی را نمزنم به جز در بزرگ سافت گذر

با سلام خسته نباشی از کل مدیران این سایت سافت گذر که این امکانات که به ما دادین با تشکر حمید رشیدی از اهواز

من نرم افزار PowerDVD Remote Control برای iPhone از سایت اپل دانلود کردم و روی iPod Touch نصب کردم. وقتی کد درست رو وارد میکنم روی آی پاد میگه که وصل شده اما توی PowerDVD نوشته شده No Device Connected و ریموت کنترل هم اصلا کار نمیکنه!
کسی ایده ای داره؟

سلام خدمت دوستان عزیز کسی اگه لایسنس جدیدش داره لینگ بده ممنون میشم این لایسنس رو ب اتمام .دستتون درد نکنهدیکشنری فارسی به انگلیسی با تلفظ صوتی

سلام به همه دست اندر کاران سافتگذر . میخواستم بدونم چرا برای ویندوز 8.1 آپدیتی قرار ندادین در حالی که برای ویندوز 8 اپدیت قرار دادین(Windows 8 Pro Integrated October 2013 x86/x64) من میخوام یه ویندوز 8.1 ازتون بخرم فقط هرچه سریع تر جوابمو بدهید خیلی ممنون ،باتشکر دوباره

سلام لطفا نرم افزار تحت اکسل What’sBest را که مربوط به همین شرکت لیندو است برای دانلود با کرک قرار دهید.
کرک ورژن 32 بیتی لینگو 17 چی شد؟
ممنون که بروز هستید

برای آموزش نصب دیتا پک بازی به این لینک مراجعه کنید
http://www.pestools.ir/2013/11/%d9%be%da%86-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%a9%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%85%db%8c-pes-2014-data-pack-2-00/

سلام ورژن 5.0.0.45 را وقتی باز میکنم بیشتر از 20 ثانیه طول میکشه در صورتی که ورژن قبلی اینجوری نبود اگه میشه بگید مشکل از کجاست؟

سلام
دمتون گرم با اپدیت هایی که در اختیار مراجعه کنندگان قرار میدین من حدود 8 سال از سایت شما همیشه آپدیت ها و دانلود هامو انجام میدم واقعا برنامه هاتون تک و عالین
دمتون گرم و خداقوت

با سلام آقا من یه سوال داشتم چرا این انتی ویروس روی ویندوز8.1 64بیت کار نمیده روی 8 بدون مشکل کار میداد ولی روی8.1 نه اگه راهی هست بگین ممنون

ممنونم
اما فونت homanormal و lutusnormal رو نداشت.
من به شدت به homanormal نیاز دارم از کجا میتونم پیداش کنم
لطفا کمکم کنید .ممنون میشم.
[email protected]

با درود
بعد از اینکه فایل رو دانلود و از حالت زیپ درآوردین یه فایل ایزو بدست میاد که اونو باید با نرم افزارهای رایت بصورت ایزو روی یه سی دی رایت کنین که یه سی دی بوتیبل درست میشه. بعد سیستم رو رستارت کرده و بزارین از روی این سی دی بالا بیاد بقیه مراحل رو دیگه خودتون میتونین متوجه بشین.

باسلام:
سایت شما مصداقی از ایده ما میتوانیم است درمقابل استکبار تکنولوژیک .
خدا قوت

با سلام و ارادت ، با ابراز قیاس شجاعانه می گویم کار شما چیزی در حد ارزشی برابر با پزشکان و پرستاران ، نیروهای انتظامی و ساحشوران نظامی را دارد . به مانند آنهایی که نامشان را بردم خسته نباشید.

با سلام خدمت شما
و تشکر از سایت خوبتون
می خواستم بگم که کتاب خوبیه و نکات مربوط برای حل سودوکو رو یه جا , مختصر و مفید آورده البته دوستان می تونن اگه دیدن علاقه مندند دنبال روش های دیگر هم بگردند, می خواستم بگم گذاشتن این جور کتابا واقعا فکر خوبیه , مثلا من خودم پیشنهاد می کنم کتاب راهنمای حل مکعب روبیک رو هم بزارین. در ضمن مواردی که در این کتاب بوده در درس هوش مصنوعی هم به عنوان پروژه هست.
با تشکر از سایت عالیتون

دوست عزیزی که فایل با پسوند DVR داشتند .
من با این پسوند برخورد داشتم که مربوط به نرم افزار دوربینهای حفاظتیه و فقط تونستم با نرم افزار خودش اون فایل رو اجرا کنم .
البته نرم افزار قسمت پلیر هم داره

دیکشنری فارسی به انگلیسی با تلفظ صوتی0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2021 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

🏴 شهادت امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، تسلیت باد 🏴

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

اخبار جذاب سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

من عکس هارو از روت فلش که فرمت شده بود ریکاوری کردم سیو کردم حجم فایل ها کامله اما باز نمیشه ولی فایلهای دیگه که تو فولدر بوده باز میشه ، لطفا اگه کسی راهکاری داره راهنمایی کنه.

ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي

بسيار عالي و حرفه اي هستيد خسته نباشيد و موفق باشيد.
فقط اخيرا اکثر برنامه هاتون رو مخصوص اعضاء وي اي پي کرده ايد که کمي مشکل ساز شده . خوبه که کمي به ما هم اوانتاژ بدهيد.
به هر حال کارتون عاليه . عالي .

سلام
واقعا اعجاب آور بود …
امروز از سایت بی نظیرتون آنتی ویروس خاطره انگیر Nod 32 Ver.4 رو دانلود کردم و اعجاب آور تر اینکه الان آپدیت آفلاین ش هم دانلود کردم و نصب شد و کار کرد !!!
واقعا باور نکردنیه …
بی نظیرید..
ممنون از این همه نگه داری از مطالب قدیمی و بدرد بخ…

خيلي عالي بود
تشکر

سلام سایت شما امشب خیلی به من کمک کرد یه دنیا ممنون
اسمان فرصت پرواز بلندیست
ولی……….
قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی

این دوستمون که آمار دانلود از سافتگذر رو گذاشته مثل اینکه یادش رفته بگه جدیدا این آنتی ویروس در سایت قرار گرفته در حالیکه آمار بقیه آنتی ویروسها برای خیلی وقت پیشه :))))
در مورد اون دوستی هم که میگه آلوده ترین کامپیوترها مربوط میشه به اروپایی ها و آمریکای شمالی ها حتما آمارشو خودش در آورده :))…

متاسفانه با رد نظرات کاربران قبلی باید بگم که نسخه جدید یعنی 11 عجیب سنگین شده من با لپ تاپ i7 با 6 گیگ رم وقتی روی آیکون کلیک میکنم 12 ثانیه طول می کشه تا کاملاً باز شود روی سیستم مغازه هم که سیستم بدی نیست بیش از 15 ثانیه طول کشید ورژن 9 سه صوت باز و بسته می شد.
من از Power2Go و gBurner v3.0…

دوستی که گفتند چرا نسخه 7 ارائه نشده نسخه 7 هنوز یک نسخه بتا و آزمایشی است شما براحتی میتونید از سایت نود eset.com دانلود کنید چند ماه هم اکانت رایگان داره اما اگر مشکلی پیش اومد با خودتون من خودم از سایت نود نصب کردم موقع نصب ویندوز چند بار اخطار داد من هم بی خیالش شدم نمی دونم مشکلش چی بود سافت گذ…

با سلام
آیا می شود مشکل از چپ به راست بودن متن فارسی را در این نرم افزار حل کرد

سلام
میشه یک نفر یک آموزش برای کار با این برنامه بزاره! چون خیلی سخته !

ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي
ديكشنري فارسي به انگليسي صوتي
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *