دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

خواص دارویی و گیاهی

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند
دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

Copy Right By 2016 – 1395

فرهنگ لغت (فارسی به انگلیسی)( انگلیسی به فارسی)(انگلیسی به انگلیسی) با بیش از 4۰۰,۰۰۰ لغت همراه با تلفظ: بریتانیایی و آمریکایی و استرالیایی و کانادایی

Hadaf Dictionary:

English=>Persian

Persian=>English

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

English=>English

 

بدون نیاز به اینترنت و کاملا آفلاینامکان کپی ، ارسال به صورت گروهی لغات به همراه معانیارائه مثال های کاربردی برای هر لغت به منظور درک بهتر لغات در فرهنگ انگلیسی به انگلیسی     

ارائه معانی مختلف هر لغات در هنگام جستجو لغاتپاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه  به همراه تلفظ با لهجه های مختلفقابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده جهت مراجعه دوبارهسازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسیقابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعیاستفاده سریع و آسانو هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

سان دیک با دارا بودن 171000 کلمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با محیطی کاربرپسند و با دیتابیس تقریبا کامل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بدون نیاز به اشتراک و کاملا رایگان فیلم و سریال ببینید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > نرم افزار جدید آموزش انگلیسی > ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی (موبایل و کامپیوتر)

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان انگلیسی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس  یا این سرویس می باشد. دقت کنید تمام دیکشنری های زیر قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی هم دارند!

در مورد دیکشنری های فارسی به انگلیسی باید گفت که بهترین برنامه های موجود فقط برای گوشی موبایل عرضه شده اند یا اینکه دیکشنری ها بصورت آنلاین هستند اما این ۳ برنامه زیر بهترین های موجود بوده، تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان فارسی به انگلیسی بهترین است. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد و فقط کافی است بعد از نصب، دیکشنری مورد نظر خود را دانلود کنید. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه فارسی به انگلیسی جوابگو باشد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

دیکشنری تحلیلگران که سر و صدای زیادی هم به پا کرده، یکی از دیکشنری های فارسی به انگلیسی و برعکس جالبی است که بیش از ۷ دیکشنری معروف را در خود قرار داده است (لانگمن، آکسفورد، ۵۰۴ و …). تقریبا لغتی در زبان انگلیسی نیست که براحتی در این دیکشنری ترجمه نشود.  هنگامی که تصمیم می گیرید زبان جدیدی بیاموزید ، خرید یک لغت نامه معتبر از اصلی ترین نیازهای شماست. در دیکشنری تحلیلگران TDictionary تمامی واژه های لغت نامه های گوناگون گرد آوری شده و به آنها توضیح فارسی ، فونتیک و مترادف کلمات اصلی افزوده شده است:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر 

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡    لینک دانلود از کافه بازار  (اندروید)

   لینک دانلود از گوگل پلی (اندروید)

  این برنامه نسخه آیفون ندارد!

از دست ندهید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر (طبق تحقیقات جدید)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات فارسی را به انگلیسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡   لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡   لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡   لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡   راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡   لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

این نرم افزار در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های فارسی به انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سپاس؛ نقد و بررسی خوبی بود، ولی توصیه من به دوستان، استفاده از دیکشنری تک زبانه یا انگلیسی به انگلیسی است.تا جایی که ممکن از دیکشنری دو زبانه استفاده نکنید.دیکشنری دو زبانه به درک شما از انگلیسی لطمه خواهد زد.

شما چه دیکشنری رو برای اندروید پیشنهاد میکنید؟ ترجیحا حالت شناور داشته باشه؟

دیکشنری merriam webster گزینه خوبیه

dict box خوبه البته انگلیسی به انگلیسیش از منابع معتبری مثل آکسفورد و اینا نیست فکر کنم

تحلیلگران

عالی

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییی
به شدت دنبال یه همچین لیستی میگشتم
خلی ممنون از سایت بی نظیرتون

خیلی خوب

چه سایت خفنی ! پاینده باشید

خیلی ممنون و متشکرم . دنبال همچنین بخش از ترجمه لغات بودم همش عالی بود.

لانگمن بهترین دیکشنریه

لانگمن عالیه
فست دیکشنری آفلاینم عالیه

باسلام و درود ببخشید میخواستم از این مطلب مطلع بشم که در نرم افزار مرتبط با نسخه کامپیوتر ”Babylon” آیا فارسی به انگلیسی رو فقط مشمول میشه یا اینکه بصورت برعکس یعنی انگلیسی به فارسی رو هم ساپورت میکنه؟؟؟
ممنون از وبسایت خوب و جامع شما و اینکه خیلی متشکر میشم اگر هرچه سریعتر مطلعم کنید از این ویژگی برنامه.

هر دوتاش

سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم نرم افزاری هست برا نامه نگاری فارسی به انگلیسی؟

سلام
من یک کتاب کامل و خوب دیکشنری فارسی به انگلیسی میخام. چی بخرم؟

عالی بود ولی تحلیلگران pc خییلی گرونه

سلام فقط کاش دیکشنری تحلیلگران نسخه ی کامپیوترش رایگان بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

تصور کنید می‌خواهید زبان بخوانید یا این‌که معنای واژه‌ای را فوراً بیابید و به دلایل مختلف، نمی‌‎توانید دسترسی به اینترنت و دیکشنری‌های آنلاین داشته باشید. در این زمان، دیکشنری‌های آفلاین به دادتان می‌رسند و نمی‌گذارند معطل بمانید. بنابراین، اگر دیکشنری آفلاین ندارید، حتماً به فکر نصب، حداقل، یکی از آن‌ها باشید. اما بهترین دیکشنری‌های آفلاین کدام است؟ آیا تنوع دیکشنری آفلاین برای اندروید، آیفون و ویندوز زیاد است.

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد بهترین دیکشنری‌های آفلاین بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با شبکه مترجمین ایران همراه باشید!

اگر برای جستجوی واژگان، بیشتر به سراغ تلفن همراه‌تان می‌روید، باید به فکر تهیه دیکشنری آفلاین برای اندروید یا iOS باشید. اما آیا بهترین دیکشنری‌های رایگان آفلاین برای اندروید و iOS را می‌شناسید؟ در ادامه، بهترین دیکشنری‌های آفلاین برای اندروید و iOS را معرفی خواهیم کرد.

این دیکشنری برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS و آیفون موجود است. اپلیکیشن مریام وبستر معانی و واژگان مترادف و متضاد یک واژه را ارائه می‌دهد و تلفظ واژۀ موردنظر را نیز به کاربران می‌آموزد. اگر احیاناً کسی به دنبال این بود که جستجوی صوتی انجام دهد، می‌تواند در این نرم‌افزار که کاربری و ناوبری راحتی دارد از چنین قابلیتی هم استفاده کند.دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

نقد و بررسی بهترین مترجم‌های ماشینی در دنیا

بهترین مترجم آنلاین متن در سال ۲۰۱۹ از ۶ دیدگاه

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که، وقتی این نرم‌افزار را دانلود کنید، می‌بینید که در مقایسه با سایر دیکشنری ها به‌نسبت سنگین است؛ علت آن است که این نرم‌افزار فایل‌ها را به‌منظور عملیات آفلاین دانلود می‌کند که همین امر هم آن را به بهترین واژه‌نامۀ آفلاین برای اندروید و iOS و آیفون بدل می‌سازد. با مریام وبستر، به پکیج کاملی از دیکشنری های آفلاین دست می‌یابیم که می‌توانند در مواقع لزوم به کمک کاربران بیایند.

دیکشنری مریام وبستر آفلاین تنها یک بار حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند و بعد از به راحتی و رایگان از آن استفاده می‌کنید و همیشه در گوشی یا تبلت شما آماده به کار است. به گفته خیلی‌ها بهترین اپلیکیشنی که می‌توانید به رایگان پیدا کنید همین خواهد بود!

امکانات جدیدترین نسخه دیکشنری Merriam-Webster

امکانات اضافی دیکشنری Merriam-Webster برای کاربران iOS

این دیکشنری که مورد اعتماد دانشجویان و حرفه‌ای‌های سراسر دنیاست نه فقط فرهنگ لغتی ساده، بلکه اصطلاح‌نامه را در اختیارتان قرار می‌دهد. با اینکه این دیکشنری اساساً برای ارائۀ اطلاعات دربارۀ معنی، واژگان مترادف و متضاد و تلفظ یک واژه به اینترنت نیاز دارد، قابلیت‌هایی را نیز در اختیارتان می‌گذارد که به‌واسطۀ آن‌ها می‌توانید به‌صورت آفلاین هم به دیکشنری دسترسی داشته باشید، بدون آنکه در هیچ یک از مؤلفه‌های آن نقصی احساس کنید. این برنامۀ کاربردی، که از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS و آیفون پشتیبانی می‌کند، در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یافت!

امکانات دیکشنری آفلاین dictionary.com

امکانات نسخه پولی

امکانات اختصاصی iOS در اپلیکیشن dictionary.com

اگر احیاناً کسی پیدا شود که طرفدار پروپاقرص رابط کاربری آنچنانی نباشد و دنبال نرم‌افزاری آسان‌کاربرد و فاقد تبلیغات باشد، در آن صورت، با وُردوِب زده است توی خال. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای تازه‌واردهای فناوری و کسانی است که مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستند.

این نرم‌افزار توانسته است در قلب مردم کل دنیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. با دربرداشتن بیش از 285000 واژه و عبارت و حدود 85000 تلفظ متنی، مترادف و سایر جزئیات ضروری، این دیکشنری برای هرکسی چیزی در چنته دارد که ارائه بدهد. این برنامۀ کاربردی، که بر بستر اندروید و iOS و آیفون عرضه می‌شود، نسخۀ صوتی آفلاین هم دارد. این نسخه را به‌صورت جداگانه نیز می‌توان برای هر دستگاه دانلود کرد.

امکانات دیکشنری وردوب

ورد وب ادعا می‌کند که از dictionary.com بهتر است شما هم امتحانش کنید. توجه کنید که اپلیکیشن صوتی آن جداگانه باید دانلود شود

 

در ادامه بحث بهترین دیکشنری های آفلاین به دیکشنری خاصی می‌رسیم که اسمش همان کاربردش است!کاربران iOS و آیفون، متأسفانه این برنامۀ کاربردی فقط از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. با این حال، کاربردش فوق‌العاده سریع و آسان است. از این نرم‌افزار می‌توان برای انجام کارهایی بسیار فراتر از یافتن معنی، مترادف و متضاد استفاده کرد.

این دیکشنری به کاربرانش اجازه می‌دهد به‌راحتی بوکمارک بسازند و بوکمارکهای ساخته‌شده را مدیریت کنند، یادداشت‌های شخصی ایجاد کنند و سابقۀ واژه‌هایی را که پیش‌تر جستجو کرده‌اند ببینند. این برنامۀ کاربردی تم‌ها و دکمه‌های شناور مختلف، گزینۀ تبدیل متن به گفتار و چندین قابلیت دیگر برای دیکشنری‌بازها دارد. بهترین بخش ماجرا این است که نرم‌افزار می‌تواند به‌صورت آفلاین به کار برده شود و کاملاً هم رایگان است!

برخی از امکانات آفلاین اینگلیش دیکشنری

می‌توان از این برنامۀ کاربردی، که هم نسخۀ آنلاین دارد و هم آفلاین، برای یافتن معانی واژه‌ها، آن هم از معتبرترین منابع، استفاده کرد. همچنین، کاربر در این برنامه به‌صورت رایگان به واژه‌نامۀ پزشکی‌ و ترجمۀ متون انگلیسی به چندین زبان دیگر برای فهم آسان دسترسی خواهد داشت.

 

کسانی که اهل کشورهایی هستند که انگلیسی زبان بومی‌شان نیست می‌توانند به‌راحتی از این خدمت استفاده کنند. کاربران همچنین می‌توانند در این برنامۀ کاربردی بازی کنند و هر روز روی گوشی‌های هوشمندشان یک واژۀ جدید یاد بگیرند.

برخی امکانات دیکشنری فارلکس

مواردی که در بالا نام بردیم برنامه‌های کاربردی یا ابزارهای بسیار خوبی برای کسانی هستند که می‌خواهند زبان انگلیسی را درک و هضم کنند و بر آن مسلط شوند. این بهترین دیکشنری های آفلاین رایگان اندروید و iOS و آیفون برای چنین افرادی نعمت بزرگی محسوب می‌شوند. امیدواریم شما هم بتوانید از امکانات حیرت‌انگیز برنامه‌های کاربردی مذکور استفاده کنید تا وضعیت زبان و مهارت‌های ارتباطی‌تان را بهبود بخشید. دیدگاه‌تان دربارۀ برنامه‌های کاربردی توصیف شده را در بخش نظرات برای‌مان بنویسید.

اینترنت میتواند پاسخ تمامی سؤالات‌تان را بدهد؛ آخر تقریباً دربارۀ هر موضوعی که در دنیا وجود دارد دریایی از اطلاعات را در خود جای داده است. اما این حقیقت را نیز نمی‌توانید کتمان کنید که گاهی اوقات اینترنت در دسترس نیست. اگر در شرایطی قرار بگیرید که به اینترنت دسترسی نداشته باشید و مجبور باشید با متنی سروکله بزنید که لغات چندان آسانی ندارد، چه می‌کنید؟ همواره می‌توانید منابع را برای استفادۀ آفلاین دانلود کنید، و تا آنجا که به لغات مربوط می‌شود، این جایی است که نرم‌افزارهای واژه‌نامۀ آفلاین می‌توانند زندگی‌تان را تسهیل کنند. با دیکشنری های آفلاین زیر برای ویندوز، معنای واژه‌ها در دسترس‌تان خواهد بود و مجبور نخواهید بود با واژه‌های دشوار کلنجار بروید.

«فری دیکشنری شرکت فارلِکس (Farlex)» که مورد تحسین همگان است شاید جامع‌ترین واژه‌نامۀ موجود در اینترنت باشد. بهتر از آن اینکه این شرکت اکنون نسخۀ رایگان آفلاینی از این دیکشنری را عرضه کرده است که به شما اجازه می‌دهد حتی وقتی به اینترنت وصل نیستید به معانی کلمات دسترسی داشته باشید.

برخی امکانات فری دیکشنری یکی از بهترین دیکشنری‌های دنیا

نرم‌افزار وُردوِب یکی از بهترین دیکشنری های موجود است. این دیکشنری معنای بیش از 85000 واژه و عبارت را در خود جای داده است، که می‌توانید تنها با یک کلیک به تمامی‌شان دسترسی داشته باشید. اما فقط این نیست: وُردوِب برای هر واژه یا عبارت، اطلاعات جامعی در چندین حوزۀ دیگر مرتبط با آن واژه یا عبارت مانند واژگان مترادف یا نقش دستوری آن را در اختیارتان می‌گذارد. از جمله بهترین دیکشنری های آفلاین بدون ادعا ولی پرکاربرد!

برخی امکانات نرم افزار دیکشنری ویندوز وردوب

دیکشنری وُردوِب نرم‌افزاری رایگان است اما می‌توانید نسخۀ پولی آن را نیز انتخاب کنید. نسخۀ حرفه‌ای یا پولی این نرم‌افزار حاوی بیش از 70000 تلفظ صوتی است. این نسخه حتی امکان افزودن واژه‌های جدید را به شما می‌دهد. به‌علاوه، به کمک نسخۀ پولی این دیکشنری آفلاین می‌توانید منابع دلخواه‌تان را هم در اینترنت جستجو کنید.

اِی‌ای‌دی (AED)، مخفف اَدوَنسد اینگلیش دیکشنری، واژه‌نامۀ آفلاین رایگانی برای ویندوز است که هر آنچه که می‌توانید از یک واژه‌نامۀ آفلاین درخشان انتظار داشته باشید را دارد. این نرم‌افزار مجهز به پایگاه داده‌ای است که معنای بیش از 400000 واژه را در خود جای می‌دهد. به‌علاوه، اِی‌ای‌دی رابط کاربری مطلوب، شسته رفته و بسیار مدرنی دارد که تجربۀ استفاده از آن را حتی بهتر هم می‌کند.

برخی نرم افزار آفلاین ادونسد اینگلیش

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

این نرم‌افزار واژه‌نامۀ انگلیسی فوق‌العاده‌ای با پیکره‌ای حاوی بیش از 12 میلیون واژه است که به هیچ وجه امکان اشتباه ندارد. بیایید اعداد را بیشتر بررسی کنیم: این دیکشنری اطلاعات ریشه‌شناسی بیش از 82000 واژه و بیش از 9/1 رابطه را ارائه می‌دهد که شامل واژگان مترادف، زیرشمول، متضاد، فراشمول و غیره هستند. هم نسخۀ رایگان (استاندارد) و هم نسخۀ پولی دارای ویژگی‌هایی هستند که این دیکشنری را در میان بهترین نرم‌افزارهای واژه‌نامۀ موجود قرار می‌دهند.

برخی امکانات دیکشنری سیج که جزء بهترین‌ها و قدیمی‌های این حوزه است.

سخن آخر

تا به این‌جا با انواع دیکشنری آفلاین برای اندروید، ویندوز و iOS آشنا شدید. هر کدام از این دیکشنری‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند. بسته به نیاز و خواسته‌های‌تان، می‌توانید بهترین دیکشنری آفلاین رایگان را برای تلفن همراه و لپ‌تاپ‌تان تهیه کنید و در صورت قطع بودن اینترنت، معطل نشوید.

چه بهتر که نرم افزارهای ایرانی هم در این لیست آورده می‌شد. مثلا fastDic و . . .

افسوس

رمز فایل هاتون چیه؟

با سلام مخاطب گرامی لینک‌های دانلود از سایت‌های اصلی گوگل پلی و … هستند که باید در گوشی همراه دانلود کنید و رمز خاصی ندارد.

تعجب میکنم که برای ویندوز از لانگمن و برای اندروید از تحلیلگران نامی نبردید!!!!!!!

کدوم اینا همه‌ی زبان هارو دارند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ویدئو معرفی برنامه

دیگران نصب کرده‌اند

مترجم سخنگو فارسی به انگلیسی

کتاب

مترجم همه کاره

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

ابزارهای کاربردی

دیکشنری انگلیسی به فارسی

کتاب

دیکشنری انگلیسی به فارسی + 60 زبان

ابزارهای کاربردی

مترجم طوطی : مترجم زبان انگلیسی ، مترجم آنلاین

طوطی : مترجم آنلاین

دیکشنری انگلیسی به فارسی و بر عکس

دیکشنری باید براه باشه

های دیکشنری ، ترجمه انگلیسی و فارسی

ابزارهای کاربردی

برنامه‌های پیشنهادی

های دیکشنری انگلیسی به فارسی

ابزارهای کاربردی

4000 لغت ضروری انگلیسی

جعبه لایتنر پیشرفته

دیکشنری سریع

ابزارهای کاربردی

دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالعکس

یه دیکشنری با کلی لغت

دیکشنری+ (دیکشنری پیشرفته)

کتاب

دیکشنری و لغت نامه کامل- Dictionary

ابزارهای کاربردی

دیکشنری آفلاین

ابزارهای کاربردی

شاید دوست داشته باشید

هیولای لغت، ۴۰ هزار فلش کارت تصویری

۴۰هزار فلش کارت تصویری

دیکشنری انگلیسی به فارسی +تلفظ

ابزارهای کاربردی

دیکشنری انگلیسی به فارسی آکسفورد

کتاب

دیکشنری ویکی واژه

کتاب

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کالینز +تلفظ

کتاب

دیکشنری انگلیسی زبان آموزان +تلفظ

کتاب

دیکشنری انگلیسی ماریان وبستر +تلفظ

ابزارهای کاربردی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

اگر گوشی جدید خریده اید، برای استفاده بهتر از گوشی هوشمند خود، برنامه های کاربردی زیر را به شما توصیه میکنیم. فرقی نمی‌کند که یک گوشی پرچمدار، میان‌رده و یا پایین‌رده دارید، قطعاً می‌توانید اپلیکیشنی را پیدا کنید که قابلیت اجرا روی گوشی شما را داشته و نیازتان را برطرف کند.

اگر میخواهید گوشی خود را، بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنید، تصاویر پس زمینه جذاب بر روی آن قرار دهید، تم گوشی خود را عوض کنید یا کیبورد پیش فرض گوشی خود را تغییر دهید، برنامه های زیر را از دست ندهید.

برنامه های اندروید انواع مختلفی دارند: کاربردی، اجتماعی، آموزشی، خرید، سرگرمی و …. در زیر دسته های مختلف برنامه های اندرویدی را برای شما گرد آوری کرده ایم.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانیم مشخصه هایی از شرایط جوی مثل دما، میزان رطوبت نسبی، سرعت و جریان باد، احتمال بارندگی، فشار هوا و امکان وقوع سیل، طوفان، و… را در تمام با دقت بالایی در ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی برای چند روز بعد پیش بینی کنیم.

اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده از امکانات مختلف گوشی شما را ساده‌تر می‌کنند. همچنین می توانید از آن‌ها برای مدیریت این امکانات استفاده کنید. اگر به اپلیکیشنی برای مدیریت حجم اینترنت مصرفی، استفاده از چراغ قوه گوشی و یا کشتن ویروس‌ها و بدافزارها نیاز دارید، سری به این دسته بندی بزنید.دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

فرقی نمی کند که پیر باشید یا جوان، فرقی نمی کند چه شغلی دارید، زن یا مرد بودن هم خیلی مهم نیست؛ با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار درباره‌ی موضوعاتی که علاقه دارید قرار می‌گیرید.

اگر به غذا و آشپزی علاقه دارید یا قصد دارید دستور پخت یک غذای جدید را یاد بگیرید، نظرات افراد مختلف درباره‌ی رستوران موردنظرتان را بدانید یا به‌صورت آنلاین غذا سفارش بدهید، حتماً سری به اپلیکیشن‌های این دسته بزنید.

فرقی نمی کند که به یک حسابدار شخصی برای مدیریت هزینه‌ها احتیاج دارید، می خواهید اپلیکیشن موبایل بانک موردنظرتان را نصب کنید یا با یکی از اپلیکیشن های پرداخت پول کارت به کارت کنید، همه ی این ها را می توانید در دسته بندی مالی مایکت پیدا کنید.

امروزه اپلیکیشن های آموزشی به عنوان راهی کم هزینه و آسان برای یادگیری به حساب می آیند و دسترسی به آموزش سطح بالا و حرفه ای را برای ما راحت تر کرده اند. اگر پیش از این کلاس درس تنها محل یادگیری بود، باید وب سایت ها و برنامه های اندرویدی را هم به آن اضافه کنیم.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و همه‌گیر شدن موبایل‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های سلامتی می‌توانند به شما در حفظ سلامتی، داشتن تغذیه و بدنی سالم‌تر کمک کرده و دسترسی به مراکز درمانی و اطلاعات پایه‌ی پزشکی را راحت‌تر کنند.

در این دسته می‌توانید اپلیکیشن‌های کالری شمار را پیدا کنید که رژیم‌های غذایی سالم را در اختیارتان گذاشته و کمک می‌کنند تا میزان کالری مصرفی روزانه‌ی خود را کنترل کنید. هم چنین با کمک از اپلیکیشن‌های ورزشی می‌توانید بدنی سالم و ورزیده داشته باشید.

امروزه چیزی نزدیک به نیمی از خرید های اینترنتی توسط موبایل انجام می شود و خرید آنلاین بیش از این که یک انتخاب لوکس باشد، تبدیل به انتخابی شده که راحت تر و بی دردسر از خرید حضوری است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانید یک خرید آنلاین سریع و بی دردسر داشته باشید.

این برنامه‌ها به شما کمک می کنند تا سبک زندگی مورد علاقه ی خود را دنبال کرده و کارهای روزمره و کارهای مربوط به منزل، مثل تعمیرات یا تغییر ، را راحت تر انجام بدهید.

احتمالاً شما هم وقتی با یک موقعیت کسل کننده مواجه می شوید اولین کاری که میکنید درآوردن گوشی از جیب و اسکرول کردن اینستاگرام و توییتر یا پخش کردن آهنگی برای گوش کردن و سریالی برای تماشا کردن است. هر کدام از ما راهی برای این کسالت کلافه کننده داریم ولی مقصد مشترک اکثرمان گوشی هوشمندمان است.

اگر اهل سفر باشید، مسلماً با چالش هایی مثل رزرو هتل، خرید بلیت اتوبوس و قطار و هواپیما، مسیریابی در شهری که هیچ شناختی از آن ندارید و… روبرو شده اید. اپلیکیشن های این دسته می توانند برای هر کدام از این چالش ها راه حلی سریع و قابل اطمینان در اختیارتان بگذارند.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید پیام‌رسان یا رسانه‌ی اجتماعی موردعلاقه‌تان را دانلود و نصب کنید و به ابزارهایی برای مدیریت بهتر صفحه‌ی اینستاگرام یا کانال تلگرامی‌تان دسترسی داشته باشید.

با استفاده از اپلیکیشن های دسته ی شخصی سازی می توانید کیبورد، منوها، تم گوشی، تصویر پس زمینه، تم صفحه ی قفل گوشی و بسیاری از ویژگی های تصویری دستگاه اندرویدیتان را تغییر داده و ظاهری جدید به آن ببخشید.

اولین گزینه‌ی اکثر ما برای گوش کردن به موسیقی گوشی هوشمندان است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید به سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی دسترسی داشته باشید و یا یک موزیک پلیر جدید با امکانات بیشتر برای گوشی خود دانلود کنید.

همه‌گیر شدن رسانه‌های اجتماعی بین آدم‌ها باعث شده تا سر و کارمان با فیلم و عکس هم بیشتر شود. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید عکس‌ها را مطابق سلیقه خودتان ویرایش کنید، تصاویر جدید بسازید و یا با بهم چسباندن عکس‌ها و ویدیوهای مختلف، ویدیوی خاص خودتان را بسازید.

برای خیلی‌ها هنوز هم منبعی بهتر از کتاب برای مطالعه و یادگرفتن چیزهای جدید وجود ندارد. از طرفی کتاب الکترونیکی دیگر یک مفهوم لوکس و دست نیافتنی نیست. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید با هزینه‌ی کمتر به انبوهی از کتاب‌های دیجیتال و منابع مطالعاتی دسترسی داشته باشید.

دنیای امروز کسب و کار با علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات گره خورده فعالیت‌های اقتصادی بدون کمک سیستم های دیجیتالی و کامپیوترها رسماً فلج می شوند. برای همین تسلط به ابزار دیجیتال و برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری پایه برای کسب درآمد و فعالیت های تجاری ضروری هستند.

با استفاده از اپلیکیشن های این دسته می توانید از اوقات شرعی با خبر شده، برای خودتان یادآور اذان بگذارید، به صورت روزانه سوره‌ای از قرآن قرائت کنید به منابع متنوعی از محتواهای مذهبی مثل ادعیه، مداحی‌ها، سخنرانی‌ها، احکام و آموزه‌های دینی و حتی والپیپرهای مذهبی دسترسی داشته باشید.

فرقی نمی‌کند به چه ورزش یا تیمی علاقه دارید، پیگیری اخبار دنیای ورزش و تماشای رقابت های ورزشی پای ثابت روزمره ی خیلی از ماست و در صدر آن هم فوتبال قرار دارد. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار ورزشی قرار گرفته و یا برای انجام تمرینات ورزشی یک مربی مجازی همراه خود داشته باشید.

1.وارد مایکت شوید.2. از طریق دسته‌بندی‌های مختلف، جست‌وجو و یا از طریق لیست‌هایی که تیم محتوای مایکت آن‌ها را برای استفاده‌ی کاربران آماده کرده، برنامه‌ی اندرویدی مورد نظر خود را دانلود کنید.3.سپس بر روی دکمه نصب یا Install بزنید تا برنامه روی گوشی شما نصب شود.

در مایکت برنامه های ناسازگار با گوشی شما شناسایی شده و دکمه «نصب» یا «Install» آنها غیر فعال میباشد. مهم‌ترین نیازمندی اکثر اپلیکیشن‌ها، نسخه‌ی اندرویدی است که روی گوشی شما نصب شده و کمتر اپلیکیشنی را می‌توان پیدا کرد که به‌خاطر ضعف سخت‌افزاری روی گوشی شما اجرا نشود.

هر برنامه ای به مایکت اضافه شود، توسط سه برنامه‌ی امنیتی مختلف (از جمله آنتی‌ویروس لوک‌اوت) چک می‌شود تا برای دستگاه کاربران مایکت مخرب نباشند. علاوه بر بررسی توسط آنتی‌ویروس‌ها، توسط کارشناسان مایکت نیز تست می‌شود تا از سلامت کارکرد آن اطمینان حاصل شود.

چند راه پیش روی شماست:۱- با استفاده از بخش جست‌وجوی مایکت نام یا موضوع اپلیکیشن مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و مستقیماً آن را دانلود کنید.۲- با توجه به نیازی که دارید سری به دسته‌بندی‌های مایکت بزنید. داخل هر دسته‌بندی تعدادی لیست قرار دارند که محتوای آن‌ها توسط کارشناسان مایکت جمع‌آوری شده و هر یک قابلیت خاصی را در اختیار کاربر می‌گذارند.۳- سری به صفحه‌ی اینستاگرام مایکت و یا مایکت‌مگ زده و در آن‌جا از برنامه‌هایی که تیم محتوای مایکت معرفی کرده استفاده کنید.۴- اگر کاربران دیگر را در مایکت دنبال کنید، با خواندن نقد و بررسی‌هایی که منتشر کرده و لیست‌هایی که روی پروفایل خود می‌گذارند، می‌توانید نکات مثبت و منفی برنامه‌های مختلف را خوانده و یا با برنامه‌های جدید آشنا شوید.

بله. برای عضویت در مایکت و دانلود برنامه از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل، قبل و بعد از دانلود و نصب برنامه می توانید با کارشناسان مایکت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

دیگران نصب کرده‌اند

دیکشنری کامل فارسی به انگلیسی

کتاب

دیکشنری سریع

ابزارهای کاربردی

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

دیکشنری آفلاین

ابزارهای کاربردی

دیکشنری حرفه ای | تلفظ آفلاین

ابزارهای کاربردی

دیکشنری پارسیس

کتاب

دیکشنری فارسی به انگلیسی پارسا

ابزارهای کاربردی

دیکشنری فارسی انگلیسی

دیکشنری فرهنگ لغت eng

برنامه‌های پیشنهادی

های دیکشنری انگلیسی به فارسی

ابزارهای کاربردی

دیکشنری فارسی – انگلیسی

کتاب

دیکشنری+ (دیکشنری پیشرفته)

کتاب

دیکشنری چرام

ابزارهای کاربردی

مترادف و متضادهای انگلیسی

آموزشی

آسان ترجمه

ابزارهای کاربردی

دیکشنری انگلیسی به فارسی و بلعکس

کتاب

بقیهٔ برنامه‌های این سازنده

عصر کلمات | بازی حدس کلمات

ذهنتوبه مبارزه دعوت کن

مترجم متن پیشرفته

ابزارهای کاربردی

نرخ ارز و ارز دیجیتال

نرخ لحظه ای ارز

قرآن صوتی همراه

مذهبی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

🏴 شهادت امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، تسلیت باد 🏴

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

اخبار جذاب سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

به به! مثل اینکه سافتگذر بنا داره قبل عید، حسابی کاربرهاش رو سورپرایز کنه!
بسیار سپاسگزارم بابت قرار دادن این پلیر شکیل، سبک و زیبا که تخصصش در پخش فیلم های با کیفیت هست
موفق و سربلند باشید

Mr.Downloadدانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

salam
vaghean dasteton dard nakone
khoda kheyreton bede

سلام
دوستان عزیر نسخه کرک شده رو دانلود کنید
من گرفتم و عالی دانلود میکنه.با سرعت 2 م 170کیلوبایت دانلود داره

خوبه

آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری!!
با تشکر از سایت خوب و جامعتون.
میخواستم بگم مسئول فناوری اداره مون اولین مرجع نرم افزاری ما شما هستید و اکثرا احتیاجی به سر زدن به سایت های دیگه نیست.به همه دست اندر کاران سایت خسته نباشید میگویم.

یارب المستضعفان
با سلام وعرض خسته نباشی خدمت تمامی کسانی که اثاره این استادبزرگ را به اسانی در دسترس همه روشنفکران مذهبی قرار داده اند از خداوند میخواهم همه ما را دنباله رو راه این بزرگوار قرار بدهد

سلام خسته نباشییییییییییییییید
جداً سایتتون تکه ، لنگه نداره .
من سایت شما رو تا حالا به چند نفر دیگه معرفی کردم همشون تعجب کردند که یک همچین سایتی هم وجود داره .

من چند سال پیش یه هارد رو با همین برنامه فیکس کردم
البته در همون زمان از برنامه های زیادی استفاده کردم ولی تنها برنامه سبکی که کار منو راه انداخت همین برنامه بود
برای از بین بردن بد سکتور ها فقط از همین برنامه استفاده کنید
در ضمن نسخه قبلی تحت ویندوز اجرا میشد و این نسخه صد در صد…

عالي بود…دستتون درد نکنه…خسته نباشيد

your all just the one whos working hard

اگر به دنبال یک برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل کارآمد هستید که بتواند قابلیت هایی مثل ترجمه لغات از انگلیسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و برعکس را ارائه کند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) برای اندروید و iOS می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

استفاده از برنامه های مترجم یا اصطلاحا دیکشنری در اندروید و iOS این روزها کاملا جا افتاده است و تقریبا هر کاربری یک برنامه دیکشنری در گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کند. اما همانطور که می‌دانید تنوع برنامه های دیکشنری اندروید و iOS بسیار زیاد است و شاید برایتان دشوار باشد که از بین این برنامه ها بهترین گزینه های موجود را بیابید!

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

برای حل این مشکل ما قصد داریم در این مقاله اختصاصی به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) پرداخته و لینک دانلود آن ها را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دیکشنری های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

شک و تردیدی نداشته باشید که مترجم گوگل ترنسلیت یا Google Translate یکی از قدرتمندترین و بهترین دیکشنری های اندروید و iOS محسوب می‌شود. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و علاوه بر ترجمه انگلیسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و برعکس از ترجمه تقریبا 100 زبان مختلف دیگر هم پشتیبانی می‌کند! پس با مترجم گوگل ترنسلیت شما قادر به ترجمه هر زبانی خواهید بود. ضمنا این برنامه قابلیت بسیار عالی برای ترجمه عبارات و جملات دارد. این برنامه در اصل ک ابزار آنلاین است اما امکان استفاده از آن در حالت آفلاین هم وجود دارد. برنامه مترجم گوگل ترنسلیت به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه مترجم یا دیکشنری کارآمد به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه مترجم گوگل Google Translate یا ترنسلیت” بپردازید.

برنامه فست دیکشنری (Fastdic) برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال یک برنامه مترجم فارسی با رابط کاربری بسیار ساده و روان هستند. این برنامه کاملا فارسی طراحی شده و قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را ارائه می‌کند. برنامه فست دیکشنری (Fastdic) بارها و بارها توانسته به دلیل کیفیت عملکرد مطلوبش برنده جوایز مختلفی شود و همواره از بهترین دیکشنری های اندروید و iOS به شمار آید. خوشبختانه این اپلیکیشن به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل مذکور منتشر شده اما شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شود. برای آشنایی بیشتر با برنامه مذکور به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه فست دیکشنری(Fast Dictionary)-دیکشنری” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی Merriam-Webster Dictionary برای آن دسته از افرادی مناسب است که اصلا دنبال ترجمه کلمات از انگلیسی به زبان فارسی یا دیگر زبان ها نباشد و بخواهند معادل کلمات انگلیسی مورد نظرشان را به همان زبان پیدا کنند! اپلیکیشن مترجم Merriam-Webster Dictionary هم اکنون یکی از بهترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی موجود برای موبایل است که به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و قابل دانلود خواهد بود. البته این برنامه شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

 

اگر به دنبال دانلود یک دیکشنری انگلیسی به فارسی یا برعکس قدرتمند هستید که علاوه ترجمه ساده کلمات، این امکان را در اختیارتان قرار دهد که فایل های پی دی اف را در گوشی خود اجرا و به طور آنی کلمات مورد نظرتان را مشخص و با دیکشنری مورد نظر ترجمه کنید، همین حالا برنامه دیکشنری هوشمند + 142 دیکشنری آفلاین را دانلود کنید. متاسفانه این برنامه فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود. توسعه دهنده این برنامه هم یک توسعه دهنده ایرانی است. اپلیکیشن مذکور حجمی پایین (در حدود 20 مگابایت) دارد و هم اکنون بیش از 200،000 دانلود را در کافه بازار داشته است و جالب تر از همه اینکه رتبه دریافتی از کاربرانش 5 ستاره بوده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

 

برنامه مترجم Dictionary.com هم یکی دیگر از دیکشنری های قدرتمند موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود که به صورت رایگان منتشر شده و کیفیت عملکرد عالی دارد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ترجمه انگلیسی به انگلیسی لغات مورد نظرتان را انجام دهید، بنابراین اگر به دنبال ترجمه انگلیسی به فارسی هستید، برنامه Dictionary.com چندان به درد شما نمی‌خورد.

 

دیکشنری آکسفورد یا همان Oxford Dictionary هم یکی دیگر از بهترین برنامه های مترجم موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود که طبیعتا از ترجمه انگلیسی به فارسی پشتیبانی نخواهد کرد و فقط قابلیت ترجمه انگلیسی به انگلیسی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر شده و فیدبک کاربرانش در گوگل پلی و اپ استور به وضوح نشان دهنده کیفیت آن خواهد بود. اگر به نبال یک برنامه مترجم یا دیکشنری انگلیسی به انگلیسی قدرتمند هستید، شک نکنید که Oxford Dictionary یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

متاسفانه دیکشنری PICoDIC از آن دسته اپلیکیشن های کارآمدی است که شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود و فقط یک نسخه اندرویدی دارد. این برنامه مترجم از ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس پشتیبانی می‌کند و در نسخه جدید آن شاهد اضافه شدن دیکشنری تصویری و امکان تلفظ واژه های مد نظر به زبان هایی همچون روسی، فرانسوی و غیره هستیم. دیکشنری PICoDIC به صورت رایگان منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس

اگر به دنبال یک برنامه دیکشنری هستید که رابط کاربری بسیار ساده ای داشته باشد و البته فقط امکان ترجمه انگلیسی به انگلیسی را ارائه کند، شک نکنید که برنامه Dictionary یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این اپلیکیشن مثل اغلب دیکشنری های دیگر از تلفظ کلمات جستجو شده هم پشتیبانی می‌کند. ویژگی جالب تر برنامه Dictionary آن است که از بخش های خاصی برای یادگیری کلمات و اصطلاحات انگلیسی بهره می‌برد. بنابراین با برنامه Dictionary علاوه بر داشتن یک دیکشنری همراه، می‌توانید به یادگیری زبان انگلیسی هم بپردازید.

برنامه Dictionary Linguee هم یک مترجم انگلیسی به انگلیسی است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. رتبه‌ای که این برنامه از کاربرانش دریافت کرده بسیار جالب توجه بوده و آن را به یکی از بهترین برنامه های دیکشنری موبایل تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد اما دایره لغات تحت پشتیبانی آن بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. ضمنا برنامه Dictionary Linguee علاوه بر زبان انگلیسی از چند زبان دیگر مثل فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. برنامه مذکور با دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

دیکشنری سپنتا برای کسانی مناسب است که به دنبال نصب یک برنامه مترجم بسیار ساده و آفلاین در گوشی اندرویدی خود هستند که از لغات متعددی پشتیبانی کند. برنامه مذکور حدود 100،000 کلمه را تحت پشتیبانی قرار داده و از ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی پشتیبانی به عمل می‌آورد. تغییر زبان انگلیسی در محیط برنامه به راحتی با تغییر زبان کیبورد انجام می‌شود. پس اگر به دنبال یک مترجم ساده و آفلاین انگلیسی به فارسی و برعکس هستید، برنامه دیکشنری سپنتا را از دست ندهید.

مترجم یا دیکشنری English Dictionary – Offline هم از ترجمه انگلیسی به انگلیسی پشتیبانی می‌کند. این برنامه یک رابط کاربری بسیار ساده و روان دارد اما کلماتی که توسط آن پشتیبانی می‌شوند بسیار گسترده خواهند بود. این دیکشنری به صورت آفلاین کار می‌کند، بنابراین در حین استفاده از آن نیازی به وصل بودن اینترنت نخواهید داشت. اپلیکیشن English Dictionary – Offline همچنین از بخش اختصاصی برای انجام بازی های کوتاه و خاصی به منظور یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون X

کار کردن با دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) بسیار ساده بوده و مجموعه لغات تحت پوشش آن گسترده است. این موضوعات سبب شده که ما دیکشنری مذکور را در لیست بهترین برنامه های مترجم موبایل خود جای دهیم. متاسفانه دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) شامل نسخه سازگار با سیستم عامل iOS نمی‌شود و فقط با اندروید سازگاری دارد. این دیکشنری از ترجمه انگلیسی به فارسی پشتیبانی می‌کند و توضیحات هر کلمه را به انگلیسی هم ارائه خواهد کرد. بنابراین اگر علاقمند ترجمه انگلیسی به انگلیسی باشید هم می‌توانید از برنامه دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) استفاده کنید.

استفاده از برنامه آرا دیکشنری بسیار ساده بوده و روان بودن رابط کاربری آن یکی از اصلی ترین نقاط قوت این برنامه مترجم اندرویدی محسوب می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید به ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی لغات مختلف مورد نظرتان دسترسی یابید. برای جستجوی هر لغت فقط کافیست که آن را به زبان انگلیسی یا فارسی در فیلد جستجوی برنامه وارد کرده و معادل آن را در حالت مخالف مشاهده کنید. برنامه آرا دیکشنری به صورت رایگان برای اندروید عرضه شده و به طور کاملا آفلاین قابل استفاده خواهد بود.دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S20 Plus سامسونگ | موبایل کمک

برنامه مترجم Offline Dictionary – Dict Box یکی دیگر از محبوب ترین دیکشنری هایی است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و از ترجمه انگلیسی به انگلیسی و بسیاری از زبان های دیگر پشتیبانی می‌کند. این برنامه حتی می‌تواند نقش یک دیکشنری عربی به انگلیسی و برعکس باکیفیت را هم ایفاء کند. با این وجود متاسفانه زبان فارسی در لیست زبان های قابل پشتیبانی اپلیکیشن Offline Dictionary – Dict Box جای ندارد.

این بار نوبت به یک برنامه مترجم انگلیسی به فارسی و بر عکسی می‌رسد که خوشبختانه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. این برنامه Persian Dictionary – Dict Box نام داشته و به صورت رایگان برای دو سیستم عامل مذکور منتشر شده است. کیفیت عملکرد اپلیکیشن Persian Dictionary – Dict Box بسیار بالا بوده و این موضوع از رتبه‌ای که برنامه از سوی کاربرانش دریافت کرده است مشخص خواهد بود. اگر به دنبال نصب یک مترجم یا دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس عالی در آیفون، آیپد یا گوشی اندرویدیتان هستید، شک نکنید که Persian Dictionary – Dict Box یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. جالب است بدانید که این اپلیکیشن از ترجمه برخی جملات هم پشتیبانی می‌کند.

برنامه English Persian (Farsi) Dictionary Free یکی دیگر از اپلیکیشن های مترجم یا دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکسی است که فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و شامل نسخه‌ سازگار با اندروید نمی‌شود. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و به صورت کاملا آفلاین قابل استفاده خواهد بود. ضمنا همانطور که از نام این برنامه مشخص است، اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود و نصب خواهد بود.

برنامه موبو دیکشنری شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود و فقط در دستگاه های اندرویدی قابل نصب و استفاده است. این برنامه از ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس پشتیبانی می‌کند و حجم پایین آن سبب شده که به یکی از محبوب ترین برنامه های مترجم موجود در کافه بازار تبدیل شود. برای استفاده از موبو دیکشنری نیازی به اینترنت ندارید. یکی از نقاط قوت این برنامه مربوط به نمایش متضاد کلماتی می‌شود که سرچ می‌نمایید. رابط کاربری ساده و سرویس ترجمه شناور هم از دیگر ویژگی های خاص برنامه موبو دیکشنری محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) برای اندروید و iOS پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دیکشنری های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone XR

درب پشت iPhone 11

درب پشت آیفون 8

نشانی مرکز گارانتی و فروشگاه موبایل کمک: تهران، میدان فردوسی، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، طبقه اول، پلاک ١۶١، موبایل کمک

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند
دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی اند
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *